Ntinaras Δημοσ. 11 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε Σχετικά με τα στατιστικά πάρκινγκ που αναφέρθηκαν, είχα χάσει λίγο τη ροή συζήτησης. Έχουμε επίσημη μελέτη που λέει για τα στατιστικά στην Ελλάδα; Καπου ειχα διαβασει για 46%. Τα δηλωμενα ειναι αυτα, σιγουρα υπαρχουν περισσοτερα. Αλλα απο την αλλη σε ποσα απο αυτα ειναι εφικτο να μπει φορτιστης? (ρητορικη ερωτηση) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostasgr78 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου Μέλος Share Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 1 λεπτό πριν, Ntinaras είπε Καπου ειχα διαβασει για 46%. Τα δηλωμενα ειναι αυτα, σιγουρα υπαρχουν περισσοτερα. Αλλα απο την αλλη σε ποσα απο αυτα ειναι εφικτο να μπει φορτιστης? (ρητορικη ερωτηση) Θα ήθελα να δω τη μελέτη αν υπάρχει, ώστε να διερευνήσουμε και τη μεθοδολογία που ακολουθήθηκε για να εκτιμήσουμε σφάλματα. Επίσης, πάνω σε αυτό που λες, κι εγώ θα ήθελα να δω αν είναι γενική η ερώτηση για το αν έχει κάποιος χώρο στάθμευσης. Δεν έχει καμία σημασία αν δεν είναι σαφώς δικός του ο χώρος στάθμευσης. Σε πολλές πολυκατοικίες υπάρχουν θέσεις που μπαίνουν όπου βρει ο καθένας ή είναι άτυπα συμφωνημένη η θέση του καθενός, χωρίς να ορίζεται από σχετικό συμβόλαιο. Σε αυτές τις περιπτώσεις δεν μπαίνει φορτιστής πρακτικά. Επίσης, ακόμα και στις οριοθετημένες θέσεις στάθμευσης μέσα στις πολυκατοικίες, αν είσαι ενοικιαστής, ναι μεν μπορείς δυνητικά να βάλεις, αλλά μπορεί να προσκρούσεις στην αρνητική διάθεση του ιδιοκτήτη. Επί της πράξης, όποιο κι αν είναι το ποσοστό της μελέτης, πολύ λιγότερες θέσεις μπορούν να πάρουν φορτιστή. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 11 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 11 Οκτωβρίου Μόλις τώρα, kostasgr78 είπε Θα ήθελα να δω τη μελέτη αν υπάρχει, ώστε να διερευνήσουμε και τη μεθοδολογία που ακολουθήθηκε για να εκτιμήσουμε σφάλματα. Επίσης, πάνω σε αυτό που λες, κι εγώ θα ήθελα να δω αν είναι γενική η ερώτηση για το αν έχει κάποιος χώρο στάθμευσης. Δεν έχει καμία σημασία αν δεν είναι σαφώς δικός του ο χώρος στάθμευσης. Σε πολλές πολυκατοικίες υπάρχουν θέσεις που μπαίνουν όπου βρει ο καθένας ή είναι άτυπα συμφωνημένη η θέση του καθενός, χωρίς να ορίζεται από σχετικό συμβόλαιο. Σε αυτές τις περιπτώσεις δεν μπαίνει φορτιστής πρακτικά. Επίσης, ακόμα και στις οριοθετημένες θέσεις στάθμευσης μέσα στις πολυκατοικίες, αν είσαι ενοικιαστής, ναι μεν μπορείς δυνητικά να βάλεις, αλλά μπορεί να προσκρούσεις στην αρνητική διάθεση του ιδιοκτήτη. Επί της πράξης, όποιο κι αν είναι το ποσοστό της μελέτης, πολύ λιγότερες θέσεις μπορούν να πάρουν φορτιστή. Νομιζω το ειχα δει βασει της τελευταιας απογραφης. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
malakudi Δημοσ. 11 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 11 Οκτωβρίου Μόλις τώρα, kostasgr78 είπε Θα ήθελα να δω τη μελέτη αν υπάρχει, ώστε να διερευνήσουμε και τη μεθοδολογία που ακολουθήθηκε για να εκτιμήσουμε σφάλματα. Επίσης, πάνω σε αυτό που λες, κι εγώ θα ήθελα να δω αν είναι γενική η ερώτηση για το αν έχει κάποιος χώρο στάθμευσης. Δεν έχει καμία σημασία αν δεν είναι σαφώς δικός του ο χώρος στάθμευσης. Σε πολλές πολυκατοικίες υπάρχουν θέσεις που μπαίνουν όπου βρει ο καθένας ή είναι άτυπα συμφωνημένη η θέση του καθενός, χωρίς να ορίζεται από σχετικό συμβόλαιο. Σε αυτές τις περιπτώσεις δεν μπαίνει φορτιστής πρακτικά. Επίσης, ακόμα και στις οριοθετημένες θέσεις στάθμευσης μέσα στις πολυκατοικίες, αν είσαι ενοικιαστής, ναι μεν μπορείς δυνητικά να βάλεις, αλλά μπορεί να προσκρούσεις στην αρνητική διάθεση του ιδιοκτήτη. Επί της πράξης, όποιο κι αν είναι το ποσοστό της μελέτης, πολύ λιγότερες θέσεις μπορούν να πάρουν φορτιστή. Είναι από την απογραφή. 48% των οικογενειών που διαθέτουν ένα ή περισσότερα αυτοκίνητα, δηλώνει πως έχει μία θέση στάθμευσης στην κατοικία του. Όχι δημόσια θέση στάθμευσης (στο δρόμο) αλλά στη κατοικία του. Σε ποσοστό αυτοκινήτων είναι παρακάτω γιατί πολλοί έχουν περισσότερα από ένα αυτοκίνητα, αλλά αυτό δεν έχει σημασία για τα BEV γιατί δε χρειάζονται φόρτιση καθημερινά. Δεν ισχύει καταστατικό πολυκατοικίας ή ο κανόνας του 50% για την εγκατάσταση φορτιστή. Έχεις δικαίωμα να βάλεις φορτιστή και οι υπόλοιποι ένοικοι θα πρέπει να παρουσιάσουν σοβαρούς λόγους για να σου αρνηθούν. Όχι λόγους "φοβάμαι μη κάνει μπαμ". Πχ μπορούν να πουν ότι δε θέλουν να περνάει εξωτερικά καλώδιο. Σε αυτή τη περίπτωση, πρέπει να περάσεις το καλώδιο μέσα από τον τοίχο και να επισκευάσεις τις όποιες ζημιές. Ναι το κόστος θα ανέβει από το να έβαζες ένα καλώδιο χύμα ή ένα κανάλι, αλλά δε μπορούν να σου απαγορεύσουν να κάνεις τη σωστή εγκατάσταση. Ένα πρόβλημα ίσως υπάρχει σε πολυκατοικίες που ναι μεν έχουν θέσεις parking, αλλά όχι ορισμένες αυστηρά. Δηλαδή δε παρκάρει πάντα ο ίδιος στην ίδια θέση. Εκεί θα πρέπει να υπάρξει συνεννόηση. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostasgr78 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου Μέλος Share Δημοσ. 11 Οκτωβρίου Μόλις τώρα, malakudi είπε Δεν ισχύει καταστατικό πολυκατοικίας ή ο κανόνας του 50% για την εγκατάσταση φορτιστή. Έχεις δικαίωμα να βάλεις φορτιστή και οι υπόλοιποι ένοικοι θα πρέπει να παρουσιάσουν σοβαρούς λόγους για να σου αρνηθούν. Όχι λόγους "φοβάμαι μη κάνει μπαμ". Πχ μπορούν να πουν ότι δε θέλουν να περνάει εξωτερικά καλώδιο. Σε αυτή τη περίπτωση, πρέπει να περάσεις το καλώδιο μέσα από τον τοίχο και να επισκευάσεις τις όποιες ζημιές. Ναι το κόστος θα ανέβει από το να έβαζες ένα καλώδιο χύμα ή ένα κανάλι, αλλά δε μπορούν να σου απαγορεύσουν να κάνεις τη σωστή εγκατάσταση. Δεν αναφέρομαι στην έγκριση από τους άλλους. Αναφέρομαι στο ότι δεν μπορείς να βάλεις φορτιστή αν δεν έχεις δική σου θέση. Π.