Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, korakios είπε

Όταν έλεγες επαγγελματία , νόμιζα ηλεκτρολόγο , υδραυλικό κτλ . εκεί ούτε καν...

Δεν ξέρω αν συμφέρει να δώσει προκαταβολή 7.325 € αυτοκινήτου που κοστίζει κιόλας 53.500 Ε.

Αν ήταν όλες οι κούριερ και μεταφορικές θα είχαν ήδη αποκλειστικά ηλεκτρικά. Εταιρίες είναι χωρίς περιβαλλοντολογικές ανησυχίες , την τσέπη τους κοιτάνε

 

 

Θα γίνει κι αυτό. Τα ηλεκτρικά μηχανάκια υιοθετήθηκαν στο εξωτερικό. Τα nissan δεν έχει πολύ καιρό που έβγαλε την προσφορά, προφανώς ξεπούλησαν. Πόσο κάνει το αντίστοιχο βαν της Μερσεντές σε μεκ; 40.000;

  • Απαντ. 4,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Τα ηλεκτρικά είναι το μέλλον ...... Απλά ο Έλληνας είναι τόσο πίσω από τον ήλιο που πιστεύει ακόμα ότι πετρέλαιο μόνο και άγιος θεός ..... Απλά τα ηλεκτρικά δεν τα σηκώνει η τσέπη του μέσου Έλληνα 

 

  • Like 3
  • Confused 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, jonilakas είπε

Τα ηλεκτρικά είναι το μέλλον ...... Απλά ο Έλληνας είναι τόσο πίσω από τον ήλιο που πιστεύει ακόμα ότι πετρέλαιο μόνο και άγιος θεός ..... Απλά τα ηλεκτρικά δεν τα σηκώνει η τσέπη του μέσου Έλληνα 

 

Τα ηλεκτρικά - ίσως και να - είναι το μέλλον, το παρόν όμως σίγουρα ΔΕΝ είναι. Τουλάχιστον όχι για τους περισσότερους.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, jonilakas είπε

Τα ηλεκτρικά είναι το μέλλον ...... Απλά ο Έλληνας είναι τόσο πίσω από τον ήλιο που πιστεύει ακόμα ότι πετρέλαιο μόνο και άγιος θεός ..... Απλά τα ηλεκτρικά δεν τα σηκώνει η τσέπη του μέσου Έλληνα 

 

Αν φτάσεις να κοιτάς αμάξι με 30.000 ευρώ, βρίσκεις και ηλεκτρικά. Ο καθένας υπολογίζει όπως ξέρει.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, SchinasN είπε

Θα γίνει κι αυτό

Όταν θα , τότε τα ξαναλέμε

7 λεπτά πριν, SchinasN είπε

Τα ηλεκτρικά μηχανάκια υιοθετήθηκαν στο εξωτερικό

και εγώ έχω ηλεκτρικό ποδήλατο (και πριόνι), κολλητός ηλεκτρικό πατίνι ,αλλά δε το έγραψα γιατί είναι άσχετο με τη παρούσα συζήτηση

9 λεπτά πριν, SchinasN είπε

Τα nissan δεν έχει πολύ καιρό που έβγαλε την προσφορά, προφανώς ξεπούλησαν

Ποια προσφορά και γιατί υποθέτεις οτι ξεπούλησαν

10 λεπτά πριν, SchinasN είπε

Πόσο κάνει το αντίστοιχο βαν της Μερσεντές σε μεκ; 40.000;

30000Ε , μόνο 15000Ε διαφορά , αλλά για τους επαγγελματίες είναι ψίχουλα αφού γίνεται απόσβεση (μπα)

5 λεπτά πριν, jonilakas είπε

Τα ηλεκτρικά είναι το μέλλον ......

Σύμφωνοι αλλά όχι το άμεσο

5 λεπτά πριν, jonilakas είπε

Απλά ο Έλληνας είναι τόσο πίσω από τον ήλιο που πιστεύει ακόμα ότι πετρέλαιο μόνο και άγιος θεός .....

Πίσω απο τον ήλιο δε γνωρίζω, μπροστά στην τσέπη είναι ,αυτό που λες δηλαδή:

6 λεπτά πριν, jonilakas είπε

Απλά τα ηλεκτρικά δεν τα σηκώνει η τσέπη του μέσου Έλληνα 

 

Δημοσ.

Σε μια βιομηχανια που η τεχνολογια παει μαμιωντας το να λεμε πως τα ηλεκτρικα ειναι το μελλον ειναι καπως ατοπο. Μπορει αυριο μεθαυριο να βγει κατι αλλο, μπορει να αλλαξει-βελτιωθει η τεχνολογια της ηλεκτροκινησης και να αντικατασταθει απο κατι καλυτερο, μπορει χιλια δυο.

Παντως για οσους αναρωτιουνται ΕΓΩ τι θα επαιρνα αν εβγαινε σε καλη τιμη (εως 50 χιλιαρικα πχ). Δεν λεω το ιδιο φυσικα, απλα λεω τι θεωρω ΕΓΩ σπορ αυτοκινητο.

summary_fb.jpg

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Καλά έκανες και κράτησες μόνο αυτά που αφορούν εσένα, αλλιώς μπορεί να μπερδευόμαστε.

Πρώτα από όλα περίμενα να έλεγες πιο συγκεκριμένο νούμερο για την κατανάλωση του Punto μια και ήδη το έχεις, και όχι το αόριστο 4,5 - 6,5€/100km.

Επίσης γιατί υπολογίζεις +15.000€ (δλδ 28.000€) και όχι ας πούμε +7.000€ (δλδ 20.000€) για το ηλεκτρικό? Στις 28.500€ με την επιδότηση αν δεν κάνω λάθος βγαίνει πχ το nissan leaf, είναι εντελώς άκυρη μια τέτοια σύγκριση και σε κατηγορία και σε εξοπλισμό.

Επίσης οι 3.000€ που υπολογίζεις για μια δεκαετία - κατά τη γνώμη μου πάντα - δεν φτάνουν να καλύψουν ούτε τη διαφορά στα σέρβις ανάμεσα στο ηλεκτρικό και στο ντίζελ, πόσο μάλλον τα "επιπλέον που μπορεί να χρειαστεί".

Επίσης σε μια δεκαετία είναι πολύ πιθανόν και οι φόροι στα καύσιμα - και ειδικά στο πετρέλαιο - να ανέβουν. Και το ρεύμα θα μου πεις μπορεί να ακριβύνει, αλλά κατά τη γνώμη μου πιο πιθανό είναι να ανέβει το κόστος χρήσης στο ντίζελ και όχι στο ηλεκτρικό. Υποθετικό βέβαια το παραπάνω.

Επίσης το όριο στα καυσαέρια πέφτει, ήταν 100 και πήγε στα 90, δεν είναι απίθανο φέτος κιόλας να πέσει κιάλλο με αποτέλεσμα το punto να πληρώνει τέλη κυκλοφορίας, ενώ το ηλεκτρικό δεν θα επηρεαστεί. Υποθετικό και αυτό.

Υ.Γ.

τα 50 με 60 την ημέρα που γίνονται που και που 100 ή 300 είναι πολύ περισσότερα από τα 15.000km το χρόνο που έγραψες.

Υ.Γ. 2

Δεν προσπαθώ να προωθήσω την ηλεκτροκίνηση όπως κάνουν μερικοί, απλά στοιχεία παραθέτω, μόνος σου θα κρίνεις αν αξίζει η μετάβαση σε ηλεκτροκίνητο

Έγραψα 4,5 - 6,5€/100km γιατί στην καθημερινή χρήση των 50-60χλμ είναι με ~4λ/100χλμ τα οποία είναι ~5€. Και για τα συχνά ταξιδάκια στο χωριό πάει ~4€. Αλλά εθνική οδό με υψηλές ταχύτητες >120χλμ/ώρα πάει 5λ/100χλμ ~6,5€/100χλμ. Για τους υπολογισμούς έβαλα το μέγιστο για να δώσω λίγο προβάδισμα στο ηλεκτρικό (είμαστε και της τεχνολογίας, τρομάρα μας).

Υπολογίζω +15χιλ€ αν πουλήσω αυτό που έχω για να το αντικαταστήσω (πιάνει 5-6χιλ€). Αν ήμουν σε φάση αγορά καινούριου θα έβαζα τη διαφορά από ένα ιδίων χώρων συμβατικό (~6-8χιλ€). Με το leaf άλλαζα το μεγάλο (αλλαγή που αξίζει ακόμα περισσότερο αφού φτάνει τα 11€/100χλμ) αλλά μετά θα κρατούσα το μικρό χαχα...

Με τα 3χιλ€ περιλαμβάνονται πολλά τα οποία δεν θα βγάλει με αυτά τα χλμ ~150χιλχλμ. Είναι fiat που έχει πολύ φτηνά ανταλλακτικά και έχω φίλο με το ίδιο που κάνει 60χιλ χλμ/έτος και ήδη έχει ~400χιλχλμ οπότε έχω μια ιδέα του κόστους. Κανονικά θέλει κάθε 10χιλχλμ 70€ λάδια φίλτρα.

