Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, gbras είπε

Αυτο ισχυει και εγω ειχα παθει προβλημα στον κινητηρα μετα απο 5 χρονια με αεριο. Επισης καθε 2-3 χρονια θες και καινουργια αντλια βενζινης.

Έχω γνωστό με Ford Focus που απ' το 2012 έχει υγραέριο στο αυτοκίνητο του και έχει κάνει πάνω 200000 χιλιόμετρα. Έχω και γνωστό που έκανε 70000 σε Toyota Avensis  μετατροπή το 2016 και έκανε άχρηστο τον κινητήρα του. Είχα golf που είχε βγάλει πάνω από 150000 με υγραέριο και ναι είχα τα προβληματάκια μου μέχρι που άλλαξα συνεργείο.

Είναι λίγοι οι μηχανικοί που πραγματικά γνωρίζουν πως να κάνουν μία τέτοια μετατροπή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

5 hours ago, malakudi said:

Τα παραπάνω είναι γνωστές μπαρούφες που δεν ισχύουν. Είναι η ίδια ανοησία που είχε κάνει γνωστή στο FB πριν λίγο καιρό ο σεισμολόγος Τσελέντης.

Είναι αποδεδειγμένο από σοβαρές μελέτες πως ένα BEV στο χρόνο ζωής του μολύνει λιγότερο από ένα θερμικό, ακόμα κι αν το ρεύμα που το φορτίζει είναι από κάρβουνο! Πόσο μάλλον αν είναι κατά 50% από ΑΠΕ και 40% από φυσικό αέριο όπως στη χώρα μας αλλά και στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες.

Χωρίς να το έχω ψάξει τι ισχύει και τι όχι σχετικά με τα ηλεκτρικά και τη πιθανή παράπλευρη μόλυνση,  δεν παύει ο Τσελέντης να είναι ένας μεγάλης κλάσης επιστήμονας στο κλάδο του και ναι οι εξορύξεις είναι μέρος του κλάδου του. Το ότι οι εξορύξεις είναι μια πολύ βρομικη και πολλές φορές καταστροφική για τον περιβάλλοντα χώρο επιχείρηση είναι αδιαμφισβήτητο . Το κατά πόσο ισχύει το σχετικό πίνακα κι που κυκλοφορεί είναι άλλο θέμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

55 λεπτά πριν, primeragt είπε

Χωρίς να το έχω ψάξει τι ισχύει και τι όχι σχετικά με τα ηλεκτρικά και τη πιθανή παράπλευρη μόλυνση,  δεν παύει ο Τσελέντης να είναι ένας μεγάλης κλάσης επιστήμονας στο κλάδο του και ναι οι εξορύξεις είναι μέρος του κλάδου του. Το ότι οι εξορύξεις είναι μια πολύ βρομικη και πολλές φορές καταστροφική για τον περιβάλλοντα χώρο επιχείρηση είναι αδιαμφισβήτητο . Το κατά πόσο ισχύει το σχετικό πίνακα κι που κυκλοφορεί είναι άλλο θέμα.

Σεισμολόγος πανελίστας θα έλεγα εγώ ότι είναι. Στην συγκεκριμένη ανάρτηση του για παράδειγμα η οποία είναι επιστήμη καφενείου, αναφέρει ότι θα πετάξουμε την μπαταρία σε 10 χρόνια αλλά ξεχνάει να υπολιγήσει το τι χιλιόμετρα θα έχουμε κάνει αυτά τα δέκα χρόνια έτσι ώστε να ξέρουμε αν το συμπέρασμα του έχει κάποιο νόημα. Επικεντρώνεται στην μπαταρία αλλά και τα μηχανικά μέρη ενός αυτοκινήτου δεν βγαίνουν απ' το πουθενά. Γενικώς πετάει διάφορα γεγονότα αλλά δεν τα συνδέει ποτέ μεταξύ τους.

Δεν ξέρω τι τον κάνει μεγάλο αλλά δεν έχει σημασία. Στις σύγχρονες κοινωνίες στηριζόμαστε στην επιστήμη και όχι στον επιστήμονα.

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, malakudi είπε

Οπότε έχεις αυτοκίνητο που το είχες για 130.000km για πόσα χρόνια, μετά το έκανες υγραέριο για άλλα 12 χρόνια και 254000 km. Παίζει δηλαδή να το έχεις 18 χρόνια ξέρω γω, και δεν έχει πάθει τίποτα η μηχανή.

Ο παππούς έχει ΙΧ του 2005, αν μπει σε κανένα σύγχρονο είτε θερμικό είτε ηλεκτρικό θα πάθει πολιτισμικό σοκ. Σε κανένα Τέσλα ειδικά, θα νομίζει πως μπήκε σε διαστημόπλοιο.

Σίγουρα όμως η ηλεκτροκίνηση (μπαταρία) δεν είναι για όλους στην παρούσα φάση και είναι ακόμα ανώριμη. Κι εγώ με υγραέριο είμαι και δεν πρόκειται να το δώσω συν 25 χιλιάρικα για να πάρω ηλεκτρικό. Θα ήταν τρέλα..

  • Like 1
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 minutes ago, manolis940 said:

Σεισμολόγος πανελίστας θα έλεγα εγώ ότι είναι. Στην συγκεκριμένη ανάρτηση του για παράδειγμα η οποία είναι επιστήμη καφενείου, αναφέρει ότι θα πετάξουμε την μπαταρία σε 10 χρόνια αλλά ξεχνάει να υπολιγήσει το τι χιλιόμετρα θα έχουμε κάνει αυτά τα δέκα χρόνια έτσι ώστε να ξέρουμε αν το συμπέρασμα του έχει κάποιο νόημα. Επικεντρώνεται στην μπαταρία αλλά και τα μηχανικά μέρη ενός αυτοκινήτου δεν βγαίνουν απ' το πουθενά. Γενικώς πετάει διάφορα γεγονότα αλλά δεν τα συνδέει ποτέ μεταξύ τους.

Δεν ξέρω τι τον κάνει μεγάλο αλλά δεν έχει σημασία. Στις σύγχρονες κοινωνίες στηριζόμαστε στην επιστήμη και όχι στον επιστήμονα.

Αυτό λέω, το να λέει κάποια πράγματα ένας επιστήμονας σχετικός με το αντικείμενο έχει σε ένα βαθμό υπόσταση, δεν χρειάζεται να βγάζει paper για κάθε τι που λέει, απλά δεν έχει το ίδιο βάρος αν το έκανε μέσω ενός paper. Επίσης αν δεν ξέρεις τι τον κάνει σπουδαίο επιστήμονα στο πεδίο του δεν είναι λόγος αφορισμού. Ούτε όλοι οι επιστήμονες συμφωνούν με τα πάντα. Αν η ανάρτηση του σχετικά με τη μπαταρία έχει να κάνει με τη εξόρυξη έχει λόγο ύπαρξης. Το θέμα μπαταρίες όχι μόνο για τα αυτοκίνητα θα είναι ένα μεγάλο σημείο αναφοράς για πολλά πράγματα στο μέλλον. Δεν είναι ούτε καθαρή ούτε χωρίς περιβαλλοντικές καταστροφές οποιοδήποτε είδος εξόρυξης. Το κατά πόσο αξίζει αναλογικά είναι πολύ μεγάλη κουβέντα. Τα υπόλοιπα μέρη ενός αυτοκινήτου έρχονται σε μεγάλο βαθμό πλέον από ανακύκλωση, όχι ολόκληρα αλλά αρκετό μεγάλος μέρος πλέον εδώ και πολλά χρόνια. Εν κατακλείδι, δεν διαφωνώ με το αν είναι σωστά αυτά που λες η όχι, όπως είπα δεν το έχω ψάξει αλλά κάπου πρέπει να δούμε το θέμα του να ακούμε τους επιστήμονες οπότε τεριαζουν οι απόψεις τους με τις δικές και το να τους στολίζουμε όταν διαφωνούμε.

5 minutes ago, Doubt said:

Ο παππούς έχει ΙΧ του 2005, αν μπει σε κανένα σύγχρονο είτε θερμικό είτε ηλεκτρικό θα πάθει πολιτισμικό σοκ. Σε κανένα Τέσλα ειδικά, θα νομίζει πως μπήκε σε διαστημόπλοιο.

Καλά κόψε κάτι σχετικά με το πόσο μπροστά είναι τα πενταετίας+ σε σχέση με ένα του 05. Αν εξαιρέσουμε τα infotainment  δεν έχουν καμία πολιτισμικού επιπέδου διάφορα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ξαναλέμε τα ίδια. Δεν είναι για όλους το ηλεκτρικό. Εγώ πήρα γιατί ταιριάζει με τον τρόπο ζωής μου. Πριν είχα πετρέλαιο jeep. 

Ε τώρα έχω καλύτερο αυτοκίνητο και πιο οικονομικό αφού φορτίζω σπίτι. 

 

Αν αλλάξει κάτι δραστικά στο μέλλον θα αλλάξω αυτοκίνητο αν μπορώ!!!! 

Επεξ/σία από @pnea1973
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, Doubt είπε

Ο παππούς έχει ΙΧ του 2005, αν μπει σε κανένα σύγχρονο είτε θερμικό είτε ηλεκτρικό θα πάθει πολιτισμικό σοκ. Σε κανένα Τέσλα ειδικά, θα νομίζει πως μπήκε σε διαστημόπλοιο.

Σίγουρα όμως η ηλεκτροκίνηση (μπαταρία) δεν είναι για όλους στην παρούσα φάση και είναι ακόμα ανώριμη. Κι εγώ με υγραέριο είμαι και δεν πρόκειται να το δώσω συν 25 χιλιάρικα για να πάρω ηλεκτρικό. Θα ήταν τρέλα..

Δεν  μπαίνω φοβάμαι μη με χτυπήσει το ρεύμα.🤣

Ένα πράγμα όμως με προβληματίζει. Όσο οι φορτιστές tesla ήταν δωρεάν όλοι έκοβαν βόλτες και ανέβαζαν βίντεο με εκδρομές σε διάφορα μέρη της Ελλάδας στο youtube . Μόλις μπήκε το χαράτσι στους φορτιστές και οι κάτοχοι διαπίστωσαν ότι η αυτονομία που δίνει ο Ελωνας είναι σαν ενα  παραμυθι του Αντερσον εδώ και δύο χρόνια κανείς taslaκιας δεν έχει ανεβάσει βίντεο να μας δείξει εστω και αυτή την περιβόητη διαδρομή Αθήνα Θεσσαλονίκη Αθήνα. Φοβούνται;;

Το υγραεριοκίνητο τεσλα του παππού.😛 

IMG-20240215-085123.jpg

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
56 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Δεν  μπαίνω φοβάμαι μη με χτυπήσει το ρεύμα.🤣

Ένα πράγμα όμως με προβληματίζει. Όσο οι φορτιστές tesla ήταν δωρεάν όλοι έκοβαν βόλτες και ανέβαζαν βίντεο με εκδρομές σε διάφορα μέρη της Ελλάδας στο youtube . Μόλις μπήκε το χαράτσι στους φορτιστές και οι κάτοχοι διαπίστωσαν ότι η αυτονομία που δίνει ο Ελωνας είναι σαν ενα  παραμυθι του Αντερσον εδώ και δύο χρόνια κανείς taslaκιας δεν έχει ανεβάσει βίντεο να μας δείξει εστω και αυτή την περιβόητη διαδρομή Αθήνα Θεσσαλονίκη Αθήνα. Φοβούνται;;

Το υγραεριοκίνητο τεσλα του παππού.😛 

IMG-20240215-085123.jpg

 

Αφού ήταν δωρεάν έκαναν βόλτες... Μόλις κόπηκε κάνουν τις απαραίτητες.. Και εσύ αν είχες υγραέριο δωρεάν όλο βόλτες θα ήσουν...

Αφήστε τα ρεύματα και τα υγραέριο και πάμε να σου ψήσω κάνα κοψίδι στην ψησταριά υγραερίου που έχω... 

Μόνο εκεί έχω υγραέριο!!! 

Επεξ/σία από @pnea1973
  • Like 3
  • Haha 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 hours ago, papoys1 said:

όταν και η κουτσή Μαρία γνωρίζει ότι η αυτονομία που δίνει η tesla για Εθνική με 130 χιλιόμετρα και αιρκοντίσιον πάει 30 και 40% κάτω;;

για να δεις ποση παραπληροφόρηση υπάρχει. 

πραγματικές συνθήκες , ειναι ενα ταξιδι μου στη τριπολη μες τη ζεστη με φουλ aircontition (παντα το εχω ανοιχτο με κλειστά παράθυρα χειμώνα καλοκαιρι).  εξωτερική κάπου 35- 38 βαθμοι. 3 άτομα και αποσκευές.

Spoiler

image.png.112ecf451887b9f79da6eef25cf9e898.png

 

20 kwh /100km τα παντα ολα μετρημενα μεσα μέχρι κ το ρεύμα απο τα φλας.

στην εθνικη, οπου πήγαινε δλδ 110-130

το αμαξι στο 100% η μπαταρια του είναι 75kwh πραγματικά +3,2 kwh στο buffer (οταν φθάσει 0% δλδ). 

μπορείς περαν του να συμπεράνεις τι βλακιες γράφονται οτι πεφτει 30-40% η μπαταρία  κ ποσα χιλιόμετρα βγάζει φορτωμένο σε πραγματικές συνθήκες.

 

 

1 hour ago, papoys1 said:

Όσο οι φορτιστές tesla ήταν δωρεάν όλοι έκοβαν βόλτες και ανέβαζαν βίντεο με εκδρομές σε διάφορα μέρη της Ελλάδας στο youtube . Μόλις μπήκε το χαράτσι στους φορτιστές και οι κάτοχοι διαπίστωσαν ότι η αυτονομία που δίνει ο Ελωνας είναι σαν ενα  παραμυθι του Αντερσον εδώ και δύο χρόνια κανείς taslaκιας δεν έχει ανεβάσει βίντεο να μας δείξει εστω και αυτή την περιβόητη διαδρομή Αθήνα Θεσσαλονίκη Αθήνα. Φοβούνται;;

βαριουνται , και εγω μαζι. βλεπεις στην αρχη ηταν το διαφορετικο κ η αισθηση του νεου το πηγαινες περα δωθε να το χαρεις.

model 3 LR εχω μπορω να σου δώσω οσα στατιστικά  θες

κ να σου πω την αληθεια κ εγω το βαρέθηκα στις αρχες το παιρνα κ εκανα βόλτες οταν ειχα λιγο χρονο, πιστεψε με δεν ειναι το τσαμπα ρευμα.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, manolis940 είπε

Έχω γνωστό με Ford Focus που απ' το 2012 έχει υγραέριο στο αυτοκίνητο του και έχει κάνει πάνω 200000 χιλιόμετρα. Έχω και γνωστό που έκανε 70000 σε Toyota Avensis  μετατροπή το 2016 και έκανε άχρηστο τον κινητήρα του. Είχα golf που είχε βγάλει πάνω από 150000 με υγραέριο και ναι είχα τα προβληματάκια μου μέχρι που άλλαξα συνεργείο.

Είναι λίγοι οι μηχανικοί που πραγματικά γνωρίζουν πως να κάνουν μία τέτοια μετατροπή.

Τα toyota διαφημίζονται πως είναι από τα πιο κατάλληλα για υγραέριο μάλλον έπεσε μαστορα μούφα. Για ηλεκτρικό ειπαμε όποιος έχει γκαράζ και έχει δική του εγκατάσταση κινείται κυρίως Αθήνα οκ συμφέρει. Για μας που ζούμε σε διαμέρισμα (είμαστε το μεγαλύτερο ποσοστό)  ποτέ δεν θα μπορέσουμε να φορτίζουμε σπίτι ποτέ δεν θα συμφέρει , πρώτον άντε να τρέχεις κάθε μέρα να βρεις φορτιστή και πλήρωσε 50-60  λεπτά την κιλοβατώρα,αντί να καθίσεις να ξεκουραστείς.

Ασε που είδα αυτό το βίντεο το πιο πρόσφατο για Αθήνα Θεσσαλονίκη που υπάρχει στο youtube και έχασα πάσα ιδέα για τους φορτιστές στην Ελλάδα.Τραγική εμπειρία σε φορτιστή στον Αλμυρό (δες 31,32 ) και μετά από μεγάλη ταλαιπωρία επιστροφή στην Αθήνα. Αντε μετά με τι ψυχολογία να ξεκινάς να πας ταξίδι;;; Αν είναι για απλή εκδρομή οκ αλλά αν είναι για δουλειά ή εχεις μέσα και την οικογένεια το παίζεις κορώνα γράμματα να καταλήξεις σε καμιά οδική για επιστροφή. Ζαμάν φου οι εταιρείες που τοποθετούν φορτιστές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, papoys1 said:

Για μας που ζούμε σε διαμέρισμα (είμαστε το μεγαλύτερο ποσοστό)  ποτέ δεν θα μπορέσουμε να φορτίζουμε σπίτι ποτέ δεν θα συμφέρει , πρώτον άντε να τρέχεις κάθε μέρα να βρεις φορτιστή και πλήρωσε 50-60  λεπτά την κιλοβατώρα,αντί να καθίσεις να ξεκουραστείς.

Τωρα μιλας σωστά. Αυτο ειναι πραγματικά πρόβλημα. Δεν ειναι καν το κόστος σε πρωτη ανάγνωση αλλα ο χρόνος να πας εξω να φορτίσεις. Χωρις δικο σου χωρο για πάρκινγκ φορτιση απλα το ηλεκτρικό δεν ειναι για εσένα (και καθε εσένα).

 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, papoys1 είπε

Τα toyota διαφημίζονται πως είναι από τα πιο κατάλληλα για υγραέριο μάλλον έπεσε μαστορα μούφα. Για ηλεκτρικό ειπαμε όποιος έχει γκαράζ και έχει δική του εγκατάσταση κινείται κυρίως Αθήνα οκ συμφέρει. Για μας που ζούμε σε διαμέρισμα (είμαστε το μεγαλύτερο ποσοστό)  ποτέ δεν θα μπορέσουμε να φορτίζουμε σπίτι ποτέ δεν θα συμφέρει , πρώτον άντε να τρέχεις κάθε μέρα να βρεις φορτιστή και πλήρωσε 50-60  λεπτά την κιλοβατώρα,αντί να καθίσεις να ξεκουραστείς.

Ασε που είδα αυτό το βίντεο το πιο πρόσφατο για Αθήνα Θεσσαλονίκη που υπάρχει στο youtube και έχασα πάσα ιδέα για τους φορτιστές στην Ελλάδα.Τραγική εμπειρία σε φορτιστή στον Αλμυρό (δες 31,32 ) και μετά από μεγάλη ταλαιπωρία επιστροφή στην Αθήνα. Αντε μετά με τι ψυχολογία να ξεκινάς να πας ταξίδι;;; Αν είναι για απλή εκδρομή οκ αλλά αν είναι για δουλειά ή εχεις μέσα και την οικογένεια το παίζεις κορώνα γράμματα να καταλήξεις σε καμιά οδική για επιστροφή. Ζαμάν φου οι εταιρείες που τοποθετούν φορτιστές.

Παντως βασει απογραφης, το 46% των σπιτιων της Ελλαδας εχουν θεση σταθμευσης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, papoys1 είπε

Τα toyota διαφημίζονται πως είναι από τα πιο κατάλληλα για υγραέριο μάλλον έπεσε μαστορα μούφα.

Τα πιο ακατάλληλα θες να πεις. Ακόμα και την περίοδο του 2012 αν θυμάμαι καλά, τότε το yaris το έδιναν στην Ελληνική αντιπροσωπεία με κιτ υγραερίου το οποίο το εγκαθιστούσαν εδώ. Το αποτέλεσμα ήταν ότι γινόταν χαμός από βλάβες. Πολλοί το τράβηξαν και θυμάμαι τότε η επίσημη απάντηση της μαμά εταιρείας ήταν ότι δεν καλύπτει σε εγγύηση τις σχετικές βλάβες καθώς δεν συνιστά την χρήση υγραερίου στους κινητήρες της ιδιαίτερα όταν δεν βγαίνει από την παραγωγή με το σχετικό κιτ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 hours ago, Ntinaras said:

Παντως βασει απογραφης, το 46% των σπιτιων της Ελλαδας εχουν θεση σταθμευσης.

Μεγάλο μου φαίνεται, σίγουρα συμπεριλαμβάνει και διαμερίσματα το ποσοστό;

Ας πούμε λοιπόν ότι 1 στα 2 σπίτια έχει θέση στάθμευσης. Αυτό νομίζω απέχει πολύ από το "1 στα 2 σπίτια έχει θέση στάθμευσης στην οποία μπορεί να εγκατασταθεί φορτιστής", για πολλούς λόγους: ενοικιαστής που ο ιδιοκτήτης αρνείται την εγκατάσταση, μπερδεμένες ιδιοκτησίες (αν δεν κάνω λάθος στις πιο πολλές πολυκατοικίες τα πάρκινγκ τεχνικά δεν σου "ανήκουν" ακριβώς, τα "μοιράζεσαι" με τους υπόλοιπους), αδυναμία συμφωνίας συνιδιοκτητών, κλπ κλπ

Προσωπικά δύσκολο το βλέπω να ταιριάξει το ηλεκτρικό στη ζωή μου. Χωρίς πρόσβαση σε ιδιόκτητο πάρκινγκ, δεν έχω καμία διάθεση να περνάω ώρα στον φορτιστή, "κλέβοντας" χρόνο από την ξεκούρασή μου ή τα χόμπυ μου κλπ. Άσε που οι δημόσιοι ταχυφορτιστές χρεώνουν τον κούκο αηδόνι. Και επίσης, θέλω στο όποιο ταξίδι εκδρομή να μην έχω να σκεφτώ τις "ανάγκες" του αυτοκινήτου. Δε μου φτάνουν τα υπόλοιπα που έχω να οργανώσω, το να πρέπει να σκεφτώ και το που θα φορτίσω και για πόσο είναι κάτι που δεν αποζητώ.

Εκτιμώ ότι σε καμιά δεκαετία τα πράγματα θα έχουν αλλάξει τόσο που τότε το ηλεκτρικό θα κουμπώνει εύκολα στη ζωή μου: ευρύτερο και πιο αξιόπιστο δίκτυο φόρτισης, ταχύτερη φόρτιση κλπ. Μέχρι τότε με το θερμικό (όχι ότι με χαλάει κιόλας ☺️ )

Επεξ/σία από ghostaki
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...