Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 minutes ago, NickTG said:

Αυτό εδώ εννοείς?

 

"Electromagnetic hypersensitivity (EHS) is a claimed sensitivity to electromagnetic fields, to which adverse symptoms are attributed. EHS has no scientific basis and is not a recognized medical diagnosis, although it is generally accepted that the experience of EHS symptoms is of psychosomatic origin."

Περίπου. Έχω διαβάσει κάποιες καινούργιες έρευνες που το κάναν verify σαν medical (partially..) αλλά τώρα είμαι στο δρόμο και δε μπορώ να στείλω.

 

1 hour ago, @pnea1973 said:

Υπάρχουν τόσα πεδία στην καθημερινότητα μας, που είναι δύσκολο να μετρηθούν. 

Όσοι είναι ευαίσθητοι σε ακτινοβολίες, τι λύσεις υπάρχουν; Δεν χρησιμοποιούν κινητά; Όταν βρίσκονται σε χώρους με wifi; 

Δεν ηξερα οτι υπάρχουν άνθρωποι που επηρεάζονται από αυτού του είδους τις ακτινοβολίες οι οποίες υπάρχουν πάρα πολλές στην καθημερινότητα μας. 

Και προφανώς αν κάποιος είναι ευαίσθητος, πριν αγοράσει νοικιάζει ένα ηλεκτρικό να δεί εαν είναι όλα καλά..

Spoiler

Προσωπικά έχω θέμα στο κινητό μετά τα 15’, το wifi πρέπει να το έχω ρυθμισμένο σε χαμηλό dBm οπότε αντί για 1 extender πχ έχω 3 κτλ..

 

Επεξ/σία από jmirko15
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Στις 5/8/2024 στις 12:05 ΜΜ, mindreader είπε

Εγω παντως, νομιζα, οτι με τις επικρατουσες συνθηκες στην Ελλαδα, δηλαδη με απλα ελληνικα, ποσοι μισθοι χρειαζονται για να παρεις ενα αμαξι (πχ μισθοι 6 ετων, αν τα βαζεις ολα στην ακρη, διχως να ξοδευεις τιποτε),

νομιζα λοιπον, οτι και παλια (70-80), αλλα και τωρα (τα τελευταια 10 χρονια τουλαχιστον),

ο Ελληνας παιρνει αμαξι για να το κρατησει τουλαχιστον 20ετια.

Ναι, τα εχουν σκαρτεψει κλπ, αλλα ο σκοπος του μεσου Ελληνας (λεγε μισθο και εσοδα οπως τα ξερετε), δεν ειναι να αλλαξει το αμαξι στην....7ετια. Γιατι απλα δεν μπορει να το κανει. Γιατι προτιμα να κρατησει δυο δραχμες για θεματα υγειας-κουφια η ωρα, ή για τα παιδια του.

Εγω ξερω κοσμο, που κυκλοφορει με...Nissan sunny του 1987 (made in Volos! - καιω και αμολυβδη!), καθως και ford focus του 1998. Δηλαδη 25 και 35 ετη και βαλε...

Δεν ξερω αν ειναι η αντιπροσωπευτικη η εικονα που παρουσιαζεται εδω, οπου ανθρωποι εξαρχης, παρουσιαζονται προθυμοι και με συμβιβασμενοι με τη ιδεα, οτι κατω της 10ετιας θα πανε σε νεο αμαξι.

Εμενα αν μου πεις, και τα λεφτα να εχω, οτι αγορασε αμαξι και στην δεκαετια θελει αλλαγμα, θα σου πω δεν αγοραζω! Δεν αγοραζω αυτοκινητο "μιας χρησης"!

Νομιζω ειναι distorted reality, it can't be. Εκτος και αν κανουμε δειγματοληψια στα βορεια προαστια, στη Σαντορινη, στη Ροδο, και στη Χερσονησο Κρητης.

