Vasilisxd Δημοσ. 17 Οκτωβρίου Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 14 minutes ago, korakios said: μακάρι να ακολουθήσουν και οι υπόλοιποι σιγά-σιγά βέβαια κρατάω επιφυλάξεις , μιας και πχ μπορεί να πηγαίνεις στο Σφακιανάκη και να σου λέει "500€ το ετήσιο σέρβις ελέγχου της μπαταρίας®", "1000€ για αλλαγή υγρών" 😂 εννοείται ευχάριστο νέο φυσικά Ευτυχώς, αλλαγή υγρών δεν παίζει σαν σενάριο εάν εξαιρέσουμε την περίεργη/σκιώδη πολιτική της Hyundai στο Ioniq 5. Με αυτά που έχω ακούσει γι αυτό το αμάξι, θα το απέφευγα πολυ πολυ.
basilis_k6 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 4 λεπτά πριν, @pnea1973 είπε Ακριβώς. Επίσης εαν μετά απο 15 χρόνια χρειαστεί να αλλάξω την δικιά μου, θα έχουν πέσει και οι τιμές!!!!!!! Οπότε ολα καλά!!!!! αυτο ισχυει. πολυ πιθανον να μπορεις σε 15 χρονια να την αλλαξεις με αρκετα λιγοτερα χρηματα αλλα ειναι λιγο απιθανο να αξιζει να το κανεις αυτο. το prius εχει ni-mh και ο τυπικος κυκλος ζωης τους ηταν 10-12 ετη. το οποιο ειναι ΠΑΑΑΑΡΑ πολυ καλο. σημερινες nmc θα βγαλουν και παραπανω αλλα μην ξεχναμε οτι στο prius δεν τρωγανε το ζορι ενος ev. 1
P_M Δημοσ. 17 Οκτωβρίου Δημοσ. 17 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) 56 λεπτά πριν, totalius είπε Μα για να το αγοράσει προφανώς του αρέσει. Τη προοπτική της μεταπώλησης όμως απορώ τη σκέφτεται ή δεν τον ενδιαφέρει θα το έχει για πάντα ;Γιατί πολλοί σκέφτονται αγόρασα αμάξι 40χιλ ευρώ και με την επιδότηση έδωσα 30-34 χιλ. Όποτε όταν θα το πουλήσω σε 5 χρονια 30 χιλ ευρώ θα είμαι στα ίσα μου . και μετά τα 5 χρόνια τι θα κάνει? θα σκάσει 60000 για να πάρει το ποιο νέο? έτσι και αλλιώς το αμάξι δεν είναι επένδυση, το παίρνεις γιατί το χρειάζεσαι τώρα για τις ανάγκες σου Επεξ/σία 17 Οκτωβρίου από P_M 2
Vasilisxd Δημοσ. 17 Οκτωβρίου Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2 minutes ago, totalius said: Σε αυτό θα κριθούν πολλά για την αξία των σημερινών ηλεκτρικών Δλδ αν θα μπορείς και με τι κόστος απλά να βγάλεις την παλιά και να βάλεις μια καινούρια. Το βασικό είναι αν θα μπορείς να το κάνεις ή θα έχει αλλάξει τόσο πολύ η τεχνολογία που δεν θα είναι εφικτό. Σαν τι να έχει αλλάξει δηλαδή ? Οι μπαταρίες φορτίζουν με ρεύμα και ξεφορτίζουν όταν τραβάει ρεύμα το αμάξι. Είναι ένα παθητικό στοιχείο. Δεν είναι κάτι που δε λύνεται με τον κατάλληλο μετατροπέα/σύστημα BMS. Δεν πρόκειται να στο κάνει η αντιπροσωπία αλλά υπάρχουν ήδη εταιρίες που κάνουν μετατροπές. 2
haHa Δημοσ. 17 Οκτωβρίου Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 12 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε αυτο ισχυει. πολυ πιθανον να μπορεις σε 15 χρονια να την αλλαξεις με αρκετα λιγοτερα χρηματα αλλα ειναι λιγο απιθανο να αξιζει να το κανεις αυτο. το prius εχει ni-mh και ο τυπικος κυκλος ζωης τους ηταν 10-12 ετη. το οποιο ειναι ΠΑΑΑΑΡΑ πολυ καλο. σημερινες nmc θα βγαλουν και παραπανω αλλα μην ξεχναμε οτι στο prius δεν τρωγανε το ζορι ενος ev. Στο prius λογικα τρωνε μεγαλυτερο ζορι: περισσοτερους κυκλους φορτισης απο οτι σε ενα EV που κανουν κατα μεσο ορο ενα κυκλο φορτισης ανα 5 μερες. 3 1
@pnea1973 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 24 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε αυτο ισχυει. πολυ πιθανον να μπορεις σε 15 χρονια να την αλλαξεις με αρκετα λιγοτερα χρηματα αλλα ειναι λιγο απιθανο να αξιζει να το κανεις αυτο. το prius εχει ni-mh και ο τυπικος κυκλος ζωης τους ηταν 10-12 ετη. το οποιο ειναι ΠΑΑΑΑΡΑ πολυ καλο. σημερινες nmc θα βγαλουν και παραπανω αλλα μην ξεχναμε οτι στο prius δεν τρωγανε το ζορι ενος ev. Αν χρειαστεί θα την αλλάξω. Το πιο πιθανόν είναι να πάω εγώ για ρεκτιφιέ πάρα η μπαταρία!!! 1 1
basilis_k6 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου Δημοσ. 17 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) 14 λεπτά πριν, haHa είπε Στο prius λογικα τρωνε μεγαλυτερο ζορι: περισσοτερους κυκλους φορτισης απο οτι σε ενα EV που κανουν κατα μεσο ορο ενα κυκλο φορτισης ανα 5 μερες. οι κυκλοι ειναι το τελευταιο που επιρεάζει μια μπαταρια. απλα ειναι μετρησιμο και ευκολο γιαυτο το διαβαζουμε συνεχως. εκτος αν ειναι εφαρμογη αλλου ειδους που καθημερινα γεμιζει-αδειαζει αλλα δεν εχουμε τετοιες μπαταριες στα ev. οταν η μπαταρια δεν ειναι η κυρια πηγη ενεργειας (prius) μπορεις να την διατηρεις παντα σε καλυτερο soc, σε σωστες θερμοκρασιες και να μην ζητας ψηλα currents. αν η σημερινη μπαταρια ενος ev αντεχει 15 χρονια, η ιδια μπαταρια σε ενα hybrid θα παει αρκετα πιο περα. εκτος απο τον παραγοντα της αστοχιας που ειναι πολυ συχνη περιπτωση στα cells μιας λιθίου. στον μοντελισμο για παραδειγμα που εχουμε lifepo ειναι συνηθες να πεθαινει με αστοχια παρα λογω χρησης. κυριως επειδη οι μπαταριες κανουν συνεχως 20%-100%-20% και με μεγιστη αποφορτιση και ψηλες θερμοκρασιες. Επεξ/σία 17 Οκτωβρίου από basilis_k6
Ntinaras Δημοσ. 17 Οκτωβρίου Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 1 ώρα πριν, totalius είπε Οποίος αγοράζει σήμερα ηλεκτρικό φαντάζομαι σκέφτεται να το κρατήσει για πάντα. Γιατί σε πολυ λίγα χρόνια(3-5) κανείς δεν θα το συζητάει καν να αγοράσει ένα μεταχειρισμένο ηλεκτρικό του σήμερα όταν οι τιμές θα έχουν πέσει σημαντικά και οι μπαταρίες / αυτονομίες θα έχουν ανεβεί στο 2πλασιο . Ειναι πιθανο να συμβει κατι τετοιο αν υπαρξει τοσο μεγαλη εξελιξη. Αλλα απο την αλλη το να αγορασεις μεταχειρισμενο ηλεκτρικο εχει καποια θετικα. Πιθανοτατα οποιος το πηρε το εχει σε γκαραζ ( για να μπορει να το φορτιζει) Σαν early adopter ειναι πιο ψαγμενος και το προσεχει περισσοτερο Και μιας και δεν εχει μηχανικα μερη, ο ελεγχος που θα του κανεις θα ειναι πανευκολος γιατι γινεται ψηφιακα. 1
haHa Δημοσ. 17 Οκτωβρίου Δημοσ. 17 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) 14 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε οι κυκλοι ειναι το τελευταιο που επιρεάζει μια μπαταρια. απλα ειναι μετρησιμο και ευκολο γιαυτο το διαβαζουμε συνεχως. εκτος αν ειναι εφαρμογη αλλου ειδους που καθημερινα γεμιζει-αδειαζει αλλα δεν εχουμε τετοιες μπαταριες στα ev. οταν η μπαταρια δεν ειναι η κυρια πηγη ενεργειας (prius) μπορεις να την διατηρεις παντα σε καλυτερο soc, σε σωστες θερμοκρασιες και να μην ζητας ψηλα currents. αν η σημερινη μπαταρια ενος ev αντεχει 15 χρονια, η ιδια μπαταρια σε ενα hybrid θα παει αρκετα πιο περα. εκτος απο τον παραγοντα της αστοχιας που ειναι πολυ συχνη περιπτωση στα cells μιας λιθίου. στον μοντελισμο για παραδειγμα που εχουμε lifepo ειναι συνηθες να πεθαινει με αστοχια παρα λογω χρησης. κυριως επειδη οι μπαταριες κανουν συνεχως 20%-100%-20% και με μεγιστη αποφορτιση και ψηλες θερμοκρασιες. Τα παραπανω ειναι δικια σου εικασια. Οι ιδιοι οι κυκλοι ουσιαστικα υποδηλωνουν ποσο συχνα χρησιμοποιηθηκε η μπαταρια και ως εκ τουτου ποσο συχνα μπορει να βρεθηκε σε stress κατασταση. Πχ στα EVs σπανια εχουμε μεγιστη αποφορτιση. Γενικοτερα, στα περισσοτερα αυτοκινητα πολυ σπανια ζηταμε την μεγιστη ιπποδυναμη, κατι που ομως συμβαινει στο μοντελισμο ή στο racing ηλεκτρικων(Formula E κλπ). Χωρια οτι στα EV εχουμε συνηθως πολυ πιο εξελιγμενα συστημα διαχειρισης της μπαταριας. 14 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε οι κυκλοι ειναι το τελευταιο που επιρεάζει μια μπαταρια. Οχι, οι κυκλοι δεν ειναι το τελευταιο που επηρεαζει μια μπαταρια. Συμφωνω οτι δεν ειναι το μοναδικο, αλλα σιγουρα δεν ειναι το τελευταιο οπως λανθασμενα γραφεις. Επεξ/σία 17 Οκτωβρίου από haHa
Vasilisxd Δημοσ. 17 Οκτωβρίου Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 5 minutes ago, basilis_k6 said: οι κυκλοι ειναι το τελευταιο που επιρεάζει μια μπαταρια. απλα ειναι μετρησιμο και ευκολο γιαυτο το διαβαζουμε συνεχως. εκτος αν ειναι εφαρμογη αλλου ειδους που καθημερινα γεμιζει-αδειαζει αλλα δεν εχουμε τετοιες μπαταριες στα ev. οταν η μπαταρια δεν ειναι η κυρια πηγη ενεργειας (prius) μπορεις να την διατηρεις παντα σε καλυτερο soc, σε σωστες θερμοκρασιες και να μην ζητας ψηλα currents. αν η σημερινη μπαταρια ενος ev αντεχει 15 χρονια, η ιδια μπαταρια σε ενα hybrid θα παει αρκετα πιο περα. εκτος απο τον παραγοντα της αστοχιας που ειναι πολυ συχνη περιπτωση στα cells μιας λιθίου. στον μοντελισμο για παραδειγμα που εχουμε lifepo ειναι συνηθες να πεθαινει με αστοχια παρα λογω χρησης. κυριως επειδη οι μπαταριες κανουν συνεχως 20%-100%-20% και με μεγιστη αποφορτιση και ψηλες θερμοκρασιες. Διάρκεια ζωής: Μπαταρίες EV: Παρόλο που οι μπαταρίες των EV καταπονούνται περισσότερο λόγω του πλήρως ηλεκτρικού τρόπου λειτουργίας, η παρουσία προηγμένων συστημάτων θερμικής διαχείρισης (όπως η υγρόψυξη) και η μεγαλύτερη χωρητικότητα της μπαταρίας σημαίνουν ότι μπορεί να διαρκέσουν περισσότερο σε συνολική διάρκεια σε σχέση με τις μπαταρίες υβριδικών. Μπαταρίες Υβριδικών (HEV): Οι μπαταρίες των υβριδικών μπορεί να διατηρηθούν για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα χωρίς σημαντική απώλεια απόδοσης, αλλά επειδή δεν υποστηρίζονται με τα ίδια εξελιγμένα συστήματα θερμικής διαχείρισης, ενδέχεται να μην αντέχουν όσο οι μπαταρίες των EV σε συνθήκες πιο έντονης χρήσης. Με βάση τα παραπάνω, φαίνεται ότι οι μπαταρίες EV έχουν τη δυνατότητα να διαρκέσουν περισσότερο στον χρόνο, ειδικά λόγω της καλύτερης διαχείρισης της θερμοκρασίας και της τεχνολογίας τους, παρόλο που καταπονούνται περισσότερο. 4
aionnou Δημοσ. 17 Οκτωβρίου Δημοσ. 17 Οκτωβρίου Ωραία παει το thread ... η πλειοψηφία αυτών που γράφουν σεντόνια ανακρίβειες οχι μονο δεν έχουν EV , αλλά δεν έχουν μπει ποτέ μεσα σε ένα. Συνεχίστε 😀 9 1 3
basilis_k6 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 37 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε Διάρκεια ζωής: Μπαταρίες EV: Παρόλο που οι μπαταρίες των EV καταπονούνται περισσότερο λόγω του πλήρως ηλεκτρικού τρόπου λειτουργίας, η παρουσία προηγμένων συστημάτων θερμικής διαχείρισης (όπως η υγρόψυξη) και η μεγαλύτερη χωρητικότητα της μπαταρίας σημαίνουν ότι μπορεί να διαρκέσουν περισσότερο σε συνολική διάρκεια σε σχέση με τις μπαταρίες υβριδικών. Μπαταρίες Υβριδικών (HEV): Οι μπαταρίες των υβριδικών μπορεί να διατηρηθούν για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα χωρίς σημαντική απώλεια απόδοσης, αλλά επειδή δεν υποστηρίζονται με τα ίδια εξελιγμένα συστήματα θερμικής διαχείρισης, ενδέχεται να μην αντέχουν όσο οι μπαταρίες των EV σε συνθήκες πιο έντονης χρήσης. Με βάση τα παραπάνω, φαίνεται ότι οι μπαταρίες EV έχουν τη δυνατότητα να διαρκέσουν περισσότερο στον χρόνο, ειδικά λόγω της καλύτερης διαχείρισης της θερμοκρασίας και της τεχνολογίας τους, παρόλο που καταπονούνται περισσότερο. η λεξη κλειδι εδω ειναι η χωρητικοτητα. η μπαταρια -περαν της αστοχια- ποτε δεν θα ειναι νεκρη. αυτο θα ερθει κυριως με το χρονο, οχι με τη χρηση. πρεπει να φτασει το voltage τοσο χαμηλα που δεν θα δουλευουν τα κυκλωματα. εσενα σε ενδιαφερει ποτε θα ειναι πλεον τοσο κακη η μπαταρια που θα θέλει αλλαγη. σε ενα ev δεν μπορεις να έχεις 50% απο την ονομαστικη αρχικη χωρητικοτητα και να λες η μπαταρια ειναι οκ ακομα. σε ενα hybrid ομως μπορεις. το 50% βεβαια δεν ειναι δυνατον να συμβει για αλλους λογους. τεσπα
korakios Δημοσ. 17 Οκτωβρίου Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 48 λεπτά πριν, aionnou είπε Ωραία παει το thread ... η πλειοψηφία αυτών που γράφουν σεντόνια ανακρίβειες οχι μονο δεν έχουν EV , αλλά δεν έχουν μπει ποτέ μεσα σε ένα. Συνεχίστε 😀 Ευχαριστούμε για τις πολύτιμες πληροφορίες και την άδειά σας φυσικά , έχω ποδήλατο , μετρά ? 😛 1
totalius Δημοσ. 17 Οκτωβρίου Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 50 λεπτά πριν, aionnou είπε Ωραία παει το thread ... η πλειοψηφία αυτών που γράφουν σεντόνια ανακρίβειες οχι μονο δεν έχουν EV , αλλά δεν έχουν μπει ποτέ μεσα σε ένα. Συνεχίστε 😀 Στο thread τησ F1 όσοι σχολιάζουν έχουν οδηγήσει και από μία τουλάχιστον 4
aionnou Δημοσ. 17 Οκτωβρίου Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 19 λεπτά πριν, totalius είπε Στο thread τησ F1 όσοι σχολιάζουν έχουν οδηγήσει και από μία τουλάχιστον Πιθανότατα θα δίνουν και συμβουλές γαι το στήσιμο, ανακατασκευή κινητήρα κτλπ όπως εδώ μιλάνε για μπαταρίες, φόρτιση. Ότι μπορεί ο καθένας. 3 1 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα