Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 4,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 λεπτά πριν, malakudi είπε

Λες κόστος κατασκευής, αλλά σε ποιο αναφέρεσαι; Πχ η Nio στη Κίνα χρεώνει 9000$ για την 75 KWh LFP μπαταρία της. Το θεωρείς και αυτό ακριβό; Οι Ευρωπαίοι χρεώνουν τη μάνα τους και το πατέρα τους αλλά αυτό είναι δικό τους πρόβλημα.

9 χιλιάρικα ,φυσικά και είναι πολλά , όσο για Ε.Ε. είναι και δικό μας πρόβλημα 

3 λεπτά πριν, malakudi είπε

Διάρκεια ζωής: οι LFP έχουν πάνω από 3000 κύκλους. Σε οτιδήποτε άλλο εκτός από ταξί είναι υπέρ αρκετή για δεκάδες χρόνια, φτάνει με συντηρητικές εκτιμήσεις το ένα εκατομμύριο km.

Σε αντιστοιχία θερμικού με λαμπάκι και φουλ φόρτιση είναι <10 χρόνια 
Σιγουρα με μικρές καθημερινές φορτίσεις είναι πολύ παραπάνω 

5 λεπτά πριν, malakudi είπε

Ταχύτητα φόρτισης: οι μπαταρίες LFP μπορούν να φορτίζουν πολύ γρήγορα, ως και 8C. Έχουμε ήδη παραδείγματα με φόρτιση 10-80% σε 10 λεπτά από Κινέζους. Αυτοί οι χρόνοι βέβαια επιτυγχάνονται με πολύ μεγάλες μπαταρίες των 120 KWh, δε θα τους δεις ποτέ στις μεσαίες των 60 και τις "long range" των 80 KWh. Θα δεις όμως σε 18-20 λεπτά. Αν ταχύτητα φόρτισης εσύ θες 3 λεπτά ή 5 λεπτά, σου έχω νέα: δε θα γίνει ποτέ γιατί δε χρειάζεται.

Όταν σε βενζινάδικα , πάρκινγκ κτλ δούμε τα 10λεπτα φορτίσεων το ξαναβλέπουμε (αν και φανταζομαι το κόστος πάλι θα είναι μεγάλο)

7 λεπτά πριν, malakudi είπε

Όσο για τα Φ/Β

Δεν αναφέρομαι σε φ/β μιας και είναι οφτοπικ 

7 λεπτά πριν, malakudi είπε

Έχεις σε αυτό το νήμα τη μεγαλύτερη συμμετοχή χωρίς να έχεις BEV και εμπειρία χρήσης του. Μήπως έχεις κάποια εμμονή σε αυτό το θέμα;

Ναι λόγω των αρνητικών που έγραψα πριν και με επιβαρύνουν χωρίς να έχω EV

8 λεπτά πριν, malakudi είπε

Άσε καλύτερα να γράφουν άτομα που το γνωρίζουν από την εμπειρία τους

Όχι μιας και ο μικρόκοσμος που ζουν δεν αντικατοπτρίζει την πραγματικότητα στην Ελλάδα , επομένως σε σχόλια που μπαίνει μέσα η λέξη οικονομία / οικολογία (όπως και αναφέρεται η ευκολία φόρτισης με φ/β με φόρτιση στο πάρκινγκ) θα κάνω παράθεση ….

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάνεις παράθεση γράφοντας πράγματα που δεν ισχύουν από το γεγονός ότι δεν έχεις εμπειρία. Απλώς μπερδεύεις άτομα που θέλουν να μάθουν.

Οι μπαταρίες LFP είναι μια χαρά για την ηλεκτροκίνηση, και αντέχουν παραπάνω από τα χρόνια που ζει το αυτοκίνητο, και είναι ήδη φθηνές με αποτέλεσμα αυτοκίνητα σαν το BYD Dolphin να έχουν καλύτερη τιμή από αντίστοιχα θερμικά - σε κανονικές τιμές και όχι με επιδότηση, και προσφέρουν οικονομία ακόμα κι αν φορτίζεις έξω, ενώ προσφέρουν μεγαλύτερη αν φορτίζεις στο σπίτι. Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, το 50% όσων έχουν αυτοκίνητο έχουν θέση parking ιδιόκτητη. Οπότε και το "παραμύθι" ότι δε μπορούμε να φορτίσουμε στο σπίτι δεν ισχύει για τους μισούς Έλληνες. Ας πάρουν λοιπόν ηλεκτρικό το 50% που μπορεί να φορτίζει σπίτι και στο πλήρωμα του χρόνου θα δημιουργηθούν και οι δημόσιες δομές που χρειάζονται. Και όχι αυτές δεν είναι τα "βενζινάδικα", δε δουλεύει έτσι η ηλεκτροκίνηση. Προτιμάς να ανασαίνεις το καρκίνο μέσα στη πόλη σου για να μη ξεβολευτείς στο θέμα της φόρτισης. Δικαίωμά σου, αλλά μη διαστρεβλώνεις τη πραγματικότητα σε όσους ενδιαφέρονται να μάθουν κάτι και έρχονται σε αυτό το νήμα.

 

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 minutes ago, @pnea1973 said:

Εγώ δεν έχω πεί σε κανέναν. Ο καθένας σταθμίζει τι θέλει.

Αν όμως θέλει κάποιος να αλλάξει αυτοκίνητο με μοντέλα του 2024-2025 θα συγκρίνει. Αν θέλεις μτχ απλά δεν θα τα κοιτάξει.

Και ανέφερα παράδειγμα την Tonale., που κοίταξα κάποια στιγμή. Οπότε μεταξύ της Tonale και του Seal που έχω, η διαφορά είναι όντως χαώδης...Υπερ του Seal.

 

το να συγκρινεις την Tonale με το Seal.....απλα θα ειναι πισω σου η Tonale για τα 20 λεπτα που θα εκμεταλλευτης την ταχυτητα τις φριτεζας εαν δεν εχει κοφτη!!  μεχρι να μπεις αναγκαστικα σε καποιο σταθμο για φορτιση.... η Tonale θα εχει φθασει στον προορισμο τις ενω εσυ ακομα θα εισαι στο δρομο.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, malakudi είπε

με αποτέλεσμα αυτοκίνητα σαν το BYD Dolphin να έχουν καλύτερη τιμή από αντίστοιχα θερμικά - σε κανονικές τιμές και όχι με επιδότηση,

Εδώ “ξέχασες” ότι εκτοξεύθηκαν τα θερμικά ….και αναφέρεσαι σε μια συγκεκριμένη μάρκα (BYD)

4 λεπτά πριν, malakudi είπε

και προσφέρουν οικονομία ακόμα κι αν φορτίζεις έξω,

Τα τελευταία νούμερα που είδα έβγαιναν σαν βενζίνη ,με πόσο φορτίζεις έξω ?

6 λεπτά πριν, malakudi είπε

Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, το 50% όσων έχουν αυτοκίνητο έχουν θέση parking ιδιόκτητη

Αν έχει μέσα και τα σάπια υπόγεια πολυκατοικιών ,καταλάβαμε ….

7 λεπτά πριν, malakudi είπε

Ας πάρουν λοιπόν ηλεκτρικό το 50% που μπορεί να φορτίζει σπίτι

Αν τσοντάρεις ….

7 λεπτά πριν, malakudi είπε

Προτιμάς να ανασαίνεις το καρκίνο μέσα στη πόλη σου για να μη ξεβολευτείς στο θέμα της φόρτισης

😂 Η φόρτιση είναι απο τα τελευταία που με απασχολούν σε ηλεκτρικό (άσε που έχω πάρκινγκ προσωπικά με δυνατότητα φόρτισης και φ/β) αλλά δε σύμφερε το ηλεκτρικό …

9 λεπτά πριν, malakudi είπε

Δικαίωμά σου, αλλά μη διαστρεβλώνεις τη πραγματικότητα σε όσους ενδιαφέρονται να μάθουν κάτι και έρχονται σε αυτό το νήμα.

Όσοι είναι να αγοράσουν θα το κάνουν γιατί τους αρέσει , όχι για οικονομία / οικολογία . (Υπάρχουν και αλλά νήματα )

Εδω περιμένουμε κάποιο breakthrough….

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε

το να συγκρινεις την Tonale με το Seal.....απλα θα ειναι πισω σου η Tonale για τα 20 λεπτα που θα εκμεταλλευτης την ταχυτητα τις φριτεζας εαν δεν εχει κοφτη!!  μεχρι να μπεις αναγκαστικα σε καποιο σταθμο για φορτιση.... η Tonale θα εχει φθασει στον προορισμο τις ενω εσυ ακομα θα εισαι στο δρομο.....

εννοείτε σε μεγάλο ταξίδι στην εθνική, δεν φαντάζομαι να εννοούσε σε αυτό το επίπεδο μόνο ο @pnea1973. Μάλλον εννοούσε σε όλα τα υπόλοιπα που όντως η διαφορά είναι χαώδης :)

4 λεπτά πριν, korakios είπε

 

😂 Η φόρτιση είναι απο τα τελευταία που με απασχολούν σε ηλεκτρικό (άσε που έχω πάρκινγκ προσωπικά με δυνατότητα φόρτισης και φ/β) αλλά δε σύμφερε το ηλεκτρικό …

Κάνετε συνεχώς μακρινά ταξίδια υποθέτω, σωστά;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, korakios είπε

Εδώ “ξέχασες” ότι εκτοξεύθηκαν τα θερμικά ….και αναφέρεσαι σε μια συγκεκριμένη μάρκα (BYD)

Τα τελευταία νούμερα που είδα έβγαιναν σαν βενζίνη ,με πόσο φορτίζεις έξω ?

Αν έχει μέσα και τα σάπια υπόγεια πολυκατοικιών ,καταλάβαμε ….

Αν τσοντάρεις ….

😂 Η φόρτιση είναι απο τα τελευταία που με απασχολούν σε ηλεκτρικό (άσε που έχω πάρκινγκ προσωπικά με δυνατότητα φόρτισης και φ/β) αλλά δε σύμφερε το ηλεκτρικό …

Όσοι είναι να αγοράσουν θα το κάνουν γιατί τους αρέσει , όχι για οικονομία / οικολογία . (Υπάρχουν και αλλά νήματα )

Εδω περιμένουμε κάποιο breakthrough….

Δε ξέχασα τίποτα, τα θερμικά αυξήθηκαν γιατί αυξήθηκαν όλα, πληθωρισμός λέγεται. Με τι να συγκρίνω, με τις τιμές του 18; Δε γίνονται αυτά. Ναι μία συγκεκριμένη μάρκα επειδή οι άλλοι (οι Ευρωπαίο) δε θέλουν να προωθήσουν τα BEV, θέλουν να πουλάνε τα σαπάκια τους τα θερμικά απ' όπου βγάζουν περισσότερα με ανταλλακτικά, service κτλ κτλ.

Δε γίνεται να λες ότι δε συμφέρει το ηλεκτρικό ενώ μπορείς να φορτίζεις σπίτι και με Φ/Β. Από ποια άποψη δε συμφέρει; Με τι συγκρίνεις, με μεταχειρισμένο όχημα του 2010; 

Να τσοντάρω γιατί, μιλάμε για το αν θέλει να πάρει κάποιος νέο αυτοκίνητο, που θα διαθέσει τα χρήματά του. Πες μου εσύ ποια θεωρείς καλύτερη αγορά για τα χρήματά της.

Στο θέμα του κόστους κίνησης έχω επιχειρηματολογήσει νωρίτερα πως μπορεί να βγαίνει πιο οικονομικό. Πες εσύ για τη χρήση μιλάμε, δηλαδή τι είδους αυτοκίνητο (άλλο ένα μεγάλο SUV και άλλο ένα φιατάκι πόλης), πόσα km καθημερινά στη πόλη, πόσα ταξίδια σε μεσαίες και μεγάλες αποστάσεις κτλ για να σου απαντήσω. Διαφορετικά θα αλλάζουμε συνέχεια το παράδειγμα για να ξεφεύγουμε.

Δε περιμένουμε κανένα breakthrough στην ηλεκτροκίνηση, ήδη έχει φτάσει σε ένα πολύ υψηλό επίπεδο, το επόμενο breakthrough θα αργήσει τουλάχιστον 10 χρόνια. Αυτό που περιμένω εγώ είναι πιο πολλά μεσαία αυτοκίνητα σαν το Dolphin και ίσως και λίγο μικρότερα σε χαμηλό κόστος. Οι Ευρωπαίοι θα αναγκαστούν να παράγουν κι αυτοί αντίστοιχα αν δε θέλουν να χάσουν το παιχνίδι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, dimitris_dimos είπε

Κάνετε συνεχώς μακρινά ταξίδια υποθέτω, σωστά;

Όχι , πόλη και επαρχία . Καλοκαίρι φτάνω 200χλμ Πήλιο βόλτες 

Πηρα τότε ένα Panda cng που έκαιγε τότε 3.5€\100χλμ , τώρα που ακρίβυνε το cng 5€/100χλμ . Αλλά και cng να μην έπαιζε θα πήγαινα σε lpg 

Τώρα καινούριο αμάξι φυσικά και δε θα έπαιρνα μιας και οι τιμές είναι γελοίες ….μονο σε μτχ 

8 λεπτά πριν, malakudi είπε

Δε ξέχασα τίποτα, τα θερμικά αυξήθηκαν γιατί αυξήθηκαν όλα, πληθωρισμός λέγεται.

Και προώθηση ηλεκτροκίνησης βεβιασμένα ξέχασες , σκάνε φόροι αυξανόμενοι για «μηδενικούς» ρύπους στις αυτοκινητοβιομηχανίες ….

8 λεπτά πριν, malakudi είπε

Να τσοντάρω γιατί, μιλάμε για το αν θέλει να πάρει κάποιος νέο αυτοκίνητο, που θα διαθέσει τα χρήματά του. Πες μου εσύ ποια θεωρείς καλύτερη αγορά για τα χρήματά της.

Οτιδήποτε μτχ με υγραέριο στα μισά λεφτά ….

8 λεπτά πριν, malakudi είπε

το επόμενο breakthrough θα αργήσει τουλάχιστον 10 χρόνια.

Τα λέμε τότες 😛

8 λεπτά πριν, malakudi είπε

Στο θέμα του κόστους κίνησης έχω επιχειρηματολογήσει νωρίτερα πως μπορεί να βγαίνει πιο οικονομικό. Πες εσύ για τη χρήση μιλάμε, δηλαδή τι είδους αυτοκίνητο (άλλο ένα μεγάλο SUV και άλλο ένα φιατάκι πόλης), πόσα km καθημερινά στη πόλη, πόσα ταξίδια σε μεσαίες και μεγάλες αποστάσεις κτλ για να σου απαντήσω. Διαφορετικά θα αλλάζουμε συνέχεια το παράδειγμα για να ξεφεύγουμε.

Μέσα στην πόλη ,αποκλειστικά εξωτερική φόρτιση (και όσο πιο γρήγορη γίνεται) , ποιο το κόστος κιλοβατώρας ?

Επεξ/σία από korakios
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 λεπτά πριν, korakios είπε

Όχι , πόλη και επαρχία . Καλοκαίρι φτάνω 200χλμ Πήλιο βόλτες 

Πηρα τότε ένα Panda cng που έκαιγε τότε 3.5€\100χλμ , τώρα που ακρίβυνε το cng 5€/100χλμ . Αλλά και cng να μην έπαιζε θα πήγαινα σε lpg 

Τώρα καινούριο αμάξι φυσικά και δε θα έπαιρνα μιας και οι τιμές είναι γελοίες ….μονο σε μτχ 

Και προώθηση ηλεκτροκίνησης βεβιασμένα ξέχασες , σκάνε φόροι αυξανόμενοι για «μηδενικούς» ρύπους στις αυτοκινητοβιομηχανίες ….

Οτιδήποτε μτχ με υγραέριο στα μισά λεφτά ….

Το να προτείνεις σαν εναλλακτική τα μεταχειρισμένα είναι χαζό, το καταλαβαίνεις έτσι; Αν όλοι θέλουν μεταχειρισμένα, αυτοί που τα έχουν ήδη τι θα πάρουν; Για να υπάρχουν μεταχειρισμένα ,πρέπει κάποιοι να αγοράζουν καινούρια, δε γίνεται αλλιώς. Από κει και πέρα, το μεταχειρισμένο είναι και ρίσκο, δε ξέρεις ποτέ τι μπορεί να σου βγάλει. Το δε υγραέριο σε ένα βράδυ μπορεί να διπλασιαστεί η τιμή του ξέρεις, όπως έγινε κάποτε με το diesel, ενώ έχω ακούσει πολλούς να έχουν πολλά προβλήματα στους κινητήρες τους μετά από κάποια χρόνια με υγραέριο.

Πες μας τη χρήση που κάνεις με το Panda CNG για να δούμε αν είναι πιο οικονομικό από το να έπαιρνες ηλεκτρικό σήμερα, ειδικά εφ' όσον μπορείς να έχεις ιδιωτική θέση parking με Φ/Β. Μεταχειρισμένα ξέρεις υπάρχουν και ηλεκτρικά. Δώσε παράδειγμα αυτοκινήτου για να δούμε αν έχεις δίκιο. 

edit: γι' αυτό το αυτοκίνητο μιλάμε; https://www.ultimatespecs.com/car-specs/Fiat/116135/Fiat-Panda-2017-09-80HP-CNG.html

3,65 μήκος, 80 άλογα, 200 λίτρα χώρο αποσκευών;

Επεξ/σία από malakudi
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Dinos1973 είπε

το να συγκρινεις την Tonale με το Seal.....απλα θα ειναι πισω σου η Tonale για τα 20 λεπτα που θα εκμεταλλευτης την ταχυτητα τις φριτεζας εαν δεν εχει κοφτη!!  μεχρι να μπεις αναγκαστικα σε καποιο σταθμο για φορτιση.... η Tonale θα εχει φθασει στον προορισμο τις ενω εσυ ακομα θα εισαι στο δρομο.....

Ακόμα με ψάχνει μια, που ήθελε να το παίξει γρήγορη.. Και έφτασα στο προορισμό μου μια χάρα..Προφανως και τα έχεις δοκιμάσει καξ τα 2 και είσαι γνώστης.. 

Εσύ κάνε τις πατάτες στο τηγάνι και άσε τις φριτεζες... Δεν είναι για σένα. 

Αλλα τι λέω.. Η γνώμη είναι όπως λέει το γνωστό ρητό.. 

Ολοι έχουν από μια. ..

Παραθέτω από το τεστ της Tonale στο drive...

Από την άλλη, στην εθνική ο υπολογιστής μας έδωσε νούμερο σχεδόν 10 lt/100 km με τη μέγιστη νόμιμη ταχύτητα των 130 km/h. Με αυτά και με αυτά λοιπόν, και με ρεζερβουάρ 42,5 lt, μπορείς να υπολογίζεις σε μικτή αυτονομία από 450 έως 600 km πριν... 

 

1 ώρα πριν, dimitris_dimos είπε

εννοείτε σε μεγάλο ταξίδι στην εθνική, δεν φαντάζομαι να εννοούσε σε αυτό το επίπεδο μόνο ο @pnea1973. Μάλλον εννοούσε σε όλα τα υπόλοιπα που όντως η διαφορά είναι χαώδης :)

Κάνετε συνεχώς μακρινά ταξίδια υποθέτω, σωστά;

Ναι σε μεγάλο ταξίδι στην Ελλάδα των 1000χιλ ίσως... Σε όλα τα άλλα δεν νομίζω... Και την διαφορά των 15.000 την πίνω καφέδες 

Επεξ/σία από @pnea1973
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, korakios είπε

Και προώθηση ηλεκτροκίνησης βεβιασμένα ξέχασες , σκάνε φόροι αυξανόμενοι για «μηδενικούς» ρύπους στις αυτοκινητοβιομηχανίες ….

Και αυτά τί ενδιαφέρουν κάποιον που θέλει να αγοράσει τώρα αυτοκίνητο?

Αυτά είναι υποτίθεται για την κάλπη. 

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, malakudi είπε

Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, το 50% όσων έχουν αυτοκίνητο έχουν θέση parking ιδιόκτητη.

δεν ξερω που και πως το μετρησαν αλλα καπου μπαζει αυτο το νουμερο. περαν του οτι το βλεπουμε γυρω μας οτι για κανενα λογο ο ενας στους δυο δεν εχει δικη του θεση.

 

ελστατ λεει 

Αναφορά σε κείμενο

Αυτό που αναφέρουν τα επίσημα στοιχεία από την απογραφή του 2021, είναι ότι το 48,7% των νοικοκυριών που έχει ένα ή περισσότερα αυτοκίνητα διαθέτει τουλάχιστον μία θέση στάθμευσης. Συγκεκριμένα, τα νοικοκυριά που έχουν έστω ένα αυτοκίνητο είναι 3.016.163. Από αυτά, τα 1.4467.814 διαθέτουν τουλάχιστον μία θέση στάθμευσης.

σε αλλο πινακα εδω https://www.statistics.gr/el/statistics?p_p_id=documents_WAR_publicationsportlet_INSTANCE_VBZOni0vs5VJ&p_p_lifecycle=2&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_cacheability=cacheLevelPage&p_p_col_id=column-2&p_p_col_count=4&p_p_col_pos=2&_documents_WAR_publicationsportlet_INSTANCE_VBZOni0vs5VJ_javax.faces.resource=document&_documents_WAR_publicationsportlet_INSTANCE_VBZOni0vs5VJ_ln=downloadResources&_documents_WAR_publicationsportlet_INSTANCE_VBZOni0vs5VJ_documentID=521548&_documents_WAR_publicationsportlet_INSTANCE_VBZOni0vs5VJ_locale=el

λεει οτι τα ιχ ειναι σχεδον 6εκ. δεν βγαζει νοημα δηλαδη

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

δεν ξερω που και πως το μετρησαν αλλα καπου μπαζει αυτο το νουμερο. περαν του οτι το βλεπουμε γυρω μας οτι για κανενα λογο ο ενας στους δυο δεν εχει δικη του θεση.

 

ελστατ λεει 

σε αλλο πινακα εδω https://www.statistics.gr/el/statistics?p_p_id=documents_WAR_publicationsportlet_INSTANCE_VBZOni0vs5VJ&p_p_lifecycle=2&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_cacheability=cacheLevelPage&p_p_col_id=column-2&p_p_col_count=4&p_p_col_pos=2&_documents_WAR_publicationsportlet_INSTANCE_VBZOni0vs5VJ_javax.faces.resource=document&_documents_WAR_publicationsportlet_INSTANCE_VBZOni0vs5VJ_ln=downloadResources&_documents_WAR_publicationsportlet_INSTANCE_VBZOni0vs5VJ_documentID=521548&_documents_WAR_publicationsportlet_INSTANCE_VBZOni0vs5VJ_locale=el

λεει οτι τα ιχ ειναι σχεδον 6εκ. δεν βγαζει νοημα δηλαδη

Κάποιοι έχουν δύο και τρία αυτοκίνητα αλλά μία θέση ιδιωτικής στάθμευσης. Αν ήταν όλα ηλεκτρικά, δε θα χρειάζονταν και τα δύο να είναι στη θέση στάθμευσης/φόρτισης την ίδια ώρα. Οπότε σε νοικοκυριά το 50% έχει 1 θέση ιδιωτικού parking, σε αριθμό αυτοκινήτων που δίνανται να εξυπηρετούνται σε ιδιωτική θέση parking λογικά πάμε πάνω από το 50%. Και αν βάλουμε και όσους μπορούν να έχουν θέση parking στη δουλειά τους, το ποσοστό ανεβαίνει κι άλλο.

Επεξ/σία από malakudi
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, malakudi είπε

Κάποιοι έχουν δύο και τρία αυτοκίνητα αλλά μία θέση ιδιωτικής στάθμευσης. Αν ήταν όλα ηλεκτρικά, δε θα χρειάζονταν και τα δύο να είναι στη θέση στάθμευσης/φόρτισης την ίδια ώρα. Οπότε σε νοικοκυριά το 50% έχει 1 θέση ιδιωτικού parking, σε αριθμό αυτοκινήτων που δίνανται να εξυπηρετούνται σε ιδιωτική θέση parking λογικά πάμε πάνω από το 50%. Και αν βάλουμε και όσους μπορούν να έχουν θέση parking στη δουλειά τους, το ποσοστό ανεβαίνει κι άλλο.

