Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

εχεις κανενα προχειρο?

να μαντέψω , λινκ εννοείς μιας και δεν έχω τέτοια κουβέρτα ? 😛

το είχε ποστάρει μέλος εδώ

  • Like 1
  • Απαντ. 4,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
10 ώρες πριν, korakios είπε

να μαντέψω , λινκ εννοείς μιας και δεν έχω τέτοια κουβέρτα ? 😛

το είχε ποστάρει μέλος εδώ

Κάτι τέτοιο ψάχνεις;

https://www.bestprice.gr/cat/2470/pyrasfaleia.html?q=κουβερτες

14 ώρες πριν, Red_Bear είπε

Ακριβό κ αυτό, θα προτιμήσω ΑΜΑΞΑ με δύο (ζωντανά) άλογα. Θα το κανω 5 μερες, με 5 ευρώ σανό την ημερα = 25 ευρουδακια. Αυτη ειναι οικονομία !

Θα πρότεινα να την μετατρέψεις σε τεσσάρων ίππων γιατί τα δύο στις ανηφόρες κουράζονται όταν έχεις φορτίο και θα πρέπει να κάνεις συχνές στάσεις για νερό.

Εγώ πήρα στα τέσσερα και σώθηκα. Επίσης είναι το μόνο όχημα που έχει pickup/truck και sport mode. Στο πρώτο βάζεις τα άλογα σε συστοιχία 2 - 2 για να τραβάει φορτία στην δεύτερη περίπτωση τα βάζεις όλα σε μία σειρά και ... άλλα επίπεδα πρόσφυσης.

  • Like 1
Δημοσ.

Έχω 6.000χλμ μείον 1.500 απο πρόσφατο ταξίδι που πλήρωσα το ρεύμα όσο τις βενζίνες του γκολφ άρα έχω 4.500 που ήταν κατα 99.99% με δωρεάν φορτίσεις (ούτε καν ρυθμιζόμενες).

Με 17kWh/100km μέση (λόγο ταξιδιού, πέφτει συνεχώς) στις 100 μέρες έχουμε.

4500/100*17= 765 kWh με μηδενικό κόστος καυσίμου

Αν κρατούσα το golf με μέση πραγματική 6.5λ/100κμ και τιμή 1.8 (Κρήτη) θα είχα πληρώσει 4500/100*6,5*1,8 = 526€

Σε αναλογία για ολόκληρο το χρόνο 365/100*526 = €1919 με το Golf 

Και να βάλω ότι τώρα που μπαίνει χειμώνας θα πληρώσω τις μισές kwh (μόνο τις ρυθμιζόμενες) άρα βγαίνει

365/100*765/2*0,07 = €195 με το Ioniq 5

Αλλά επειδή θέλαμε crossover/suv θα πηγαίναμε σε κάποιο αυτόματο με το λιγότερο 160άλογα του γολφ αν όχι περισσότερα οπότε βλέπω στην τύχη αυτό (αν και κοιτάγαμε πιο premium οχήματα) με πραγματική κατανάλωση 6.1l/100κμ (αν ισχύει) και τιμή €38,990 (αν και στο σιτε για την έκδοση που θα παίρναμε βλέπω €45,890 (!!!))

Υβριδικό Nissan Qashqai E-Power με 190 άλογα: Πόσο καλό είναι Σύγκριση σε χώρου (autotriti.gr)

Οπότε θα θέλαμε σε βενζίνες 4500/100*6,1*1,8= €494 ή το έτος €1803 άρα η διαφορά θα ήταν €1608 ανα έτος

Η διαφορά τιμής με την πιο πλούσια έκδοση του ioniq 5 είναι 42.000-39.000 = €3.000 (!!!!!!!!!) 

Εννοείται θα έκανα πάλι μεικτή ασφάλεια και πές ότι δεν θα ήταν €880/έτος αλλά €500? = €380 έξτρα το ioniq5

Άρα €1608 η διαφορά καυσίμου ανα έτος μείον €380 διαφορά ασφάλειας = €1228 λιγότερα το ioniq5 ανα έτος.

Στην 8 ετία αν το πουλήσω θα είμαι 3,000 (έξτρα αγοράς) - 8*1228 = +6,824€ κέρδος

Θα έχω κερδίσει να μήν πηγαίνω σε βενζινάδικα 365/100*4500= 16,400χλμ/έτος ΔΙΑ 600 (πές ότι το γεμίζω πάντα και το αφήνω να αδειάσει σχεδόν) = 27 φορές απο 5 λεπτά το λιγότερο (να πάω, να γεμίσω και να πληρώσω) = 135 λεπτά δια 18' που θέλει το ioniq5 για 10-80% = 7 φορές γέμισμα σε εξωτερικούς φορτιστές ΝΑ ΚΟΥΜΠΩΣΩ ΤΟ ΚΑΛΩΔΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΟΙΤΑΩ ΝΑ ΦΟΡΤΙΖΕΙ!!!!!!!!

Δεν έχω βάλει μέσα σερβις.

Τώρα σε σύγκριση με το μεταχειρισμένο που είχα ήδη

9300 η πώληση του + 8 χρόνια επι (1919 καύσιμα γκολφ μείον 195 ρεύμα ioniq) = 23.000 -42,000 αγορά = 19,000 έξτρα 

Απο τη μία το ioniq 5 σε 8 χρόνια με 130,000χλμ (και απο ότι βλέπω) ~90% υγεία μπαταρίας θα πουλιέται σίγουρα 15.000€

άρα αν βάλουμε σερβις+ζημιές+μαζέματα (καδένα, αμορτισέρ αφού μιλάμε για 15ετίας αμάξι κλπ)+μικρότερη ασφάλεια+τέλη κυκλοφορίας (που είπαν ότι θα τα ανεβάσουν) είμαι σίγουρα στο κέρδος

Και θα κυκλοφορώ σε 8 χρόνια με αμάξι 8ετίας και όχι 23!!!

Και θα πάω στο συνεργείο ΠΟΛΥ λιγότερες φορές, δεν θα με αφήσει στο δρόμο 99% (ήδη το γκολφ άφησε το νέο κάτοχο με ζημιά €250), δεν θα έχω να τσεκάρω τί κάνουν στο συνεργείο, να τους τσεκάρω ότι κάνουν σωστά τη δουλειά τους (τελευταία φορά δεν κούμπωσαν σωστά την εξαγωγή του κομπρέσορα και έχανε πίεση και έκατσα και το έφτιαξα μόνος μου).

 

Άρα ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ είτε η αγορά καινούργιου είτε να κρατούσα το παλιό μεταχειρισμένο ήταν χειρότερη επιλογή απο την αγορά του ioniq 5.

Που αν ήμουν Αθήνα και έπαιρνα tesla (εδώ δεν έχουμε σερβις) τα νούμερα θα ήταν ακόμα καλύτερα υπέρ του ηλεκτρικού.

 

Υπόψιν το Ioniq 5 με τη μεγάλη μπαταρία και φούλ έξτρα κόστιζε 42.000 + 9.000 επιδότηση κράτους + 9.000 προσφορά hyundai = €60.000

image.png.543ae9678576b6db312eadf117aef978.png

  • Like 7
  • Thanks 1
Δημοσ.
57 λεπτά πριν, teodor_ch είπε

7 φορές γέμισμα σε εξωτερικούς φορτιστές ΝΑ ΚΟΥΜΠΩΣΩ ΤΟ ΚΑΛΩΔΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΟΙΤΑΩ ΝΑ ΦΟΡΤΙΖΕΙ!!!!!!!!

Ναι αλλά θα πάρεις και τυρόπιτες, αυτές δεν τις έβαλες στο κόστος :)

58 λεπτά πριν, teodor_ch είπε

Απο τη μία το ioniq 5 σε 8 χρόνια με 130,000χλμ (και απο ότι βλέπω) ~90% υγεία μπαταρίας θα πουλιέται σίγουρα 15.000€

Θα πιάνει παραπάνω, η Hyundai έχει καλές αναφορές ως προς την υγεία των μπαταριών της.

Συγχαρητήρια για την ενδελεχή ανάλυση!

  • Thanks 1
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, newlynx είπε

Ναι αλλά θα πάρεις και τυρόπιτες, αυτές δεν τις έβαλες στο κόστος :)

Θα πιάνει παραπάνω, η Hyundai έχει καλές αναφορές ως προς την υγεία των μπαταριών της.

Συγχαρητήρια για την ενδελεχή ανάλυση!

 

Καλά που μου το θύμισες!

Βέβαια με το να τρώμε έξω απο το αμάξι κοιτώντας τον φορτιστή δεν λερώνουμε οπότε κερδίζω απο τα πλυντήρια 🤪

Έβγαλα τα πίσω καθίσματα στο γκολφ και βρήκα μπόλικη αποξειραμένη τροφή 😁

 

Δε νομίζω να το πουλήσω στην 8ετία. Βάζω το χειρότερο σενάριο όσο κρατάει η εγγύηση. Παρακολουθώ FB groups οπότε όταν αρχίσουν να χαλάνε θα το πάρω χαμπάρι και θα πράξω ανάλογα. Είμαι 3 χρόνια πίσω και δεν κάνω τρελά χλμ σε σύγκριση με άλλους (ήδη βλέπω αμάξια με >270.000χλμ χωρίς προβλήματα). 

 

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, korakios είπε

κάθε μελέτη δείχνει άλλα , το ξέχασες ? 30% πχ λιγότερο τα ηλεκτρικά

Νομιζω παλι υπαρχει προβλημα κατανοησης.
Στην τοτε συζητηση δεν εξεταζαμε αν ειναι 30% ή 60% λιγοτεροι οι ρυποι των ηλεκτρικων. Εξεταζαμε αν ειναι τεραστια ή οχι η διαφορα των ρυπων στην μελετη που ειχες διαβασει.

Η συζητηση λοιπον ηταν επειδη ΕΣΥ εγραψες οτι η διαφορα του 60% λιγοτερων ρυπων των ηλεκτρικων (δηλαδη 250% περισσοτερων ρυπων τα συμβατικα) δεν ειναι τεραστια.

Ο κοσμος λοιπον καταλαβαινει ποσο σοβαρα μπορει να παρει καποιον που λεει οτι οι 250% παραπανω ρυποι απο τα συμβατικα "δεν ειναι τεραστια διαφορα" και σε καποιο αλλο σημειο αναφερε οτι ηταν τραγικο το 60% λιγοτεροι ρυποι ηλεκτρικων / 250% παραπανω ρυποι συμβατικων

Στις 11/10/2024 στις 1:38 ΜΜ, korakios είπε

60% τραγικό πάντως , αλλά πάλι δε με καλύπτει κάτι τέτοιο..


Λογικα, το επομενο μηνυμα θα στειλει και παλι την μπαλα στην εξεδρα και δεν θα εστιαζει στο πως καποιος κρινει αυτην την διαφορα, αλλα θα αρχισει να μιλαει για αλλες μελετες ή θα αρχισει τα straw man επιχειρηματα.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 2
  • Haha 2
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, haHa είπε

όχι , αναφέρθηκα στο 30% συγκεκριμένα που "ξέχασες"

με αέριο και έστω υβριδικό παίζει να ήταν καλύτερα τα πράγματα 😂

με βιοαέριο/βιομεθάνιο και χωρίς μπαταρίες κινητών ακόμα καλύτερα αλλά έχουμε "ανάπτυξη" ...

7 λεπτά πριν, haHa είπε

Ο κοσμος λοιπον καταλαβαινει ποσο σοβαρα μπορει να παρει καποιον που λεει οτι οι 250% παραπανω ρυποι απο τα συμβατικα δεν ειναι τεραστια διαφορα. 

 αν ίσχυε καλά θα ήταν , δεν νομίζω να έγραψα οτι δεν είναι τεράστια διαφορά σαν νούμερο

8 λεπτά πριν, haHa είπε

Λογικα, το επομενο μηνυμα θα στειλει και παλι την μπαλα στην εξεδρα και δεν θα εστιασει στο πως καποιος κρινει αυτην την διαφορα, αλλα θα αρχισει να μιλαει για αλλες μελετες ή θα αρχισει τα straw man επιχειρηματα.

εσύ επέλεξε τη μελέτη που σε ενδιαφέρει και να χαίρεσαι ανάλογα με την "ανάπτυξη" , ο καθένας με τα γούστα του :)

4 ώρες πριν, manolis940 είπε

όχι εγώ , αλλά δε νομίζω να ψάχνει κάτι τέτοιο

Δημοσ.
Στις 11/10/2024 στις 5:13 ΜΜ, @pnea1973 είπε

 

Αν θες οικονομία τότε ποδήλατο και ΜΜΜ. Ούτε μτχ που ρισκάρεις ούτε καν αυτοκίνητο γενικά. Αν βολεύεσαι είναι η καλύτερη λύση. Από την στιγμή που πχ τα super market φέρνουν σπίτι πράγματα, τότε πραγματικά η μη κατοχή οχήματος γενικά είναι η πιο οικονομική λύση. 

Αλλα εδώ μιλάμε για καινούργια αυτοκίνητα και για την οικονομία στην χρήση. 

Πχ Αν κάποιος θέλει να αγοράσει σήμερα ένα καινούργιο αυτοκίνητο με budget 25. 000 και έχει τις προϋποθέσεις πάει ασυζητητί για ηλεκτρικό. 

 

 

Είχα τις προϋποθέσεις κίνηση  εντός στην Αθήνα  και κάθε ΠΣΚ 360 χλμ στο εξοχικό. Σώθηκα. Φορτίζω σε οικιακή πρίζα με νυχτερινό ρεύμα πάντοτε. Χώρια που απολαμβάνω οδήγηση.

  • Like 7
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, korakios είπε

όχι , αναφέρθηκα στο 30% συγκεκριμένα που "ξέχασες"

To μηνυμα που μολις εκανες quote εγινε την Παρασκευη τα μεσανυχτα.

Το μηνυμα σου που ελεγες οτι "δεν ειναι τεραστια η διαφορα" ηταν την Παρασκευη το μεσημερι και αναφεροταν στην μελετη που εσυ ειχες διαβασει και ελεγε για 60%.
Μαλιστα εκανες quote το μηνυμα μου που ελεγε για 60% λιγοτερους ρυπους των ηλεκτρικων (δηλαδη 250% περισσοτερων ρυπων τα συμβατικα) .
Εδω εισαι:
Screenshot_20241016_130748_SamsungInternet.jpg.f1bd15b5ef2e9d74a6b7aa37dd6d909b.jpg

 

 

Στις 11/10/2024 στις 11:05 ΜΜ, haHa είπε

Η διαφορά είναι ηδη τεραστια. Για να μην μπλεκουμε με ποσοστα μειωσης που φαίνεται αρκετοι δυσκολευεται να κατανοησουν, εδω τι ισχυει ξανα:

2020: 1 καινουριο συμβατικο παραγει ρυπους οσο 2,5 καινουρια ηλεκτρικα(δηλαδη το συμβατικο παραγει 250% παραπάνω ρυπους).

Τωρα για ποιο λογο ψευδεσαι και λες οτι αναφεροσουν σε μελετη για 30%, οταν κανεις quote μηνυματα που αναφεροντουσαν στην μελετη με 60% λιγοτερους ρυπους ηλεκτρικων / 250% παραπανω ρυπους συμβατικων, μονο εσυ ξερεις.

Αλλα ειναι ενα αλλο στοιχειο που δειχνει την ενδεια των επιχειρηματων σου.

 

----------------------------
Σημειωτεον οτι ειχες γραψει οτι το 60% λιγοτεροι ρυποι των ηλεκτρικων (δηλαδη 250% περισσοτερων ρυπων τα συμβατικα) ειναι τραγικο:

Στις 11/10/2024 στις 1:38 ΜΜ, korakios είπε

60% τραγικό πάντως , αλλά πάλι δε με καλύπτει κάτι τέτοιο 

 

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.

Για να μην συνεχίσουμε άσκοπες κουβέντες. 

Οταν η ίδια η αγορά σε εξαφανίζει, σταματώντας για λόγους που δεν γνωρίζουμε τα οχήματα lpg cng τότε δεν έχει νόημα να συζητάμε σε νήμα για προοπτική ηλεκτροκίνησης. 

Αν τυχόν γίνει κάτι τέτοιο και με τα ηλεκτρικά τότε ίσως. 

Οπότε τι λέμε τώρα! 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, haHa είπε

Σημειωτεον οτι ειχες γραψει οτι το 60% λιγοτεροι ρυποι

Είναι τραγικό , δεν αλλάζει κάτι 

Το 30% ακόμα περισσότερο όταν υπήρχαν λύσεις άμεσα εφαρμόσιμες για το σύνολο των αυτοκινήτων (και πολλών ήδη σε κυκλοφορία)

Το 60% της αγαπημένης σου μελέτης (γούστα είναι αυτά) μην ξεχνάς ότι αναφέρεται στον κύκλο ζωής 

1 ώρα πριν, haHa είπε

Τωρα για ποιο λογο ψευδεσαι και λες οτι αναφεροσουν σε μελετη για 30%, οταν κανεις quote μηνυματα που αναφεροντουσαν στην μελετη με 60% λιγοτερους ρυπους ηλεκτρικων / 250% παραπανω ρυπους συμβατικων, μονο εσυ ξερεις.

Τα έχεις μπλέξει στο κεφάλι σου , δε φταίω εγω :)  

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, korakios είπε

Τα έχεις μπλέξει στο κεφάλι σου , δε φταίω εγω :)  

Εδω τι εγραψες πριν απο λιγο:

3 ώρες πριν, korakios είπε

όχι , αναφέρθηκα στο 30% συγκεκριμένα που "ξέχασες"

Και εδω τι πραγματικα ειχες πει:

Στις 11/10/2024 στις 5:38 ΜΜ, korakios είπε

δεν ξέρω γιατί μπερδεύεσαι , λες για τη μελέτη του 2020 οτι στον κύκλο ζωής θα είναι 60% λιγότερο και έχουμε 2024, άρα ???????

προς το παρών όχι , αργότερα ναι

 

 

Screenshot_20241016_130748_SamsungInternet.jpg.f1bd15b5ef2e9d74a6b7aa37dd6d909b.jpg



----------------------------------------------------

Επεξ/σία από haHa
  • Confused 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, @pnea1973 είπε

Οπότε τι λέμε τώρα! 

Οτιδήποτε εκτός οικονομίας / οικολογίας ;! 
 

Παντως θετικό ότι ξεκινάν να πέφτουν τιμές με τους κινέζους που είναι ο μόνος τρόπος να υπάρχουν αυτοκίνητα και να είναι ηλεκτρικά στο σύνολο  , έχουμε ακόμα πολύ δρόμο βέβαια 

2 λεπτά πριν, haHa είπε

Εδω τι εγραψες πριν απο λιγο:

Και εδω τι πραγματικα ειχες πει:

 

 

Screenshot_20241016_130748_SamsungInternet.jpg.f1bd15b5ef2e9d74a6b7aa37dd6d909b.jpg



 

Ποιες καφέ μιας και τα έχεις κάνει μαντάρα :) 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, haHa είπε

Σημειωτεον οτι ειχες γραψει οτι το 60% λιγοτεροι ρυποι των ηλεκτρικων (δηλαδη 250% περισσοτερων ρυπων τα συμβατικα) ειναι τραγικο:

 

13 λεπτά πριν, korakios είπε

Είναι τραγικό , δεν αλλάζει κάτι 

Ειναι κι αυτο να γινει pinned, οτι ο korakios θεωρει οτι το 60% λιγοτερων ρυπων των ηλεκτρικων , δηλαδη 250% περισσοτερων ρυπων τα συμβατικα ειναι τραγικο.

 

Disclaimer: Στην συζητηση εδω δεν εξεταζουμε αν ειναι 30% ή 60% λιγοτεροι οι ρυποι των ηλεκτρικων. Εξεταζουμε αν ο korakios ειπε οτι οτι 60% λιγοτερων ρυπων των ηλεκτρικων , δηλαδη 250% περισσοτερων ρυπων τα συμβατικα ειναι τραγικο στην μελετη που ειχε διαβασει.

-----------------------------------

4 λεπτά πριν, teodor_ch είπε

@haHa 

 

image.png.8c811f94cfbf712184be5be14be0b5cd.png

Και που θα διαβαζουμε αυτα τα ωραια;;

Τα παρακατω ειναι μονο τις τελευταιες 4 μερες..

21 ώρες πριν, korakios είπε

Εννοείται ότι ήδη αυτό κάνω αν αναφέρει τον παράγοντα οικονομικό ( η και Cng υπό προϋποθέσεις) 

Αδιάφορο , για να κυκλοφορεί νόμιμα είναι ασφαλές 

 

Στις 11/10/2024 στις 1:44 ΜΜ, korakios είπε

αν θες οικονομία μτχ και υγραέριο ή μτχ cng αν βολεύει ...

ή και ποδήλατο στην τελική ...

 

17 ώρες πριν, korakios είπε

...

για καινούριο αμάξι τώρα που σκάνε τα κινέζικα εννοείται ηλεκτρικό ,μιας και τα θερμικά έχουν ξεφύγει (πάντα για να σπρώξουν τα ηλεκτρικά μιας και δε φεύγανε) ,  καμία σχέση όμως με "έκανα οικονομία"

...

 

Επεξ/σία από haHa
  • Haha 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...