Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο μέσος Έλληνας επίσης κάποια στιγμή έχει η θα αποκτήσει σπίτι από συγγενικά του πρόσωπα. Εγώ δεν έχω... Οπότε δεν μπορώ να τα βάζω όλα στο τι κάνει ο μέσος Έλληνας αλλά το τι μπορώ να κάνω εγώ. Αν μπορώ να αλλάζω αυτοκίνητο στην 7ετια θα το κάνω. Αν όχι τότε δεν θα το κάνω!! 

 

Μην λέμε άσχετα πράγματα με την ηλεκτροκινηση. 

Και εγώ πρώτος έχω πει ότι η ηλεκτροκινηση στην Ελλάδα είναι πολύ δύσκολο να αναπτυχθεί οχι γιατί τα αυτοκίνητα είναι ακριβά που δεν είναι τώρα πια πχ BYD με 20.000 αλλά γιατί δεν έχουμε δυνατότητα φορτίσης σπίτι μας.. 

Επεξ/σία από @pnea1973
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Αλλάζουμε λίγο θέμα συζητώντας για την αλλαγή αυτοκινήτου κάθε 7-8 χρόνια.

Με τις προηγούμενες συνθήκες ούτε εγώ πίστευα ότι θα αλλάζαμε το αυτοκίνητό μας τόσο γρήγορα (ναι θεωρώ ότι ήταν γρήγορα). Αλλά το μέγεθος supermini για οικογένεια με δύο μωρά και σκύλο ~25 κιλών δεν επαρκεί. Οπότε επιλέξαμε το id3 όπου έχει σαλόνι μεγαλύτερο και πιο άνετο από το Passat που κυκλοφορεί τώρα και καλό Πορτ παγκαζ για hatchback. Όμως επειδή τα παιδιά μεγαλώνουν και σε μερικά χρόνια δεν θα χωράμε τότε θα πρέπει να πάμε σε κάτι μεγαλύτερο. Θα έχει πληρωθεί και το δάνειο και θα μπει δάνειο για το καινούριο (ειδικά δάνειο με ~3% επιτόκιο βοηθάει να μην βάλεις αμέσως βαθειά το χέρι στην τσέπη). Αν είχαμε πάρει το 4 που τότε είχε την ίδια τιμή ίσως και το κρατούσαμε περισσότερο...

Τώρα κάθε πότε πρέπει να αλλάζει κάνεις αυτοκίνητο αν το φτάνουν τα οικονομικά του είναι στο χέρι του. 

Μετά το ατύχημα εκτίμησα πολύ το αυτόματο φρενάρισμα που αν το είχα δεν θα είχαμε ακουμπήσει και δεν θα ήθελε η έγγυος σύζυγός μου να ηρεμήσει μισή ώρα με κίνδυνο την υγεία της.

Έχω γνωστούς που έχουν παρει καινούριο αυτοκίνητο και ακόμα κυκλοφορούν με το +20ετιας για να μην το γρατζουνισουν. Εγώ προτιμώ να το αχρηστεψω και να μην πάθει κανείς επιβάτης ούτε γρατζουνιά κι ας πληρώνω δανεικό για 5 χρόνια.

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, mindreader είπε

Εγω παντως, νομιζα, οτι με τις επικρατουσες συνθηκες στην Ελλαδα, δηλαδη με απλα ελληνικα, ποσοι μισθοι χρειαζονται για να παρεις ενα αμαξι (πχ μισθοι 6 ετων, αν τα βαζεις ολα στην ακρη, διχως να ξοδευεις τιποτε),

νομιζα λοιπον, οτι και παλια (70-80), αλλα και τωρα (τα τελευταια 10 χρονια τουλαχιστον),

ο Ελληνας παιρνει αμαξι για να το κρατησει τουλαχιστον 20ετια.

Ναι, τα εχουν σκαρτεψει κλπ, αλλα ο σκοπος του μεσου Ελληνας (λεγε μισθο και εσοδα οπως τα ξερετε), δεν ειναι να αλλαξει το αμαξι στην....7ετια. Γιατι απλα δεν μπορει να το κανει. Γιατι προτιμα να κρατησει δυο δραχμες για θεματα υγειας-κουφια η ωρα, ή για τα παιδια του.

Εγω ξερω κοσμο, που κυκλοφορει με...Nissan sunny του 1987 (made in Volos! - καιω και αμολυβδη!), καθως και ford focus του 1998. Δηλαδη 25 και 35 ετη και βαλε...

Δεν ξερω αν ειναι η αντιπροσωπευτικη η εικονα που παρουσιαζεται εδω, οπου ανθρωποι εξαρχης, παρουσιαζονται προθυμοι και με συμβιβασμενοι με τη ιδεα, οτι κατω της 10ετιας θα πανε σε νεο αμαξι.

Εμενα αν μου πεις, και τα λεφτα να εχω, οτι αγορασε αμαξι και στην δεκαετια θελει αλλαγμα, θα σου πω δεν αγοραζω! Δεν αγοραζω αυτοκινητο "μιας χρησης"!

Νομιζω ειναι distorted reality, it can't be. Εκτος και αν κανουμε δειγματοληψια στα βορεια προαστια, στη Σαντορινη, στη Ροδο, και στη Χερσονησο Κρητης.

Προφανώς και το αυτοκίνητο δεν έχει ημερομηνία λήξης αλλιώς δεν θα μπορούσες να το πουλήσεις στην 7ετία. Είναι μία πρακτική που κάνουν κάποιοι καθώς το αυτοκίνητο έχει εκείνη την στιγμή μεταπολιτική αξία. Τουλάχιστον όπως είπαν πριν με τα δεδομένα του σήμερα. Υπάρχει πάντως τρόπος, αν δεν έχεις πρόβλημα να πληρώνεις ένα δάνειο συνέχεια να έχεις καινούργιο αμάξι.

Μόλις τώρα, mindreader είπε

filarhos, οταν λες αυτοματο φρεναρισμα, ποιο 'συστημα' ασφαλειας εννοεις; abs, esp;

Όταν μιλάμε για αυτόματο φρενάρισμα είναι ακριβώς αυτό που γράφουμε. Το αμάξι αντιλαμβάνεται τον κίνδυνο και πατάει φρένο μόνο του πολύ πιο γρήρορα απ' ότι θα το κάνεις εσύ. Τσέκαρε τα τελευταία crash test και θα δεις ότι όλα τα καινούργια αυτοκίνητα πλέον το έχουν.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 minutes ago, mindreader said:

filarhos, οταν λες αυτοματο φρεναρισμα, ποιο 'συστημα' ασφαλειας εννοεις; abs, esp;

Εννοώ το φρενάρισμα που το όχημα αναλαμβάνει τα φρένα μέχρι ακινητοποίησης. Εν τω μεταξύ ενημερώνει τον οδηγό να αναλάβει τα φρένα αλλά όσο δεν αντιδρά συνεχίζει.

Έχει πολλά συστήματα, με αισθητήρες και κάμερες ελέγχει τον περιβάλλοντα χώρο και αν δει κάτι σφίγγει τις ζώνες, έχει ηχητική και οπτική ενημέρωση και αν δεν κάνεις κάτι απλώς φρενάρει.

Και κάτι που είδα έπαθα την προηγούμενη εβδομάδα σε άλλον αποφύγης εμποδίου, μηχανάκι που παραβίασε το στοπ που έπρεπε να πέσω επάνω του αλλά τεσπά, στην επαναφορά έστριψε σχεδόν μόνο του το τιμόνι. Το λέει υποβοήθηση αποφύγης εμποδίου.

Λογω του μηχανακιου παραλιγο να κάνω με τοπική με άλλο διερχόμενο όχημα.

16 minutes ago, manolis940 said:

Προφανώς και το αυτοκίνητο δεν έχει ημερομηνία λήξης αλλιώς δεν θα μπορούσες να το πουλήσεις στην 7ετία. Είναι μία πρακτική που κάνουν κάποιοι καθώς το αυτοκίνητο έχει εκείνη την στιγμή μεταπολιτική αξία. Τουλάχιστον όπως είπαν πριν με τα δεδομένα του σήμερα. Υπάρχει πάντως τρόπος, αν δεν έχεις πρόβλημα να πληρώνεις ένα δάνειο συνέχεια να έχεις καινούργιο αμάξι.

Εννοείται ότι δεν έχει! Κι επειδή μιλάω με το παιδί που πήρε το προηγούμενο μου λέει τα καλύτερα για την συντήρηση που το είχα κάνει. Μάλιστα ο μηχανικός του, μετά από μια ώρα και κάτι που το έψαχνε και βρήκε μια φούσκα ταλαιπωρημένη και έτοιμη να σκιστεί, με ρώτησε γιατι το δίνουμε...

Οπότε αν όλα όπως περιμένω να είναι θα είναι σε άψογη κατάσταση. Με >95% αργή φόρτιση οπότε θεώρω και η μπαταρία θα είναι σε καλή κατάσταση, αλλιώς εγγύηση. Θεωρώ ότι θα βρω πάλι εύκολα αγοραστή.

Επεξ/σία από filarhos
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βγαίνω λίγο εκτός (με αυτά που συζητάτε παραπάνω..), αλλά θα ήθελα να ρωτήσω άμα κάποιος οδηγός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, έχει/είχε παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα υγείας με την καθημερινή κτλ χρήση του αυτοκινήτου.

Έχω διαβάσει διάφορες περιπτώσεις στο εξωτερικό, και μιας και έχω κάποιο βαθμό ευαισθησίας σε διάφορα "πεδία" θα ήθελα να μάθω περισσότερα..

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

54 minutes ago, jmirko15 said:

Βγαίνω λίγο εκτός (με αυτά που συζητάτε παραπάνω..), αλλά θα ήθελα να ρωτήσω άμα κάποιος οδηγός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, έχει/είχε παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα υγείας με την καθημερινή κτλ χρήση του αυτοκινήτου.

Έχω διαβάσει διάφορες περιπτώσεις στο εξωτερικό, και μιας και έχω κάποιο βαθμό ευαισθησίας σε διάφορα "πεδία" θα ήθελα να μάθω περισσότερα..

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Διάβασα και εγώ πρόσφατα κάτι αντίστοιχο, περίεργα συμπτώματα με κόπωση, πόνους, απώλεια μαλλιών κλπ. 

 

Θεωρώ πολύ πιο πιθανό τα συμπτώματα αυτά να οφείλονται σε covid - long covid παρά στην οδήγηση EVs. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, doctorkostis είπε

Διάβασα και εγώ πρόσφατα κάτι αντίστοιχο, περίεργα συμπτώματα με κόπωση, πόνους, απώλεια μαλλιών κλπ. 

 

Θεωρώ πολύ πιο πιθανό τα συμπτώματα αυτά να οφείλονται σε covid - long covid παρά στην οδήγηση EVs. 

Το μονο περιεργο που εχω διαβασει, ειναι η αναγουλα που προκαλειται κυριως σε επιβατες, απο το one pedal drive, τον πρωτο καιρο μεχρι να το συνηθισει ο οδηγος και να το κανει πιο ομαλα.

Δηλαδη οταν αφηνουν το γκαζι τελειως και ενω εχουν συνηθισει το συμβατικο που ρολαρει, το ηλεκτρικο φρεναρει και ολοι μεσα νιωθουν σαν να ειναι σε roller coaster.

 

 

Στα αλλα νεα, η τσαμπα φορτιση ειναι η καλυτερη φορτιση :

 

image.png

43e6382c-779f-42be-b015-6e76cefcd119.jpeg

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • κλειδώθηκε και ξεκλειδώθηκε αυτό το θέμα
Στις 31/7/2024 στις 7:17 ΜΜ, malakudi είπε

Τα νούμερα που γράφω παραπάνω είναι από το ABRP (A Better Route Planner) και είναι απολύτως ακριβή. Το Model 3 Highland Long Range έχει περίπου 18 KWh/100km όταν πηγαίνει με 130, 19 με το A/C. Δε πηγαίνεις σε όλο το ταξίδι με 130, έχει σημεία που πρέπει να ρίξεις ταχύτητα, μέχρι τα διόδια Αφιδνών σίγουρα αλλά και σε άλλα σημεία (τούνελ στο Μαλιακό κτλ). Η μέση κατανάλωση σύμφωνα με το ABRP είναι 17,5 KWh/100km γι' αυτό το ταξίδι μαζί με το AC. 17,5 * 650/100 =114.  Ξεκινάς με 75 άρα θες άλλες 39. Τόσο ακριβώς είναι, όσο σου είπα.

Οπότε έχεις αυτοκίνητο που το είχες για 130.000km για πόσα χρόνια, μετά το έκανες υγραέριο για άλλα 12 χρόνια και 254000 km. Παίζει δηλαδή να το έχεις 18 χρόνια ξέρω γω, και δεν έχει πάθει τίποτα η μηχανή. Ακόμα κι αν ισχύει, είναι απλώς μια ακραία περίπτωση όπως με μπαταρίες ηλεκτρικών που φτάσανε και ξεπέρασαν τα 500.000 km - αλλά είναι η εξαίρεση και όχι ο κανόνας. Εγώ ξέρω πως το Ford του κουμπάρου μου που το έκανε υγραέριο, στα 6 χρόνια άλλαξε κινητήρα. Και ξέρω κι άλλες τέτοιες ιστορίες.

Κάνε ένα υπολογισμό για όλα τα service σε αυτά τα χρόνια και πες μας το νούμερο.

Isuzu του 92 σκυλί του πολέμου το έκανα υγραέριο το 2010 γιατί ήθελα 200 ευρώ βενζίνη τη βδομάδα. Καίει super και αμόλυβδη. Γεμίζω με 97 λεπτά υγραέριο επαρχία βλέπεις και η βενζίνη έχει 2 ευρώ. 205 χιλιάδες χιλιόμετρα το 90% σε χώμα. Κινητήρα δεν άλλαξα ακόμα απλά πριν 7 χρόνια με είχε κοπεί ο ιμάντας χρονισμού και ενώ μπήκε νέος την ίδια μέρα χωρίς ορατά προβλήματα λίγο αργότερα ξεκίνησαν κάποια θέματα με βαλβίδες. Έφυγε για ρεκτιφιέ πιανολα βαλβίδες κτλ και από τότε δουλεύει σαν καινούριο. Εννοείται η συντήρηση που γίνεται είναι τακτική και παρόλο τους χάλια δρόμους δεν έχει βγάλει κανένα άλλο πρόβλημα. Για καινούργιο θα ήθελα 40 χιλιάρικα και αντε να το πας στα χωράφια που πάω το Isuzu από την πρώτη μέρα θα το έκλαιγα με 500 γρατζουνιές. 

Καλά τα λέμε το πάρε καινούργιο κτλ αλλά δεν γίνετε και για οικονομικούς λόγους και γιατί στην περίπτωση μου δεν μπορώ να το πάω σε μέρη που πάω το παλιό σε χάλια δρόμους μέσα σε δέντρα πουρνάρια και φόρτωμα 1 τόνο τελάρα. Έχω άλλα 3 αμάξια πέρα από αυτό τα 2 οι κούρσες ευελπιστώ να αλλαχτούν αργότερα με ηλεκτρικά μετά τα φωτοβολταϊκα που έχω στο πρόγραμμα ώστε να μειώσω όσο γίνετε τις βενζίνες και το πετρέλαιο. 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσον αφορά τα πεδία προσωπικά και οδηγώντας 4 ώρες σε ταξίδι δεν έχω αισθανθεί κάτι. 

Νικιωζ ότι υπάρχουν μελέτες γι αυτό. Και ότι τα επίπεδα όταν δεν φορτίζεις είναι εντός ορίων.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

46 λεπτά πριν, Arkin είπε

Isuzu του 92 σκυλί του πολέμου το έκανα υγραέριο το 2010 γιατί ήθελα 200 ευρώ βενζίνη τη βδομάδα. Καίει super και αμόλυβδη. Γεμίζω με 97 λεπτά υγραέριο επαρχία βλέπεις και η βενζίνη έχει 2 ευρώ. 205 χιλιάδες χιλιόμετρα το 90% σε χώμα. Κινητήρα δεν άλλαξα ακόμα απλά πριν 7 χρόνια με είχε κοπεί ο ιμάντας χρονισμού και ενώ μπήκε νέος την ίδια μέρα χωρίς ορατά προβλήματα λίγο αργότερα ξεκίνησαν κάποια θέματα με βαλβίδες. Έφυγε για ρεκτιφιέ πιανολα βαλβίδες κτλ και από τότε δουλεύει σαν καινούριο. Εννοείται η συντήρηση που γίνεται είναι τακτική και παρόλο τους χάλια δρόμους δεν έχει βγάλει κανένα άλλο πρόβλημα. Για καινούργιο θα ήθελα 40 χιλιάρικα και αντε να το πας στα χωράφια που πάω το Isuzu από την πρώτη μέρα θα το έκλαιγα με 500 γρατζουνιές. 

Καλά τα λέμε το πάρε καινούργιο κτλ αλλά δεν γίνετε και για οικονομικούς λόγους και γιατί στην περίπτωση μου δεν μπορώ να το πάω σε μέρη που πάω το παλιό σε χάλια δρόμους μέσα σε δέντρα πουρνάρια και φόρτωμα 1 τόνο τελάρα. Έχω άλλα 3 αμάξια πέρα από αυτό τα 2 οι κούρσες ευελπιστώ να αλλαχτούν αργότερα με ηλεκτρικά μετά τα φωτοβολταϊκα που έχω στο πρόγραμμα ώστε να μειώσω όσο γίνετε τις βενζίνες και το πετρέλαιο. 

Αυτή την στιγμή καινούργιο πραγματικά Αγροτικό όχημα ΔΕΝ υπάρχει στην αγορά είτε θερμικό, είτε ηλεκτρικό και κάτι μου λέει ότι οι πραγματικά αγρότες θα την βγάζουμε με μεταχειρισμένα στο μέλλον.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, manolis940 είπε

Αυτή την στιγμή καινούργιο πραγματικά Αγροτικό όχημα ΔΕΝ υπάρχει στην αγορά είτε θερμικό, είτε ηλεκτρικό και κάτι μου λέει ότι οι πραγματικά αγρότες θα την βγάζουμε με μεταχειρισμένα στο μέλλον.

Ισχύει εδώ και πολλά χρόνια. Εμένα είναι με τις μισές καμπίνες δηλαδή 3 άτομα βάζεις πίσω κανονικά άνετα και η καρότσα περνει 10 τελάρα πάτο τη στιγμή που κάτι τέρατα διπλό καμπίνα hilux ranger κτλ έχουν μια καρότσα ο Θεός να την κάνει. Έχουμε κάποιους πήραν καινούργια αγροτικά και στο χωραφι πάνε με τα 30ετιας που έχουν γιατί ούτε δουλειά θα κάνουν με τα νέα αλλά και τα λυπάσαι. Έχω και ένα Nissan για δεύτερο όχι 4x4 όμως το οποίο με βολεύει σε συγκεκριμένους μήνες που πρέπει να γίνετε δουλειά σε 2 μέρη ταυτόχρονα. Και αυτό με μισή πίσω καμπίνα και μεγάλη καρότσα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, mindreader είπε

Εγω παντως, νομιζα, οτι με τις επικρατουσες συνθηκες στην Ελλαδα, δηλαδη με απλα ελληνικα, ποσοι μισθοι χρειαζονται για να παρεις ενα αμαξι (πχ μισθοι 6 ετων, αν τα βαζεις ολα στην ακρη, διχως να ξοδευεις τιποτε),

νομιζα λοιπον, οτι και παλια (70-80), αλλα και τωρα (τα τελευταια 10 χρονια τουλαχιστον),

ο Ελληνας παιρνει αμαξι για να το κρατησει τουλαχιστον 20ετια.

Ναι, τα εχουν σκαρτεψει κλπ, αλλα ο σκοπος του μεσου Ελληνας (λεγε μισθο και εσοδα οπως τα ξερετε), δεν ειναι να αλλαξει το αμαξι στην....7ετια. Γιατι απλα δεν μπορει να το κανει. Γιατι προτιμα να κρατησει δυο δραχμες για θεματα υγειας-κουφια η ωρα, ή για τα παιδια του.

Εγω ξερω κοσμο, που κυκλοφορει με...Nissan sunny του 1987 (made in Volos! - καιω και αμολυβδη!), καθως και ford focus του 1998. Δηλαδη 25 και 35 ετη και βαλε...

Δεν ξερω αν ειναι η αντιπροσωπευτικη η εικονα που παρουσιαζεται εδω, οπου ανθρωποι εξαρχης, παρουσιαζονται προθυμοι και με συμβιβασμενοι με τη ιδεα, οτι κατω της 10ετιας θα πανε σε νεο αμαξι.

Εμενα αν μου πεις, και τα λεφτα να εχω, οτι αγορασε αμαξι και στην δεκαετια θελει αλλαγμα, θα σου πω δεν αγοραζω! Δεν αγοραζω αυτοκινητο "μιας χρησης"!

Νομιζω ειναι distorted reality, it can't be. Εκτος και αν κανουμε δειγματοληψια στα βορεια προαστια, στη Σαντορινη, στη Ροδο, και στη Χερσονησο Κρητης.

Αυτά τα οχήματα ρυπαίνουν τόσο πολύ ανά km κίνησης που θα έπρεπε να έχουν τέλη κυκλοφορίας δεκαπλάσια. Και τότε θα αναγκάζονταν να τα αποσύρουν όσοι ακόμα τα οδηγούν.

Επίσης ποιος σου είπε πως ένα ηλεκτρικό δε μπορεί να αντέξει πάνω από 10 έτη; Δεν έχουν κάποιο kill switch τα ηλεκτρικά. Εξαρτάται από το μέγεθος της μπαταρίας και τα km που θα κάνεις κάθε χρόνο. Άλλο να κάνεις 30000 το χρόνο και άλλο 15000. Επίσης, στα 10+ χρόνια από τώρα, θα υπάρχουν πάρα πολλές refurbished μπαταρίες οπότε θα μπορείς να αλλάξεις και να συνεχίσεις. 

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 hours ago, jmirko15 said:

Βγαίνω λίγο εκτός (με αυτά που συζητάτε παραπάνω..), αλλά θα ήθελα να ρωτήσω άμα κάποιος οδηγός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, έχει/είχε παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα υγείας με την καθημερινή κτλ χρήση του αυτοκινήτου.

Έχω διαβάσει διάφορες περιπτώσεις στο εξωτερικό, και μιας και έχω κάποιο βαθμό ευαισθησίας σε διάφορα "πεδία" θα ήθελα να μάθω περισσότερα..

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Φαντάζομαι θα ήθελαν πολλές εταιρίες να αποδείξουν/δείξουν την επικινδυνότητα των EV αυτοκίνητων (π.χ Toyota) για τη δικιά τους ατζέντα.

Η αλήθεια είναι ότι οι μετρήσεις δε δείχνουν ιδιαίτερες διαφορές με τα συμβατικά αυτοκίνητα. Οι κατασκευαστές επίσης προσέχουν αυτό το κομμάτι (μονώσεις διάφορων σημείων) γιατί πρέπει να συμμορφώνονται και με τα ευρωπαϊκά στάνταρ.  

Επεξ/σία από Vasilisxd
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Vasilisxd είπε

Φαντάζομαι θα ήθελαν πολλές εταιρίες να αποδείξουν/δείξουν την επικινδυνότητα των EV αυτοκίνητων (π.χ Toyota) για τη δικιά τους ατζέντα.

Η αλήθεια είναι ότι οι μετρήσεις δε δείχνουν ιδιαίτερες διαφορές με τα συμβατικά αυτοκίνητα. Οι κατασκευαστές επίσης προσέχουν αυτό το κομμάτι (μονώσεις διάφορων σημείων) γιατί πρέπει να συμμορφώνονται και με τα ευρωπαϊκά στάνταρ.  

Εγώ δεν έχω καταλάβει. Ψάχνουμε επιρροές από ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία στο εσωτερικό ενός EV ?

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...