korakios Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2024 6 ώρες πριν, manolis940 είπε Ο πόνος των ρύπων υπήρχε και στο Euro 4 όταν τα ηλεκτρικά ακόμη ήταν ιδέα και όχι αγοραστική επιλογή Ναι αλλά δεν έχει σχέση με το euro7 το οποίο ήταν σχεδόν ακατόρθωτο αν θέλουν ηλεκτρικά ας βρίσκαν πρώτα σωστές μπαταρίες …. 14 ώρες πριν, @pnea1973 είπε Αρα είναι λόγω ρύπων, οχι λόγω EV. Ας βρούν τρόπους να είναι εντός των ορίων. Όχι είναι σχεδόν ακατόρθωτο εκτός αν πάει η φάση σε βιοαέριο-βίομεθάνιο . Αλλά η παρέα αποφάσισε πρόωρη ηλεκτροκίνηση με όλα τα παραπάνω αρνητικά . Επισης κάτσε να βγει και καμια μελέτη με τους πραγματικούς ρύπους στα ηλεκτρικά (κατασκευής τους σε σχέση με θερμικά ) και όχι να πασάρουν με μηδενικούς ώστε να γίνει μια σύγκριση 10 ώρες πριν, Dante80 είπε Κάποια στιγμή θα πρέπει να αρχίσουμε να πληρώνουμε τα externalities των ορυκτών καυσίμων (που έως τώρα πλήρωναν μόνο το περιβάλλον και η υγεία μας). Τι εννοείς με το externalities?
Dante80 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2024 6 minutes ago, korakios said: Τι εννοείς με το externalities? https://www.eesi.org/files/FactSheet_Fossil_Fuel_Externalities_2021.pdf 1
manolis940 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2024 2 ώρες πριν, korakios είπε Ναι αλλά δεν έχει σχέση με το euro7 το οποίο ήταν σχεδόν ακατόρθωτο Πάλι όμως δεν καταλαβαίνω τι νόημα έχει με την επιβάρυνση των τιμών. Το Euro 7 κράτησε τα όρια του Euro 6 εν τέλει Μιλάμε για μια κατηγορία αυτοκινήτων η οποία ξεκίνησε με αυτοκίνητα που κοστίζουν 40€Κ και σήμερα έχει φέρει προσιτές τιμές κάτω από 30€Κ. Θα έπρεπε να είχε βοηθήσει ακριβώς στο αντίθετο στο να παραμείνουν χαμηλές ή και να πέσουν οι τιμές. Η άνοδος των τιμών των αυτοκινήτων όπως και σε πολλά άλλα αγαθά έγινε επί covid όπου υπήρχε θέμα με την μειωμένη παραγωγή πρώτων υλών και απλώς έμειναν ψηλά στο όνομα της αισχροκέρδιας. Κάποιες εταιρείες όπως η Suzuki βγάζουν ακόμη οικονομικά αυτοκίνητα άλλες όπως η VW είδαν το χρήμα τους έτρεξαν τα σάλια. Το Euro 7 αν δεν κάνω λάθος ανακοινώθηκε το 2013 και οι τιμές των αυτοκινήτων ήταν ακόμη πολύ υψηλές ενώ είχε αποκατασταθεί το πρόβλημα του εφοδιασμού πρώτων υλών.
Ntinaras Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2024 16 ώρες πριν, korakios είπε Ο πόνος των ρύπων τους έπιασε για την ηλεκτροκίνηση … Ε μας πρηξατε. Δεν εχεις λεφτα? Μη παρεις αμαξι, Πανε με το λεωφορειο. 3 1
basilis_k6 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2024 2 ώρες πριν, manolis940 είπε Μιλάμε για μια κατηγορία αυτοκινήτων η οποία ξεκίνησε με αυτοκίνητα που κοστίζουν 40€Κ και σήμερα έχει φέρει προσιτές τιμές κάτω από 30€Κ. οι τιμες χωρις επιδοτησεις ειναι ακομα πολυ πανω απο 30κ ευρω. η μονη εξαιρεση ειναι το dolphin στα 26. ακομα και τα 30 εως 35 ειναι κινεζικα με οτι αυτο μπορει να σημαινει σε 3 η σε 13 χρονια απο σημερα. μετα βαλε πανω σε αυτο οτι λογω μπαταριας εχει ημερομηνια ληξης, οτι χανει αξια σε μεταπωληση πολυ πανω απο τα θερμικα, οτι για τα κινεζικα δεν παιζει να βρεις ανταλλακτικα εκτος αντιπροσωπιας (αυτο ποναει ασχημα), οτι μια βλαβη εκτος εγγυησης σε πολυ ευαισθητο κομματι παει μερικα χιλιαρικα κτλ. Να μην πω ακομα πως τρεχει τοσο γρηγορα το θεμα που το σημερινο ηλεκτρικο θα ειναι καρουλι με ροδες σε σχεση με ενα ηλεκτρικο του 2030. ειναι αμαξια για χιλιομετροφάγους, δεν ειναι για τους πολλους ακομα.
teodor_ch Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2024 29 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε μετα βαλε πανω σε αυτο οτι λογω μπαταριας εχει ημερομηνια ληξης, οτι χανει αξια σε μεταπωληση πολυ πανω απο τα θερμικα, οτι για τα κινεζικα δεν παιζει να βρεις ανταλλακτικα εκτος αντιπροσωπιας (αυτο ποναει ασχημα), οτι μια βλαβη εκτος εγγυησης σε πολυ ευαισθητο κομματι παει μερικα χιλιαρικα κτλ. Να μην πω ακομα πως τρεχει τοσο γρηγορα το θεμα που το σημερινο ηλεκτρικο θα ειναι καρουλι με ροδες σε σχεση με ενα ηλεκτρικο του 2030. ειναι αμαξια για χιλιομετροφάγους, δεν ειναι για τους πολλους ακομα. η μπαταρία βλέπουμε ότι χάνει ένα 10% στα ~300.000χλμ οπότε το θέμα ημερομηνίας λήξης είναι άκυρο για το καρούλι με ρόδες ισχύει αυτή τη στιγμή με τα ICE εάν τα συγκρίνεις με ένα EV είναι καρούλια με ρόδες κανείς δεν αγοράζει για επένδυση αλλά γιατί χρειάζεται ΤΩΡΑ αυτοκίνητο Μόλις γύρισα απο roadtrip 4ατόμων συν φούλ γεμάτο το αμάξι 1650χλμ σε 10 μέρες (μέσα 2 νησιά χωρίς φορτιστές) στην Ελλάδα και κατάλαβα ότι κακώς αγχωνόμουν. Είχα και μέση >>140 σε κάποια κομμάτια και φούλ AC. Μόνο στο Ναύπλιο έχασα ένα 10λεπτο που διάλεξα λάθος φορτιστή. Σε όλες τις άλλες στάσεις η φόρτιση τελείωνε πρίν να είμαστε εμείς έτοιμοι (σνακ, τουαλέτα κλπ). Επειδή έχω διαβάσει απο μετρήσεις ότι στο ioniq συμφέρει (απο άποψη χρόνου) να πηγαίνεις τέρμα και να φορτίζεις συχνότερα δεν έκανα καθόλου οικονομία. Φορτίζει πάρα πολύ γρήγορα. Είμαι περίεργος να υπολογίσω πόσα έδωσα στο ρεύμα τελικά. Θα το κάνω μόλις βρώ χρόνο. 5
newlynx Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2024 1 ώρα πριν, basilis_k6 είπε μετα βαλε πανω σε αυτο οτι λογω μπαταριας εχει ημερομηνια ληξης Παραθέτω τον εαυτό μου (τα 430.000 μίλια είναι 692.000 χλμ) Στις 14/6/2024 στις 3:01 ΜΜ, newlynx είπε Περίπου 70% απόδοση μπαταρίας μετά από 8 χρόνια και 430.000 μίλια με χρήση ως ταξί (σε αεροδρόμια κατάλαβα) στην Αγγλία.
