Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 ώρες πριν, haris_216 είπε

Για βοήθησέ με να καταλάβω τι "νομίζω" ότι βλέπω στις φωτογραφίες (Νέα Σμύρνη). Γιατί εγώ "νομίζω" ότι βλέπω τη Νέα Σμύρνη, με παρκαρισμένα αυτοκίνητα στα φαρδιά της πεζοδόμια, μέρα μεσημέρι. Και μάλιστα στη μία φωτογραφία θα δεις ότι πίσω υπάρχει και η πυλωτή. Άρα είτε περισσεύουν τα οχήματα της συγκεκριμένης πολυκατοικίας, είτε των γειτονικών.

Σημ. Αν δεν σου αρκεί ο λόγος μου ότι οι φωτό δεν αποτελούν μεμονωμένο περιστατικό feel free για καφεδάκι στην πλατεία και μετά κάνε βολτούλα. Άνω ή κάτω Νέα Σμύρνη, διάλεξε εσύ. Μάλιστα φύγε και από την πλατεία για να μη νομίζεις ότι η κατάσταση αφορά τους επισκέπτες της. Και σου έβαλα Νέα Σμύρνη γιατί έχει τη φήμη της άπλας. Φαντάζομαι ότι δεν αμφισβητεί κανείς την κατάσταση στη γειτονική Καλλιθέα όπου τα περισσότερα κτήρια είναι πριν το 2000

01.jpg

02.jpg

03.jpg

04.jpg

Παντως από θερμικα η Νέα Σμύρνη σκίζει και απλα έχει και μεγάλα πεζοδρόμια για ανετο παρκάρισμα .😁

Αντε να ανβάσει κάποιος και από τα στενά του Πειραια , που στα πλάγια τα αυτοκίνητα είναι κοπανημένα γιατί έχει τόσους στενούς δρόμους που κάποιος λίγο ατζαμής μπορεί να ξύσει καμιά 20αριά σε μια μέρα.🤣

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 ώρες πριν, Anastazio είπε

Το μελλον ειναι οι αποσπωμενες μπαταριες οσων αφορα την ηλεκτροκινηση, στην κινα υπαρχει ηδη, η κινα οδηγει τις εξελιξεις γυρω απο τη μπαταρια! Σιγα μη γεμισουμε μπαλαντεζες τον τοπο...

ακόμα πιο δύσκολο σενάριο μιας και απαιτεί χώρο , άσε που χάνεις το μοναδικό πλεονέκτημα (για λίγους) ,τη φόρτιση στο σπίτι (ιδανικά απο φ/β). Αν είναι να πληρώνεις χρυσάφι τη φόρτιση/ή την αλλαγή που ανέφερες , πάει περίπατο η φαση

για τύπου φορτηγά ίσως σε Εθνική οδό , ή εταιρικά βαν και τοποθέτηση στην έδρα της εταιρίας ίσως έχει νόημα αλλά το κόστος θα εκτοξευθεί (βαν συν έξτρα μπαταρίες συν το κόστος του εξοπλισμού αλλαγής)

5 ώρες πριν, malakudi είπε

@korakios Έχεις χρόνο μέχρι το 2035 να μαζέψεις χρήματα και να πάρεις. Αν αφήσει η ΕΕ να έρχονται μεταχειρισμένα θερμικά από τις βόρειες χώρες σε μας μετά το 2035 θα είναι σα να μας πασάρει τον καρκίνο τους. Να μας λείπει. Τα χρονοδιαγράμματα έχουν τεθεί, κάντε τα κουμάντα σας.

στην 20ετία λήγουν οι δεξαμενές cng , άρα έχω χρόνο μέχρι το 2040 , απλά ελπίζω να έχουν αλλάξει τα πράγματα

______________________________________________

με τα κιτ μετατροπής , τι πιστεύετε ? Θα έρθουν κάποια στιγμή ή θα φροντίσουν να είναι ασύμφορα ?

πχ σε ποδήλατο (χωρίς επιδοτήσεις) συμφέρει να κάνεις μετατροπή

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, papoys1 είπε

Εμένα μου φαίνεται πως κάποιοι ζούνε σε γυάλα , σε χωριά με άπλα ,  μονοκατοικίες με κλειστά γκαράζ , ή δουλειά με πάρκιν και δωρεάν φόρτιση.

Κοίτα κόσμος που ζει σε γυάλα. Μάντεψε χώρα.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω εχω κατι αλλο απορια. Εχω καταλαβει πως για τα ηλεκτρικα αυτοκινητα καλο ειναι (απαραιτητο ) να εχεις μικτη ασφαλεια.. 

Ποιο ειναι το κοστος πχ για το αττο3 μιας νορμαλ μικτης ; Πχ να το συγκρινουμε με ενα xceed των 26500 χιλ (μιας και τοσο βγαινει και το αττο3 με την επιδοτηση).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, jimmysss! είπε

εγω εχω κατι αλλο απορια. Εχω καταλαβει πως για τα ηλεκτρικα αυτοκινητα καλο ειναι (απαραιτητο ) να εχεις μικτη ασφαλεια.. 

Ποιο ειναι το κοστος πχ για το αττο3 μιας νορμαλ μικτης ; Πχ να το συγκρινουμε με ενα xceed των 26500 χιλ (μιας και τοσο βγαινει και το αττο3 με την επιδοτηση).

Δεν ξέρω για το byd , για tesla με 500€ απαλλαγή και όλα στο μαξ/μιν και 42.500 είναι 608€ το ετήσιο, και η ηλιοροφη των 4Κ πάει στη μικτή όχι στο θραύση.

Screenshot_20240920_145651_Samsung Notes.jpg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, teodor_ch είπε

Σωστά όλα εκτός απο το παραπάνω. Όλη η πρόταση ισχύει για εσένα μόνο. 

Αν κάποιος έχει parking και ΦΒ, κάνει ~10.000χλμ/έτος και δεν κάνει ταξίδια συχνά τότε τον συμφέρει ένα ηλεκτρικό.

Και από το δίκτυο να παίρνεις ρεύμα πάλι σε συμφέρει.

3 ώρες πριν, teodor_ch είπε

Εάν φτάσουμε σε 5' φόρτιση δε ξέρω αν προτιμώ τύπου αντικατάσταση ή να φορτίζω τη δικιά μου.

Και πού θα ξέρω αυτή που θα μπεί πόσες ωφέλιμες kWh θα έχει?

Και πόσο αξιόπιστες θα είναι δεδομένου ότι κουμάντο θα κάνει η εταιρία = κέρδος. 

Μπαίνουμε σε άλλα μονοπάτια που θα χρειάζεται να έχει κάποιος συνδρομή κλπ.

Προτιμώ να φορτίζω τη δικιά μου όποτε θέλω σε 5'.

Φορτιστές υπάρχουν σχεδόν παντού ήδη.

Θεωρητικά αν φτάσεις στο σημείο να έχεις εναλλασόμενες μπαταρίες πιθανών να μην έχεις "δικιά σου" μπαταρία και να αγοράζεις το αυτοκίνητο χωρίς αυτή. Αλλά ακόμη και έτσι όσο κακή και να είναι θα βάλεις την επόμενη που θα είναι καλή. Φυσικά θα χάσεις το κομμάτι του να είσαι αυτόνομος και δεν ξέρω κατά πόσο το θέλει αυτό ο μέσος οδηγός ηλεκτροκίνητου οχήματος.

37 λεπτά πριν, jimmysss! είπε

εγω εχω κατι αλλο απορια. Εχω καταλαβει πως για τα ηλεκτρικα αυτοκινητα καλο ειναι (απαραιτητο ) να εχεις μικτη ασφαλεια.. 

Ποιο ειναι το κοστος πχ για το αττο3 μιας νορμαλ μικτης ; Πχ να το συγκρινουμε με ενα xceed των 26500 χιλ (μιας και τοσο βγαινει και το αττο3 με την επιδοτηση).

Η μικτή είναι απαραίτητη σε κάθε νέο όχημα καθώς και η παραμικρή γρατζουνιά θα φτιαχτεί στην αντιπροσωπεία για να μην χάσεις την εγγύηση με αυξημένο κόστος.

Τώρα όσον αφορά τα ηλεκτρικά που τα εξωτερικά συνεργεία είναι μετρημένα στα δάκτυλα και οι παροχές τους επίσης είναι χαζό να μην βάλεις ασφάλεια.

Γνωστό μου πρόσωπο τράκαρε Tesla model 3 και πήρε μπροστά και δεξιά και η αντιπροσωπία στο service πχ στην Ελλάδα είναι η αγαπημένη σε όλους μας Καρέντα η οποία του ζήτησε περισσότερα απ' ότι κάνει το αμάξι για να το επισκευάσει.

Αυτά είναι τα ουσιαστικά αρνητικά των ηλεκτρικών που θα πρέπει να μπουν στο τραπέζι απ' την "αντίπαλη" πλευρά αλλά καθόμαστε και αναλωνόμαστε αν βγάζει 800χμ με μία φόρτιση ή αν θα κάνουμε στάση να φάμε και να πιούμε κάτι κάθε 300 χιλιόμετρα.

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

56 minutes ago, manolis940 said:

Γνωστό μου πρόσωπο τράκαρε Tesla model 3 και πήρε μπροστά και δεξιά και η αντιπροσωπία στο service πχ στην Ελλάδα είναι η αγαπημένη σε όλους μας Καρέντα η οποία του ζήτησε περισσότερα απ' ότι κάνει το αμάξι για να το επισκευάσει.

Αυτο το κανουν για να αποφυγουν να το φτιαξουν . Κατα πασα πιθανοτητα δεν μπορουν κιολας. Γενικα στις δυσκολες βλαβες σου βγαζουν το λαδι για να ασχοληθουν, ολοι... Για κανα service να αλλαξουν φιλτρο καμπινας καλοι ειναι..

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, aionnou είπε

Δεν ξέρω για το byd , για tesla με 500€ απαλλαγή και όλα στο μαξ/μιν και 42.500 είναι 608€ το ετήσιο, και η ηλιοροφη των 4Κ πάει στη μικτή όχι στο θραύση.

Εντυπωσιακα χαμηλο...600 ευρο βγαινει η κλοπης/πυρος σε καινουριο αμαξι των 38k και για απαλλαγη 400-600 ευρο ζηταν 1000+ τον χρονο. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, gbras είπε

Αυτο το κανουν για να αποφυγουν να το φτιαξουν . Κατα πασα πιθανοτητα δεν μπορουν κιολας. Γενικα στις δυσκολες βλαβες σου βγαζουν το λαδι για να ασχοληθουν, ολοι... Για κανα service να αλλαξουν φιλτρο καμπινας καλοι ειναι..

Το έχω σκεφτεί αυτό το ενδεχόμενο όπως και το ενδεχόμενο απλώς να περιμένουν ότι αυτός που θα έρθει θα έχει και ασφάλεια οπότε μπορούν να βγάλουν πολλά παραπάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 minutes ago, manolis940 said:

Το έχω σκεφτεί αυτό το ενδεχόμενο όπως και το ενδεχόμενο απλώς να περιμένουν ότι αυτός που θα έρθει θα έχει και ασφάλεια οπότε μπορούν να βγάλουν πολλά παραπάνω.

Αν το κοστος ειναι κοντα στην ποσο αποζημιωσης η ασφαλεια θα το βγαλει ολικη και θα το πουλησει καπου .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, aionnou είπε

Δεν ξέρω για το byd , για tesla με 500€ απαλλαγή και όλα στο μαξ/μιν και 42.500 είναι 608€ το ετήσιο, και η ηλιοροφη των 4Κ πάει στη μικτή όχι στο θραύση.

Screenshot_20240920_145651_Samsung Notes.jpg

Πως καταφέρατε αυτή την τιμή; Καταλαβαίνω είναι η Hellas Direct. Μήπως είστε επαρχία;

Επεξ/σία από dimitris_dimos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, aionnou said:

Δεν ξέρω για το byd , για tesla με 500€ απαλλαγή και όλα στο μαξ/μιν και 42.500 είναι 608€ το ετήσιο, και η ηλιοροφη των 4Κ πάει στη μικτή όχι στο θραύση.

Screenshot_20240920_145651_Samsung Notes.jpg

Καταρχας οντως η τιμη ακουγεται αρκετα καλη.. μηπως ειναι συνδαιστικη προσφορα ή ερχεται απο ανανεωση αρκετα παλιου συμβολαιου; 

Επισης αυτο με την ηλιοροφη; τι παιζει;  γενικα οι ηλιοροφες μπαινουν στην μεικτη και οχι στη θραυση;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Εντυπωσιακα χαμηλο...600 ευρο βγαινει η κλοπης/πυρος σε καινουριο αμαξι των 38k και για απαλλαγη 400-600 ευρο ζηταν 1000+ τον χρονο. 

Αυτό είναι στο άλλο άκρο νομίζω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, dimitris_dimos είπε

Πως καταφέρατε αυτή την τιμή; Καταλαβαίνω είναι η Hellas Direct. Μήπως είστε επαρχία;

Βόρεια προάστια Αττικής είμαι,  δεν έκανα τίποτα από το να βάλω τον κωδικο praktiker και όλα τα αυτοκίνητα μας τα έχουνε εκεί ασφαλισμένα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, aionnou είπε

Βόρεια προάστια Αττικής είμαι,  δεν έκανα τίποτα από το να βάλω τον κωδικο praktiker και όλα τα αυτοκίνητα μας τα έχουνε εκεί ασφαλισμένα.

Τώρα που δοκίμασα για Αττική βγαίνει 810 -15%(κωδικός Praktiker)= 690€. Κάπου εκεί ήταν και πριν λίγους μήνες. Ίσως παίζει ρόλο που έχετε κι άλλα αυτοκίνητα εκεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...