Το 70% του κοσμου δεν εχει την καψα να γραψει σχετικα στα φορουμ ενω το μεγαλυτερο μερος αυτων ειναι βιοπαλαιστες. Οποτε ειναι bias η αποψη που διαβαζουμε γιατι δεν περιγραφει την αυτοκινηση στο συνολο αλλα οσους εχουν το εισοδημα upper middle class να το κανουν εχουν την υποδομη ηδη κ πιθανον 2ρο 3ο μεταφορικο μεσο ειτε παλιοτερο ειτε μηχανη. Οποτε βλεπεις τη γνώμη του Μαξιμου απτο κεφαλαρι που δουλευει 3 μερες τη βδομαδα 10-6 με 2ωρο διαλειμα αναμεσα κ εχει ανοιχτο ενα ταμπ στο ινσομνια να λεει τα ασπρα μαυρα 😄😄 η τελσοπαντων τη δικη του οπτικη.

Στις 5/8/2024 στις 9:56 ΠΜ, Ntinaras είπε

Και τα μισα κλεβουν η πουλανε νοθευμενη με κατουρο.

Ο τακης δε θα πρεπε να εχει καν αμαξι, γιατι αυτο που εχει τωρα, το παρκαρει πανω στο πεζοδρομιο "αφου δεν εχει αλλου"

Δηλαδη με τη λογικη αυτη δε θαπρεπε ναχει αμαξι το 90% του πληθυσμού. Μονο σε θρεντ με ηλεκτρικα τα διαβαζουμε αυτα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, magicnumbers είπε

 

Δηλαδη με τη λογικη αυτη δε θαπρεπε ναχει αμαξι το 90% του πληθυσμού. Μονο σε θρεντ με ηλεκτρικα τα διαβαζουμε αυτα.

Οταν σε θρέντ για ηλεκτρικό, λές για τον Τάκη το που θα φορτίζει αν μένει στο Παγκράτι, τότε τέτοια θα γράφουμε. Το πρόβλημα του πάρκινγ υπάρχει είτε έχεις ηλεκτρικό ή θερμικό. Ο Τάκης απλά δεν πρέπει να πάρει ηλεκτρικό.!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, haris_216 είπε

Προφανώς και υπάρχουν πολλά πεδία και ακτινοβολίες. Και σίγουρα τις long term επιπτώσεις θα τις μάθουν τα παιδιά μας από αυτά που θα έχουν γίνει (ή όχι) στην καμπούρα μας.

Προσωπικά δεν είμαι από αυτούς που είναι (σωματικά) ευαίσθητοι σε τέτοια. Τουλάχιστον δεν έχω πάρει χαμπάρι κάτι τέτοιο. Αλλά είμαι αρκετά "ευαίσθητος" στο δικαίωμα κάποιου να ψαχτεί ή και να ανησυχεί χωρίς να χρειάζεται να ανέχεται τις γνωστές αντιδράσεις και χαρακτηρισμούς.

Προφανώς και ήδη ζούμε/κοιμόμαστε μέσα σε τέτοια πεδία. Πχ Έχουμε πάνω από το κεφάλι μας στο υπνοδωμάτιο το διακόπτη (με την αντίστοιχη καλωδίωση) για το φως, δίπλα το κινητό μας και από την άλλη πλευρά το κινητό του/της συζύγου μας. Και φυσικά όλη αυτή τη συζήτηση που κάνουμε τώρα ενδεχομένως την κάνουμε μπροστά σε κάποιο υπολογιστή, ο οποίος επίσης έχει τα δικά του πεδία. Η βασική όμως διαφορά με τα ev είναι ότι εκεί είμαστε ήδη μέσα σε κάποιο κλωβό. Δεν ξέρω αν αυτό μπορεί να σημαίνει κάτι αλλά σίγουρα χρήζει διερεύνησης.

Και θα ήταν (κατά τη γνώμη μου πάντα) αρκετά κοντόφθαλμο να απορρίψουμε τις long term επιπτώσεις αφού τελικά μπορούμε να τις δούμε μόνο...σε βάθος χρόνου.

Υγ. Γενικότερα μιλώντας (ανά μονάδα) αθώο το κινητό, το ασύρματο τηλέφωνο, το ασύρματο router, η bluetooth σύνδεση με ηχεία/ακουστικά, η ασύρματη κάμερα και όλες οι ηλεκτρομαγνητικές ακτινοβολίες το ενσύρματων συσκευών και εγκαταστάσεων. Και μέσα σε αυτές τις επιμέρους "αθωότητες" να προσθέσουμε και τα ev. Μπορεί όμως κανείς να προκαταλάβει ότι με τόσες "αθωότητες" μαζί δεν θα καταλήξουμε τελικά σε κάτι λιγότερο αθώο απ' ότι νομίζουμε; Με τόσο πράγματα που αναιρούνται καθημερινά στον επιστημονικό/ιατρικό χώρο θα ήταν κανείς τόσο υπερόπτης να πει "ναι παιδιά, δεν υπάρχει θέμα";

Πάρε ένα EMF και κάτσε και μέτρα. Αν τα EVs δεν εκπέμπουν κάποιο είδος ακτινοβολίας που σήμερα δεν μπορούμε να μετρήσουμε, δεν έχεις να φοβάσαι κάτι εκτός και αν είναι υψηλότερη του ορατού φάσματος. Όλη αυτή η κινδυνολογία, γύρω απ' τα router τα bluetooth παραμένει φοβία στην καλύτερη και θεωρία συνωμοσίας στην χειρότερη. Έχουν γίνει αρκετές έρευνες και συνεχίζουν να γίνονται και πραγματικά δεν δείχνουν κάτι. Ο κόσμος γύρω του εδώ και 40 χρόνια έχει κεραίες κινητής τηλεφωνία, 25+ wifi και τα ευρήματα μέχρι σήμερα για ότι κινδυνολογία υπάρχει από καρκίνους, αυτισμό και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο δεν συνδέονται!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, magicnumbers είπε

 

Δηλαδη με τη λογικη αυτη δε θαπρεπε ναχει αμαξι το 90% του πληθυσμού. Μονο σε θρεντ με ηλεκτρικα τα διαβαζουμε αυτα.

Κατ αρχας οι μισοι ειναι ανικανοι και επικινδυνοι να οδηγησουν.

Επισης ναι, δε γινεται να εχουν ολοι ΙΧ. Εσυ πρωτα πας και παιρνεις αμαξι και μετα ψαχνεις που θα το παρκαρεις?

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, @pnea1973 είπε

Οταν σε θρέντ για ηλεκτρικό, λές για τον Τάκη το που θα φορτίζει αν μένει στο Παγκράτι, τότε τέτοια θα γράφουμε. Το πρόβλημα του πάρκινγ υπάρχει είτε έχεις ηλεκτρικό ή θερμικό. Ο Τάκης απλά δεν πρέπει να πάρει ηλεκτρικό.!

Ναι μισο λεπτο,οταν διαβαζεις λιγο πολυ οτι προκειται για την πανακεια της αυτοκινησης ενα οχημα με σαφη χρονικο περιορισμο στον ανεφοδιασμο του φταιει η πραγματικοτητα η η οπτικη μου;

Ακομα κ με ιδιοκτητη θεση πυλωτης υπαρχει κωλυμα απλης εγκαταστασης φορτιστη,δε μιλαω καν για παροχη 20KW ταχυφορτιστη,οταν στο σπιτι σου εχεις συνολικα 8KW παροχη. Αρα απευθυνεται στο 20% του πλυθυσμου που μπορει εστω να βαλει μια μπριζα διπλα στο ρολοι του στο γκαραζ,ιδανικο σεναριο κ δε θα πεταει καλωδια παλι τριγυρω.

Αρα εχεις ενα αμαξι πολης που δε μπορει να ειναι 100% λειτουργικο στην πολη.Ετσι το βλεπω σορυ.

5 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Κατ αρχας οι μισοι ειναι ανικανοι και επικινδυνοι να οδηγησουν.

Επισης ναι, δε γινεται να εχουν ολοι ΙΧ. Εσυ πρωτα πας και παιρνεις αμαξι και μετα ψαχνεις που θα το παρκαρεις?

Δε μενουν ολοι σε σπιτια με ιδιοκτητα γκαραζ,ουτε σε μονοκατοικιες. Η αθηνα χτιστηκε σε 5 χρονια μεσα με την καραμανλικη αντιπαροχη στο μοτιβο που βλεπεις με 5 εκ κοσμο.. Αν σκεφτοταν ο κοσμος ετσι δε θαχε κανενας αμαξι. Σωστο η λαθος προχωραμε με την ουσια οχι τη φαντασια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

58 minutes ago, Ntinaras said:

Κατ αρχας οι μισοι ειναι ανικανοι και επικινδυνοι να οδηγησουν.

Επισης ναι, δε γινεται να εχουν ολοι ΙΧ. Εσυ πρωτα πας και παιρνεις αμαξι και μετα ψαχνεις που θα το παρκαρεις?

Παιδιά ας αφήσουμε τον ελιτισμό εκτός του θέματος. 

Ποιος εισαι εσυ που ξέρεις ποσοι είναι ικανοί να οδηγήσουν και το κυριότερο.. σε ποια κατηγορία βαζεις το εαυτό σου (μην απαντήσεις ξέρουμε). 

Ποιος είσαι εσυ που θα κρίνεις ποιος πρέπει να αγοράσει ΙΧ ή οχι και το τι θα πρέπει να σκεφτεί πριν αγοράσει 😉

Μην απαντήσεις, ουτε εγω θα το συνεχίσω, απλα για να δεις πως φαίνεται η άποψη σου στους άλλους. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, magicnumbers είπε

Ναι μισο λεπτο,οταν διαβαζεις λιγο πολυ οτι προκειται για την πανακεια της αυτοκινησης ενα οχημα με σαφη χρονικο περιορισμο στον ανεφοδιασμο του φταιει η πραγματικοτητα η η οπτικη μου;

Ακομα κ με ιδιοκτητη θεση πυλωτης υπαρχει κωλυμα απλης εγκαταστασης φορτιστη,δε μιλαω καν για παροχη 20KW ταχυφορτιστη,οταν στο σπιτι σου εχεις συνολικα 8KW παροχη. Αρα απευθυνεται στο 20% του πλυθυσμου που μπορει εστω να βαλει μια μπριζα διπλα στο ρολοι του στο γκαραζ,ιδανικο σεναριο κ δε θα πεταει καλωδια παλι τριγυρω.

Αρα εχεις ενα αμαξι πολης που δε μπορει να ειναι 100% λειτουργικο στην πολη.Ετσι το βλεπω σορυ.

Δε μενουν ολοι σε σπιτια με ιδιοκτητα γκαραζ,ουτε σε μονοκατοικιες. Η αθηνα χτιστηκε σε 5 χρονια μεσα με την καραμανλικη αντιπαροχη στο μοτιβο που βλεπεις με 5 εκ κοσμο.. Αν σκεφτοταν ο κοσμος ετσι δε θαχε κανενας αμαξι. Σωστο η λαθος προχωραμε με την ουσια οχι τη φαντασια.

Αν έχεις διαβάσει εδώ μέσα, κανένας δεν λέει ότι πρόκειται για την πανάκεια της αυτοκίνησης. 

Ούτε εγώ που το έχω. 

Και φορτίζω σε παροχή με 16 ασφάλεια. 

Οσο τα άλλα για την Αθήνα μου είναι αδιάφορο το τι γίνεται γιατί δεν μένω εκεί. 

Πάμε παρακάτω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, dbrillis είπε

Παιδιά ας αφήσουμε τον ελιτισμό εκτός του θέματος. 

Ποιος εισαι εσυ που ξέρεις ποσοι είναι ικανοί να οδηγήσουν και το κυριότερο.. σε ποια κατηγορία βαζεις το εαυτό σου (μην απαντήσεις ξέρουμε). 

Ποιος είσαι εσυ που θα κρίνεις ποιος πρέπει να αγοράσει ΙΧ ή οχι και το τι θα πρέπει να σκεφτεί πριν αγοράσει 😉

Μην απαντήσεις, ουτε εγω θα το συνεχίσω, απλα για να δεις πως φαίνεται η άποψη σου στους άλλους. 

Ποιος είσαι εσύ που αδυνατείς να δεις ότι οι μισοί οδηγοί είναι έτσι:

 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 hours ago, manolis940 said:

Ποιος είσαι εσύ που αδυνατείς να δεις ότι οι μισοί οδηγοί είναι έτσι:

 

Σύμφωνοι δε λέω. Αλλά για πες πως θα κρίνεις αντικειμενικά ποιος θα πρέπει να έχει το δικαίωμα αγοράς και ποιος όχι. Η όλοι η κανένας. Πάμε τώρα στο περί πάρκινγκ που ο άλλος δεν τον ενδιαφέρει, σε ένα γενικό θέμα περί ενός κλάδου της αυτοκίνησης, γιατι δε μένει Αθήνα. Και εγώ που μένω αλλά έχω χώρο για περίπου καμία 10αρια αυτοκίνητα/διαμέρισμα δεν θα πρέπει να με ενδιαφέρει αν ο δίπλα δεν βρίσκει γιατί έτσι. Επαναλαμβάνω σε γενικό θέμα περί αυτοκίνησης...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είμαστε λίγο off topic αλλά η πραγματικότητα ως προς το parking είναι η εξής:

Μένουμε (ή πάμε να μείνουμε σε μία περιοχή). Προφανώς αυτή η περιοχή έχει ήδη συγκεκριμένα δεδομένα. Δεν τα εξετάζουμε θεωρώντας ότι δεν μας αφορούν. Μπορεί το διαμέρισμα να έχει θέση στάθμευσης (μία θα είναι αυτή) και πολύ συγκεκριμένου εμβαδού. Παίρνουμε/αλλάζουμε αυτοκίνητο με ένα μεγαλύτερο (όλες οι κατηγορίες οχημάτων έχουν μεγαλώσει) το οποίο μπορεί ήδη να μην χωράει στο 20ετίας υπολογισμένο χώρο στάθμευσης που έχουμε. Ακόμα και να χωράει η είσοδος/έξοδος θα είναι πιο δύσκολη και άρα πολλές φορές μπορεί το αμάξι να μένει έξω, "τρώγοντας" μία από τις ήδη λίγες θέσεις. Η σύζυγος χρειάζεται (ή "χρειάζεται") αυτοκίνητο και άρα παίρνει κι εκείνη ένα "μικρό". Το ίδιο και ο γιος/κόρη αφού πέρασε στο πανεπιστήμιο και άρα του πρέπει ένα δωράκι ή το χρειάζεται για να πηγαίνει στη σχολή.

Και μετά βγαίνουμε στο fb group της περιοχής μας και διαμαρτυρόμαστε για την έλλειψη θέσεων στάθμευσης και όλα αυτά που ΠΡΕΠΕΙ να κάνει το κράτος ή ο δήμαρχος που δεν κάνει τίποτα για το πρόβλημα (εννοείται πάντα χωρίς την όποια επίπτωση/χρέωση σε εμάς). Ενώ εμείς, από την πλευρά μας και για την δική μας ευκολία, δεν εξετάσαμε ποτέ τα όποια δεδομένα ή κάναμε ότι μπορούσαμε για να δυσκολέψουν τα πράγματα, περιμένοντας τώρα τον "από μηχανής θεό" (ο οποίος "θεός" μπορεί να έρχεται στο αρχαίο θέατρο αλλά στην σύγχρονη Ελλάδα.....)

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Κατ αρχας οι μισοι ειναι ανικανοι και επικινδυνοι να οδηγησουν.

Επισης ναι, δε γινεται να εχουν ολοι ΙΧ. Εσυ πρωτα πας και παιρνεις αμαξι και μετα ψαχνεις που θα το παρκαρεις?

Όντως αν κρίνω από τους γκαζιαρηδες tesla users που βλέπω στην Αθήνα αλλά και στην ΕΟ. Πρέπει να δείξουμε ότι έχουμε γκάζι στην πλεμπα. Ο κακός οδηγός δεν οδηγάει μόνο θερμικά.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, dbrillis είπε

Παιδιά ας αφήσουμε τον ελιτισμό εκτός του θέματος. 

Ποιος εισαι εσυ που ξέρεις ποσοι είναι ικανοί να οδηγήσουν και το κυριότερο.. σε ποια κατηγορία βαζεις το εαυτό σου (μην απαντήσεις ξέρουμε). 

Ποιος είσαι εσυ που θα κρίνεις ποιος πρέπει να αγοράσει ΙΧ ή οχι και το τι θα πρέπει να σκεφτεί πριν αγοράσει 😉

Μην απαντήσεις, ουτε εγω θα το συνεχίσω, απλα για να δεις πως φαίνεται η άποψη σου στους άλλους. 

Το να εχεις ΙΧ δεν ειναι μονο δικαιωμα, ερχεται και με ενα ματσο υποχρεωσεις. Οπως να εχεις διπλωμα, ασφαλεια, κτεο, και να οδηγεις και να παρκαρεις σαν ανθρωπος. Απο τη στιγμη που καποιος δεν θελει η δεν ειναι ικανος να τα εχει ολα αυτα, δεν θα πρεπει να του επιτρεπεται να οδηγει και να εχει ΙΧ.

Δεν ειναι κανενας ελιτισμος.Αλλιως να κυκλοφορω κι εγω χωρις ασφαλεια και λαστιχα επειδη δεν εχω λεφτα και να το παιζω Βασιλακης Καιλας για να με λυπηθειτε.

9 ώρες πριν, primeragt είπε

Σύμφωνοι δε λέω. Αλλά για πες πως θα κρίνεις αντικειμενικά ποιος θα πρέπει να έχει το δικαίωμα αγοράς και ποιος όχι. Η όλοι η κανένας. Πάμε τώρα στο περί πάρκινγκ που ο άλλος δεν τον ενδιαφέρει, σε ένα γενικό θέμα περί ενός κλάδου της αυτοκίνησης, γιατι δε μένει Αθήνα. Και εγώ που μένω αλλά έχω χώρο για περίπου καμία 10αρια αυτοκίνητα/διαμέρισμα δεν θα πρέπει να με ενδιαφέρει αν ο δίπλα δεν βρίσκει γιατί έτσι. Επαναλαμβάνω σε γενικό θέμα περί αυτοκίνησης...

Αθηνα μενω. Και εχω κυκλοφορησει παρα πολυ, και μεχρι προπερσι εκανα δουλεια πεδιου σε ολη την Αθηνα.

Φανταζομαι ειμαι χαζος που οταν εψαχνα να παρκαρω εκανα κυκλους ωστε να το παρκαρω νομιμα, ενω το 80% ηταν παρκαρισμενο οπως να ναι...

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, Ntinaras said:

Το να εχεις ΙΧ δεν ειναι μονο δικαιωμα, ερχεται και με ενα ματσο υποχρεωσεις. Οπως να εχεις διπλωμα, ασφαλεια, κτεο, και να οδηγεις και να παρκαρεις σαν ανθρωπος. Απο τη στιγμη που καποιος δεν θελει η δεν ειναι ικανος να τα εχει ολα αυτα, δεν θα πρεπει να του επιτρεπεται να οδηγει και να εχει ΙΧ

Ναι υπάρχουν αυτές οι προϋποθέσεις. Πώς θα κρίνεις ρωτάω ποιος θα πρέπει και ποιος όχι να πάρει ΙΧ από πριν και ποιος το χρειάζεται η όχι. Το αν θα δυσκολευτεί να βρει πάρκινγκ στη περιοχή του δεν είναι λόγος να του το αποτρέψεις όπως υπονοησες. Και γω έξω δουλεύω πολλά χρόνια μια χαρά βρίσκω την άκρη μόλις μάθω τα τερτιπια μια περιοχής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...