Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

14 ώρες πριν, malakudi είπε

Κάποια στιγμή ίσως, σήμερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα V2G δεν υπάρχουν

Υπάρχουν V2G αλλά και με V2L καλύπτεις τις βασικές ανάγκες ενός σπιτιού μέχρι 3kw σε κάποιες περιπτώσεις και παραπάνω:

V2L & V2G μοντέλα: 

  • Ford F-150 Lightning (V2G)
  • Genesis GV60 (V2L)
  • Hyundai Ioniq 5 (V2L) 
  • Hyundai Ioniq 6 (V2L) 
  • Kia EV6 (V2L) 
  • Kia Niro (V2L) 
  • Mitsubishi Outlander PHEV (V2L) 
  • Nissan Leaf (V2H, V2G)
  • VW ID.4 (V2H)
  • Polestar 3 (V2G)
  • Tesla Cybertruck (V2L)
  • From 2022 on all electric vehicles from Volkswagen that use the MEB (modular electric-drive toolkit) will be V2G capable as stated 
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

V2L 3KW δεν είναι τίποτα, είναι για camping μόνο. V2H/V2G έχουν όλα τα ID με τη μεγάλη μπαταρία αλλά στα χαρτιά, στη πράξη ο φορτιστής/inverter που απαιτείται δε πωλείται πουθενά. Το Polestar 3 επίσης το έχει ανακοινώσει αλλά δεν υφίσταται λειτουργικά ακόμα. Το Leaf έχει, υπάρχει και ο σχετικός φορτιστής, στα 7KW. Το Ford είναι για USA και είναι φορτηγάκι, δεν είναι επιβατικό. Ουσιαστικά Ευρώπη μόνο το Leaf προς το παρόν, το οποίο είναι Chademo και τείνει να σταματήσει η παραγωγή του. Σε νέα μοντέλα με CCS2 η Nissan δεν έχει δώσει δυνατότητες V2H/V2G.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, malakudi είπε

V2L 3KW δεν είναι τίποτα, είναι για camping μόνο. V2H/V2G έχουν όλα τα ID με τη μεγάλη μπαταρία αλλά στα χαρτιά, στη πράξη ο φορτιστής/inverter που απαιτείται δε πωλείται πουθενά. Το Polestar 3 επίσης το έχει ανακοινώσει αλλά δεν υφίσταται λειτουργικά ακόμα. Το Leaf έχει, υπάρχει και ο σχετικός φορτιστής, στα 7KW. Το Ford είναι για USA και είναι φορτηγάκι, δεν είναι επιβατικό. Ουσιαστικά Ευρώπη μόνο το Leaf προς το παρόν, το οποίο είναι Chademo και τείνει να σταματήσει η παραγωγή του. Σε νέα μοντέλα με CCS2 η Nissan δεν έχει δώσει δυνατότητες V2H/V2G.

 

Τα 3 kw είναι αρκετά για μια δύσκολη ώρα. Δεν αντικαθιστάς το δίκτυο με το αυτοκίνητο.

Αν έχεις και συνδιασμό με μπαταρία από φωτοβολταϊκό μια χαρά κάνεις την δουλειά σου για ώρα ανάγκης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, plasTOST είπε

Τα 3 kw είναι αρκετά για μια δύσκολη ώρα. Δεν αντικαθιστάς το δίκτυο με το αυτοκίνητο.

Αν έχεις και συνδιασμό με μπαταρία από φωτοβολταϊκό μια χαρά κάνεις την δουλειά σου για ώρα ανάγκης.

Πως θα συνδέσεις τη V2L έξοδο στο σπίτι σου που πιθανότατα θα έχει τριφασικό; Δε γίνεται, το V2L είναι για άλλες χρήσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και σε 3φασικο γίνεται αλλά δίνεις στην μια φάση μόνο.

Το έχει κάνει γείτονας με γεννήτρια μονοφασική 2kva, όπου με μεταγωγικό διακόπτη δίνει ρεύμα στην μια φάση και τροφοδοτεί, καυστήρα πετρελαίου με κυκλοφορητή, φώτα και επιλεκτικά μερικές πριζες πχ ψυγείου. 

Θέλω να το κάνω κι εγώ για την περίπτωση διακοπής ρεύματος, αλλά είναι τόσο μπάχαλο τα ηλεκτρολογικά του σπιτιού που θέλει πολύ δουλειά και πολλά χρήματα. Αν είχα ήδη v2l στο id θα το σκεφτόμουν πιο σοβαρά, γιατί τώρα θα χρειαστεί να πάρω και μεγάλη γεννήτρια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν τα πράγματα έχουν αλλάξει από τον καιρό που το είχα δει. Η εταιρεία Ambibox κατασκευάζει τον φορτιστή Ambicharge DC και υποστηρίζει bidirectional λειτουργία για V2H/V2G. Έχει επιβεβαιώσει τη λειτουργία σε αυτοκίνητα που δεν διαφημίζουν V2H/V2G δυνατότητες, όπως το BYD Atto3, τα Tesla Model 3 και Model Y, το Volvo EX30, Mustang Mach-E και άλλα για τα οποία τους απαγορεύεται να αναφέρουν τη συμβατότητα! 

https://forum.cleanenergyreviews.info/t/tesla-byd-with-v2h-v2g-bidirectional-dc-charging-confirmed/3101

https://www.ambibox.de/fileadmin/Ambibox/Dokumente/ambiCHARGE_11kW_DC-Wallbox.pdf

 

  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σπίτι μου έχω τριφασικό και έχω πρίζα για να συνδέω και γεννήτρια (με μεταγωγικό διακόπτη).

 

ΑΝ τελειώσει η μπαταρία του ΦΒ τότε γυρίζω το διακόπτη και κουμπώνω το αμάξι στη πρίζα. Έχω τα σημαντικά φορτία σε αυτή τη φάση (ψυγεία, καταψύκτες και φώτα) και έχω ~70kWh / 15 = 4.5 μέρες φούλ αυτονομίας (χωρίς να υπολογίζω το ΦΒ και χωρίς να κάνω οικονομία).

 

  • Like 10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, manolis940 είπε

Αν και κάτι για 5000€ που είχαν πει στην Toyota για την τρόμπα. 4000€ για το ηλεκτρικό χειρόφρενο ενός avensis

δε είναι , μην αγχώνεσαι

21 ώρες πριν, manolis940 είπε

δεν κατάλαβα τι θες να πεις με τα λινκ που πόσταρες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σχετικά με τη συζήτηση για τα V2L, V2G, V2H, πιστεύουμε θα αξίζουν τα χαρακτηριστικά αυτά ως επιλογές, αν λάβουμε υπόψιν ότι θα φθείρουν τη μπαταρία ταχύτερα;

Πέρα από καταστάσεις έκτακτης ανάγκης, που όλοι θα τα θέλαμε, θα αξίζει να τα χρησιμοποιεί κανείς σε πιο συστηματική βάση;

Επεξ/σία από kostasgr78
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ το χρησιμοποίησα σε κατάσταση που εμεινα χωρίς ρεύμα για 4 ώρες. Έβαλα ψυγείο, αντλία για νερό και κάποια φώτα. 

Είχα 1.3kw/h.

Ποιο συστηματικά τι εννοείς; Για camping; Εκεί μια χαρά είναι. 

Σε σπίτι δεν υπάρχει λόγος να βάζεις την μπαταρία όταν έχεις ρεύμα. 

 

Επεξ/σία από @pnea1973
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, @pnea1973 είπε

Ποιο συστηματικά τι εννοείς; Για camping; Εκεί μια χαρά είναι. 

σαν προέκταση της μπαταρίας των φ/β απο όσο κατάλαβα

(προφανώς για όταν το αμάξι δεν κινείται)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, korakios είπε

σαν προέκταση της μπαταρίας των φ/β απο όσο κατάλαβα

(προφανώς για όταν το αμάξι δεν κινείται)

Κατάλαβα. Μα ούτως η άλλως όταν έχεις ΦΒ και φορτίζεις γεμίζεις και την μπαταρία του οχήματος, για να εκμεταλλευόμαστε το net billing. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, @pnea1973 είπε

Ποιο συστηματικά τι εννοείς; Για camping; Εκεί μια χαρά είναι. 

Ναι και αυτό, αλλά και άλλα σενάρια που έχει ο καθένας στο μυαλό του.

2 λεπτά πριν, korakios είπε

σαν προέκταση της μπαταρίας των φ/β απο όσο κατάλαβα

(προφανώς για όταν το αμάξι δεν κινείται)

Και αυτό είναι ένα παράδειγμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, @pnea1973 είπε

Κατάλαβα. Μα ούτως η άλλως όταν έχεις ΦΒ και φορτίζεις γεμίζεις και την μπαταρία του οχήματος, για να εκμεταλλευόμαστε το net billing.

δεν έχεις σκεφτεί πχ το βράδυ που δε δίνουν τα φ/β , τελειώνει και η μπαταρία τους , να δίνεις απο το αμάξι ένα ποσοστό ? Ή δεν αξίζει ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...