Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Dinos1973 είπε

το να συγκρινεις την Tonale με το Seal.....απλα θα ειναι πισω σου η Tonale για τα 20 λεπτα που θα εκμεταλλευτης την ταχυτητα τις φριτεζας εαν δεν εχει κοφτη!!  μεχρι να μπεις αναγκαστικα σε καποιο σταθμο για φορτιση.... η Tonale θα εχει φθασει στον προορισμο τις ενω εσυ ακομα θα εισαι στο δρομο.....

Εχεις Tonale?  Γιατι ο @@pnea1973 εχει seal.

Οποτε εσυ θα καθεσαι και θα κοιτας απο τη σταση του λεωφορειου μιας δεν παιρνεις "φριτεζα"

 

52 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

δεν ξερω που και πως το μετρησαν αλλα καπου μπαζει αυτο το νουμερο. περαν του οτι το βλεπουμε γυρω μας οτι για κανενα λογο ο ενας στους δυο δεν εχει δικη του θεση.

 

 

Απογραφη 2021 προφανως.

Και σιγουρα ειναι περισσοτερες, αν προστεθουν και οι μουφα θεσεις παρκινγκ που δεν φαινονται στις αδειες της πολεοδομιας.

Εγω πχ γραφει 1, αλλα χωρανε 4 μεσα.

Επεξ/σία από Ntinaras
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

8 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

οχι δεν ειναι εκει το θεμα. λενε οτι εχουμε 3εκ νοικοκυρια  απο εστω ενα αυτοκινητο

μετα λενε συνολο ιχ 6εκ. δηλαδη ολοι εχουμε δυο αυτοκινητα! 

 

οι ιδιοι που λενε

Σύνολο  νοικοκυριων     1 αυτοκίνητο    2 αυτοκίνητα    3+ αυτοκίνητα
3.016.163                             2.043.000            828.718          144.451

και αυτο βγαινει περιπου 65% των νοικοκυριων να εχουν ενα αμαξι που ειναι και λογικο νουμερο. οι θεσεις ειναι 1μιση εκατομμυριο (50%) αλλα το συνολο οχηματων στην αλλη τους στατιστικη ειναι 6εκ. μας λειπουν 3 ολοκληρα εκατομμυρια οχηματα εδω.

2043000+2*828718+3*144451= 4133789 . 5844199 λέει ο πίνακας που ανέβασες. 5570000 περίπου ο πίνακας του 21 για να είναι συγκρίσιμος με τα άλλα στοιχεία. Το 3+ φυσικά δεν είναι όλοι 3, κάποιοι έχουν 4,5,10, αλλά και πάλι δε φτάνουμε από το 4,1 στο 5,5. Ίσως τα παραπάνω είναι τα αυτοκίνητα που ανήκουν σε εταιρείες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, teodor_ch είπε

Και αυτά τί ενδιαφέρουν κάποιον που θέλει να αγοράσει τώρα αυτοκίνητο?

Ενδιαφέρει τη νοημοσύνη και λογική . Όταν υπάρχει προϊόν Α και σου πασάρουν το Β ως καλύτερο και δεν τραβά , αυξάνεις την τιμή του Α , δε σημαίνει ότι το Β είναι καλύτερο …πας στο Γ….

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα η εργασία μου , μου δίνει 500€ καύσιμα κάθε μήνα μέσω coral pass , έχω 3 αυτοκίνητα στην ιδιοκτησία μου το 1 ηλεκτρικο το οποίο και έχω για καθημερινο γιατί είναι το ποιο ευχάριστο οδηγικα 

 

Είναι τζαμπατσης που εκμεταλευτικα την επιδότηση ή νου λείπουν τα 2€ ?

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, malakudi είπε

1.Το να προτείνεις σαν εναλλακτική τα μεταχειρισμένα είναι χαζό, το καταλαβαίνεις έτσι;
2. Αν όλοι θέλουν μεταχειρισμένα, αυτοί που τα έχουν ήδη τι θα πάρουν; Για να υπάρχουν μεταχειρισμένα ,πρέπει κάποιοι να αγοράζουν καινούρια, δε γίνεται αλλιώς.
3.Από κει και πέρα, το μεταχειρισμένο είναι και ρίσκο, δε ξέρεις ποτέ τι μπορεί να σου βγάλει.
4. Το δε υγραέριο σε ένα βράδυ μπορεί να διπλασιαστεί η τιμή του ξέρεις, όπως έγινε κάποτε με το diesel,

5. ενώ έχω ακούσει πολλούς να έχουν πολλά προβλήματα στους κινητήρες τους μετά από κάποια χρόνια με υγραέριο.

1.Το μτχ σήμερα είναι μονόδρομος για όποιον έχει λογική . Εκτός αν είναι χόμπι το αμάξι , όπου πάει σε θέμα γούστου οπότε πάσο ….  

2. Πάντα θα υπάρχουν άτομα που θα αγοράζουν καινούρια ακόμα και σήμερα 

3. Ότι και να σου βγάλει λιγότερα θα σου βγει σα σύνολο 

4. Σίγουρα θα αυξηθεί αφού πολλαπλασιάστηκαν οι μετατροπές λόγω κόστους βενζίνης ,τώρα αν διπλασιαστεί , ποδηλατάκι (έχω ηλεκτρικό 😛, για εκεί καλή είναι η ηλεκτροκίνηση , φυσικά μετατροπή όχι υπερκοστολογημενα καρουλια με επιδότηση από το λεφτόδεντρο…)

5. Ισχύει για όσους πέσαν σε «μαστόρια» και όχι εγκαταστάτες δυστυχώς αλλά και πάλι ισχύει το 3 …

3 ώρες πριν, malakudi είπε

edit: γι' αυτό το αυτοκίνητο μιλάμε; https://www.ultimatespecs.com/car-specs/Fiat/116135/Fiat-Panda-2017-09-80HP-CNG.html

3,65 μήκος, 80 άλογα, 200 λίτρα χώρο αποσκευών;

Ναι , μικρό πόλης και πάει παντού , με έχει βολέψει αφάνταστα ….αν ήθελα οικογενειακό τότε θα έπαιρνα το sandero lpg , καρούλι Τεσλα δε θα έπαιρνα πάντως 😛, εργαλείο έψαχνα , όχι κουβά με μπαταρίες και ρόδες 😁

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
33 λεπτά πριν, korakios είπε

1.Το μτχ σήμερα είναι μονόδρομος για όποιον έχει λογική . Εκτός αν είναι χόμπι το αμάξι , όπου πάει σε θέμα γούστου οπότε πάσο ….  

2. Πάντα θα υπάρχουν άτομα που θα αγοράζουν καινούρια ακόμα και σήμερα 

3. Ότι και να σου βγάλει λιγότερα θα σου βγει σα σύνολο 

4. Σίγουρα θα αυξηθεί αφού πολλαπλασιάστηκαν οι μετατροπές λόγω κόστους βενζίνης ,τώρα αν διπλασιαστεί , ποδηλατάκι (έχω ηλεκτρικό 😛, για εκεί καλή είναι η ηλεκτροκίνηση , φυσικά μετατροπή όχι υπερκοστολογημενα καρουλια με επιδότηση από το λεφτόδεντρο…)

5. Ισχύει για όσους πέσαν σε «μαστόρια» και όχι εγκαταστάτες δυστυχώς αλλά και πάλι ισχύει το 3 …

Ναι , μικρό πόλης και πάει παντού , με έχει βολέψει αφάνταστα ….αν ήθελα οικογενειακό τότε θα έπαιρνα το sandero lpg , καρούλι Τεσλα δε θα έπαιρνα πάντως 😛, εργαλείο έψαχνα , όχι κουβά με μπαταρίες και ρόδες 😁

Οπότε εσύ περιμένεις οι "χαζοί" να αγοράζουν καινούρια για να πάρεις εσύ και όσοι συμφωνούν με σένα μεταχειρισμένα. Δε βλέπεις ότι αυτό δε βγάζει πουθενά;

Το Panda το πήρες καινούριο το 2017 γύρω στις 14000; Τώρα το ίδιο μόνο λόγω του πληθωρισμού θα έκανε 18200. Και θα προτιμούσες αυτό από το Dolphin που είναι μεγαλύτερο, πιο ισχυρό κινητήρα, πιο σύγχρονο τεχνολογικά και σε κατανάλωση, αν όντως έχεις ιδιωτική θέση parking θα σου έβγαινε κάτω από 2,5 ευρώ τα 100km; Ακόμα και χωρίς την επιδότηση, ανάλογα πόσα km κάνεις θα μπορούσες να κάνεις απόσβεση τη διαφορά τιμής. Και μιλάμε για μη συγκρίσιμα αυτοκίνητα, είναι άλλη κλάση το Dolphin.

Μεταχειρισμένα υπάρχουν και ηλεκτρικά όπως προείπα. Μπορείς σήμερα να πάρεις μεταχειρισμένο ένα Renault Zoe με 11-12000, άψογο αυτοκίνητο για κίνηση εντός πόλης και μεσαίες αποστάσεις, και πάλι μεγαλύτερο και πιο άνετο στην οδήγηση απ' οτιδήποτε αντίστοιχο θερμικό. Για μεγάλα ταξίδια δε κάνει, αλλά μήπως κάνει το Panda;

Μου λες περιμένεις ένα breakthrough αλλά μετά συζητάμε για μεταχειρισμένα 7ετιας τύπου Panda. Τα BEV τύπου Panda δε θα γίνουν ποτέ καλύτερα απ' ότι είναι σήμερα. Αν αυτή είναι η κατηγορία σου, μη περιμένεις κάτι άλλο στο μέλλον. Πχ το Panda το ηλεκτρικό θα βγει γύρω στις 24000 με 44 KWh LFP μπαταρία. Ίδια περίπου τιμή θα βγει και το Citroen e-C3, πάλι με την ίδια μπαταρία. Το ID.all (Polo ηλεκτρικό) επίσης κάπου εκεί. Ένα αντίστοιχο κινέζικο αν και όταν έρθει θα βγει κάτω από τις 20000.

Εσύ μπορεί να νομίζεις ότι αντιπροσωπεύεις το μέσο Έλληνα, εγώ πάντως βλέπω να κυκλοφορούν όλα και πιο πολλά θηρία SUV και ελάχιστα Panda. Οπότε μήπως να ξανασκεφτείς τι αντιπροσωπεύεις με τις απόψεις σου; Μερικοί θέλουν κάτι καλύτερο από ένα Panda του 2017 με 80 άλογα.

 

 

Επεξ/σία από malakudi
  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, malakudi είπε

εγώ πάντως βλέπω να κυκλοφορούν όλα και πιο πολλά θηρία SUV και ελάχιστα Panda

αστειευεσαι μαλλον. εκτος αν συγκρινεις ολα τα μεγαλα suv με το παντα μονο του. εκει ναι παιζουν στα ισα, οσα πουλησε το παντα πουλήσανε ολα τα θηρια μαζι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

αστειευεσαι μαλλον. εκτος αν συγκρινεις ολα τα μεγαλα suv με το παντα μονο του. εκει ναι παιζουν στα ισα, οσα πουλησε το παντα πουλήσανε ολα τα θηρια μαζι.

Το best selling στην Ελλάδα είναι το Toyota Yaris Cross που είναι SUV. Γενικά τα SUV τα βλέπεις πιο πολύ στο δρόμο. Ακόμα και το Peugeot 2008 πούλησε παραπάνω από το Panda. Με 25 χιλιάρικα κατ' ελάχιστο για το Yaris Cross πραγματικά θεωρώ τουλάχιστον ανενημέρωτους όσους το προτίμησαν από το Atto3.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, korakios είπε

1.Το μτχ σήμερα είναι μονόδρομος για όποιον έχει λογική . Εκτός αν είναι χόμπι το αμάξι , όπου πάει σε θέμα γούστου οπότε πάσο ….  

Δεν είναι θέμα λογικής. 

Θέμα οικονομικών είναι. Αν είχα χρόνο (ή δεν είχα τα χρήματα) θα αγόραζα μεταχειρισμένο. Αν είχα περισσότερα χρήματα θα έπαιρνα leasing να μή με νοιάζει τίποτα. Ο καθένας διαλέγει με τις ανάγκες του και δεν έχει καμία σχέση με τη λογική. Είναι λογική επιλογή βάση αναγκών και δυνατοτήτων ;)

Με τη λογική δεν διαλέγεις panda αλλά ένα swift για παράδειγμα που είναι μεγαλύτερο, γρηγορότερο, ασφαλέστερο, πιο άνετο και πιο αξιόπιστο. Η διαφορά τιμής πρέπει να είναι ελάχιστη.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

55 λεπτά πριν, malakudi είπε

Οπότε εσύ περιμένεις οι "χαζοί" να αγοράζουν καινούρια για να πάρεις εσύ και όσοι συμφωνούν με σένα μεταχειρισμένα.

Δεν ανέφερα κανένα «χαζό»

56 λεπτά πριν, malakudi είπε

Το Panda το πήρες καινούριο το 2017 γύρω στις 14000;

12 κάτι ψιλά ,το 2020  λόγω cng , η απλή ήταν κάτω από 10 χιλιάρικα 

57 λεπτά πριν, malakudi είπε

Τώρα το ίδιο μόνο λόγω του πληθωρισμού θα έκανε 18200.

Λόγω ηλεκτροκίνησης ….

57 λεπτά πριν, malakudi είπε

Και θα προτιμούσες αυτό από το Dolphin που είναι μεγαλύτερο, πιο ισχυρό κινητήρα, πιο σύγχρονο τεχνολογικά και σε κατανάλωση, αν όντως έχεις ιδιωτική θέση parking θα σου έβγαινε κάτω από 2,5 ευρώ τα 100km; Ακόμα και χωρίς την επιδότηση, ανάλογα πόσα km κάνεις θα μπορούσες να κάνεις απόσβεση τη διαφορά τιμής. Και μιλάμε για μη συγκρίσιμα αυτοκίνητα, είναι άλλη κλάση το Dolphin.

Εννοείται το panda θα προτιμούσα , με την παλιά τιμή φυσικά , αλλιώς μτχ 

Αδιαφορο το dolphin , ειδικά αν πλήρωνα και το ρεύμα στα 2.5€/100χλμ δε γίνεται ποτέ απόσβεση (πάει πάνω από 20ετια) 

1 ώρα πριν, malakudi είπε

Μεταχειρισμένα υπάρχουν και ηλεκτρικά όπως προείπα. Μπορείς σήμερα να πάρεις μεταχειρισμένο ένα Renault Zoe με 11-12000, άψογο αυτοκίνητο για κίνηση εντός πόλης και μεσαίες αποστάσεις, και πάλι μεγαλύτερο και πιο άνετο στην οδήγηση απ' οτιδήποτε αντίστοιχο θερμικό. Για μεγάλα ταξίδια δε κάνει, αλλά μήπως κάνει το Panda;

Ηλεκτρικό μτχ ποτέ , δε ρισκάρω να φοβάμαι μη μου μείνει μέχρι το περίπτερο …. Το panda σίγουρα δεν κάνει για ταξίδια αλλά μπορεί να το κάνει 

1 ώρα πριν, malakudi είπε

Μου λες περιμένεις ένα breakthrough αλλά μετά συζητάμε για μεταχειρισμένα 7ετιας τύπου Panda.

Ναι , μέχρι να γίνει το breakthrough 

1 ώρα πριν, malakudi είπε

Εσύ μπορεί να νομίζεις ότι αντιπροσωπεύεις το μέσο Έλληνα

Μπα , εσυ το λες ….

1 ώρα πριν, malakudi είπε

εγώ πάντως βλέπω να κυκλοφορούν όλα και πιο πολλά θηρία SUV και ελάχιστα Panda.

Αδιάφορο 

1 ώρα πριν, malakudi είπε

Οπότε μήπως να ξανασκεφτείς τι αντιπροσωπεύεις με τις απόψεις σου;

Δεν έχει αλλάξει κάτι από το 2019 που έψαχνα αμάξι …

1 ώρα πριν, malakudi είπε

Μερικοί θέλουν κάτι καλύτερο από ένα Panda του 2017 με 80 άλογα.

Ας κάνουν ότι θέλουν , εμένα περιμένουν να τους δώσω το οκ ???😂

54 λεπτά πριν, aionnou είπε

https://www.euroncap.com/en/results/fiat/panda/34191

Ήρωας όποιος μπαίνει μέσα 

Ναι , ήρθε μετά η αναβαθμισμένη έκδοση με 2+ πεταμένα χιλιάρικα πάνω , από τη στιγμή που επιτρέπεται να κυκλοφορεί στην Ε.Ε τηρώντας τα στάνταρ όλα κομπλέ για μένα . Το euroncap πάντα μου ήταν αδιάφορο (δεν το λέω φυσικά για να σε πίσω σε κάτι …)

23 λεπτά πριν, teodor_ch είπε

Δεν είναι θέμα λογικής. 

Θέμα οικονομικών είναι. Αν είχα χρόνο (ή δεν είχα τα χρήματα) θα αγόραζα μεταχειρισμένο. Αν είχα περισσότερα χρήματα θα έπαιρνα leasing να μή με νοιάζει τίποτα. Ο καθένας διαλέγει με τις ανάγκες του και δεν έχει καμία σχέση με τη λογική. Είναι λογική επιλογή βάση αναγκών και δυνατοτήτων ;)

Με τη λογική δεν διαλέγεις panda αλλά ένα swift για παράδειγμα που είναι μεγαλύτερο, γρηγορότερο, ασφαλέστερο, πιο άνετο και πιο αξιόπιστο. Η διαφορά τιμής πρέπει να είναι ελάχιστη.

Τα οικονομικά πάντα έχουν λογική , αλίμονο να μην είχαν , πχ αν μου περίσσευαν 30 χιλιάρικα δε θα τα έσκαγα σε λαμαρίνες με ρόδες (γενικοτερα , είτε θερμικό είτε ηλεκτρικό)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, korakios είπε

Δεν ανέφερα κανένα «χαζό»

12 κάτι ψιλά ,το 2020  λόγω cng , η απλή ήταν κάτω από 10 χιλιάρικα 

Λόγω ηλεκτροκίνησης ….

Εννοείται το panda θα προτιμούσα , με την παλιά τιμή φυσικά , αλλιώς μτχ 

Αδιαφορο το dolphin , ειδικά αν πλήρωνα και το ρεύμα στα 2.5€/100χλμ δε γίνεται ποτέ απόσβεση (πάει πάνω από 20ετια) 

Ηλεκτρικό μτχ ποτέ , δε ρισκάρω να φοβάμαι μη μου μείνει μέχρι το περίπτερο …. Το panda σίγουρα δεν κάνει για ταξίδια αλλά μπορεί να το κάνει 

Ναι , μέχρι να γίνει το breakthrough 

Μπα , εσυ το λες ….

Αδιάφορο 

Δεν έχει αλλάξει κάτι από το 2019 που έψαχνα αμάξι …

Ας κάνουν ότι θέλουν , εμένα περιμένουν να τους δώσω το οκ ???😂

ΟΚ καταλάβαμε την άποψή σου, μπορείς να σταματήσεις να μολύνεις το θέμα της προοπτικής της ηλεκτροκίνησης ενώ ενδιαφέρεσαι για αυτοκίνητα των 12000 ευρώ το πολύ. Δε θα μπω στο κόπο να απαντήσω μία προς μία τις ασυναρτησίες που γράφεις, όπως ότι θα σου μείνει στο περίπτερο το μεταχειρισμένο ηλεκτρικό. Τόσα ξέρεις από ηλεκτρικά, τόσα λες.  Ή ότι για τις αυξήσεις των θερμικών φταίνε τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Μάλλον τόσα ξέρεις από το πως δουλεύουν τα χρηματοοικονομικά και τόσα λες. Ο πληθωρισμός από το 2020 ως σήμερα είναι 30% κατά μέσο όρο και σε πολλά αγαθά ξεπερνά και το 50%. Αυτοκίνητο με 12 χιλιάρικα ξέχνα το, δε θα ξανασυμβεί. Το πιο οικονομικό Panda λες ήταν 10000, τώρα έχει 15000, 50% πάνω.

Θα τελειώσω με αυτό που γράφεις για τα Euro6/Euro7 κτλ. ΕΥΤΥΧΩΣ που μπήκαν αυτοί οι κανόνες μπας και οι πολίτες που ζουν σε αστικά κέντρα βελτιώσουν λίγο τη ποιότητα ζωής τους. Δε θα αναπνέουμε καρκίνο για να έχεις εσύ πιο φθηνό αυτοκίνητο. Για την ακρίβεια, θα πρέπει να σας βάλουν πολύ μεγάλα τέλη κυκλοφορίας όσο κυκλοφορείτε ακόμα τέτοια οχήματα που σπέρνουν καρκίνο σε κάθε τους μαρσάρισμα. Άντε μπράβο.

 

  • Like 7
  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, malakudi είπε

Το best selling στην Ελλάδα είναι το Toyota Yaris Cross που είναι SUV. Γενικά τα SUV τα βλέπεις πιο πολύ στο δρόμο. Ακόμα και το Peugeot 2008 πούλησε παραπάνω από το Panda. Με 25 χιλιάρικα κατ' ελάχιστο για το Yaris Cross πραγματικά θεωρώ τουλάχιστον ανενημέρωτους όσους το προτίμησαν από το Atto3.

θηρια ειπες, το cross ειναι ενα yaris με ψιλο κωλο.

ανενημέρωτοι επειδη δεν εχουν που να το φορτισουν? ασε που αν δεν γραφεις χλμ το atto δεν συμφαιρει σε σχεση με το cross.

 

14 λεπτά πριν, malakudi είπε

θα πρέπει να σας βάλουν πολύ μεγάλα τέλη κυκλοφορίας όσο κυκλοφορείτε ακόμα τέτοια οχήματα που σπέρνουν καρκίνο σε κάθε τους μαρσάρισμα. Άντε μπράβο.

εδω το χασες.. 🙄

Μήπως να τους τα παρουμε και με το ζορι επειδη δεν εχουν λεφτα να παρουν καινουργιο? εσυ λες οτι ανεβηκαν ολα, με τι λεφτα θα παρει αμαξι δηλαδη ο αλλος που πρεπει να πεταει λεφτα στα υπερκερδη ενεργειας και σουπερμαρκετ?

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, malakudi είπε

Για την ακρίβεια, θα πρέπει να σας βάλουν πολύ μεγάλα τέλη κυκλοφορίας όσο κυκλοφορείτε ακόμα τέτοια οχήματα που σπέρνουν καρκίνο σε κάθε τους μαρσάρισμα. Άντε μπράβο.

😂 , μα τι επίπεδο , ωραία προοπτική δείχνει να έχει και αυτό 😛

3 ώρες πριν, malakudi είπε

Αυτοκίνητο με 12 χιλιάρικα ξέχνα το, δε θα ξανασυμβεί.

Έχει με λιγότερα στο cargr 😁

3 ώρες πριν, malakudi είπε

Δε θα αναπνέουμε καρκίνο για να έχεις εσύ πιο φθηνό αυτοκίνητο.

Καλά , μας έπεισες 🤣

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...