filarhos Δημοσ. 25 Οκτωβρίου Δημοσ. 25 Οκτωβρίου Συγκρίνοντας τα δύο τελευαία ταξίδια μας προς Δράμα 1800χλμ (πήγαινε έλα και κάποια εκεί γύρω): Fiat Punto diesel 85ίππων supermini 4,5 με 5,5λ/100χλμ (5*1,7=8,5€) VW id.3 203ίππων hatchback ~17kwh συνολικό κόστος <120€ σε φορτίσεις, ξεκίνησα με ~90%, βγαίνει 6,5€/100χλμ ή 8€/100χλμ αν φόρτιζα συνολικά έξω. Με cc στα 120(gps) και στα δύο, με τάση στο πρώτο για τα 110, ενώ είχα μερικά ξεσπάσματα τελικής στο δεύτερο. 2
basilis_k6 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου Δημοσ. 25 Οκτωβρίου μετα και το τελευταιο μου ταξιδι χθες και σημερα καταλαβα οτι δεν ειμαι για ηλεκτρικο. εκτος απο την πολη για κανενα μικρο αμαξι. περναγα ολα τα Byd (ειδα και ενα φορτωμενο btw) και τα τεσλα απο πανω. ολοι δεξια με 110-120 και εγω με το 20ετιας (lpg) 140-150-160 σταθερα. 5-6ευρω/100χλμ. οκ ωραια φαση ολα οσα φερνει το ηλεκτρικο αλλα αν ηταν να δωσω ενα σκασμο λεφτα θα ηθελα να κανω αναβαθμιση στο ταξιδι μου οχι υποβαθμιση και το να ταξιδευω με 110-120 ειναι απλα απαγορευτικο. βεβαια καποιοι τοσο πηγαιναν και με βενζινα οποτε νιωθουν πραγματικη αναβαθμιση. και επειδη καποιος θα πεταχτει να πει οτι τρεχω, παιζει να με περασαν περισσοτεροι απο οσους περασα εγω. 170-180 πηγαιναν ολα τα μεγαλα αμαξια. 1 1
teodor_ch Δημοσ. 25 Οκτωβρίου Δημοσ. 25 Οκτωβρίου Στο δικό μου ταξίδι πάντως δεν πήγαινα αργά. Το ελάχιστο +10 απο τα όρια στο CC και ανάλογα πρόσθετα και εγώ. Συν τις απογειώσεις στα διόδια και σε όλες τις στάσεις. Σίγουρα αν κάνεις συχνά ταξίδια δεν αξίζει το ηλεκτρικό γιατί ούτε οικονομία κάνεις και μπαίνεις και στη διαδικασία να ψάχνεις φορτιστές. Για 1-2 το χρόνο και για όλα τα υπόλοιπα χλμ σε ακτίνα 200χλμ απο το σπίτι σου (όπου φορτίζεις) τότε το ηλεκτρικό συμφέρει ΠΟΛΥ. Πάντως μή συγκρίνεις την άνεση του αυτοκινήτου 20ετίας με ένα καινούργιο. Είχα κάνει Αθήνα-Καστοριά με ένα κατούρημα 5' και όλη την υπόλοιπη μέρα ήμουν πιασμένος. Με ταχύτητες στο CC 160. Με το ioniq Πειραιά-Ιωάννινα και έφτασα λες και δεν είχα οδηγήσει καθόλου. 2
Ntinaras Δημοσ. 25 Οκτωβρίου Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 1 ώρα πριν, basilis_k6 είπε μετα και το τελευταιο μου ταξιδι χθες και σημερα καταλαβα οτι δεν ειμαι για ηλεκτρικο. εκτος απο την πολη για κανενα μικρο αμαξι. περναγα ολα τα Byd (ειδα και ενα φορτωμενο btw) και τα τεσλα απο πανω. ολοι δεξια με 110-120 και εγω με το 20ετιας (lpg) 140-150-160 σταθερα. 5-6ευρω/100χλμ. 5-6 ευρω, συν το κοστος απο τις κλησεις. 4 7
basilis_k6 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 5 λεπτά πριν, teodor_ch είπε Στο δικό μου ταξίδι πάντως δεν πήγαινα αργά. Το ελάχιστο +10 απο τα όρια στο CC και ανάλογα πρόσθετα και εγώ. Συν τις απογειώσεις στα διόδια και σε όλες τις στάσεις. Σίγουρα αν κάνεις συχνά ταξίδια δεν αξίζει το ηλεκτρικό γιατί ούτε οικονομία κάνεις και μπαίνεις και στη διαδικασία να ψάχνεις φορτιστές. Για 1-2 το χρόνο και για όλα τα υπόλοιπα χλμ σε ακτίνα 200χλμ απο το σπίτι σου (όπου φορτίζεις) τότε το ηλεκτρικό συμφέρει ΠΟΛΥ. Πάντως μή συγκρίνεις την άνεση του αυτοκινήτου 20ετίας με ένα καινούργιο. Είχα κάνει Αθήνα-Καστοριά με ένα κατούρημα 5' και όλη την υπόλοιπη μέρα ήμουν πιασμένος. Με ταχύτητες στο CC 160. Με το ioniq Πειραιά-Ιωάννινα και έφτασα λες και δεν είχα οδηγήσει καθόλου. καλα δεν συγκρινω ανεση. δεν εχω καν ανετο αμαξι. τι να λεμε τωρα αμαξι του 2024 ιδιας κατηγορίας θα ειναι πολυ καλυτερο ακομα και σε βενζινη. αλλα επειδη εγω χαιρομαι αμαξι μονο σε ταξιδια (λογω μηχανης) δεν θα μπορουσα με τα χρηματα που διαθετω ουτως η αλλως να δω ενα ηλεκτρικο τυπου ev6/m3. 5 λεπτά πριν, Ntinaras είπε 5-6 ευρω, συν το κοστος απο τις κλησεις. τωρα μου δωσαν πισω το διπλωμα, φαε τη γλωσσα σου! 😁 1
Ntinaras Δημοσ. 25 Οκτωβρίου Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε καλα δεν συγκρινω ανεση. δεν εχω καν ανετο αμαξι. τι να λεμε τωρα αμαξι του 2024 ιδιας κατηγορίας θα ειναι πολυ καλυτερο ακομα και σε βενζινη. αλλα επειδη εγω χαιρομαι αμαξι μονο σε ταξιδια (λογω μηχανης) δεν θα μπορουσα με τα χρηματα που διαθετω ουτως η αλλως να δω ενα ηλεκτρικο τυπου ev6/m3. τωρα μου δωσαν πισω το διπλωμα, φαε τη γλωσσα σου! 😁 Τι ειχες κανει παλι?
basilis_k6 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 1 λεπτό πριν, Ntinaras είπε Τι ειχες κανει παλι? 170km/h radar 3
manolis940 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 8 ώρες πριν, plasTOST είπε Ποιο Yaris έχεις; Του 2017 1,5 μη υβριδικό που έχουμε στην οικογένεια CVT στην εθνική είναι οικονομικό αλλά όχι 4,5. Παίζει περίπου στα 6,5 - 7. Του 2012 είναι. 8 ώρες πριν, plasTOST είπε Σε αγροτικά σε Navara D40 δεν θα έλεγα ότι έχει κοντή 6η. Στα 120- 130 είμαι κάτω από 3000 στροφές Τα Navara παραδοσιακά ήταν αυτοκίνητα βόλτας. Ποτέ δεν ήταν αγροτικά!
aionnou Δημοσ. 25 Οκτωβρίου Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 8 ώρες πριν, plasTOST είπε Ποιά έκδοση έχεις το Μ3? SR
alexiosdimitriadis Δημοσ. 25 Οκτωβρίου Δημοσ. 25 Οκτωβρίου Υπάρχουν όντως οδηγοί που πηγαίνουν σταθερά με 160-180km/h σε αυτοκινητόδρομο. Απίστευτο κι όμως αληθινό. Πριν αποκτήσω γρήγορο αυτοκίνητο πίστευα ότι ανοίγουν ταχύτητα για λίγο αλλά διαπίστωσα ότι όντως πηγαίνουν σταθερά σε αυτές τις ταχύτητες μέχρι να αναγκαστούν να κόψουν. Για αυτούς προφανώς δεν ταιριάζει το ηλεκτρικό ειδικά αν συνδυάζεται με συχνά και μεγάλα ταξίδια. 1
filarhos Δημοσ. 25 Οκτωβρίου Δημοσ. 25 Οκτωβρίου Δυστυχώς το κάναμε παλαιότερα με την 146 αλλά και με το Passat στο Αθηνά Θεσσαλονίκη σταθερά πάνω από 150χλμ, δύο οδηγοί. Κάτω από 4 ώρες... Μόνο ελαφρυντικό ότι κινούμασταν πρωί μέρες χωρίς κίνηση, σπάνια βρίσκαμε άλλον. Αλλά δεν παύει η ταχύτητα να είναι πολύ μεγάλη και ευτυχώς δεν πάθαμε τίποτα. Μετά έβαλα μυαλό και άρχισα να μειώνω και πλέον πάω στα όρια ή και πιο κάτω.. Από κατανάλωση, ένα ντεπόζιτο με την Α, σχεδόν 50λιτρα και καμιά 45 άρια με το πασσατ, ίσως 5-10 χλμ παραπανω... Υ.Γ. Τώρα σκέφτομαι ότι μακάρι να με είχαν γράψει μια φορά, να πλήρωνα πρόστιμο και να έχανα το δίπλωμα για κανένα μήνα, ώστε να έφτανα πιο γρήγορα εδώ που είμαι τώρα. 3
basilis_k6 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 56 λεπτά πριν, filarhos είπε Δυστυχώς το κάναμε παλαιότερα με την 146 αλλά και με το Passat στο Αθηνά Θεσσαλονίκη σταθερά πάνω από 150χλμ, δύο οδηγοί. Κάτω από 4 ώρες... Μόνο ελαφρυντικό ότι κινούμασταν πρωί μέρες χωρίς κίνηση, σπάνια βρίσκαμε άλλον. Αλλά δεν παύει η ταχύτητα να είναι πολύ μεγάλη και ευτυχώς δεν πάθαμε τίποτα. Μετά έβαλα μυαλό και άρχισα να μειώνω και πλέον πάω στα όρια ή και πιο κάτω.. Από κατανάλωση, ένα ντεπόζιτο με την Α, σχεδόν 50λιτρα και καμιά 45 άρια με το πασσατ, ίσως 5-10 χλμ παραπανω... Υ.Γ. Τώρα σκέφτομαι ότι μακάρι να με είχαν γράψει μια φορά, να πλήρωνα πρόστιμο και να έχανα το δίπλωμα για κανένα μήνα, ώστε να έφτανα πιο γρήγορα εδώ που είμαι τώρα. 150 σε εθνικη/αττικη οδο ειναι νορμαλ πλεον. με ενα καλο αμαξι δεν νιωθεις καν οτι τρεχεις. επισης πραγματικα ειναι 140 οποτε ουτε κληση τρως, αντε κανα 100αρικο. 1
manolis940 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 1 ώρα πριν, basilis_k6 είπε 150 σε εθνικη/αττικη οδο ειναι νορμαλ πλεον. με ενα καλο αμαξι δεν νιωθεις καν οτι τρεχεις. επισης πραγματικα ειναι 140 οποτε ουτε κληση τρως, αντε κανα 100αρικο. Εσύ μπορεί να έχεις καλό αμάξι αλλά ο δρόμος να μην έχει τις προδιαγραφές γι αυτές τις ταχύτητες. Όταν λες πραγματικά είναι 140;
basilis_k6 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου Δημοσ. 26 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) 7 λεπτά πριν, manolis940 είπε Εσύ μπορεί να έχεις καλό αμάξι αλλά ο δρόμος να μην έχει τις προδιαγραφές γι αυτές τις ταχύτητες. Όταν λες πραγματικά είναι 140; εθνικη και αττικη οπου εχει οριο 120-130 οι δρομοι ειναι μια χαρα για 150 και αρκετα παραπανω. 150 κοντερ αρα το ρανταρ θα γραψει 140-143. τα κοντερ κλεβουν λιγακι. Επεξ/σία 26 Οκτωβρίου από basilis_k6
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα