Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 4,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

8 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Γιατί η ΕΕ θέλει τόσο πολύ τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

https://www.gocar.gr/news/feed/47363,Giati_EE_8elei_toso_poly_hlektrika_aytok.html

Αλλαγή του καρτέλ ήταν , το απεξάρτηση από Ρωσία είναι απλά δικαιολογία μιας και απλά σταμάτησε το αεριο μέσω του αγωγού αλλά πετρέλαιο και LNG φορτώνανε κανονικότατα όλα τα χρόνια (και αεριο από Τουρκία βαπτισμένο) … Τα περί οικολογίας και «πράσινης ανάπτυξης» που περιλαμβάνει και την ηλεκτροκίνηση  και όλο το παραμύθι με τις ΑΠΕ απέδωσε επικοινωνιακά . Την πληρώνουμε τη νύφη με την «ανάπτυξη» και (οντόπικ) στην μετακίνηση 

  • Like 4
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 λεπτά πριν, korakios είπε

Οτιδήποτε εκτός οικονομίας / οικολογίας ;! 

Φυσικά. Όταν μου απαντήσεις στην ερώτηση που σου έχω κάνει πάρα πολλές φορές, αλλά που αποφεύγεις να απαντήσεις.... 

Μεχρι τοτε φυσικά και είναι πιο οικονομικά και πιο οικολογικά τα ηλεκτρικά.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο άνθρωπος είναι κολλημένος και τρολ, μη του απαντάτε, βάλτε τον στο ignore list και τέλος. Καταλαβαίνουμε όλοι για ποιον λέμε. Λυπάμαι μόνο τους νέους αναγνώστες που δε τον γνωρίζουν και διαβάζουν τις παπάτζες του κάθε φορά.

  • Like 4
  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, @pnea1973 είπε

Φυσικά. Όταν μου απαντήσεις στην ερώτηση που σου έχω κάνει πάρα πολλές φορές, αλλά που αποφεύγεις να απαντήσεις.... 

δε νομίζω ότι έχω αφήσει ερωτησή σου χωρίς απάντηση :)

6 λεπτά πριν, @pnea1973 είπε

Μεχρι τοτε φυσικά και είναι πιο οικονομικά και πιο οικολογικά τα ηλεκτρικά.. 

εξαρτάται τι θεωρείς οικονομία  πάντα , το οποίο φυσικά δεν είναι υποκειμενικό . Το ότι θεωρείς με αγορά νέου ότι κανεις οικονομία σεβαστό , δε μπορώ να σε πείσω για τα αυτονόητα :)

για την οικολογία άστο , ανάλογα τη μελέτη , προς το παρών το επόμενο αμάξι θα είναι μτχ υβριδικό στην καλύτερη (με μετατροπή σε αεριο πάντα 😛)

Επεξ/σία από korakios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, korakios είπε

εξαρτάται τι θεωρείς οικονομία  πάντα , το οποίο φυσικά δεν είναι υποκειμενικό . Το ότι θεωρείς με αγορά νέου ότι κανεις οικονομία σεβαστό , δε μπορώ να σε πείσω για τα αυτονόητα :)

για την οικολογία άστο , ανάλογα τη μελέτη , προς το παρών το επόμενο αμάξι θα είναι μτχ υβριδικό στην καλύτερη (με μετατροπή σε αεριο πάντα 😛)

Και να ελεγε κανεις οτι δεν γραφτηκε το προφανες πριν 1 ημερα:

21 ώρες πριν, haHa είπε

Νομιζω οτι ή υπαρχει προβλημα κατανοησης κειμενου ή επιτηδες καποιοι κανουν οτι δεν καταλαβαινουν.
----------------------

  • Κανενας δεν ειπε οτι το να αγορασεις καινουριο αυτοκινητο ειναι πιο οικονομικο απο το να μεινεις με ενα παλιο αυτοκινητο 15ετιας και να βαζεις μεσα την οικογενεια σου.

    Η συγκριση ειναι μεταξυ καινουριων αυτοκινητων γιατι πολλοι θελουν καινουριο αυτοκινητο αλλα ταυτοχρονα τους νοιαζει και το κοστος χρησης του καινουριου αυτοκινητου που θα αγορασουν.

    -----------------------------------------------------
    Αφου λοιπον ξεκαθαρισαμε αυτα τα 2 πραγματα(που ειναι προφανη και κανονικα δεν χρειαζοταν διευκρινιση), μπορουμε πιστευω να συνεχισουμε τον διαλογο πιο εποικοδομιτικα.

    Οχι βεβαια οτι θα γινει κατι τετοιο, καποιοι θα συνεχισουν να προτεινουν μεταχειρισμενα αυτοκινητακια σε ατομα που κοιτανε για καινουριο αυτοκινητο των 20.000+€.

    Ο λογος προφανης: δεν εχουν αντεπιχειρηματα. Εδω κατεφυγαν να λενε οτι οι 250% παραπανω ρυποι στον κυκλο ζωης ενος καινουριο θερμικου σε σχεση με ενα καινουριο ηλεκτρικο "δεν ειναι μεγαλη διαφορα" ή να γραφουν οτι η ασφαλεια ενος αυτοκινητου ειναι "αδιαφορος παραγοντας" απο την στιγμη που κυκλοφορει νομιμα.
     

 

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Eδω και ενα ωραιο εργαλειο για τον υπολογισμο παραπανω ρυπων που εχει ενα θερμικο ή ενα υβριδικο σε σχεση με ενα ηλεκτρικο στον συνολικο κυκλο ζωης και οχι μονο στην χρηση που εκει τα ηλεκτρικα διαπρεπουν. Ο κυκλος ζωης λαμβανει υποψη και τους ρυπους κατα την κατασκευη των αυτοκινητων.

Το ενδιαφερον ειναι οτι εχεις μεταβλητες που μπορεις να αλλαξεις, πχ τι πραγματικη καταναλωση ανα 100χλμ εχει το καθενα, απο τι ειδους δικτυο(πχ ποσοστο ΑΠΕ) θα φορτιζει το ηλεκτρικο, τι μεγεθος αυτοκινητου , σε ποια χωρα θα εχει αγοραστει(οποτε αναλογα βγαινουν και τα νουμερα για τα μεσα χιλιομετρα κατα ετος)  κλπ.


https://www.iea.org/data-and-statistics/data-tools/ev-life-cycle-assessment-calculator

 

Πχ στην Αμερικη που κανουν αρκετα χιλιομετρα, τα αυτοκινητα ειναι μεγαλα και το ηλεκτρικο δικτυο ειναι σχετικα καθαρο, για SUV:
τα θερμικα εχουν 310% ρυπους σε σχεση με ενα αντιστοιχο ηλεκτρικο
τα hybrid εχουν 220% ρυπους σε σχεση με ενα αντιστοιχο ηλεκτρικο


Αντιστοιχα, στην Αγγλια, για SUV:
τα θερμικα εχουν 195% ρυπους σε σχεση με ενα αντιστοιχο ηλεκτρικο
τα hybrid εχουν 150% ρυπους σε σχεση με ενα αντιστοιχο ηλεκτρικο

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@haHa @korakios Θερμή παράκληση αν μπορείτε αυτό το μπρός-πίσω σού'πα-μού'πες για προηγούμενα μηνύματα γυρίστε το σε PM, ειλικρινά δεν διαβάζεται το νήμα πλέον.

  • Like 7
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, kostasgr78 είπε

Γιατί η ΕΕ θέλει τόσο πολύ τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

https://www.gocar.gr/news/feed/47363,Giati_EE_8elei_toso_poly_hlektrika_aytok.html

Συμφωνούμε ή διαφωνούμε, και σε ποιό βαθμό;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Ntinaras είπε

May be an image of text

ακομα πιο γελοιο ειναι που διαβάζουμε στα σπεκς οτι εχει οθονη 10,2 ιντσες, ενω το αλλο διπλα εχει 12 ιντσες ενω το παράλλο εχει μια 6 ιντσες και μια 9 ιντσες. και δεν ειναι καν αυτο το αστειο. το αστειο ειναι οτι στις τηλεορασεις μετραμε ιντσες (και στα κινητα πανω κατω) ξεροντας τις αναλογιες. Στα αμαξια ειναι οτι θελει ο καθενας. Το να λες εχει δεκα ιντσες δεν δινει απολυτως καμια πληροφορία! Μια οθονη 10 ιντσων τεττράγωνη ειναι τεραστια ενω σε αναλογία 16/7 ειναι η μισή.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παίδες καλησπέρα.εσεις που ξέρετε  απο ηλεκτρικά Να ρωτήσω για την dfsk καμιά ιδέα έχετε; Μου άρεσε το e5 mphev αλλά φυσικά αναρωτιέμαι με τα ανταλλακτικά τι θα γίνει αν εξαφανιστεί η εταιρεία λιγο αργότερα.. ρίσκο. Να τονίσω  οτι θέλω το αμάξι να κρατήσει, οχι μόνο 8 χρόνια ας πουμε..χλμ κάνω κυρίως πόλη.Μεταξύ opel frontera mhev που θα έχει 7θεσια έκδοση και κινεζια πιο μεγάλο και premium phev τί θα λέγατε; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Varnavas89 είπε

Παίδες καλησπέρα.εσεις που ξέρετε  απο ηλεκτρικά Να ρωτήσω για την dfsk καμιά ιδέα έχετε; Μου άρεσε το e5 mphev αλλά φυσικά αναρωτιέμαι με τα ανταλλακτικά τι θα γίνει αν εξαφανιστεί η εταιρεία λιγο αργότερα.. ρίσκο. Να τονίσω  οτι θέλω το αμάξι να κρατήσει, οχι μόνο 8 χρόνια ας πουμε..χλμ κάνω κυρίως πόλη.Μεταξύ opel frontera mhev που θα έχει 7θεσια έκδοση και κινεζια πιο μεγάλο και premium phev τί θα λέγατε; 

Είσαι σε λάθος θέμα.

Δες στο παρακάτω.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, basilis_k6 είπε

ακομα πιο γελοιο ειναι που διαβάζουμε στα σπεκς οτι εχει οθονη 10,2 ιντσες, ενω το αλλο διπλα εχει 12 ιντσες ενω το παράλλο εχει μια 6 ιντσες και μια 9 ιντσες. και δεν ειναι καν αυτο το αστειο. το αστειο ειναι οτι στις τηλεορασεις μετραμε ιντσες (και στα κινητα πανω κατω) ξεροντας τις αναλογιες. Στα αμαξια ειναι οτι θελει ο καθενας. Το να λες εχει δεκα ιντσες δεν δινει απολυτως καμια πληροφορία! Μια οθονη 10 ιντσων τεττράγωνη ειναι τεραστια ενω σε αναλογία 16/7 ειναι η μισή.

Γιατι ειναι γελοιο?

Τα περισσοτερα ηλεκτρικα πανω κατω τα ιδια προσφερουν. Τρομερη δυναμη, ησυχα, οικονομικα.

Απο εκει και περα ο καθε κατασκευαστεις εχει τμημα μαρκετινγκ που ψαρευει τι θα αρεσει στην αγορα.

Και απο ποτε ειναι κακο το μεγεθος της οθονης? Με την ιδια λογικη να μην ασχοληθουμε ουτε με το χρωμα, ουτε με το Design και να παιρνουμε ενα τετραγωνο πραγμα με ροδες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Γιατι ειναι γελοιο?

Τα περισσοτερα ηλεκτρικα πανω κατω τα ιδια προσφερουν. Τρομερη δυναμη, ησυχα, οικονομικα.

Απο εκει και περα ο καθε κατασκευαστεις εχει τμημα μαρκετινγκ που ψαρευει τι θα αρεσει στην αγορα.

Και απο ποτε ειναι κακο το μεγεθος της οθονης? Με την ιδια λογικη να μην ασχοληθουμε ουτε με το χρωμα, ουτε με το Design και να παιρνουμε ενα τετραγωνο πραγμα με ροδες.

Φαντάζομαι το λέει από την άποψη ότι δεν έχουν κάποιο συγκεκριμένο Aspect Ratio.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, korakios είπε

προς το παρών το επόμενο αμάξι θα είναι μτχ υβριδικό στην καλύτερη (με μετατροπή σε αεριο πάντα 😛)

Υβριδικό (αλλά όχι plugin) με αέριο θα είναι η επόμενη γενιά μεταχειρισμένων. 

υγ με λίγο καλαμπούρι: Για να είσαι σίγουρος ότι θα ανατυναχθείς με επιτυχίά :D 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...