Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις τώρα, @pnea1973 είπε

Λέμε για lpg vs ηλεκτρικό, Ωραία, τι μοντέλα υπάρχουν μήκος 4,8μ με 300hp awd, με εργοστασιακό lpg;. Υπάρχει κάτι, ή μιλάμε θεωρητικά;

Επίσης τι γίνεται με την δεξαμενή που ανα 10τία θέλει αντικατάσταση, τις κάποιες βλάβες που βγαίνουν, τα συνεργεία που δεν τα γλυτώνεις, το ότι πρέπει να έχεις και βενζίνη;

Στην τελική τι σχέση έχει ένα αυτοκίνητο lpg με ηλεκτρικό;

Δεν χρειάζεται να το εξειδικευεις τόσο πολύ.

Αρκεί , ποιο αμάξι έχει 300hp , πανοραμική,  ηλεκτρικά τα πάντα ( καθρέφτες , καθίσματα, trucks κτλπ) , 18αρες ζάντες,  15αρι infotainment,  δεν έχει ετήσιο service 700€ , κατανάλωση 5€ τα 100χλμ και έχει κάτω από 33.000 ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

14 λεπτά πριν, aionnou είπε

Δεν χρειάζεται να το εξειδικευεις τόσο πολύ.

Αρκεί , ποιο αμάξι έχει 300hp , πανοραμική,  ηλεκτρικά τα πάντα ( καθρέφτες , καθίσματα, trucks κτλπ) , 18αρες ζάντες,  15αρι infotainment,  δεν έχει ετήσιο service 700€ , κατανάλωση 5€ τα 100χλμ και έχει κάτω από 33.000 ?

Τι 33000, εδώ μας λένε οτιδήποτε πάνω από 10000 ευρώ δε κανει, είναι για τα σκυλιά. Εδώ δώσαμε λύση και για μεταχειρισμένο ηλεκτρικό σε αυτά τα λεφτά και περάσαμε στο επιχείρημα νούμερο 153, δε κάνω στάσεις. Είναι πραγματικά μάταιο. Τελικά καλύτερα να μην αγοράζουν ηλεκτρικά, έτσι θα μείνουν τα πλεονεκτήματα για μας ακόμα περισσότερα χρόνια. Μείνετε στα LPG και στις τζιμινιέρες σας ακόμα 15-20 χρόνια, μια χαρά είστε.

  • Like 3
  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, malakudi είπε

Εδώ δώσαμε λύση και για μεταχειρισμένο ηλεκτρικό σε αυτά τα λεφτά

Από εξωτερικό και με δίκτυο επισκευής μπαταριών που “θα” έρθει Ελλάδα , σπουδαία «λύση» 😂

Σε 15 χρόνια ευελπιστώ ότι θα υπάρχουν επιλογές :}

Προς το παρών η προοπτική της ηλεκτροκίνησης είναι η μη μετακίνηση 😛

38 λεπτά πριν, aionnou είπε

Δεν χρειάζεται να το εξειδικευεις τόσο πολύ.

Αρκεί , ποιο αμάξι έχει 300hp , πανοραμική,  ηλεκτρικά τα πάντα ( καθρέφτες , καθίσματα, trucks κτλπ) , 18αρες ζάντες,  15αρι infotainment,  δεν έχει ετήσιο service 700€ , κατανάλωση 5€ τα 100χλμ και έχει κάτω από 33.000 ?

Σιγά μην έχει 700 το σέρβις 😂 . Μην ξεχνάς και τη μεικτή ασφάλεια στο ηλεκτρικό (που είναι έξτρα κόστος αν δεν έχει μεικτή σε θερμικό κάποιος) 

Κατα τα άλλα εννοείται σε μεγάλες κατηγορίες τα ηλεκτρικά έχουν πλεονεκτήματα ,αλλά δεν έχει νόημα η λέξη οικονομία εκεί και πόσο τζάμπα τη βγάζεις στη μετακίνηση ….

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, korakios είπε

Από εξωτερικό και με δίκτυο επισκευής μπαταριών που “θα” έρθει Ελλάδα , σπουδαία «λύση» 😂

Σε 15 χρόνια ευελπιστώ ότι θα υπάρχουν επιλογές :}

Προς το παρών η προοπτική της ηλεκτροκίνησης είναι η μη μετακίνηση 😛

Η μπαταρία έχει εγγύηση για 160000 km. Αν πάρεις μεταχειρισμένο με 30000 km και κάνεις 10000 km το χρόνο θα σου πάρει 13 χρόνια να φτάσεις το όριο. Τι το θες το δίκτυο επισκευής μπαταριών; Ότι να' ναι είσαι φίλε μου, κάνε μας τη χάρη να σταματήσεις να γράφεις εδώ μέσα, δε σε ενδιαφέρει η ηλεκτροκίνηση, σε ενδιαφέρουν αυτοκίνητα μεταχειρισμένα των 10000 ευρώ που να κάνουν το Αμβούργο - Καλαμάτα χωρίς στάση, καταλάβαμε. 

  • Like 4
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, korakios είπε

Σιγά μην έχει 700 το σέρβις 😂 . Μην ξεχνάς και τη μεικτή ασφάλεια στο ηλεκτρικό (που είναι έξτρα κόστος αν δεν έχει μεικτή σε θερμικό κάποιος) 

Άμα θες 2 το χρόνο για 20κ χλμ τόσο θες ( toyota που πάω της συζύγου) 

Μεικτή το χρεπι το ηλεκτρικό μου βγήκε 605€ το χρόνο με 500€ απαλλαγή,  430€ είναι το toyota.

Μπορώ να σου στείλω με πμ τα συμβόλαια/τιμολόγια εαν υπάρχει αμφιβολία.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

57 λεπτά πριν, aionnou είπε

Δεν χρειάζεται να το εξειδικευεις τόσο πολύ.

Αρκεί , ποιο αμάξι έχει 300hp , πανοραμική,  ηλεκτρικά τα πάντα ( καθρέφτες , καθίσματα, trucks κτλπ) , 18αρες ζάντες,  15αρι infotainment,  δεν έχει ετήσιο service 700€ , κατανάλωση 5€ τα 100χλμ και έχει κάτω από 33.000 ?

Χαχαχα το τσίμπησες το μήνυμα.. Γιατί μετά το έκανα  delete γιατί είπα ότι δεν θα ξαναγράψω στο νήμα!!!!!!!!!!! 

  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, korakios είπε

Να του έβαζες lpg , όχι? 

1.4 tsi compressor + turbo και να του βάλω lpg?

για να έχω ένα αμάξι 15ετίας που αρχίζει και θέλει αναρτήσεις, καδένα, εγκέφαλο abs (που γλίτωσα τα €2.000 με επισκευή στα €500) και που με το που το πήρε ο αγοραστής μετά απο δύο μέρες του έμεινε με λάδια στο πάτωμα απο τρόμπα συμπλέκτη? Συν άλλα τόσα που θα βγάζει σιγά σιγά.

Έχουμε πολύ σοβαρότερες δουλειές απο το να συντηρούμε μηχανήματα και να κάνουμε μετατροπές για να χάσουμε αξιοπιστία και να κερδίσουμε (μεγάλο ερωτηματικό) χρήματα.

Το πούλησα στον 25χρονο που έχει χρόνο και όρεξη να τρέχει σε συνεργεία. Πλέον ούτε απο έξω δεν θέλω να τους βλέπω.

Επειδή λοιπόν με ενα 10χρονο κάνω πολύ σοβαρότερη συζήτηση, σε κάνω και εγώ ignore γιατί τρολάρεις ξεκάθαρα επειδή κάτι/κάποιος σε ενόχλησε στο παρόν φόρουμ και ξεσπάς σε άσχετους που δεν έχουν καμία σχέση και δε σου φταίνε σε τίποτα.

  • Like 4
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, malakudi είπε

σε ενδιαφέρουν αυτοκίνητα μεταχειρισμένα των 10000 ευρώ που να κάνουν το Αμβούργο - Καλαμάτα χωρίς στάση, καταλάβαμε. 

μάλλον εσένα σε ενδιαφέρει υποσυνείδητα μιας και μόνο εσύ το αναφέρεις το συγκεκριμένο ταξίδι επανειλημμένα  😛

3 ώρες πριν, teodor_ch είπε

Επειδή λοιπόν με ενα 10χρονο κάνω πολύ σοβαρότερη συζήτηση, σε κάνω και εγώ ignore γιατί τρολάρεις ξεκάθαρα επειδή κάτι/κάποιος σε ενόχλησε στο παρόν φόρουμ και ξεσπάς σε άσχετους που δεν έχουν καμία σχέση και δε σου φταίνε σε τίποτα.

δεν έχω κάνει κάποιο ξέσπασμα , σε τι αναφέρεσαι ? συγκεκριμένα όμως , όχι γενικά (σε περίπτωση που δε με έβαλες ακόμα σε αγνόηση...)

3 ώρες πριν, teodor_ch είπε

1.4 tsi compressor + turbo και να του βάλω lpg?

για να έχω ένα αμάξι 15ετίας που αρχίζει και θέλει αναρτήσεις, καδένα, εγκέφαλο abs (που γλίτωσα τα €2.000 με επισκευή στα €500) και που με το που το πήρε ο αγοραστής μετά απο δύο μέρες του έμεινε με λάδια στο πάτωμα απο τρόμπα συμπλέκτη? Συν άλλα τόσα που θα βγάζει σιγά σιγά.

δε διάβασα στον καφέ οτι το παλιό σου ήταν υπο διάλυση , άλλη φορά θα ρίχνω χαρτιά 😛

4 ώρες πριν, aionnou είπε

Άμα θες 2 το χρόνο για 20κ χλμ τόσο θες ( toyota που πάω της συζύγου) 

Μεικτή το χρεπι το ηλεκτρικό μου βγήκε 605€ το χρόνο με 500€ απαλλαγή,  430€ είναι το toyota.

Μπορώ να σου στείλω με πμ τα συμβόλαια/τιμολόγια εαν υπάρχει αμφιβολία.

το οτι χρυσοπληρώνεις το σέρβις δε λέει κάτι , είναι επιλογή σου :) (αντιπροσωπεία το πας φαντάζομαι για λαδόφιλτρα 350€ )

για τη μεικτή δεν αμφιβάλλω , αλλά διευκρίνιση για τα 430 που λες , μεικτή και εκεί φαντάζομαι λες έτσι ? έγραψα οτι είναι επιπλέον κόστος για κάποιον που δεν έχει μεικτή στο θερμικό , όχι διαφορά μεικτής του θερμικού με το ηλεκτρικό (που πάει φαντάζομαι με ηλικία και κόστος αγοράς κυρίως η μικτή)

4 ώρες πριν, malakudi είπε

Η μπαταρία έχει εγγύηση για 160000 km. Αν πάρεις μεταχειρισμένο με 30000 km και κάνεις 10000 km το χρόνο θα σου πάρει 13 χρόνια να φτάσεις το όριο.

είναι και χρονικό το περιθώριο , 8ετιάς(?) ή τα χλμ (ότι έρθει πρώτο)

4 ώρες πριν, malakudi είπε

Τι το θες το δίκτυο επισκευής μπαταριών;

να μην ψάχνομαι σε περίπτωση στραβής γιατί η αντιπροσωπία δε νομίζω να μου πει κάτω απο 12 χιλιάρικα ....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναφορά σε κείμενο

Βάσει των τελευταίων στατιστικών, η αγορά αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων στην Ευρώπη ακολουθεί πτωτική τάση. Ενδεικτικά, τον φετινό Αύγουστο οι ευρωπαϊκές πωλήσεις καινούριων ηλεκτροκίνητων σημείωσαν ελεύθερη πτώση κατά 69% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.

Αντιθέτως, δικαιώνοντας κυρίως τη στρατηγική της Toyota, αυξάνονται τα υβριδικά μοντέλα, από 25,5% το 2023 στο 32% φέτος.

Η toyota που πολλοι την κραζανε εκανε τη σωστη και για μενα προφανη κινηση να ασχοληθεί μονο με υβριδικα. Το μελλον μπορει να ειναι ηλεκτρικο αλλα πολυ μακρινο αυτο το μελλον...το παρον ειναι υβριδικό. Για ενα κερδος 300 και 400 ευρω το χρονο κανένας που θελει μετακινηση και οχι φτηνα σουπερ γκαζια δεν θα παρει ηλεκτρικο. Ουτε αυτος που θελει μεταπωληση. Ουτε αυτός που θελει επωνυμο. Ουτε αυτος που δεν εχει γκαραζ. Αυτοι ειναι οι περισσοτεροι. Σημερα οποιος εχει ξεπερασει τα παραπανω και εχει βαθια τσεπη εννοείται ότι παει σε ηλεκτρικο. Αλλα αυτοι ειναι πολυ λιγοι. Ελπιζω να δουμε συντομα καλυτερα και περισσοτερα plug in και strong hybrid για να απολαμβανουμε ηλεκτρισμο στην πολη και βενζινη στο ταξιδι χωρις να πρεπει να μαζεψουμε 40κ ευρω για αμαξι. 

Οσο και αν ονειρευομαι ενα Renault 5 electric με 200 αλογα και 22κ ευρω η ενα ionic με 300 στα 35κ ευρω, αυτο δεν θα συμβει συντομα, μαλλον ουτε σε δεκα χρονια. Δυστυχώς...

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, malakudi είπε

Άλλο ένα κλισέ, άλλος ένας που κάνει το Αμβούργο - Καλαμάτα χωρίς στάση.

Τώρα είπες εξυπνάδα. 😁Κάνω το Αθήνα Γιάννενα με καμιά σταση 1-2 λεπτων για τουαλέτα 430 χιλιόμετρα περίπου. Γιάννενα θα φουλάρω lpg περίπου 25 ευρώ Αθήνα όταν γυρίσω με 19 λόγω διαφοράς τιμής.

Νομίζεις ότι με απασχολούν τα 45-50 ευρώ που θα δώσω για καύσιμα;;;; ΟΧΙ . Με απασχολούν τα 80 ευρώ που δώσω στα διόδια τα οποία με ηλεκτρικό ή θερμικό είναι τα ίδια.Και τελικά ποιο είναι το κέρδος εσένα που έχεις ηλεκτρικό αν κάνεις την ίδια διαδρομή αλλά θα κάνεις και δύο στάσεις σε ΣΕΑ για φόρτιση στην οποία αν έχεις και την οικογένεια μαζί θα πρέπει πέραν του ρεύματος να πληρώσεις και κανένα 40άρι πήγαινε έλα σε καφέδες - αναψυκτικά τόστ  ή σάντουιτς;;;

Τώρα αν είσαι μπακούρι θα μου πεις μπορείς να τη βγάλεις οικονομικά στις στάσεις με 6-7 ευρώ για δύο  φρέντο και θα φας ένα τοστ αψητο που εχεις μαζί σε αλουμινόχαρτο.🤣

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο καθένας υπολογίζει με τις ανάγκες του. Φιλικό μου πρόσωπο ήθελε να αλλάξει το όχημά του 20 ετίας.

Έκανε χοντρικά 10.000 χλμ/έτος, με μέση κατανάλωση 9,4 λτρ/100χλμ. Χρειαζόταν 940 λίτρα με μία μέση τιμή 1,6€/ λίτρο ξόδευε για καύσιμα 1.504€/χρόνο μόνο για καύσιμα. Αν έπαιρνε ηλεκτρικό με κατανάλωση 17kwh/100χλμ θα κατανάλωνε 1700kwh με τιμή 0,30€/kwh ήθελε 510€, ενώ αν φόρτιζε σε ταχυφορτιστές με μέση τιμή 0,50€/kwh 850€.

Αν αγόραζε με lpg με μία κατανάλωση 10λτρ/100 χλμ και με τιμή λίτρου 0,80€/λίτρο θα ξόδευε 800€. 

Δεν βάζω παραμέτρους όπως ένα ετήσιο σέρβις (ας πούμε 100€ στο συνεργείο), τέλη κλπ.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, papoys1 είπε

Τώρα είπες εξυπνάδα. 😁Κάνω το Αθήνα Γιάννενα με καμιά σταση 1-2 λεπτων για τουαλέτα 430 χιλιόμετρα περίπου. Γιάννενα θα φουλάρω lpg περίπου 25 ευρώ Αθήνα όταν γυρίσω με 19 λόγω διαφοράς τιμής.

Νομίζεις ότι με απασχολούν τα 45-50 ευρώ που θα δώσω για καύσιμα;;;; ΟΧΙ . Με απασχολούν τα 80 ευρώ που δώσω στα διόδια τα οποία με ηλεκτρικό ή θερμικό είναι τα ίδια.Και τελικά ποιο είναι το κέρδος εσένα που έχεις ηλεκτρικό αν κάνεις την ίδια διαδρομή αλλά θα κάνεις και δύο στάσεις σε ΣΕΑ για φόρτιση στην οποία αν έχεις και την οικογένεια μαζί θα πρέπει πέραν του ρεύματος να πληρώσεις και κανένα 40άρι πήγαινε έλα σε καφέδες - αναψυκτικά τόστ  ή σάντουιτς;;;

Τώρα αν είσαι μπακούρι θα μου πεις μπορείς να τη βγάλεις οικονομικά στις στάσεις με 6-7 ευρώ για δύο  φρέντο και θα φας ένα τοστ αψητο που εχεις μαζί σε αλουμινόχαρτο.🤣

Να διορθώσω μόνο ότι τα 430χλμ πιστεύω ότι τα βγάζεις με ηλεκτρικό χωρίς καμία στάση εφόσον ξεκινήσεις απο το σπίτι σου γεμάτος με ~€16 κόστος ρεύματος (οικιακή φόρτιση) και πηγαίνεις σαν τον άνθρωπο. Δηλαδή στα όρια +5-10%.

Θα φτάσεις υπολογίζω με <5% που είναι μή αγχωτικό να το κάνεις γιατί υπάρχουν πολλοί φορτιστές στη διαδρομή οπότε αν αλλάξει κάτι σταματάς για ΔΥΟ ΛΕΠΤΑ και έχεις προσθέσει 7% φόρτιση.

Δεν μπορώ να το αποδείξω πέρα απο την παρακάτω εικόνα. Το αμάξι είναι φούλ φορτωμένο (ξεχειλισμένο frunk+trunk) και όταν οδηγούσα εγώ δεν πήγαινα οικονομικά...

Βλέπεις ότι με 50% μπαταρία υπολογίζει ακόμα 211χλμ με την οδήγηση που έκανα μέχρι εκείνη τη στιγμή...

 

image.png.d65c98f4f44533ba8a6566e56ef2e340.png

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, papoys1 είπε

Τώρα είπες εξυπνάδα. 😁Κάνω το Αθήνα Γιάννενα με καμιά σταση 1-2 λεπτων για τουαλέτα 430 χιλιόμετρα περίπου. Γιάννενα θα φουλάρω lpg περίπου 25 ευρώ Αθήνα όταν γυρίσω με 19 λόγω διαφοράς τιμής.

Νομίζεις ότι με απασχολούν τα 45-50 ευρώ που θα δώσω για καύσιμα;;;; ΟΧΙ . Με απασχολούν τα 80 ευρώ που δώσω στα διόδια τα οποία με ηλεκτρικό ή θερμικό είναι τα ίδια.Και τελικά ποιο είναι το κέρδος εσένα που έχεις ηλεκτρικό αν κάνεις την ίδια διαδρομή αλλά θα κάνεις και δύο στάσεις σε ΣΕΑ για φόρτιση στην οποία αν έχεις και την οικογένεια μαζί θα πρέπει πέραν του ρεύματος να πληρώσεις και κανένα 40άρι πήγαινε έλα σε καφέδες - αναψυκτικά τόστ  ή σάντουιτς;;;

Τώρα αν είσαι μπακούρι θα μου πεις μπορείς να τη βγάλεις οικονομικά στις στάσεις με 6-7 ευρώ για δύο  φρέντο και θα φας ένα τοστ αψητο που εχεις μαζί σε αλουμινόχαρτο.🤣

Κι εγώ όταν οδηγούσα μόνος από Θεσσαλονίκη - Πάτρα, ακόμα και προ Ιωνίας οδού που ήταν δύσκολος ο δρόμος, το έκανα πολλές φορές χωρίς στάση (παλιότερα με Alfa 156 και πιο μετά με Nissan Pulsar). Όμως αυτό δεν είναι το νορμάλ, όποτε πάμε οικογενειακώς ταξίδι, είτε πριν είτε τώρα με το ηλεκτρικό, κάνουμε πάνω από μισή ώρα στάση κάθε 200-250km.

7 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

Η toyota που πολλοι την κραζανε εκανε τη σωστη και για μενα προφανη κινηση να ασχοληθεί μονο με υβριδικα. Το μελλον μπορει να ειναι ηλεκτρικο αλλα πολυ μακρινο αυτο το μελλον...το παρον ειναι υβριδικό. Για ενα κερδος 300 και 400 ευρω το χρονο κανένας που θελει μετακινηση και οχι φτηνα σουπερ γκαζια δεν θα παρει ηλεκτρικο. Ουτε αυτος που θελει μεταπωληση. Ουτε αυτός που θελει επωνυμο. Ουτε αυτος που δεν εχει γκαραζ. Αυτοι ειναι οι περισσοτεροι. Σημερα οποιος εχει ξεπερασει τα παραπανω και εχει βαθια τσεπη εννοείται ότι παει σε ηλεκτρικο. Αλλα αυτοι ειναι πολυ λιγοι. Ελπιζω να δουμε συντομα καλυτερα και περισσοτερα plug in και strong hybrid για να απολαμβανουμε ηλεκτρισμο στην πολη και βενζινη στο ταξιδι χωρις να πρεπει να μαζεψουμε 40κ ευρω για αμαξι. 

Οσο και αν ονειρευομαι ενα Renault 5 electric με 200 αλογα και 22κ ευρω η ενα ionic με 300 στα 35κ ευρω, αυτο δεν θα συμβει συντομα, μαλλον ουτε σε δεκα χρονια. Δυστυχώς...

 

Αυτό το κείμενο στο οποίο κάνεις αναφορά δεν ισχύει. Το έχεις αντιγράψει από ένα άρθρο του Πρώτου Θέματος αλλά είναι ψευδές. Υπάρχει πτώση όντως στην Ευρώπη στα BEV που για την περίοδο Ιανουάριος - Ιούλιος είναι κάτω από 0,02%. Το να συγκρίνεις ένα μήνα με τον ίδιο μήνα του προηγούμενου έτους δεν έχει κανένα νόημα. Η πτώση Ιουλίου - Αυγούστου δικαιολογείται από την αύξηση Ιουνίου όταν πολλοί βιάστηκαν να αγοράσουν ώστε να προλάβουν τυχόν αυξήσεις σε κινέζικα και made in china (MG, Volvo κτλ) μοντέλα. Ποιο συγκεκριμένα, τα BEV ήταν 13% των οχημάτων πέρυσι στη περίοδο Ιανουάριος - Ιούλιος και φέτος είναι το 12,5%. Στο σύνολο αυξήθηκε ο κύκλος κατά 3,9%. Οπότε το 12,5% του 2024 είναι το ίδιο σχεδόν με το 13% της αντίστοιχης περιόδου του 2023 - ποιο συγκεκριμένα είναι 12,9875 (103,9*12,5/100). Ουσιαστικά τα BEV δε μπόρεσαν να ακολουθήσουν το 3.9% αύξηση του συνολικού κλάδου και έμειναν στάσιμα. Άλλο όμως αυτό και άλλο να παρουσιάζεαι από συγκεκριμένα μέσα ως πτώση 69%.

Στοιχεία: https://www.acea.auto/pc-registrations/new-car-registrations-0-2-in-july-2024-battery-electric-12-1-market-share/

Δεν έχει βγει ακόμα το report που περιλαμβάνουν και τον Αύγουστο αλλά είναι αδύνατο να άλλαξε κατά πολύ η κατάσταση στο year to date.

Σε ότι αφορά την Toyota, το ότι δε πουλάει τίποτα σε μια αγορά του 12,5% του συνόλου το λες αποτυχία και όχι επιτυχία. Τα υβριδικά που αναφέρεις στο ίδιο διάστημα είναι το 29,6%. Αν πουλάς 0 στο 12,5% και 20% στο 29,6%, ο μέσος όρος σου είναι 14%.

Επεξ/σία από malakudi
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, malakudi είπε

Το παραπάνω Zoe μια χαρά κάνει για κύριο αυτοκίνητο, με μοναδικό μειονέκτημα τη χαμηλή ταχύτητα φόρτισης σε μεγάλα ταξίδια. Πχ ένα Αθήνα - Θεσσαλονίκη με το Zoe θα χρειαστείς σίγουρα 3 στάσεις των 45 λεπτών αν πηγαίνεις 130km/h, ίσως 2 στάσεις των 50 λεπτών αν πηγαίνεις με 110.

Αν ειχα το zoe δε θα κανα ταξιδια.

Και αν εκανα ταξιδια δε θα επαιρνα το zoe. 

Νταξει, ειπαμε, ηλεκτροκινηση ναι, αλλα να ξερουμε τα ορια του καθε οχηματος.

Θυμηθηκα τον αλλον που ειχε κανει ταξιδι αθηνα καβαλα με glx.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Ntinaras είπε

Αν ειχα το zoe δε θα κανα ταξιδια.

Και αν εκανα ταξιδια δε θα επαιρνα το zoe. 

Νταξει, ειπαμε, ηλεκτροκινηση ναι, αλλα να ξερουμε τα ορια του καθε οχηματος.

Θυμηθηκα τον αλλον που ειχε κανει ταξιδι αθηνα καβαλα με glx.

Γενικά συμφωνώ, αλλά αν κάνεις 1-2 ταξίδια το χρόνο με πάνω από 300km, μπορείς να το ανεχθείς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...