Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Φανερά καλύτερο το πόλο αφού πιάνει 187 χλμ την ώρα,  όχι σαν το άλλο το κινέζικο χρεπι με τη μπαταρία ( μακριά από εμάς αυτά του σατανά) που το περνάνε ακομα και τα πατίνια με 160 τελική το 2025 .. που πας ρε κινεζε με τελική παπάκι? 

Έλεος δεν μπορώ άλλο πάω στο FB να δω τις αγγελίες στα μεταχειρισμένα μέχρι 2000€ με μπουκάλα(οξυγόνου)

  • Like 2
  • Απαντ. 5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
38 λεπτά πριν, teodor_ch είπε

Δοκιμή: BYD Dolphin (204 PS, 60,4 kWh) - NewsAuto.gr

Δοκιμή: Νέο VW Polo 1.0 TSI 95 PS - NewsAuto.gr

(edge copilot οπότε μπορεί να κάνει λάθη)

Βάλτε και ημιάκαμπτο πίσω στο πολο.

Δε γράφω σχόλια για τη σύγκριση. 😎

 

image.png.f094e3a48352f62c7f7ce5463ee7e48f.png

ξέχασες να ρίξεις την κάρτα....

maxresdefault.jpg

  • Haha 3
Δημοσ.
37 λεπτά πριν, teodor_ch είπε

Δοκιμή: BYD Dolphin (204 PS, 60,4 kWh) - NewsAuto.gr

Δοκιμή: Νέο VW Polo 1.0 TSI 95 PS - NewsAuto.gr

(edge copilot οπότε μπορεί να κάνει λάθη)

Βάλτε και ημιάκαμπτο πίσω στο πολο.

Δε γράφω σχόλια για τη σύγκριση. 😎

 

image.png.f094e3a48352f62c7f7ce5463ee7e48f.png

Μια μικρή διόρθωση : η VW εμπιστευεται με 2 χρόνια εγγύηση τα μηχανικα μερη (κινητηρα, κιβωτιο κλπ) των θερμικων αυτοκινητων.

Δεν μπορεί να προσφερει και να εμπιστευτει με 8 χρονια εγγυηση τα μηχανικα μερη οπως προσφερουν τα περισσότερα ηλεκτρικα στην μπαταρια, κιβωτιο κλπ 

  • Like 4
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, majunior είπε

Αναρωτιέμαι αν έβλεπαν αυτό το εξελάκι 10 τυχαίοι άνθρωποι, ποιο από τα δύο θα διάλεγαν;

στατιστικά 1/10 το ηλεκτρικό μιας και θα μπορούσε και να το αγοράσει και θα είχε δυνατότητα φόρτισης , 2/10 να αγόραζαν καινούριο θερμικό , οι υπόλοιποι θα κοιτούσαν τα μτχ στο car.gr (αν δεν πήγαινε άλλο το παλιό τους )

1 ώρα πριν, haHa είπε

Μια μικρή διόρθωση : η VW εμπιστευεται με 2 χρόνια εγγύηση τα μηχανικα μερη (κινητηρα, κιβωτιο κλπ) των θερμικων αυτοκινητων.

έγινε large τελευταία και δίνει 4 χρόνια 😛

Δημοσ.
3 ώρες πριν, majunior είπε

Αναρωτιέμαι αν έβλεπαν αυτό το εξελάκι 10 τυχαίοι άνθρωποι, ποιο από τα δύο θα διάλεγαν;

Δυστυχώς, η άγνοια και η ξεροκεφαλιά είναι πολύ διαδεδομένες (και το χειρότερο είναι όταν πάνε μαζί, και πάνε πολύ συχνά...). Δεν αμφιβάλλω οτι οι περισσότεροι (αδαείς κ ξεροκέφαλοι όντας) θα διάλεγαν το θερμικό.

  • Haha 1
Δημοσ.
7 ώρες πριν, majunior είπε

Αναρωτιέμαι αν έβλεπαν αυτό το εξελάκι 10 τυχαίοι άνθρωποι, ποιο από τα δύο θα διάλεγαν;

οι περισσοτεροι το πολο. και αυτο δεν εχει αλλαξει καν τωρα που εχουν επιδοτηση τα byd..

  • Like 1
Δημοσ.
12 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

οι περισσοτεροι το πολο. και αυτο δεν εχει αλλαξει καν τωρα που εχουν επιδοτηση τα byd..

Οι περισσοτεροι ανθρωποι βαριουνται να σκεφτουν. Τους φαινεται τοσο πολυ δυσκολο να δοκιμασουν κατι διαφορετικο.

  • Like 3
  • Confused 1
Δημοσ.
Στις 20/10/2024 στις 3:27 ΜΜ, Red_Bear είπε

Δυστυχώς, η άγνοια και η ξεροκεφαλιά είναι πολύ διαδεδομένες (και το χειρότερο είναι όταν πάνε μαζί, και πάνε πολύ συχνά...). Δεν αμφιβάλλω οτι οι περισσότεροι (αδαείς κ ξεροκέφαλοι όντας) θα διάλεγαν το θερμικό.

Δυστυχώς, η άγνοια της πραγματικότητας είναι πολύ διαδεδομένη

14 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Οι περισσοτεροι ανθρωποι βαριουνται να σκεφτουν.

ισχύει

14 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Τους φαινεται τοσο πολυ δυσκολο να δοκιμασουν κατι διαφορετικο.

η διαφορετικότητα φταίει 🤪

6 ώρες πριν, Red_Bear είπε

Υγραέριο for ever !!!!  (Προσοχή: τρολιά)

Καθόλου τρολιά , μάλλον 4ever θα είναι στην Ελλάδα

Fixed:

Ευρώπη: Οι 4 χώρες που πουλάνε περισσότερα ηλεκτρικά από βενζίνης

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 19/10/2024 στις 1:36 ΜΜ, korakios είπε

όσο και να πέσει η τιμή της μπαταρίας δεν παίζει ρόλο στην τελική τιμή όπως έχει δείξει η φάση μέχρι τώρα

απλά υποτίθεται οτι τρώνε οι βιομηχανίες εδώ χαστούκια λόγω ρύπων (για να σπρώξουν τα ηλεκτρικά) , άρα θα πάρει καιρό μέχρι να παράγουν "πράσινα" χωρίς φόρους άρα και μειωμένη τιμή και φυσικά να τα αγοράζει ο κόσμος (που έχει την υποδομή)

πιο πιθανό είναι να κάνουν τα παλιότερα θερμικά ασύμφορα με διάφορους τρόπους

Δεν υποτίθεται…με βάση το νομικό πλαίσιο της ΕΕ όσοι κατασκευαστές δεν πουλάνε αρκετά ηλεκτρικά θα πληρώνουν πρόστιμο.

Αν δεν αλλάξει αυτό, αναγκαστικά θα ανέβουν οι τιμές στα μη ηλεκτρικά (ήδη η Stellantis έχει ανακοινώσει μείωση στη παραγωγή τους λόγω προστίμων).

Αποτέλεσμα να στραφεί κάποια μερίδα αγοραστών στα ηλεκτρικά (όσοι μπορούν να τα υποστηρίξουν τουλάχιστον) και οι υπόλοιποι να πάνε σε μεταχειρισμένα (μέχρι να γίνουν ασύμφορα και αυτά λόγω φορολογίας).

Το μόνο σίγουρο είναι οτι αυτή η στρατηγική οδηγεί την ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία στο γκρεμό.

Επεξ/σία από agnostos13
Δημοσ.
Στις 20/10/2024 στις 10:23 ΠΜ, teodor_ch είπε

Δοκιμή: BYD Dolphin (204 PS, 60,4 kWh) - NewsAuto.gr

Δοκιμή: Νέο VW Polo 1.0 TSI 95 PS - NewsAuto.gr

(edge copilot οπότε μπορεί να κάνει λάθη)

Βάλτε και ημιάκαμπτο πίσω στο πολο.

Δε γράφω σχόλια για τη σύγκριση. 😎

 

image.png.f094e3a48352f62c7f7ce5463ee7e48f.png

Υπάρχει και το Yaris hybrid σε αυτή την κατηγορία ομως που σαρώνει . 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...