Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Να πω την αλήθεια, το έχω γραμμένο! Να είναι καλά και η μεικτή.

Θυμήθηκα που είχα πρωτοπάρει το Golf και βρήκα σαπούνια, κρέμες και κεριά που είχα αγοράσει τότε και το είχα να γυαλίζει τα πρώτα δύο χρόνια. Τα έψαξα για να τα βάλω στο καινούργιο, αλλά δεν το κόβω…

Σταμάτησα να “γυαλίζω” τα οχήματα πριν από ~15 χρόνια.

Μου το γρατζούνισε και μία οδηγός και ξεκινήσαμε τη διαδικασία με την ασφάλεια, αλλά για μία γρατζουνιά στον προφυλακτήρα (πλαστικό) όσο ένα 5λεπτο κέρμα, δεν αξίζει ούτε τον χρόνο μου να πηγαίνω στο φανοποιό.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

9 λεπτά πριν, @pnea1973 είπε

Θα ήθελα να μάθω τι έγινε.

Η φωτιά, δεν είναι προφανώς στην μπαταρία. Εγινε κάτι στο κύκλωμα της φόρτισης;

 

Γράφει ότι πήρε φωτιά ο φορτιστής. Ίσως να ήταν και το καλώδιο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εχει σημασία που πήρε φωτιά;; Ευτυχώς επενέβη μάλλον εγκαιρα  η Πυροσβεστική.

Και κάποιοι μου λένε ότι το υγραέριο είναι επικινδυνο.😁

Επεξ/σία από papoys1
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειναι ξεκάθαρο οτι δεν πήρε η μπαταρία, το πιθανότερο είναι το καλώδιο να αναψε.

Εχει ακουστεί κανα τζιμάνι να τα τρυπάει και να πληγώνει τη μόνωση;

Ακόμα και το πεύκο που αρπάζει για πλάκα ειναι άθικτο απο πάνω του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, @pnea1973 είπε

Θα ήθελα να μάθω τι έγινε.

Η φωτιά, δεν είναι προφανώς στην μπαταρία. Εγινε κάτι στο κύκλωμα της φόρτισης;

 

Για να εχει καει κι ο φορτιστης ετσι, μαλλον φταιει ο φορτιστης.

Αν εφταιγε η μπαταρια η ο φορτιστης του αυτοκινητου θα ειχε ξεκινησει η φωτια απο το κεντρο του αμαξωματος.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υποθέτω ότι το καλώδιο είναι σωστό οπότε αν είχε πρόβλημα και αρχίσει να λιώνει γίνεται βραχυκύκλωμα και κλείνουν τα ρεύματα. Δεν παίρνει φωτιά για να τη μεταφέρει. Με τέτοια απόσταση πώς κάηκε και ο φορτιστής και το αμάξι μου φαίνεται περίεργο. 

Θα έλεγα ότι ξεκίνησε απο το αμάξι γιατί έχει περισσότερη ζημιά.

EDIT:

Βλέπω φορτιστή χωρίς καλώδιο (type 2) άρα ο οδηγός κούμπωσε το δικό του. Ελπίζω να μήν ήταν απο τα φθηνά του AliExpress που διαβάζω και αγοράζουν κάποιοι... 

Το περισσότερο ζόρι το τρώει το καλώδιο, οι ενώσεις του και ο inverter του αυτοκινήτου αφού μιλάμε για AC φόρτιση.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, @pnea1973 είπε

Δεν ξέρω απο την άλλη πλευρά, αν είναι πιο έντονα τα σημάδια. Γιατί απο εκεί είναι ο φορτιστής στα Tesla. 

πιθανώς γιατί ο πυροσβέστης με τη μία μάνικα (η άλλη είναι κάτω) είναι από κείνο το σημείο.Κάηκε το πίσω μέρος του αυτοκινητου αλλά ευτυχώς δεν πρέπει να πήρε η μπαταρία γιατί δεν θα είχε μείνει τίποτε.Το φτερό τσουρουφλίστηκε γιατί οπως φαίνεται από τη γυμνή ζάντα πήρε φωτιά το λάστιχο,οπότε οι πυροσβέστες πρόλαβαν το μεγαλύτερο κακό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, papoys1 είπε

πιθανώς γιατί ο πυροσβέστης με τη μία μάνικα (η άλλη είναι κάτω) είναι από κείνο το σημείο.Κάηκε το πίσω μέρος του αυτοκινητου αλλά ευτυχώς δεν πρέπει να πήρε η μπαταρία γιατί δεν θα είχε μείνει τίποτε.Το φτερό τσουρουφλίστηκε γιατί οπως φαίνεται από τη γυμνή ζάντα πήρε φωτιά το λάστιχο,οπότε οι πυροσβέστες πρόλαβαν το μεγαλύτερο κακό.

Το θέμα είναι να δούμε τι ήταν ελλαττωματικό. Το καλώδιο; Απο την μεριά του  Tesla; Απο την μεριά του φορτιστή;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, @pnea1973 είπε

Το θέμα είναι να δούμε τι ήταν ελλαττωματικό. Το καλώδιο; Απο την μεριά του  Tesla; Απο την μεριά του φορτιστή;

δεν νομιζω να μαθουμε ποτε αλλα ποιος απο εμας ειναι ικανος να ελεγξει ενα καλωδιο?! ακομα και το δικο σου καλωδιο το μαμα δεν ξερεις αν εχει ελατωμμα. αραγε ποση σημασια εχει αν τσακισες ασχημα το καλωδιο κατα τη χρηση με το περασμα των χρονων?? για τον φορτιστη δεν το συζητάω καν, σιγουρα κανενας δεν εχει τα μεσα να ελεγξει την καλη του λειτουργία. βεβαια ο φορτιστης εδω δεν φαίνεται να εχει αρπάξει. υποθετω θα ηταν καταμαυρος αν ξεκινουσε απο εκει η φωτια. 

σε καθε περιπτωση ειναι ακρως ανησυχητικό γιατι σε μια πυλωτη, ποσο μαλλον σε κανενα υπογειο, αυτο θα ηταν πολυ μεγαλη ζημια. αργα η γρηγορα η μπαταρια θα παρει φωτια αν δεν την προλαβουν. γιαυτο και η μανικα απο κατω.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ότι κάτι θα αστοχήσει κάποια στιγμή είναι δεδομένο. 

Το θέμα είναι γιατί οι δικλείδες ασφαλείας δεν δούλεψαν ή δεν ήταν επαρκής για να μήν γίνει αυτό που έγινε. 

Το καλώδιο και να λιώσει και να πάρει φωτιά δεν πρέπει να επεκταθεί. Και εγώ να προσπαθήσω να το κάψω αυτό πρέπει απλά να λιώσει. Απο τη μεριά του αυτοκινήτου υπάρχει αισθητήρας θερμοκρασίας στην θύρα φόρτισης οπότε αν έχει πρόβλημα το βύσμα σταματάει η φόρτιση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορεί η φωτιά να ξεκίνησε και από κάποια άλλη αιτία , π.χ. κάποιο αποτσίγαρο που κάποιος ασυνείδητος έριξε στο σημείο σίγουρα πολλές πευκοβελόνες κάτω (σιγά μην τις σκουπίζει κανείς)😛 , ενδεχομένως λίγος αέρας δεν θέλει πολύ να γίνει το κακό.

Βέβαια εμείς οι κατά των ηλεκτρικών θα ρίξουμε μερικά αναθέματα , αλλά ας σκεφτούμε και τον ιδιοκτήτη που αν δεν είχε ασφάλεια φωτιάς άντε να πληρώσει τη ζημιά.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...