Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επί του θέματος, πάντως, σε μια δειγματοληψία 30 φίλων/γνωστών που έχουν ηλεκτρικά, σε συζήτηση που είχα με τον καθένα, το 90% γνώριζε ότι παίρνει ένα ρίσκο μια αυξημένης μείωσης μεταπωλητικής εν καιρώ (κυρίως επειδή δεν υπάρχουν επαρκή στοιχεία για άλλους εκτός της Tesla).

Αυτό φυσικά δεν τούς αποθάρρυνε από την αγορά.

Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα συζητάμε για το θέμα. Άλλους τους έχει αποθαρρύνει και αυτό το θέμα, μεταξύ άλλων.

Προσωπικά πιστεύω ότι αυτή η καταναλωτική φοβία, θα ξεπεραστεί με τα χρόνια όσο αυξάνονται τα ποσοστά ηλεκτρικών επί της συνολικής αγοράς.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Βασικη αρχη (μου) οικονομικης θεωρησης για ενα καταναλωτικο αναλωσιμο αγαθο δεν ειναι ποσο κανει, αλλα πόσο χάνει. Άλλο ειναι να χανει 10% το χρονο και αλλο να χανει 30%. Αν τα τεσλα ή τα id3 εχαναν 5%, ποιος δε θα επαιρνε; Και αντιστροφα, αν εχαναν 25%-30% το χρονο, ποιος θα επαιρνε; 

Για τα εταιρικα παντως, η αποσβεση ειναι 50% κατ' ετος (εναντι 16 των συμβατικων) και αξια αποσβεσης προσαυξανεται κατα 50%. Δεδομενου οτι η πραγματικη απομειωση δεν ξεπερνα το 10-15% το χρονο, ειναι αρκετα συμφερον ενα ηλεκτρικο για εταιρικη χρηση.Πρακτικα, μπορεις να αλλαζεις καθε 2 χρονια, και την απομειωση της αξιας να την καλυπτει ο φορος που εκπιπτει.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πιο καλό deal που βρήκα σε tesla σε σχέση με την αρχική του τιμή και τα χιλιόμετρα του είναι αυτό εδώ:

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/342038722-tesla-model-3
Μοντέλο του 2019 31Κ και έχει πάνω κάτω τιμή που παίρνεις καινούργιο μετά την επιδότηση.

Αν βρείτε κάποιο μοντέλο του 2023 πχ ένα στάνταρ που να πωλείται 20Κ με 25Κ με ενδιαφέρει. Αν είναι του 2019 στα 10Κ με 15Κ επίσης εμπ1.

Σε χώρες του εξωτερικού απ' την άλλη που η αγορά ενός καινούργιου δεν αποτελεί επένδυση ζωής, έτσι κι αλλιώς και ένα θερμικό χάνει μεγάλο μέρος της μεταπωλητικής αξία του και πολλές φορές ιδιέτερα στα πιο ακριβά μοντέλα μπορεί να φτάσει το 50% αν όχι στον ένα αλλά στα 2 χρόνια.  Για παράδειγμα ένα Tuscon Ultimate που η αγοραστική του αξία ως καινούριο είναι στα 37Κ πωλείται 26Κ σε δύο χρόνια στην Αγγλία. Θεωρώ ότι η επιδότηση ηλεκτρικού επηρεάζει περισσότερο την τιμή. Δεν ξέρω αν θα είναι εκεί για πάντα.

Περιπτώσεις πάντως σαν την πρώτη την Ελληνική ψάχνουν κάποιο κορόιδο έτσι ώστε να πάρουν το νέο μοντέλο σχεδόν τζάμπα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 minutes ago, manolis940 said:

Το πιο καλό deal που βρήκα σε tesla σε σχέση με την αρχική του τιμή και τα χιλιόμετρα του είναι αυτό εδώ:

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/342038722-tesla-model-3
Μοντέλο του 2019 31Κ και έχει πάνω κάτω τιμή που παίρνεις καινούργιο μετά την επιδότηση.

Αν βρείτε κάποιο μοντέλο του 2023 πχ ένα στάνταρ που να πωλείται 20Κ με 25Κ με ενδιαφέρει. Αν είναι του 2019 στα 10Κ με 15Κ επίσης εμπ1.

και 'γώ θέλω με 10K αν βρει κάποιος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 minutes ago, manolis940 said:

Το πιο καλό deal που βρήκα σε tesla σε σχέση με την αρχική του τιμή και τα χιλιόμετρα του είναι αυτό εδώ:

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/342038722-tesla-model-3
Μοντέλο του 2019 31Κ και έχει πάνω κάτω τιμή που παίρνεις καινούργιο μετά την επιδότηση.

Αν βρείτε κάποιο μοντέλο του 2023 πχ ένα στάνταρ που να πωλείται 20Κ με 25Κ με ενδιαφέρει. Αν είναι του 2019 στα 10Κ με 15Κ επίσης εμπ1.

Σε χώρες του εξωτερικού απ' την άλλη που η αγορά ενός καινούργιου δεν αποτελεί επένδυση ζωής, έτσι κι αλλιώς και ένα θερμικό χάνει μεγάλο μέρος της μεταπωλητικής αξία του και πολλές φορές ιδιέτερα στα πιο ακριβά μοντέλα μπορεί να φτάσει το 50% αν όχι στον ένα αλλά στα 2 χρόνια.  Για παράδειγμα ένα Tuscon Ultimate που η αγοραστική του αξία ως καινούριο είναι στα 37Κ πωλείται 26Κ σε δύο χρόνια στην Αγγλία. Θεωρώ ότι η επιδότηση ηλεκτρικού επηρεάζει περισσότερο την τιμή. Δεν ξέρω αν θα είναι εκεί για πάντα.

Περιπτώσεις πάντως σαν την πρώτη την Ελληνική ψάχνουν κάποιο κορόιδο έτσι ώστε να πάρουν το νέο μοντέλο σχεδόν τζάμπα.

εαν ηταν καλη η τιμη θα ειχε πουληθει! αλλα δεν!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 17/08/2024 at 12:53, kostasgr78 said:

Επί του θέματος, πάντως, σε μια δειγματοληψία 30 φίλων/γνωστών που έχουν ηλεκτρικά, σε συζήτηση που είχα με τον καθένα, το 90% γνώριζε ότι παίρνει ένα ρίσκο μια αυξημένης μείωσης μεταπωλητικής εν καιρώ (κυρίως επειδή δεν υπάρχουν επαρκή στοιχεία για άλλους εκτός της Tesla).

Ερώτηση... Γιατί ένα ηλεκτρικό αμάξι (που δεν έχει κινητήρα, σύστημα μετάδοσης/κιβώτιο ταχυτήτων,  σύστημα εξάτμισης, σύστημα ψύξης (ψυγείο, αντλία νερού, θερμοστάτης), μίζα, τουρμπίνες, φίλτρα καυσίμου, σύστημα ανακύκλωσης καυσαερίων, συμπλέκτη, αντλία καυσίμου, σωληνώσεις, και μπεκ ψεκασμού και πολλά-πολλά άλλα που μπορεί να πάνε πολύ-πολύ στραβά μέσα σε ξερωγώ 15 χρόνια χρήσης) να θεωρείται ότι κρατάει λιγότερη τιμή από ένα θερμικό μόνο και μόνο επειδή στο "μέλλον" θα βγουν ηλεκτρικά που θα κάνουν "διπλάσιες" αποστάσεις. 

Μια μπαταρία αλλάζεις και είναι σαν καινούργιο. 

  • Like 1
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Ερώτηση... Γιατί ένα ηλεκτρικό αμάξι (που δεν έχει κινητήρα, σύστημα μετάδοσης/κιβώτιο ταχυτήτων,  σύστημα εξάτμισης, σύστημα ψύξης (ψυγείο, αντλία νερού, θερμοστάτης), μίζα, τουρμπίνες, φίλτρα καυσίμου, σύστημα ανακύκλωσης καυσαερίων, συμπλέκτη, αντλία καυσίμου, σωληνώσεις, και μπεκ ψεκασμού και πολλά-πολλά άλλα που μπορεί να πάνε πολύ-πολύ στραβά μέσα σε ξερωγώ 15 χρόνια χρήσης) να θεωρείται ότι κρατάει λιγότερη τιμή από ένα θερμικό μόνο και μόνο επειδή στο "μέλλον" θα βγουν ηλεκτρικά που θα κάνουν "διπλάσιες" αποστάσεις. 

Μια μπαταρία αλλάζεις και είναι σαν καινούργιο. 

Τι να πώ...Ισως προφανώς λόγο θεωρητικής φθοράς μπαταρίας. Ενω ενα θερμικό ο κινητήρας του μπορεί να χάνει αλλά, δεν πειράζει..λίγο λαδάκι καίει...

Τελος πάντων. Οπως είπα...Πολλοί απλά δεν τους νοιάζει η όποια πτώση τιμής. Για κάποιους είναι απο το βασικά..Τα κριτήρια του καθενός, είναι εντελώς υποκειμενικά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, manolis940 είπε

Το πιο καλό deal που βρήκα σε tesla σε σχέση με την αρχική του τιμή και τα χιλιόμετρα του είναι αυτό εδώ:

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/342038722-tesla-model-3
Μοντέλο του 2019 31Κ και έχει πάνω κάτω τιμή που παίρνεις καινούργιο μετά την επιδότηση.

Αν βρείτε κάποιο μοντέλο του 2023 πχ ένα στάνταρ που να πωλείται 20Κ με 25Κ με ενδιαφέρει. Αν είναι του 2019 στα 10Κ με 15Κ επίσης εμπ1.

Σε χώρες του εξωτερικού απ' την άλλη που η αγορά ενός καινούργιου δεν αποτελεί επένδυση ζωής, έτσι κι αλλιώς και ένα θερμικό χάνει μεγάλο μέρος της μεταπωλητικής αξία του και πολλές φορές ιδιέτερα στα πιο ακριβά μοντέλα μπορεί να φτάσει το 50% αν όχι στον ένα αλλά στα 2 χρόνια.  Για παράδειγμα ένα Tuscon Ultimate που η αγοραστική του αξία ως καινούριο είναι στα 37Κ πωλείται 26Κ σε δύο χρόνια στην Αγγλία. Θεωρώ ότι η επιδότηση ηλεκτρικού επηρεάζει περισσότερο την τιμή. Δεν ξέρω αν θα είναι εκεί για πάντα.

Περιπτώσεις πάντως σαν την πρώτη την Ελληνική ψάχνουν κάποιο κορόιδο έτσι ώστε να πάρουν το νέο μοντέλο σχεδόν τζάμπα.

Τραγική τιμή ψάχνει για κάνα κορόιδο προφανώς. Στα 20 κάτι θα έλεγε στα 32 που το έχει απλά κοροϊδεύει όποιον το πάρει. Για αυτό έχει μείνει απουλητο και θα μείνει για πάρα πολύ καιρό ακόμα εκτός αν ρίξει τιμή ή βρεθεί κάνα τρελό κορόιδο που δεν ξέρει τι να κάνει τα λεφτά του. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Ερώτηση... Γιατί ένα ηλεκτρικό αμάξι (που δεν έχει κινητήρα, σύστημα μετάδοσης/κιβώτιο ταχυτήτων,  σύστημα εξάτμισης, σύστημα ψύξης (ψυγείο, αντλία νερού, θερμοστάτης), μίζα, τουρμπίνες, φίλτρα καυσίμου, σύστημα ανακύκλωσης καυσαερίων, συμπλέκτη, αντλία καυσίμου, σωληνώσεις, και μπεκ ψεκασμού και πολλά-πολλά άλλα που μπορεί να πάνε πολύ-πολύ στραβά μέσα σε ξερωγώ 15 χρόνια χρήσης) να θεωρείται ότι κρατάει λιγότερη τιμή από ένα θερμικό μόνο και μόνο επειδή στο "μέλλον" θα βγουν ηλεκτρικά που θα κάνουν "διπλάσιες" αποστάσεις. 

Μια μπαταρία αλλάζεις και είναι σαν καινούργιο. 

Θεωρητικα επειδη τα καινουρια θα ειναι καλυτερα σε ολα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 17/8/2024 στις 12:53 ΜΜ, kostasgr78 είπε

Επί του θέματος, πάντως, σε μια δειγματοληψία 30 φίλων/γνωστών που έχουν ηλεκτρικά, σε συζήτηση που είχα με τον καθένα, το 90% γνώριζε ότι παίρνει ένα ρίσκο μια αυξημένης μείωσης μεταπωλητικής εν καιρώ (κυρίως επειδή δεν υπάρχουν επαρκή στοιχεία για άλλους εκτός της Tesla).

 

Έχεις 30 γνωστούς μη ηλεκτρικό😳 Πρέπει να είσαι μοναδική περίπτωση. Προσωπικά δεν ξέρω κανέναν με ηλεκτρικό

  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, papoys1 είπε

Έχεις 30 γνωστούς μη ηλεκτρικό😳 Πρέπει να είσαι μοναδική περίπτωση. Προσωπικά δεν ξέρω κανέναν με ηλεκτρικό

Εγω ξερω 1.

Spongebob Burger Meme Generator - Imgflip

  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 minutes ago, papoys1 said:

Έχεις 30 γνωστούς μη ηλεκτρικό😳 Πρέπει να είσαι μοναδική περίπτωση. Προσωπικά δεν ξέρω κανέναν με ηλεκτρικό

είναι σε κλίκα, κάνουν παρέα μόνο μεταξύ τους 😛 

  • Like 2
  • Haha 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, Ntinaras said:

Θεωρητικα επειδη τα καινουρια θα ειναι καλυτερα σε ολα.

Μιλάμε για διάρκεια μπαταρίας και ταχύτητα φόρτισης. Το ίδιο παραμύθι ακούμε εδώ και χρόνια. 

60kWh μπαταρία για τα καλά-entry μοντέλα έχουμε εδώ και μια 5ετία και θα συνεχίσουμε να έχουμε. Κάποια στιγμή στην επόμενη 5ετία, καλό-entry θα θεωρείται ένα με 80kWh. 

Ταχύτητα φόρτισης, τώρα καλο-entry θεωρείται ένα 120kWh και πιστεύω θα μείνει έτσι για καιρό.

Οι διαφορές στα επόμενα 5 χρόνια θα είναι νωχελικές. Ναι, θα βγει σε μαζική παραγωγή μπαταριά στερεάς κατάστασης αλλά θα κοστίζει τρελά λεφτά και θα παίζει μόνο σε high-end μοντέλα για χρόνια.  

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, Vasilisxd είπε

Μιλάμε για διάρκεια μπαταρίας και ταχύτητα φόρτισης. Το ίδιο παραμύθι ακούμε εδώ και χρόνια. 

60kWh μπαταρία για τα καλά-entry μοντέλα έχουμε εδώ και μια 5ετία και θα συνεχίσουμε να έχουμε. Κάποια στιγμή στην επόμενη 5ετία, καλό-entry θα θεωρείται ένα με 80kWh. 

Ταχύτητα φόρτισης, τώρα καλο-entry θεωρείται ένα 120kWh και πιστεύω θα μείνει έτσι για καιρό.

Οι διαφορές στα επόμενα 5 χρόνια θα είναι νωχελικές. Ναι, θα βγει σε μαζική παραγωγή μπαταριά στερεάς κατάστασης αλλά θα κοστίζει τρελά λεφτά και θα παίζει μόνο σε high-end μοντέλα για χρόνια.  

Συνεχει αναβαθμιζονται, και σε hardware και σε software.

Δες εδω διαφορες που εχει το 2025 seal σε σχεση με το προηγουμενο.

Η πιο σημαντική από αυτές έχει να κάνει με την αντικατάσταση της αρχιτεκτονικής των 400V από ένα νέο σύστημα 800V. Αν και η BYD δεν έχει ανακοινώσει κατά πόσο κατάφερε να αυξήσει τον μέγιστο ρυθμό φόρτισης του Seal, αποκάλυψε ότι χρειάζεται πλέον μόλις 25 λεπτά για να φορτίσει από το 10-80%, αντί των 37 λεπτών του απερχόμενου μοντέλου.

 

Παραμυθι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 minutes ago, Ntinaras said:

αποκάλυψε ότι χρειάζεται πλέον μόλις 25 λεπτά για να φορτίσει από το 10-80%, αντί των 37 λεπτών του απερχόμενου μοντέλου.

Παραμυθι?

Και το model 3 τόσο κάνει που έχει στην αγορά 7 χρόνια τώρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...