οχι δεν ειναι εκει το θεμα. λενε οτι εχουμε 3εκ νοικοκυρια  απο εστω ενα αυτοκινητο

μετα λενε συνολο ιχ 6εκ. δηλαδη ολοι εχουμε δυο αυτοκινητα! 

 

οι ιδιοι που λενε

Σύνολο  νοικοκυριων     1 αυτοκίνητο    2 αυτοκίνητα    3+ αυτοκίνητα
3.016.163                             2.043.000            828.718          144.451

και αυτο βγαινει περιπου 65% των νοικοκυριων να εχουν ενα αμαξι που ειναι και λογικο νουμερο. οι θεσεις ειναι 1μιση εκατομμυριο (50%) αλλα το συνολο οχηματων στην αλλη τους στατιστικη ειναι 6εκ. μας λειπουν 3 ολοκληρα εκατομμυρια οχηματα εδω. και βεβαια το 50% γινετε 25% που ειναι και πού πιο λογικο. επισης σε καθε περιπτωση η επαρχια ανεβαζει το ποσοστο των παρκινγκ. η αθηνα ειναι ετσι

 

Capture345.PNG

 

30% των νοικοκυριων εχει θεση δικη του. λογικο για αστικο κεντρο. 

 

αν τελικα εχουμε στην αθηνα 600χιλιαδες θεσεις για 3 εκατομμυρια οχηματα, δεν παμε στην ηλεκτροκινηση ουτε το 2030. 

 

εκτος αν μας δωσουν -επιτελους- οι παροχοι καλυτερες τιμες στο δικτυο που εχουμε και στο σπιτι μας. δηλαδη εγω εχω ηρων να παω στους εξωτερικους φορτιστες του ηρων να φορτιζω με 20λεπτα. εκει ναι, αλλαζει το πραμα. 

Επεξ/σία από basilis_k6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Dinos1973 είπε

το να συγκρινεις την Tonale με το Seal.....απλα θα ειναι πισω σου η Tonale για τα 20 λεπτα που θα εκμεταλλευτης την ταχυτητα τις φριτεζας εαν δεν εχει κοφτη!!  μεχρι να μπεις αναγκαστικα σε καποιο σταθμο για φορτιση.... η Tonale θα εχει φθασει στον προορισμο τις ενω εσυ ακομα θα εισαι στο δρομο.....

Χα χα χα...!!! Σε καλό σας, μου θυμίσατε στιχομυθία στη σχολή πριν χρόνια...
Κάναμε μάθημα (εργαστήριο) Ποιότητας, οπότε μας λέει ο καθηγητής του εργαστηρίου (Αρίστος Γεωργίου, μεγάλη μορφή και φοβερός στις ατάκες και την πλάκα!!!) θέλοντας να τονίσει ότι άλλο η πολυτέλεια, άλλο η ποιότητα "η Hyundai, έχει καλύτερη ποιότητα από την Mercedes" - ο ίδιος είχε Hyundai εν τω μεταξύ...
Τότε ζητάει τον λόγο ένας φοιτητής και του λέει κ. καθηγητά, με το Hyundai όμως δεν φορτώνεις γκομενάκια, ενώ εγώ με το Mercedes, κι ας μην έχω την ποιότητα της Huyndai, θα φορτώνω...
Και του απαντάει ο καθηγητής, "καλά, πήγαινε εσύ με την Mercedes με τις γκόμενες, και όταν θα μείνεις θα έρχομαι εγώ από πίσω με το Hyundai και τα τις πάρω εγώ".... Χα χα χα χα χα!!! Καλή του ώρα, μας ξεστράβωσε και ρίχναμε και γέλιο με τέτοιες και άλλες ατάκες!!!
Κάπως έτσι είναι και το παράδειγμά σας!!!

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...