Το περιμένω κάποια στιγμή να πληρώσω τέλη και θα ήταν και δίκαιο αλλά μέχρι τότε βλέπουμε, και τελικά πόσο να πάει 100€; Πάντως όσο και να ανέβει η τιμή του πετρελαίου ή και της βενζίνης αντί για 16 χρόνια θα πάει 10 η απόσβεση, πάλι μέσα στους υπολογισμούς μου είμαι. Εδώ να πω ότι τα πρώτα γεμίσματα με πετρέλαιο ήταν με 0,7€/λίτρο και έφτασα και το 1,35€/λίτρο...

Είναι 50*250+20*100 (1 με 2 φορές την εβδομάδα)=14500χλμ και επιβεβαιώνεται εμπειρικά από χλμ που κάνω κάθε χρόνο 14-16χιλχλμ παίζω.

 

Υ.Γ. Εγώ προσπαθώ να προωθήσω το διαφορετικό στον εαυτό μου!!! Έχω εξελάκι από το '14 που προσπαθώ να με πείσω να πάρω υβριδικό αρχικά (yaris) και ηλεκτρικό πλέον. Μετά από δοκιμή η χρήση του πρώτου με αποθάρρυνε λόγω του κακού κιβωτίου και της αρκετής εθνικής. Τελικά έβγαινε πιο φτηνό το πετρέλαιο και σε κόστος κτήσης και χρήσης. Αλλά το ηλεκτρικό δεν είναι η στιγμή τώρα που να έχει ωριμάσει η προηγούμενη επένδυση. Οπότε θα κάτσω στα αυγά μου... 

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, filarhos είπε

Έγραψα 4,5 - 6,5€/100km γιατί στην καθημερινή χρήση των 50-60χλμ είναι με ~4λ/100χλμ τα οποία είναι ~5€. Και για τα συχνά ταξιδάκια στο χωριό πάει ~4€. Αλλά εθνική οδό με υψηλές ταχύτητες >120χλμ/ώρα πάει 5λ/100χλμ ~6,5€/100χλμ. Για τους υπολογισμούς έβαλα το μέγιστο για να δώσω λίγο προβάδισμα στο ηλεκτρικό (είμαστε και της τεχνολογίας, τρομάρα μας).

Υπολογίζω +15χιλ€ αν πουλήσω αυτό που έχω για να το αντικαταστήσω (πιάνει 5-6χιλ€). Αν ήμουν σε φάση αγορά καινούριου θα έβαζα τη διαφορά από ένα ιδίων χώρων συμβατικό (~6-8χιλ€). Με το leaf άλλαζα το μεγάλο (αλλαγή που αξίζει ακόμα περισσότερο αφού φτάνει τα 11€/100χλμ) αλλά μετά θα κρατούσα το μικρό χαχα...

Με τα 3χιλ€ περιλαμβάνονται πολλά τα οποία δεν θα βγάλει με αυτά τα χλμ ~150χιλχλμ. Είναι fiat που έχει πολύ φτηνά ανταλλακτικά και έχω φίλο με το ίδιο που κάνει 60χιλ χλμ/έτος και ήδη έχει ~400χιλχλμ οπότε έχω μια ιδέα του κόστους. Κανονικά θέλει κάθε 10χιλχλμ 70€ λάδια φίλτρα.

Το περιμένω κάποια στιγμή να πληρώσω τέλη και θα ήταν και δίκαιο αλλά μέχρι τότε βλέπουμε, και τελικά πόσο να πάει 100€; Πάντως όσο και να ανέβει η τιμή του πετρελαίου ή και της βενζίνης αντί για 16 χρόνια θα πάει 10 η απόσβεση, πάλι μέσα στους υπολογισμούς μου είμαι. Εδώ να πω ότι τα πρώτα γεμίσματα με πετρέλαιο ήταν με 0,7€/λίτρο και έφτασα και το 1,35€/λίτρο...

Είναι 50*250+20*100 (1 με 2 φορές την εβδομάδα)=14500χλμ και επιβεβαιώνεται εμπειρικά από χλμ που κάνω κάθε χρόνο 14-16χιλχλμ παίζω.

 

Υ.Γ. Εγώ προσπαθώ να προωθήσω το διαφορετικό στον εαυτό μου!!! Έχω εξελάκι από το '14 που προσπαθώ να με πείσω να πάρω υβριδικό αρχικά (yaris) και ηλεκτρικό πλέον. Μετά από δοκιμή η χρήση του πρώτου με αποθάρρυνε λόγω του κακού κιβωτίου και της αρκετής εθνικής. Τελικά έβγαινε πιο φτηνό το πετρέλαιο και σε κόστος κτήσης και χρήσης. Αλλά το ηλεκτρικό δεν είναι η στιγμή τώρα που να έχει ωριμάσει η προηγούμενη επένδυση. Οπότε θα κάτσω στα αυγά μου... 

Κατά τη γνώμη μου το μεγάλο λάθος που κάνεις είναι να συγκρίνεις ένα μεταχειρισμένο ντίζελ με αρκετά χρόνια και χιλιόμετρα στην πλάτη του με ένα καινούργιο ηλεκτρικό, η σύγκριση αυτή είναι τελείως άκυρη. Νόημα θα είχε να συγκρίνεις ένα καινούργιο ηλεκτρικό με ένα καινούργιο ντίζελ παρόμοιας κατηγορίας και με παρόμοιο εξοπλισμό, τότε πιστεύω ότι η απόσβεση με τη χρήση που εσύ κάνεις θα ήταν κάτω από 5 χρόνια.

  • Like 2
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Salvation81 είπε

Παντως για οσους αναρωτιουνται ΕΓΩ τι θα επαιρνα αν εβγαινε σε καλη τιμη (εως 50 χιλιαρικα πχ). Δεν λεω το ιδιο φυσικα, απλα λεω τι θεωρω ΕΓΩ σπορ αυτοκινητο.

Για 50 χιλιάρικα δύσκολο το βλέπω... Με μια κατοστάρα όμως σε μερικά χρόνια ίσως να μπορέσεις να τσιμπήσεις ένα τέτοιο δεύτερο χέρι, αφού καινούριο θα πουλιέται γύρω στα $200000:

https://www.tesla.com/roadster?redirect=no

1620552695_ScreenShot2021-01-12at6_46_32PM.png.6c49d00eb07922514cc9816179f3d2db.png

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, jonilakas είπε

Τα ηλεκτρικά είναι το μέλλον ...... Απλά ο Έλληνας είναι τόσο πίσω από τον ήλιο που πιστεύει ακόμα ότι πετρέλαιο μόνο και άγιος θεός ..... Απλά τα ηλεκτρικά δεν τα σηκώνει η τσέπη του μέσου Έλληνα 

 

Δεν είπε κανείς οτι δεν μπορούν να είναι το μέλλον, αυτό που λέμε εδώ είναι οτί δεν είναι το παρόν!

Επίσης για τα δεδομένα της Ελλάδας οπού τόσο οι υποδομές όσο και το μέσο εισόδημα είναι χαμηλού επιπέδου αυτό το μέλλον θα αργήσει ακόμα περισσότερο να γίνει παρόν (τουλάχιστον για την μάζα).

Εκτός αν-όπως έχω ξαναγράψει-βρέξει μια μέρα επιδοτήσεις και βρεθούμε όλοι με ένα ηλεκτρικό έξω από το σπίτι (όπως γέμισε κάποτε με Cayenne η Λάρισα).

1 ώρα πριν, Ribopaido είπε

Ξαδερφος μου  αγορασε twizy μεταχειρισμενο , τρελη φαση

Καλά αυτό είναι fun vehicle!

Επεξ/σία από agnostos13
  • Like 1
Δημοσ.
29 λεπτά πριν, Thanar είπε

Για 50 χιλιάρικα δύσκολο το βλέπω... Με μια κατοστάρα όμως σε μερικά χρόνια ίσως να μπορέσεις να τσιμπήσεις ένα τέτοιο δεύτερο χέρι, αφού καινούριο θα πουλιέται γύρω στα $200000:

https://www.tesla.com/roadster?redirect=no

1620552695_ScreenShot2021-01-12at6_46_32PM.png.6c49d00eb07922514cc9816179f3d2db.png

Αυτο ετσι και ετσι αλλα το ειπες μονος σου, 200 χιλιαρικα.......

Δημοσ.

Όλα καλά και άγια και όλα τα αυτοκινούμενα οχήματα να είναι  ηλεκτρικά και να μολύνουμε όλο και λιγότερο.

Το ρεύμα που θα το βρούμε ρε παιδιά ; Που θα βρεθούν oι ΕWh (και λίγες λέω) για να κινηθούν όλα αυτά;

Δημοσ.
28 λεπτά πριν, nik0laus είπε

Όλα καλά και άγια και όλα τα αυτοκινούμενα οχήματα να είναι  ηλεκτρικά και να μολύνουμε όλο και λιγότερο.

Το ρεύμα που θα το βρούμε ρε παιδιά ; Που θα βρεθούν oι ΕWh (και λίγες λέω) για να κινηθούν όλα αυτά;

Εδω δεν εχει ολοκληρη Ιαπωνια αλλα στην Ελλαδα θα βρουμε, μην αγχωνεστε...... (εδω τωρα πεφτει το ρευμα και εχουμε blackout, τοτε εχει να πεσει γελιο)....

Δημοσ.

Αυτό που ξενερώνω εκτός της γενικής αύξησης κιλοβατώρας είναι οτι θα ακριβύνει και το νυχτερινό , όλοι το βράδυ θα φορτίζουν ....

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...