Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, malakudi είπε

Όλοι αυτοί θα πάρουν ηλεκτρικό όταν οικονομικά μοντέλα θα φορτίζουν από 10-80% σε 15 λεπτά (υπάρχουν αυτοκίνητα που το κάνουν ήδη αλλά είναι ακριβά) και θα φορτίζουν μια φορά την εβδομάδα. Ναι δε θα είναι 5 λεπτά όπως στο βενζινάδικο, θα είναι 15, θα προσαρμοστούν. Πιθανόν να προτιμούν να φορτίζουν σε ένα supermarket σε μία ώρα αντί για 15 λεπτά, αν εκεί θα είναι φθηνότερα. Η εναλλακτική του ΜΕΚ δε θα υπάρχει, θα απαγορεύεται να το οδηγάς σε αστικά κέντρα - κι αν δεν απαγορεύεται σίγουρα θα σου στοιχίζει πανάκριβα λόγω τελών κυκλοφορίας. Αυτά είναι πράγματα που θα συμβούν μέχρι το 2035, ίσως και λίγο αργότερα, αλλά να είσαι σίγουρος ότι θα συμβούν.

Με εσένα το έχουμε ξαναπιάσει αυτό το θέμα και επειδή δε μένεις Αθήνα ίσως δεν μπορείς να συλλάβεις τις συνθήκες που περιγράφω. Ούτε super market υπάρχουν εκεί όπως τα έχεις σαν εικόνα (τα περισσότερα είναι τύπο city και δεν έχουν parking), ούτε μπορείς να μετακινήσεις το όχημα σου για κανένα λόγο αν έχεις βρει θέση, γιατί οταν γυρίσεις θα πρέπει να παρκάρεις σε άλλο δήμο.

Η μόνη λύση είναι να πέσει η φόρτιση στα 5-10 λεπτά (προηγουμένως στο thread έχει συζητηθεί ότι αυτό είναι δύσκολο τεχνικά). Αν είναι να φορτίζεις έξω όμως, δεν μπορείς να κάνεις την οικονομία που θα περίμενες.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

16 λεπτά πριν, mindreader είπε

 Γι'αυτο παω εκει, για να μην εχω να ασχοληθω με την παραμικρη λεπτομερεια.

Άπειρες οι φορές που κάνουν λάθος σερβις οι επίσημες αντιπροσωπείες. Πρέπει απο πρίν να ξέρεις τί πρέπει να αλλαχτεί.

Την τελευταία φορά μου έλεγαν ότι δεν θέλει κάτι αλλαγή και επέμεναν. Ε, εκτύπωσε ο υπεύθυνος το πρόγραμμα συντήρησης για να μου το δείξει και μου λέει είχες δίκιο...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 minutes ago, mindreader said:

Ξερεις περισσοτερα απο εμενα στα του κλαδου του αυτοκινητου. Δεν ηξερα περι 'βαρελιου' σε αντιπροσωπειες. Νομιζω ομως, χωρις να παιρνω ορκο, οτι επειδη καθομαι στο σαλονι και τους κοιταζω (καθε λιγο ερχονται και με ενημερωνουν για το ενα και το αλλο που τους ειπα να δουν οταν το παραδιδω για το service), οτι βλεπω να ανοιγουν κανονικα μαυρα πλαστικα δοχεια. Τωρα, αν τα εχουν γεμισει απο πριν, ε αυτο δεν το ξερω. Δεν θυμαμαι ποσα λιτρα λαδι παιρνει. Γι'αυτο παω εκει, για να μην εχω να ασχοληθω με την παραμικρη λεπτομερεια.

Από βαρέλι σε μικρά δοχεία το βάζουν όλοι. Το βαρέλι είναι 500λιτρα δεν γίνεται να μετακινηθεί.

 

Πάντως σε φίλου το audi, που πήγαινε για 5 χρόνια service (160χιλχλμ) σε αντιπροσωπεία απλώς συμπλήρωναν. Το αποτέλεσμα να μην τραβάει το αυτοκίνητο. Τελικά το πήγε στον δικό μου, group fiat, και όταν άνοιξε κεφαλή είδε μουργα. Βασικά όταν πήγα το είδα κι εγώ.

Οπότε βγήκαν πολλά κομμάτια για καθαρισμο και ξαναδεσιμο.

Αφού μπορείς βλέπε ότι βγάζουν τα παλιά λάδια και βάζουν καινούρια.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, mindreader είπε

Επειδη δεν γνωριζω τον τροπο λειτουργιας των ηλιακων πανελ, αν δεν υπαρχει ρευμα στο δικτυο (δεη/δεδδηε), με τα ηλιακα πανελ που εχει καποιος, θα εχει ρευμα στο σπιτι του και θα μπορει να φορτισει και το ηλεκτρικο του; Φανταζομαι μονο στην εκδοχη που εχεις ηλιακα πανελ με μπαταριες, σωστα;

Αναλογα πως το εχεις συνδεσει.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, majunior είπε

Η μόνη λύση είναι να πέσει η φόρτιση στα 5-10 λεπτά (προηγουμένως στο thread έχει συζητηθεί ότι αυτό είναι δύσκολο τεχνικά). Αν είναι να φορτίζεις έξω όμως, δεν μπορείς να κάνεις την οικονομία που θα περίμενες.

image.png.9e780914dd8289b5f62e975d6522ab3d.png

Για την οικονομία συμφωνώ. Βγαίνει σχεδόν όσο ένα βενζινοκίνητο με μέση 6.5λ/100χλμ αν πάς σε ταχυφορτιστή.

Επεξ/σία από teodor_ch
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, majunior είπε

Όταν λέμε για ηλεκτρικό hatchback στα 20k, εννοούμε το γνωστό; Αυτό στο οποίο στηρίζεται όλο αυτό το thread; Αν σε κάποιον δεν αρέσει το συγκεκριμένο, τι άλλες επιλογές έχει στα 20k;

Δεν νομιζω οτι υπαρχει καμια αλλη επιλογη (MEK ή ηλεκτρικο) με φουλ εξοπλισμο, αυτοματο και 200 αλογα στα 20.000€.
Ολα τα αλλα ειναι ψιλοκουβαδες, με οχι καλη ενεργητικη ασφαλεια(χαμηλες επιδοσεις, μετρια φρενα) και οχι ανετα(δεν ειναι καν με αυτοματο κιβωτιο) .
 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, majunior είπε

Και εγώ είχα γράψει:

Δεν αμφιβάλλω για το μέλλον της ηλεκτροκίνησης στην Καλιφόρνια ή τη Νορβηγία.

 Όλη η Ελλάδα είναι δηλαδή το παγκράτι; Φαντάζομαι στα forums της εποχής όταν πλέον ανακαλύπτεται το αυτοκίνητο ακόμη άτομα σαν και εσένα να λένε πως θα περνάει απ' τα στενά που περνάνε τα άλογα, πως θα περνάει τα μονοπάτια κτλ.

Έχω ελπίδες ότι ούτε η Ελλάδα αλλά ούτε το παγκράτι δεν θα μείνουν πίσω.

58 λεπτά πριν, mindreader είπε

Τι να σου πω, αν και η αντιπροσωπεια βαζει ιμιτασιον, παω πασο... σου λεω οτι ειναι στο service της toyota. Και ναι, ειναι στο 30ευρω, μια φορα το χρονο. Τωρα αν πουμε οτι η αντιπροσωπεια βαζει ιμιτασιον, τι να σου πω.

Απ' τα όσα δεν έγιναν ποτέ αυτό δεν έγινε περισσότερο. Στην toyota μόνο λοξή ματιά να ρίξει ο μηχανικός στο αυτοκίνητο σου φεύγει το πενηντάευρω και στο λέω ως κάτοχος yaris.

29 λεπτά πριν, dimitrins είπε

Ρε παιδιά

Στα νορμαλ ICE αυτοκίνητα, αν ξεμείνω από βενζίνη παίρνω το μπετονάκι, κάνω auto stop (γνωρίζω και κόσμο) και πάω στο βενζινάδικο.

Με τα ηλεκτρικά αν ξεμείνω, θα παίρνω την μπαταρία ?

 

Αλλωστε η μόνη βλάβη που μούχουν βγάλει τα ICE είναι μπαταρία.

Προτιμάω σκούτερ

Στον πραγματικό κόσμο καλείς οδική και στις δύο περιπτώσεις.

Επεξ/σία από manolis940
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, haHa είπε

Δεν νομιζω οτι υπαρχει καμια αλλη επιλογη (MEK ή ηλεκτρικο) με φουλ εξοπλισμο, αυτοματο και 200 αλογα στα 20.000€.
Ολα τα αλλα ειναι κουβαδες.
 

Υπάρχει μόνο 1 ηλεκτρικό στα 20k και το έχουμε φέρει ως παράδειγμα 1000 φορές. Τι επιλογή δίνει αυτό στον καταναλωτή που θέλει φθηνό ηλεκτρικό; Σαν να λέμε ότι από αύριο στα μικρά θα υπάρχει μόνο το VW Polo. Σ' αρέσει δε σ' αρέσει αυτό έχουμε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 minutes ago, filarhos said:

Από βαρέλι σε μικρά δοχεία το βάζουν όλοι. Το βαρέλι είναι 500λιτρα δεν γίνεται να μετακινηθεί.

 

 

Αφού μπορείς βλέπε ότι βγάζουν τα παλιά λάδια και βάζουν καινούρια.

Ναι, ευτυχως αυτο το βλεπω. Βαζει απο κατω εκεινο το τεραστιο μεταλλικο χωνι, και το αδειαζει.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, majunior είπε

Υπάρχει μόνο 1 ηλεκτρικό στα 20k και το έχουμε φέρει ως παράδειγμα 1000 φορές. Τι επιλογή δίνει αυτό στον καταναλωτή που θέλει φθηνό ηλεκτρικό; Σαν να λέμε ότι από αύριο στα μικρά θα υπάρχει μόνο το VW Polo. Σ' αρέσει δε σ' αρέσει αυτό έχουμε.

Το point  δεν καταλαβα. Ναι , ειναι απο τα ελαχιστα που υπαρχουν σε αυτην την τιμη(νομιζω τωρα ερχεται και ενα citroen), αλλα αυτο δεν σημαινει οτι δεν πρεπει να το αναφερουμε.

Αν καποιος ενδιαφερεται για αυτοκινητο(οχι για κουβα), ας αναφερει το budget και μπορουμε να δουμε τι υπαρχει σε ΜΕΚ ή ηλεκτρικο.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, haHa είπε

Το point  δεν καταλαβα. Ναι , ειναι απο τα ελαχιστα που υπαρχουν σε αυτην την τιμη(νομιζω τωρα ερχεται και ενα citroen).

Αλλα αν καποιος ενδιαφερεται για αυτοκινητο(οχι για κουβα), ας μας πει το budget και μπορουμε να δουμε τι υπαρχει σε ΜΕΚ ή ηλεκτρικο.

To point είναι ότι δεν υπάρχουν φθηνά ηλεκτρικά. Εκτός από το ένα, το γνωστό. Ασχέτως αλόγων και κουβάδων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, majunior είπε

To point είναι ότι δεν υπάρχουν φθηνά ηλεκτρικά. Εκτός από το ένα, το γνωστό. Ασχέτως αλόγων και κουβάδων.

ήρθε και 2ο , Leapmotor T03

φυσικά σχετικά φθηνά , όχι φθηνά

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, majunior είπε

To point είναι ότι δεν υπάρχουν φθηνά ηλεκτρικά. Εκτός από το ένα, το γνωστό. Ασχέτως αλόγων και κουβάδων.

Κανενας δεν εφερε αντιρρηση σε αυτο. 

Η συζητηση ομως δεν ειναι αν υπαρχουν φθηνα ηλεκτρικα. Η συζητηση ειναι κυριως ποσο πιο φθηνα ή ακριβα ειναι τα ηλεκτρικα για παρομοιας κατηγοριας αυτοκινητα, με παρομοιο εξοπλισμο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, filarhos είπε

Με την χρήση που κάνω εγώ στα 140χιλ χλμ και 7μιση χρόνια το punto πετρέλαιο μου είχε στοιχίσει:

Για αλλαγή λαδιών πάνω από 2000€.

Για καύσιμα από 800 έως και 1500€ τον χρόνο (αναλόγως τιμής πετρελαίου) άλλα 8. 

Για άλλες επισκευές λόγω φθοράς που μόνο την χρονιά που το πούλησα έφτασαν τα 1500 (επισκευή τουρμπίνας μεταβλητής γεωμετριας, αντλιών καυσίμου και).

Δηλαδή στα 7 χρόνια ξεπέρασα την αξία του αυτοκινήτου τα 14χιλ...

τα λάδια σίγουρα τα μισά ,

όσο για τα υπόλοιπα , με τη μεικτή ασφάλεια του ηλεκτρικού παραπάνω θα πλήρωνες 😛

για το κόστος μετακίνησης , ναι , είναι πιο φθηνό το οικιακό ρεύμα αλλά αν δεν έχει φ/β πρέπει να το υπολογίσεις μιας και δεν είναι μηδέν (ανάλογα το wltp που δίνει σε kw/100χλμ)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 λεπτά πριν, majunior είπε

Με εσένα το έχουμε ξαναπιάσει αυτό το θέμα και επειδή δε μένεις Αθήνα ίσως δεν μπορείς να συλλάβεις τις συνθήκες που περιγράφω. Ούτε super market υπάρχουν εκεί όπως τα έχεις σαν εικόνα (τα περισσότερα είναι τύπο city και δεν έχουν parking), ούτε μπορείς να μετακινήσεις το όχημα σου για κανένα λόγο αν έχεις βρει θέση, γιατί οταν γυρίσεις θα πρέπει να παρκάρεις σε άλλο δήμο.

Η μόνη λύση είναι να πέσει η φόρτιση στα 5-10 λεπτά (προηγουμένως στο thread έχει συζητηθεί ότι αυτό είναι δύσκολο τεχνικά). Αν είναι να φορτίζεις έξω όμως, δεν μπορείς να κάνεις την οικονομία που θα περίμενες.

Θα πηγαίνεις λοιπόν στο σταθμό φόρτισης της γειτονιάς σου και θα φορτίζεις σε 15 λεπτά. Προφανώς θα είναι ακριβότερο από το να φόρτιζες σπίτι, θα είναι φθηνότερο όμως από τα πανάκριβα τότε ορυκτά καύσιμα. Οι τιμές θα διαμορφωθούν έτσι ώστε να είναι ξεκάθαρο πως δεν έχεις άλλη επιλογή από το ηλεκτρικό. 5-10 λεπτά ξέχασέ το, δε θα συμβεί σε οικονομικά αυτοκίνητα. Και δε καταλαβαίνω κιόλας γιατί θα πρέπει να συμβεί. Έχει 1000 πλεονεκτήματα το ηλεκτρικό, θα έχει και ένα μειονέκτημα, θα θες 15 λεπτά να το φορτίσεις. Θα το αποδεκτείς θες δε θες, δε θα υπάρχει εναλλακτική.

Όταν στη ζυγαριά θα μπαίνει η υγεία των πολλών με τα 15 λεπτά καθυστέρηση για να φορτίσεις, καταλαβαίνεις που θα γείρει.

Επεξ/σία από malakudi
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...