manolis940 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 19 Οκτωβρίου Τι έγινε ρε παιδιά. Μετά από 100 σελίδες σύγκρισης lpg με bev μας έπιασε η μανούρα για το offtopic; Στα on topic διαβάζω αρκετά άρθρα πλέον για οικονομικά ηλεκτρικά ότι έρχονται από Ευρώπη και αναρωτιέμαι, ξύπνησαν επιτέλους οι εταιρείες; https://www.imerisia.gr/auto/100115_ilektrika-aytokinita-prosites-times-gia-nea-montela-eyropaikon-etaireion https://www.in.gr/2024/10/14/auto/ilektrokinisi-etaireies-tis-ee-apantoun-100-nea-fthinotera-montela-gia-na-epiviosoun-apo-ton-xeimona-ev/ Είναι όμως και κάτι που ισχύει και για τα ΜΕΚ δηλαδή ένα Golf πλέον δεν είναι προσιτό ένα Vitara παλεύεται. Αποτέλεσμα να έχουμε γεμίσει με αυτοκίνητα μικρής κατηγορίας και αν και έχουν πέραση τα suv έχουν θεωρώ μεγαλύτερη πέραση τα suvάκια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostasgr78 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου Μέλος Share Δημοσ. 19 Οκτωβρίου https://www.drive.gr/news/i-volkswagen-einai-pepeismeni-oti-mellon-einai-100-ilektriko Έχει σημασία να διαβάσουμε αυτή τη δήλωση και να αναλογιστούμε τη διαδρομή από το dieselgate ως αυτή τη μέρα. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
korakios Δημοσ. 19 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 1 λεπτό πριν, kostasgr78 είπε https://www.drive.gr/news/i-volkswagen-einai-pepeismeni-oti-mellon-einai-100-ilektriko το μέλλον ναι , το δικό της παίζεται 😛 11 λεπτά πριν, manolis940 είπε Στα on topic διαβάζω αρκετά άρθρα πλέον για οικονομικά ηλεκτρικά ότι έρχονται από Ευρώπη και αναρωτιέμαι, ξύπνησαν επιτέλους οι εταιρείες; https://www.imerisia.gr/auto/100115_ilektrika-aytokinita-prosites-times-gia-nea-montela-eyropaikon-etaireion https://www.in.gr/2024/10/14/auto/ilektrokinisi-etaireies-tis-ee-apantoun-100-nea-fthinotera-montela-gia-na-epiviosoun-apo-ton-xeimona-ev/ με εως 51 δις πρόστιμα ο ήχος της αλυσίδας του λουκέτου τους "ξύπνησε" 😛 απλά μη δούμε κουβάδες τύπου ΑΜΙ στα 10 χιλιάρικα και το πασάρουν για οικονομικό αμάξι 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
basilis_k6 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 19 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) Αν δεν βρισκω ηλεκτρικό polo με 17κ τοτε δεν εχουμε φθηνα ηλεκτρικα. Έχουν ακριβες μπαταριες ακομα το δέχομαι. Αλλα δεν έχουν χιλιαδες αλλα εξαρτηματα που εχουμε τωρα στα μεκ. Οταν πεσει το κοστος μπαταρίας και ολα τα αμαξια ειναι φουλ ηλεκτρικα/ηλεκτρονικα με steer/brake by wire δεν γινετε να μην μπορουν να βγαλουν ενα μικρο αμαξι με 15κ. Ειδα στην έκθεση Παρισιού τα μοτερ της thk (αν θυμάμαι καλα) που μοτερ και φρενα ειναι ενα πραμα μεσα στους τροχους. Επεξ/σία 19 Οκτωβρίου από basilis_k6 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
korakios Δημοσ. 19 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 13 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε Αν δεν βρισκω ηλεκτρικό polo με 17κ τοτε δεν εχουμε φθηνα ηλεκτρικα. πολλά είναι τα 17κ γενικότερα , στο τέλος θα το συνηθίσουμε 14 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε Έχουν ακριβες μπαταριες ακομα το δέχομαι. Αλλα δεν έχουν χιλιαδες αλλα εξαρτηματα που εχουμε τωρα στα μεκ. Οταν πεσει το κοστος μπαταρίας και ολα τα αμαξια ειναι φουλ ηλεκτρικα/ηλεκτρονικα με steer/brake by wire δεν γινετε να μην μπορουν να βγαλουν ενα μικρο αμαξι με 15κ. όσο και να πέσει η τιμή της μπαταρίας δεν παίζει ρόλο στην τελική τιμή όπως έχει δείξει η φάση μέχρι τώρα απλά υποτίθεται οτι τρώνε οι βιομηχανίες εδώ χαστούκια λόγω ρύπων (για να σπρώξουν τα ηλεκτρικά) , άρα θα πάρει καιρό μέχρι να παράγουν "πράσινα" χωρίς φόρους άρα και μειωμένη τιμή και φυσικά να τα αγοράζει ο κόσμος (που έχει την υποδομή) πιο πιθανό είναι να κάνουν τα παλιότερα θερμικά ασύμφορα με διάφορους τρόπους Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
teodor_ch Δημοσ. 19 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 10 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε Αν δεν βρισκω ηλεκτρικό polo με 17κ τοτε δεν εχουμε φθηνα ηλεκτρικα. Έχουν ακριβες μπαταριες ακομα το δέχομαι. Αλλα δεν έχουν χιλιαδες αλλα εξαρτηματα που εχουμε τωρα στα μεκ. Οταν πεσει το κοστος μπαταρίας και ολα τα αμαξια ειναι φουλ ηλεκτρικα/ηλεκτρονικα με steer/brake by wire δεν γινετε να μην μπορουν να βγαλουν ενα μικρο αμαξι με 15κ. Ειδα στην έκθεση Παρισιού τα μοτερ της thk (αν θυμάμαι καλα) που μοτερ και φρενα ειναι ενα πραμα μεσα στους τροχους. Μέχρι να βγεί το ηλεκτρικό πολο με €17κ αγόραζε με >€20κ 95 άλογα απο τον 1000άρη τουρμπάτο κινητήρα αξιοπιστίας VW με το χειροκίνητο σασμάν. 🤨 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
korakios Δημοσ. 19 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 3 λεπτά πριν, teodor_ch είπε Μέχρι να βγεί το ηλεκτρικό πολο με €17κ αγόραζε με >€20κ 95 άλογα απο τον 1000άρη τουρμπάτο κινητήρα αξιοπιστίας VW με το χειροκίνητο σασμάν. 🤨 πως αλλιώς θα συνέφερε το υποθετικό ηλεκτρικό polo στα "μόλις" 17κ ? 😛 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
basilis_k6 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 19 Οκτωβρίου Μόλις τώρα, korakios είπε πως αλλιώς θα συνέφερε το υποθετικό ηλεκτρικό polo στα "μόλις" 17κ ? 😛 Καθαρα λογω πληθωρισμου ενα πικαντο.πχ θα κοστιζε σημερα 14κ,.ενα πολο στανταρ 17. Τι περιμένεις; Να ξαναδεις αμαξι στα 9.999€? 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
korakios Δημοσ. 19 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 6 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε Καθαρα λογω πληθωρισμου ενα πικαντο.πχ θα κοστιζε σημερα 14κ,.ενα πολο στανταρ 17. Τι περιμένεις; Να ξαναδεις αμαξι στα 9.999€? Εννοείται , μέχρι τότε μτχ , δυστυχώς με κόσμο να τα αγοράζει δε πέφτουν οι τιμές . Τουλάχιστον επιδοτούν τα ηλεκτροκίνητα 😛 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
basilis_k6 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2 λεπτά πριν, korakios είπε Εννοείται , μέχρι τότε μτχ , δυστυχώς με κόσμο να τα αγοράζει δε πέφτουν οι τιμές . Τουλάχιστον επιδοτούν τα ηλεκτροκίνητα 😛 Ποιος αγοραζει;.οι μισες αυτ/νιες απορροφήθηκαν απο μεγαλυτερες η πανε για φουντο. Και οι κινεζοι που εχουν ηδη 200 εταιρίες με ηλεκτρικα,μολις κατσει η σκονη της ηλεκτροκινησης το ιδιο θα παθουν. Η τεσλα πουλαει σαν τρελλη εδω και 5 χρονια και παλι προβληματα βλεπουν στο αμεσο μελλον. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
majunior Δημοσ. 19 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 1 ώρα πριν, teodor_ch είπε Μέχρι να βγεί το ηλεκτρικό πολο με €17κ αγόραζε με >€20κ 95 άλογα απο τον 1000άρη τουρμπάτο κινητήρα αξιοπιστίας VW με το χειροκίνητο σασμάν. 🤨 Ό,τι να ´ναι… αυτός είναι τρομερός κινητήρας. Πολύ οικονομικός, δυνατός και αξιόπιστος. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
teodor_ch Δημοσ. 19 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 1 ώρα πριν, majunior είπε Ό,τι να ´ναι… αυτός είναι τρομερός κινητήρας. Πολύ οικονομικός, δυνατός και αξιόπιστος. Τρομερός μπορεί... όταν πρωτοβγήκε... Να θυμίσω είμαστε σχεδόν στο 2025! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Varnavas89 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 5 ώρες πριν, manolis940 είπε Τι έγινε ρε παιδιά. Μετά από 100 σελίδες σύγκρισης lpg με bev μας έπιασε η μανούρα για το offtopic; Στα on topic διαβάζω αρκετά άρθρα πλέον για οικονομικά ηλεκτρικά ότι έρχονται από Ευρώπη και αναρωτιέμαι, ξύπνησαν επιτέλους οι εταιρείες; https://www.imerisia.gr/auto/100115_ilektrika-aytokinita-prosites-times-gia-nea-montela-eyropaikon-etaireion https://www.in.gr/2024/10/14/auto/ilektrokinisi-etaireies-tis-ee-apantoun-100-nea-fthinotera-montela-gia-na-epiviosoun-apo-ton-xeimona-ev/ Είναι όμως και κάτι που ισχύει και για τα ΜΕΚ δηλαδή ένα Golf πλέον δεν είναι προσιτό ένα Vitara παλεύεται. Αποτέλεσμα να έχουμε γεμίσει με αυτοκίνητα μικρής κατηγορίας και αν και έχουν πέραση τα suv έχουν θεωρώ μεγαλύτερη πέραση τα suvάκια. Έχει θηρία πλέον phev suv ή με βενζινα αλλα με υψηλό ρίσκο λόγω κινεζικού ανταλλακτικών κλπ.. όποιος θέλει ρισκάρει.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. 19 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 19 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) 8 ώρες πριν, korakios είπε πως αλλιώς θα συνέφερε το υποθετικό ηλεκτρικό polo στα "μόλις" 17κ ? 😛 Εντωμεταξύ, τοσο εκανε το polo παντα (παίρνοντας υποψη τον πληθωρισμό και οτι προσπαθει να ανεβει κατηγορία ). Τα αυτοκίνητα εχουν μεγαλωσει, ερχονται με πολλα εξτρα και εχουμε και 30+% συνολικο πληθωρισμό τα τελευταία 7 χρόνια. Ο κόσμος λεει οτι εχουν ακριβύνει τα αυτοκίνητα, ενω ουσιαστικα ακολουθουν πανω-κατω τον πληθωρισμό. Οτι οι μισθοί στην Ελλάδα δεν εχουν ακολουθήσει ειναι ασχετο. Επεξ/σία 19 Οκτωβρίου από haHa 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
teodor_ch Δημοσ. 20 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 20 Οκτωβρίου Δοκιμή: BYD Dolphin (204 PS, 60,4 kWh) - NewsAuto.gr Δοκιμή: Νέο VW Polo 1.0 TSI 95 PS - NewsAuto.gr (edge copilot οπότε μπορεί να κάνει λάθη) Βάλτε και ημιάκαμπτο πίσω στο πολο. Δε γράφω σχόλια για τη σύγκριση. 😎 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα