Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
20 ώρες πριν, korakios είπε

εννοείται , αλλά 1/10 ηλεκτρικό με -30%~-60% λιγότερους ρύπους (στον κύκλο ζωής) , κάποια θερμικά euro6 και τα υπόλοιπα χρέπια , δεν κάνουν τη διαφορά και φυσικά ανεβάζοντας τιμές στα θερμικά και τα καύσιμα και τέλη στα παλιά δεν είναι λύση . Απλά εξυπηρετούνται συμφέροντα

Ποια ακριβως συμφεροντα εξυπηρετουν?

  • Like 1
Δημοσ.
23 ώρες πριν, manolis940 είπε

Προφανώς η υποδομή για φόρτιση απαιτείται η οποία σημαίνει από suko πρίζα μέχρι φορτιστή AC στο σπίτι αν είναι απαραίτητο. Δεν είναι όμως και τραγικά δύσκολο να υπάρχει μία suko πρίζα στο σπίτι.

εχμμμ, ξέχασες μήπως την ύπαρξη πάρκινγκ με μπρίζα της παροχής σου ?

23 ώρες πριν, manolis940 είπε

Όταν το 50% έχει δική του θέση στάθμευσης νομίζω ότι μπορούμε να γενικεύουμε για χάριν ευκολίας. Δεν είναι ότι εξυπηρετεί 5 με 10 ανθρώπους σε όλη την Ελλάδα, αλλά εκατομμύρια.

τελικά δεν το ξέχασες , αλλά μη νομίζεις οτι στο 50% όλα τα πάρκινγκ έχουν υποδομή για φόρτιση , σίγουρα θα γίνεται αλλά σκέψου σε σάπια πολυκατοικία το να φέρει καλώδιο απο το διαμέρισμα θα είναι μανούρα και φυσικά απο το υπόλοιπο 50% ποιος έχει τα λεφτά για αγορά νέου...

23 ώρες πριν, manolis940 είπε

Το service ζημιές θερμικού +μεικτής θερμικού είναι τα ίδια με την μεικτή του ηλεκτρικού;

δε χρειάζεται απαραίτητα μεικτή στο θερμικό , στο ηλεκτρικό όμως είναι απαραίτητη , αλλά αν είχες μεικτή και στο θερμικό , τότε όντως γλυτώνεις σέρβις σαν κόστος

23 ώρες πριν, manolis940 είπε

Αν κάτσει στραβή με την μπαταρία στα πρώτα 8 χρόνια είσαι καλυμμένος στις περισσότερες εταιρείες.

για μετά τα 8 έγραψα "μετά την εγγύηση"

Spoiler

 

 

23 ώρες πριν, manolis940 είπε

Δεν είμαι αρνητής στο ότι το υγραέριο κάνει οικονομία φυσικά. Ίσα ίσα. Αυτή την στιγμή έχω ένα θερμικό στην άκρη και σκέφτομαι να το γυρίσω σε υγραέριο. Δεν είναι όμως κάτι απλό με τόσους τσαρλατάνους που κυκλοφορούν εκεί έξω. Δεν υπάρχει κάποια ξεκάθαρη απάντηση για το που θα πας και θα σου κάνουν καλή δουλειά.

οφτοπικ , δεν έχεις άδικο , ειδικά τα πρώτα χρόνια καίγανε φλάντζες/βαλβίδες , τώρα τουλάχιστον έρχονται με βάσει κωδικό μοτέρ προγραμματισμένα, συν του οτι υπάρχουν καλοί εγκαταστάτες με πείρα .

 

23 ώρες πριν, manolis940 είπε

Από κει και πέρα όμως χρειαζόμαστε και ένα δεύτερο αυτοκίνητο στο σπίτι; Να πάω σε ένα μεταχειρισμένο που είναι hit or miss και να το γυρίσω σε υγραέριο; Να το πάρω ήδη με υγραέριο ή να πάω σε ένα νέο ηλεκτρικό όπου θα έχει όλα τα καλά που ανέφερα παραπάνω (εγγύηση, ασφάλεια κτλ) ;

όταν λες 2ο αμάξι , εννοείς κύριο ή για μικρομετακινήσεις ? Δλδ πόσα χλμ/έτος και τι αποστάσεις ?

3 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Ποια ακριβως συμφεροντα εξυπηρετουν?

σίγουρα όχι τα δικά μας απο όσο δείχνει μέχρι στιγμής η όλη φάση

Δημοσ.
48 λεπτά πριν, korakios είπε

σίγουρα όχι τα δικά μας απο όσο δείχνει μέχρι στιγμής η όλη φάση

Και ποια ειναι τα συμφεροντα τα δικα μας?

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Και ποια ειναι τα συμφεροντα τα δικα μας?

φυσικό αέριο , βιοαέριο και μηδέν επιδοτήσεις για ηλεκτρικά ...

  • Like 1
  • Haha 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η εξόρυξη/παραγωγή, διάθεση και καύση φυσικού αερίου και βιοαερίου καταστρέφουν το περιβάλλον και είναι ενάντια στα συμφέροντά μας. 

Στην προηγούμενη σελίδα αυτό ακριβώς έγραψα και συμφώνησες. 

On 12/10/2024 at 13:01, Dante80 said:

Αν στα θερμικά περάσεις/ποσοτικοποιήσεις τα οικονομικά και περιβαλλοντικά κόστη εξόρυξης, διύλισης και διάθεσης/διανομής των καυσίμων τους τότε η συζήτηση νομίζω θα έχει τελειώσει.

Είναι τα externalities που σου είχα αναφέρει στο παρελθόν. Τα οποία και θα έπρεπε να απασχολούν όλους μας (αφού ζούμε και αναπνέουμε δλδ).

 

Επεξ/σία από Dante80
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μ αρέσει που κάποιοι φέρνουν στο τραπέζι τον τρόπο/ χρόνο / διαθεσιμότητα φόρτισης των EV και αντιπροτείνουν φυσικό αέριο !!!!  Που υπάρχουν πέντε πρατήρια σε όλη την Ελλάδα (συγγνώμη επτά ). 

Το βιοαεριο είναι μια αδιέξοδη λύση δεν θα περπατήσει ποτέ εδώ. Για να προλάβω κάποιους είχα εμπλακεί επαγγελματικά με την παραγωγή του από απόβλητα και αποδείχθηκε αδιέξοδο από πάρα πολλούς λόγους που δεν είναι της παρούσης. 

Όσο για τις επιδοτήσεις, κάποια στιγμή  θα σταματήσουν, τότε όμως τα ηλεκτρικά οχήματα θα είναι ήδη mainstream και δεν θα τις χρειάζονται για να πουληθούν. 
Γενικά είμαι εναντίον των επιδοτήσεων οποιασδήποτε μορφής. Αν σταματήσουν όλες τότε ναι να κοπούν και αυτές στα ηλεκτρικά οχήματα. 
 

Σε κάθε περίπτωση όσο και ότι να συζητιέται εδώ ή αλλού από σκεπτικιστές, τα ηλεκτρικά οχήματα είναι η νέα πραγματικότητα. Αντί να την απορρίπτουμε ας κοιτάξουμε καλύτερα πως θα κάνουμε την ζωή μας ευκολότερη ζώντας με αυτήν. 

Επεξ/σία από Jiakometi
  • Like 2
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Dante80 είπε

Η εξόρυξη/παραγωγή, διάθεση και καύση φυσικού αερίου και βιοαερίου καταστρέφουν το περιβάλλον.

το βιοαέριο έχει και μέχρι αρνητικό αποτύπωμα (είχα δει μια παλιότερη "μελέτη" )

το ΦΑ εννοείται , απλά σαν λύση για σήμερα , σίγουρα πιο φιλικό και δεν είναι μόνο το CO2 αλλά έχει πολύ λιγότερα έως μηδενικούς ρύπους απο άλλα καρκινογόνα μικρο-σωματίδια ,

μέχρι να έβγαινε άκρη με τις μπαταρίες ... που και αυτές καταστρέφουν το περιβάλλον . Το "'έβγαινε" σε αόριστο μιας και οι αποφάσεις πάρθηκαν και τις τρώμε στη μάπα

2 λεπτά πριν, Jiakometi είπε

 Που υπίλαρχους πέντε πρατήρια σε όλη την Ελλάδα (συγγνώμη επτά ). 

παραπάνω αλλά φταίει η ΔΕΠΑ που έφαγε τα λεφτά σου (και όλων, αλλά και τα δικά σου) . Δεν ισχυρίζομαι οτι είναι το μέλλον , το έγραψα πριν δω το ποστ σου , τώρα αργά , καλή προοπτική να έχουμε 😛

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, korakios είπε

παραπάνω αλλά φταίει η ΔΕΠΑ που έφαγε τα λεφτά σου (και όλων, αλλά και τα δικά σου) . Δεν ισχυρίζομαι οτι είναι το μέλλον , το έγραψα πριν δω το ποστ σου , τώρα αργά , καλή προοπτική να έχουμε 😛

Δεν αντιλέγω σε αυτό αλλά το αποτέλεσμα παραμένει το ίδιο. Δεν υπάρχουν… άρα τα οχήματα με καύσιμο το φυσικό αέριο ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΥΣΗ. 
Αξιοπερίεργο παραμένει η έλλειψη γκρίνιας σε θέματα με οχήματα φυσικού αερίου και ανυπαρξία ερωτήσεων του στυλ και για κάνω αν πάω στην Χίο ? 
Ενώ στα θέματα των ηλεκτρικών είναι το πρώτο που διαβάζει κανείς ….Τέλος πάντων μη λέμε τα ίδια συνέχεια …

 

Επεξ/σία από Jiakometi
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 12/10/2024 στις 12:12 ΜΜ, korakios είπε

εννοείται , αλλά 1/10 ηλεκτρικό με -30%~-60% λιγότερους ρύπους (στον κύκλο ζωής) , κάποια θερμικά euro6 και τα υπόλοιπα χρέπια , δεν κάνουν τη διαφορά και φυσικά ανεβάζοντας τιμές στα θερμικά και τα καύσιμα και τέλη στα παλιά δεν είναι λύση . Απλά εξυπηρετούνται συμφέροντα

Το επόμενο αγαπημένο παραμύθι (μετα την δήλωση οτι 250% παραπάνω ρυποι των θερμικων δεν είναι μεγαλη διαφορα) ειναι ότι τα ηλεκτρικά ευθύνονται και αυτα για την αύξηση κοστους των θερμικων. 

Δεν πιανεστε πουθενά! 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 5
Δημοσ.
1 ώρα πριν, korakios είπε

φυσικό αέριο , βιοαέριο και μηδέν επιδοτήσεις για ηλεκτρικά ...

Ναι, δεν ηξερα οτι θα πρεπει να ειμαι εξαρτημενος απο τους αμερικανους, τους ρωσους και στους εβραιους για να κινουμαι.

  • Like 2
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Ntinaras είπε

Ναι, δεν ηξερα οτι θα πρεπει να ειμαι εξαρτημενος απο τους αμερικανους, τους ρωσους και στους εβραιους για να κινουμαι.

ε, βέβαια , που να σκεφτεί κανείς οτι μπορούμε να εκμεταλλευόμαστε δικά μας κοιτάσματα ...ας εξαρτιόμαστε απο άλλα καρτέλ για διαφορά και να χαιρόμαστε ...

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, korakios είπε

ε, βέβαια , που να σκεφτεί κανείς οτι μπορούμε να εκμεταλλευόμαστε δικά μας κοιτάσματα ...ας εξαρτιόμαστε απο άλλα καρτέλ για διαφορά και να χαιρόμαστε ...

Ποια κοιτασματα? Αυτα στον πρινο που βγαζουν ενα βαρελι κατουρο την ημερα?

  • Confused 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, korakios είπε

ε, βέβαια , που να σκεφτεί κανείς οτι μπορούμε να εκμεταλλευόμαστε δικά μας κοιτάσματα ...ας εξαρτιόμαστε απο άλλα καρτέλ για διαφορά και να χαιρόμαστε ...

Σωστα. Ήλιο και σέρα.. Αυτά μπορούμε. Τα υπόλοιπα τα ακούω 40 χρόνια. Και εκτός από πολεμικές ιαχες από μεριάς των γειτόνων μας, ακόμα κάτι χειροπιαστό δεν έχω δει. Οπότε το να προτείνουμε ουτοπικά πράγματα είναι το μόνο εύκολο. 

  • Like 1
Δημοσ.

Το LPG και το CNG είναι φθηνότερα γιατί έχουν λιγότερους φόρους. Αν έπαιρναν κρίσιμη μάζα, μέσα σε μία μέρα θα έρχονταν στην ίδια τιμή με βενζίνη. Όπως ακριβώς έγινε με το diesel, μέσα σε μία μέρα διπλασιάστηκε σχεδόν η τιμή του το 2016.

Αντίθετα το ηλεκτρικό, όσο μπορεί να το φορτίζεις από μία σούκο ή από τον ήλιο, είναι αδύνατο να χρεωθεί παραπάνω. Όχι πως θα αποφύγουμε τους φόρους και σε αυτά, αλλά μάλλον θα περάσουν στα τέλη κυκλοφορίας κάποια στιγμή.

 

  • Like 1
  • Confused 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...