plasTOST Δημοσ. 24 Οκτωβρίου Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 8 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε Δεν εχω δει ποτε και σε κανενα θερμικο να κανει ταξιδι πανω απο 7/100 με ΟΣΑ και να πηγαινε ο οδηγος είχε δεν είχε κλίμα κτλπ. Από προσωπική άποψη και σε αυτοκίνητα χαμηλού κυβισμού με 4-5 ατομα με 120-130: Βενζίνη: Ford Fiesta eco boost, μοντέλο 2015 άνετα τα 8,5 λίτρα/100χλμ Opel Astra 1400 κυβικά μοντέλο 2009 άνετα τα 8 λίτρα/100χλμ Nissan qashqai μοντέλο 2017 άνετα τα 7,5 λίτρα/100 χλμ Mercedes GLA 250e μοντέλο 2023 χαλαρά τα 8,5λίτρα/100χλμ (έχω δει μέχρι 9,2). Mercedes C180 μοντέλο 2017 οριακά τα 6,5 λίτρα/100 χλμ Audi Q3 1,5 μοντέλο 2022 7,5-8 λίτρα/100 χλμ Οκ αν πηγαίνεις με 100χλμ είσαι χαμηλότερα.
teodor_ch Δημοσ. 24 Οκτωβρίου Δημοσ. 24 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) 25 λεπτά πριν, papoys1 είπε Θεόδωρε οφ αλλα που πας Τζουμέρκα;;;; Εγώ από Αραχθο Πετροβούνι - Χουλιαράδες κ.λ.π. Όσο για κατανάλωση γατάκια είπαμε lpg πλούσια 8 λίτρα στα 100 Εθνική με κόστος αυτή τη στιγμή 0,73 στην περιοχή μου= 5,8 ευρώ😉350 χιλιόμετρα εξοχικό πήγαινε έλα 20 ευρώ πάω για πλάκα κάθε Σαββατοκύριακο. Άραχθο κάναμε rafting και φτάσαμε μέχρι Συρράκο όπου και φάγαμε. Περάσαμε Πετροβούνι αλλά ήταν βράδυ. Σε ένα χωριό σε μία στροφή, είδαμε έναν έξω απο ένα καφενείο με τεράστια ηχεία στημένα μόνο του να τα πίνει... Τα 350 χιλιόμετρα τα έχω τσάμπα 😁 Πές ότι δεν έχεις ΦΒ αφού είσαι σπίτι-εξοχικό 350/100*17*0,25=€14 με τελική τιμή Kwh 0.25 που πρέπει να είναι πιο κάτω τώρα. Γατάκι 😇 Επεξ/σία 24 Οκτωβρίου από teodor_ch 3
papoys1 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2 ώρες πριν, teodor_ch είπε Άραχθο κάναμε rafting και φτάσαμε μέχρι Συρράκο όπου και φάγαμε. Περάσαμε Πετροβούνι αλλά ήταν βράδυ. Σε ένα χωριό σε μία στροφή, είδαμε έναν έξω απο ένα καφενείο με τεράστια ηχεία στημένα μόνο του να τα πίνει... Γατάκι 😇 Στο χωριό μου πρέπει να είναι καφενείο - ταβέρνα η Χαραυγή έχουν απομείνει κάτι παλαβοί που πίνουν τσίπουρα σαν νεροφίδες🤣🤣 1 2
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 4 ώρες πριν, plasTOST είπε Οκ αν πηγαίνεις με 100χλμ είσαι χαμηλότερα. Με ορια ταχυτητων παντα. 130-140 οπου μπορεις. Τα 8,5-9 στην εθνικη μου φαινονται απιστευτα.
dtk-386 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε Με ορια ταχυτητων παντα. 130-140 οπου μπορεις. Τα 8,5-9 στην εθνικη μου φαινονται απιστευτα. 7 με 7,5 είναι τα ρεαλιστικά 2
Ntinaras Δημοσ. 24 Οκτωβρίου Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 5 ώρες πριν, teodor_ch είπε Στην Εθνική με 130-140 το ηλεκτρικό θα έχει υψηλότερη μέση απο 17kWh/100km και το ICE (εφόσον μιλάμε για 1400+ κυβικά) χαμηλότερη απο 8.5λ/100χλμ. Προσωπικά στα ~1500χλμ Πειραιάς-Ιωάννινα-Τζουμέρκα-Παξούς-Πόρο-Ναύπλιο-Πειραιάς χωρίς καθόλου οικονομία και σε κάποια σημεία ταχύτητες 15...-16... για πολλά χιλιόμετρα μου κόστισε όσο ένα αυτοκίνητο με κατανάλωση 6.5λ/100χλμ. Φούλ γεμάτο το αμάξι (4 πατίνια πίσω και πράγματα μέχρι το ταβάνι και εξάδες νερού στο frunk....). Που βέβαια στο γκολφ ούτε τα μισά δε χωράνε... Φορτίσεις εκτός απο μία βραδινή σε AC που ήταν και οικονομική, όλες οι άλλες σε ταχυφορτιστές με 0.59€/kWh. Η σύγκριση προφανώς και είναι άδικη. Αλλά αυτό είχα και με αυτό συγκρίνω. Το 6.5 του γκολφ είναι πολύ αισιόδοξο αλλά μιλάμε για €10-20 διαφορά. Έκανα τις πράξεις απο περιέργεια. Με ένα tiguan θα ήθελα να κάνω τη σύγκριση ή ένα Qashqai με επιδόσεις 0-100 ~7.3". Αν και ήξερα απο πρίν ότι στα ταξίδια δεν θα κερδίζω κάτι οπότε δε με ενδιέφερε αφού μιλάμε για 1 ταξίδι/έτος με αμάξι και αν. Κρήτη στα 4700χλμ μόνο δωρεάν φορτίζω απο το ΦΒ μου. ΥΓ. Για να τρολάρω και λίγο. Έχω πεί ότι μόλις πούλησα το γκολφ σε λιγότερο απο 7 μέρες χάλασε η τρόμπα συμπλέκτη με αποτέλεσμα να χυθούν λάδια κάτω και να χρειαστεί οδική. Τις ώρες που έχασε ο νέος κάτοχος και όλη την ταλαιπωρία με μηχανικούς δεν θα τις φτάσω σε 3-4 ταξίδια (4 χρόνια...) μου στις φορτίσεις. Δε βάζω το κόστος και άλλες βλάβες που θα βγάλει 100% αφού μιλάμε για μεταχειρισμένο 15ετίας. Α καλα, εγω με το micra μονο τα τελευταια 4 χρονια, εχω χαλασει πανω απο 100 ευρω σε σωληνακια βενζινης. Και καμια 300ρια ευρω σε χαμενη βενζινη. Αλλα ξεραινονται, αλλα λιωνουν και χανω βενζινη μεσα στο καπω και απο κατω στο δρομο. Απορω που δεν εχω πιασει φωτια. Βασικοι υποψηφιοι για το προβλημα ειναι η νοθευμενη βενζινη που τα διαβρωνει, και οι σωληνωσεις του συστηματος lpg που περνανε απο διπλα τους και τα ζεσταινουν με αποτελεσμα να ξεραινονται αλλες φορες, και αλλες να λιωνουν. Τελικα τα αλλαξα μια φορα ολα μαζι, εκανα αλλαγη και καθαρισμο μπεκ και μπεκιερας γιατι ειχαν μπουκωσει και δουλευε σα τρικυλινδρο, αλλαγη φιλτρου βενζινης, και εντυσα και τα σωληνακια βενζινης αλλα και τις σωληνες του lpg με θερμομονωτικα απο το temu. Θα λυπηθω πολυ που δεν θα εχω τετοιου ειδους προβληματα στο dolphin 4 1
dtk-386 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου Δημοσ. 24 Οκτωβρίου Ε ναι σε ένα ηλεκτρικό δεν έχεις τα προβλήματα ενός Μicra 25 ετών.... 3
Ntinaras Δημοσ. 24 Οκτωβρίου Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 7 λεπτά πριν, dtk-386 είπε Ε ναι σε ένα ηλεκτρικό δεν έχεις τα προβλήματα ενός Μicra 25 ετών.... Νιωθω di capro που το αλλαζω για νεοτερο μοντελο Αλλα σκεφτομαι μηπως το κρατησω για παντα για 2ο. 1
manolis940 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 5 ώρες πριν, teodor_ch είπε Στην Εθνική με 130-140 το ηλεκτρικό θα έχει υψηλότερη μέση απο 17kWh/100km και το ICE (εφόσον μιλάμε για 1400+ κυβικά) χαμηλότερη απο 8.5λ/100χλμ. 1 ώρα πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε Με ορια ταχυτητων παντα. 130-140 οπου μπορεις. Τα 8,5-9 στην εθνικη μου φαινονται απιστευτα. Θα έλεγα πως συμφωνώ με τα όσα είπα @plasTOST παραπάνω. Έχοντας ένα Yaris 6τάχυτο πετρέλαιο το οποίο 6η ταχύτητα κουμπώνει σε ίσιο οδόστρωμα στα 120km/h και είναι οικονομικό πολύ στην Εθνική όταν πηγαίνεις με 130-140km/h. 4 με 4.5ltr/100km ανάλογα. Ωστόσο οδηγώντας αρκετά αυτοκίνητα παρατηρώ ότι ακόμη και μεγάλα αυτοκίνητα έχουν κοντό σασμάν με η στα 70-80km/h . Ακόμη και κάτι αυτόματα που έχουν 7η πάλι το ίδιο. Είναι λογικό λοιπόν αν βάλεις το real consumption εκείνη την ώρα (αν υπάρχει) στην Εθνική με 140 που το αυτοκίνητο θα έχει ανεβάσει πάνω από 3500rpm να φτάσει και τα 10ltr/100km ανάλογα και σε τι ποσοστό είναι ανηφορικό ή κατηφορικό το οδόστρωμα. 1
dtk-386 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 6 λεπτά πριν, manolis940 είπε Θα έλεγα πως συμφωνώ με τα όσα είπα @plasTOST παραπάνω. Έχοντας ένα Yaris 6τάχυτο πετρέλαιο το οποίο 6η ταχύτητα κουμπώνει σε ίσιο οδόστρωμα στα 120km/h και είναι οικονομικό πολύ στην Εθνική όταν πηγαίνεις με 130-140km/h. 4 με 4.5ltr/100km ανάλογα. Ωστόσο οδηγώντας αρκετά αυτοκίνητα παρατηρώ ότι ακόμη και μεγάλα αυτοκίνητα έχουν κοντό σασμάν με η στα 70-80km/h . Ακόμη και κάτι αυτόματα που έχουν 7η πάλι το ίδιο. Είναι λογικό λοιπόν αν βάλεις το real consumption εκείνη την ώρα (αν υπάρχει) στην Εθνική με 140 που το αυτοκίνητο θα έχει ανεβάσει πάνω από 3500rpm να φτάσει και τα 10ltr/100km ανάλογα και σε τι ποσοστό είναι ανηφορικό ή κατηφορικό το οδόστρωμα. τα περισσότερα turbo έχουν μακρυά κιβώτια και απλώνουν. πας με 130 και έχεις 2500-2700 σαλ
manolis940 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 13 λεπτά πριν, dtk-386 είπε τα περισσότερα turbo έχουν μακρυά κιβώτια και απλώνουν. πας με 130 και έχεις 2500-2700 σαλ Γενικά πάντως δεν είναι κανόνας ότι ένα ICE μεγάλης κατηγορίας θα είναι οικονομικό στην Εθνική. Turbo Βενζίνη δεν έχω οδηγήσει ποτέ και δεν θυμάμαι στα υπόλοιπα πετρέλαια τι ισχύει. Βγάζουμε φυσικά εκτός το Fiorino και άλλα παρόμοια τα οποία βάζουν 5η στα 80 αλλά είναι λογικό να έχει κάπως κοντό σασμάν πάρα του ότι είναι turbo γιατί πρέπει να τραβάει και φορτία. Το ίδιο και ακόμη χειρότερα ισχύει και για τα pick-up. Για τα πραγματικά pick-up. Όχι γι αυτά που τώρα τελευταία βγαίνουν για να κάνεις βόλτες 1
dtk-386 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 21 λεπτά πριν, manolis940 είπε Γενικά πάντως δεν είναι κανόνας ότι ένα ICE μεγάλης κατηγορίας θα είναι οικονομικό στην Εθνική. Turbo Βενζίνη δεν έχω οδηγήσει ποτέ και δεν θυμάμαι στα υπόλοιπα πετρέλαια τι ισχύει. Βγάζουμε φυσικά εκτός το Fiorino και άλλα παρόμοια τα οποία βάζουν 5η στα 80 αλλά είναι λογικό να έχει κάπως κοντό σασμάν πάρα του ότι είναι turbo γιατί πρέπει να τραβάει και φορτία. Το ίδιο και ακόμη χειρότερα ισχύει και για τα pick-up. Για τα πραγματικά pick-up. Όχι γι αυτά που τώρα τελευταία βγαίνουν για να κάνεις βόλτες της συζύγου το 1.0Τ 120 i30 έβγαζε 6 λίτρα στην ΕΟ μέση με ταχύτητες 130 και κλίμα φορτωμένο. στα 130 είχε 3000 σαλ. 6ταχυτο 1
Varnavas89 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου Δημοσ. 24 Οκτωβρίου Καλη περίπτωση φαίνεται το Skoda elroq..34500 αρχική, με επιδότηση 25 ,suv άνετο ικανοποιητική αυτονομία. Στη σωστή κατεύθυνση, όσο πιο νορμάλ θα γίνουν οι τιμές με παράλληλη αύξηση αυτονομίας τόσο πιο προσιτά στη μεσαία τάξη, οσο αυτη υπάρχει στην Ελλαδα .. Οι τιμές δλδ να ειναι κοντά στα υβριδικά οπότε μετά ακόμη και κάποιος που δεν έχει φορτιστή νομίζω κόστος φόρτισης εξω περίπου σαν lpg και λιγότερο.. έχουμε ακόμη βήματα
aionnou Δημοσ. 24 Οκτωβρίου Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 7 ώρες πριν, plasTOST είπε Από προσωπική άποψη και σε αυτοκίνητα χαμηλού κυβισμού με 4-5 ατομα με 120-130: Βενζίνη: Ford Fiesta eco boost, μοντέλο 2015 άνετα τα 8,5 λίτρα/100χλμ Opel Astra 1400 κυβικά μοντέλο 2009 άνετα τα 8 λίτρα/100χλμ Nissan qashqai μοντέλο 2017 άνετα τα 7,5 λίτρα/100 χλμ Mercedes GLA 250e μοντέλο 2023 χαλαρά τα 8,5λίτρα/100χλμ (έχω δει μέχρι 9,2). Mercedes C180 μοντέλο 2017 οριακά τα 6,5 λίτρα/100 χλμ Audi Q3 1,5 μοντέλο 2022 7,5-8 λίτρα/100 χλμ Οκ αν πηγαίνεις με 100χλμ είσαι χαμηλότερα. Θεσσαλονίκη Αθήνα με το mk5 gti, ξεκίνησα φουλ με 100αρα 48 λίτρα στις Αφίδνες έβαλα γιατί ήταν με τις αναθυμιάσεις. 460χλμ με ταχύτητες φυλακής 50++ λίτρα. Σαν εκανα τα ίδια με το m3 θα ήθελα 2 φορές φόρτιση 20-90% 1
plasTOST Δημοσ. 25 Οκτωβρίου Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 16 ώρες πριν, manolis940 είπε Θα έλεγα πως συμφωνώ με τα όσα είπα @plasTOST παραπάνω. Έχοντας ένα Yaris 6τάχυτο πετρέλαιο το οποίο 6η ταχύτητα κουμπώνει σε ίσιο οδόστρωμα στα 120km/h και είναι οικονομικό πολύ στην Εθνική όταν πηγαίνεις με 130-140km/h. 4 με 4.5ltr/100km ανάλογα. Ωστόσο οδηγώντας αρκετά αυτοκίνητα παρατηρώ ότι ακόμη και μεγάλα αυτοκίνητα έχουν κοντό σασμάν με η στα 70-80km/h . Ακόμη και κάτι αυτόματα που έχουν 7η πάλι το ίδιο. Είναι λογικό λοιπόν αν βάλεις το real consumption εκείνη την ώρα (αν υπάρχει) στην Εθνική με 140 που το αυτοκίνητο θα έχει ανεβάσει πάνω από 3500rpm να φτάσει και τα 10ltr/100km ανάλογα και σε τι ποσοστό είναι ανηφορικό ή κατηφορικό το οδόστρωμα. Ποιο Yaris έχεις; Του 2017 1,5 μη υβριδικό που έχουμε στην οικογένεια CVT στην εθνική είναι οικονομικό αλλά όχι 4,5. Παίζει περίπου στα 6,5 - 7. Μιλάμε για μέτρηση στην αντλία πάντα. Στο real βλέπεις τρελά νούμερα όπως λες. Μην ξεχνάμε βέβαια ότι κάνουμε σύγκριση με οχήματα με το 1/3 της ιπποδύναμης και πολλές φορές αεροδυναμική δυσανάλογη. 15 ώρες πριν, manolis940 είπε Γενικά πάντως δεν είναι κανόνας ότι ένα ICE μεγάλης κατηγορίας θα είναι οικονομικό στην Εθνική. Turbo Βενζίνη δεν έχω οδηγήσει ποτέ και δεν θυμάμαι στα υπόλοιπα πετρέλαια τι ισχύει. Βγάζουμε φυσικά εκτός το Fiorino και άλλα παρόμοια τα οποία βάζουν 5η στα 80 αλλά είναι λογικό να έχει κάπως κοντό σασμάν πάρα του ότι είναι turbo γιατί πρέπει να τραβάει και φορτία. Το ίδιο και ακόμη χειρότερα ισχύει και για τα pick-up. Για τα πραγματικά pick-up. Όχι γι αυτά που τώρα τελευταία βγαίνουν για να κάνεις βόλτες Με Skoda Octavia 1.6 diesel αυτόματο εντός ορίων ταχύτητας έχω δει πολύ χαμηλές καταναλώσεις της τάξης 5,5-6. Σε αγροτικά σε Navara D40 δεν θα έλεγα ότι έχει κοντή 6η. Στα 120- 130 είμαι κάτω από 3000 στροφές 14 ώρες πριν, aionnou είπε Θεσσαλονίκη Αθήνα με το mk5 gti, ξεκίνησα φουλ με 100αρα 48 λίτρα στις Αφίδνες έβαλα γιατί ήταν με τις αναθυμιάσεις. 460χλμ με ταχύτητες φυλακής 50++ λίτρα. Σαν εκανα τα ίδια με το m3 θα ήθελα 2 φορές φόρτιση 20-90% Ποιά έκδοση έχεις το Μ3? 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα