Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Και εδώ βλέπουμε σωστά καλώδια πως συμπεριφέρονται (με κακές ασφάλειες?).

Η φωτιά δεν προχωράει και σβήνει αμέσως μόλις κοπεί το βραχυκύκλωμα.

κινεζοκαλώδια αλλά με σωστές προδιαγραφές 🤣

 

  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Αρθρο απο τον Νικο Κουκο του Καβουρδιρη του Κωστα.

 το νέο κινεζικό αυτοκίνητο πόλης Leapmotor T03 πωλείται στην Ελλάδα 15.850 ευρώ μετά την επιδότηση, ενώ στην υπόλοιπη Ευρώπη στα 18.900 ευρώ δίχως επιδότηση.

Στην Ολλανδια 19.900:

image.png.ecf952dbda4c57f67329909e4cc7c994.png

Η επιδοτηση στην Ολλανδια ειναι 2.950.
https://www.rvo.nl/subsidies-financiering/sepp/subsidie-koop-nieuwe
image.png.9819ada9de0e5055939f2c96ebdce936.png

 

 

To id3 pro Γερμανια, δεν εχουν επιδοτηση εκει:
image.png.0189c2cc3df1fac7f99c9205eefb9bf5.png

 

 

Το id3 pro Ολλανδια η επιδοτηση ειναι 2950 ευρω, κανε την αφαιρεση:
image.png.dee8443de8fedf2611df38022f2e90c8.png

 

Το id3 pro Ελλαδα προ επιδοτησης:

image.png.50c51817aeaea3c403dd1be7a556ec66.png

 

Και κρατα στο μυαλο σου το διαφορετικο ΦΠΑ.

 

Βαριεμαι να γραψω και για τα υπολοιπα παραδειγματα του "δημοσιογραφου".
 

Δημοσ.

Ο dbrillis μάλλον είναι συγγενής του Σφακιανάκη ή του Συγγελίδη, δεν εξηγείται αλλιώς.

Σου εξήγησα σε άλλο ποστ ότι αυτή που γράφεις δεν είναι αυτή η τωρινή τιμή του ID.3 στη Γερμανία.

Θες να δούμε άλλα αυτοκίνητα;
Megane E-Tech 220hp στη Γαλλία 40.000 (χωρίς), εδώ 38.950 (με).

Για να μη μιλήσουμε για την αγορά μεταχειρισμένων που στη Γερμανία είναι όλα τα ηλεκτρικά 30-40% χαμηλότερα από την Ελλάδα

Ή την αγορά του Leasing που το αυτοκίνητο που έχει εδώ 400ε/μήνα εδώ το παίρνεις σε άλλες χώρες με 150-200ε.

Προσπαθείς να αποδείξεις ΤΙ ακριβώς; Ότι είμαστε όλοι τυφλοί;

  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, harderos είπε

Ο dbrillis μάλλον είναι συγγενής του Σφακιανάκη ή του Συγγελίδη, δεν εξηγείται αλλιώς.

Σου εξήγησα σε άλλο ποστ ότι αυτή που γράφεις δεν είναι αυτή η τωρινή τιμή του ID.3 στη Γερμανία.

Θες να δούμε άλλα αυτοκίνητα;
Megane E-Tech 220hp στη Γαλλία 40.000 (χωρίς), εδώ 38.950 (με).

Για να μη μιλήσουμε για την αγορά μεταχειρισμένων που στη Γερμανία είναι όλα τα ηλεκτρικά 30-40% χαμηλότερα από την Ελλάδα

Ή την αγορά του Leasing που το αυτοκίνητο που έχει εδώ 400ε/μήνα εδώ το παίρνεις σε άλλες χώρες με 150-200ε.

Προσπαθείς να αποδείξεις ΤΙ ακριβώς; Ότι είμαστε όλοι τυφλοί;

Ρε μαν, αφου εχεις βγαλει αποφαση, τι την θες τη συζητηση;

Σου απαντησα στο αλλο ποστ. 
Εδω φοβασαι να με κανεις mention και απλα γραφεις το username μου με bold μπας και δεν σου απαντησω.

Το αρθρο που εβαλαν πιο πανω και απαντησα σου λεει οτι εισαι χαζος και υπαρχει καρτελ και στην Γερμανια ειναι πιο φτηνα. 

Πηγαινε και αγορασε BYD στη Γερμανια,  που ειναι πιο φτηνα;
Πηγαινε σε αλλες χωρες της Ευρωπης και δεν τιμες καινουργιων, πχ Ολλανδια;

Μετα μου εβαλες και τα μεταχειρισμενα στην εξισωση, ισα ισα για να το παιξεις εξυπνος, ενω το αρθρο ελεγε για καινουργια.

Δεν προσπαθω να σου αποδειξω τιποτα ΠΡΟΦΑΝΩΣ σου αρεσει να νιωθεις και εξυπνος και θυμα ταυτοχρονα, σε κρατανε τα καρτελ μακρια απο τη ζωαρα που θα εκανες.

Τα φιλια μου. 
Ο συγγενης του Σφακιανακη.
 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, dbrillis είπε

Ρε μαν, αφου εχεις βγαλει αποφαση, τι την θες τη συζητηση;

Σου απαντησα στο αλλο ποστ. 
Εδω φοβασαι να με κανεις mention και απλα γραφεις το username μου με bold μπας και δεν σου απαντησω.

Το αρθρο που εβαλαν πιο πανω και απαντησα σου λεει οτι εισαι χαζος και υπαρχει καρτελ και στην Γερμανια ειναι πιο φτηνα. 

Πηγαινε και αγορασε BYD στη Γερμανια,  που ειναι πιο φτηνα;
Πηγαινε σε αλλες χωρες της Ευρωπης και δεν τιμες καινουργιων, πχ Ολλανδια;

Μετα μου εβαλες και τα μεταχειρισμενα στην εξισωση, ισα ισα για να το παιξεις εξυπνος, ενω το αρθρο ελεγε για καινουργια.

Δεν προσπαθω να σου αποδειξω τιποτα ΠΡΟΦΑΝΩΣ σου αρεσει να νιωθεις και εξυπνος και θυμα ταυτοχρονα, σε κρατανε τα καρτελ μακρια απο τη ζωαρα που θα εκανες.

Τα φιλια μου. 
Ο συγγενης του Σφακιανακη.
 

Τον ΦΠΑ τον έχεις λάβει υπόψιν;

Δημοσ.

Μπήκα απο περιέργεια να δώ τι λέτε....

Η φθηνότερη έκδοση του Ioniq 6

Γερμανία €44,560

Ελλάδα €40,490 (ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ) = €31490 με επιδότηση

 

τΕΙ ΜοΥ κΡοιΒουν?!!?????!?!

 

image.png.28c37197478de0a50b4f9701affb2016.png

 

image.png.4b493da442cfb86a8ea553ae26ff1975.png

  • Like 1
Δημοσ.
57 λεπτά πριν, mindreader είπε

~~Στόχος είναι η αποκατάσταση δίκαιων συνθηκών ανταγωνισμού έναντι των Κινέζων κατασκευαστών που κατηγορούνται ότι επωφελούνται από μαζικές δημόσιες επιδοτήσεις από το Πεκίνο.~~

Από πότε το να ρίχνει λεφτά το κράτος σε μία αγορά (όχι μεμονωμένη επιχείρηση) για την ανάπτυξη της έγινε μεμπτό; Πια αποκατάσταση δίκαιων συνθηκών; Δεν υπάρχουν ευρωπαϊκοί φορείς που να μπορούν να επενδύσουν στην ηλεκτροκίνηση και να βοηθήσουν της ήδη υπάρχουσες ή και νέες εταιρείες να ανακάμψουν; Πάντως η παραπάνω δήλωση είναι σαν να παραδέχεται κάτι τέτοιο.

  • Like 1
Δημοσ.
20 ώρες πριν, manolis940 είπε

~~Στόχος είναι η αποκατάσταση δίκαιων συνθηκών ανταγωνισμού έναντι των Κινέζων κατασκευαστών που κατηγορούνται ότι επωφελούνται από μαζικές δημόσιες επιδοτήσεις από το Πεκίνο.~~

Από πότε το να ρίχνει λεφτά το κράτος σε μία αγορά (όχι μεμονωμένη επιχείρηση) για την ανάπτυξη της έγινε μεμπτό; Πια αποκατάσταση δίκαιων συνθηκών; Δεν υπάρχουν ευρωπαϊκοί φορείς που να μπορούν να επενδύσουν στην ηλεκτροκίνηση και να βοηθήσουν της ήδη υπάρχουσες ή και νέες εταιρείες να ανακάμψουν; Πάντως η παραπάνω δήλωση είναι σαν να παραδέχεται κάτι τέτοιο.

Οταν εμεις διναμε 120 εκ στην aegean, ηταν καλα ομως.

  • Like 2
  • Thanks 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...