Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, korakios είπε

υποκειμενικό είναι μιας και δε μπορεί κανείς να προβλέψει το μέλλον, σίγουρα οι τωρινές μπαταρίες είναι ήδη παλαιολιθικές , αλλά άγνωστο αν κάνει μπαμ η τεχνολογία σε 5 ή 15 χρόνια

Όποτε και να κάνει μπαμ τα σημερινά θα μείνουν στο ράφι 

  • Απαντ. 4,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, totalius είπε

Όποτε και να κάνει μπαμ τα σημερινά θα μείνουν στο ράφι 

δε νομίζω να ενδιαφέρει τον κάτοχο , προφανώς το αγόρασε γιατί του αρέσει και όχι για κάτι άλλο

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, korakios είπε

δε νομίζω να ενδιαφέρει τον κάτοχο , προφανώς το αγόρασε γιατί του αρέσει και όχι για κάτι άλλο

Μα για να το αγοράσει προφανώς του αρέσει. Τη προοπτική της μεταπώλησης όμως απορώ τη σκέφτεται ή δεν τον ενδιαφέρει θα το έχει για πάντα ;Γιατί πολλοί σκέφτονται αγόρασα αμάξι 40χιλ ευρώ και με την επιδότηση έδωσα 30-34 χιλ. Όποτε όταν θα το πουλήσω σε 5 χρονια  30 χιλ ευρώ θα είμαι στα ίσα μου .

Επεξ/σία από totalius
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
39 λεπτά πριν, totalius είπε

Οποίος αγοράζει σήμερα ηλεκτρικό φαντάζομαι σκέφτεται να το κρατήσει  για πάντα. Γιατί σε πολυ λίγα χρόνια(3-5)  κανείς δεν θα το συζητάει καν να αγοράσει ένα μεταχειρισμένο ηλεκτρικό του σήμερα όταν οι τιμές θα έχουν πέσει σημαντικά και οι μπαταρίες / αυτονομίες θα έχουν ανεβεί στο 2πλασιο .

 

33 λεπτά πριν, totalius είπε

Όποτε και να κάνει μπαμ τα σημερινά θα μείνουν στο ράφι 

Tα σημερινα θερμικα (ειδικα αν δεν ειναι real hybrid τυπου toyota και οχι απλα mild hybrid) ειναι αργα, θορυβωδη, με μικρη συνηθως εγγυηση, υψηλο κοστος μετακινησης(καινε στην πραξη 7+λ/100χλμ για ενα αυτοκινητο μεγεθους Golf), πληρωνουν τελη και δεν μπαινουν δακτυλιο και εχουν και κοστος service καθε χρονο.

Ειδικα στο θεμα ταχυτητας, ανεσης, ασφαλειας και κοστους μετακινησης χανουν κατα κρατος με τα τωρινα ηλεκτρικα, σκεψου με τα μελλοντικα.

Φανταζεσαι ποσο πιο παλαιολιθικα θα φαινονται αυτα τα θερμικα σε 3-5 χρονια;

Κοψοχρονια θα πωλουνται μεταχειρισμενα για αυτους που δεν θα μπορουν να παρουν ενα ανετο, γρηγορο ηλεκτρικο(που οπως λες θα εχουν πεσει οι τιμες).

Μια ματια να ριξει καποιος σε χωρες που τα ηλεκτρικα εχουν εξαπλωθει περισσοτερο, θα δει ποσο φθηνα πωλουνται τα μεταχειρισμενα θερμικα.


Σκεφτομαι πχ καποιον να δωσει τωρα 27.000€ για Golf  με ... 116hp, με ...χειροκινητο κιβωτιο, πραγματικη καταναλωση 7+λ/100χλμ και να προσπαθει να το πουλησει, πχ το 2028, χωρις καν να ειναι στην εγγυηση(ενα ηλεκτρικο θα ηταν ακομα στην εγγυηση κατα πασα πιθανοτητα), οταν οπως λες τα ηλεκτρικα θα εχουν φθηνυνει ακομα περισσοτερο και ο κοσμος θα γελαει οτι καποιος ειχε "οικογενειακο" αυτοκινητο με μονο 116hp και με χειροκινητο κιβωτιο.
 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 7
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, totalius είπε

Μα για να το αγοράσει προφανώς του αρέσει. Τη προοπτική της μεταπώλησης όμως απορώ τη σκέφτεται ή δεν τον ενδιαφέρει θα το έχει για πάντα ;Γιατί πολλοί σκέφτονται αγόρασα αμάξι 40χιλ ευρώ και με την επιδότηση έδωσα 30-34 χιλ. Όποτε όταν θα το πουλήσω σε 5 χρονια  30 χιλ ευρώ θα είμαι στα ίσα μου .

θα το χαρίσει στο παιδί του ή σε κάποιο συγγενικό πρόσωπο ή όσο το πάρει η αντιπροσωπία ,  δε νομίζω να ασχολούνται με μαθηματικές πράξεις 😛

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, haHa είπε

 

Tα σημερινα θερμικα (ειδικα αν δεν ειναι real hybrid τυπου toyota και οχι απλα mild hybrid) ειναι αργα, θορυβωδη, με μικρη συνηθως εγγυηση, υψηλο κοστος μετακινησης(καινε στην πραξη 7+λ/100χλμ για ενα αυτοκινητο μεγεθους Golf), πληρωνουν τελη και δεν μπαινουν δακτυλιο και εχουν και κοστος service καθε χρονο.

Ειδικα στο θεμα ταχυτητας, ανεσης, ασφαλειας και κοστοςυ μετακινησης χανουν κατα κρατος με τα τωρινα ηλεκτρικα.

Φανταζεσαι ποσο πιο παλαιολιθικα θα φαινονται σε αυτα τα θερμικα σε 3-5 χρονια;
Κοψοχρονια θα πωλουνται για αυτους που δεν θα μπορουν να παρουν ενα ανετο, γρηγορο ηλεκτρικο(που οπως λες θα εχουν πεσει οι τιμες).


 

Έχεις δίκιο σε αυτό .Αλλά φαντάζομαι ότι καταλαβαίνεις ότι και αυτό που γράφω εγω είναι πολύ πιθανό . 
Εγω βλέπω ότι είναι μια εποχή που δεν είναι καλή για αγορά αυτοκινήτου απο πολλές απόψεις . Ακριβά όλα καινούργια και μεταχειρισμένα . Τεχνολογίες παλιές που πωλούνται για καινούριες και οι οποίες πολύ σύντομα θα αλλάξουν και θα αλλάξουν όλη την αγορά .

Επεξ/σία από totalius
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, totalius είπε

Οποίος αγοράζει σήμερα ηλεκτρικό φαντάζομαι σκέφτεται να το κρατήσει  για πάντα. Γιατί σε πολυ λίγα χρόνια(3-5)  κανείς δεν θα το συζητάει καν να αγοράσει ένα μεταχειρισμένο ηλεκτρικό του σήμερα όταν οι τιμές θα έχουν πέσει σημαντικά και οι μπαταρίες / αυτονομίες θα έχουν ανεβεί στο 2πλασιο .

ναι η αγορα ηλεκτρικου τωρα ειναι για αυτον που θελει σημερα να μειωσει πολυ το κοστος μετακινησης (επειδη εχει φορτιστη σπιτι) και ειχε ηδη στα σχεδια του να παρει αμαξι που θα αλλαζε ουτως η αλλως συντομα. σε δεκα χρονια δεν πουλιεται κανενα απο αυτα. 

 

33 λεπτά πριν, korakios είπε

κάτσε να δούμε τιμή Ελλάδας , αν και λογικά θα είναι στα ίδια με της citroen , που είναι ίδιο αμάξι ουσιαστικά (edit το οποίο τώρα είδα οτι είναι στα 20χιλιάρικα με την επιδότηση 😂)

θετικό πάντως που πέφτουν οι τιμές με το σταγονόμετρο (thanks byd!)

Ειναι ακριβως το ίδιο αμαξι οντως αλλα εχουν lfp τουλάχιστον. η renault εβαλε nmc στο σχεδον ίδιο renault 4. 

παντως τιμη προ επιδοτησης βλεπω 26κ στην ολλανδια οποτε μου φαινεται λιγο απιθανο το 19κ προ επιδοτησης για γαλλία. δεν εχουν τετοιες διαφορες τιμης. ουτε βλεπω πουθενα τετοια τιμη σε γαλλικο αρθρο.

 

In France, the fully electric Grande Panda will cost EUR 24,900 in its Red variety and EUR 27,900 in its Top Gamma La Prima variety.

In the Netherlands, the Red variety will cost EUR 25,990, that is, EUR 23,040, if the state assistance of EUR 2,950 is calculated in, whereas Prima will cost EUR 28,990, that is, EUR 26,040, thanks to the state subsidies.

 

EDIT

η τιμή καταλογου στη γαλλία δεν ειναι 18900 που γραφει το αρθρο

 

 

(1)

For the order of a new Fiat Grande Panda (RED) 44kWh without options at the recommended price in effect on 04/10/2024, after deduction of the ecological bonus of €4,000, an additional €3,000 according to the conditions of the decree of February 12, 2024 (see eligibility conditions on https://www.economie.gouv.fr/particuliers/bonus-ecologique), the government conversion bonus of €1,500 subject to the trade-in of a Diesel vehicle registered before 01/01/2011 or a gasoline vehicle registered before 01/01/2006, according to the decree in effect (see eligibility conditions on www.primealaconversion.gouv.fr) and the Fiat Booster of €500 subject to eligibility for the government conversion bonus. Offer cannot be combined with other current offers, reserved for individuals and valid until 10/31/2024 in the participating Fiat network. RCS Versailles 305 493 173. 

15.900+4.000+3.000+1500+500= 24.900

 

Επεξ/σία από basilis_k6
  • Like 2
Δημοσ.
22 minutes ago, korakios said:

υποκειμενικό είναι μιας και δε μπορεί κανείς να προβλέψει το μέλλον, σίγουρα οι τωρινές μπαταρίες είναι ήδη παλαιολιθικές , αλλά άγνωστο αν κάνει μπαμ η τεχνολογία σε 5 ή 15 χρόνια

Οι μπαταρίες είναι μπαταρίες, το αμάξι που βγάζει σήμερα 380χλμ σε 20 χρόνια θα βγάζει 300χλμ ακολουθώντας της οδηγίες του αυτοκίνητου/αντιπροσωπίας.

29 minutes ago, totalius said:

Οποίος αγοράζει σήμερα ηλεκτρικό φαντάζομαι σκέφτεται να το κρατήσει  για πάντα. Γιατί σε πολυ λίγα χρόνια(3-5)  κανείς δεν θα το συζητάει καν να αγοράσει ένα μεταχειρισμένο ηλεκτρικό του σήμερα όταν οι τιμές θα έχουν πέσει σημαντικά και οι μπαταρίες / αυτονομίες θα έχουν ανεβεί στο 2πλασιο .

Καμία αυτονομία δεν έχει ανέβει στο 2πλάσιο. Το Model 3 έβγαινε με 60άρα μπαταρία το 2017 και σήμερα, 8 χρόνια μετά ακόμα με 60άρα βγαίνει.

  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Vasilisxd είπε

Οι μπαταρίες είναι μπαταρίες, το αμάξι που βγάζει σήμερα 380χλμ σε 20 χρόνια θα βγάζει 300χλμ ακολουθώντας της οδηγίες του αυτοκίνητου/αντιπροσωπίας.

να ανοίξεις ασφαλιστική εταιρία και να κάνεις επέκταση εγγύησης με το αζημίωτο :) Απο τη στιγμή που είσαι βέβαιος και λεφτά θα βγάλεις και θα φύγει το άγχος του υποψήφιου αγοραστή , win-win case :)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 minutes ago, korakios said:

να ανοίξεις ασφαλιστική εταιρία και να κάνεις επέκταση εγγύησης με το αζημίωτο :) Απο τη στιγμή που είσαι βέβαιος και λεφτά θα βγάλεις και θα φύγει το άγχος του υποψήφιου αγοραστή , win-win case :)

Το έκανε η MG. Έδωσε εφ'ορου ζωής εγγύηση στην μπαταρία.  

**

Η MG προχώρησε σε μια πρωτοποριακή κίνηση στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων, προσφέροντας εγγύηση εφ' όρου ζωής για τις μπαταρίες των ηλεκτρικών της οχημάτων, κάτι που θεωρείται σημαντικό ορόσημο στην προσπάθεια να ξεπεραστούν οι ανησυχίες των καταναλωτών για τη διάρκεια ζωής και τα κόστη αντικατάστασης των μπαταριών. Αυτή η εγγύηση καλύπτει όχι μόνο τις μπαταρίες υψηλής τάσης αλλά και άλλα κρίσιμα ηλεκτρικά μέρη, όπως τη μονάδα κίνησης και τα ηλεκτρονικά εξαρτήματα.

Η νέα πολιτική ισχύει για μοντέλα όπως το MG4 Electric, ενώ περιλαμβάνει και απεριόριστα χιλιόμετρα, κάτι που την καθιστά ακόμα πιο ελκυστική. Το εντυπωσιακό είναι ότι η εγγύηση καλύπτει τόσο νέους όσο και ήδη υπάρχοντες κατόχους των συγκεκριμένων οχημάτων.

Αυτή η κίνηση είναι ένα ισχυρό βήμα για την ενίσχυση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών προς τα ηλεκτρικά οχήματα, και παρόλο που προς το παρόν ισχύει μόνο στην Ταϊλάνδη, αναμένεται να επεκταθεί και σε άλλες αγορές στο μέλλον.

Επεξ/σία από Vasilisxd
  • Thanks 2
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Το έκανε η MG. Έδωσε εφ'ορου ζωής εγγύηση στην μπαταρία.  

μακάρι να ακολουθήσουν και οι υπόλοιποι σιγά-σιγά

βέβαια κρατάω επιφυλάξεις , μιας και πχ μπορεί να πηγαίνεις στο Σφακιανάκη και να σου λέει "500€ το ετήσιο σέρβις ελέγχου της μπαταρίας®", "1000€ για αλλαγή υγρών"  😂

εννοείται ευχάριστο νέο φυσικά :)

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Οι μπαταρίες είναι μπαταρίες, το αμάξι που βγάζει σήμερα 380χλμ σε 20 χρόνια θα βγάζει 300χλμ ακολουθώντας της οδηγίες του αυτοκίνητου/αντιπροσωπίας.

Καμία αυτονομία δεν έχει ανέβει στο 2πλάσιο. Το Model 3 έβγαινε με 60άρα μπαταρία το 2017 και σήμερα, 8 χρόνια μετά ακόμα με 60άρα βγαίνει.

οι μπαταριες μεγαλωνουν συνεχως ασχετα με το τι κανει η τεσλα. σε λιγο καιρο θα χωραει 80αρα στο σωμα της σημερινης 70αρας. βεβαια αυτο εχει μικροτερη σημασια απο το efficiency. οσο πεφτει το kw/km η αυτονομία ανεβαινει και αυτο θα πεφτει αργα αργα.

οσο για τα 20 χρονια, δεν εχω δει ποτε καμια εφαρμογη μπαταριας λιθιου να αντέχει 20 χρονια, ουτε καν 15. αυτα που υποσχονται για τις μπαταριες ειναι υπερ του δεοντος (και της τεχνολογιας) αισιοδοξα. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 minutes ago, basilis_k6 said:

οι μπαταριες μεγαλωνουν συνεχως ασχετα με το τι κανει η τεσλα. σε λιγο καιρο θα χωραει 80αρα στο σωμα της σημερινης 70αρας. βεβαια αυτο εχει μικροτερη σημασια απο το efficiency. οσο πεφτει το kw/km η αυτονομία ανεβαινει και αυτο θα πεφτει αργα αργα.

οσο για τα 20 χρονια, δεν εχω δει ποτε καμια εφαρμογη μπαταριας λιθιου να αντέχει 20 χρονια, ουτε καν 15. αυτα που υποσχονται για τις μπαταριες ειναι υπερ του δεοντος (και της τεχνολογιας) αισιοδοξα. 

Εδώ οι απλές μή υδρόψυκτες του Prius κρατάνε 15ετία. Μη συγχέετε πτώση χωρητικότης με διάρκεια ζωής.

Οι μπαταρίες ενός EV μετά την 20ετία μπορούν ακόμα να χρησιμοποιηθούν σε εγκαταστάσεις για αποθήκευση ενέργειας και μπορείς να τις πουλήσεις για αυτό το σκοπό. 

Επεξ/σία από Vasilisxd
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Εδώ οι απλές μή υδρόψυκτες του Prius κρατάνε 15ετία. Μη συγχέεται πτώση χωρητικότης με διάρκεια ζωής.

Οι μπαταρίες ενός EV μετά την 20ετία μπορούν ακόμα να χρησιμοποιηθούν σε εγκαταστάσεις για αποθήκευση ενέργειας και μπορείς να τις πουλήσεις για αυτό το σκοπό. 

Ακριβώς. Επίσης εαν μετά απο 15 χρόνια χρειαστεί να αλλάξω την δικιά μου, θα έχουν πέσει και οι τιμές!!!!!!! 
Οπότε ολα καλά!!!!!

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, @pnea1973 είπε

Ακριβώς. Επίσης εαν μετά απο 15 χρόνια χρειαστεί να αλλάξω την δικιά μου, θα έχουν πέσει και οι τιμές!!!!!!! 
Οπότε ολα καλά!!!!!

Σε αυτό θα κριθούν πολλά για την αξία των σημερινών ηλεκτρικών 

Δλδ αν θα μπορείς και με τι κόστος απλά να βγάλεις την παλιά και να βάλεις μια καινούρια. Το βασικό είναι αν θα μπορείς να το κάνεις ή θα έχει αλλάξει τόσο πολύ η τεχνολογία που δεν θα είναι εφικτό. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...