Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Morosana είπε

Όλα θα τα πάρει η μπάλα αλλά όταν τα ηλεκτρικά μαζί με mild hybrid γίνουν τριπλάσια που δεν θα αργήσει να συμβεί το κράτος θα βρει την επόμενη κότα με τα χρυσά αβγά. Γνωστή η τακτική πρώτα δίνουμε κίνητρο να αγοράσουν όπως κάποτε στα 3λιτρα και όταν πιάσουμε το στόχο στη συνέχεια τους γλεντάμε. 

Εγώ θα γελάω με τα φωτοβολταϊκά μου .... φτωχάλες 😂😂😂

  • Haha 1
  • Απαντ. 4,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Μόλις τώρα, @pnea1973 είπε

Μα αυτό εννοείται. Είναι γνωστή η τακτική των κυβερνόντων.......Ευελπιστώ να αργήσει!!!

Δεν πιστεύω να πάρει πάνω από 2 3  χρόνια για κάτι τέτοιο. Δεν θέλει και πολύ. Λίγο να πιέσουν οι παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες και να απειλήσουν με απολύσεις, λίγο λόμπι οι πετρελαϊκές με καμία βαλίτσα κάτω απ' το τραπέζι. Μια μέρα  θα βγει μια έκθεση της Κομισιόν που μπορεί να λέει ότι η κατασκευή της μπαταρίας δεν είναι τόσο πράσινη και το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα είναι μεγαλύτερο από τη χρήση του οχήματος στη διάρκεια ζωής  του, ότι οι ΑΠΕ δεν μπορούν να σηκώσουν τον όλο και μεγαλύτερο στόλο κτλ κτλ κτλ  και θα φας ένα πράσινο χαράτσι για το πράσινο όχημα που δεν θα ξέρεις από πού σου ήρθε. 

16 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Εγώ θα γελάω με τα φωτοβολταϊκά μου .... φτωχάλες 😂😂😂

Για φτωχαλες έλεγαν και όσοι αγόραζαν τα τσεροκια τα  Hemi μέχρι που ήρθε η εφορία και τα έδιναν για 3 και 5 χιλιάρικα και δεν τα έπαιρνε κανείς 😝

  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, manolis940 είπε

Φαντάζομαι ότι όλοι κάποια στιγμή στην ζωή μας θα χρειαστεί να κάνουμε αυθημερόν το Αθήνα Βόλος καθημερίνα και να υποθέσω αν και δεν το είπες χωρίς 2 στάσεις των 30 λεπτών που θα ήταν υπεραρκετές για να καθαρίσει λίγο το κεφάλι σου και να φορτίσεις το αυτοκίνητο σου με κόσμος λιγότερο από 20€*. Άρα γιατί να κάνεις 50% οικονομία στο κόστη των καυσίμων δηλαδή να πληρώνεις 600€; αντί για 1200€; Γιατί εφόσον θες καθημερινά το όχημα σου να μην το βάζεις κάθε 50Κ χιλιόμετρα service ή σε άλλα όπως τα Tesla να κάνεις μόνο έλεγχο στα τακάκια στα 120Κ και να γλιτώσεις και ένα σωρό λεφτά από εκεί; Δεν ξέρω, εσύ το ξέρεις. Εγώ αυτό που ξέρω είναι ότι η συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων κάνει 100 χιλιόμετρα την μέρα maximum οπότε παρόλο που το παραπάνω έχει το λογικό σφάλματα εκ' αρχής δεν αποτελεί αντεπιχείρημα των ηλεκτρικών.

*Η τιμή είναι και κάπως τσιμπημένη αλλά είναι κατά προσέγγιση. Διορθώστε με αν κάνω λάθος στην διαδρομή έχει και σημεία τα οποία πλέον η φόρτιση είναι εντελώς τζάμπα!

Οχι στάσεις δεν κάνω δεν έχω αυτή την πολυτέλεια ούτε γουστάρω (μόνο αν χρειααστώ τουαλέτα 1-2 λεπτά) και να προσθέσουμε αυτός που έχει το ηλεκτρικό πέραν του ρεύματος θα πληρώσει και 5 ευρώ στην κάθε στάση να πιει ένα καφέ να φάει ένα τοστ. Μονοκόματο το κάνω και στο Βόλο δεν εχω την πολυτέλεια να πω το βάζω για φόρτιση γιατί πρέπει να κινηθώ σε 2-3 μέρη και να προλάβω να γυρίσω μέρα γιατί απεχθάνομαιο να οδηγώ νύχτα.

Από την άλλη αν για 700 χιλιόμετρα έχεις κόστος μόνο 20 ευρώ  τι να πω. Μια χαρά είσαι με το ηλεκτρικό σου. Νόμιζα ότι κοστίζει περισσότερο. Θα περιμένουμε εμείς οι αρνητές να δούμε τι έχει να μας φέρει στο μέλλον η ηλεκτροκίνηση.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Θα περιμένουμε εμείς οι αρνητές να δούμε τι έχει να μας φέρει στο μέλλον η ηλεκτροκίνηση.

Ειμαι σίγουρος οτι στο (όχι πολυ μακρυνό) μέλλον η ηλεκτροκίνηση θα κερδίσει σχεδόν όλους τους τωρινούς αρνητές της, μιας και οι περισσότεροι λόγοι της εν πολλοίς δικαιολογημένης άρνησης τους θα πάψουν να υπάρχουν. Στο τέλος θα μείνουν εκτός μόνο οι γραφικοί που θέλουν να ακούνε στριγκιές από ξερόγκαζα απαρχαιωμένων βενζινοκινητήρων και σκάστρες εξατμίσεων.

Επεξ/σία από Red_Bear
  • Like 4
Δημοσ.

Γκρινιαζουν μερικοι που κανουν σταση μιση ωρα για φορτιση τα ηλεκτρικα και γεμιζουν με 20 ευρω.

γλιτωνοντας πρακτικα 40 ευρω σε καυσιμα.

Ολοι αυτοι φανταζομαι ειναι τρομερα επιτυχημενοι επιχειρηματιες και οταν δουλευουν βγαζουν πανω απο 100 ευρω την ωρα. Γιατι μονο ετσι βγαζει νοημα να μη θες να γλιτωσεις 40-50 ευρω την ωρα

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, papoys1 είπε

Οχι στάσεις δεν κάνω δεν έχω αυτή την πολυτέλεια ούτε γουστάρω (μόνο αν χρειααστώ τουαλέτα 1-2 λεπτά) και να προσθέσουμε αυτός που έχει το ηλεκτρικό πέραν του ρεύματος θα πληρώσει και 5 ευρώ στην κάθε στάση να πιει ένα καφέ να φάει ένα τοστ. Μονοκόματο το κάνω και στο Βόλο δεν εχω την πολυτέλεια να πω το βάζω για φόρτιση γιατί πρέπει να κινηθώ σε 2-3 μέρη και να προλάβω να γυρίσω μέρα γιατί απεχθάνομαιο να οδηγώ νύχτα.

Από την άλλη αν για 700 χιλιόμετρα έχεις κόστος μόνο 20 ευρώ  τι να πω. Μια χαρά είσαι με το ηλεκτρικό σου. Νόμιζα ότι κοστίζει περισσότερο. Θα περιμένουμε εμείς οι αρνητές να δούμε τι έχει να μας φέρει στο μέλλον η ηλεκτροκίνηση.

Ένας φυσιολογικός οδηγός κάθε 200χμ με 250χμ κάνει μία στάση, οπότε πάλι για τον μέσο άνθρωπο που θα κάνει ένα μεγάλο ταξίδι, αυτές τις στάσεις θα τις κάνει έτσι κι αλλιώς.

Εν ολίγοις αυτό που βασικά θέλω να ξανατονίσω είναι ότι ο απλός καθημερινός άνθρωπος θα πάει 100km πήγαινε έλα στην δουλειά του. Οπότε δεν τον νοιάζει το αν το αυτοκίνητο δεν βγάζει 700km και ότι χρειάζεται στάσεις. Άρα το να λέμε γενικά μην πάρετε ηλεκτρικά γιατί δεν μπορείτε να πάτε με μία φόρτιση Αθήνα-Βόλο είναι άτοπο σαν παράδειγμα. Ο περισσότερος κόσμος θα ζήσει και θα πεθάνει και μια τέτοια διαδρομή δεν θα την κάνει ποτέ ή θα κάνει το πολύ 10 φορές στην περίοδο των διακοπών του, όπου έχει την "πολυτέλεια" να κάνει στάση και ανά 100km.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Red_Bear είπε

Ειμαι σίγουρος οτι στο (όχι πολυ μακρυνό) μέλλον η ηλεκτροκίνηση θα κερδίσει σχεδόν όλους τους τωρινούς αρνητές της, μιας και οι περισσότεροι λόγοι της εν πολλοίς δικαιολογημένης άρνησης τους θα πάψουν να υπάρχουν. Στο τέλος θα μείνουν εκτός μόνο οι γραφικοί που θέλουν να ακούνε στριγκιές από ξερόγκαζα απαρχαιωμένων βενζινοκινητήρων και σκάστρες εξατμίσεων.

Ελα ρε φίλε φαντάσου να βλέπεις φόρμουλα και να μην υπάρχει εκείνος ο υπέροχος ήχος είδικά της ferari άσχετα αν τα έχει κάνει θάλασσα τα τελευταία χρόνια.

Από την άλλη να ξέρεις ο ΡΟΜΑ θα πάρει ηλεκτρικό αλλά θα βάλει σκάστρα στην εξάτμιση ο κόσμος να γυρίσει ανάποδα🤣

Τέλος σε διαμέρισμα μένω να πληρώνω 50-60-70 λεπτά την κιλοβατώρα;;; Τα διπλά από οτι δίνω τωρα στο υγραέριο θα μου ερθει.

Επεξ/σία από papoys1
Δημοσ.
3 hours ago, @pnea1973 said:

Πάντως και για μένα η τοποθέτηση ΦΒ είναι το επόμενο βήμα 

Βασικά αν έχεις χώρο είναι το πρώτο βήμα, το δεύτερο είναι αντλία θερμότητας και το τρίτο ειναι ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Τα δύο πρώτα τα κάνεις απόσβεση σε λιγότερο από 6 χρόνια.

 

Πάντως εγώ αρνητικά δεν έχω δει...

Κι από πετρελαιοκίνητο με αυτονομία 700-1000 χλμ πήγα σε ηλεκτρικό 250-400χλμ και δεν με χάλασε καθόλου. Ειδικά εγώ το κρατούσα και κάθε δύο ώρες έκανα στάση, ε κάνω και τώρα και φορτιζω.

Ειδικά το γεγονός ότι έχω κάνει 16+χιλχλμ κι έχω πληρώσει για ρεύμα μόνο για το ετήσιο ταξίδι Β. Ελλάδα 1500χλμ (αν θυμάμαι καλά) λίγο πάνω από 100€, λιγότερα από όσα θα κόστιζε το πετρέλαιο για το ίδιο ταξίδι με τις ίδιες ταχύτητες

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
56 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Γκρινιαζουν μερικοι που κανουν σταση μιση ωρα για φορτιση τα ηλεκτρικα και γεμιζουν με 20 ευρω.γλιτωνοντας πρακτικα 40 ευρω σε καυσιμα.Ολοι αυτοι φανταζομαι ειναι τρομερα επιτυχημενοι επιχειρηματιες και οταν δουλευουν βγαζουν πανω απο 100 ευρω την ωρα. Γιατι μονο ετσι βγαζει νοημα να μη θες να γλιτωσεις 40-50 ευρω την ωρα

Μετά από 1 ωρα και 10 λεπτά 21 ευρώ για 130 χιλιόμετρα 🤣.Ταχύτητα νορμάλ μεχρι 130

Φαντάσου να είσαι επιχειρηματίας να πήγαινες για δουλειά και να έχασες το ραντεβού.Τέλεια😛

https://www.youtube.com/watch?v=wfX4H2nXLw4

 

Ntinaras  για  130 χιλιόμετρα  θα κάψω  πλούσια  10 λίτρα υγραέριο  χ 72,5 = 7 ευρώ και 2 λεπτά😉

Επεξ/σία από papoys1
  • Confused 1
Δημοσ.

Θεωρώ πως αρχικά που πολλοί φορτιστές ήταν δωρεάν ή τους ελεγχε ο κάθε πρατηριούχος και πλήρωνες σε αυτόν ολα ηταν καλά γιατί υπήρχαν τιμές γήινες.

Πλέον εχει μπει στο κόλπο η Ev loader αι η κάθε ev loader , που θα ελέγχουν μέσω εφαρμογών όλα τα σημεία φόρτισης θα πληρώνεις μέσω αυτών , και αν δεν εχεις σπίτι σου σωστό σημείο φόρτισης θα σε ξεσκίζουν ανεβάζοντας συνεχώς την κάθε κιλοβατώρα.

https://www.youtube.com/@EVLoader

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 minutes ago, papoys1 said:

Θεωρώ πως αρχικά που πολλοί φορτιστές ήταν δωρεάν ή τους ελεγχε ο κάθε πρατηριούχος και πλήρωνες σε αυτόν ολα ηταν καλά γιατί υπήρχαν τιμές γήινες.

Πλέον εχει μπει στο κόλπο η Ev loader αι η κάθε ev loader , που θα ελέγχουν μέσω εφαρμογών όλα τα σημεία φόρτισης θα πληρώνεις μέσω αυτών , και αν δεν εχεις σπίτι σου σωστό σημείο φόρτισης θα σε ξεσκίζουν ανεβάζοντας συνεχώς την κάθε κιλοβατώρα.

https://www.youtube.com/@EVLoader

Ποση παραπληροφορηση 

Τι εννοείς να ελέγχουν ολα τα σημεια φόρτισης;  θα πει η δεη ας πουμε που νοικιάζει χωρο υποδομές αχ τι καλα ας κάνει τη διαχείριση ο καθε evloader?

btw υπήρχε πριν ξεκινήσουν να γίνονται γνωστα τα ηλεκτρικά εδω κ το επιχειρηματικό του πλανο είναι να  Βαζει φορτιστές σε ξενοδοχεία ιδιωτικούς χωρους κτλ οχι σε πρατήρια κ σε δημόσιους χώρους. 

Έχεις πάντα την επιλογή να φορτησεις στο ξενοδοχείο σου με χ τιμή του ξενοδοχου μεσω της πλατφόρμας του evloader κ την επιλογή εκτός ξενοδοχείου σε δεη προτεργια ενερτζι κτλ.

 

Για την ιστορία κ τις τιμες να ξερεις υπάρχουν φορες που είναι φθηνότερα η κ το ιδιο με το να φορτίσεις Σπιτι σου. Πχ η προτεργια μεχρι κ αύριο είναι 0.19 στους ac με φπα κ φόρους μέσα 

 

Αυτο ειναι πριν 1 μηνα στη μονεμβασια που είχε chargespot εξω απο το ξενοδοχείο με 0.19

SmartSelect_20240727_174554_Gallery.jpg.b2ab1dce5e80f3e537b30b456a43e0dd.jpg

Επεξ/σία από sndev
  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, sndev είπε

Ποση παραπληροφορηση 

Τι εννοείς να ελέγχουν ολα τα σημεια φόρτισης;  θα πει η δεη ας πουμε που νοικιάζει χωρο υποδομές αχ τι καλα ας κάνει τη διαχείριση ο καθε evloader?

btw υπήρχε πριν ξεκινήσουν να γίνονται γνωστα τα ηλεκτρικά εδω κ το επιχειρηματικό του πλανο είναι να  Βαζει φορτιστές σε ξενοδοχεία ιδιωτικούς χωρους κτλ οχι σε πρατήρια κ σε δημόσιους χώρους. 

Έχεις πάντα την επιλογή να φορτησεις στο ξενοδοχείο σου με χ τιμή του ξενοδοχου μεσω της πλατφόρμας του evloader κ την επιλογή εκτός ξενοδοχείου σε δεη προτεργια ενερτζι κτλ.

 

Για την ιστορία κ τις τιμες να ξερεις υπάρχουν φορες που είναι φθηνότερα η κ το ιδιο με το να φορτίσεις Σπιτι σου. