Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

12 ώρες πριν, teodor_ch είπε

1.4 tsi compressor + turbo και να του βάλω lpg?

για να έχω ένα αμάξι 15ετίας που αρχίζει και θέλει αναρτήσεις, καδένα, εγκέφαλο abs (που γλίτωσα τα €2.000 με επισκευή στα €500) και που με το που το πήρε ο αγοραστής μετά απο δύο μέρες του έμεινε με λάδια στο πάτωμα απο τρόμπα συμπλέκτη? Συν άλλα τόσα που θα βγάζει σιγά σιγά.

spacer.png

  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 λεπτό πριν, Ntinaras είπε

spacer.png

Τί φταίω εγώ?!?!? 

Τυχαία βλάβη ήταν λόγο παλαιότητας. Δεν είχε δείξει κάτι για να του το κρύψω.

Ευτυχώς, στην αγορά, επειδή ήταν καλό παιδί και πρίν καν κάνει παζάρι (που μάλλον δεν θα έκανε) του έκοψα εγώ €300 οπότε ένιωθα λιγότερες τύψεις γιατί κάλυψα στην ουσία τη ζημιά.

Αλλά πραγματικά όταν με πήρε τηλέφωνο και μου το είπε ένιωσα πολύ περίεργα. Λύπη που του έτυχε και χαρά που δεν μου έκατσε εμένα! Και ήμουν σε βάφτιση οικογενειακά. Άντε να έπαιρναν ταξί οι υπόλοιποι και να περίμενα οδική και μετά να βγάζω άκρη με το συνεργείο κλπ κλπ. Την καλύτερη στιγμή το έδωσα. 

€12.700 χασούρα (αγορά - πώληση) στα 15 χρόνια! Μου κόστισε δηλαδή ~€850/έτος (χωρίς ασφάλειες, σερβις κλπ)!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, papoys1 είπε

Τώρα είπες εξυπνάδα. 😁Κάνω το Αθήνα Γιάννενα με καμιά σταση 1-2 λεπτων για τουαλέτα 430 χιλιόμετρα περίπου. Γιάννενα θα φουλάρω lpg περίπου 25 ευρώ Αθήνα όταν γυρίσω με 19 λόγω διαφοράς τιμής.

Νομίζεις ότι με απασχολούν τα 45-50 ευρώ που θα δώσω για καύσιμα;;;; ΟΧΙ . Με απασχολούν τα 80 ευρώ που δώσω στα διόδια τα οποία με ηλεκτρικό ή θερμικό είναι τα ίδια.Και τελικά ποιο είναι το κέρδος εσένα που έχεις ηλεκτρικό αν κάνεις την ίδια διαδρομή αλλά θα κάνεις και δύο στάσεις σε ΣΕΑ για φόρτιση στην οποία αν έχεις και την οικογένεια μαζί θα πρέπει πέραν του ρεύματος να πληρώσεις και κανένα 40άρι πήγαινε έλα σε καφέδες - αναψυκτικά τόστ  ή σάντουιτς;;;

Τώρα αν είσαι μπακούρι θα μου πεις μπορείς να τη βγάλεις οικονομικά στις στάσεις με 6-7 ευρώ για δύο  φρέντο και θα φας ένα τοστ αψητο που εχεις μαζί σε αλουμινόχαρτο.🤣

Αναιρώ τον εαυτό μου και απαντάω στο νήμα επειδή ανέφερες την διαδρομή που κάνω και εγώ. Και είναι το μοναδικό ταξίδι που κάνω εκτός απο άλλα κοντινά.

Την έκανα και με το Diesel που είχα.

Πάμε:

Στάση και με το ένα και με το άλλο 15 με 20 λεπτά, πάντα.
Κάνω μία στάση στο Ριο τώρα, ενώ πρίν έκανα στα ΣΕΑ πριν Πάτρα. Καφές τουαλέτα.

Καταρχάς το ταξίδι μου είναι πιο οικονομικό. Αλλά έχετε όλοι μείνει στην οικονομία. Λοιπόν να σου πω εγώ διαφορές σε σχέση με το αμάξι που είχα.

1ον.Θόρυβος

2ον.Ποιότητα κύλισης και ταξιδίου .

3ον.Χρόνος. Με το ηλεκτρικό πάω με +20  χιλ παραπάνω με μεγαλύτερη ασφάλεια, ησυχία και άνεση.

4ον.Ανεση

5ον.Καλύτερη ασφάλεια (ενεργητική και παθητική)

6ον.Οικονομία

Μάλλον έχεις μπερδευτεί. Θεωρείς δηλαδή οτι ένα οχημα κατηγορίας Panda, ενα όχημα κατηγορίας Golf, ενα όχημα κατηγορίας BMW 3, ενα σειρά 5 και μια Mercedes GT63 που έχει ένας φίλος μου, πάνε το ίδιο στον δρόμο σε ταξίδι όπως πχ αυτό που αναφέρεις; Αφού κάνεις αυτή την διαδρομή, τότε θα έχεις παρατηρήσει στο ανέβασμα στις ανηφόρες, επειδή η κλίση του δρόμου είναι μεγάλη, πόσα αυτοκίνητα (κυρίως καλοκαίρι) είναι σταματημένα στα δεξιά; Και επίσης είμαι σίγουρος ότι σε έχουν προσπεράσει ηλεκτρικά που πάνε αέρα....

Κάποιοι μπορούν και αγοράζουν αυτοκίνητα, ή σπίτια ή οτι μπορεί ο καθένας τέλος πάντων. Κάποιοι δεν μπορούν δυστυχώς ή ευτυχώς. Αλλά να λέω οτι το δικό μου είναι το ΄ίδιο πχ με την Mercedes GT63 που ανέφερα παραπάνω, είναι τουλάχιστον άκυρο.

Και τουλάχιστον εγώ δεν είπα οτι αγόρασα το ηλεκτρικό για οικονομία. Αλλά είναι και πιο οικονομικό απο αυτό που είχα, πώς να το κάνουμε.

Και όσον αφορά το οικονομικό, πλέον με τις επιλογές κοντά στις 30.000 χιλ. (που φυσικά και είναι πολλά, αλλά κόσμος μπορεί να τα φθάσει για αυτοκίνητο) μένουν μόνο οι άλλες προϋποθέσεις που όπως έχω πει προσωπικά για μένα πρέπει να ισχύουν.

Οπότε όπως καταλαβαίνεις, δεν είναι μόνο το οικονομικό. Αν ήταν έτσι όλοι θα είχαμε Toyota Corolla του 1970 ακόμα. Και αυτά δεν πάθαιναν τίποτα και το ξέρω γιατί ήταν το οικογενιακό αυτοκίνητο για πολλά χρόνια. Μόλις όπως πήραμε το Carina, το 1991 ήταν κυριολεκτικά σαν να μπήκαμε σε διαστημόπλοιο!!!!!!
Αυτά απο εμένα εδω΄!

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για μένα το μεγαλύτερο μείον μέχρι στιγμής της ηλεκτροκίνησης δεν είναι ούτε οι χρόνοι φόρτισης ούτε η αυτονομία ούτε η τιμή  αλλά η δυνατότητα ρυμούλκησης ειδικά στα φρένα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η μεγαλη διαφορα ειναι επισης στην συντηρηση. Τερμα τα συνεργεια λαδια μπουζια βρωμοδουλειες της μηχανης..

Ουσιαστικα πλεον δεν θες ποτε σερβις με ηλεκτρικο, τα φρενα εχουν πολυ λιγοτερη καταπονηση, μονο ενα τσεκ την μπαταρια θες και τις αναρτησεις..

Ειδικοτερα σε χωρες με πολυ ακριβη εργατοωρα ειναι τεραστια η διαφορα

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, @pnea1973 είπε

Αναιρώ τον εαυτό μου και απαντάω στο νήμα επειδή ανέφερες την διαδρομή που κάνω και εγώ. Και είναι το μοναδικό ταξίδι που κάνω εκτός απο άλλα κοντινά.

Την έκανα και με το Diesel που είχα.

Πάμε:

Στάση και με το ένα και με το άλλο 15 με 20 λεπτά, πάντα.
Κάνω μία στάση στο Ριο τώρα, ενώ πρίν έκανα στα ΣΕΑ πριν Πάτρα. Καφές τουαλέτα.

Καταρχάς το ταξίδι μου είναι πιο οικονομικό. Αλλά έχετε όλοι μείνει στην οικονομία. Λοιπόν να σου πω εγώ διαφορές σε σχέση με το αμάξι που είχα.

1ον.Θόρυβος

2ον.Ποιότητα κύλισης και ταξιδίου .

3ον.Χρόνος. Με το ηλεκτρικό πάω με +20  χιλ παραπάνω με μεγαλύτερη ασφάλεια, ησυχία και άνεση.

4ον.Ανεση

5ον.Καλύτερη ασφάλεια (ενεργητική και παθητική)

6ον.Οικονομία

Μάλλον έχεις μπερδευτεί. Θεωρείς δηλαδή οτι ένα οχημα κατηγορίας Panda, ενα όχημα κατηγορίας Golf, ενα όχημα κατηγορίας BMW 3, ενα σειρά 5 και μια Mercedes GT63 που έχει ένας φίλος μου, πάνε το ίδιο στον δρόμο σε ταξίδι όπως πχ αυτό που αναφέρεις; Αφού κάνεις αυτή την διαδρομή, τότε θα έχεις παρατηρήσει στο ανέβασμα στις ανηφόρες, επειδή η κλίση του δρόμου είναι μεγάλη, πόσα αυτοκίνητα (κυρίως καλοκαίρι) είναι σταματημένα στα δεξιά; Και επίσης είμαι σίγουρος ότι σε έχουν προσπεράσει ηλεκτρικά που πάνε αέρα....

Κάποιοι μπορούν και αγοράζουν αυτοκίνητα, ή σπίτια ή οτι μπορεί ο καθένας τέλος πάντων. Κάποιοι δεν μπορούν δυστυχώς ή ευτυχώς. Αλλά να λέω οτι το δικό μου είναι το ΄ίδιο πχ με την Mercedes GT63 που ανέφερα παραπάνω, είναι τουλάχιστον άκυρο.

Και τουλάχιστον εγώ δεν είπα οτι αγόρασα το ηλεκτρικό για οικονομία. Αλλά είναι και πιο οικονομικό απο αυτό που είχα, πώς να το κάνουμε.

Και όσον αφορά το οικονομικό, πλέον με τις επιλογές κοντά στις 30.000 χιλ. (που φυσικά και είναι πολλά, αλλά κόσμος μπορεί να τα φθάσει για αυτοκίνητο) μένουν μόνο οι άλλες προϋποθέσεις που όπως έχω πει προσωπικά για μένα πρέπει να ισχύουν.

Οπότε όπως καταλαβαίνεις, δεν είναι μόνο το οικονομικό. Αν ήταν έτσι όλοι θα είχαμε Toyota Corolla του 1970 ακόμα. Και αυτά δεν πάθαιναν τίποτα και το ξέρω γιατί ήταν το οικογενιακό αυτοκίνητο για πολλά χρόνια. Μόλις όπως πήραμε το Carina, το 1991 ήταν κυριολεκτικά σαν να μπήκαμε σε διαστημόπλοιο!!!!!!
Αυτά απο εμένα εδω΄!

Ναι ρε πατρίδα να μου πει ο άλλος πήρα ηλεκτρικό γιατί α) είχα το πακέτο β) ήθελα πολλά άλογα (άσχετα αν στο δρόμο τα προσπερνάω γιατί πανε οικονομικά) 🤣 γ) ήθελα ηλεκτρικό λόγω των πολλών  ανέσεων που έχει δ) γιατί είμαι από αυτούς που θέλουν να σώσουν το περιβάλλον και ε) είχα τις προυποθέσεις να μπορώ να φορτίζω  οικονομικά σπίτι και όχι γιατί ήθελα μόνο να κυκλοφορώ οικονομικά διότι αυτό καταρίπτεται αν δεν υπάρχουν οι ανάλογες προϋποθέσεις , επειδή υπάρχουν και άλλες λύσεις για οικονομία όχι ακριβώς η ίδια αλλά στο περίπου η οποία δεν μπορεί με τίποτε να αποσβέσει το κόστος απόκτησης ενός ηλεκτρικού.

Αλήθεια εγώ Τζουμέρκα πάω εσύ που πας και ναι εκείνη η καρφωτή ανηφόρα 20+ συνεχόμενων χιλιομέτρων (λέγεται πως είναι μοναδική στην Ευρώπη) μετά την Αρτα έχει φάει πολλούς κινητήρες τα καλοκαίρια. Πάντα εκεί γυρνάω βενζίνη επειδή δεν έχω ψεκασμούς να μην ζορίζεται.😉

Παλιά έκανα στάση Αμφιλοχία σε κείνη την ωραία παραλία με τους ευκάλυπτους , τρώγαμε ξεμουδιάζαμε ,  τώρα δεν μου κάνει η καρδιά να κάνω σταση πουθενα όλα μονότονα και μαύρα τίποτε ωραίο να πεις θα κάνω μια στάση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
45 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Ναι ρε πατρίδα να μου πει ο άλλος πήρα ηλεκτρικό γιατί α) είχα το πακέτο β) ήθελα πολλά άλογα (άσχετα αν στο δρόμο τα προσπερνάω γιατί πανε οικονομικά) 🤣 γ) ήθελα ηλεκτρικό λόγω των πολλών  ανέσεων που έχει δ) γιατί είμαι από αυτούς που θέλουν να σώσουν το περιβάλλον και ε) είχα τις προυποθέσεις να μπορώ να φορτίζω  οικονομικά σπίτι και όχι γιατί ήθελα μόνο να κυκλοφορώ οικονομικά διότι αυτό καταρίπτεται αν δεν υπάρχουν οι ανάλογες προϋποθέσεις , επειδή υπάρχουν και άλλες λύσεις για οικονομία όχι ακριβώς η ίδια αλλά στο περίπου η οποία δεν μπορεί με τίποτε να αποσβέσει το κόστος απόκτησης ενός ηλεκτρικού.

Αλήθεια εγώ Τζουμέρκα πάω εσύ που πας και ναι εκείνη η καρφωτή ανηφόρα 20+ συνεχόμενων χιλιομέτρων (λέγεται πως είναι μοναδική στην Ευρώπη) μετά την Αρτα έχει φάει πολλούς κινητήρες τα καλοκαίρια. Πάντα εκεί γυρνάω βενζίνη επειδή δεν έχω ψεκασμούς να μην ζορίζεται.😉

Παλιά έκανα στάση Αμφιλοχία σε κείνη την ωραία παραλία με τους ευκάλυπτους , τρώγαμε ξεμουδιάζαμε ,  τώρα δεν μου κάνει η καρδιά να κάνω σταση πουθενα όλα μονότονα και μαύρα τίποτε ωραίο να πεις θα κάνω μια στάση.

Εγώ μένω Γιάννενα!!!!

Τώρα απ όλα όσα έχεις πεί, το λιγότερο είναι το δ)!!!!!!!!

Στα 4 ταξίδια που έχω κάνει Γιάννενα Αθήνα Γιάννενα δεν έχω δεί κανένα ηλεκτρικό να πάει οικονομικά....Ολοι με 160+ πάνε!!!!!!!!!!!! Αλλά σου ξαναλέω Οτι στα 41.000 με την επιδότηση που το πήρα, δεν υπήρχε κανένα αντίστοιχο!!!! Και όπως σου είπα είναι και πιο οικονομικό!!!


Τεσπα!!! Αν έχεις πάρκιγν και χρειαστεί να αλλάξεις την ψησταριά σου(!!!!!!!πλάκα κάνω!!) σκέψου και το ηλεκτρικό!!!!!! 

 

Οσον αφορά την στάση, δεν υπάρχει πουθενά πλέον να κάνεις.....Δυστυχώς...(τι μου θύμισες με την παραλία στην Αμφιλοχία!!!) δεν υπάρχει μέρος πλέον να κάνεις στάση και να ευχαριστηθείς.. Το κακό των κλειστών δρόμων........ Επίσης έχω την εντύπωση οτι με τα ηλεκτρικά σε κάποια διόδια έχεις έκπτωση...Αλλά ναι το κόστος είναι τεράστιο!!!!!

 

ΥΓ...Κοίτα και τι γράφεις:::::Πάντα εκεί γυρνάω βενζίνη επειδή δεν έχω ψεκασμούς να μην ζορίζεται.😉

Επεξ/σία από @pnea1973
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και Τζουμέρκα πήγαμε και Συρράκο φτάσαμε και είχα τη μικρότερη κατανάλωση γιατί όσο κατεβαίναμε φορτίζαμε!

Ιωάννινα - Συρράκο 20%

επιστροφή 9%

(το πιο απαισιόδοξο σενάριο που έχω στο abrp. Όλες τις φορές κατανάλωνα πολύ λιγότερο.)

 

Οι ανηφόρες είναι απόλαυση με το ηλεκτρικό. Αν δεν το ζήσεις δεν καταλαβαίνεις. Άσε που σε όλη τη διαδρομή δε νομίζω να πάτησα πάνω απο 10 φορές το πεντάλ του φρένου. Δεν έχω ξανακάνει τόσο ξεκούραστες διαδρομές. Και με τα παράθυρα ανοιχτά ακούγαμε μόνο τη φύση και τον αέρα.

2 ώρες πριν, Morosana είπε

Για μένα το μεγαλύτερο μείον μέχρι στιγμής της ηλεκτροκίνησης δεν είναι ούτε οι χρόνοι φόρτισης ούτε η αυτονομία ούτε η τιμή  αλλά η δυνατότητα ρυμούλκησης ειδικά στα φρένα. 

Tiguan hybrid

image.png.a8775a1321561065e2db1159b069f659.png

Ioniq 5

image.png.b36b31995d872927614ed474a6ae2519.png

 

Επεξ/σία από teodor_ch
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 17/09/2024 at 08:05, dtk-386 said:

η εμπειρία ένος οδηγού ταξί Skoda EV

 

Δεν έχω κάνει σέρβις λέει ο τύπος στα 100.000χλμ, θα το πάει στα 200.000χλμ 😂

Επεξ/σία από Vasilisxd
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, giwfys είπε

Η μεγαλη διαφορα ειναι επισης στην συντηρηση. Τερμα τα συνεργεια λαδια μπουζια βρωμοδουλειες της μηχανης..

Ουσιαστικα πλεον δεν θες ποτε σερβις με ηλεκτρικο, τα φρενα εχουν πολυ λιγοτερη καταπονηση, μονο ενα τσεκ την μπαταρια θες και τις αναρτησεις..

Ειδικοτερα σε χωρες με πολυ ακριβη εργατοωρα ειναι τεραστια η διαφορα

ναι αλλα τρωνε τα πανακριβα τους λαστιχα σαν μοτοσυκλέτες. κατι 15κ χλμ ακουω και μου πεφτουν τα μαλλια. ev6 600ευρω λαστιχα στις 17κ χλμ αλλαξε ο αλλος. παει περιπατο το δεν κανω σερβις. θα μου πεις ειχε ροπη και την χρησιμοποιησε. σωστο απο τη μια αλλα και σε κατι τεσλα που πανε οικονομικα πανω απο 30κ χλμ δεν βγαζουν. εγω τα δικα μου τα λιωνω και στις 40 εχω ακομα ψωμι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

ναι αλλα τρωνε τα πανακριβα τους λαστιχα σαν μοτοσυκλέτες. κατι 15κ χλμ ακουω και μου πεφτουν τα μαλλια. ev6 600ευρω λαστιχα στις 17κ χλμ αλλαξε ο αλλος. παει περιπατο το δεν κανω σερβις. θα μου πεις ειχε ροπη και την χρησιμοποιησε. σωστο απο τη μια αλλα και σε κατι τεσλα που πανε οικονομικα πανω απο 30κ χλμ δεν βγαζουν. εγω τα δικα μου τα λιωνω και στις 40 εχω ακομα ψωμι.

στο ioniq στην Αμερική διαβάζω για 50.000χλμ ΜΙΛΙΑ!!!

είναι ανάλογα πόσο το πατάς

και για να είμαστε δίκαιοι να το συγκρίνεις με αντίστοιχο θερμικό με τις ίδιες επιδόσεις ;)

Επεξ/σία από teodor_ch
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και αυτό το λες για καλό; Κανονικά τα λάστιχα θα τα αλλάζαμε κάθε 2 χρόνια Μαξ λόγω γηρανσης-ξηρανσης του υλικού αλλά.... εδώ ξέρουμε καλύτερα.

Δεν καταλαβαίνω, και εγώ πάνω κάτω το ίδιο κάνω αλλά δεν σημαίνει ότι είναι και το σωστό

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, teodor_ch είπε

στο ioniq στην Αμερική διαβάζω για 50.000χλμ ΜΙΛΙΑ!!!

είναι ανάλογα πόσο το πατάς

και για να είμαστε δίκαιοι να το συγκρίνεις με αντίστοιχο θερμικό με τις ίδιες επιδόσεις ;)

2,2 τονους αμαξι και εβγαλε 70κ χλμ? το πιστευεις τωρα εσυ αυτο?

δεν εχουν τοσο βαρος και ροπη τα θερμικα για να συγκρινω, ουτε εχει τοση σημασια απλα το αναφερω γιατι το "δεν κανω σερβις" ειναι πολυ αυθαιρετο. ναι δεν κανεις τα απλα βασικα που κανουμε σε ενα θερμικο αλλα εχει η μπορει να εχει αλλα κοστη. εγω πιο πολυ φοβαμαι τις βλαβες παντως παρα τα λαστιχα. θεωριτικα εχουν λιγες και σπανιες αλλα ειναι ακριβες.

https://calimotive.com/products/performance-rear-drive-unit-inverter-assembly

θα μου πεις δεν χαλαει σχεδον ποτε. θα σου πω αν σου κατσει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, teodor_ch είπε

 

Tiguan hybrid

image.png.a8775a1321561065e2db1159b069f659.png

Ioniq 5

image.png.b36b31995d872927614ed474a6ae2519.png

 

 

1 ώρα πριν, @pnea1973 είπε

Και το seal έχει 1500/750

Δίνοντας έξτρα βάρος στα σύστημα ανάκτησης ενέργειας στα φρένα μπορεί να κάνεις ζημιά. Και η ίδια η Peugeot αναφέρει ότι τα ηλεκτρικά της δεν κάνουν για ρυμούλκηση. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...