Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, Vasilisxd είπε

Διάρκεια ζωής:

  • Μπαταρίες EV: Παρόλο που οι μπαταρίες των EV καταπονούνται περισσότερο λόγω του πλήρως ηλεκτρικού τρόπου λειτουργίας, η παρουσία προηγμένων συστημάτων θερμικής διαχείρισης (όπως η υγρόψυξη) και η μεγαλύτερη χωρητικότητα της μπαταρίας σημαίνουν ότι μπορεί να διαρκέσουν περισσότερο σε συνολική διάρκεια σε σχέση με τις μπαταρίες υβριδικών.
  • Μπαταρίες Υβριδικών (HEV): Οι μπαταρίες των υβριδικών μπορεί να διατηρηθούν για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα χωρίς σημαντική απώλεια απόδοσης, αλλά επειδή δεν υποστηρίζονται με τα ίδια εξελιγμένα συστήματα θερμικής διαχείρισης, ενδέχεται να μην αντέχουν όσο οι μπαταρίες των EV σε συνθήκες πιο έντονης χρήσης.

Με βάση τα παραπάνω, φαίνεται ότι οι μπαταρίες EV έχουν τη δυνατότητα να διαρκέσουν περισσότερο στον χρόνο, ειδικά λόγω της καλύτερης διαχείρισης της θερμοκρασίας και της τεχνολογίας τους, παρόλο που καταπονούνται περισσότερο.

Για τις μπαταρίες των Phev τί γνωρίζουμε; 17,5 ας πούμε kwh που έχω υπόψη; Εχουν καλύτερη διάρκεια ζωής δεδομένου οτι σε αρκετές περιπτώσεις λειτουργεί επικουρικά στο όχημα; Και φαντάζομαι πιο μικρής χωρητικότητας αρα και πιο φθηνές..μην κλαιω μετά χαχα

Περα απο τους αντίλογους εχουμε σημαντικές μεταβολές τωρα να δούμε πως θα πάει, αμάξια όπως το frontera ev δλδ προσιτά θα είναι μονόδρομος για τις ευρωπαϊκές βιομηχανίες..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

11 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

αυτο ισχυει. πολυ πιθανον να μπορεις σε 15 χρονια να την αλλαξεις με αρκετα λιγοτερα χρηματα αλλα ειναι λιγο απιθανο να αξιζει να το κανεις αυτο. 

το prius εχει ni-mh και ο τυπικος κυκλος ζωης τους ηταν 10-12 ετη. το οποιο ειναι ΠΑΑΑΑΡΑ πολυ καλο. σημερινες nmc θα βγαλουν και παραπανω αλλα μην ξεχναμε οτι στο prius δεν τρωγανε το ζορι ενος ev. 

Μην το λες οι κυψελες των plug in  κ απλών υβριδικών ζοριζονται πολλαπλάσια από τις κυψέλες των EV.

Πολλοί κύκλοι, μεγάλα ρεύματα, θερμική καταπόνηση επειδή είναι λίγες. Έχουν όλα τα dont's για τη μακροζωία τους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ανά λίγες μέρες ξεκινά πάλι σε αυτό το νήμα η αναμάσηση για αλλαγή μπαταρίας, ότι θα είναι για πέταμα, ότι το αυτοκίνητο θα πάει για παλιοσίδερα, ότι πρέπει να περιμένουμε μπαταρίες για 1500χλμ με 130χλμ/ω κ.α
Ο Bjørn Nyland (ένα από τα καλύτερα κανάλια δοκιμών για ηλεκτρικά) διατηρεί ένα εξαιρετικό excel με θέματα range και degradiation οπότε και παραθέτω μερικά από τα πιο παλιά αυτοκίνητα που έχει δοκιμάσει.

image.png.6e668f58a7ebf4e706ed5f6928b1ed36.png

Το 2013 Tesla Model S P85 μετά από 10 χρόνια έχει απόδοση 63,9 KWh στην μπαταρία, μιλάμε είναι για πέταμα.... Παραθέτω και φωτογραφία (του μοντέλου όχι του παραπάνω αυτοκινήτου) γιατί κάποιος μπορεί να πει ότι είναι άσχημο οπότε πάλι είναι για πέταμα.

2013 Tesla Model S P85+ Review - Long-Term Verdict

Επεξ/σία από newlynx
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 hours ago, aionnou said:

Ωραία παει το thread ... η πλειοψηφία αυτών που γράφουν σεντόνια ανακρίβειες οχι μονο δεν έχουν EV , αλλά δεν έχουν μπει ποτέ μεσα σε ένα. Συνεχίστε 😀

Γάτε

Πρόσφατα μπήκα σε σύγχρονο αυτοκίνητο

Κάθισα πίσω και κόρναρε συνέχεια γιατί δεν είχα βάλει ζώνη.

Πρόσφατα έκανα bypass και ο γιατρός μου είπε να μην βάζω ζώνη

Ειμαι σε απόγνωση τι με συμβουλεύεις γάτε ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που καταλαβαίνω από το άρθρο που ανέβηκε από το conference του gocar είναι ότι οι εταιρείες ταρακουνήθηκαν από τις πωλήσεις της Tesla και την ταχεία εξάπλωση των υποδομών της στην ΕΕ. Τους έφαγε μεγάλο μερίδιο από τις πωλήσεις τους. Προσπάθησαν να την περιορίσουν με λανσάρισμα αντίστοιχων μοντέλων, αλλά τα έκαναν χειρότερα. Μετά από 5 χρόνια προσπαθειών αρχίζουν να ανακάπτουν, αλλά ταυτόχρονα η παρουσία των Κινέζικων αυτοκινητοβιομηχανιών στην ΕΕ τους πηγαίνει ξανά πίσω.

"Σανίδα σωτηρίας" οι προτάσεις τους σε υβριδικά, που τα εκθειάζουν όχι γιατί πιστεύουν σε αυτά, αλλά γιατί τους κρατάει από την κατάρευσή τους. Αν είχαν ένα αντίστοιχο ηλεκτρικό όχημα/προϊόν με δελεαστική τιμή όπως οι Κινέζοι πχ θα συζητούσαν για υβριδικά; ΟΧΙ. 

Η Tesla κατάφερε να αλλάξει όλη την φιλοσοφία/ πορεία της αυτοκινητοβιομηχανίας και οι άλλοτε ισχυρές αυτοκινητοβιομηχανίες (που στην ιστορία τους είχαν τέτοια προϊόντα αλλά δεν πίστεψαν σε αυτά "?") να ακολουθούν έναν Έλον που έκανε hype την ηλεκτροκίνηση, (πείτε από τρέλα, για κέρδη, συμφέροντα, βάλτε ότι θέλετε). 

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, totalius είπε

Μα για να το αγοράσει προφανώς του αρέσει. Τη προοπτική της μεταπώλησης όμως απορώ τη σκέφτεται ή δεν τον ενδιαφέρει θα το έχει για πάντα ;Γιατί πολλοί σκέφτονται αγόρασα αμάξι 40χιλ ευρώ και με την επιδότηση έδωσα 30-34 χιλ. Όποτε όταν θα το πουλήσω σε 5 χρονια  30 χιλ ευρώ θα είμαι στα ίσα μου .

Να το αναλύσουμε γιατί δεν καταλαβαίνω.

(αναφέρομαι σε όσους μπορούν να αγοράσουν ηλεκτρικό ΠΡΟΦΑΝΩΣ! παρκάρισμα, φόρτιση σπίτι κλπ)

Προτείνεις αγορά ενός μή ηλεκτρικού άρα ακόμα και τώρα με τις επιδοτήσεις μιλάμε για λιγότερο (ούτε καν αλλά πές..) απο €5.000 χαμηλότερη τιμή.

Να πληρώνουμε 5-8 χρόνια τουλάχιστον +€1.000 σε βενζίνες/έτος ώστε μετά απο 5 λες εσύ, 8 λέω εγώ που λήγει η εγγύηση μπαταρίας-μοτέρ να έχουμε καλύτερη μεταπωλητική? 

Όποιος αγοράζει τώρα υπολογίζει τώρα τί τον συμφέρει.

 

Η αγορά αυτοκινήτων έχει αρχίσει και ανακάμπτει απο το 2018 και πάμε για ρεκόρ φέτος. Άρα οι τιμές των μεταχειρισμένων που επηρεάζονται απο τον πληθωρισμό και τη προσφορά/ζήτηση βλέπω να έχουν φτάσει στην κορυφή τους και κάποια στιγμή τα επόμενα χρόνια να πέφτουν. 

Η χρυσή εποχή του αυτοκινήτου: Όταν η Ελλάδα πουλούσε 290.000 αυτοκίνητα και ήταν στο Top 10 της Ευρώπης | zarpanews.gr

 

Και σε μία άλλη υπόθεση αφού η προσφορά είναι χαμηλή και υπάρχουν ακόμα επιδοτήσεις. Αν δεν υπήρχαν οι διαφορές θα ήταν ακόμα μεγαλύτερες...

Σήμερα σε μεταχειρισμένο με >200 άλογα (είπαμε αντίστοιχο των ηλεκτρικών) τί θα διάλεγες απο εδώ? 

Car.gr - Αυτοκίνητα - Λιμουζίνα/Sedan, από 5.000 €, Από έτος 2019, Ίπποι: από 200 bhp, Με ζημιά: Όχι, ταξινόμηση: τιμή (φτηνά πρώτα)

 

---------------------------------------------------------------------- Άλλο θέμα -------------------------------------------

Να προσθέσω για άλλη μία φορά κάτι σχετικά με την αξιοπιστία των μπαταριών. Δεδομένα 10ετιών δεν έχουμε (για συγκεκριμένα αμάξια) αλλά έχουμε για πολλούς κύκλους χρήσης.

πχ. Ioniq 5 με >270.000χλμ με 93% μπαταρία ΚΑΙ ΜΕ >60% FAST CHARGING!!!

άρα τσάμπα ασχολούμαστε παραπάνω....

Ας βάλω όμως και τον παρακάτω πίνακα. 

Βλέπουμε ότι για 168kW και 239kW κινητήρα έχουμε την ίδια μπαταρία. Και με μικρή αύξηση 77.4 -> 84kWh την έχουν να τροφοδοτεί 478kW κινητήρες!!!!!

Άρα προφανώς η μπαταρία στο RWD δεν ζορίζεται καθόλου.

Και να ρωτήσω εγώ. Στα 100χλμ πόσες φορές και για πόσο χρόνο θα τραβήξω 168kW? Μπορώ?!?! Σε ταχύτητες <50km/h ανοίγει το antispin στους δρόμους Ελληνικών πόλεων.  Και θα είμαι όλη την ώρα γκάζι - regen? Θα ξεράσω!

Και ανάποδα να το πάμε. Βλέπουμε ότι με >60% ταχυφορτίσεων (= ~50% φόρτισης στα 235kW !!!!!) η μπαταρία έχασε 7% αυτονομίας στα σχεδόν 300.000χλμ !!!!!!

Δηλαδή τί άλλο χρειάζεται κάποιος? Προσωπικά θα ήθελα να έχω δεδομένα >10ετίας για τη συγκεκριμένη μπαταρία αλλά προφανώς όταν θα τα αποκτήσω θα το έχω πουλήσει! Άρα παρακολουθώ τί γίνεται με άλλους κατόχους που την έχουν ήδη 2-3 χρόνια και πρίν λήξει η εγγύηση αποφασίζω πώς θα κινηθώ.

Βέβαια έχω ξαναπεί ότι ΣΗΜΕΡΑ με ~€7.000 αλλάζω όλα τα στοιχεία με καινούργια γνήσια....

 

Και τέλος να προσθέσω ότι (δική μου υπόθεση) όσο περνάνε τα χρόνια τα ηλεκτρικά θα είναι λιγότερο αξιόπιστα. Έχει πολύ fine-tuning προς όφελος των κατασκευαστών και μείωση αξιοπιστίας/αντοχής. Ακόμα χτίζουν όνομα και δεν ρισκάρουν πολύ. 

 

image.png.b32d3e9b6190ee84cfc473b2b07424a4.png

Επεξ/σία από teodor_ch
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 10/10/2024 στις 3:17 ΜΜ, basilis_k6 είπε

Καλα για το s δεν συζηταμε. στα πρωτα s ηταν ωρολογιακη βομβα η μπαταρια. ποσα εχουν ακομα την μαμα σε μονο δεκα χρονια χρησης? 

Στις 10/10/2024 στις 3:24 ΜΜ, haHa είπε

Kαι ναι, η συντρηπτικη πλειονοτητα των model s 10 ετων ειναι με την μαμα μπαταρια. Θελεις να μας δειξεις τα στοιχεια που λενε οτι η πλειοψηφια των model s 2014 και μετα εχουν αλλαξει μπαταρια;

Παλι εικαζω οτι δεν θα παραθεσεις στοιχεια. Και προσεξε, δεν ειναι στοιχεια οτι το ταδε model s αλλαξε μπαταρια κλπ, οπως δεν ειναι στοιχειο οτι το ταδε bmw 520 αλλαξε κινητηρα.

 

Πολυ ενδιαφερον το παρακατω, αλλα φυσικα μερικοι θα επιμενουν να σπερνουν FUD και να λενε "στα πρωτα s ηταν ωρολογιακη βομβα η μπαταρια. ποσα εχουν ακομα την μαμα σε μονο δεκα χρονια χρησης?" χωρις κανενα στοιχειο και φυσικα παραβλεποντας το παρακατω:  

2 ώρες πριν, newlynx είπε

Ανά λίγες μέρες ξεκινά πάλι σε αυτό το νήμα η αναμάσηση για αλλαγή μπαταρίας, ότι θα είναι για πέταμα, ότι το αυτοκίνητο θα πάει για παλιοσίδερα, ότι πρέπει να περιμένουμε μπαταρίες για 1500χλμ με 130χλμ/ω κ.α
Ο Bjørn Nyland (ένα από τα καλύτερα κανάλια δοκιμών για ηλεκτρικά) διατηρεί ένα εξαιρετικό excel με θέματα range και degradiation οπότε και παραθέτω μερικά από τα πιο παλιά αυτοκίνητα που έχει δοκιμάσει.

image.png.6e668f58a7ebf4e706ed5f6928b1ed36.png

Το 2013 Tesla Model S P85 μετά από 10 χρόνια έχει απόδοση 63,9 KWh στην μπαταρία, μιλάμε είναι για πέταμα.... Παραθέτω και φωτογραφία (του μοντέλου όχι του παραπάνω αυτοκινήτου) γιατί κάποιος μπορεί να πει ότι είναι άσχημο οπότε πάλι είναι για πέταμα.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, totalius είπε

Οποίος αγοράζει σήμερα ηλεκτρικό φαντάζομαι σκέφτεται να το κρατήσει  για πάντα. Γιατί σε πολυ λίγα χρόνια(3-5)  κανείς δεν θα το συζητάει καν να αγοράσει ένα μεταχειρισμένο ηλεκτρικό του σήμερα όταν οι τιμές θα έχουν πέσει σημαντικά και οι μπαταρίες / αυτονομίες θα έχουν ανεβεί στο 2πλασιο .

Δεν ισχύει αυτό, δε θα συμβεί όχι σε 3-5 χρόνια, πιθανότατα δε θα συμβεί ούτε σε 10-15. Δεν υπάρχει κάποιο breakthrough στα σκαριά. Solid state με διπλάσιο density από τις σημερινές δεν αναμένονται πριν το 2030 και η τιμή τους αρχικά θα είναι πανάκριβη, θα τις δεις μόνο στα premium μοντέλα. Η Nio έχει παρουσιάσει την semi solid μπαταρία της όπου χώρεσε 150 KWh στο πακέτο των 100, άρα +50% density (αν και στη πραγματικότητα είναι διαθέσιμες μόνο 135, άρα +35%). Η τιμή της μπαταρίας είναι τόσο ακριβή που διατίθεται μόνο για leasing (εκτιμάται πάνω από τα 45000 $ μόνο η μπαταρία, όταν η 100KWh είναι κάτω από 10000$).

Τα αυτοκίνητα που μπορεί να αγοράσει ο μέσος καταναλωτής δύσκολα θα ξεφύγουν από τις 55-60 KWh για τα επόμενα 10 χρόνια, ενώ με ένα premium +5-6 χιλιάρικα θα ανεβαίνεις στις 75-80. Και η αλήθεια είναι πως δεν έχει σημασία, δε χρειάζεται παραπάνω όπως έχω εξηγήσει πολλές φορές στο παρελθόν - αρκεί φυσικά να έχει το αυτοκίνητο ένα καλό κύκλο φόρτισης για τα ταξίδια. Για την κίνηση σε αστικό ιστό δεν έχει σημασία, φορτίζεις πάντα σε νεκρό χρόνο.

Τώρα το efficiency έχει να κάνει κυρίως με το αεροδυναμικό σχεδιασμό. Οι κινητήρες είναι ήδη σχεδόν στο τέρμα τους. Από τη στιγμή που η αγορά βγάζει SUV, δύσκολα να ανέβει το efficiency. Αυτοκίνητα sedan με καλύτερο αεροδυναμικό σχεδιασμό όπως το Model 3 ή το VW ID7 έχουν σαφώς πολύ καλύτερο efficiency.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, dimitrins είπε

Γάτε

Πρόσφατα μπήκα σε σύγχρονο αυτοκίνητο

Κάθισα πίσω και κόρναρε συνέχεια γιατί δεν είχα βάλει ζώνη.

Πρόσφατα έκανα bypass και ο γιατρός μου είπε να μην βάζω ζώνη

Ειμαι σε απόγνωση τι με συμβουλεύεις γάτε ?

Συγνώμη που απαντάω εγώ αλλά καταρχάς εύχομαι να είσαι καλά στην υγεία σου. 

Οσον αφορά την ζώνη, αν δεν μπορείς να μειώσεις την μετακίνηση λόγο του θέματος σου, μπορείς είτε να την κουμπώσεις και να καθίσεις από πάνω είτε να πάρεις κάτι που μπαίνει μέσα στην υποδοχή και που έχουν σχεδόν όλοι όσοι δεν φοράνε ζώνη στα μπροστά καθίσματα. 

Και πάλι περαστικά σου. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, @pnea1973 είπε

Συγνώμη που απαντάω εγώ αλλά καταρχάς εύχομαι να είσαι καλά στην υγεία σου. 

Οσον αφορά την ζώνη, αν δεν μπορείς να μειώσεις την μετακίνηση λόγο του θέματος σου, μπορείς είτε να την κουμπώσεις και να καθίσεις από πάνω είτε να πάρεις κάτι που μπαίνει μέσα στην υποδοχή και που έχουν σχεδόν όλοι όσοι δεν φοράνε ζώνη στα μπροστά καθίσματα. 

Και πάλι περαστικά σου. 

Εγώ δεν καταλαβαίνω κάτι. Η ζώνη κανονικά απλά ακουμπάει το δέρμα. Πιέζει μόνο σε ακραίες καταστάσεις.

Είναι προτιμότερο να μήν φοράμε ζώνη με ότι συνέπειες έχει αυτό?!?!

Αυτά είναι Ελληνικά κόλπα μου φαίνεται...

image.png.243174d34d55909c32265fd0ccce3cf8.png

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 minutes ago, @pnea1973 said:

Συγνώμη που απαντάω εγώ αλλά καταρχάς εύχομαι να είσαι καλά στην υγεία σου. 

Οσον αφορά την ζώνη, αν δεν μπορείς να μειώσεις την μετακίνηση λόγο του θέματος σου, μπορείς είτε να την κουμπώσεις και να καθίσεις από πάνω είτε να πάρεις κάτι που μπαίνει μέσα στην υποδοχή και που έχουν σχεδόν όλοι όσοι δεν φοράνε ζώνη στα μπροστά καθίσματα. 

Και πάλι περαστικά σου. 

Eυχαριστώ μια χαρά είμαι

Μεχρι που ρώτησα τον γιατρό

"Η καρδιά έστρωσε, θα πάω από άνοια ή εγκεφαλικό ?"

Απάντηση δεν πήρα

 

Η παρέμβαση ήταν για όλους αυτούς που θεωρούν ότι τα σύγχρονα αυτοκίνητα, ηλεκτρικά, υβριδικά ή όχι, λύνουν όλα τα προβλήματα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, dimitrins είπε

Eυχαριστώ μια χαρά είμαι

Μεχρι που ρώτησα τον γιατρό

"Η καρδιά έστρωσε, θα πάω από άνοια ή εγκεφαλικό ?"

Απάντηση δεν πήρα

Επειδή είχαμε θέματα υγείας, αυτά είναι τα σοβαρά....

Η παρέμβαση ήταν για όλους αυτούς που θεωρούν ότι τα σύγχρονα αυτοκίνητα, ηλεκτρικά, υβριδικά ή όχι, λύνουν όλα τα προβλήματα. Αυτά είναι τα θέματα που δεν είναι σοβαρά....


 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, dimitrins είπε

Γάτε

Πρόσφατα μπήκα σε σύγχρονο αυτοκίνητο

Κάθισα πίσω και κόρναρε συνέχεια γιατί δεν είχα βάλει ζώνη.

Πρόσφατα έκανα bypass και ο γιατρός μου είπε να μην βάζω ζώνη

Ειμαι σε απόγνωση τι με συμβουλεύεις γάτε ?

Αν σε ένα ενδεχόμενο ατυχημα η ζώνη σε σφίξει ΤΟΣΟ πολύ ωστε να βλαψει το χειρουργημενο στέρνο (που σημαινει οτι το αυτοκινητιστικό συμβαν θα ηταν σοβαρό) στο ίδιο ατυχημα θα ειχες ήδη σκοτωθεί επειδη ακριβώς ΔΕΝ φορούσες τη ζώνη σου. Τι δεν καταλαβαινει ο γιατρος σου ? Καλυτερα να σου ειχε πει μην ταξιδευεις καθολου με αυτοκινητο για 4-5-6 μηνες

Επεξ/σία από Red_Bear
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 14/9/2024 στις 7:27 ΠΜ, dimitrins είπε

Φαίνεται πως στους ηλεκτρικούς τους περισσεύουν.
Αξία μεταπώλησης  μετά από 5-7 χρόνια που θα έχει αλλάξει η τεχνολογία ?
Το βαζάκι βαζελίνης πόσο θα έχει ?

Πουλείστε τα επιδοτούμενα (με δικά μου λεφτά) ηλεκτρικά παραμύθια σας αλλού.
Και σώστε τον πλανήτη.

 

Στις 10/10/2024 στις 11:04 ΠΜ, dimitrins είπε

Ρε παιδιά
Στα νορμαλ ICE αυτοκίνητα, αν ξεμείνω από βενζίνη παίρνω το μπετονάκι, κάνω auto stop (γνωρίζω και κόσμο) και πάω στο βενζινάδικο.
Με τα ηλεκτρικά αν ξεμείνω, θα παίρνω την μπαταρία ?
Αλλωστε η μόνη βλάβη που μούχουν βγάλει τα ICE είναι μπαταρία.
Προτιμάω σκούτερ

 

5 ώρες πριν, dimitrins είπε

Γάτε
Πρόσφατα μπήκα σε σύγχρονο αυτοκίνητο
Κάθισα πίσω και κόρναρε συνέχεια γιατί δεν είχα βάλει ζώνη.
Πρόσφατα έκανα bypass και ο γιατρός μου είπε να μην βάζω ζώνη
Ειμαι σε απόγνωση τι με συμβουλεύεις γάτε ?

Μερικα απο τα τελευταια μηνυματα του φιλου που βοηθανε στην συζητηση.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...