basilis_k6 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου Δημοσ. 15 Οκτωβρίου μετα το απιστευτα ομορφο r5 😍 η renault παρουσιασε και το r4. μια εκδοχη της ιδια πλατφορμας σε μινι suv. ανταγωνιστης του c3 με ακριβως το ιδιο εσωτερικο που εχει και το r5. αν αυτα ειχαν lfp θα ηταν μακραν οτι καλυτερο εχουμε δει σε προσιτο (οσο γινετε) ev πολης.
kostasgr78 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου Μέλος Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 1 λεπτό πριν, basilis_k6 είπε μετα το απιστευτα ομορφο r5 😍 η renault παρουσιασε και το r4. μια εκδοχη της ιδια πλατφορμας σε μινι suv. ανταγωνιστης του c3 με ακριβως το ιδιο εσωτερικο που εχει και το r5. αν αυτα ειχαν lfp θα ηταν μακραν οτι καλυτερο εχουμε δει σε προσιτο (οσο γινετε) ev πολης. Είσαι σε λάθος θέμα. Αν θέλεις δημοσίευσε στο άλλο για τα μοντέλα.
Jiakometi Δημοσ. 15 Οκτωβρίου Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 33 λεπτά πριν, korakios είπε δεν έχεις σκεφτεί πχ το βράδυ που δε δίνουν τα φ/β , τελειώνει και η μπαταρία τους , να δίνεις απο το αμάξι ένα ποσοστό ? Ή δεν αξίζει ? Σε καταστάσεις ανάγκης είναι φαντάζομαι οκ Για μόνιμα είναι λάθος / δεν αξίζει .. 2
basilis_k6 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 11 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε Είσαι σε λάθος θέμα. Αν θέλεις δημοσίευσε στο άλλο για τα μοντέλα. δεν θυμομουν καν οτι εχουμε και αλλο θεμα. πρεπει να γινουν ενα καποια στιγμη δεν εχει νοημα αυτο 3
korakios Δημοσ. 15 Οκτωβρίου Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 9 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε δεν θυμομουν καν οτι εχουμε και αλλο θεμα. πρεπει να γινουν ενα καποια στιγμη δεν εχει νοημα αυτο δεν έχουν σχέση , στο άλλο παίζουν τα μοντέλα , στο συγκεκριμένο δείχνει την προοπτική της ηλεκτροκίνησης γενικότερα και ειδικότερα στο Ελλαδιστάν (προς το παρών μονόδρομος η μη κίνηση 😛) εκτός αν θέλετε να πετάγομαι σφήνα στο ενωμένο όταν κάποιος λέει για οικολογία/οικονομία 😂 1 3
plasTOST Δημοσ. 15 Οκτωβρίου Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 15 ώρες πριν, malakudi είπε Λοιπόν τα πράγματα έχουν αλλάξει από τον καιρό που το είχα δει. Η εταιρεία Ambibox κατασκευάζει τον φορτιστή Ambicharge DC και υποστηρίζει bidirectional λειτουργία για V2H/V2G. Έχει επιβεβαιώσει τη λειτουργία σε αυτοκίνητα που δεν διαφημίζουν V2H/V2G δυνατότητες, όπως το BYD Atto3, τα Tesla Model 3 και Model Y, το Volvo EX30, Mustang Mach-E και άλλα για τα οποία τους απαγορεύεται να αναφέρουν τη συμβατότητα! https://forum.cleanenergyreviews.info/t/tesla-byd-with-v2h-v2g-bidirectional-dc-charging-confirmed/3101 https://www.ambibox.de/fileadmin/Ambibox/Dokumente/ambiCHARGE_11kW_DC-Wallbox.pdf Το είχα διαβάσει από δημοσίευση της πρώτης εταιρείας στο Χ πριν περίπου 2 εβδομάδες. Το θέμα είναι αν έχει βγει κανονικά για παραγωγή και τι γίνεται με τις εγγυήσεις αν τυχόν το όχημα παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα (σε αυτά που δεν υπάρχει επίσημα η λειτουργία αυτή). 1
malakudi Δημοσ. 15 Οκτωβρίου Δημοσ. 15 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) 9 ώρες πριν, kostasgr78 είπε Σχετικά με τη συζήτηση για τα V2L, V2G, V2H, πιστεύουμε θα αξίζουν τα χαρακτηριστικά αυτά ως επιλογές, αν λάβουμε υπόψιν ότι θα φθείρουν τη μπαταρία ταχύτερα; Πέρα από καταστάσεις έκτακτης ανάγκης, που όλοι θα τα θέλαμε, θα αξίζει να τα χρησιμοποιεί κανείς σε πιο συστηματική βάση; Αν έχεις αυτοκίνητο με LFP, δεν είναι πρόβλημα. Με NMC θα το σκεφτόμουν για κάτι παραπάνω από backup σε διακοπή ρεύματος. 54 λεπτά πριν, plasTOST είπε Το είχα διαβάσει από δημοσίευση της πρώτης εταιρείας στο Χ πριν περίπου 2 εβδομάδες. Το θέμα είναι αν έχει βγει κανονικά για παραγωγή και τι γίνεται με τις εγγυήσεις αν τυχόν το όχημα παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα (σε αυτά που δεν υπάρχει επίσημα η λειτουργία αυτή). Έχει βγει στη παραγωγή σαν DC charger, το bidirectional δεν είναι ακόμα enabled. Αυτά μου είπε η εταιρεία σε email που τους έστειλα. Τιμή περίπου 4500 ευρώ για την έκδοση 11KW - ακριβό αν αναλογιστείς πως ένας hybrid inverter 10kw δε κάνει πάνω από 2000 ευρώ. Θέλω να πιστεύω πως όταν γίνουν mainstream θα πέσουν εκεί γύρω στα 2 χιλιάρικα. Θεωρώ πως οι εταιρείες που παράγουν hybrid inverters θα δώσουν προϊόντα στο μέλλον για σύνδεση με το BEV μέσω CCS2 για V2G/V2H, δηλαδή όπως έχουν εισόδους για PV και μπαταρία, θα έχουν και άλλη μία για BEV. Με 400 ή 800V στη μπαταρία του BEV, θα είναι σα να υποστηρίζουν άλλο ένα PV string, τα Amp θα είναι το πολύ 30-40 στα 400V οπότε δε θα χρειάζεσαι και χοντρά καλώδια. Επεξ/σία 15 Οκτωβρίου από malakudi 1
@pnea1973 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 8 ώρες πριν, korakios είπε 😛 εκτός αν θέλετε να πετάγομαι σφήνα στο ενωμένο όταν κάποιος λέει για οικολογία/οικονομία 😂 Χαχχαχα πάντως σε ταξίδι στην Αθήνα που έκανα προχθές. Συνολικά Χιλ περίπου 900 198kw με κατανάλωση 22 περίπου λόγο ταχυτητας Φορτισα 60 στον Ελον με 0.4...24 80στην ΔΕΗ με 0.59.... 47.2 Και τα υπόλοιπα σπίτι μου με 0.2 πες. 11.6 Σύνολο 82.8 Με το πετρέλαιο θα ήθελα 7.5λιτ στα 100 άρα 67. 5 Χ 1.6 108. Αρα πιο οικονομικά πήγα και ήρθα.. Και με ταχύτητες κατα +20 απ ότι με το όχημα που είχα και με άνεση πολύ μεγάλυτερη... Ορίστε η οικονομία σου... 😛 4 1
teodor_ch Δημοσ. 15 Οκτωβρίου Δημοσ. 15 Οκτωβρίου Το θέμα της οικονομίας είναι σχετικό όταν μπούν όλα μέσα (αγορά, σερβις, ασφάλειες, κατανάλωση κλπ). Θέλει excel και ο καθένας να κάνει τους υπολογισμούς του. Αν σας ενδιαφέρει να βγάλετε ασφαλές συμπέρασμα να συγκρίνεται όμοια οχήματα. Δε γίνεται να συγκρίνεις μεταχειρισμένο με καινούργιο, ούτε σμαρτάκι με Bmw x6 και ούτε 120 άλογα με 200++ και ροπή στο θεό. 1
papoys1 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου Δημοσ. 15 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, @pnea1973 είπε Χαχχαχα πάντως σε ταξίδι στην Αθήνα που έκανα προχθές. Συνολικά Χιλ περίπου 900 198kw με κατανάλωση 22 περίπου λόγο ταχυτητας Φορτισα 60 στον Ελον με 0.4...24 80στην ΔΕΗ με 0.59.... 47.2 Και τα υπόλοιπα σπίτι μου με 0.2 πες. 11.6 Σύνολο 82.8 Με το πετρέλαιο θα ήθελα 7.5λιτ στα 100 άρα 67. 5 Χ 1.6 108. Αρα πιο οικονομικά πήγα και ήρθα.. Και με ταχύτητες κατα +20 απ ότι με το όχημα που είχα και με άνεση πολύ μεγάλυτερη... Ορίστε η οικονομία σου... 😛 Υπάρχει και το υγραέριο. 9χ8= 72 λίτρα χ 0.80 μέσο όρο = 57,6 ευρώ και χωρίς άγχος για φόρτιση.😛 Επεξ/σία 15 Οκτωβρίου από papoys1 1
kostasgr78 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου Μέλος Δημοσ. 15 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) 11 ώρες πριν, basilis_k6 είπε δεν θυμομουν καν οτι εχουμε και αλλο θεμα. πρεπει να γινουν ενα καποια στιγμη δεν εχει νοημα αυτο Αυτή τη στιγμή, εδώ στο φόρουμ, η κατηγορία Auto & Moto απαριθμεί περίπου 12000 θέματα. Από τα 12000 θέματα, το πολύ 10 είναι συζήτηση για ηλεκτροκίνηση και ηλεκτρικά μοντέλα, κάποιες δεκάδες (ίσως και λίγες εκατοντάδες) θέματα είναι για διαδικαστικά και οδικά θέματα, και 11000+ θέματα είναι για θερμικά μοντέλα. Και όχι μόνο αυτό. Αν κάνει κάποιος αναζητήσεις, θα διαπιστώσει ότι μπορεί ερωτήματα π.χ. για βλάβες ή άλλα παρόμοια θέματα, να έχουν ανοιχτεί σε τελείως ξεχωριστά θέματα, ενώ θα έπρεπε να είναι όλα τα σχετικά ερωτήματα συγκεντρωμένα σε ένα και μοναδικό θέμα του εκάστοτε μοντέλου για να μην υπάρχει αχταρμάς. Οπότε ναι, με 11000+ θέματα με έναν αχταρμά για θερμικά μοντέλα (πολλοί ανοίγουν νέο θέμα χωρίς να αναζητήσουν αν υπάρχει), έχουμε και την απαίτηση να συγκεντρωθεί όλη η ηλεκτροκίνηση σε 1 και μοναδικό θέμα, πολυσέλιδο, να μη βγάζεις άκρη. 🤣 Είτε μάς αρέσει είτε όχι, όσο θα διεισδύει κι άλλο η ηλεκτροκίνηση, είνα φυσιολογικό να αυξάνονται τα θέματα για ηλεκτροκίνηση και ηλεκτρικά και να μειώνονται τα ανάλογα για θερμικά. Φυσική εξέλιξη πραγμάτων. (και δεν είμαι early adopter ούτε κάτοχος ηλεκτρικού αυτή τη στιγμή) Επεξ/σία 15 Οκτωβρίου από kostasgr78 3
dsi44 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2 hours ago, @pnea1973 said: Χαχχαχα πάντως σε ταξίδι στην Αθήνα που έκανα προχθές. Συνολικά Χιλ περίπου 900 198kw με κατανάλωση 22 περίπου λόγο ταχυτητας Φορτισα 60 στον Ελον με 0.4...24 80στην ΔΕΗ με 0.59.... 47.2 Και τα υπόλοιπα σπίτι μου με 0.2 πες. 11.6 Σύνολο 82.8 Με το πετρέλαιο θα ήθελα 7.5λιτ στα 100 άρα 67. 5 Χ 1.6 108. Αρα πιο οικονομικά πήγα και ήρθα.. Και με ταχύτητες κατα +20 απ ότι με το όχημα που είχα και με άνεση πολύ μεγάλυτερη... Ορίστε η οικονομία σου... 😛 ποιος βλεπει 7,5 με πετρελαιο? μαλλον το ρεαλιστικο ειναι 5.8 ανα 100 χλμ 7 εχω εγω με suv και βενζινη. οποτε αμα κανεις τα μαθηματικα θα βρεις οτι ξοδεψες περισσοτερα απο οτι με πετρελαιο και εχασες και ωρα για τις φορτισεις τρεις φορες κιολας.
Ntinaras Δημοσ. 15 Οκτωβρίου Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 14 λεπτά πριν, dsi44 είπε ποιος βλεπει 7,5 με πετρελαιο? μαλλον το ρεαλιστικο ειναι 5.8 ανα 100 χλμ 7 εχω εγω με suv και βενζινη. οποτε αμα κανεις τα μαθηματικα θα βρεις οτι ξοδεψες περισσοτερα απο οτι με πετρελαιο και εχασες και ωρα για τις φορτισεις τρεις φορες κιολας. Στο συγκεκριμενο ταξιδι, πολυ πιθανο. Αν κανεις καθε μερα τετοια ταξιδια, δεν συμφερει απο οικονομικης αποψης το ηλεκτρικο. Αλλα τετοια ταξιδια καθε μερα κανουν μονο κτελ και φορτηγα. 3
gbras Δημοσ. 15 Οκτωβρίου Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 1 hour ago, papoys1 said: Υπάρχει και το υγραέριο. 9χ8= 72 λίτρα χ 0.80 μέσο όρο = 57,6 ευρώ και χωρίς άγχος για φόρτιση.😛 Ειδες να γραφει καπου οτι αγχωθηκε με την φορτιση? Ξερεις κανενα που να εχει ηλεκτρικο και να αγχωνεται με την φορτιση? Απο την αλλη εχεις ριξει 70λτ βρωμια στον αερα που αναπνεεις αλλα ευτυχως δεν αγχωθηκες με την φορτιση. 2
alexiosdimitriadis Δημοσ. 15 Οκτωβρίου Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 4 minutes ago, gbras said: Ειδες να γραφει καπου οτι αγχωθηκε με την φορτιση? Ξερεις κανενα που να εχει ηλεκτρικο και να αγχωνεται με την φορτιση? Απο την αλλη εχεις ριξει 70λτ βρωμια στον αερα που αναπνεεις αλλα ευτυχως δεν αγχωθηκες με την φορτιση. Μετά από αυτή την απάντηση περιμένω να πει κάποιος ότι και τα ηλεκτρικά βρωμίζουν το περιβάλλον στην κατασκευή, και ότι σιγά που αγοράσατε ηλεκτρικό για το περιβάλλον, ή ότι το ρεύμα παράγεται από κάρβουνο. Βάλτε υγραέριο να σωθείτε. Παρατηρείτε το pattern κι εσείς; 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα