Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 4,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

9 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

θηρια ειπες, το cross ειναι ενα yaris με ψιλο κωλο.

ανενημέρωτοι επειδη δεν εχουν που να το φορτισουν? ασε που αν δεν γραφεις χλμ το atto δεν συμφαιρει σε σχεση με το cross.

 

εδω το χασες.. 🙄

Μήπως να τους τα παρουμε και με το ζορι επειδη δεν εχουν λεφτα να παρουν καινουργιο? εσυ λες οτι ανεβηκαν ολα, με τι λεφτα θα παρει αμαξι δηλαδη ο αλλος που πρεπει να πεταει λεφτα στα υπερκερδη ενεργειας και σουπερμαρκετ?

Γράψαμε παραπάνω πως οι μισοί Έλληνες έχουν θέση parking. Άρα το αφήγημα "δεν έχουν θέση να το φορτίσουν" δεν υπάρχει. Με βάση τι δε συμφέρει το Atto3, που έχει ίδια τιμή με το Yaris Cross; Ίδια τιμή έχει, πως γίνεται να μη συμφέρει, εξήγησέ μου.

Δεν είπα να τους πάρουν τα οχήματα αλλά κάποιο αντικίνητρο πρέπει να υπάρχει, γιατί η ζημιά που κάνουν στην υγεία των ανθρώπων που ζουν στις πόλεις είναι δεδομένη. Και δεν αναφέρομαι στις εκπομπές CO2, αυτό είναι το λιγότερο, αναφέρομαι σε όλα τα υπόλοιπα που βγάζουν τα παλιά αυτοκίνητα. Φυσικά το ίδιο να συμβεί σε λεωφορεία, φορτηγά κτλ κτλ. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, korakios είπε

Έχει με λιγότερα στο cargr 😁

Τα ίδια Παντελάκη μου, τα ίδια Παντελή μου. Αν από αύριο δεν αγόραζε κανείς νέο αυτοκίνητο ακολουθώντας τη συμβουλή σου, και τα μεταχειρισμένα θα ανέβαιναν σε τιμή με εκθετικό ρυθμό. 12000 ευρώ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ αυτοκίνητο δε θα ξαναδείς.

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 15/9/2024 στις 11:34 ΠΜ, basilis_k6 είπε

οι τιμες χωρις επιδοτησεις ειναι ακομα πολυ πανω απο 30κ ευρω. η μονη εξαιρεση ειναι το dolphin στα 26. ακομα και τα 30 εως 35 ειναι κινεζικα με οτι αυτο μπορει να σημαινει σε 3 η σε 13 χρονια απο σημερα. μετα βαλε πανω σε αυτο οτι λογω μπαταριας εχει ημερομηνια ληξης, οτι χανει αξια σε μεταπωληση πολυ πανω απο τα θερμικα, οτι για τα κινεζικα δεν παιζει να βρεις ανταλλακτικα εκτος αντιπροσωπιας (αυτο ποναει ασχημα), οτι μια βλαβη εκτος εγγυησης σε πολυ ευαισθητο κομματι παει μερικα χιλιαρικα κτλ. Να μην πω ακομα πως τρεχει τοσο γρηγορα το θεμα που το σημερινο ηλεκτρικο θα ειναι καρουλι με ροδες σε σχεση με ενα ηλεκτρικο του 2030. ειναι αμαξια για χιλιομετροφάγους, δεν ειναι για τους πολλους ακομα.  

Το smart δεν είναι;

  

Στις 15/9/2024 στις 1:00 ΜΜ, korakios είπε

Φανερώνει πολλά αυτή η πρόταση ….την κρατάω σε τυχών επόμενες συζητήσεις 

Μηδέν δεν είναι στη διάρκεια ζωής του , εξαρτάται από το ενεργειακό μίγμα κάθε χώρας ….

Πληρώνει η αυτοκινητοβιομηχανία ταρίφα κατά την παραγωγή θερμικών 

Για το euro7 όντως τα κράτησε γιατί θα πέφταν λουκέτα 

Τι ταρίφα πληρώνεται ακριβώς αφού το Euro 7 έριξε τα όρια του και πλέον είναι μέσα στα όρια;

Το ενεργειακό μείγμα κάθε χώρας έχει και να κάνει και με το πόσο οικολογική είναι η κουζίνα σου στο σπίτι. Το κοιτάς αυτό και λες "σιγά την ενεργειακή κλάση Α++++" ; Όχι φαντάζομαι. Σε πειράζει όταν αγοράζεις ηλεκτρικό όμως όχημα που έχεις την δυνατότητα να το μετακινείς κυριολεκτικά με τον ήλιο και ξεχνάς ότι τα ΜΕΚ δεν μπορούν να το κάνουν αυτό.

 

  

13 ώρες πριν, korakios είπε

Ενδιαφέρει τη νοημοσύνη και λογική . Όταν υπάρχει προϊόν Α και σου πασάρουν το Β ως καλύτερο και δεν τραβά , αυξάνεις την τιμή του Α , δε σημαίνει ότι το Β είναι καλύτερο …πας στο Γ….

 

Δεν ισχύει αυτό σε καμία περίπτωση και σε κανένα οικονομικό κανόνα. Η ζήτηση δεν αυξάνεται κατά το παραπάνω αλλά μειώνεται καθώς κόσμος είτε εσφαλμένα είτε για δικούς του λόγους θα στραφεί το Β με αποτέλεσμα το Α να παραμείνει σταθερό ή και να πέσει ανάλογα με την μείωση της ζήτησης.

Επεξ/σία από manolis940
  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, korakios είπε

Τα οικονομικά πάντα έχουν λογική , αλίμονο να μην είχαν , πχ αν μου περίσσευαν 30 χιλιάρικα δε θα τα έσκαγα σε λαμαρίνες με ρόδες (γενικοτερα , είτε θερμικό είτε ηλεκτρικό)

Άρα συμφωνούμε :)

Αγοράζεις αυτοκίνητο με βάση τα οικονομικά σου. Αν είχες περισσότερα χρήματα δεν θα αγόραζες το ίδιο. 

Το βασικό σου κριτήριο είναι η τσέπη σου και πάς με βάση αυτή. Έκανες μία λογική επιλογή με βάση τα οικονομικά σου.

Αν είχες +100.000 εισόδημα το χρόνο δεν θα ήταν λογική επιλογή το panda. 

Για άλλον με ακόμα λιγότερο εισόδημα απο το δικό σου ένα μεταχειρισμένο panda 10ετίας θα ήταν μία λογική επιλογή. (λέμε τώρα γιατί το panda ποτέ δεν είναι λογική επιλογή 🤪)

  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν θα μπω στη διένεξη ηλεκτρικό-vs-θερμικό αλλά να πω ότι αυτό το "στατιστικό" ότι "το 50% έχει ιδιωτική θέση στάθμευσης" δεν μου κάθεται από χθες που το διάβασα (βαρέθηκα να το σχολιάσω και να αναφέρω τους λόγους που δεν μου κάθεται)

Απλά να πω ότι μπορεί για την υπόλοιπη Ελλάδα να μην ξέρω, αν και τα κέντρα των επαρχιακών πόλεων είναι μικρογραφίες της Αθήνας (ως προς τα κακά τους), αλλά στην Αθήνα αυτό το νούμερο απλά ΔΕΝ παίζει. Τουλάχιστον για την περιοχή της "τέως διοικήσεως πρωτευούσης" :P που έλεγαν παλιά. Προφανώς για τις νεότερα οικοδομημένες περιοχές (εννοώ της τελευταίας 20ετίας) ισχύει και με το παραπάνω. Αν κι εκεί υπάρχει το θέμα ότι μπορεί μεν να έχουν ΟΛΟΙ μία θέση στάθμευσης ανά διαμέρισμα αλλά υπάρχουν πολλές οικογένειες με 2-3 αυτοκίνητα (1 ο μπαμπάς, 1 η μαμά, 1 ο γιος/κόρη που πέρασε στο πανεπιστήμιο, κλπ)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, malakudi είπε

Γράψαμε παραπάνω πως οι μισοί Έλληνες έχουν θέση parking. Άρα το αφήγημα "δεν έχουν θέση να το φορτίσουν" δεν υπάρχει. Με βάση τι δε συμφέρει το Atto3, που έχει ίδια τιμή με το Yaris Cross; Ίδια τιμή έχει, πως γίνεται να μη συμφέρει, εξήγησέ μου.

Δεν είπα να τους πάρουν τα οχήματα αλλά κάποιο αντικίνητρο πρέπει να υπάρχει, γιατί η ζημιά που κάνουν στην υγεία των ανθρώπων που ζουν στις πόλεις είναι δεδομένη. Και δεν αναφέρομαι στις εκπομπές CO2, αυτό είναι το λιγότερο, αναφέρομαι σε όλα τα υπόλοιπα που βγάζουν τα παλιά αυτοκίνητα. Φυσικά το ίδιο να συμβεί σε λεωφορεία, φορτηγά κτλ κτλ. 

χαλάρωσε αδερφέ που πήρες φόρα και θες να τιμωρήσεις όσους δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να αλλάξουν αυτοκίνητο.

δεν είμαστε στην πλούσια Νορβηγία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, haris_216 είπε

Δεν θα μπω στη διένεξη ηλεκτρικό-vs-θερμικό αλλά να πω ότι αυτό το "στατιστικό" ότι "το 50% έχει ιδιωτική θέση στάθμευσης" δεν μου κάθεται από χθες που το διάβασα (βαρέθηκα να το σχολιάσω και να αναφέρω τους λόγους που δεν μου κάθεται)

Απλά να πω ότι μπορεί για την υπόλοιπη Ελλάδα να μην ξέρω, αν και τα κέντρα των επαρχιακών πόλεων είναι μικρογραφίες της Αθήνας (ως προς τα κακά τους), αλλά στην Αθήνα αυτό το νούμερο απλά ΔΕΝ παίζει. Τουλάχιστον για την περιοχή της "τέως διοικήσεως πρωτευούσης" :P που έλεγαν παλιά. Προφανώς για τις νεότερα οικοδομημένες περιοχές (εννοώ της τελευταίας 20ετίας) ισχύει και με το παραπάνω. Αν κι εκεί υπάρχει το θέμα ότι μπορεί μεν να έχουν ΟΛΟΙ μία θέση στάθμευσης ανά διαμέρισμα αλλά υπάρχουν πολλές οικογένειες με 2-3 αυτοκίνητα (1 ο μπαμπάς, 1 η μαμά, 1 ο γιος/κόρη που πέρασε στο πανεπιστήμιο, κλπ)

Αν ζεις σε μία πυκνοκατοικημένη περιοχή όπου μέχρι και οι πυλωτές έχουν γίνει παράνομα διαμερίσματα λογικό είναι να μην σου κάθεται. Γι αυτό όμως χρησιμοποιείται η στατιστική και όχι η αποψάρα μας.

Τα δεδομένα μπορείς να τα δεις εδώ:
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://www.statistics.gr/el/statistics%3Fp_p_id%3Ddocuments_WAR_publicationsportlet_INSTANCE_VBZOni0vs5VJ%26p_p_lifecycle%3D2%26p_p_state%3Dnormal%26p_p_mode%3Dview%26p_p_cacheability%3DcacheLevelPage%26p_p_col_id%3Dcolumn-2%26p_p_col_count%3D4%26p_p_col_pos%3D3%26_documents_WAR_publicationsportlet_INSTANCE_VBZOni0vs5VJ_javax.faces.resource%3Ddocument%26_documents_WAR_publicationsportlet_INSTANCE_VBZOni0vs5VJ_ln%3DdownloadResources%26_documents_WAR_publicationsportlet_INSTANCE_VBZOni0vs5VJ_documentID%3D138608%26_documents_WAR_publicationsportlet_INSTANCE_VBZOni0vs5VJ_locale%3Del&ved=2ahUKEwjSp4i1p8mIAxXScvEDHeIXBP0QFnoECBEQAQ&usg=AOvVaw05syiy33njhEl499qIJxr0

Συγκεκριμένα προκύπτει ότι το 48,7% των νοικοκυριών που έχει ένα ή περισσότερα αυτοκίνητα διαθέτει τουλάχιστον μία θέση στάθμευσης. Συγκεκριμένα, τα νοικοκυριά που έχουν έστω ένα αυτοκίνητο είναι 3.016.163. Από αυτά, τα 1.4467.814 διαθέτουν τουλάχιστον μία θέση στάθμευσης.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 hours ago, korakios said:

αν ήθελα οικογενειακό τότε θα έπαιρνα το sandero lpg , καρούλι Τεσλα δε θα έπαιρνα πάντως 😛, εργαλείο έψαχνα , όχι κουβά με μπαταρίες και ρόδες 😁

Και προτίμησες να επιλέξεις τον κουβά με lpg και ρόδες, α;

image.png.6ee3c018aa6bd869bc7b5efb65ba652a.png

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, haris_216 είπε

Δεν θα μπω στη διένεξη ηλεκτρικό-vs-θερμικό αλλά να πω ότι αυτό το "στατιστικό" ότι "το 50% έχει ιδιωτική θέση στάθμευσης" δεν μου κάθεται από χθες που το διάβασα (βαρέθηκα να το σχολιάσω και να αναφέρω τους λόγους που δεν μου κάθεται)

Απλά να πω ότι μπορεί για την υπόλοιπη Ελλάδα να μην ξέρω, αν και τα κέντρα των επαρχιακών πόλεων είναι μικρογραφίες της Αθήνας (ως προς τα κακά τους), αλλά στην Αθήνα αυτό το νούμερο απλά ΔΕΝ παίζει. Τουλάχιστον για την περιοχή της "τέως διοικήσεως πρωτευούσης" :P που έλεγαν παλιά. Προφανώς για τις νεότερα οικοδομημένες περιοχές (εννοώ της τελευταίας 20ετίας) ισχύει και με το παραπάνω. Αν κι εκεί υπάρχει το θέμα ότι μπορεί μεν να έχουν ΟΛΟΙ μία θέση στάθμευσης ανά διαμέρισμα αλλά υπάρχουν πολλές οικογένειες με 2-3 αυτοκίνητα (1 ο μπαμπάς, 1 η μαμά, 1 ο γιος/κόρη που πέρασε στο πανεπιστήμιο, κλπ)

Είναι στατιστικά από την απογραφή. Αν έχεις έστω μία θέση ιδιωτικού parking, μπορείς να εξυπηρετήσεις και 2 και 3 ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Ποτέ δε χρειάζεσαι να φορτίζεις ΚΑΘΕ βράδυ.

12 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

χαλάρωσε αδερφέ που πήρες φόρα και θες να τιμωρήσεις όσους δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να αλλάξουν αυτοκίνητο.

δεν είμαστε στην πλούσια Νορβηγία.

Δεν είναι τιμωρία τα αυξημένα τέλη. Ήδη τα παλιά αυτοκίνητα πληρώνουν περισσότερα τέλη από τα πιο νέα. Το μέτρο είναι αντικίνητρο στην αγορά παλιών μεταχειρισμένων.

Υπάρχουν κι άλλα μέτρα που θα δούμε στο μέλλον αφού τα έχουμε ήδη δει σε άλλες ευρωπαϊκές πόλεις, πχ διόδια στο κέντρο της πόλης για τα θερμικά ή και πλήρης απαγόρευσή τους. Τα διόδια έχουν το νόημα πως θα πληρώνουν για την περιβαλλοντολογική ζημιά που προξενούν, η πλήρης απαγόρευση έχει το σκοπό να καθαρίσει σταδιακά η ατμόσφαιρα στο κέντρο. Μήπως κι αυτά θα είναι τιμωρία;

Επεξ/σία από malakudi
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

χαλάρωσε αδερφέ που πήρες φόρα και θες να τιμωρήσεις όσους δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να αλλάξουν αυτοκίνητο.

δεν είμαστε στην πλούσια Νορβηγία.

H Νορβηγια δεν εγινε πλουσια απο τυχη, εγινε γιατι ειναι ανθρωποι με εγκεφαλο.

Στην ελλαδα ξοδευουμε το μισο αεπ στα φρουτακια

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 λεπτά πριν, malakudi είπε

Δεν είπα να τους πάρουν τα οχήματα αλλά κάποιο αντικίνητρο πρέπει να υπάρχει, γιατί η ζημιά που κάνουν στην υγεία των ανθρώπων που ζουν στις πόλεις είναι δεδομένη. Και δεν αναφέρομαι στις εκπομπές CO2, αυτό είναι το λιγότερο, αναφέρομαι σε όλα τα υπόλοιπα που βγάζουν τα παλιά αυτοκίνητα. Φυσικά το ίδιο να συμβεί σε λεωφορεία, φορτηγά κτλ κτλ. 

Δεν μπορούν να κατανοήσουν τα οφέλη για τις πόλεις όπου μόνο στην Ευρώπη έχουμε εκατοντάδες χιλιάδες πρόωρους θανάτους λόγω ατμοσφαιρικής ρύπανσης. Ρύπανση που χειροτερεύει με αφαιρέσεις dpf, παρακάμψεις δοχείων ουρίας, νοθευμένων καυσίμων κ.α. Και όλα αυτά από ανθρώπους που βρίσκονται γύρω μας και εγκληματούν στην ζωή των άλλων με σκοπό μόνο το οικονομικό όφελος. Είμαι περίεργος να δω τι θα γίνει στα ΚΤΕΟ από αρχές του 25 που θα ελέγχονται τα dpf, κάτι θα σκεφτούν για να  κρύψουν τις παρανομίες και να συνεχίσουν να μοιράζουν καρκίνους και άλλες αρρώστιες.
Ηλεκτρικά αυτοκίνητα και αντλίες θερμότητας = πολύ καλύτερη ποιότητα ζωής τα επόμενα χρόνια μέσα στις πόλεις.

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 hours ago, malakudi said:

ΟΚ καταλάβαμε την άποψή σου, μπορείς να σταματήσεις να μολύνεις το θέμα της προοπτικής της ηλεκτροκίνησης ενώ ενδιαφέρεσαι για αυτοκίνητα των 12000 ευρώ το πολύ. Δε θα μπω στο κόπο να απαντήσω μία προς μία τις ασυναρτησίες που γράφεις, όπως ότι θα σου μείνει στο περίπτερο το μεταχειρισμένο ηλεκτρικό. Τόσα ξέρεις από ηλεκτρικά, τόσα λες.  Ή ότι για τις αυξήσεις των θερμικών φταίνε τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Μάλλον τόσα ξέρεις από το πως δουλεύουν τα χρηματοοικονομικά και τόσα λες. Ο πληθωρισμός από το 2020 ως σήμερα είναι 30% κατά μέσο όρο και σε πολλά αγαθά ξεπερνά και το 50%. Αυτοκίνητο με 12 χιλιάρικα ξέχνα το, δε θα ξανασυμβεί. Το πιο οικονομικό Panda λες ήταν 10000, τώρα έχει 15000, 50% πάνω.

Θα τελειώσω με αυτό που γράφεις για τα Euro6/Euro7 κτλ. ΕΥΤΥΧΩΣ που μπήκαν αυτοί οι κανόνες μπας και οι πολίτες που ζουν σε αστικά κέντρα βελτιώσουν λίγο τη ποιότητα ζωής τους. Δε θα αναπνέουμε καρκίνο για να έχεις εσύ πιο φθηνό αυτοκίνητο. Για την ακρίβεια, θα πρέπει να σας βάλουν πολύ μεγάλα τέλη κυκλοφορίας όσο κυκλοφορείτε ακόμα τέτοια οχήματα που σπέρνουν καρκίνο σε κάθε τους μαρσάρισμα. Άντε μπράβο.

 

Αιτηση για insomnia plus με 9.99 το μηνα για θρεντς χωρις πλεμπα!😂

  • Like 4
  • Haha 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, Anastazio είπε

Αιτηση για insomnia plus με 9.99 το μηνα για θρεντς χωρις πλεμπα!😂

Φίλε μου αν αυτό καταλαβαίνεις δεν εκφράστηκα σωστά. Ο korakios έχει τα περισσότερα post σε αυτό το νήμα χωρίς να έχει εμπειρία ηλεκτροκίνησης και όπως φάνηκε από το διάλογο, χωρίς καν να ενδιαφέρεται να αγοράσει νέο αυτοκίνητο αφού το target του είναι αυτοκίνητα των 12000 που είτε έτσι είτε αλλιώς δεν υπάρχουν πλέον. Οπότε τι προσφέρει στη συζήτηση εδώ; Επαναλαμβάνει γνωστά κλισέ κατά της ηλεκτροκίνησης και στην ουσία μόνο FUD προσφέρει. Επιπλέον υποστηρίζει μία θεωρία συνομωσίας πως αυξήθηκαν οι τιμές στα αυτοκίνητα για να προωθηθεί η ηλεκτροκίνηση και πως οι προδιαγραφές ρυπών δε χρειάζονται πραγματικά αλλά είναι μέρος της ίδιας συνωμοσίας. Ε κάπου έλεος πια με αυτή τη προπαγάνδα.

Επεξ/σία από malakudi
  • Like 3
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...