Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

https://www.carandmotor.gr/nea/ilektrosok-gia-toys-idioktites-ilektrikon-aytokiniton-ti-allaxe

Τέλος το νυχτερινό ρεύμα.

Με τις τρέχουσες τιμές, ας πούμε ΔΕΗ πράσινο ενδεικτικά, πόσο κινείται το συνολικό κόστος για φόρτιση στο σπίτι την ημέρα; Μαζί με ρυθμιζόμενες χρεώσεις. Περίπου 0,25 ευρώ ανά KWh;

  • Haha 1
  • Απαντ. 4,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

https://www.carandmotor.gr/nea/ilektrosok-gia-toys-idioktites-ilektrikon-aytokiniton-ti-allaxe

Τέλος το νυχτερινό ρεύμα.

Με τις τρέχουσες τιμές, ας πούμε ΔΕΗ πράσινο ενδεικτικά, πόσο κινείται το συνολικό κόστος για φόρτιση στο σπίτι την ημέρα; Μαζί με ρυθμιζόμενες χρεώσεις. Περίπου 0,25 ευρώ ανά KWh;

Το νυχτερινό έχει πεθάνει μηνες τώρα.   Με ΔΕΗ μπλε ειμαι 0.01 διαφορα μηνες τώρα 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

https://www.carandmotor.gr/nea/ilektrosok-gia-toys-idioktites-ilektrikon-aytokiniton-ti-allaxe

Τέλος το νυχτερινό ρεύμα.

Με τις τρέχουσες τιμές, ας πούμε ΔΕΗ πράσινο ενδεικτικά, πόσο κινείται το συνολικό κόστος για φόρτιση στο σπίτι την ημέρα; Μαζί με ρυθμιζόμενες χρεώσεις. Περίπου 0,25 ευρώ ανά KWh;

Τέλος και κουραφέξαλα , στο σχέδιο είναι , περίμενε την υλοποίηση πρώτα...

 

οι ρυθμιζόμενες ξεκινάνε απο  0,035 και αυξάνονται λόγω ΥΚΩ

δλδ αν ήδη καίει >2000kw/τετράμηνο στο κανονικό τιμολόγιο (αφήνουμε το μειωμένο ή αλλιώς στην αργκό: νυχτερινό )

πάει στα ~0,12€/kw με ΦΠΑ

σε αυτό προσθέτεις ~0,10 τιμή προμήθειας (προφανώς θα ψάχνεται κάποιος για το ρεύμα) , άρα ~0,22

με 15kw/100χλμ μέση wltp ,θα φτάσει το πολύ 3 και κάτι / 100 χλμ

απο την άλλη αν δεν καίει στο σπίτι αρκετά και δεν κάνει >80χλμ καθημερινά ωστε να είναι <16,67kw/μέρα (στο κανονικό τιμολόγιο) , πέφτει και 0,135€/kw ή στα 2€/100χλμ

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε δυο ιστοσελίδες δεν μπαίνω για ενημέρωση αυτοκινήτων  NewsAuto και carandmotor, ο λόγος τα άρθρα όπως τα παραπάνω που γράφονται χωρίς έρευνα και με clickbait τίτλους.

 

 

Επεξ/σία από newlynx
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, aionnou είπε

Το νυχτερινό έχει πεθάνει μηνες τώρα.   Με ΔΕΗ μπλε ειμαι 0.01 διαφορα μηνες τώρα 

μετρά ακόμα για το σπάσιμο των ΥΚΩ (μέχρι να καταργηθεί η κλίμακα όπως είπαν κανα χρόνο πριν και ακόμα ευτυχώς δεν κάνανε τίποτα)

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, newlynx είπε

Σε δυο ιστοσελίδες δεν μπαίνω για ενημέρωση αυτοκινήτων  NewsAuto και carandmotor, ο λόγος τα άρθρα όπως τα παραπάνω που γράφονται χωρίς έρευνα και με clickbait τίτλους.

Δεν το έχω ψάξει να σού πω την αλήθεια, με τους ιστότοπους αυτούς που λες, αλλά ας μείνουμε στην ανάλυση του νέου, στην κατάργηση του νυχτερινού.

Διάβασέ το και από αλλού, όπως παρακάτω.

https://energypress.gr/news/skylakakis-erhetai-dizoniko-timologio-anti-toy-nyhterinoy-stis-arhes-toy-epomenoy-etoys

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

αλλά ας μείνουμε στην ανάλυση του νέου, στην κατάργηση του νυχτερινού.

για +1€/100χλμ (το πολύ) , δε νομίζω να ασχοληθεί κάτοχος ηλεκτρικού και αν ασχοληθεί τότε έκανε λάθος αγορά ,άσε που αρκετοί φορτίζουν τζάμπα ή έχουν φ/β με μπαταρίες

υπόψιν οτι αυτή η κίνηση θεωρητικά θα ρίξει την τιμή ρεύματος γενικότερα, πρακτικά βέβαια τα ξέρουμε ...

Spoiler

περισσότερο καίει όσους έχουν αντλία θερμότητας/κλιματιστικά

Επεξ/σία από korakios
  • Like 3
Δημοσ.

Χάνει έδαφος η ηλεκτροκίνηση ή όχι; Όλα όσα ειπώθηκαν στο πάνελ του GOCAR στο Electric Vehicle Conference

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ !!!  Οι ειδικοί του παραπάνω πάνελ συμφωνούν ότι το μέλλον είναι το υγραέριο !!!!. Διαβάστε

  • Confused 1
  • Haha 3
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Red_Bear είπε

Χάνει έδαφος η ηλεκτροκίνηση ή όχι; Όλα όσα ειπώθηκαν στο πάνελ του GOCAR στο Electric Vehicle Conference

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ !!!  Οι ειδικοί του παραπάνω πάνελ συμφωνούν ότι το μέλλον είναι το υγραέριο !!!!. Διαβάστε

Υγραέριο μεταβατικό , φυσικό αέριο και μετά βιομεθάνιο είναι το σωστό , φυσικά δε λένε κάτι τέτοιο (για όσους δεν κατάλαβαν το "χιούμορ" σου)

 

"Τέλος, ο κύριος Μπακόπουλος δήλωσε πως αν κάποιος κάνει τη μετάβαση σε ηλεκτρικό αυτοκίνητο δεν επιστρέφει σε θερμικό, ενώ χαρακτήρισε την ηλεκτροκίνηση ειδυλλιακή για όσους έχουν τη δυνατότητα οικιακής φόρτισης."

Σαν να ξέχασε κάτι ... λογικό αφού είναι απο άλλο πλανήτη και αυτός

 

"Στα παραπάνω πρόσθεσε την απροθυμία των dealers να προωθήσουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Ο λόγος είναι ότι έχουν πολύ μικρότερες ανάγκες συντήρησης, άρα μακροπρόθεσμα η εκάστοτε αντιπροσωπεία θα χάσει χρήματα από το after sales. "

Καλά , τα έχει χάσει ήδη με τις τιμές που βαράν στα σέρβις μερικές , μόνο ανυποψίαστα θύματα πάνε εκεί

 

"Ο Μάριος Μπαρκής, Διευθυντής Κλάδου Αυτοκινήτων της Nissan στην Ελλάδα, ανέδειξε το θέμα του κόστους λέγοντας ότι στην Ευρώπη θέλουμε (και τελικά καταφέρνουμε να έχουμε) τα καθαρότερα και ασφαλέστερα αυτοκίνητα, όμως αυτό σημαίνει ότι έχουμε και τα ακριβότερα αυτοκίνητα."

Μετάφραση: Θέλαμε να φορολογήσουμε και να ξεζουμίσουμε επιπλέον τους πολίτες και τα καταφέραμε με σημαία την "πράσινη ανάπτυξη" .

 

"Τέλος, ο κύριος Μπαρκής υποστήριξε ότι αυτήν τη στιγμή η καταλληλότερη λύση για μείωση των ρύπων είναι τα υβριδικά, ώστε να δοθεί περισσότερος χρόνος στην ηλεκτροκίνηση να αναπτυχθεί. "

με lpg,cng, bio-cng πάντα 😛

 

" Συνεχίζοντας από αυτό το σημείο ξεκαθάρισε ότι η ηλεκτροκίνηση θα ακολουθήσει παρόμοια πορεία με τα υβριδικά, τα οποία επίσης αντιμετωπίζονταν με δυσπιστία στην αρχή, όμως σήμερα είναι ο πρωταγωνιστής των πωλήσεων. "

Ναι , η δυσπιστία φταίει γιατί δεν προχωρά η επιβεβλημένη ηλεκτροκίνηση , είναι πολύ ρεαλιστής έχοντας άμεση επαφή με την πραγματικότητα 😂

______________

Πρέπει να βάλουν "πράσινο τέλος μεταβίβασης®" στην πώληση μτχ ανάλογα την παλαιότητα και μια αύξηση στα τέλη. Εκεί θα δούμε περισσότερο κόσμο να λέει "μα τι οικονομικό είναι το ηλεκτρικό " 🤪 

ελπίζω να μην πέσω και σε αυτό μέσα όπως πριν

Στις 28/1/2021 στις 6:01 ΜΜ, korakios είπε

Αυτό που φοβάμαι είναι να μην τα επιβάλλουν με το ζόρι ,δηλαδή να αυξήσουν τις τιμές στα θερμικά και σε φόρους ώστε να φτάσουν στα ίδια επίπεδα με τα ηλεκτρικά και να χρειάζονται 20 χιλιάρικα για ένα αμάξι πόλης και πάνω απο 30 χιλιάρικα για οικογενειακό , είναι κατάντια ...

  • Like 1
Δημοσ.

Τέλος, ο κύριος Μπαρκής υποστήριξε ότι αυτήν τη στιγμή η καταλληλότερη λύση για μείωση των ρύπων είναι τα υβριδικά, ώστε να δοθεί περισσότερος χρόνος στην ηλεκτροκίνηση να αναπτυχθεί.

αυτα λεω και εγω αλλα ποιος με ακουει? σιγουρα οχι η κυβερνηση που θα μπορούσε αντι να μοιραζει λεφτα σε πλουσιους να παρουν ηλεκτρικα των 50κ ευρω να δινει -5κ σε οποιον παει να παρει phev ή hev ανεξαρτητου αξίας και ενα καλυτερο ποσο για αποσυρση απο τα 2κ που είναι λιγοτερα απο τα λεφτα που πιάνει ενα οποιδήποτε θερμικο που δεν έχει ζημια. 

 

  • Like 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

αυτα λεω και εγω αλλα ποιος με ακουει?

εσύ και οι υπόλοιποι απλά πληρώνουμε , δε μας πέφτει λόγος 😛

θα έρθουν και νέα χαράτσια για τη "στήριξη εγχώριων αυτοκινητοβιομηχανιών" και "προώθηση ανταγωνισμού®" 🙃💸

9 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

αντι να μοιραζει λεφτα σε πλουσιους να παρουν ηλεκτρικα των 50κ ευρω να δινει -5κ σε οποιον παει να παρει phev ή hev ανεξαρτητου αξίας

καλά , παίρνουν και "πτωχοί" με 25 χιλιάρικα

άσχετο , τα phev είναι πανάκριβα

γενικά δε θα έπρεπε να υπάρχουν επιδοτήσεις καθόλου , το πρόβλημα είναι αλλού ...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, Red_Bear είπε

κάτσε να δούμε τιμή Ελλάδας , αν και λογικά θα είναι στα ίδια με της citroen , που είναι ίδιο αμάξι ουσιαστικά (edit το οποίο τώρα είδα οτι είναι στα 20χιλιάρικα με την επιδότηση 😂)

θετικό πάντως που πέφτουν οι τιμές με το σταγονόμετρο (thanks byd!)

Επεξ/σία από korakios
Δημοσ.

Οποίος αγοράζει σήμερα ηλεκτρικό φαντάζομαι σκέφτεται να το κρατήσει  για πάντα. Γιατί σε πολυ λίγα χρόνια(3-5)  κανείς δεν θα το συζητάει καν να αγοράσει ένα μεταχειρισμένο ηλεκτρικό του σήμερα όταν οι τιμές θα έχουν πέσει σημαντικά και οι μπαταρίες / αυτονομίες θα έχουν ανεβεί στο 2πλασιο .

  • Like 3
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, totalius είπε

Οποίος αγοράζει σήμερα ηλεκτρικό φαντάζομαι σκέφτεται να το κρατήσει  για πάντα. Γιατί σε πολυ λίγα χρόνια(3-5)  κανείς δεν θα το συζητάει καν να αγοράσει ένα μεταχειρισμένο ηλεκτρικό του σήμερα όταν οι τιμές θα έχουν πέσει σημαντικά και οι μπαταρίες / αυτονομίες θα έχουν ανεβεί στο 2πλασιο .

υποκειμενικό είναι μιας και δε μπορεί κανείς να προβλέψει το μέλλον, σίγουρα οι τωρινές μπαταρίες είναι ήδη παλαιολιθικές , αλλά άγνωστο αν κάνει μπαμ η τεχνολογία σε 5 ή 15 χρόνια

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...