Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν είμαι ούτε φαν της ηλεκτροκίνησης αλλά ούτε και πολέμιος. Απλά δεν κάνει για μένα, με τα δεδομένα αυτής της περιόδου (τόσο προσωπικά όσο και τεχνολογικά)

Από κει και πέρα όμως έχω μία απορία. Έχοντας κάνει αρκετές εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα (οδηγώ αρκετές δεκαετίες) σε Ελλάδα κι εξωτερικό (Ευρώπη) δεν μου έτυχε ποτέ να κάνω άσχετη μισάωρη στάση πάνω στον αυτοκινητόδρομο. Και ειδικά κάθε δύο ώρες (200-250 χλμ που αναφέρθηκαν). Εκτός βέβαια αν περνούσα από κάποιο φοβερό σημείο, όπου τότε έβγαινα εκτός highway, για sightseeing (ή για...μασαμπούκινγκ αν υπήρχε κάτι ενδιαφέρον). Κάτι παρόμοιο ακούω γενικά και από τον κύκλο μου.

Και διαβάζω τώρα το "επιχείρημα" του "έτσι κι αλλιώς θα σταματήσεις για κάνα μισάωρο κάθε 200χλμ" και πραγματικά αναρωτιέμαι. Δηλαδή βγαίνετε με θερμικό ή ηλεκτρικό, για δουλειά ή αναψυχή και κάθε 200χλμ (Αθήνα Λαμία ένα πράγμα) σταματάτε για 30 λεπτά; Γιατί αν ναι, προφανώς και είναι ο σωστός ο συλλογισμός. Από την άλλη όμως σημαίνει ότι θα πάμε Αθήνα-Θεσ/νίκη σε 6,5 ώρες, χωρίς καν να βγούμε εκτός για να βγάλουμε φωτό στον Πλαταμώνα

Επεξ/σία από haris_216
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συγνώμη προκαταβολικα ακολουθεί σεντονακι 

Όσον αφορά την αγάπη για το περιβαλλον

Μπαταρια κατασκευη χωματουργικα

10 με 12 τόνοι λιθιου (βραχος) σπανιο

3 με 5 τόνοι κοβαλτιο (πολυ σπάνιο και ακριβό) 

4 τόνοι βραχος νικελιο

10 με 12 τόνους χαλκου

Από τα παραπάνω παιρνουμε

30 κιλά λιθιο 12 κιλά νικελιο 50 κιλά μαγγάνιο κ 10 κιλά κοβαλτιο. Επίσης χρειαζόμαστε αλουμίνιο γραφίτη ατσάλι πλαστικό και άλλα. 

Ενδεικτικά ένας εκσκαφεας θέλει πάνω από μισό τόνο  diesel ανά 12ωρο συνεχής εργασιας για την εξόρυξη. 

Θέλω να κοιτάξτε ποιες και ποσες χώρες έχουν αυτές τις σπάνιες ύλες και να απαντήσετε μόνοι σας στο ερωτημα αν επαρκούν με την υπόθεση ότι  ο σκοπός είναι η αντικατάσταση  του παγκόσμιου στολου οχημάτων. 

Μπαταρια τεσλα χωρίς φπα εγκατάσταση και μεταφορικα σε δολλαρια

Μοντελο  Υ 5000

Μοντελο 3, S, Y  13000-15000

Σημειωση η μπαταρια ζυγίζει μισό τόνο περίπου οποτε υπολογίστε μεταφορικά αναλογα  και επίσης δεν νομίζω να εχει κάνεις την πεποίθηση ότι εγκατασταση θα γίνετε από τον κάθε μαστρομητσο στο συνεργείο της γειτονιάς για ένα 100σταρικακι. Ενδεικτικά θα σας πω off the record ζητουνται απαιτήσεις και προδιαγραφές ειδικού συνεργείου με κόστος επένδυσης εκπαίδευσης και πιστοποίησης άνω των 100000 ευρώ. Οπότε εγκατάσταση από χιλιάρικακι και πανω πάντα ενδεικτικά. 

ΜΕΓΊΣΤΗ διάρκεια ζωής 10χρονια που πρακτικά σημαίνει από τα 7 χρόνια και μετά έχεις θέμα και πάλι ανάλογα την χρήση και την ΠΟΙΌΤΗΤΑ φόρτισης που κάνεις όπως στα κινητά. 

Τώρα στο θέμα απόσβεσης αξίας δεν θα κουράσω με κιλοβατορες ενεργεια αξίες φπα κ άλλα  απλά θα σας πω με απλά λόγια η απόδοση και η εξοικονόμηση  ενέργειας του οχήματος εξαρτάται απόλυτα από τις καιρικές συνθήκες κάτι που δεν σας το λένε πουθενά. Δηλαδή ο Νορβηγός θα έχει μια δυσάρεστη έκπληξη στο ολοκαίνουριο αυτοκίνητο του στο εύρος  που μπορεί να κινηθεί στους     - 20 βαθμούς. Στην Ελλάδαρα μας γίνονται ακόμα μελέτες και δεν είμαστε σίγουροι για την θερμικη θωράκιση κατασκευστων που προσφέρουν για τους καυτούς ελληνικούς δρόμους που φτάνουν κοντά στους 100 βαθμούς Κελσίου.Η μπαταρία στο κρύο χάνει απόδοση και σε μεγάλες θερμοκρασίες γίνεται επικίνδυνη για έκρηξη. Σημείωση η μπαταρια των ηλεκτρικών βρίσκεται στο πατωμα το αυτοκινήτου για όσους δεν ξέρουν. 

Επίσης  οι ηλεκτροκινητηρες  βγάζουν βλάβες αναλογως από την ποιότητα κατασκευης, εχουν περιφερειακά, χρειάζονται συντηρηση 

Ελλάδα τώρα μελλοντικε αγοραστή κάνε στον ευατο σου τα ερωτηματα

Εχεις πάρκινγκ με φορτιστή πιστοποιημενο με άδεια; 

Από που θα φορτίζεις αν είσαι σε πολυκατοικία.; θα πετάς μπαλάντεζες από τα μπαλκόνια; 

Πόσα χρόνια έχεις σκοπό να κρατήσεις το όχημα; 

Ποιο είναι το εύρος μετακίνησης σου; 

Αισθάνεσαι καλά να πας ταξίδι και να έχεις υπολογίσει την κάθε σου στάση με ακρίβεια χωρίς να ξεχάστεις; (άγχος φορτισης το παθαίνει και το πιο cool άτομο ακόμα και με το κινητό) 

Είσαι ευχαριστημένος με τις υποδομές φόρτισης και πιστεύεις μελλοντικα πχ  στα Ταμπούρια και στην Κυψέλη θα υπάρχει παντού φορτιστης;

Βλέπεις την τιμή της ηλεκτρικής ενέργειας να μην είναι χρημαστηριακο προϊόν και ποντάρεις ότι θα μετακίνηθεις οικονομικά; 

Αξίζει η απόσβεση που θα κάνεις στην καλύτερη μετά από 8 χρόνια που συμπίπτει με την αντικατάσταση μπαταρίας; 

Αντέχεις οικονομικά την αναπόφευκτη αντικατάσταση  μπαταριας; 

Έχεις υπολογίσει ότι μπορεί να χρειαστεί να κινηθείς έκτακτα πχ νοσοκομείο και να μην έχεις ολοκληρώσει την φόρτιση; 

Έχεις υπολογίσει το κόστος πιστοποιημενης εγκατάστασης στην οικία σου αν πληρεί τις προϋποθέσεις και ότι ίσως χρειαστείς επαύξηση στο ρολόι σου (τριφασικό πχ) 

Είσαι έτοιμος να εξαρτάσαι από software εφαρμογες ίσως και με μηνιαία συνδρομή  για τα update  που θα χρειάζεται το όχημα για την διαχείριση ενεργειας τα bug αυτών των εφαρμογων και το κόστος αντιμετώπισης από ενδεχομένως δική σου κακό διαχείριση; 

Είσαι οκ να είναι παντού αποθηκευμένη η δραστηριότητα σου με το οχημα σε κάποιον server αφού εχεις παραχωρήσει κάποια δικαιώματα για εφαρμογές που είναι απαραίτητητες για την λειτουργία του αυτοκινήτου; 

Είσαι έτοιμος για διαμάχες  με άλλον οδηγό για ένα φορτιστη; 

Έχεις ρωτήσει αν η κάλυψη της εγγύησης της μπαταρίας σου αφορά και τις καιρικές συνθήκες. Τι γίνεται άμα βραχυκλωσουν οι μπαταρίες λόγω ξαφνικής νεροποντής η σκάσουν κάποιες κυψέλες λόγω θερμοκρασιας  Πιστεύεις θα σου πει η εταιρία οκ στις αλλάζω τσάμπα; 

Παιδιά συγνώμη για όσους διαφωνούν αν τους έπρηξα και συγνωμη για οσους ηθελαν  να μάθουν αλλά κουράστηκα να γράφω γιατί θα μπορούσα να γράφω ώρες. 

Οι σκέψεις μου αυτές είναι η γνώμη με βάση όσα κατέχω δεν το παίζω expert και το σκεπτικό μου είναι να βοηθήσω και να πω αυτά που λέω σε συγγενείς και φίλους γιατί μου την δίνει η παραπληροφορηση και όσα αποκρύπτουν οι πολυεθνικες.Δεν εχω κανένα πρόβλημα με τα παιδιά που αγαπούν το ηλεκτροκινητο η έχουν αντίθετη άποψη  από εμένα ισως να έχω αδικο και εγώ. Για όσους ρώτησαν δεν διαφημίζω την επαγγελματική μου ιδιότητα στο  forum για λόγους ιδιωτικοτητας αφήνω hint έχω μεταπτυχιακό στην διαχείριση ενέργειας και  στις ανανεωσιμες πηγές ενεργειας οπότε δεν βγάζω από την κοιλιά μου όσα λέω. Επίσης δεν εχω ΚΑΜΙΑ σχέση με την εμπορία αυτοκινήτων ηλεκτρικών η θερμικών. 

 Εν κατακλείδι  στην τεχνολογία  και επιστήμη έχουν γίνει γιγάντια άλματα στις μπαταρίες δυστυχως, έχει υπάρξει σημαντικη βελτίωση μεν αλλά  η τεχνολογία της παραμένει πίσω 

 

 

Ξέχασα να πω δεν είμαι κατα της ηλεκτροκινησης ίσα ίσα αγαπώ ότι έχει να κάνει με την τεχνολογία και πιστεύω στις ανανεωσιμες πηγές ως ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΕΣ μέχρι να προχωρήσει η επιστήμη και η τεχνολογια

Είμαι κατά της ατζεντας

"είμαστε έτοιμοι τεχνολογικά πεταξτε τα αυτοκίνητα και πάρτε όλοι ηλεκτρικά για να σωθεί η γη και να σωθεί η τσέπη σας γιατί σας αγαπάμε και αγαπάμε όλο τον πλανητη" 

"Και εσύ Ελλάδα είσαι έτοιμη με το δίκτυο σου και την τεράστια τεχνογνωσία σου και αγοραστικη δύναμη σου πέτα τα όλα και αντικατεστήσε το μόνο σου όχημα που το κρατάς 20χρονια και έχεις τον πιο παλιό στόλο της Ευρώπης  με ηλεκτρικό."

 

  • Like 4
  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης για να μην είμαι άδικος στα θετικά θα πω

Όσοι έχετε κάνει νόμιμη μελετημενη εγκατασταση φορτιστή. 

Έχετε  ατομικό χώρο παρκινγκ

Έχετε οικονομική ανεση

Αλλάζετε οχήματα συχνά ανά 7ετια πχ

Δεν πιστεύεις ότι χακαρες το σύστημα και η τσέπη σου θα γεμίσει και ότι μηδένισες το κόστος μετακινησης

Έχετε εναλλακτικό  2ο όχημα είτε ηλεκτρικο είτε θερμικο

Είστε cool μη αγχώδης και οργανωτικοι

Έχετε φόρτιση με φωτοβολταικα στην οικία σσς(εσείς κάνετε την μέγιστη εξοικονομηση και μακροπρόθεσμα, είστε αρκετα κερδισμένοι) 

Μένετε σε περιοχές η χωρες με ήπιο κλιμα

Δεν πιστεύετε ότι σώζετε την ανθρωποτητα 

Δεν ταξιδεύετε κάθε βδομάδα 400χλμ σε αποσταση

Γουστάρετε την αυτοκίνηση σαν χομπι και έχετε την άνεση να το έχετε σαν gadget και να δοκιμάζετε τεχνολογίες 

Είστε φτιαγμενοι για αυτήν τεχνολογία και μακάρι όλοι να είχαμε αυτές τις προυποθεσεις και η χώρα να παρειχε αυτές τις υποδομές σε ολους

Δεν είναι όλα  για όλους δυστυχώς και στην τεχνολογία και στην ζωή και δεν είναι τα πάντα μαύρο ή άσπρο υπάρχουν τεχνολογίες που διαγραφονται άλλες μένουν στο παρελθόν και άλλες βελτιώνονται. 

Η ηλεκτροκινηση οχηματων με μπαταρία θα είναι πανέτοιμη και βιωσιμη αν μειώσει το αποτύπωμα της   και το κόστος για να κατασκευαστεί, γίνει πλήρως ανακυκλώσιμη,  αν μειώσει το μέγεθος της με νάνο υλικα και γίνει portable ώστε να μην εξαρτάται αποκλειστικά από την φόρτιση ώστε σε μορφή πχ βαλιτσάς να μπορεί να γινει άμεση ανταλλαγή της στο "βενζιναδικο". Το τεράστιο θέμα που έχει με την σημερινή τεχνολογία είναι το κόστος και το μέγεθος της που την καθιστούν μη πρακτική στην κσθημερινη χρηση. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, petrankar είπε

10 με 12 τόνοι λιθιου (βραχος) σπανιο

3 με 5 τόνοι κοβαλτιο (πολυ σπάνιο και ακριβό) 

4 τόνοι βραχος νικελιο

10 με 12 τόνους χαλκου

Από τα παραπάνω παιρνουμε

30 κιλά λιθιο 12 κιλά νικελιο 50 κιλά μαγγάνιο κ 10 κιλά κοβαλτιο. Επίσης χρειαζόμαστε αλουμίνιο γραφίτη ατσάλι πλαστικό και άλλα. 

Ενδεικτικά ένας εκσκαφεας θέλει πάνω από μισό τόνο  diesel ανά 12ωρο συνεχής εργασιας για την εξόρυξη. 

Θέλω να κοιτάξτε ποιες και ποσες χώρες έχουν αυτές τις σπάνιες ύλες και να απαντήσετε μόνοι σας στο ερωτημα αν επαρκούν με την υπόθεση ότι  ο σκοπός είναι η αντικατάσταση  του παγκόσμιου στολου οχημάτων. 

Μπαταρια τεσλα χωρίς φπα εγκατάσταση και μεταφορικα σε δολλαρια

Μοντελο  Υ 5000

Μοντελο 3, S, Y  13000-15000

 

Ενδεικτικά επειδή κάποια στοιχεία που παραθέτεις είναι από hoax, το model Y χρησιμοποιεί 0% νικέλιο, 0% μαγγάνιο 0% κοβάλτιο. (οι περισσότερες μπαταρίες της Tesla αποτελούνται από σίδηρο και φωσφορικό άλας).

Σχετικά με το οτι η μπαταρία τους στα 10 χρόνια είναι για αλλαγή, μία έρευνα να κάνεις στα 10 χρόνια έχεις μία απώλεια χωρητικότητας περίπου 12-15% (υποθέτουμε ότι κάνεις 20000 χλμ/χρόνο για 10 χρόνια δλδ περίπου 200.000 χλμ)

 

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευτυχώς κάποιος είπε κάτι νεό....Ευτυχώς ανήκω στο 2ο post..

Ευτυχώς που στην Ελλάδα ολοι έχουν αλλάξει τον καταλύτη όπως προβλέπεται και αυτός έχει πάει για ανακύκλωση εκεί που προβλέπεται.

Ευτυχώς που στην Ελλάδα κυκλοφορούν ολα τα diesel με dpf.

Εγώ εχω βάλει εξοικονομηση ενέργειας στο δικό μου ηλεκτρικό, όπως αναφέρθηκε πιο πάνω σαν το κινητό, οπότε μπορεί η μπαταρία να κρατήσει λίγο παραπάνω.....

Ουτως η άλλως κρατάω κινητό μια 5ετία...Οπότε αν το αυτοκίνητο με φθάσει στα 10 πριν διαλυθεί τότε είμαι μια χαρά!

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, petrankar είπε

Συγνώμη προκαταβολικα ακολουθεί σεντονακι 

Όσον αφορά την αγάπη για το περιβαλλον

Μπαταρια κατασκευη χωματουργικα

10 με 12 τόνοι λιθιου (βραχος) σπανιο

3 με 5 τόνοι κοβαλτιο (πολυ σπάνιο και ακριβό) 

4 τόνοι βραχος νικελιο

10 με 12 τόνους χαλκου

Από τα παραπάνω παιρνουμε

30 κιλά λιθιο 12 κιλά νικελιο 50 κιλά μαγγάνιο κ 10 κιλά κοβαλτιο. Επίσης χρειαζόμαστε αλουμίνιο γραφίτη ατσάλι πλαστικό και άλλα. 

Ενδεικτικά ένας εκσκαφεας θέλει πάνω από μισό τόνο  diesel ανά 12ωρο συνεχής εργασιας για την εξόρυξη. 

Θέλω να κοιτάξτε ποιες και ποσες χώρες έχουν αυτές τις σπάνιες ύλες και να απαντήσετε μόνοι σας στο ερωτημα αν επαρκούν με την υπόθεση ότι  ο σκοπός είναι η αντικατάσταση  του παγκόσμιου στολου οχημάτων. 

Μπαταρια τεσλα χωρίς φπα εγκατάσταση και μεταφορικα σε δολλαρια

Μοντελο  Υ 5000

Μοντελο 3, S, Y  13000-15000

Σημειωση η μπαταρια ζυγίζει μισό τόνο περίπου οποτε υπολογίστε μεταφορικά αναλογα  και επίσης δεν νομίζω να εχει κάνεις την πεποίθηση ότι εγκατασταση θα γίνετε από τον κάθε μαστρομητσο στο συνεργείο της γειτονιάς για ένα 100σταρικακι. Ενδεικτικά θα σας πω off the record ζητουνται απαιτήσεις και προδιαγραφές ειδικού συνεργείου με κόστος επένδυσης εκπαίδευσης και πιστοποίησης άνω των 100000 ευρώ. Οπότε εγκατάσταση από χιλιάρικακι και πανω πάντα ενδεικτικά. 

ΜΕΓΊΣΤΗ διάρκεια ζωής 10χρονια που πρακτικά σημαίνει από τα 7 χρόνια και μετά έχεις θέμα και πάλι ανάλογα την χρήση και την ΠΟΙΌΤΗΤΑ φόρτισης που κάνεις όπως στα κινητά. 

Τώρα στο θέμα απόσβεσης αξίας δεν θα κουράσω με κιλοβατορες ενεργεια αξίες φπα κ άλλα  απλά θα σας πω με απλά λόγια η απόδοση και η εξοικονόμηση  ενέργειας του οχήματος εξαρτάται απόλυτα από τις καιρικές συνθήκες κάτι που δεν σας το λένε πουθενά. Δηλαδή ο Νορβηγός θα έχει μια δυσάρεστη έκπληξη στο ολοκαίνουριο αυτοκίνητο του στο εύρος  που μπορεί να κινηθεί στους     - 20 βαθμούς. Στην Ελλάδαρα μας γίνονται ακόμα μελέτες και δεν είμαστε σίγουροι για την θερμικη θωράκιση κατασκευστων που προσφέρουν για τους καυτούς ελληνικούς δρόμους που φτάνουν κοντά στους 100 βαθμούς Κελσίου.Η μπαταρία στο κρύο χάνει απόδοση και σε μεγάλες θερμοκρασίες γίνεται επικίνδυνη για έκρηξη. Σημείωση η μπαταρια των ηλεκτρικών βρίσκεται στο πατωμα το αυτοκινήτου για όσους δεν ξέρουν. 

Επίσης  οι ηλεκτροκινητηρες  βγάζουν βλάβες αναλογως από την ποιότητα κατασκευης, εχουν περιφερειακά, χρειάζονται συντηρηση 

Ελλάδα τώρα μελλοντικε αγοραστή κάνε στον ευατο σου τα ερωτηματα

Εχεις πάρκινγκ με φορτιστή πιστοποιημενο με άδεια; 

Από που θα φορτίζεις αν είσαι σε πολυκατοικία.; θα πετάς μπαλάντεζες από τα μπαλκόνια; 

Πόσα χρόνια έχεις σκοπό να κρατήσεις το όχημα; 

Ποιο είναι το εύρος μετακίνησης σου; 

Αισθάνεσαι καλά να πας ταξίδι και να έχεις υπολογίσει την κάθε σου στάση με ακρίβεια χωρίς να ξεχάστεις; (άγχος φορτισης το παθαίνει και το πιο cool άτομο ακόμα και με το κινητό) 

Είσαι ευχαριστημένος με τις υποδομές φόρτισης και πιστεύεις μελλοντικα πχ  στα Ταμπούρια και στην Κυψέλη θα υπάρχει παντού φορτιστης;

Βλέπεις την τιμή της ηλεκτρικής ενέργειας να μην είναι χρημαστηριακο προϊόν και ποντάρεις ότι θα μετακίνηθεις οικονομικά; 

Αξίζει η απόσβεση που θα κάνεις στην καλύτερη μετά από 8 χρόνια που συμπίπτει με την αντικατάσταση μπαταρίας; 

Αντέχεις οικονομικά την αναπόφευκτη αντικατάσταση  μπαταριας; 

Έχεις υπολογίσει ότι μπορεί να χρειαστεί να κινηθείς έκτακτα πχ νοσοκομείο και να μην έχεις ολοκληρώσει την φόρτιση; 

Έχεις υπολογίσει το κόστος πιστοποιημενης εγκατάστασης στην οικία σου αν πληρεί τις προϋποθέσεις και ότι ίσως χρειαστείς επαύξηση στο ρολόι σου (τριφασικό πχ) 

Είσαι έτοιμος να εξαρτάσαι από software εφαρμογες ίσως και με μηνιαία συνδρομή  για τα update  που θα χρειάζεται το όχημα για την διαχείριση ενεργειας τα bug αυτών των εφαρμογων και το κόστος αντιμετώπισης από ενδεχομένως δική σου κακό διαχείριση; 

Είσαι οκ να είναι παντού αποθηκευμένη η δραστηριότητα σου με το οχημα σε κάποιον server αφού εχεις παραχωρήσει κάποια δικαιώματα για εφαρμογές που είναι απαραίτητητες για την λειτουργία του αυτοκινήτου; 

Είσαι έτοιμος για διαμάχες  με άλλον οδηγό για ένα φορτιστη; 

Έχεις ρωτήσει αν η κάλυψη της εγγύησης της μπαταρίας σου αφορά και τις καιρικές συνθήκες. Τι γίνεται άμα βραχυκλωσουν οι μπαταρίες λόγω ξαφνικής νεροποντής η σκάσουν κάποιες κυψέλες λόγω θερμοκρασιας  Πιστεύεις θα σου πει η εταιρία οκ στις αλλάζω τσάμπα; 

Παιδιά συγνώμη για όσους διαφωνούν αν τους έπρηξα και συγνωμη για οσους ηθελαν  να μάθουν αλλά κουράστηκα να γράφω γιατί θα μπορούσα να γράφω ώρες. 

Οι σκέψεις μου αυτές είναι η γνώμη με βάση όσα κατέχω δεν το παίζω expert και το σκεπτικό μου είναι να βοηθήσω και να πω αυτά που λέω σε συγγενείς και φίλους γιατί μου την δίνει η παραπληροφορηση και όσα αποκρύπτουν οι πολυεθνικες.Δεν εχω κανένα πρόβλημα με τα παιδιά που αγαπούν το ηλεκτροκινητο η έχουν αντίθετη άποψη  από εμένα ισως να έχω αδικο και εγώ. Για όσους ρώτησαν δεν διαφημίζω την επαγγελματική μου ιδιότητα στο  forum για λόγους ιδιωτικοτητας αφήνω hint έχω μεταπτυχιακό στην διαχείριση ενέργειας και  στις ανανεωσιμες πηγές ενεργειας οπότε δεν βγάζω από την κοιλιά μου όσα λέω. Επίσης δεν εχω ΚΑΜΙΑ σχέση με την εμπορία αυτοκινήτων ηλεκτρικών η θερμικών. 

 Εν κατακλείδι  στην τεχνολογία  και επιστήμη έχουν γίνει γιγάντια άλματα στις μπαταρίες δυστυχως, έχει υπάρξει σημαντικη βελτίωση μεν αλλά  η τεχνολογία της παραμένει πίσω 

 

 

Ξέχασα να πω δεν είμαι κατα της ηλεκτροκινησης ίσα ίσα αγαπώ ότι έχει να κάνει με την τεχνολογία και πιστεύω στις ανανεωσιμες πηγές ως ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΕΣ μέχρι να προχωρήσει η επιστήμη και η τεχνολογια

Είμαι κατά της ατζεντας

"είμαστε έτοιμοι τεχνολογικά πεταξτε τα αυτοκίνητα και πάρτε όλοι ηλεκτρικά για να σωθεί η γη και να σωθεί η τσέπη σας γιατί σας αγαπάμε και αγαπάμε όλο τον πλανητη" 

"Και εσύ Ελλάδα είσαι έτοιμη με το δίκτυο σου και την τεράστια τεχνογνωσία σου και αγοραστικη δύναμη σου πέτα τα όλα και αντικατεστήσε το μόνο σου όχημα που το κρατάς 20χρονια και έχεις τον πιο παλιό στόλο της Ευρώπης  με ηλεκτρικό."

 

Συγνώμη που σταματάω λίγο στην αρχή αλλά σπάνιο το Λίθιο;

15 ώρες πριν, haris_216 είπε

Δεν είμαι ούτε φαν της ηλεκτροκίνησης αλλά ούτε και πολέμιος. Απλά δεν κάνει για μένα, με τα δεδομένα αυτής της περιόδου (τόσο προσωπικά όσο και τεχνολογικά)

Από κει και πέρα όμως έχω μία απορία. Έχοντας κάνει αρκετές εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα (οδηγώ αρκετές δεκαετίες) σε Ελλάδα κι εξωτερικό (Ευρώπη) δεν μου έτυχε ποτέ να κάνω άσχετη μισάωρη στάση πάνω στον αυτοκινητόδρομο. Και ειδικά κάθε δύο ώρες (200-250 χλμ που αναφέρθηκαν). Εκτός βέβαια αν περνούσα από κάποιο φοβερό σημείο, όπου τότε έβγαινα εκτός highway, για sightseeing (ή για...μασαμπούκινγκ αν υπήρχε κάτι ενδιαφέρον). Κάτι παρόμοιο ακούω γενικά και από τον κύκλο μου.

Και διαβάζω τώρα το "επιχείρημα" του "έτσι κι αλλιώς θα σταματήσεις για κάνα μισάωρο κάθε 200χλμ" και πραγματικά αναρωτιέμαι. Δηλαδή βγαίνετε με θερμικό ή ηλεκτρικό, για δουλειά ή αναψυχή και κάθε 200χλμ (Αθήνα Λαμία ένα πράγμα) σταματάτε για 30 λεπτά; Γιατί αν ναι, προφανώς και είναι ο σωστός ο συλλογισμός. Από την άλλη όμως σημαίνει ότι θα πάμε Αθήνα-Θεσ/νίκη σε 6,5 ώρες, χωρίς καν να βγούμε εκτός για να βγάλουμε φωτό στον Πλαταμώνα

Προσωπικά αν κάνω διαδρομές όπως Ηράκλειο Χανιά, όταν φτάνω στα Χανιά είναι που κόβομαι πλέον και πρέπει να σταματήσω για λίγο. Δεν είναι ότι δεν μπορώ να συνεχίσω και να πάω Φαλάσερνα αλλά κατανοώ ότι είμαι κουρασμένος και τα αντανακλαστικά μου λίγο πεσμένα. Η διαδρομή παρόλο που είναι 2 ώρες και 30 λεπτά απ' το σημείο που ξεκινάω γύρω στα 180km αν βγω και κάνω περπατήσω λίγο για ένα τέταρτο είμαι πάλι έτοιμος για να οδηγήσω.

Τι "θυσίες" θα έκανα πιστεύω με ένα ηλεκτρικό:

  • Το τέταρτο αυτό ίσως γινόταν μισάωρο, ανάλογα με την στάθμη της μπαταρίας
  • Θα έπρεπε να έχω προγραμματίσει την στάση μου
  • Θα πρέπει να βρω κατάλλημα με φορτιστή ή φορτιστή κάπου κοντά του για να φορτίσω.

Γενικότερα είναι όμως και πάνω κάτω πράγματα που κάνω και με το θερμικό. Δεν είμαι τύπος του πάμε και όπου βγει.

Επίσης δεν είναι όλα τα αυτοκίνητα για όλες τις δουλειές. Το Aygo μπορεί να με πηγαίνει 30km πήγαινε έλα στην δουλειά μου αλλά είναι εντελώς ακατάλληλο για το παραπάνω ταξίδι! Το Aygo μια χαρά μπορεί να αντικατασταθεί με ένα fiat 500e ή καλύτερα για μένα με ένα MG4 και αν τόσο πολύ φοβάμαι για την μία φορά στα 2 χρόνια ότι δεν θα μπορεί να κάνει ένα τέτοιο ταξίδι, θα ενοικιάσω ένα θερμικό.

Επεξ/σία από manolis940
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, petrankar είπε

Συγνώμη προκαταβολικα ακολουθεί σεντονακι 

Όσον αφορά την αγάπη για το περιβαλλον

Μπαταρια κατασκευη χωματουργικα

10 με 12 τόνοι λιθιου (βραχος) σπανιο

3 με 5 τόνοι κοβαλτιο (πολυ σπάνιο και ακριβό) 

4 τόνοι βραχος νικελιο

10 με 12 τόνους χαλκου

Από τα παραπάνω παιρνουμε

30 κιλά λιθιο 12 κιλά νικελιο 50 κιλά μαγγάνιο κ 10 κιλά κοβαλτιο. Επίσης χρειαζόμαστε αλουμίνιο γραφίτη ατσάλι πλαστικό και άλλα. 

Ενδεικτικά ένας εκσκαφεας θέλει πάνω από μισό τόνο  diesel ανά 12ωρο συνεχής εργασιας για την εξόρυξη. 

Θέλω να κοιτάξτε ποιες και ποσες χώρες έχουν αυτές τις σπάνιες ύλες και να απαντήσετε μόνοι σας στο ερωτημα αν επαρκούν με την υπόθεση ότι  ο σκοπός είναι η αντικατάσταση  του παγκόσμιου στολου οχημάτων. 

Μπαταρια τεσλα χωρίς φπα εγκατάσταση και μεταφορικα σε δολλαρια

Μοντελο  Υ 5000

Μοντελο 3, S, Y  13000-15000

Σημειωση η μπαταρια ζυγίζει μισό τόνο περίπου οποτε υπολογίστε μεταφορικά αναλογα  και επίσης δεν νομίζω να εχει κάνεις την πεποίθηση ότι εγκατασταση θα γίνετε από τον κάθε μαστρομητσο στο συνεργείο της γειτονιάς για ένα 100σταρικακι. Ενδεικτικά θα σας πω off the record ζητουνται απαιτήσεις και προδιαγραφές ειδικού συνεργείου με κόστος επένδυσης εκπαίδευσης και πιστοποίησης άνω των 100000 ευρώ. Οπότε εγκατάσταση από χιλιάρικακι και πανω πάντα ενδεικτικά. 

ΜΕΓΊΣΤΗ διάρκεια ζωής 10χρονια που πρακτικά σημαίνει από τα 7 χρόνια και μετά έχεις θέμα και πάλι ανάλογα την χρήση και την ΠΟΙΌΤΗΤΑ φόρτισης που κάνεις όπως στα κινητά. 

Τώρα στο θέμα απόσβεσης αξίας δεν θα κουράσω με κιλοβατορες ενεργεια αξίες φπα κ άλλα  απλά θα σας πω με απλά λόγια η απόδοση και η εξοικονόμηση  ενέργειας του οχήματος εξαρτάται απόλυτα από τις καιρικές συνθήκες κάτι που δεν σας το λένε πουθενά. Δηλαδή ο Νορβηγός θα έχει μια δυσάρεστη έκπληξη στο ολοκαίνουριο αυτοκίνητο του στο εύρος  που μπορεί να κινηθεί στους     - 20 βαθμούς. Στην Ελλάδαρα μας γίνονται ακόμα μελέτες και δεν είμαστε σίγουροι για την θερμικη θωράκιση κατασκευστων που προσφέρουν για τους καυτούς ελληνικούς δρόμους που φτάνουν κοντά στους 100 βαθμούς Κελσίου.Η μπαταρία στο κρύο χάνει απόδοση και σε μεγάλες θερμοκρασίες γίνεται επικίνδυνη για έκρηξη. Σημείωση η μπαταρια των ηλεκτρικών βρίσκεται στο πατωμα το αυτοκινήτου για όσους δεν ξέρουν. 

Επίσης  οι ηλεκτροκινητηρες  βγάζουν βλάβες αναλογως από την ποιότητα κατασκευης, εχουν περιφερειακά, χρειάζονται συντηρηση 

Ελλάδα τώρα μελλοντικε αγοραστή κάνε στον ευατο σου τα ερωτηματα

Εχεις πάρκινγκ με φορτιστή πιστοποιημενο με άδεια; 

Από που θα φορτίζεις αν είσαι σε πολυκατοικία.; θα πετάς μπαλάντεζες από τα μπαλκόνια; 

Πόσα χρόνια έχεις σκοπό να κρατήσεις το όχημα; 

Ποιο είναι το εύρος μετακίνησης σου; 

Αισθάνεσαι καλά να πας ταξίδι και να έχεις υπολογίσει την κάθε σου στάση με ακρίβεια χωρίς να ξεχάστεις; (άγχος φορτισης το παθαίνει και το πιο cool άτομο ακόμα και με το κινητό) 

Είσαι ευχαριστημένος με τις υποδομές φόρτισης και πιστεύεις μελλοντικα πχ  στα Ταμπούρια και στην Κυψέλη θα υπάρχει παντού φορτιστης;

Βλέπεις την τιμή της ηλεκτρικής ενέργειας να μην είναι χρημαστηριακο προϊόν και ποντάρεις ότι θα μετακίνηθεις οικονομικά; 

Αξίζει η απόσβεση που θα κάνεις στην καλύτερη μετά από 8 χρόνια που συμπίπτει με την αντικατάσταση μπαταρίας; 

Αντέχεις οικονομικά την αναπόφευκτη αντικατάσταση  μπαταριας; 

Έχεις υπολογίσει ότι μπορεί να χρειαστεί να κινηθείς έκτακτα πχ νοσοκομείο και να μην έχεις ολοκληρώσει την φόρτιση; 

Έχεις υπολογίσει το κόστος πιστοποιημενης εγκατάστασης στην οικία σου αν πληρεί τις προϋποθέσεις και ότι ίσως χρειαστείς επαύξηση στο ρολόι σου (τριφασικό πχ) 

Είσαι έτοιμος να εξαρτάσαι από software εφαρμογες ίσως και με μηνιαία συνδρομή  για τα update  που θα χρειάζεται το όχημα για την διαχείριση ενεργειας τα bug αυτών των εφαρμογων και το κόστος αντιμετώπισης από ενδεχομένως δική σου κακό διαχείριση; 

Είσαι οκ να είναι παντού αποθηκευμένη η δραστηριότητα σου με το οχημα σε κάποιον server αφού εχεις παραχωρήσει κάποια δικαιώματα για εφαρμογές που είναι απαραίτητητες για την λειτουργία του αυτοκινήτου; 

Είσαι έτοιμος για διαμάχες  με άλλον οδηγό για ένα φορτιστη; 

Έχεις ρωτήσει αν η κάλυψη της εγγύησης της μπαταρίας σου αφορά και τις καιρικές συνθήκες. Τι γίνεται άμα βραχυκλωσουν οι μπαταρίες λόγω ξαφνικής νεροποντής η σκάσουν κάποιες κυψέλες λόγω θερμοκρασιας  Πιστεύεις θα σου πει η εταιρία οκ στις αλλάζω τσάμπα; 

Παιδιά συγνώμη για όσους διαφωνούν αν τους έπρηξα και συγνωμη για οσους ηθελαν  να μάθουν αλλά κουράστηκα να γράφω γιατί θα μπορούσα να γράφω ώρες. 

Οι σκέψεις μου αυτές είναι η γνώμη με βάση όσα κατέχω δεν το παίζω expert και το σκεπτικό μου είναι να βοηθήσω και να πω αυτά που λέω σε συγγενείς και φίλους γιατί μου την δίνει η παραπληροφορηση και όσα αποκρύπτουν οι πολυεθνικες.Δεν εχω κανένα πρόβλημα με τα παιδιά που αγαπούν το ηλεκτροκινητο η έχουν αντίθετη άποψη  από εμένα ισως να έχω αδικο και εγώ. Για όσους ρώτησαν δεν διαφημίζω την επαγγελματική μου ιδιότητα στο  forum για λόγους ιδιωτικοτητας αφήνω hint έχω μεταπτυχιακό στην διαχείριση ενέργειας και  στις ανανεωσιμες πηγές ενεργειας οπότε δεν βγάζω από την κοιλιά μου όσα λέω. Επίσης δεν εχω ΚΑΜΙΑ σχέση με την εμπορία αυτοκινήτων ηλεκτρικών η θερμικών. 

 Εν κατακλείδι  στην τεχνολογία  και επιστήμη έχουν γίνει γιγάντια άλματα στις μπαταρίες δυστυχως, έχει υπάρξει σημαντικη βελτίωση μεν αλλά  η τεχνολογία της παραμένει πίσω 

 

 

Ξέχασα να πω δεν είμαι κατα της ηλεκτροκινησης ίσα ίσα αγαπώ ότι έχει να κάνει με την τεχνολογία και πιστεύω στις ανανεωσιμες πηγές ως ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΕΣ μέχρι να προχωρήσει η επιστήμη και η τεχνολογια

Είμαι κατά της ατζεντας

"είμαστε έτοιμοι τεχνολογικά πεταξτε τα αυτοκίνητα και πάρτε όλοι ηλεκτρικά για να σωθεί η γη και να σωθεί η τσέπη σας γιατί σας αγαπάμε και αγαπάμε όλο τον πλανητη" 

"Και εσύ Ελλάδα είσαι έτοιμη με το δίκτυο σου και την τεράστια τεχνογνωσία σου και αγοραστικη δύναμη σου πέτα τα όλα και αντικατεστήσε το μόνο σου όχημα που το κρατάς 20χρονια και έχεις τον πιο παλιό στόλο της Ευρώπης  με ηλεκτρικό."

 

Νομιζω φτανει πια με αυτο το copy pasta. Ειναι fake τα στοιχεια.

Κανεις και copy paste στο προφιλ σου στο facebook Οτι απαγορευεις στον mark zuckenberg να σου παρει τα προσωπικα δεδομενα?

 

16 ώρες πριν, haris_216 είπε

Δεν είμαι ούτε φαν της ηλεκτροκίνησης αλλά ούτε και πολέμιος. Απλά δεν κάνει για μένα, με τα δεδομένα αυτής της περιόδου (τόσο προσωπικά όσο και τεχνολογικά)

Από κει και πέρα όμως έχω μία απορία. Έχοντας κάνει αρκετές εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα (οδηγώ αρκετές δεκαετίες) σε Ελλάδα κι εξωτερικό (Ευρώπη) δεν μου έτυχε ποτέ να κάνω άσχετη μισάωρη στάση πάνω στον αυτοκινητόδρομο. Και ειδικά κάθε δύο ώρες (200-250 χλμ που αναφέρθηκαν). Εκτός βέβαια αν περνούσα από κάποιο φοβερό σημείο, όπου τότε έβγαινα εκτός highway, για sightseeing (ή για...μασαμπούκινγκ αν υπήρχε κάτι ενδιαφέρον). Κάτι παρόμοιο ακούω γενικά και από τον κύκλο μου.

Και διαβάζω τώρα το "επιχείρημα" του "έτσι κι αλλιώς θα σταματήσεις για κάνα μισάωρο κάθε 200χλμ" και πραγματικά αναρωτιέμαι. Δηλαδή βγαίνετε με θερμικό ή ηλεκτρικό, για δουλειά ή αναψυχή και κάθε 200χλμ (Αθήνα Λαμία ένα πράγμα) σταματάτε για 30 λεπτά; Γιατί αν ναι, προφανώς και είναι ο σωστός ο συλλογισμός. Από την άλλη όμως σημαίνει ότι θα πάμε Αθήνα-Θεσ/νίκη σε 6,5 ώρες, χωρίς καν να βγούμε εκτός για να βγάλουμε φωτό στον Πλαταμώνα

Οσες φορες εχω κανει στασεις για ξεκουραση ταξιδι, το ταξιδι πρεπει να ειναι πανω απο 3 ωρες.

Αθηνα Θεσσαλονικη

Αθηνα Καστορια

Αθηνα Γιαννενα

Αλλου δεν εχω κανει σταση για ξεκουραση. Εχω κανει σταση για ανεφοδιασμο Lpg, γιατι το ντεποζιτο που ειχα τοτε εβγαζε 300-320χλμ. Η, απλα το γεμιζα σε πιο φτηνο πρατηριο γιατι ο προορισμος ηταν πιο ακριβος.

 

Παντως 30 λεπτα σταση μετα απο 200-300χλμ ειναι υπερβολικη. Σταση θα κανεις σε fast charger και θα ειναι κανα 15λεπτο θεωρω.

9 ώρες πριν, petrankar είπε

Επίσης για να μην είμαι άδικος στα θετικά θα πω

Όσοι έχετε κάνει νόμιμη μελετημενη εγκατασταση φορτιστή. 

Έχετε  ατομικό χώρο παρκινγκ 

Έχετε οικονομική ανεση

Αλλάζετε οχήματα συχνά ανά 7ετια πχ

Δεν πιστεύεις ότι χακαρες το σύστημα και η τσέπη σου θα γεμίσει και ότι μηδένισες το κόστος μετακινησης

Έχετε εναλλακτικό  2ο όχημα είτε ηλεκτρικο είτε θερμικο

Είστε cool μη αγχώδης και οργανωτικοι

Έχετε φόρτιση με φωτοβολταικα στην οικία σσς(εσείς κάνετε την μέγιστη εξοικονομηση και μακροπρόθεσμα, είστε αρκετα κερδισμένοι) 

Μένετε σε περιοχές η χωρες με ήπιο κλιμα

Δεν πιστεύετε ότι σώζετε την ανθρωποτητα 

Δεν ταξιδεύετε κάθε βδομάδα 400χλμ σε αποσταση

Γουστάρετε την αυτοκίνηση σαν χομπι και έχετε την άνεση να το έχετε σαν gadget και να δοκιμάζετε τεχνολογίες 

Είστε φτιαγμενοι για αυτήν τεχνολογία και μακάρι όλοι να είχαμε αυτές τις προυποθεσεις και η χώρα να παρειχε αυτές τις υποδομές σε ολους

Δεν είναι όλα  για όλους δυστυχώς και στην τεχνολογία και στην ζωή και δεν είναι τα πάντα μαύρο ή άσπρο υπάρχουν τεχνολογίες που διαγραφονται άλλες μένουν στο παρελθόν και άλλες βελτιώνονται. 

Η ηλεκτροκινηση οχηματων με μπαταρία θα είναι πανέτοιμη και βιωσιμη αν μειώσει το αποτύπωμα της   και το κόστος για να κατασκευαστεί, γίνει πλήρως ανακυκλώσιμη,  αν μειώσει το μέγεθος της με νάνο υλικα και γίνει portable ώστε να μην εξαρτάται αποκλειστικά από την φόρτιση ώστε σε μορφή πχ βαλιτσάς να μπορεί να γινει άμεση ανταλλαγή της στο "βενζιναδικο". Το τεράστιο θέμα που έχει με την σημερινή τεχνολογία είναι το κόστος και το μέγεθος της που την καθιστούν μη πρακτική στην κσθημερινη χρηση. 

Τι σχεση εχουν ολα αυτα με τις δικες σου προτιμησεις?

Ειτε βγαζει 500 ευρω το μηνα ειτε 50.000 θθα παρει ο,τι τον βολευει και ο,τι τον συμφερει.

το byd dolphin βγαινει 20.000 με την επιδοτηση. 

Δηλαδη θα προτιμησεις να παρεις opel corsa με 20.400 με 75 αλογα βενζινη? Η μηπως 17.000 για 1.0 kia picanto με πλαστικα τασια?

Μερικοι πρεπει να καταλαβετε οτι η εποχη των boomers εχει τελειωσει. Δεν ειστε πλεον η πελατεια των εταιρειων. Κανεις δεν ενδιαφερεται για το αν σας βολευει το αυτοματο κιβωτιο, η οθονη αφης η αν σας ενοχλουν οι gay στη τηλεοραση. 

Επεξ/σία από Ntinaras
  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η εποχή των boomers έχει τελειώσει. Οι νέες γενιές όμως δεν τους ενδιαφέρει συνολικά το topic αυτοκίνητο. Είτε ηλεκτρικό είτε θερμικό. Και δεν αναφέρομαι στην Ελλάδα προφανώς. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

Η εποχή των boomers έχει τελειώσει. Οι νέες γενιές όμως δεν τους ενδιαφέρει συνολικά το topic αυτοκίνητο. Είτε ηλεκτρικό είτε θερμικό. Και δεν αναφέρομαι στην Ελλάδα προφανώς. 

Η γεννια που ισως δεν την ενδιαφερει το αυτοκινητο, ειναι η Gen Z Και .

Αρκετα νεοι για να εχουν μπατζετ για αυτοκινητο.

Αυτη τη στιγμη η κυριαρχη  gen , ειναι οι Millenials.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οταν θα διαβάζονται τέτοια topics 10 χρόνια μετά ΟΛΟΙ θα γελάνε γιατι το Αθήνα Θεσσαλονίκη θα γίνεται με μία φόρτιση (πιθανότατα και μετ' επιστροφης), η φορτιση θα γίνεται σε 10 λεπτά (ίσως και λιγότερο), η μπαταρια θα βγάζει πανω απο 200.000 χλμ ζωής, το βάρος των μπαταριών θα εχει μειωθεί και το κόστος τους θα έχει πέσει (εδω, δεν ξέρω πόσο). Καθε νέα τεχνολογία έχει τα πρώτα της βήματα στα οποία οι αδυναμίες της ειναι φανερές. Τα πρώτα θερμικά πήγαιναν σαν πάπιες και εκαιγαν "τόνους" καυσίμου. Τα ηλεκτρικά σήμερα ξεκινάνε από πολυ καλύτερη βάση, και σε λίγα χρόναι θα ειναι ο αυτονήτος κανόνας. Καποιοι τα χρησιμοποιουν ηδη και καποιοι άλλοι θα το κάνουν συντομα. Σε λιγα χρόνια ολοι θα ειμαστε εκει.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν λύσουν τα βασικά θέματα φόρτισης και αυτονομίας δεν βλέπω γιατί το επόμενο αυτοκίνητο μας να μην είναι ηλεκτρικό. Κρατάω όμως μικρό καλάθι....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

51 minutes ago, Red_Bear said:

Οταν θα διαβάζονται τέτοια topics 10 χρόνια μετά ΟΛΟΙ θα γελάνε γιατι το Αθήνα Θεσσαλονίκη θα γίνεται με μία φόρτιση (πιθανότατα και μετ' επιστροφης), η φορτιση θα γίνεται σε 10 λεπτά (ίσως και λιγότερο), η μπαταρια θα βγάζει πανω απο 200.000 χλμ ζωής, το βάρος των μπαταριών θα εχει μειωθεί και το κόστος τους θα έχει πέσει (εδω, δεν ξέρω πόσο). Καθε νέα τεχνολογία έχει τα πρώτα της βήματα στα οποία οι αδυναμίες της ειναι φανερές. Τα πρώτα θερμικά πήγαιναν σαν πάπιες και εκαιγαν "τόνους" καυσίμου. Τα ηλεκτρικά σήμερα ξεκινάνε από πολυ καλύτερη βάση, και σε λίγα χρόναι θα ειναι ο αυτονήτος κανόνας. Καποιοι τα χρησιμοποιουν ηδη και καποιοι άλλοι θα το κάνουν συντομα. Σε λιγα χρόνια ολοι θα ειμαστε εκει.

Σαν ενα οραμα, 'back to the future'.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Ntinaras είπε

Μερικοι πρεπει να καταλαβετε οτι η εποχη των boomers εχει τελειωσει. Δεν ειστε πλεον η πελατεια των εταιρειων. Κανεις δεν ενδιαφερεται για το αν σας βολευει το αυτοματο κιβωτιο, η οθονη αφης η αν σας ενοχλουν οι gay στη τηλεοραση. 

Εγώ είμαι Millenian και μάλιστα προς το τέλος και η αφή στο αμάξι μου σπάει τα νεύρα. Είναι κάτι που έχουν αρνητικό πολλά θερμικά αλλά στο σύνολο τους τα περισσότερα ηλεκτρικά για να φαίνονται φουτουριστικά.

Προτιμώ διακόπτες όπου με την αφή μπορώ να καταλάβω την θέση που είναι γυρισμένοι παρά εκείνους που δεν δίνουν αυτήν την πληροφορία. Φυσικά έχω ακόμη χειρότερο να πρέπει να κάνω βασικές ρυθμίσεις μέσα σε μία οθόνη όπως για παράδειγμα θέση και θερμοκρασία κλιματισμού.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Εγώ είμαι Millenian και μάλιστα προς το τέλος και η αφή στο αμάξι μου σπάει τα νεύρα. Είναι κάτι που έχουν αρνητικό πολλά θερμικά αλλά στο σύνολο τους τα περισσότερα ηλεκτρικά για να φαίνονται φουτουριστικά.

Προτιμώ διακόπτες όπου με την αφή μπορώ να καταλάβω την θέση που είναι γυρισμένοι παρά εκείνους που δεν δίνουν αυτήν την πληροφορία. Φυσικά έχω ακόμη χειρότερο να πρέπει να κάνω βασικές ρυθμίσεις μέσα σε μία οθόνη όπως για παράδειγμα θέση και θερμοκρασία κλιματισμού.

Κι εγω θελω διακοπτες σε πραγματα που κανω την ωρα που οδηγω.

ταχυτητες, κλιματισμο, ραδιο, φωτα και φλας.

Και αυτο ειναι που με απωθει παρα πολυ στα τελευταια τεσλα. Οδηγησα το model 3 highland, και ενω ηταν αψογο στα παντα, αυτο το swipe up για να αλλαξω P N R D , με εκνευριζε. Ακομα χειροτερο ηταν τα φλας που ηταν σε κουμπι στο τιμονι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...