Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

αν δεν κανω λαθος καποιοι φορτιστες εχουν καλωδιο πανω. καλο ειναι λοιπον να μην το χρησιμοποιούμε? ο προηγουμενος μπορει να το εχει τσακισει ασχημα και να εχει κοψει μεσα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 λεπτό πριν, basilis_k6 είπε

αν δεν κανω λαθος καποιοι φορτιστες εχουν καλωδιο πανω. καλο ειναι λοιπον να μην το χρησιμοποιούμε? ο προηγουμενος μπορει να το εχει τσακισει ασχημα και να εχει κοψει μεσα?

Όλοι οι DC έχουν ενσωματωμένο καλωδιο και δεν αλλάζει. Δικό σου βάζεις μόνο στους AC 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και βέβαια στους DC το καλώδιο θέλει τροχό για να κοπεί.

Εγώ αν πόνταρα θα έλεγα ότι κάποιος πήγε να πάρει το καλώδιο όσο φόρτιζε (ξεκινάνε από 100€ τα φτηνά). Το καλώδιο, όταν συνδεθεί στο αυτοκίνητο και κλειδώσει,  κλειδώνει κι αυτό οπότε ίσως προσπάθησε να το κόψει και δεν του βγήκε. Τότε ίσως η προσπάθεια προκάλεσε την φωτιά ή απλώς την προκάλεσε ο ίδιος.

Τα πλαστικά και τα λάστιχα του αυτοκινήτου παίρνουν σχετικά εύκολα μικρό φλόγιστρο-αναπτήρα θέλεις. Και κάποιοι εκεί κοντά ξέρουν πως να καίνε...

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Κι αυτο καηκε λογικα λογω μετατροπης LPG στον μπαρμπα Μητσο

https://www.newsauto.gr/news/mistirio-kalipti-tin-fotia-tou-koenigsegg-stin-attiki-odo/

Αυτό είναι? Υπάρχει ανάκληση (πλέον).

Safety Gate: the EU rapid alert system for dangerous non-food products (europa.eu)

 

3 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

αν δεν κανω λαθος καποιοι φορτιστες εχουν καλωδιο πανω. καλο ειναι λοιπον να μην το χρησιμοποιούμε? ο προηγουμενος μπορει να το εχει τσακισει ασχημα και να εχει κοψει μεσα?

Το σωστό καλώδιο δεν παίρνει φωτιά. Θα λιώσει και θα πέσει η ασφάλεια. Τον πίνακα του σπιτιού σου να προσπαθήσεις να κάψεις, δεν θα καταφέρεις να δείς φλόγα. Απλά θα λιώνουν όλα όσο προσπαθείς. Ρώτα και ηλεκτρολόγους με βραχυκυκλώματα τί συμβαίνει. 

Οπότε το καλώδιο αν είναι του φορτιστή είναι σίγουρα καλό. Τα aftermarket/noname είναι που κάνουν τη ζημιά. 

Αλλά έχω την εντύπωση ότι στους AC φορτιστές δεν βάζουν καλώδιο. Δεν έχω μεγάλη εμπειρία με φορτίσεις εκτός σπιτιού οπότε μπορεί να κάνω λάθος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, teodor_ch είπε

Αυτό είναι? Υπάρχει ανάκληση (πλέον).

Safety Gate: the EU rapid alert system for dangerous non-food products (europa.eu)

 

Το σωστό καλώδιο δεν παίρνει φωτιά. Θα λιώσει και θα πέσει η ασφάλεια. Τον πίνακα του σπιτιού σου να προσπαθήσεις να κάψεις, δεν θα καταφέρεις να δείς φλόγα. Απλά θα λιώνουν όλα όσο προσπαθείς. Ρώτα και ηλεκτρολόγους με βραχυκυκλώματα τί συμβαίνει. 

Οπότε το καλώδιο αν είναι του φορτιστή είναι σίγουρα καλό. Τα aftermarket/noname είναι που κάνουν τη ζημιά. 

Αλλά έχω την εντύπωση ότι στους AC φορτιστές δεν βάζουν καλώδιο. Δεν έχω μεγάλη εμπειρία με φορτίσεις εκτός σπιτιού οπότε μπορεί να κάνω λάθος.

Υπαρχουν AC φορτιστες με ενσωματωμενο καλωδιο, αλλα οι περισσοτεροι δημοσιοι ειναι χωρις.

Το tesla φορτιζει με max 11kw σε AC, οποτε δεν νομιζω οτι ειχε μικροτερο καλωδιο απο αυτο. Δε ξερω καν αν υπαρχει μικροτερο απο 11 σε τριφασικο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Υπαρχουν AC φορτιστες με ενσωματωμενο καλωδιο, αλλα οι περισσοτεροι δημοσιοι ειναι χωρις.

Το tesla φορτιζει με max 11kw σε AC, οποτε δεν νομιζω οτι ειχε μικροτερο καλωδιο απο αυτο. Δε ξερω καν αν υπαρχει μικροτερο απο 11 σε τριφασικο.

Δεν αναφέρομαι στο πάχος του (αντοχή σε A) αλλά την ποιότητα τον μονώσεων των καλωδίων. Και πολύ μικρότερο καλώδιο να βάλεις, εάν είναι σωστή η μόνωση του, αυτό που έγινε δεν πρέπει να γίνει. Θα λιώσει, θα ακουμπήσουν οι αγωγοί μεταξύ τους και θα πέσει η ασφάλεια.

 

Εδώ βλέπεις τα flame retardant καλώδια

Και εδώ τα απλά κινεζοκαλώδια

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άρα ακόμα να αποκτήσουμε στην Ελλάδα το 1ο ηλεκτρικό που πήρε φωτιά μόνο του!

Τι συνέβη με το Tesla που πήρε φωτιά ενώ φόρτιζε: «Η κάμερα κατέγραψε έναν ύποπτο» | Έθνος (ethnos.gr)

Αναφορά σε κείμενο

Η κάμερα του αυτοκινήτου έχει καταγράψει ένα άτομο που καθόταν για περισσότερο από μία ώρα κοντά στο αυτοκίνητο, το επεξεργαζόταν και προσπάθησε να αποσυνδέσει τα καλώδια. Από τις πληροφορίες που έχουμε μέχρι στιγμής δεν φαίνεται να είναι βλάβη στην μπαταρία. Θα γινόντουσαν εκρήξεις. Οι κάμερες δεν έχουν καταγράψει από που ξεκινάει η φλόγα. Δεν ξέρω αν έβαλε την φωτιά κάτω από το αυτοκίνητο ή βραχυκύκλωσε κάτι όταν προσπάθησε να αποσυνδέσει τα καλώδια φόρτισης. Τα καλώδια αυτά έχουν κάποιες ασφάλειες και είναι δύσκολο να τα αποσυνδέσει κάποιος που δεν ξέρει. Στο βίντεο φαίνεται να ασκεί μεγάλη πίεση και δύναμη στο όχημα. Αλλά ακόμα δεν έχει βγει το πόρισμα. Αυτός ήταν κοντά στα 30, ίσως είχε πιει κάτι, συμπεριφερόταν αλλόκοτα. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φήμες λένε ότι ο ύποπτος έχει γράψει πάνω από ένα comment εδώ μέσα αναφερόμενος ότι τα ηλεκτρικά είναι μία φούσκα! /s

  • Haha 11
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, teodor_ch είπε

Άρα ακόμα να αποκτήσουμε στην Ελλάδα το 1ο ηλεκτρικό που πήρε φωτιά μόνο του!

Τι συνέβη με το Tesla που πήρε φωτιά ενώ φόρτιζε: «Η κάμερα κατέγραψε έναν ύποπτο» | Έθνος (ethnos.gr)

 

ενδιαφέρον. παραμένει πρόβλημα παντως. δεν γινετε να κάθεσαι να το κοιτας οσο φορτιζει. 

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

52 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

ενδιαφέρον. παραμένει πρόβλημα παντως. δεν γινετε να κάθεσαι να το κοιτας οσο φορτιζει. 

Δολιοφθορά είναι. Είτε φορτίζει είτε όχι το ίδιο κάνει. Τα ίδια ισχύουν για όλα τα οχήματα!

 

Για την συζήτηση με τα ελαστικά που είχαμε...

150.000miles

3 set ελαστικών

φρένα ακόμα τίποτα

image.png.7e7a8b6e07722bb7ea68fc70ddf37fb2.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, teodor_ch είπε

Δολιοφθορά είναι. Είτε φορτίζει είτε όχι το ίδιο κάνει. Τα ίδια ισχύουν για όλα τα οχήματα!

 

Για την συζήτηση με τα ελαστικά που είχαμε...

150.000miles

3 set ελαστικών

φρένα ακόμα τίποτα

image.png.7e7a8b6e07722bb7ea68fc70ddf37fb2.png

πολυ ενδιαφερον αυτο με τα λαστιχα και θετικο. διαφωνω ομως με τη δολιοφθορα. δεν συμβαινει σε ολα τα οχηματα να καιγονται επειδη καποιος ηθελε να κλεψει το καλωδιο. βεβαια ποιος θα παρει ηλεκτρικο χωρις ασφαλεια πυρος? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

πολυ ενδιαφερον αυτο με τα λαστιχα και θετικο. διαφωνω ομως με τη δολιοφθορα. δεν συμβαινει σε ολα τα οχηματα να καιγονται επειδη καποιος ηθελε να κλεψει το καλωδιο. βεβαια ποιος θα παρει ηλεκτρικο χωρις ασφαλεια πυρος? 

Μπορεί να μην ήθελε να κλέψει το καλώδιο αλλά γενικότερα να προκαλέσει φθορά. Είναι κάτι το οποίο δεν γνωρίζουμε ακόμα. Το ότι προσπαθούσε πάντως να αφαιρέσει το καλώδιο δεν μας δείχνει ούτε ότι προσπαθούσε να το κλέψει αλλά ούτε ότι πήρε απαραίτητα φωτιά από αυτό όπως και ο ίδιος ο ιδιοκτήτης δεν έχει αυτή την πληροφορία.

Απ' την άλλη δεν ξέρω που προκύπτει ότι οι μπαταρίες είναι βόμβες, καθώς έτσι παρουσιάζεται και εδώ αλλά και στο ρεπορτάζ του Ευαγγελάτου. Ναι μεν μπορεί να κάνουν κάποια έκρηξη η οποία θα είναι αισθητή στα αφτιά κάποιου ή επικίνδυνη για όσο βρίσκεται δίπλα στο όχημα αλλά σίγουρα δεν θα αφανίσει μία γειτονιά. Για όσους είναι δίπλα δίνεται άπλετος χρόνος καθώς υπάρχουν διάφορα layers ασφαλείας τα οποία καθυστερούν κατά πολύ μία φωτιά. Μάλιστα απ' όσο έψαξα δεν βγήκα κάποιο Tesla ή άλλο ηλεκτρικό να παίρνει φωτιά (πχ μετά από τράκα) και να προκαλείται έκρηξη ενώ έχει καεί ολοσχερώς.

Δεν κατανοώ λοιπόν τόσο εδώ, όσο στον Ευαγγελάτο, όσο και στον ιδιοκτήτη του Αυτοκινήτου που θέλει να το μεταφέρει σε "ασφαλές" σημείο από που προκύπτει ο φόβος τους; Ειδικά τόσο στον ιδιοκτήτη που πραγματικά αν φοβάσαι κάτι τέτοιο γιατί πήγες και πήρες ηλεκτρικό; Ελπίζω πάντως να είναι ασφαλισμένο και να το δει ξανά στον δρόμο.

Edit: Δείτε αυτό εδώ το Tesla που έχει καεί ολοσχερώς και λόγος για μεγάλη έκρηξη, καθώς και τα κομμάτια του αυτοκινήτου βρίσκονται δίπλα σε αυτό και όχι διασκορπισμένα στον δρόμο όπως θα συνέβαινε από μία έκρηξη οχήματος. Έχουν μείνει στο σημείο που τράκαρε και εκεί που τελικά ακινητοποιήθηκε.

 

Επεξ/σία από manolis940
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

πολυ ενδιαφερον αυτο με τα λαστιχα και θετικο. διαφωνω ομως με τη δολιοφθορα. δεν συμβαινει σε ολα τα οχηματα να καιγονται επειδη καποιος ηθελε να κλεψει το καλωδιο. βεβαια ποιος θα παρει ηλεκτρικο χωρις ασφαλεια πυρος? 

Για τη φωτιά μένει να δούμε εάν του έβαλε φωτιά αυτός τελικά. 

Πόσες κλοπές γίνονται σε καταλύτες? Πόσοι πάνε και τα γρατζουνάνε με κλειδιά? Πάντα υπήρχαν δολιοφθορές. 

Δεν είναι διαφορετικό το να πάει κάποιος να κάψει ένα ICE, BEV, PHEV κλπ.

Τουλάχιστον τώρα (μπράβο στην τεσλα για αυτό) υπάρχει το sentry mode που αν το έχεις ενεργοποιημένο καταγράφει όλη την κίνηση τριγύρω (και νομίζω σε ενημερώνει κιόλας). Δυστυχώς στην Ελλάδα στο Ioniq δεν το έχω. Μόνο για Korea έχω διαβάσει ότι το δίνουν. Οκ, λύνεται με dashcams + παροχή απο την μπαταρία αλλά δεν είναι το ίδιο με να το έχεις απο το εργοστάσιο και να πατάς ένα κουμπί για να το ενεργοποιείς. 

 

ΥΓ. Για το καλώδιο επιμένω. Και να πάς να το κόψεις εάν είναι σωστό καλώδιο δεν πρέπει να υπάρξει ούτε φωτιά ούτε τίποτα άλλο. Απλά να πέσουν οι ασφάλειες και τέλος.

Επεξ/σία από teodor_ch
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...