malakudi Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2024 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2024 3 λεπτά πριν, korakios είπε και όμως αν δεις λογαριασμούς , ακόμα και όσοι δεν έχουν ηλεκτρικό ζουν την ανάπτυξη . Δλδ πιστεύεις οτι αν φτάσει η ηλεκτροκίνηση στο έστω 50% στην Ελλάδα δε θα είναι ακριβότερο το ρεύμα ? Αν η ηλεκτροκίνηση φτάσει το 50%, η συνολική κατανάλωση ρεύματος θα ανέβει 10%. Αμελητέα ποσότητα για να επηρρεάσει σημαντικά τη τιμή. Στο 100% η συνολική κατανάλωση θα ανέβει 20%. 2
korakios Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2024 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2024 2 λεπτά πριν, malakudi είπε Αν η ηλεκτροκίνηση φτάσει το 50%, η συνολική κατανάλωση ρεύματος θα ανέβει 10%. Αμελητέα ποσότητα για να επηρρεάσει σημαντικά τη τιμή. Στο 100% η συνολική κατανάλωση θα ανέβει 20%. ναι αλλά το 10% θα το πληρώσεις αρκετά παραπάνω στην παραγωγή , επίσης το 10% σημαίνει επιπλέον ταρίφα για ΔΕΔΔΗΕ (ρυθμιζόμενες)
malakudi Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2024 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2024 8 λεπτά πριν, korakios είπε ναι αλλά το 10% θα το πληρώσεις αρκετά παραπάνω στην παραγωγή , επίσης το 10% σημαίνει επιπλέον ταρίφα για ΔΕΔΔΗΕ (ρυθμιζόμενες) Κάθε άλλο, περισσότερα ηλεκτρικά που φορτίζουν τη μέρα = μεγαλύτερο utilisation των ΑΠΕ. Αρκεί φυσικά να γεμίσουμε το τόπο φορτιστές, να μπορείς να φορτίσεις παντού όπου παρκάρεις.
korakios Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2024 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2024 2 λεπτά πριν, malakudi είπε Κάθε άλλο, περισσότερα ηλεκτρικά που φορτίζουν τη μέρα = μεγαλύτερο utilisation των ΑΠΕ. βέβαια , θα γίνουν και αποθηκευτικά μέσα 😂🤣🤣 3 λεπτά πριν, malakudi είπε Αρκεί φυσικά να γεμίσουμε το τόπο φορτιστές, να μπορείς να φορτίσεις παντού όπου παρκάρεις. σιγά , λεπτομέρειες , ωραία ανάπτυξη θα έχουμε και εκεί 🤪
malakudi Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2024 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2024 1 λεπτό πριν, korakios είπε βέβαια , θα γίνουν και αποθηκευτικά μέσα 😂🤣🤣 σιγά , λεπτομέρειες , ωραία ανάπτυξη θα έχουμε και εκεί 🤪 Κάποια στιγμή ίσως, σήμερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα V2G δεν υπάρχουν
manolis940 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2024 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2024 6 ώρες πριν, korakios είπε εχμμμ, ξέχασες μήπως την ύπαρξη πάρκινγκ με μπρίζα της παροχής σου ? 6 ώρες πριν, korakios είπε τελικά δεν το ξέχασες , αλλά μη νομίζεις οτι στο 50% όλα τα πάρκινγκ έχουν υποδομή για φόρτιση , σίγουρα θα γίνεται αλλά σκέψου σε σάπια πολυκατοικία το να φέρει καλώδιο απο το διαμέρισμα θα είναι μανούρα και φυσικά απο το υπόλοιπο 50% ποιος έχει τα λεφτά για αγορά νέου... Ναι το οποίο τραβιέται υπεβρολικά εύκολα. Μιλάμε για ένα καλώδιο ρεύματος μέσα σε κανάλι ή από κάποιο υλικό ώστε να μην διαυρώνεται απ' τον ήλιο και μία πρίζα εξωτερικού χώρου. Το πρωί τρύπησα από μέσα το κουτί μια πρίζας και έκανα ακριβώς αυτό. Στην πολυκατοικία επίσης αν δεν κάνω λάθος μπορείς να πάρεις απ' το κοινόχρηστο ρεύμα με μετρητή. Αλλά και απ' το σπίτι να χρειάζεται δεν μου φαίνεται και τόσο τραγικό ούτε ακατόρθωτο. Εδώ πλέον βάζουμε οπτικές ίνες σε πολυκατοικίες του 75' 6 ώρες πριν, korakios είπε δε χρειάζεται απαραίτητα μεικτή στο θερμικό , στο ηλεκτρικό όμως είναι απαραίτητη , αλλά αν είχες μεικτή και στο θερμικό , τότε όντως γλυτώνεις σέρβις σαν κόστος Ποτέ κανένας δεν σε υποχρεώνει να κάνεις μικτή. Επιλογή δική σου είναι και στο ηλεκτρικό. Προσωπικά θα έκανα σε κάθε νέο όχημα έχω ανεξαρτήτως καυσίμου αλλά παραμένει προσωπική επιλογή. 6 ώρες πριν, korakios είπε για μετά τα 8 έγραψα "μετά την εγγύηση" Μετά από 8 χρόνια το λες και φυσική φθορά. Πάντως δείξαμε και πιο πίσω ότι αλλαγή μπαταρίας έστω και στα 8 χρόνια δεν είναι απαραίτητη. Αλλά πόσες στραβές γίνονται; Με την ίδια λογική άμα κάτσει στραβή στην τρόμπα πετραιλέου ενός ΜΕΚ στα 8 χρόνια ή στα 5 που δεν έχει εγγύηση; Μπορούμε να το μετατρέψουμε σε μετρήσιμο μέγεθος για να το βάλουμε και στην προηγούμενη εξίσωση; 6 ώρες πριν, korakios είπε όταν λες 2ο αμάξι , εννοείς κύριο ή για μικρομετακινήσεις ? Δλδ πόσα χλμ/έτος και τι αποστάσεις ? Προφανώς αν πάω σε ηλεκτρικό θα πάω για να πάρει την θέση τους κυρίως οχήματος μου. 70 με 100 χμ την μέρα. 2
Jiakometi Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2024 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2024 2 ώρες πριν, korakios είπε σωστά . ως γνωστόν παράγουμε όλα τα μέσα ΑΠΕ και θα γίνουμε και εξαγωγείς 🤪 Πάντως από επίσημα στοιχεία του Διαχειριστή Συστήματος (ΑΔΜΗΕ), εχθές παράξουμε το 70% της ζήτησης από ΑΠΕ (2.124MW) και εξαγάγαμε το 10% αυτού (213 MW) σε πραγματικό χρόνο (προφανώς για λόγους ευστάθειας του συστήματος).
Ntinaras Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2024 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2024 12 λεπτά πριν, Jiakometi είπε Πάντως από επίσημα στοιχεία του Διαχειριστή Συστήματος (ΑΔΜΗΕ), εχθές παράξουμε το 70% της ζήτησης από ΑΠΕ (2.124MW) και εξαγάγαμε το 10% αυτού (213 MW) σε πραγματικό χρόνο (προφανώς για λόγους ευστάθειας του συστήματος). 1
korakios Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2024 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2024 40 λεπτά πριν, manolis940 είπε Με την ίδια λογική άμα κάτσει στραβή στην τρόμπα πετραιλέου ενός ΜΕΚ στα 8 χρόνια ή στα 5 που δεν έχει εγγύηση; Μπορούμε να το μετατρέψουμε σε μετρήσιμο μέγεθος για να το βάλουμε και στην προηγούμενη εξίσωση; καμία σχέση το κόστος της μπαταρίας με έστω και ολόκληρου μοτέρ 41 λεπτά πριν, manolis940 είπε Προφανώς αν πάω σε ηλεκτρικό θα πάω για να πάρει την θέση τους κυρίως οχήματος μου. 70 με 100 χμ την μέρα. αν πας σε καινούριο ,εννοείται ηλεκτρικό , όχι οτι κάνεις οικονομία με την αγορά νέου , απλά θα έχεις το οικονομικότερο κόστος μετακίνησης με το ηλεκτρικό 31 λεπτά πριν, Jiakometi είπε Πάντως από επίσημα στοιχεία του Διαχειριστή Συστήματος (ΑΔΜΗΕ), εχθές παράξουμε το 70% της ζήτησης από ΑΠΕ (2.124MW) και εξαγάγαμε το 10% αυτού (213 MW) σε πραγματικό χρόνο (προφανώς για λόγους ευστάθειας του συστήματος). χρόνια γίνονται οι εισαγωγές και εξαγωγές άλλο πράγμα το να γίνουμε ο ενεργειακός κόμβος της Ε.Ε. 😂 και φυσικά βλέπουμε τιμές ρεύματος και το χάλι τους (μαζί και με τις ρυθμιζόμενες) 1
theoilia Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2024 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2024 (επεξεργασμένο) Κάπου διάβαζα πως η τιμή κιλοβατώρας στην χονδρική μόλις περάσει τα σύνορα της Αυστρίας και έρθει στα Βαλκάνια τριπλασιάζεται... https://www.rae.gr/parakolouthisi-agoron/evropaikes-agores-xondrikis/map-graph/ Επεξ/σία 13 Οκτωβρίου 2024 από theoilia
Jiakometi Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2024 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2024 37 λεπτά πριν, Ntinaras είπε 👍 1 λεπτό πριν, theoilia είπε Κάπου διάβαζα πως η τιμή κιλοβατώρας στην χονδρική μόλις περάσει τα σύνορα της Αυστρίας και έρθει στα Βαλκάνια τριπλασιάζεται... Προφανώς αυτοί που έγραψαν αυτό που διάβασες: Α. Είναι εντελώς ανίδεοι από το χρηματιστήριο ενέργειας. (Άρα γιατί γράφουν?) Β. Έχουν συγκεκριμένη ατζέντα. Σχετικό - άσχετο με τα παραπάνω … Ας βρει ο καθένας πότε μπήκαμε στο Χρηματιστήριο ενέργειας και θα καταλάβει αρκετά πράγματα, τα οποία προφανώς δεν μπορούν να σχολιαστούν εδώ λόγω των κανόνων του φόρουμ τους οποίους οφείλουμε να σεβόμαστε. 1
korakios Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2024 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2024 Spoiler 1 λεπτό πριν, theoilia είπε Κάπου διάβαζα πως η τιμή κιλοβατώρας στην χονδρική μόλις περάσει τα σύνορα της Αυστρίας και έρθει στα Βαλκάνια τριπλασιάζεται... οτιδήποτε έρχεται στη χώρα μας , συνήθως τζάμπα περίσσευμα , κοστολογείται με την ακριβότερη τιμή του συνόλου παραγωγής... εμείς συχνά έχουμε περίσσευμα μιας και παρτάρανε (και) με τις ΑΠΕ και το σχεδιασμό τους και φυσικά δε βοηθά στη μείωση της τιμής με τη μεταφορά ζώνης (το παλιό νυχτερινό που εξάλειψαν με τα χρόνια), σε ώρες που αποδίδουν οι ΑΠΕ (κυρίως τα φ/β) , ευελπιστούν σε μπάλωμα. Φυσικά οι χρεώσεις πλέον είναι σχεδόν ίδιες , απλά δε θα διώχνουμε τζάμπα ρεύμα και δε θα υπερκαταναλώνεται τα βράδια που μπαίνουν οι θερμικές μονάδες (τις οποίες τις βαράνε σε τιμές με αποτέλεσμα να αυξάνεται η συνολική τιμή) 1
theoilia Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2024 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2024 22 λεπτά πριν, Jiakometi είπε 👍 Προφανώς αυτοί που έγραψαν αυτό που διάβασες: Α. Είναι εντελώς ανίδεοι από το χρηματιστήριο ενέργειας. (Άρα γιατί γράφουν?) Β. Έχουν συγκεκριμένη ατζέντα. Σχετικό - άσχετο με τα παραπάνω … Ας βρει ο καθένας πότε μπήκαμε στο Χρηματιστήριο ενέργειας και θα καταλάβει αρκετά πράγματα, τα οποία προφανώς δεν μπορούν να σχολιαστούν εδώ λόγω των κανόνων του φόρουμ τους οποίους οφείλουμε να σεβόμαστε. Συγνώμη τον πίνακα της ΡΑΑΕΥ τον είδες;Τι ακριβώς γράφουν λάθος;
manolis940 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2024 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2024 4 ώρες πριν, korakios είπε καμία σχέση το κόστος της μπαταρίας με έστω και ολόκληρου μοτέρ Αν και κάτι για 5000€ που είχαν πει στην Toyota για την τρόμπα. 4000€ για το ηλεκτρικό χειρόφρενο ενός avensis, πέραν της απόλυτης τιμής είναι και η πιθανότητα στα παραπάνω να χαλάσει μία μπαταρία μετά από 8 χρόνια σε σύγκριση με τα παραπάνω. Όχι επειδή έχεις κάνει 500000 χιλιάδες χιλιόμετρα αλλά μιλάμε για μια μπαταρία που έχει διανύσει κάποια normal χιλιόμετρα σε αυτό το χρονικό διάστημα των 8 ετών πχ 160000 και πλέον δεν μπορεί να βάλει μπρος το αυτοκίνητο ή δεν βγάζει ούτε τα μισά απ' ότι στην αρχή. 4 ώρες πριν, korakios είπε αν πας σε καινούριο ,εννοείται ηλεκτρικό , όχι οτι κάνεις οικονομία με την αγορά νέου , απλά θα έχεις το οικονομικότερο κόστος μετακίνησης με το ηλεκτρικό https://www.insomnia.gr/forums/topic/751680-η-προοπτική-της-ηλεκτροκίνησης/?do=findComment&comment=60462149
plasTOST Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2024 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2024 14 ώρες πριν, malakudi είπε Κάποια στιγμή ίσως, σήμερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα V2G δεν υπάρχουν Υπάρχουν V2G αλλά και με V2L καλύπτεις τις βασικές ανάγκες ενός σπιτιού μέχρι 3kw σε κάποιες περιπτώσεις και παραπάνω: V2L & V2G μοντέλα: Ford F-150 Lightning (V2G) Genesis GV60 (V2L) Hyundai Ioniq 5 (V2L) Hyundai Ioniq 6 (V2L) Kia EV6 (V2L) Kia Niro (V2L) Mitsubishi Outlander PHEV (V2L) Nissan Leaf (V2H, V2G) VW ID.4 (V2H) Polestar 3 (V2G) Tesla Cybertruck (V2L) From 2022 on all electric vehicles from Volkswagen that use the MEB (modular electric-drive toolkit) will be V2G capable as stated
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα