Kaboomzer Δημοσ. 6 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 6 Οκτωβρίου On 04/10/2024 at 22:52, manolis940 said: ~~Στόχος είναι η αποκατάσταση δίκαιων συνθηκών ανταγωνισμού έναντι των Κινέζων κατασκευαστών που κατηγορούνται ότι επωφελούνται από μαζικές δημόσιες επιδοτήσεις από το Πεκίνο.~~ Από πότε το να ρίχνει λεφτά το κράτος σε μία αγορά (όχι μεμονωμένη επιχείρηση) για την ανάπτυξη της έγινε μεμπτό; Πια αποκατάσταση δίκαιων συνθηκών; Δεν υπάρχουν ευρωπαϊκοί φορείς που να μπορούν να επενδύσουν στην ηλεκτροκίνηση και να βοηθήσουν της ήδη υπάρχουσες ή και νέες εταιρείες να ανακάμψουν; Πάντως η παραπάνω δήλωση είναι σαν να παραδέχεται κάτι τέτοιο. Άλλωστε όλοι ξέρουν ότι η Γερμανία δεν επιδοτεί καθόλου τις αυτοκινητοβιομηχανίες της...... 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Vagosman Δημοσ. 6 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 6 Οκτωβρίου Μα και αυτοι οι δασμοι ουσιαστικά ειναι για να κρατήσουν τη Γερμανικη αυτοκινητοβιομηχανία στη ζωή. Εμμεση επιδότηση 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 8 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 8 Οκτωβρίου Η Tesla εφερε το πισωκινητο LR, και επισης εριξε τις τιμες των υπολοιπων! το SR επεσε ξανα στις τιμες προ αυξησεων λογω δασμων 6 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dbrillis Δημοσ. 8 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 20 λεπτά πριν, Ntinaras είπε Η Tesla εφερε το πισωκινητο LR, και επισης εριξε τις τιμες των υπολοιπων! το SR επεσε ξανα στις τιμες προ αυξησεων λογω δασμων @manolis940 @harderos @kostasgr78 Ειχατε δικιο. Ζηταω συγνωμη. ΚΑΡΤΕΛ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. Ποσο κανει το Model 3 στη Γερμανια, να λαβετε και το διαφορετικο ΦΠΑ υποψιν. Καντε τους υπολογισμους σας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostasgr78 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου Μέλος Share Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 45 λεπτά πριν, dbrillis είπε @manolis940 @harderos @kostasgr78 Ειχατε δικιο. Ζηταω συγνωμη. ΚΑΡΤΕΛ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. Ποσο κανει το Model 3 στη Γερμανια, να λαβετε και το διαφορετικο ΦΠΑ υποψιν. Κάτι συμβαίνει στο κεφάλι σου για να παίρνεις προσωπικά μια συζήτηση για τον κλάδο και να στοχοποιείς, λέγοντας ανεκδιήγητα ψέματα για δηλώσεις που δεν έχουμε κάνει. Προσωπικά είχα δημοσιεύσει ένα άρθρο (το οποίο δεν σημαίνει ότι συμφωνώ απόλυτα ούτε ότι διαφωνώ απόλυτα) προς συζήτηση, για το πώς οι επιδοτήσεις κρατάνε τις τιμές πιο πάνω, συγκεκριμένα στο άρθρο ανέφερε για τα ηλεκτρικά. Αν έκανες τον κόπο να ξεστραβωθείς αντί να επιτίθεσαι προσωπικά, θα έβρισκες τις μακροοικονομικές μελέτες που αποδεικνύουν ότι οι επιδοματικές πολιτικές στην ιστορία της ανθρωπότητας ΠΑΝΤΑ επηρέαζαν τις τιμές προς τα πάνω. Προσωπικά ουδέποτε έχω δηλώσει ότι υπάρχει καρτέλ στον κλάδο του αυτοκινήτου, οπότε αν δεν μπορείς να κάνεις τη σχετική παραπομπή που το έχω δηλώσει, είσαι κοινός συκοφάντης. Αυτά επί του προσωπικού. Επί του θέματος, πιστεύω ότι κάποιες αντιπροσωπείες το έχουν εκμεταλλευτεί αυτό (την επιδοματική πολιτική) και ορίζουν τις τιμές σε μια «χρυσή» ισορροπία, που να έχει διάθεση ο καταναλωτής να αγοράσει. Δεν πιστεύω ότι το κάνουν όλες ούτε ότι όσες το κάνουν, το κάνουν στον ίδιο βαθμό. Όσον αφορά το παράδειγμα της Tesla που έφερες, είναι τελείως ξεχωριστό παράδειγμα, καθώς ακολουθεί τελείως διαφορετική εμπορική πολιτική από τις παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες με εκτεταμένο δίκτυο. Αν έκανες και πάλι τον κόπο να ξεστραβωθείς αντί να επιτίθεσαι προσωπικά, θα το είχες προσέξει κι αυτό, ότι ακολουθεί ενιαία εμπορική πολιτική από τα κεντρικά, χωρίς ουσιώδεις κατά τόπους επιμέρους στρατηγικές, εντός του ίδιου region, π.χ. ΕΕ. Το τί συμβαίνει ακριβώς με την επιρροή της επιδοματικής πολιτικής στα ηλεκτρικά, θα το δούμε όταν κοπούν και μόνο, πόσο θα πέσουν επιτόπου οι τιμές κάποιων μοντέλων. Μέχρι εκείνη την ημέρα, όλα είναι απλά μια συζήτηση με εκτιμήσεις και απόψεις. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
teodor_ch Δημοσ. 8 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 8 Οκτωβρίου @kostasgr78 πού αναφέρθηκε σε εσένα προσβλητικά? Τελείως άκυρο το ποστ... και επι του θέματος εγώ έβαλα παράδειγμα με τη hyundai που πουλάει φθηνότερα στην Ελλάδα το ioniq 6 απο ότι στη Γερμανία. Αν βάλεις και την επιδότηση μέσα η διαφορά είναι τεράστια. Τέλος οι επιδοματικές πολιτικές δεν ισχύουν για πάντα. Ναί, η λογική λέει ότι επηρεάζουν τις τιμές προς τα πάνω ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΙΣ ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostasgr78 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου Μέλος Share Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 12 λεπτά πριν, teodor_ch είπε @kostasgr78 πού αναφέρθηκε σε εσένα προσβλητικά? Τελείως άκυρο το ποστ... 25 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε Προσωπικά ουδέποτε έχω δηλώσει ότι υπάρχει καρτέλ στον κλάδο του αυτοκινήτου, οπότε αν δεν μπορείς να κάνεις τη σχετική παραπομπή που το έχω δηλώσει, είσαι κοινός συκοφάντης. Αυτά επί του προσωπικού. Το έχω απαντήσει ήδη. 14 λεπτά πριν, teodor_ch είπε Τέλος οι επιδοματικές πολιτικές δεν ισχύουν για πάντα. Σωστά, και τότε θα δούμε την πτώση τιμών κάποιων μοντέλων, σε σχέση με τη σημερινή αρχική τους τιμή (προ επιδότησης). 14 λεπτά πριν, teodor_ch είπε Ναί, η λογική λέει ότι επηρεάζουν τις τιμές προς τα πάνω ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΙΣ ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ! Δεν είναι θέμα απλά λογικής, έχει αποδειχτεί κατ΄ επανάληψη επί της πράξης σε όλα τα προϊόντα, και υπάρχουν και σχετικές μελέτες. 2 ώρες πριν, Ntinaras είπε Η Tesla εφερε το πισωκινητο LR, και επισης εριξε τις τιμες των υπολοιπων! το SR επεσε ξανα στις τιμες προ αυξησεων λογω δασμων Εξαιρετικό νέο. (πιστεύω ταιριάζει περισσότερο στο άλλο θέμα με την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου) 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
teodor_ch Δημοσ. 8 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2 ώρες πριν, kostasgr78 είπε Δεν είναι θέμα απλά λογικής, έχει αποδειχτεί κατ΄ επανάληψη επί της πράξης σε όλα τα προϊόντα, και υπάρχουν και σχετικές μελέτες. Αλλά αφού οι τελικές τιμές είναι χαμηλότερες απο τις μή επιδοτούμενες γιατί παραπονιόμαστε?!?! Εδώ ισχύει το "μαζί τα φάγαμε"! Εξαιρούνται όσοι δεν μπορούν να πάρουν επιδότηση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostasgr78 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου Μέλος Share Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 1 λεπτό πριν, teodor_ch είπε Αλλά αφού οι τελικές τιμές είναι χαμηλότερες απο τις μή επιδοτούμενες γιατί παραπονιόμαστε?!?! Εδώ ισχύει το "μαζί τα φάγαμε"! Εξαιρούνται όσοι δεν μπορούν να πάρουν επιδότηση. Δεν παραπονιόμαστε. Η συζήτηση γίνεται πάνω στην πραγματικότητα των επιδοτήσεων, ότι μέρος της επιδότησης ευνοεί τον καταναλωτή και μέρος της επιδότησης στην ουσία ευνοεί σε κέρδος την αντιπροσωπεία, και όχι όλη η επιδότηση να είναι σε κέρδος του καταναλωτή, όπως εξαρχής είναι ο θεωρητικός σκοπός της. Τίποτα άλλο, κουβέντα να γίνεται. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Vagosman Δημοσ. 9 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 9 Οκτωβρίου Στις 8/10/2024 στις 10:58 ΠΜ, Ntinaras είπε Η Tesla εφερε το πισωκινητο LR, και επισης εριξε τις τιμες των υπολοιπων! το SR επεσε ξανα στις τιμες προ αυξησεων λογω δασμων Mα δασμοί δεν επιβλήθηκαν ακόμα στην Τέσλα. Εχει πάρει εξαίρεση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 9 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2 λεπτά πριν, Vagosman είπε Mα δασμοί δεν επιβλήθηκαν ακόμα στην Τέσλα. Εχει πάρει εξαίρεση. τοτε γιατι ειχαν ανεβει οι τιμες τοτε κατα 1500? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mindreader Δημοσ. 9 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 9 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) Μιλαμε για ηλεκτροκινηση, κατα βαση ακριβοτερα ηδη κατα πολυ απο τα μεκ, οταν ο πολιτης πλεον μετα βιας - με την τρελη ανοδο τιμων - δεν μπορει καλα καλα να αγορασει ουτε μεκ.... Σαν να μιλαμε για αγορα mac, στην Ελλαδα, στη δεκαετια του 80....τεχνολογια για λιγους.... --- Εχω ξαναρωτησει, αν καπου κρατιουνται στατιστικα, του συνολικου αριθμου ΙΧ οχηματων στην Ελλαδα.... θα ηθελα να δω πως πανε συνολικα οι αριθμοι απο το 2010 και επειτα... Επεξ/σία 9 Οκτωβρίου από mindreader Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Vagosman Δημοσ. 9 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 28 λεπτά πριν, Ntinaras είπε τοτε γιατι ειχαν ανεβει οι τιμες τοτε κατα 1500? Γιατι ετσι γουστάρει ο Έλονας. Γιατι η φέτα ειναι ακριβότερη στο ελληνικό σουπερ απο το Γερμανικό 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
plasTOST Δημοσ. 9 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 57 λεπτά πριν, mindreader είπε Μιλαμε για ηλεκτροκινηση, κατα βαση ακριβοτερα ηδη κατα πολυ απο τα μεκ, οταν ο πολιτης πλεον μετα βιας - με την τρελη ανοδο τιμων - δεν μπορει καλα καλα να αγορασει ουτε μεκ.... Σαν να μιλαμε για αγορα mac, στην Ελλαδα, στη δεκαετια του 80....τεχνολογια για λιγους.... --- Εχω ξαναρωτησει, αν καπου κρατιουνται στατιστικα, του συνολικου αριθμου ΙΧ οχηματων στην Ελλαδα.... θα ηθελα να δω πως πανε συνολικα οι αριθμοι απο το 2010 και επειτα... Ακριβότερα δεν είναι. Οκ σε σχέση μένα 1000 κυβικά και 100 ίππους ναι είναι ακριβότερα, αλλά αντίστοιχων επιδόσεων και εξοπλισμού δεν είναι. Αυτός που θα επιλέξει να δώσει 30-40-50 χιλιάδες έχει πολλές επιλογές. Στατιστικά μπορείς να δεις εδώ: https://seaa.gr/registrations/ Επίσης θα δεις ότι όταν στην Ελλάδα έχουν πωληθεί το πρώτο 8 μηνο του έτους 1752 Dacia και αντίστοιχα 1255 Tesla. Μην ξεχνάμε ότι η μία εταιρεία έχει 4-5 μοντέλα με αντίστοιχο αριθμό εκδόσεων και η Tesla 2 μοντέλα με 3 εκδόσεις το καθένα επίσης σημαντική διαφορά. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 9 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 40 λεπτά πριν, plasTOST είπε Ακριβότερα δεν είναι. Οκ σε σχέση μένα 1000 κυβικά και 100 ίππους ναι είναι ακριβότερα, αλλά αντίστοιχων επιδόσεων και εξοπλισμού δεν είναι. Αυτός που θα επιλέξει να δώσει 30-40-50 χιλιάδες έχει πολλές επιλογές. Στατιστικά μπορείς να δεις εδώ: https://seaa.gr/registrations/ Επίσης θα δεις ότι όταν στην Ελλάδα έχουν πωληθεί το πρώτο 8 μηνο του έτους 1752 Dacia και αντίστοιχα 1255 Tesla. Μην ξεχνάμε ότι η μία εταιρεία έχει 4-5 μοντέλα με αντίστοιχο αριθμό εκδόσεων και η Tesla 2 μοντέλα με 3 εκδόσεις το καθένα επίσης σημαντική διαφορά. Εχει αρχισει να κλεινει παρα πολυ η ψαλιδα τιμων αναμεσα σε μεκ και EV. Πρωτα το Model 3 το φτηνο, και τωρα ηρθε το byd dolphin στα 20.000... Για κατι πιο φτηνο απο αυτο, η πας σε μεταχειρισμενο, η σε κανα υπερτατο κουβα για να γλιτωσεις 3χιλιαρικα με το ζορι. 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα