Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, mindreader είπε

Ετσι ειναι. Ο μεσος insomniac αλλαζει το αμαξι του στα 5-7 χρονια. Οποτε problem solved.

Εχουν δικιο οσοι λενε, οτι εδω δεν ειναι αντιπροσωπευτικο το δειγμα, σε σχεση με το τι ισχυει στην κοινωνια.

Ευτυχώς ή δυστυχώς οι εξελίξεις στην τεχνολογία, στον πλανήτη κ.τ.λ. δεν εξαρτούνται από τους κακομοίρογλου της Ελλάδας.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 minutes ago, plasTOST said:

Ποιο λάδι έχει 25 € και είναι και official? 

Οριστε, απο τη φετινη μου αποδειξη στο toyota service

c.jpg

 

Επεξ/σία από mindreader
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Σε ένα κόσμο δισεκατομυρίων η ηλεκτροκίνηση δεν έχει μέλλον γιατί τα εκατομμύρια της Αθήνας δεν έχουν υποδομές.... not

 

Και εγώ είχα γράψει:

1 ώρα πριν, majunior είπε

Όποιος ορκίζεται για το μέλλον της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα

Δεν αμφιβάλλω για το μέλλον της ηλεκτροκίνησης στην Καλιφόρνια ή τη Νορβηγία.

Επεξ/σία από majunior
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

55 minutes ago, teodor_ch said:

Δε διαφωνώ. Ανέκαθεν έλεγα βγάλτε excel και κάντε τις πράξεις σας για να βρείτε ποιό σας ταιριάζει. Δε γίνεται να κάνεις 5.000χλμ/έτος και να θέλεις ηλεκτρικό για οικονομία. Θα φτάσει ένα ποσοστό για όσους κάνουν κάποια χλμ/έτος και έχουν τις υπόλοιπες προυποθέσεις και θα μείνουν εκεί.

Εκτός βέβαια αν αρχίσουμε να βλέπουμε πρίζες και στα πεζοδρόμια ;)

Electric Car Battery Life: How Long They Last and What to Know (caranddriver.com)image.png.2e5bfdcff7974077c57d8996e9eae671.png

 

Αντιγράφω απο ποστ μου σε άλλο φορουμ

Το να ρωτάς γιατί δε γνωρίζεις είναι φυσιολογικό.

Το να γράφεις ανακρίβειες τί είναι?

Σταματάω να γράφω γιατί πραγματικά δε με συμφέρει 😎

Την ασφαλεια την εβαλες ; οπως και το ελαφρως αυξημενο κοστος αποκτησης;

εντωμεταξυ στα ηλεκτρικα πας αναγκαστικα για μεικτη ασφαλεια (κοστος γυρω στα 1000/ετος αν δεν κανω λαθος)

*Δεν το λεω επικτριτικα.. απλα προβληματιζομαι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, jimmysss! είπε

Την ασφαλεια την εβαλες ; οπως και το ελαφρως αυξημενο κοστος αποκτησης;

εντωμεταξυ στα ηλεκτρικα πας αναγκαστικα για μεικτη ασφαλεια (κοστος γυρω στα 1000/ετος αν δεν κανω λαθος)

*Δεν το λεω επικτριτικα.. απλα προβληματιζομαι

Οποιοδηποτε καινουριο αμαξι να επαιρνα τωρα, θα εβαζα μικτη.

Εκτος κι αν επαιρνα dacia spring.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 minutes ago, mindreader said:

2000 ευρω για λαδια;;;;;;

Ενα 25ευρω δινω καθε χρονο στο ετησιο service για τα λαδια, και το πληρωνω και 'ακριβα' γιατι ειναι το official και οχι καποιο αλλο.

Δεν είναι τα ίδια λάδια για "σύγχρονο" πετρελαίο με συμβατικό βενζινοκίνητο.

Λάδια 4 λίτρα ~60€ 

Φίλτρο 10€

Εργασία 30€

Οπότε σχεδόν 100€ με 18-19 αλλαγές ανά 7-8χιλχλμ σχεδόν 2 χιλ€

 

 

Υ.Γ. Καλά ακριβό λάδι με 6€/λίτρο δεν το σχολιάζω. Ακριβό είναι πάνω από 20€/λιτρο σε ξεχωριστό κουτάκι.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, manolis940 είπε

Έρχομαι λοιπόν και λέω πάλι. Έχουμε ηλεκτρικά πάνω από 10 χρόνια. Δεν είναι εφικτό να ψάξεις και να βρεις στοιχεία για το πόσες μπαταρίες έχουν αλλαχθεί στην δεκαετία; Δεν είναι εφικτό να δεις τι ποσοστό υγείας έχουν; Δεν είναι εφικτό να δεις το πόσο συχνά μπαίνει ένα αμάξι στο συνεργείο;

Αυτοί έχουν στοιχεία ομαδικά αλλά σκέψου μηπως δεν τους συμφέρει να τα βγάλουν και στο διαδίκτυο βρίσκεις βίντεο 3-5-10 χρονων με απλές προβλέψεις για ατελείωτα χιλιόμετρα, αντε και κανένα ξεκάρφωτο από κάποιον πολύ "αντικειμενικο" που δηλωνει ότι έχει κάνει 450.000 χιλιόμετρα σε 8 χρόνια και η υγεία της μπαταρίας είναι 95% γιατί λέει τη φόρτιζε από 20 μέχρι 80%😛

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, jimmysss! είπε

Την ασφαλεια την εβαλες ; οπως και το ελαφρως αυξημενο κοστος αποκτησης;

εντωμεταξυ στα ηλεκτρικα πας αναγκαστικα για μεικτη ασφαλεια (κοστος γυρω στα 1000/ετος αν δεν κανω λαθος)

*Δεν το λεω επικτριτικα.. απλα προβληματιζομαι

Πληρώνω μεικτή €880 

Μεικτή πλήρωνα και στο golf τα πρώτα χρόνια καθότι καινούργιο τότε.

Για να βρείς το πραγματικό έξτρα έξοδο πρέπει να μάθεις τη μεικτή ενός καινούργιου αντίστοιχου μή ηλεκτρικού. 

Έβαλα στην τύχη ένα tiguan με παρόμοια άλογα και βγαίνει +€300/έτος

Σου υπολογισμούς πρίν έβαλα ΜΟΝΟ τα καύσιμα (υπόψιν έχω ΦΒ οπότε δεν πληρώνω ούτε αυτά που έβαλα σε ρεύμα).

image.png.bcbb67d4baeece36c48d5eacc02741ce.png

 

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 minutes ago, mindreader said:

Οριστε, απο τη φετινη μου αποδειξη στο toyota service

c.jpg

 

Μήπως είναι το λίτρο;

Πάντως μάρκα δεν γράφει. Ίσως είναι βαρέλι noname...

Εγώ δεν βάζω τέτοια λάδια, αλλά συσκευασμένα ανά λίτρο με απόδειξη τιμολόγιο από τον επίσημο προμηθευτή.

Αν ψάξεις θα βρεις το ίδιο λάδι στην μισή τιμή από παραεισαγωγή (ίδια είναι) ή από ανακυκλωμένα στο κουτί που μοιάζει (δεν είναι καθόλου ίδια και κάνουν ζημιά)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, filarhos said:

Μήπως είναι το λίτρο;

Πάντως μάρκα δεν γράφει. Ίσως είναι βαρέλι noname...

Εγώ δεν βάζω τέτοια λάδια, αλλά συσκευασμένα ανά λίτρο με απόδειξη τιμολόγιο από τον επίσημο προμηθευτή.

Αν ψάξεις θα βρεις το ίδιο λάδι στην μισή τιμή από παραεισαγωγή (ίδια είναι) ή από ανακυκλωμένα στο κουτί που μοιάζει (δεν είναι καθόλου ίδια και κάνουν ζημιά)

Τι να σου πω, αν και η αντιπροσωπεια βαζει ιμιτασιον, παω πασο... σου λεω οτι ειναι στο service της toyota. Και ναι, ειναι στο 30ευρω, μια φορα το χρονο. Τωρα αν πουμε οτι η αντιπροσωπεια βαζει ιμιτασιον, τι να σου πω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, teodor_ch είπε

Πληρώνω μεικτή €880

 

880 Χ 10   = 8.800

Πληρωνω απλή 136 το χρόνο Χ 10 = 1360

Δε γουστάρω μικτή και αν τρακάρω με υπαιτιοτητα δική μου καλά να πάθω στο κάτω - κάτω με 7.500 παίρνω μεταχειρισμένο σαν το δικό μου το κάνω υγραέριο και μου μένουν 1-2 χιλιάρικα για μπύρες.🤣

Πες μου εσύ ένα λόγο να το αλλάξω και να πάω σε ηλεκτρικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, papoys1 είπε

880 Χ 10   = 8.800

Πληρωνω απλή 136 το χρόνο Χ 10 = 1360

Δε γουστάρω μικτή και αν τρακάρω με υπαιτιοτητα δική μου καλά να πάθω στο κάτω - κάτω με 7.500 παίρνω μεταχειρισμένο σαν το δικό μου το κάνω υγραέριο και μου μένουν 1-2 χιλιάρικα για μπύρες.🤣

Πες μου εσύ ένα λόγο να το αλλάξω και να πάω σε ηλεκτρικό.

Πολλοι μπερδευονται και νομιζουν οτι ολοι ειναι στην ιδια φαση με αυτους.

Αν λοιπον καποιος ειναι ευχαριστημενος με το τωρινο του αυτοκινητο, δεν υπαρχει λογος να δωσει: 

  • 20.000€ για ενα ηλεκτρικο hatchback 200 αλογων ή 26.000 για ενα ηλεκτρικο suv 200 αλογων,
  • οπως δεν εχει λογο να δωσει  20.000€ για ενα MEK βενζινης hatchback 100 αλογων με υψηλο κοστος μετακινησης ή 30.000 για ενα suv 150 αλογων με υψηλο κοστος μετακινησης(χωρια τα service).
Επεξ/σία από haHa
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, mindreader είπε

Και μονο οτι η μπαταρια θελει αλλαγη, end of discussion.

Εχω το μεκ αμαξι μου, κανω λιγα χιλιομετρα. Ξερω οτι δεν θα χρειαστει ποτε αλλαγη κινητηρα. (εκτος αν χαλασει κατι, αλλα ειμαι και προσεκτικος σε ολα, και τυπικος στα service)

Ενω με τα ηλεκτρικα; Και ελαχιστα χιλιομετρα να κανω, η ζωη της μπαταριας μετρα αντιστροφα. Θες δε θες, θες σε 8, θες σε 10 χρονια, θα την αλλαξεις.

Ηλεκτρικα. Φτιαγμενα για την απαξίωση.

---

Αν ποτε αλλαξει η τεχνολογια των μπαταριων, τα ξαναλεμε.

 

Δεν αλλάζει η μπαταρία ούτε στα 8 ούτε στα 10. Σπέρνετε fud. Έχετε στοιχεία γι' αυτά που λέτε; Μου αρέσει που είστε και σίγουρος. 8 χρόνια δίνουν οι περισσότεροι εγγύηση!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Πες μου εσύ ένα λόγο να το αλλάξω και να πάω σε ηλεκτρικό.

Μήν πάρεις ηλεκτρικό δε με συμφέρει ;)

 

ΥΓ. Η μεικτή δεν είναι υποχρεωτική. Είναι "είδος πολυτελείας" και αφού μπορώ την ΕΠΙΛΕΓΩ.

ΥΓ2. Πούλησα το αυτοκίνητο μου για να μήν πηγαίνω σε συνεργεία. Κοστολογώ το χρόνο μου ΠΟΛΥ ακριβά ;) Ο επόμενος που δεν τον κοστολογεί ακριβά το αγόρασε μεταχειρισμένο και έχει ξεκινήσει ήδη να γνωρίζει μηχανικούς 🙃

Επεξ/σία από teodor_ch
  • Like 3
  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, mindreader είπε

Δηλαδη, αν κανει καποιος λιγα χιλιομετρα, μπορει να το εχει 15ετια χωρις αλλαγη μπαταριας, σωστα;

Γιατι να αλλαχθεί η μπαταρία δεν κατάλαβα... Αν πχ από τα 520χιλ πάει στα 450 έγινε κάτι; 

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...