χ. στην απογραφή μπορεί να απάντησε κάποιος ότι έχει μια θέση στάθμευσης, αλλά αυτή μπορεί να είναι μοιραζόμενη με άλλους και όχι σταθερή. Ξέρω πολυκατοικίες π.χ. που έχουν 10 θέσεις για 10 διαμερίσματα, αλλά δεν υπάρχει συμβόλαιο σε ποιόν ανήκει ποιά, οπότε και το βάζουν όπου βρουν ελεύθερο. Εκεί δεν μπορείς να πας να βάλεις φορτιστή. Επίσης, ακόμα κι αν έχουν συμφωνήσει άτυπα ποιός θα βάζει που, αν δεν ορίζεται από συμβόλαιο και πάλι δεν μπορείς να πας να βάλεις φορτιστή. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
malakudi Δημοσ. 11 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 3 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε Δεν αναφέρομαι στην έγκριση από τους άλλους. Αναφέρομαι στο ότι δεν μπορείς να βάλεις φορτιστή αν δεν έχεις δική σου θέση. Π.χ. στην απογραφή μπορεί να απάντησε κάποιος ότι έχει μια θέση στάθμευσης, αλλά αυτή μπορεί να είναι μοιραζόμενη με άλλους και όχι σταθερή. Ξέρω πολυκατοικίες π.χ. που έχουν 10 θέσεις για 10 διαμερίσματα, αλλά δεν υπάρχει συμβόλαιο σε ποιόν ανήκει ποιά, οπότε και το βάζουν όπου βρουν ελεύθερο. Εκεί δεν μπορείς να πας να βάλεις φορτιστή. Επίσης, ακόμα κι αν έχουν συμφωνήσει άτυπα ποιός θα βάζει που, αν δεν ορίζεται από συμβόλαιο και πάλι δεν μπορείς να πας να βάλεις φορτιστή. Έχεις δίκιο σε αυτό, το συμπλήρωσα παραπάνω, έγραψα "Ένα πρόβλημα ίσως υπάρχει σε πολυκατοικίες που ναι μεν έχουν θέσεις parking, αλλά όχι ορισμένες αυστηρά. Δηλαδή δε παρκάρει πάντα ο ίδιος στην ίδια θέση. Εκεί θα πρέπει να υπάρξει συνεννόηση. " 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Red_Bear Δημοσ. 11 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 16 ώρες πριν, korakios είπε έχουν βγει εδώ και καιρό , καλά ξυπνητούρια Μην παίρνεις φόρα, για αυτοκινητα μιλούσα, για να βγουν σε εμπορικη διαθεση για αυτοκίνητα βαλε μια 20ετία (και ΑΝ....) 1 ώρα πριν, manolis940 είπε Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί καθόμαστε και ασχολούμαστε με την μυθοπλασία του καθενός που πηγάζει στην καλύτερη απ' τον φόβο του και στην χειρότερη από ένα συνδιασμό ημιμάθειας-άγνοιας και εγωϊσμού σε ένα θέμα που ονομάζεται προοπτική ηλεκτροκίνησης. Μας λένε δεν υπάρχουν parking στην Ελλάδα -> Δίνονται στατιστικά που υπάρχουν parking. 3 Σελίδες μετά τα ίδια άτομα πάλι λένε ότι δεν υπάρχουν parking, αμφισβητού στατιστικά αφού δεν συμφωνούν με την κατάσταση που βλέπουν σε Παγκράτι και Νίκαια. Είναι γνωστό ότι 5 περιοχές στην Αθήνα αποτελούν μικρογραφία όλης της Αθήνας ακόμη και όλης της Ελλάδας. Μας λένε ότι ρυπαίνουν κατά την παραγωγή -> Δίνεται έρευνα που δείχνει το ακριβώς αντίθετο -> "Μα δεν το έχει βγάλει η εταιρεία, είναι γενικό". Τώρα να εξηγήσουμε εδώ πως λειτουργεί η έρευνα; Αναφέρεται ότι οι μπαταρίες χαλάνε -> Δίνονται έρευνες που δείχνουν το ακριβώς αντίθετο -> 3 σελίδες μετά έρχεται ο τύπος που βλέπει το ποτήρι μισοάδειο "Στα 80000 χιλιόμετρα θα πρέπει να αλλάξεις μπαταρία". Παίρνουν φωτιά -> Δίνονται οι έρευνες για ότι ποσοστιαία είναι λιγότερα τα περιστατικά -> 3 σελίδες μετά θα έρθει ο fun at parties με υφάκι να πει "Άμα ήθελα ψησταριά ξέρω που είναι τα πρακτικερ" Κοστίζει η kW -> Τα βάζουμε κάτω και δείχνουμε ότι το κόστος δεν είναι τόσο τραγικό ακόμη και αν φορτίζεις έξω -> Έρχεται ο mr Απαισιοδοξία " Σιγά την οικονομία ". Δυστυχως φιλε μου, άσχετοι και αμαθείς υπάρχουν πολλοί και παντού. Το κακο ειναι οτι προσπαθουν να πείσουν για το αντίθετο επι οφθαλμοφανων θεμάτων. 3 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
manolis940 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 37 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε Δεν αναφέρομαι στην έγκριση από τους άλλους. Αναφέρομαι στο ότι δεν μπορείς να βάλεις φορτιστή αν δεν έχεις δική σου θέση. Π.χ. στην απογραφή μπορεί να απάντησε κάποιος ότι έχει μια θέση στάθμευσης, αλλά αυτή μπορεί να είναι μοιραζόμενη με άλλους και όχι σταθερή. Ξέρω πολυκατοικίες π.χ. που έχουν 10 θέσεις για 10 διαμερίσματα, αλλά δεν υπάρχει συμβόλαιο σε ποιόν ανήκει ποιά, οπότε και το βάζουν όπου βρουν ελεύθερο. Εκεί δεν μπορείς να πας να βάλεις φορτιστή. Επίσης, ακόμα κι αν έχουν συμφωνήσει άτυπα ποιός θα βάζει που, αν δεν ορίζεται από συμβόλαιο και πάλι δεν μπορείς να πας να βάλεις φορτιστή. Αν σε οικόπεδο που έχει πολυκατοικία δεν υπάρχει ρητή αναφορά στον τίτλο και στα παραρτήματα του(τοπογραφικό διάγραμμα, κατόψεις κτλ) ότι το x σημείο αποτελεί βοηθητικό χώρο μίας συγκεκριμένης οριζόντιας ιδιοκτησίας με την συγκεκριμένη χρήση της "Θέσης στάθμευσης" λογικά η ΕΛΣΤΑΤ φαντάζομαι ότι δεν έκατσε να βγάλει θέσεις στάθμευσης απ' το μυαλό της. Δυστυχώς με δυσκολεύει αρκετά το site της ΕΛΣΤΑΤ και μόνο μέσω του google καταφέρνω να βρω αυτό που είχα αναφέρει και παλαιότερα αλλά δυστυχώς την ακριβή μεθοδολογία στην συλλογή δεδομένων δεν την βρίσκω Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
@pnea1973 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2 ώρες πριν, korakios είπε το 2030 βλέπουμε (είναι στη γνωστή κατηγορία "θα") , προς το παρών 0gr CO2/100χλμ δεν έχουν . και όταν "θα" αναγράφονται επίσημα ανα μοντέλο οι ρύποι, "θα" δούμε 2 ώρες πριν, korakios είπε σαν να λες θέλω κινητό και αντί για 1400 έδωσα 1000... αν θες οικονομία μτχ και υγραέριο ή μτχ cng αν βολεύει ... ή και ποδήλατο στην τελική ... Αν θες οικονομία τότε ποδήλατο και ΜΜΜ. Ούτε μτχ που ρισκάρεις ούτε καν αυτοκίνητο γενικά. Αν βολεύεσαι είναι η καλύτερη λύση. Από την στιγμή που πχ τα super market φέρνουν σπίτι πράγματα, τότε πραγματικά η μη κατοχή οχήματος γενικά είναι η πιο οικονομική λύση. Αλλα εδώ μιλάμε για καινούργια αυτοκίνητα και για την οικονομία στην χρήση. Πχ Αν κάποιος θέλει να αγοράσει σήμερα ένα καινούργιο αυτοκίνητο με budget 25. 000 και έχει τις προϋποθέσεις πάει ασυζητητί για ηλεκτρικό. 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dtk-386 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 26 λεπτά πριν, @pnea1973 είπε Πχ Αν κάποιος θέλει να αγοράσει σήμερα ένα καινούργιο αυτοκίνητο με budget 25. 000 και έχει τις προϋποθέσεις πάει ασυζητητί για ηλεκτρικό. Οχι. Ειδικά Ελλάδα ΟΧΙ! Υβριδικό. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
@pnea1973 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 6 λεπτά πριν, dtk-386 είπε Οχι. Ειδικά Ελλάδα ΟΧΙ! Υβριδικό. Αν έχεις τις προϋποθέσεις καθαρά ηλεκτρικό. Ιδίως με τις αποστάσεις μας... 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
manolis940 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 7 λεπτά πριν, dtk-386 είπε Οχι. Ειδικά Ελλάδα ΟΧΙ! Υβριδικό. Γιατί; Είναι σαν τα all in one pc που παίρνεις τα προβλήματα που έχει ένα laptop και ένα σταθερό pc σε ένα. Το καταλαβαίνω αν είναι συχνές αλλά όχι καθημερινές πολύ μεγάλες αποστάσεις τύπου 300 χιλ + 2 φορές τον μήνα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dtk-386 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 11 Οκτωβρίου προσωπική μου άποψη πάντα. σε μία 5ετία αν όλα πάνε καλά θα πάρω ηλεκτρικό. ακόμα θεωρώ ότι είναι νωρίς και όσοι έχετε είστε early adopters, το ξέρετε άλλωστε. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
korakios Δημοσ. 11 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 3 ώρες πριν, haHa είπε Γιατι δεν το ψαχνεις αφου σε ενδιαφερει; Γενικοτερα, βλεπω μια ταση να προσπαθησεις να διαλεξεις στατιστικα που για καποιο λογο προσπαθουν να βολεψουν ενα αφηγημα και επισης βλεπω μια αδυναμια να ψαξεις ή να κατανοησεις μια μελετη που ειπες οτι την εχεις δει. δεν ξέρω γιατί μπερδεύεσαι , λες για τη μελέτη του 2020 οτι στον κύκλο ζωής θα είναι 60% λιγότερο και έχουμε 2024, άρα ??????? 3 ώρες πριν, haHa είπε Η διαφορα ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ! προς το παρών όχι , αργότερα ναι 3 ώρες πριν, haHa είπε Εδω παντως για το ποτε γινονται λιγοτερο ρυπογονα κατα μεσο ορο τα ηλεκτρικα: https://www.reuters.com/business/autos-transportation/when-do-electric-vehicles-become-cleaner-than-gasoline-cars-2021-06-29/ "you'll have to drive another 13,500 miles (21,725 km) before you're doing less harm to the environment than a gas-guzzling saloon." εγώ "βλεπω μια ταση να προσπαθησεις να διαλεξεις στατιστικα που για καποιο λογο προσπαθουν να βολεψουν ενα αφηγημα " (δικά σου λόγια) στο άρθρο λέει και άλλα: Αναφορά σε κείμενο University of Liege researcher Damien Ernst said in 2019 that the typical EV would have to travel nearly 700,000 km before it emitted less CO2 than a comparable gasoline vehicle. He later revised his figures down. Now, he estimates the break-even point could be between 67,000 km and 151,000 km. Ernst told Reuters he did not plan to change those findings, which were based on a different set of data and assumptions than in Argonne's model. Some other groups also continue to argue that EVs are not necessarily cleaner or greener than fossil-fueled cars. The American Petroleum Institute, which represents over 600 companies in the oil industry, states on its website: "Multiple studies show that, on a life-cycle basis, different automobile powertrains result in similar greenhouse gas emissions." Argonne National Laboratory is funded by the U.S. Department of Energy and operated by the University of Chicago. Γιαυτό μέχρι να βγει πρότυπο μέτρησης και αναγραφή ανα μοντέλο , ποτέ δε θα είναι απόλυτα τα νούμερα... 1 ώρα πριν, @pnea1973 είπε Πχ Αν κάποιος θέλει να αγοράσει σήμερα ένα καινούργιο αυτοκίνητο με budget 25. 000 και έχει τις προϋποθέσεις πάει ασυζητητί για ηλεκτρικό Αν έχει πάρκινγκ με υποδομή για φόρτιση δε διαφωνώ , νομίζω το έχεις καταλάβει αυτό 1 ώρα πριν, @pnea1973 είπε Αλλα εδώ μιλάμε για καινούργια αυτοκίνητα και για την οικονομία στην χρήση. εκεί διαφωνούμε , έβαλες τη λέξη οικονομία και δεν πρόκειται ποτέ (με σημερινά δεδομένα) μα ποτέ να συνδυαστεί με καινούριο αμάξι 1 ώρα πριν, dtk-386 είπε Οχι. Ειδικά Ελλάδα ΟΧΙ! Υβριδικό. με μια μετατροπή σε lpg/cng είναι ταμάμ 😛 2 ώρες πριν, Red_Bear είπε Μην παίρνεις φόρα, για αυτοκινητα μιλούσα, για να βγουν σε εμπορικη διαθεση για αυτοκίνητα βαλε μια 20ετία (και ΑΝ....) και παραπάνω , προς το παρών για ρολόγια προορίζεται 😛 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
manolis940 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 11 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, dtk-386 είπε προσωπική μου άποψη πάντα. σε μία 5ετία αν όλα πάνε καλά θα πάρω ηλεκτρικό. ακόμα θεωρώ ότι είναι νωρίς και όσοι έχετε είστε early adopters, το ξέρετε άλλωστε. Εγώ λέω να κάνω το επόμενο βήμα και να πάρω ΜΕΚ. Θεωρώ ότι η άμαξα τεσσάρων ίππων που έχω οκ εξυπηρετεί τις ανάγκες μου αλλά με την κλιματική αλλαγή και όλη αυτή την ζέστη δεν παλεύεται εκεί έξω η ζέστη. Νομίζω ότι οι ΜΕΚ έχουν δοκιμαστεί αρκετά πλέον και είναι μια ασφαλή μετάβαση. ΥΓ: Το τεσσάρων ίππων ακούγεται σαν λιγάκι σαν να φλεξάρω; Επεξ/σία 11 Οκτωβρίου από manolis940 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα