Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 ώρες πριν, papoys1 είπε

Μετά από 1 ωρα και 10 λεπτά 21 ευρώ για 130 χιλιόμετρα 🤣.Ταχύτητα νορμάλ μεχρι 130

Φαντάσου να είσαι επιχειρηματίας να πήγαινες για δουλειά και να έχασες το ραντεβού.Τέλεια😛

https://www.youtube.com/watch?v=wfX4H2nXLw4

 

Ntinaras  για  130 χιλιόμετρα  θα κάψω  πλούσια  10 λίτρα υγραέριο  χ 72,5 = 7 ευρώ και 2 λεπτά😉

Ωραιο το υγραεριο, αλλα δεν μπαινεις ουτε σε πλοιο ουτε στο παρκινγκ του the mall athens...

Αφου πας στο ακραιο σεναριο του πιο φτηνου καυσιμου, θα σου πω κι εγω πως 130 χιλιομετρα κανω με 0 ευρω γιατι φορτιζω τσαμπα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, papoys1 said:

Το ξεπερνάω ότι σε τρεις ωρες εβαλες 26 kwh

ξεπέρασε το γτ απλα δε γνωρίζεις πως λειτουργεί οπότε no worries

βλέπεις τα ηλεκτρικά συνήθως τα βαζουμε στη πριζα όταν παμε να ξεκουραστούμε να κοιμηθούμε κτλ  δε περιμένουμε να παει στο 0. μονο σε μεγαλα ταξιδια θα ενδιαφερθούμε για σταση κ εκει δε θα παμε σε απλο φορτιστή.

το βραδακι λοιπόν μπορεις να φανταστείς οτι δεν υπάρχει κανενας λογος ταχυφορτησης οποτε αν ειχα κ επιλογή σουκο στη θεση της τοστιερας θα το εβαζα εκεί κ ας εκανε κ μεχρι το άλλο πρωι.

Spoiler

image.png.4ecaca7cf756697cc5ffad87e6787d73.png

 

2 hours ago, papoys1 said:

στην Αταλάντη οι σταθμοί ταχείας φόρτισης δόθηκαν σε εταιρεία αν δεις που φορτίζει μέσω εφαρμογής με 62 λεπτά την kwh.

αρα ξερεις οτι υπαρχουν ταχυφορτιστες στην εθνικη κ το προηγούμενο σχολιο απλα το κάνες ετσι απλα για πυροτέχνημα?

συγκριμένα για την Αταλάντη που εβαλες της nrg τωρα το τσεκαρα απο το app λεει 53 λεπτα τη Kwh  αλλα δε θα τα χαλάσουμε εκεί. εχεις ιδεα ποσα χρηματα σε βαθος χρονου εχουν εξοικονομηθεί απο το να φορτίζω σπιτι την ωρα που κοιμάμαι  απο το να εβαζα εξω στο βενζινάδικο?

επισης το ξανα ειπες οτι θα ξυπνησουν κ το κερδος κ μπλα μπλα.. ε εγω σου λεω σαν χρηστης 3 ετων στη πράξη οτι συμβαίνει το ανάποδο λιγο πιο περα η τεσλα το εχει 0,49 . εαν επιανε το τοτε 0,62 τώρα δε θα χε 0,53 κ παει λεγοντας. 

 

δε προσπαθω να σε πισω , δεν μπορείς να καταλάβεις γτ πολυ απλα δεν εχεις δει κ τη μια εκδοχη στη πραξη κ την αλλη συγχρονος. αλλα μην λεμε ανακριβιες επειδη φανταζόμαστε δαίμονες.   εμεις καλος η κακος περάσαμε κ απο βενζιναδικο οποτε μπορουμε κ εχουμε ενα κάποιο εστω και τυπικο μετρο σύγκρισης . 

οκ καταλαβαινω δεν ειναι για τις δυνατοτητες κ απαιτησεις σου αλλα ως εκει

2 hours ago, papoys1 said:

ειδικά αν ο στόλος των ηλεκτρικών μεγαλώσει

ας γινει κ τοτε θα μιλαμε για αλλα δεδομενα κ οχι με θεωρίες 

2 hours ago, papoys1 said:

Μην κοιταμε το τυρί και δε βλέπουμε τη φάκα

εγώ θα σου ελεγα να το έξυπνο πουλι απο τη μύτη πιάνετε 

 

επισης αυτο που σου λενε οτι πρέπει να συγκρίνεις οχηματα με ιδιες δυνατότητες εχουν τεράστιο δικιο

 

2 hours ago, papoys1 said:

Πάω στο υγραέριο γιατί πολύ καθισα εδώ

αντε καλα να περνας ! 

Επεξ/σία από sndev
  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 28/06/2024 at 16:24, karthan7 said:

H Τογιοτα εχει βγαλει το Mirai που καιει υδρογονο.

Στην πραγματικοτητα ειναι ενα ηλεκτρικο αυτοκινητο που καιει υδρογονο για να φορτιζει τη μπαταρια του αυτοκινητου.

Το κοστος ανεφοδιασμου ειναι πολυ ακριβο, υπαρχουν σχετικα βιντεο και στο τικτοκ

 

Ζητώ συγγνώμη αν παρέθεσε κάτι σχετικό ή την ίδια πηγή κάποιος άλλος στις προηγούμενες σελίδες του νήματος, είδα πρόσφατα αυτό το βίντεο για τα αυτοκίνητα υδρογόνου της Toyota στις ΗΠΑ/Καλιφόρνια και το βρήκα ενδιαφέρον.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 λεπτά πριν, definitio είπε

Ζητώ συγγνώμη αν παρέθεσε κάτι σχετικό ή την ίδια πηγή κάποιος άλλος στις προηγούμενες σελίδες του νήματος, είδα πρόσφατα αυτό το βίντεο για τα αυτοκίνητα υδρογόνου της Toyota στις ΗΠΑ/Καλιφόρνια και το βρήκα ενδιαφέρον.

 

Το υδρογονο της τουοτα ειναι μια αποτυχια.

Η τουοτα αδυνατει να προχωρησει στην πληρη ηλεκτροκινηση, για γεωπολιτικους λογους της χωρας της.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 27/7/2024 στις 7:12 ΜΜ, papoys1 είπε

των ηλεκτρικών μεγαλώσει

Μην κοιταμε το τυρί και δε βλέπουμε τη φάκα.Πάω στο υγραέριο γιατί πολύ καθισα εδώ🙂

Στην Κρήτη που είμαι τώρα το πετρέλαιο στην περιοχή μου, έχει φτάσει στα 1,80€. Πριν γίνει μόδα και όλοι αγοράζουν επιβατικά πετρελαίου ήταν κάτω από 1€.

Το υγραέριο επίσης έχει περάσει το 1€ ενώ παλαιώτερα έβαζα με λιγότερο από 0,60€

Και στις δύο περιπτώσεις το πετρέλαιο και το υγραέριο ελέγχεται από κάποιες λίγες εταιρείες απ' τις οποίες δεν έχεις εναλλακτική και τρόπο διαφυγής. Στο ρεύμα τα δεδομένα είναι αλλιώς. Έχεις την επιλογή απ' τους φορτιστές του δρόμου, μπορείς να φορτίσεις απ' το σπίτι σου, μπορείς ακόμη και να το παράξεις μόνος σου.

 

Στις 27/7/2024 στις 8:37 ΜΜ, Ntinaras είπε

Ωραιο το υγραεριο, αλλα δεν μπαινεις ουτε σε πλοιο ουτε στο παρκινγκ του the mall athens...

Αφου πας στο ακραιο σεναριο του πιο φτηνου καυσιμου, θα σου πω κι εγω πως 130 χιλιομετρα κανω με 0 ευρω γιατι φορτιζω τσαμπα.

Πέρσυ μπήκα 2 φορές σε πλοίο με αμάξι υγραερίου. Έχει αλλάξει κάτι φέτος;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Στην Κρήτη που είμαι τώρα το πετρέλαιο στην περιοχή μου, έχει φτάσει στα 1,80€. Πριν γίνει μόδα και όλοι αγοράζουν επιβατικά πετρελαίου ήταν κάτω από 1€.

Το υγραέριο επίσης έχει περάσει το 1€ ενώ παλαιώτερα έβαζα με λιγότερο από 0,60€

Και στις δύο περιπτώσεις το πετρέλαιο και το υγραέριο ελέγχεται από κάποιες λίγες εταιρείες απ' τις οποίες δεν έχεις εναλλακτική και τρόπο διαφυγής. Στο ρεύμα τα δεδομένα είναι αλλιώς. Έχεις την επιλογή απ' τους φορτιστές του δρόμου, μπορείς να φορτίσεις απ' το σπίτι σου, μπορείς ακόμη και να το παράξεις μόνος σου.

 

Πέρσυ μπήκα 2 φορές σε πλοίο με αμάξι υγραερίου. Έχει αλλάξει κάτι φέτος;

https://www.gocar.gr/useful/law/46720,Jeka8arisma_Ypoyrgeioy_Naytilias_aytokin.html

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Δεν λέει κάπου ότι απαγορεύεται αλλά:

Αναφορά σε κείμενο

β) στα οχήματα λοιπών εναλλακτικών καυσίμων, όπως υγραερίου ή φυσικού αερίου, οι δεξαμενές τους να μην περιέχουν καύσιμο άνω του 50% της συνολικής τους χωρητικότητας.

Το οποίο είναι πρακτικά και κάτι αδύνατων να ελεγχθεί!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Δεν λέει κάπου ότι απαγορεύεται αλλά:

Το οποίο είναι πρακτικά και κάτι αδύνατων να ελεγχθεί!

Έχουμε γίνει διεθνώς ρεζίλι με αυτή την οδηγία. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 27/7/2024 στις 8:37 ΜΜ, Ntinaras είπε

Ωραιο το υγραεριο, αλλα δεν μπαινεις ουτε σε πλοιο

κανονικά μπαίνεις , υποτίθεται με <50% γέμασμα , πρακτικά δεν κοιτά κανένας

Στις 27/7/2024 στις 8:37 ΜΜ, Ntinaras είπε

ουτε στο παρκινγκ του the mall athens...

φταίει που δεν έκανε κάποιος καταγγελία μιας και είναι παράνομο να μην έχει θέσεις για lpg/cng

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, manolis940 είπε

Στην Κρήτη που είμαι τώρα το πετρέλαιο στην περιοχή μου, έχει φτάσει στα 1,80€. Πριν γίνει μόδα και όλοι αγοράζουν επιβατικά πετρελαίου ήταν κάτω από 1€.

Το υγραέριο επίσης έχει περάσει το 1€ ενώ παλαιώτερα έβαζα με λιγότερο από 0,60€

 

Μανώλη εχεις δίκιο και θα πω ότι στα νησιά γενικά το ηλεκτροκίνητο συμφέρει διότι το ρεύμα είναι στις ίδιες τιμές που πωλείται και στην Αθήνα ενώ τα λοιπά καύσιμα είναι 20-30 πολλές φορές 40% πάνω από την Αθήνα.Στην περιοχή μου το υγραέριο σήμερα έχει 72 λεπτά και στην Κρήτη το βλέπω από 0.97 έως 1 ευρώ αρα 40% ακριβότερο.Αν εχεις χώρο-γκαράζ που μπορεί να κάνεις εγκατάσταση ειδικά αν είσαι εξοχή που μπορείς να χρησιμοποιείς και ηλιακά για τη φόρτιση κερδίζοντας ακόμη περισσότερα σίγουρα σε συμφέρει. Ο Αθηναίος όμως και ο κάτοικος μεγαλουπόλεων που  από τη μία ζει σε διαμέρισμα άρα πρέπει να πληρωσει αδρα να φορτίσει από την άλλη μπορεί να προμηθευτεί φτηνά καύσιμα δεν συμφέρει να βάζει άλλο ένα μπελά στο κεφάλι του.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, korakios είπε

κανονικά μπαίνεις , υποτίθεται με <50% γέμασμα , πρακτικά δεν κοιτά κανένας

φταίει που δεν έκανε κάποιος καταγγελία μιας και είναι παράνομο να μην έχει θέσεις για lpg/cng

Αυτο λεω, μπαινεις με υγραεριο οπως μπαινεις και με ρευμα.

Απλα μερικους τους βολευει να κραζουν τον περιορισμο στα ηλεκτρικα ξεχνωντας για τα αλλα καυσιμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, papoys1 είπε

Μανώλη εχεις δίκιο και θα πω ότι στα νησιά γενικά το ηλεκτροκίνητο συμφέρει διότι το ρεύμα είναι στις ίδιες τιμές που πωλείται και στην Αθήνα ενώ τα λοιπά καύσιμα είναι 20-30 πολλές φορές 40% πάνω από την Αθήνα.Στην περιοχή μου το υγραέριο σήμερα έχει 72 λεπτά και στην Κρήτη το βλέπω από 0.97 έως 1 ευρώ αρα 40% ακριβότερο.Αν εχεις χώρο-γκαράζ που μπορεί να κάνεις εγκατάσταση ειδικά αν είσαι εξοχή που μπορείς να χρησιμοποιείς και ηλιακά για τη φόρτιση κερδίζοντας ακόμη περισσότερα σίγουρα σε συμφέρει. Ο Αθηναίος όμως και ο κάτοικος μεγαλουπόλεων που  από τη μία ζει σε διαμέρισμα άρα πρέπει να πληρωσει αδρα να φορτίσει από την άλλη μπορεί να προμηθευτεί φτηνά καύσιμα δεν συμφέρει να βάζει άλλο ένα μπελά στο κεφάλι του.

Τα ηλικακά έχουν (αν και όπου έχουν) νόημα, μόνο όταν υπάρχει κάτι που να τα χρησιμοποιεί πάντα, να έχουν δηλαδή το μεγιστο δυνατό utilization και σε κάποια κλίμακα και πάνω. να υπάρχουν για φορτιζουν μόνο ένα αμάξι αν και όποτε είναι εκεί είναι πεταμένα λεφτά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, DrLo είπε

Τα ηλικακά έχουν (αν και όπου έχουν) νόημα, μόνο όταν υπάρχει κάτι που να τα χρησιμοποιεί πάντα, να έχουν δηλαδή το μεγιστο δυνατό utilization και σε κάποια κλίμακα και πάνω. να υπάρχουν για φορτιζουν μόνο ένα αμάξι αν και όποτε είναι εκεί είναι πεταμένα λεφτά.

Θα διαφωνήσω μερικώς. Για μένα όντως πρέπει να τα εκμεταλλευτείς στο έπακρο τα φωτοβολταϊκά. Ωστόσο αν η εγκατάσταση είναι μικρή με 2-3 πάνελ και ένα μικρό inverter δεν μπορείς πάνω να κουμπώσεις ένα ολόκληρο σπίτι

Edit:

Βέβαια για να φορτίσεις ηλεκτρικό θες αρκετή ισχύ. Πχ ένα αμάξι με 50KW μπαταρία απ' το 0 στο 50 σε 5 ώρες φόρτιση θα χρειαστεί 10KW panel δηλαδή μιλάμε για 16 600αρια που ένα για παράδειγμα τα JA Solar JAM78S30 πιάνει περίπου 2,7 τετραγωνικά άρα με 45 Τετραγωνικά panel οκ το σπίτι θα το καλύψεις άνετα, όταν δεν φορτίζεις.

Επεξ/σία από manolis940
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, manolis940 είπε

Θα διαφωνήσω μερικώς. Για μένα όντως πρέπει να τα εκμεταλλευτείς στο έπακρο τα φωτοβολταϊκά. Ωστόσο αν η εγκατάσταση είναι μικρή με 2-3 πάνελ και ένα μικρό inverter δεν μπορείς πάνω να κουμπώσεις ένα ολόκληρο σπίτι

Edit:

Βέβαια για να φορτίσεις ηλεκτρικό θες αρκετή ισχύ. Πχ ένα αμάξι με 50KW μπαταρία απ' το 0 στο 50 σε 5 ώρες φόρτιση θα χρειαστεί 10KW panel δηλαδή μιλάμε για 16 600αρια που ένα για παράδειγμα τα JA Solar JAM78S30 πιάνει περίπου 2,7 τετραγωνικά άρα με 45 Τετραγωνικά panel οκ το σπίτι θα το καλύψεις άνετα, όταν δεν φορτίζεις.

Δεν χρειάζεται να κουμπώσει σπίτι. Αυτό που χρειάζεται είναι να "βγάλει τα λεφτά" του ι εξοπλισμός. Και για να τα βγάλει τα λεφτά του θα πρέπει να δουλεύει πολύ και να παράγει πολύ. Αν είναι το φωτοβολταϊκό να παράγει μόνο όταν φορτίζεις θα είναι ζημιογόνο. Αν πχ δεν έχεις το αμαξιντα μεσημέρια σπίτι να φορτίζεις ουσιαστικά θα πάει χαμένο. 

Τώρα αν μπορεί να τροφοδοτήσει παράλληλα με τη φόρτιση και κάτι άλλο αλλάζει το πράγμα αλλά όπως περιγράφτηκε καταλαβαίνω ότι μιλάμε για πάνελ που χρησιμοποιείται μόνο για αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...