Red_Bear Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2024 7 ώρες πριν, korakios είπε Επισης κάτσε να βγει και καμια μελέτη με τους πραγματικούς ρύπους στα ηλεκτρικά (κατασκευής τους σε σχέση με θερμικά ) και όχι να πασάρουν με μηδενικούς ώστε να γίνει μια σύγκριση Ακόμα και παρόμοιο ή και χειρότερο ενεργειακό αποτύπωμα κατασκευής να έχει το ηλεκτρικό, πάλι λόγω της μηδενικής ρύπανσης στη διάρκεια της ζωής του θα είναι συγκριτικά απείρως καλυτερο από το θερμικό overall. 1 ώρα πριν, basilis_k6 είπε Να μην πω ακομα πως τρεχει τοσο γρηγορα το θεμα που το σημερινο ηλεκτρικο θα ειναι καρουλι με ροδες σε σχεση με ενα ηλεκτρικο του 2030. Διαφορές οδηγικές δεν θα έχει, ούτε στην ποιότητα κατασκευής, και λίγες στο software. Μόνο η καλύτερη και αποδοτικότερη μπαταρία θα κάνει τη διαφορά. Καρούλι με ρόδες δεν θα είναι με τίποτα. 1
korakios Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, Ntinaras είπε Ε μας πρηξατε. Δεν εχεις λεφτα? Μη παρεις αμαξι, Πανε με το λεωφορειο. Φανερώνει πολλά αυτή η πρόταση ….την κρατάω σε τυχών επόμενες συζητήσεις 6 λεπτά πριν, Red_Bear είπε Ακόμα και παρόμοιο ή και χειρότερο ενεργειακό αποτύπωμα κατασκευής να έχει το ηλεκτρικό, πάλι λόγω της μηδενικής ρύπανσης στη διάρκεια της ζωής του θα είναι συγκριτικά απείρως καλυτερο από το θερμικό overall. Μηδέν δεν είναι στη διάρκεια ζωής του , εξαρτάται από το ενεργειακό μίγμα κάθε χώρας …. 4 ώρες πριν, manolis940 είπε Πάλι όμως δεν καταλαβαίνω τι νόημα έχει με την επιβάρυνση των τιμών. Το Euro 7 κράτησε τα όρια του Euro 6 εν τέλει Πληρώνει η αυτοκινητοβιομηχανία ταρίφα κατά την παραγωγή θερμικών Για το euro7 όντως τα κράτησε γιατί θα πέφταν λουκέτα Επεξ/σία 15 Σεπτεμβρίου 2024 από korakios 1
basilis_k6 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2024 1 ώρα πριν, teodor_ch είπε η μπαταρία βλέπουμε ότι χάνει ένα 10% στα ~300.000χλμ οπότε το θέμα ημερομηνίας λήξης είναι άκυρο για το καρούλι με ρόδες ισχύει αυτή τη στιγμή με τα ICE εάν τα συγκρίνεις με ένα EV είναι καρούλια με ρόδες κανείς δεν αγοράζει για επένδυση αλλά γιατί χρειάζεται ΤΩΡΑ αυτοκίνητο Μόλις γύρισα απο roadtrip 4ατόμων συν φούλ γεμάτο το αμάξι 1650χλμ σε 10 μέρες (μέσα 2 νησιά χωρίς φορτιστές) στην Ελλάδα και κατάλαβα ότι κακώς αγχωνόμουν. Είχα και μέση >>140 σε κάποια κομμάτια και φούλ AC. Μόνο στο Ναύπλιο έχασα ένα 10λεπτο που διάλεξα λάθος φορτιστή. Σε όλες τις άλλες στάσεις η φόρτιση τελείωνε πρίν να είμαστε εμείς έτοιμοι (σνακ, τουαλέτα κλπ). Επειδή έχω διαβάσει απο μετρήσεις ότι στο ioniq συμφέρει (απο άποψη χρόνου) να πηγαίνεις τέρμα και να φορτίζεις συχνότερα δεν έκανα καθόλου οικονομία. Φορτίζει πάρα πολύ γρήγορα. Είμαι περίεργος να υπολογίσω πόσα έδωσα στο ρεύμα τελικά. Θα το κάνω μόλις βρώ χρόνο. ας ξεκινησουμε απο τα βασικα. εχεις ioniq? βαλε μια φωτο να ζηλεψω λιγο... 😋 1 2
@pnea1973 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2024 @korakios Όλα έχουν να κάνουν με την μόλυνση που αισθανόμαστε. Όχι με εκεί που παράγεται το κάθε αγαθό, όπως και αν το κάνουμε. Γιατί μπορεί να σου πω και εγώ ότι εμείς εδώ λέμε αρλούμπες για αυτοκίνητα και στην Αφρική δεν έχουν να φάνε.. Στην τελική τι θα προτιμουαες γαι την Αθήνα; Καυστήρες πετρελαίου και οχήματα ΜΕΚ ή Α/Θ και ηλεκτρικά οχήματα; 1 λεπτό πριν, basilis_k6 είπε ας ξεκινησουμε απο τα βασικα. εχεις ioniq? βαλε μια φωτο να ζηλεψω λιγο... 😋 Βάλε βάλε... 1
korakios Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2024 10 λεπτά πριν, @pnea1973 είπε Στην τελική τι θα προτιμουαες γαι την Αθήνα; Καυστήρες πετρελαίου και οχήματα ΜΕΚ ή Α/Θ και ηλεκτρικά οχήματα; Βίομεθάνιο και ίσως υβριδικό ίσα-ίσα για την ανάκτηση στο φρενάρισμα Spoiler Αντλία θερμότητας είναι ανέκδοτο στη χώρα μας με τους άσχετους εγκαταστατες , διάβασε το νήμα με τις αντλίες Βαριά πρόστιμα σε όσους αφαιρούν DPF , επιδότηση για μετατροπή σε lpg/cng και λοιπά βατά πράγματα που σήμερα μπορούν να μειώσουν τους ρύπους Οταν με το καλό βγει κάποια τεχνολογία για αποθήκευση ενέργειας το ξαναβλέπουμε .
aionnou Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2024 2 ώρες πριν, basilis_k6 είπε οι τιμες χωρις επιδοτησεις ειναι ακομα πολυ πανω απο 30κ ευρω. η μονη εξαιρεση ειναι το dolphin στα 26. ακομα και τα 30 εως 35 ειναι κινεζικα με οτι αυτο μπορει να σημαινει σε 3 η σε 13 χρονια απο σημερα. μετα βαλε πανω σε αυτο οτι λογω μπαταριας εχει ημερομηνια ληξης, οτι χανει αξια σε μεταπωληση πολυ πανω απο τα θερμικα, οτι για τα κινεζικα δεν παιζει να βρεις ανταλλακτικα εκτος αντιπροσωπιας (αυτο ποναει ασχημα), οτι μια βλαβη εκτος εγγυησης σε πολυ ευαισθητο κομματι παει μερικα χιλιαρικα κτλ. Να μην πω ακομα πως τρεχει τοσο γρηγορα το θεμα που το σημερινο ηλεκτρικο θα ειναι καρουλι με ροδες σε σχεση με ενα ηλεκτρικο του 2030. ειναι αμαξια για χιλιομετροφάγους, δεν ειναι για τους πολλους ακομα. To δικό μου καρούλι με 300 άλογα, όλα τα εξτρά που θέλει κάποιος ( δεν θα τα γράψω όλα μπορεί να δει κάποιος με τι έρχεται το model 3 highland) μου βγήκε 32.5Κ. Αυτό τα καρούλι δεν υπάρχει περίπτωση σε 5 χρόνια μην πάρεις 25Κ που θα έχει σταματήσει η επιδότηση. Δεν τη λες και άσχημη μεταπώληση. Το SDV6 μετά από 5 χρόνια χρήσης το πήρα στο 1/3 της τιμής αγοράς του .. υβριδικό πετρέλαιο. 2
@pnea1973 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2024 2 λεπτά πριν, korakios είπε Βίομεθάνιο και ίσως υβριδικό ίσα-ίσα για την ανάκτηση στο φρενάρισμα Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου Αντλία θερμότητας είναι ανέκδοτο στη χώρα μας με τους άσχετους εγκαταστατες , διάβασε το νήμα με τις αντλίες Βαριά πρόστιμα σε όσους αφαιρούν DPF , επιδότηση για μετατροπή σε lpg/cng και λοιπά βατά πράγματα που σήμερα μπορούν να μειώσουν τους ρύπους Οταν με το καλό βγει κάποια τεχνολογία για αποθήκευση ενέργειας το ξαναβλέπουμε . Ποιες πόλεις στον κόσμο έχουν εγκατάσταση με Βίομεθάνιο;
basilis_k6 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2024 2 λεπτά πριν, aionnou είπε To δικό μου καρούλι με 300 άλογα, όλα τα εξτρά που θέλει κάποιος ( δεν θα τα γράψω όλα μπορεί να δει κάποιος με τι έρχεται το model 3 highland) μου βγήκε 32.5Κ. Αυτό τα καρούλι δεν υπάρχει περίπτωση σε 5 χρόνια μην πάρεις 25Κ που θα έχει σταματήσει η επιδότηση. Δεν τη λες και άσχημη μεταπώληση. Το SDV6 μετά από 5 χρόνια χρήσης το πήρα στο 1/3 της τιμής αγοράς του .. υβριδικό πετρέλαιο. 32 με επιδοτηση? που βρηκες sdv6 στο 1/3 να παρω και εγω? ευκαιριάρες δεν μπορουν να λογιζονται σαν κανονας. ουτε golf δεν βρισκω 5ετιας στο 50% της τιμης του.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα