Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Να ξεδιαλυνουμε μερικους μυθους:

1. Τα ηλεκτρικα εχουν service αλλα η συχνοτητα ειναι αναλογα με την εταιρια. Αλλες, οπως η Hyundai , θελουν καθε χρονο και μαλιστα καθε 4 χρονια ειναι ιδιαιτερα ακριβο γιατι περιλαμβανει και την αντικατασταση του αντιψυκτικου της μπαταριας,  και καποιες οπως η Tesla δεν εχουν τακτικο service,  αν και οποτε χρειαστει.

2.Τα λαστιχα δεν τρωγονται πιο γρηγορα στα ηλεκτρικα. Ειναι πιο ευκολο να το κανεις βεβαια λογω της υψηλης και αμεσης ροπης αλλα αν πηγαινεις κανονικα δεν εχει διαφορα απο αναλογο θερμικο.

3. Βλαβες εχουν τα ηλεκτρικα σιγουρα πιο αραια απο θερμικο και συνηθως θα ειναι ακριβη αν και οταν εμφανιστει. Το καλο ειναι οτι εχουν αρχισει και εμφανιζονται συνεργεια τριτων οι οποιοι μπορουν να αναλαβουν τι βλαβες με πολυ μικροτερο κοστος.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

8 λεπτά πριν, Morosana είπε

 

Δίνοντας έξτρα βάρος στα σύστημα ανάκτησης ενέργειας στα φρένα μπορεί να κάνεις ζημιά. Και η ίδια η Peugeot αναφέρει ότι τα ηλεκτρικά της δεν κάνουν για ρυμούλκηση. 

Εγώ είπα τι προβλέπει ο κατασκευαστής. Προσωπικά είναι κάτι που δεν με ενδιαφέρει, σε κανένα αυτοκίνητο που είχα καθως δεν έχω τρέιλερ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, @pnea1973 είπε

Εγώ είπα τι προβλέπει ο κατασκευαστής. Προσωπικά είναι κάτι που δεν με ενδιαφέρει, σε κανένα αυτοκίνητο που είχα καθως δεν έχω τρέιλερ. 

Εμένα με ενδιαφέρει γιατί χρησιμοποιώ τρέιλερ και πολύ συχνά για τη βάρκα και το jet

Από το site της Peugeot που είναι επίσης κατασκευαστής. 

Screenshot_2024-09-18-17-39-39-874_com.android.chrome.jpg.3d686c3651eff3b32017a7925ded694e.jpg

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, basilis_k6 είπε

ναι αλλα τρωνε τα πανακριβα τους λαστιχα σαν μοτοσυκλέτες. κατι 15κ χλμ ακουω και μου πεφτουν τα μαλλια. ev6 600ευρω λαστιχα στις 17κ χλμ αλλαξε ο αλλος. παει περιπατο το δεν κανω σερβις. θα μου πεις ειχε ροπη και την χρησιμοποιησε. σωστο απο τη μια αλλα και σε κατι τεσλα που πανε οικονομικα πανω απο 30κ χλμ δεν βγαζουν. εγω τα δικα μου τα λιωνω και στις 40 εχω ακομα ψωμι.

δεν έχω φτάσει ποτέ τα 40κ χλμ με το ίδιο σετ ελαστικών. Είτε τα προσέχετε πολύ. είτε το αυτοκίνητο σας έχει χαμηλή ιπποδύναμη είτε και τα 2 :).

Για να τα λέμε και όλα... τα Michelin e-primacy που φοράνε κάποια tesla είναι κυριολεκτικά για πέταμα ιδίως στο βρεγμένο. Απορώ πως μια τόσο σοβαρή εταιρεία έχει βγάλει τόσο κακό ελαστικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
42 λεπτά πριν, Morosana είπε

Εμένα με ενδιαφέρει γιατί χρησιμοποιώ τρέιλερ και πολύ συχνά για τη βάρκα και το jet

Από το site της Peugeot που είναι επίσης κατασκευαστής. 

Screenshot_2024-09-18-17-39-39-874_com.android.chrome.jpg.3d686c3651eff3b32017a7925ded694e.jpg

 

Εμένα την βάρκα επειδή την έχω ήδη σε νησί, την ρίχνει ενας που έχει πάρκιγνκ σκαφών. Αλλά απο την στιγμή που η BYD δίνει δυνατότητα τότε νομίζω οτι μπορεί. Σε αυτό που έβαλες λέει οτι αν το οχημα δεν είναι πιστοποιημένο δεν μπορεί να τραβήξει, και μετά οτι το 208 και το 2008 δεν είναι ικανά να τραβήξουν. Δεν ξέρω εαν ισχύ αυτό για όλα τα ηλεκτρικά. Προφανώς κάθε εταιρεία έχει τα δικά της. Οπότε θα πρέπει να δείς στα μοντέλα που θέλεις εαν μπορεί να ρυμουλκήσει... Απλα νομίζω οτι με το τρειλερ θα πέφτει λογικά περισσότερο η μπαταρία. 

Επεξ/σία από @pnea1973
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, basilis_k6 είπε

2,2 τονους αμαξι και εβγαλε 70κ χλμ? το πιστευεις τωρα εσυ αυτο?

δεν εχουν τοσο βαρος και ροπη τα θερμικα για να συγκρινω, ουτε εχει τοση σημασια απλα το αναφερω γιατι το "δεν κανω σερβις" ειναι πολυ αυθαιρετο. ναι δεν κανεις τα απλα βασικα που κανουμε σε ενα θερμικο αλλα εχει η μπορει να εχει αλλα κοστη. εγω πιο πολυ φοβαμαι τις βλαβες παντως παρα τα λαστιχα. θεωριτικα εχουν λιγες και σπανιες αλλα ειναι ακριβες.

https://calimotive.com/products/performance-rear-drive-unit-inverter-assembly

θα μου πεις δεν χαλαει σχεδον ποτε. θα σου πω αν σου κατσει...

Όταν το διαβάζω απο πολλά άτομα το πιστεύω. 

Εσύ χωρίς εμπειρία πώς κρίνεις ότι αυτοί λένε ψέματα?

Γκούγκλαρε το να βρείς ποστ. reddit και fb

1 ώρα πριν, Morosana είπε

 

Δίνοντας έξτρα βάρος στα σύστημα ανάκτησης ενέργειας στα φρένα μπορεί να κάνεις ζημιά. Και η ίδια η Peugeot αναφέρει ότι τα ηλεκτρικά της δεν κάνουν για ρυμούλκηση. 

Αυτό δεν ισχύει. Στα περισσότερα φρεναρίσματα ανάκτησης το μοτέρ φρενάρει μέχρι ένα σημείο και απο εκεί και πέρα ρολάρει. 

Μπορεί για άλλους λόγους να μήν κάνουν για ρυμούλκηση. 

Edit: Διάβασα ότι μπορεί να μπερδέψει τα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου το έξτρα βάρος. Τί νω πώ. Στην Αμερική έχω δεί ioniq awd μέχρι και σε χωράφι να σέρνει μπάλες άχυρο...

Επεξ/σία από teodor_ch
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, @pnea1973 είπε

Εμένα την βάρκα επειδή την έχω ήδη σε νησί, την ρίχνει ενας που έχει πάρκιγνκ σκαφών. Αλλά απο την στιγμή που η BYD δίνει δυνατότητα τότε νομίζω οτι μπορεί. Σε αυτό που έβαλες λέει οτι αν το οχημα δεν είναι πιστοποιημένο δεν μπορεί να τραβήξει, και μετά οτι το 208 και το 2008 δεν είναι ικανά να τραβήξουν. Δεν ξέρω εαν ισχύ αυτό για όλα τα ηλεκτρικά. Προφανώς κάθε εταιρεία έχει τα δικά της. Οπότε θα πρέπει να δείς στα μοντέλα που θέλεις εαν μπορεί να ρυμουλκήσει... Απλα νομίζω οτι με το τρειλερ θα πέφτει λογικά περισσότερο η μπαταρία. 

Και με τα θερμικά πέφτει η εμβέλεια προσθέτωντας βάρος δεν είναι αυτό πρόβλημα μπορεί στα ηλεκτρικά να πέφτει λίγο περισσότερο αλλά κλαιν δεν το πήρα για να τραβάω.  Ίσως άλλες εταιρείες έχουν διαφορετική βαθμονόμηση στα κιλά ανάκτησης σε σχέση με τη stelantis. Βέβαια εμείς είμαστε λίγο hardcore με το ψάρεμα χειμώνα καλοκαίρι  

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, Morosana είπε

Βέβαια εμείς είμαστε λίγο hardcore με το ψάρεμα χειμώνα καλοκαίρι  

Άσε... Το ίδιο... Τώρα βλέπω θάλασσα που έχει ηρεμία.. Αύριο πρωί πρωί αν κρατήσει ο καιρός είμαι μέσα!!!! 

  • Like 1
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

57 λεπτά πριν, teodor_ch είπε

Όταν το διαβάζω απο πολλά άτομα το πιστεύω. 

Εσύ χωρίς εμπειρία πώς κρίνεις ότι αυτοί λένε ψέματα?

Γκούγκλαρε το να βρείς ποστ. reddit και fb

Αυτό δεν ισχύει. Στα περισσότερα φρεναρίσματα ανάκτησης το μοτέρ φρενάρει μέχρι ένα σημείο και απο εκεί και πέρα ρολάρει. 

Μπορεί για άλλους λόγους να μήν κάνουν για ρυμούλκηση. 

Edit: Διάβασα ότι μπορεί να μπερδέψει τα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου το έξτρα βάρος. Τί νω πώ. Στην Αμερική έχω δεί ioniq awd μέχρι και σε χωράφι να σέρνει μπάλες άχυρο...

δεν ανακαλυψα χθες το ιντερνετ. οι παπατζες τυπου καιω 3λ/100 με το νεο υβδριδικο μου, κανω 70κ χλμ με μαμα λαστιχα και βαρος φορτηγου ή δεν αλλαζα ουτε λαδια στο xt μου και εβγαλε 300.000χλμ ειναι στην ιδια κατηγορία, παπαντζας. 

να πει καποιος πηρα ηλεκτρικο αλλα το παω τοσο χαλαρα που δεν ξερω καν γιατι το πηρα αλλα βγαζω 40κ χλμ με τα λαστιχα να το καταλαβω. αλλα να δωσεις τοσα λεφτα να παρεις Ioniq η τεσλα η eqs και να πηγαινεις πιο αργα απο τα ατος ε, δεν εισαι δειγμα για συζητηση. τα λαστιχα ειναι τα ιδια οτι και να οδηγας και με 300-400 αλογα, 50 κιλα ροπη και 2 τονους δεν θα βγαλεις 50κ χλμ. καποιοι θα το κανουν αλλα δεν επρεπε να παρουν τετοιο αμαξι.

 

με το tow γιατι τετοιο θεμα? δεν μπορειτε απλα να κλεισετε το regen?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@basilis_k6

Το γκοφλ με τα 160+ άλογα/1350κιλά φόραγε 205/55/16 και τώρα στα ~240/2000κιλά άλογα έχω 255/45/20

Είχα υπολογίσει την επιφάνεια του ελαστικού παλαιότερα και έχουν μικρότερη απο 10% διαφορά. Μπορεί κοντά στο 5% δεν θυμάμαι και βαριέμαι να τα ξανακάνω. Υποτίθεταί ότι είναι και ειδικά για EV οχήματα μια χαρά βγαίνουν αυτά που διαβάζω.

 

Να προσθέσω ότι μέχρι και 6ετία που έφτασα τα michelin enegy saver+ που ήταν κορυφή (πολύ καλύτερα απο primacy 4) ποτέ δεν έφτασα στα όρια του πέλματος. Είμαι κοντά στα 40 και κουβαλάω οικογένεια μέσα  :) 

Spoiler

Για παιχνίδι υπάρχει άλλο εργαλείο...

 

image.png.d93e93d98a19afc2ece9e1682f8fef59.png

Καλά ποτέ δεν τα αφήνω έτσι. Έτυχε να μήν μπορώ να πάω στον λαστιχά, μετά έγινε λάθος παραγγελία και τελικά φτάσαμε εκεί...Μόνο στο όρθιο είχε θέμα. Στις στροφές έμπαινε φουλ.

 

Επεξ/σία από teodor_ch
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 λεπτά πριν, @pnea1973 είπε

Άσε... Το ίδιο... Τώρα βλέπω θάλασσα που έχει ηρεμία.. Αύριο πρωί πρωί αν κρατήσει ο καιρός είμαι μέσα!!!! 

Oι μέρες μετά από πανσέληνο είναι killer. 

Κρίμα που δεν υπάρχει κάποιο τοπικ για ψαρέματα 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, teodor_ch είπε

Και Τζουμέρκα πήγαμε και Συρράκο φτάσαμε και είχα τη μικρότερη κατανάλωση γιατί όσο κατεβαίναμε φορτίζαμε!

Ιωάννινα - Συρράκο 20%

επιστροφή 9%

 

Ρε μεγάλε πήγες Συρράκο με το ηλεκτρικό και δε φοβήθηκες μη μείνεις από μπαταρία λόγω υψομέτρου😳

Ελα πλάκα κάνω που είστε όλοι οι ηλεκτροκίνητοι με το δάχτυλο στη σκαντάλη. Αν δεν έχεις ξαναπάει φοβερή διαδρομή. Ελατα , πεύκα , καστανιές , ο Αραχθος , εκείνες οι βρύσες με παγωμένο νερό πριν το Συρράκο σε μια φοβερή διαδρομή. Σίγουρα  πέρασες και από το χωριό μου.

Καμιά 10αριά χιλιόμετρα πριν το Συρράκο το Πετροβούνι αν το θυμάσαι η πατρίδα του Κατσαντώνη βρεεεεεεεεεεεεεεεε. Εχει και ωραίο μαγαζάκι τη ΧΑΡΑΥΓΗ για σταση.

Καλές διαδρομές με το ηλεκτρικό σου  εγώ επιμένω για τους δικούς μου λόγους στο θερμικό μου.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eνδιαφέρουσα φήμη ότι η σχετικά μικρή κινέζικη αυτοβιομηχανία ΝΙΟ έκανε προσφορά στην VW για να αγοράσει το εργοστάσιο της Audi στις Βρυξέλλες το οποίο παραπαίει και πάει για κλείσιμο θέτοντας σε κίνδυνο τους 3000 εργαζόμενους καθώς και πολλούς άλλους παρόχους ανταλλακτικών και υπηρεσιών που συνεργάζονταν με το εργοστάσιο.

Η ΝΙΟ είναι μικρή κινέζικη startup η οποία δεν είναι τόσο γνωστή για τα μοντέλα της, εξειδικεύεται σε premium και high end ηλεκτρικά, αλλά για τα battery swapping stations καθώς έχει πάνω από 3500 στους κινέζικους αυτοκινητόδρομους στους οποίους τα αυτοκίνητα αλλάζουν μπαταρία μέσα σε 3 λεπτά.

Mέχρι πρόσφατα στο εργοστάσιο της Audi στις Βρυξέλλες το οποίο μετράει πάνω από 75 χρόνια ιστορίας και κατασκευάστηκαν μερικά από τα πιο γνωστά μοντέλα όπως ο σκαραβαίος, το Golf και το Passat, ήταν υπεύθυνο για τη συναρμολόγηση του Q8 etron. Η Αudi ανακοίνωσε πέρσι ότι λόγω κόστους θα μεταφέρει την παραγωγή στο Μεξικό και την Κίνα.

  • Like 1
  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Speculoos είπε

Eνδιαφέρουσα φήμη ότι η σχετικά μικρή κινέζικη αυτοβιομηχανία ΝΙΟ έκανε προσφορά στην VW για να αγοράσει το εργοστάσιο της Audi στις Βρυξέλλες το οποίο παραπαίει και πάει για κλείσιμο θέτοντας σε κίνδυνο τους 3000 εργαζόμενους καθώς και πολλούς άλλους παρόχους ανταλλακτικών και υπηρεσιών που συνεργάζονταν με το εργοστάσιο.

Η ΝΙΟ είναι μικρή κινέζικη startup η οποία δεν είναι τόσο γνωστή για τα μοντέλα της, εξειδικεύεται σε premium και high end ηλεκτρικά, αλλά για τα battery swapping stations καθώς έχει πάνω από 3500 στους κινέζικους αυτοκινητόδρομους στους οποίους τα αυτοκίνητα αλλάζουν μπαταρία μέσα σε 3 λεπτά.

Mέχρι πρόσφατα στο εργοστάσιο της Audi στις Βρυξέλλες το οποίο μετράει πάνω από 75 χρόνια ιστορίας και κατασκευάστηκαν μερικά από τα πιο γνωστά μοντέλα όπως ο σκαραβαίος, το Golf και το Passat, ήταν υπεύθυνο για τη συναρμολόγηση του Q8 etron. Η Αudi ανακοίνωσε πέρσι ότι λόγω κόστους θα μεταφέρει την παραγωγή στο Μεξικό και την Κίνα.

Καλη ειδηση, και ωραιο κατα τη γνωμη μου το battery swapping.
Tι λεει ο μεσος Γερμανος για την πιθανοτητα Κινεζοι να παρουν το εργοστασιο; 🧌

Για την προοπτικη της ηλεκροκινησης, διαβαζοντας αυτο το αρθρο, καταλαβαινω οτι η οικονομικη κατασταση στη Ευρωπη την επηρεαζει πολυ. Πεφτουν οι πωλησεις με το που σταματανε οι επιδοτησεις. Πεφτουν ομως και τα εσωτερικης καυσης, η προσωπικη μου γνωμη ειναι οτι πεφτουν γιατι πλεον τα αυτοκινητα εχουν γινει πολυ ακριβα. Με τη λεξη αυτοκινητα εννοω ολη τα περιφερειακα γυρω απο την αγορα και κατοχη ενος καινουργιου αυτοκινητου, ασφαλειες, service, φορους κτλ κτλ. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...