Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

38 λεπτά πριν, primeragt είπε

Ναι υπάρχουν αυτές οι προϋποθέσεις. Πώς θα κρίνεις ρωτάω ποιος θα πρέπει και ποιος όχι να πάρει ΙΧ από πριν και ποιος το χρειάζεται η όχι. Το αν θα δυσκολευτεί να βρει πάρκινγκ στη περιοχή του δεν είναι λόγος να του το αποτρέψεις όπως υπονοησες. Και γω έξω δουλεύω πολλά χρόνια μια χαρά βρίσκω την άκρη μόλις μάθω τα τερτιπια μια περιοχής.

Ας παρει οποιος θελει, αν πληροι τις προυποθεσεις. Αλλα μετα μη γκρινιαζει επειδη δεν εχει να παρκαρει οπου παει, και το παραταει οπως να ναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, primeragt είπε

Ναι υπάρχουν αυτές οι προϋποθέσεις. Πώς θα κρίνεις ρωτάω ποιος θα πρέπει και ποιος όχι να πάρει ΙΧ από πριν και ποιος το χρειάζεται η όχι. Το αν θα δυσκολευτεί να βρει πάρκινγκ στη περιοχή του δεν είναι λόγος να του το αποτρέψεις όπως υπονοησες. Και γω έξω δουλεύω πολλά χρόνια μια χαρά βρίσκω την άκρη μόλις μάθω τα τερτιπια μια περιοχής.

Αν και νομίζω σου απαντήσανε πολλοί. Δεν είναι κανόνας που θέσαμε εδώ πέραν για το ποιος θα πάρει όχημα και ποιος όχι. Μίλησες για δικαιώματα πριν. Η άδεια οδήγησης δεν είναι ένα δικαίωμα που έχουμε όλοι εκ γενετής. Πρέπει να πληρείς κάποιες προϋποθέσεις όπως για παράδειγμα ηλικία, δίπλωμα, σωματική και ψυχική ικανότητα, τήρηση του Κ.Ο.Κ. κ.α.

Θες να σου δώσουμε Νόμο άρθρο και παράγραφο για να καταλάβεις ότι δεν το ορίσαμε εμείς; Είναι περιττό θεωρώ.

Για το parking εξ' όσο γνωρίζω δεν υπάρχει συγκεκριμένη νομοθεσία και κάποιος γενικός κανονισμός. Δεν ορίζουμε λοιπόν ότι κάποιος δεν πρέπει να πάρει όχημα. Η λογική μας το λέει που σίγουρα δεν είναι κοινή αν κρίνω τι παίζει Αθήνα και γύρω μου στο Ηράκλειο που είναι μία μικρογραφία της. Το παράδειγμα που έδωσε ισχύει σε κάθε οικογένεια που γνωρίζω και μένει στην πόλη και bonus έχει κλείσε και πυλωτή την έχει κάνει διαμερίσματα και την έχει νομιμοποιήσει. Αν θες λοιπόν σε αυτή την κατάσταση, να πάρεις ηλεκτρικό, να το περνάς πάνω απ' το πεζοδρόμιο μπαλαντεζούλα και να φορτίζεις καλή τύχη με τις αρχές και εκείνους που θα σου κάνουν ζημιές επειδή τους κόβεις την διάβαση και την αστυνομία!

 

 

Επεξ/σία από manolis940
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επειδή δεν έχω ασχοληθεί ιδιαίτερα με τα ηλεκτρικά, πέρα από τα θεωρητικά του θέματος (εννοώ να οδηγήσω, δοκιμάσω, κλπ), θέλω να ρωτήσω αν αναφορικά με τη φόρτιση με "καλούμπα" έξω στο δρόμο, έχετε παρατηρήσει βανδαλισμούς (πχ κάποιος να κόβει καλώδιο ή να σπάει το πορτάκι της πρίζας του οχήματος) ή χαριτωμενιές από παιδάκια (ή και όχι τόσο παιδάκια) του να βγάλουν το καλώδιο από το αυτοκίνητο για να "σπάσουν πλάκα" (όπως παλιά χτυπούσαμε κουδούνια και τρέχαμε) που θα μείνει ξεφόρτιστο;

Ή είναι ακόμα νωρίς και δεν έχει στραφεί πολύ η σκέψη στα ηλεκτρικά;

Επεξ/σία από haris_216
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 minutes ago, manolis940 said:

Αν και νομίζω σου απαντήσανε πολλοί. Δεν είναι κανόνας που θέσαμε εδώ πέραν για το ποιος θα πάρει όχημα και ποιος όχι. Μίλησες για δικαιώματα πριν. Η άδεια οδήγησης δεν είναι ένα δικαίωμα που έχουμε όλοι εκ γενετής. Πρέπει να πληρείς κάποιες προϋποθέσεις όπως για παράδειγμα ηλικία, δίπλωμα, σωματική και ψυχική ικανότητα, τήρηση του Κ.Ο.Κ. κ.α.

Θες να σου δώσουμε Νόμο άρθρο και παράγραφο για να καταλάβεις ότι δεν το ορίσαμε εμείς; Είναι περιττό θεωρώ.

Για το parking εξ' όσο γνωρίζω δεν υπάρχει συγκεκριμένη νομοθεσία και κάποιος γενικός κανονισμός. Δεν ορίζουμε λοιπόν ότι κάποιος δεν πρέπει να πάρει όχημα. Η λογική μας το λέει που σίγουρα δεν είναι κοινή αν κρίνω τι παίζει Αθήνα και γύρω μου στο Ηράκλειο που είναι μία μικρογραφία της. Το παράδειγμα που έδωσε ισχύει σε κάθε οικογένεια που γνωρίζω και μένει στην πόλη και bonus έχει κλείσε και πυλωτή την έχει κάνει διαμερίσματα και την έχει νομιμοποιήσει. Αν θες λοιπόν σε αυτή την κατάσταση, να πάρεις ηλεκτρικό, να το περνάς πάνω απ' το πεζοδρόμιο μπαλαντεζούλα και να φορτίζεις καλή τύχη με τις αρχές και εκείνους που θα σου κάνουν ζημιές επειδή τους κόβεις την διάβαση και την αστυνομία!

 

 

Ο Ντιναρας εμμέσως υπονόησε ότι δεν θα πρέπει να έχουμε όλοι το δικαίωμα για αυτοκίνητο (γιατί δε χωράνε όπως υπονόησε εμμέσως). Ποιος θα κρίνει εκ των προτέρων ποιος θα έχει η όχι το δικαίωμα ρωτάω. Αυτά που γράφεις είναι οι προϋποθέσεις κάποιου για να οδηγήσει. Ποιος θα κρίνει εκ των προτέρων ποιος θα μπορεί η όχι να αποκτήσει αυτοκίνητο και ποιες προϋποθέσεις το κρίνουν. Η άδεια οδήγησης είναι άσχετη με το θέμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, primeragt είπε

Ο Ντιναρας εμμέσως υπονόησε ότι δεν θα πρέπει να έχουμε όλοι το δικαίωμα για αυτοκίνητο (γιατί δε χωράνε όπως υπονόησε εμμέσως). Ποιος θα κρίνει εκ των προτέρων ποιος θα έχει η όχι το δικαίωμα ρωτάω. Αυτά που γράφεις είναι οι προϋποθέσεις κάποιου για να οδηγήσει. Ποιος θα κρίνει εκ των προτέρων ποιος θα μπορεί η όχι να αποκτήσει αυτοκίνητο και ποιες προϋποθέσεις το κρίνουν. Η άδεια οδήγησης είναι άσχετη με το θέμα.

Στην Ιαπωνία αν δεν έχεις στην κατοχή σου θέση πάρκιγκ δεν σε αφήνουν να αγοράσεις αυτοκίνητο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, primeragt είπε

Ο Ντιναρας εμμέσως υπονόησε ότι δεν θα πρέπει να έχουμε όλοι το δικαίωμα για αυτοκίνητο (γιατί δε χωράνε όπως υπονόησε εμμέσως). Ποιος θα κρίνει εκ των προτέρων ποιος θα έχει η όχι το δικαίωμα ρωτάω. Αυτά που γράφεις είναι οι προϋποθέσεις κάποιου για να οδηγήσει. Ποιος θα κρίνει εκ των προτέρων ποιος θα μπορεί η όχι να αποκτήσει αυτοκίνητο και ποιες προϋποθέσεις το κρίνουν. Η άδεια οδήγησης είναι άσχετη με το θέμα.

Εχεις δικαιωμα να παρεις αυτοκινητο.

Αν ομως παρεις και το παρκαρεις πανω στο πεζοδρομιο, πανω σε στροφες, πανω σε στασεις, πανω σε ραμπες, μην αρχισεις να γκρινιαζεις αμα σου παιρνουν μονιμα πινακιδες ή στο γδερνουν εκνευρισμενοι πεζοι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, dtk-386 said:

Στην Ιαπωνία αν δεν έχεις στην κατοχή σου θέση πάρκιγκ δεν σε αφήνουν να αγοράσεις αυτοκίνητο.

Δεν ήξερα ότι είμαστε στην Ιαπωνία. Επίσης δεν σου απαγορεύονταν να αγοράσεις αυτοκίνητο, σου έδιναν την επιλογή η καθόλου η kei car, αυτά τα μικρούλια να μπορείς να κάνεις τη δουλειά σου τουλάχιστον.

 

11 minutes ago, Ntinaras said:

Εχεις δικαιωμα να παρεις αυτοκινητο.

Αν ομως παρεις και το παρκαρεις πανω στο πεζοδρομιο, πανω σε στροφες, πανω σε στασεις, πανω σε ραμπες, μην αρχισεις να γκρινιαζεις αμα σου παιρνουν μονιμα πινακιδες ή στο γδερνουν εκνευρισμενοι πεζοι.

Αυτό είναι παράνομο έτσι κ αλλιώς και άσχετο με αυτό που είπες ότι δεν θα έπρεπε να επιτρέπεται σε κάποιους να αγοράσουν αυτοκίνητο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, primeragt είπε

Δεν ήξερα ότι είμαστε στην Ιαπωνία. Επίσης δεν σου απαγορεύονταν να αγοράσεις αυτοκίνητο, σου έδιναν την επιλογή η καθόλου η kei car, αυτά τα μικρούλια να μπορείς να κάνεις τη δουλειά σου τουλάχιστον.

 

Αυτό είναι παράνομο έτσι κ αλλιώς και άσχετο με αυτό που είπες ότι δεν θα έπρεπε να επιτρέπεται σε κάποιους να αγοράσουν αυτοκίνητο. 

Δεν ειπα να μην επιτρεπεται, ειπα οτι δε θα πρεπε.

Αλλα ολοι λειτουργουν με τη λογικη "παμε κι οπου βγει"

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 hours ago, @pnea1973 said:

Εντάξει πάει το θέμα με το πάρκιγκ..Μην το συνεχίζετε στο θέμα για ηλεκτροκίνηση. 

Να σου θύμησω οτι το θέμα δεν λέγεται "Οι εμπειρίες μας με ηλεκτροκινητα αυτοκίνητα", ισως θα πρέπει καποιος να ανοιξει ενα τετοιο θεμα. 

Το παρόν θεμα λέγεται Η προοπτική της ηλεκτροκινησης:

Αν θελουμε να μείνουμε εντος θέματος πρέπει να αλλαξουμε πορεία απο τα σχόλια των τελευταίων σελίδων. 

Τα εχω ξαναγράψει αλλα δε βαριέσαι, παμε λοιπον, η προοπτική της ηλεκτροκινησης:

Μενω στην Ολλανδία, εχει αρκετά ηλεκτρικά αυτοκίνητα απο πολλες μάρκες, για πολλούς το ηλεκτρικό αμαξι ειναι το δεύτερο τους ή τους το έδωσε η δουλειά. Ταυτόχρονα εχει και ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ αυτοκίνητα 20ετιας. Το αμαξι που πουλάει σαν ζεστό ψωμί ειναι private lease το KIA Picanto, βενζίνη. Αν υποθετικά πάρουμε αυριο ολοι στην γειτονιά μου ηλεκτρικό αμαξι, θα πέσει το δίκτυο ηλεκτροδοτησης. Τουλάχιστον στην ευρύτερη γειτονιά μου, για όλο το καλοκαίρι. 

Που; Στην προηγμένη Ολλανδία. 

Φαντασου σε αλλες χωρες τι θα γίνει. Οπως στην προηγμένη Γερμανία, που ειχαν ξεχάσει μερικές δεκαετίες να κανουν συντήρηση σε μερικές χιλιάδες γέφυρες, τα καλα χρόνια μαλιστα, οχι τώρα με την φτωχεια που έρχεται. 

Αν δεν με πιστεύεις για το κορεσμενο ηλεκτρικό δίκτυο, εχω ποσταρει το παρελθόν links απο τις ειδήσεις ωπου σε καποιες περιοχές νεες επιχειρήσεις δεν μπορούν να πάρουν ρευμα. 

Κορεσμενο δίκτυο λοιπον σε μια χωρα που τα προσέχουν τα πράγματα. Γιατι εχουμε κορεσμενο δίκτυο εδω;

Γιατί ειχαν φοροελαφρυνσεις στα ηλεκτρικά αμαξια οι οποίες σταματάνε του χρόνου. Γιατί έσπρωχναν τους παντες να βαλουν φωτοβολταϊκά και να μπορείς να επιστρέφεις/πουλας το ρευμα που παράγεις στο δίκτυο. Μολις εβαλαν παρα πολλοι φωτοβολταϊκά οι παροχοι αποφάσισαν να σε χρεώνουν για το ρευμα που επιστρέφεις στο δίκτυο. Τωρα σε σπρώχνουν να αγοράσεις μπαταρίες για να αποθηκεύεις το ρευμα που παράγεις και να αποφυγεις το πρόστιμο του παροχου. Το δίκτυο ομως συνεχιζει να ειναι κορεσμενο και σε δυο χρόνια δεν θα μπορείς να εχεις καυστήρα με αεριο, θα πρέπει να βάλεις καυστήρα (για το ζεστό νερό και τα καλοριφέρ) με ηλεκτρικό ρεύμα, και αλλο φορτωμα στο δίκτυο, εκτός αν πιστεύεις οτι σε δυο χρόνια θα έχουν αναβάθμισει το δίκτυο. Κάνει και ζεστες τελευταία στην Ολλανδία και τα κλιματιστικα ειναι τρεντυ, πάλι φόρτωμα στο δίκτυο. 

Εγω εχω φωτοβολταϊκά τα οποία θα κανουν απόσβεση σε 10 χρόνια και μετα θα αρχίσω να βγαζω κέρδος απο αυτα. Τωρα θα πρέπει να βαλω μπαταρίες, αλλα λεφτά εκει και δεν εχω ιδεα ποτε θα κανουν απόσβεση. Να παω λοιπόν να αγοράσω και ενα ηλεκτρικό αμαξι για να το φορτίζω τζαμπα απο τα φωτοβολταϊκά. 

Πότε ακριβώς θα κανω απόσβεση τα φωτοβολταϊκά, τις μπαταριες και το έξτρα κόστος του ηλεκτρικού αυτοκινήτου; Δεν σου έχω βάλει καν το κόστος εργασίας του ηλεκτρολογου που αν βρεις ηλεκτρολόγο να ερθει, και αν έρθει, να κάνεις το σταυρό σου οτι ξέρει. Δεν θα τα κανω απόσβεση, και ας φορτίζω δωρεάν. Με συμφέρει οταν αρχισει ο πάροχος μου να με χρεώνει για το ρευμα που επιστρέφω στο δίκτυο, να απομονώνω τα φωτοβολταϊκά μου ή καλύτερα να μην τα είχα βάλει καν. Ούτε μπαταρίες, ουτε ηλεκτρικό αμαξι. 

Η Ολλανδία έχει γύρω γυρω πολλές χώρες που μπορείς να πας με το αυτοκίνητο για ενα ΣΚ ή ενα τριήμερο, δεν μπορώ να με φανταστώ να ψάχνω φορτιστη σε μικρές γαλλικές πόλεις. (Οκ, οι κάτοικοι εκει έχουν το πρατήριο σπίτι τους, εγω που είμαι τουρίστας;) Ή να πρέπει να σταματήσω μια ωρα σε κατι Γερμανικούς αυτοκινητοδρομους να φορτισω για να συνεχίσω. Ο λογιστής μου, Ολλανδός, εχει ενα ID 3 και μου λεει η αυτονομία του ειναι 220 χλμ, οχι παιδιά, ευχαριστώ, δεν θα παρω. 

Ποια ειναι λοιπόν η προοπτική της ηλεκτροκινησης; 

Αναλογα με τη χρήση του καθενός, το ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα έχει πιο πολυ νοημα σε καποιες περιπτώσεις, και θα πάρουν τα ηλεκτρικά ενα ποσοστο του συνόλου, δεν θα γίνουν ομως όλα τα αυτοκίνητα ηλεκτρικά σύντομα. Πχ σε επιχειρήσεις που το αυτοκίνητο κινείται ενα 8 ωρο και μετα ολη μερα φορτίζει ειναι προς το συμφέρον της επιχείρησης ο στόλος της να ειναι με ρεύμα, ουτε πολλα πολλα service ουτε πετρελαια. Ή κάποιος που κινείται μονο εντός πολης. 

Οι οικονομικά άνετοι και οι ενθουσιώδεις, πάντα θα πάρουν αυτο που θέλουν χωρις απαραίτητα να βγάζει νοημα η επιλογή τους. 

Οσο δεν υπάρχουν μικρα, φτηνα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με καλή αυτονομία, δεν θα επικρατήσει το ηλεκτρικό. Είναι και η περίοδος τωρα που ο κόσμος θα κοιτάει να εχει να φάει, οπότε η ολική επικράτηση της ηλεκτροκινησης πάει πιο μακριά στο μελλον. Αν δεν μπορεί και ο βιοπαλαιστης να παρει ηλεκτρικό, οπως παίρνει iPhone, το ηλεκτρικό αμαξι θα μείνει σε μικρά ποσοστά, μην κοιτάτε τώρα που απο ενα αμαξι φέτος πανε του χρόνο στα 6 και λενε 600% αυξηση 😉

Τελος, θελω να αναφέρω το αυξημένο ρίσκο του να έχεις τοσα πολλα ηλεκτρολογικα σε οικιες. Τα σπίτια στη γειτονιά μου είναι του 1970. Ηλεκτρολογικα ειναι ο Θεός και η  ψυχή του κάθε μαστορα. Το ίδιο ισχύει και για τα πολύ καινούργια σπίτια που τα φτιάχνουν ηλεκτρολογοι που δεν μιλανε καμια γλώσσα, ειναι απλα κατι ουγκ γνωστοί του εργολάβου απο Ρωσία. Οι φωτιές στα σπιτια απο ηλεκτρολογικα αιτια έχουν αυξηθει μαζι με τη αύξηση της χρήσης ρεύματος για θέρμανση (μιας και το αεριο με την τιμή που έχει εδω ειναι απαγορευτικό στη χρήση του). Αυτό ειναι μεγάλο ρίσκο, τουλάχιστον για εμενα. Γιατι και ας εχω παρει τα μετρα μου εγω, μια φωτιά στον γείτονα καίει και το δικο μου σπίτι. 

 

 

  • Like 4
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, dbrillis είπε

Τωρα θα πρέπει να βαλω μπαταρίες, αλλα λεφτά εκει και δεν εχω ιδεα ποτε θα κανουν απόσβεση. Να παω λοιπόν να αγοράσω και ενα ηλεκτρικό αμαξι για να το φορτίζω τζαμπα απο τα φωτοβολταϊκά. 

Οι μπαταριες σε καθε χρηστη παιζει ναναι το πιο χρησιμο πραγμα απο την ολη υποθεση των ΑΠΕ κ της ηλεκτροκινησης.

Ετσι θα ολοκληρωθει 100% η ηλεκτροκινηση,αφου βαζεις τοπικα ταχυφορτιστη οσο σου επιτρεπει η τσεπη σου,διχως περιορισμους απτο δικτυο. Πχ η πορσε πουχει κατι σουπερ ντουπερ ουαου ταχυφορτιστες στο golden hall νομιζω ειναι με μπαταριες που φορτιζουν απτο δικτυο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 minutes ago, magicnumbers said:

Οι μπαταριες σε καθε χρηστη παιζει ναναι το πιο χρησιμο πραγμα απο την ολη υποθεση των ΑΠΕ κ της ηλεκτροκινησης.

Ετσι θα ολοκληρωθει 100% η ηλεκτροκινηση,αφου βαζεις τοπικα ταχυφορτιστη οσο σου επιτρεπει η τσεπη σου,διχως περιορισμους απτο δικτυο. Πχ η πορσε πουχει κατι σουπερ ντουπερ ουαου ταχυφορτιστες στο golden hall νομιζω ειναι με μπαταριες που φορτιζουν απτο δικτυο.

Κοστίζουν ομως. Επίσης δεν θέλω να τις εχω μεσα στο σπίτι, θελω να τις εχω εξω ή μεσα στην αποθήκη. Μεσα στην αποθήκη θα είναι το χειμώνα κάποιες μερες πολύ υγρα και αλλες μερες πολυ στεγνα και υπο το μηδεν, το καλοκαίρι θα ειναι πολυ υγρα και με υψηλές θερμοκρασίες. 

Σε οσα data center εχω επισκεφτεί και σε οποια δουλειά έχω δουλεψει, οι μπαταρίες του ups ηταν σε ελεγχόμενο κλιμα, ειχαν κλιματισμό. Ποιος μου λεει οτι δεν θα βρεθω σε ενα μπελα να εχω τις μπαταριες σαν μωρα; 

Εγω δεν καταλαβαίνω γιατι ο πάροχος δεν φτιάχνει χώρους με μπαταριες για ολόκληρη τη γειτονιά, οικονομία κλίμακας και βαζει εμάς εναν εναν να επωμιστουμε το κόστος και το ρίσκο; Γιατι δεν εχουν σκεφτεί τόσα χρόνια τις μπαταριες και προτιμουν πχ να βγάζουν εκτος δικτύου 3-4 ανεμογενητριες οταν δεν υπάρχει ζήτηση, αντι να τις αφησουν να φορτιζουν μια φαρμα απο μπαταρίες; 

Ηθελα και αντλία θερμότητας, εδω οι καυστήρες ειναι στην σοφιτα, η αντλια για την δικη μου περίπτωση πρέπει να μπει στην αυλή, κάνει οσο κανει η αντλία πρεπει να πληρώσω και για αλλαγη της υδραυλικής εγκατάστασης, δεν ξερω αν καταλαβαίνει καποιος εκτος Ολλανδίας το κόστος του labor εδω. Με συμφέρει μείνω με αεριο και ας ειναι ακριβό. 

Φυσικα αν αυτα τα λεφτα τα ειχα ηδη σε savings ναι, θα τις εκανα τις αλλαγές καίγοντας μετρητά σε πολυτελή πειράματα, θα ανηκα ομως στην κατηγορία "ανετος". Τωρα ομως που πρεπει να τα μαζεψω ή να παρω δάνειο, δεν βλέπω κανένα πλεονέκτημα. Ηδη πληρωνουμε δανειο σπιτιού και για τον αερα που αναπνέουμε. 

Υπόψιν, δεν εχω παιδιά, ειμαστε δύο άτομα μόνο, εγω και η γυναίκα μου, με αρκετά καλο εισόδημα, και περνάμε μια χαρά, οχι πολυ άνετα οπως θα εχει στο μυαλο του καποιος απο Ελλάδα. Αν ειχαμε παιδιά, οικονομικά θα περνούσαμε πολυ δύσκολα. 

Μπορώ να παω αυριο και να παρω ενα tesla, νομίζω κανει 50κ, οσο κανει και ενα cross αυτες τις μερες, οκ τιμή. Θα πρέπει να βαλω και φορτιστή, δεν ειναι ακριβός, τον βαζω και αυτον. Ε, εφαγα ολα τα savings μου (δεν θα αγοραζα ποτέ αμαξι με δάνειο) σε αγορα ομοια με το να αγοραζα χρυση αλυσίδα για το λαιμό (αν και η αλυσίδα θα μου δώσει την αξια της πισω αν την πουλησω). Δεν μου προσφέρει τίποτα η εμπειρία του να λεω οτι οδηγαω ηλεκτρικό, ειναι τρεντ σαν το κινητό ναυαρχίδα που παίρνει ο καθε ενας καθε χρόνο γιατί μονο η φετινή ναυαρχίδα καλύπτει τις νεες αναγκες του. Την οικονομια εγω την κάνω μην αλλάζοντας αμαξι ενω δεν χρειάζεται. Το ίδιο και για το κινητό. Έχω πιο πολλα savings απο πολλούς που βλεπω με ηλεκτρικό αμαξι και designer brand ρουχα, αυτοι εχουν 0. Πως το ξερω; Μου ζητησαν δανεικά 🤣. Εγω πάντως καταλαβαίνω την θέση μου και ως μισθωτός δεν θελω να ζω τη ζωη βιομήχανου. 

Το πιο γελοίο του θέματος με τα φωτοβολταϊκά και τις μπαταριες ειναι που κάποιοι σου λενε ελα μωρε, αυξησε την κατανάλωση σου να μην δινεις ρευμα στο δίκτυο, δηλαδή να βαλω μπελα και να αναβω συσκευές που δεν χρειάζομαι για να δικαιολογησω τα φωτοβολταϊκά, μου θυμιζει τη φαρσα που ο ενας λούζεται και ξεβγαζει το σαμπουαν και ο αλλος του ρίχνει σαμπουαν. 

Υ. Γ. αν ειχα κεφάλαιο απο την προηγούμενη γενια, θα ήμουν και εγω στο αλλο στρατόπεδο και θα ήμουν Ελλάδα τώρα, οχι Ολλανδια. 

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 minutes ago, dbrillis said:

Κοστίζουν ομως. Επίσης δεν θέλω να τις εχω μεσα στο σπίτι, θελω να τις εχω εξω ή μεσα στην αποθήκη. Μεσα στην αποθήκη θα είναι το χειμώνα κάποιες μερες πολύ υγρα και αλλες μερες πολυ στεγνα και υπο το μηδεν, το καλοκαίρι θα ειναι πολυ υγρα και με υψηλές θερμοκρασίες. 

Σε οσα data center εχω επισκεφτεί και σε οποια δουλειά έχω δουλεψει, οι μπαταρίες του ups ηταν σε ελεγχόμενο κλιμα, ειχαν κλιματισμό. Ποιος μου λεει οτι δεν θα βρεθω σε ενα μπελα να εχω τις μπαταριες σαν μωρα; 

Εγω δεν καταλαβαίνω γιατι ο πάροχος δεν φτιάχνει χώρους με μπαταριες για ολόκληρη τη γειτονιά, οικονομία κλίμακας και βαζει εμάς εναν εναν να επωμιστουμε το κόστος και το ρίσκο; Γιατι δεν εχουν σκεφτεί τόσα χρόνια τις μπαταριες και προτιμουν πχ να βγάζουν εκτος δικτύου 3-4 ανεμογενητριες οταν δεν υπάρχει ζήτηση, αντι να τις αφησουν να φορτιζουν μια φαρμα απο μπαταρίες; 

Ηθελα και αντλία θερμότητας, εδω οι καυστήρες ειναι στην σοφιτα, η αντλια για την δικη μου περίπτωση πρέπει να μπει στην αυλή, κάνει οσο κανει η αντλία πρεπει να πληρώσω και για αλλαγη της υδραυλικής εγκατάστασης, δεν ξερω αν καταλαβαίνει καποιος εκτος Ολλανδίας το κόστος του labor εδω. Με συμφέρει μείνω με αεριο και ας ειναι ακριβό. 

Φυσικα αν αυτα τα λεφτα τα ειχα ηδη σε savings ναι, θα τις εκανα τις αλλαγές καίγοντας μετρητά σε πολυτελή πειράματα, θα ανηκα ομως στην κατηγορία "ανετος". Τωρα ομως που πρεπει να τα μαζεψω ή να παρω δάνειο, δεν βλέπω κανένα πλεονέκτημα. Ηδη πληρωνουμε δανειο σπιτιού και για τον αερα που αναπνέουμε. 

Υπόψιν, δεν εχω παιδιά, ειμαστε δύο άτομα μόνο, εγω και η γυναίκα μου, με αρκετά καλο εισόδημα, και περνάμε μια χαρά, οχι πολυ άνετα οπως θα εχει στο μυαλο του καποιος απο Ελλάδα. Αν ειχαμε παιδιά, οικονομικά θα περνούσαμε πολυ δύσκολα. 

Μπορώ να παω αυριο και να παρω ενα tesla, νομίζω κανει 50κ, οσο κανει και ενα cross αυτες τις μερες, οκ τιμή. Θα πρέπει να βαλω και φορτιστή, δεν ειναι ακριβός, τον βαζω και αυτον. Ε, εφαγα ολα τα savings μου (δεν θα αγοραζα ποτέ αμαξι με δάνειο) σε αγορα ομοια με το να αγοραζα χρυση αλυσίδα για το λαιμό (αν και η αλυσίδα θα μου δώσει την αξια της πισω αν την πουλησω). Δεν μου προσφέρει τίποτα η εμπειρία του να λεω οτι οδηγαω ηλεκτρικό, ειναι τρεντ σαν το κινητό ναυαρχίδα που παίρνει ο καθε ενας καθε χρόνο γιατί μονο η φετινή ναυαρχίδα καλύπτει τις νεες αναγκες του. Την οικονομια εγω την κάνω μην αλλάζοντας αμαξι ενω δεν χρειάζεται. Το ίδιο και για το κινητό. Έχω πιο πολλα savings απο πολλούς που βλεπω με ηλεκτρικό αμαξι και designer brand ρουχα, αυτοι εχουν 0. Πως το ξερω; Μου ζητησαν δανεικά 🤣. Εγω πάντως καταλαβαίνω την θέση μου και ως μισθωτός δεν θελω να ζω τη ζωη βιομήχανου. 

Το πιο γελοίο του θέματος με τα φωτοβολταϊκά και τις μπαταριες ειναι που κάποιοι σου λενε ελα μωρε, αυξησε την κατανάλωση σου να μην δινεις ρευμα στο δίκτυο, δηλαδή να βαλω μπελα και να αναβω συσκευές που δεν χρειάζομαι για να δικαιολογησω τα φωτοβολταϊκά, μου θυμιζει τη φαρσα που ο ενας λούζεται και ξεβγαζει το σαμπουαν και ο αλλος του ρίχνει σαμπουαν. 

Υ. Γ. αν ειχα κεφάλαιο απο την προηγούμενη γενια, θα ήμουν και εγω στο αλλο στρατόπεδο και θα ήμουν Ελλάδα τώρα, οχι Ολλανδια. 

Ενα σεντονι για να μας πεις οτι δεν γνωριζεις τιποτα απο μπαταριες, φαινεται για εσενα ολες ιδιες ειναι, δεν εχεις ουτε σκοπευεις να παρεις ηλεκτρικο αυτοκινητο και ουτε σε ενδιαφερει κιολας. Και το 70% του σεντονιου δεν εχει σχεση με την ηλεκτροκινηση. Εχει αλλα θεματα που μπορει να σου ταιριαζουν καλυτερα.

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

57 λεπτά πριν, dbrillis είπε

Την οικονομια εγω την κάνω μην αλλάζοντας αμαξι ενω δεν χρειάζεται

Αυτο ειναι σωστη κουβεντα κλειδι.

Οσον αφορα τις μπαταρίες είμαστε σε μεταβατικο σταδιο ακομα. Η προοδος  που εγινε τα τελευταία 6 χρονια ειναι γεωμετρικη,στα επομενα 10 θα εχει φτασει σε ενα πιο γραμμικό λειτουργικο επίπεδο θεωρω κ καθε πολυκατοικία/σπιτι θαχει τη δικη του συστοιχια. Ισως κ χωρις θερμοκρασιακη ευαισθησία διατηρώντας ενα φλατ προφίλ χρησης απο 0 εως 45 βαθμους.

Μποριε πχ να ενσωματωνονται ως πάτωμα στις νεες κατασκευες σπιτιων. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...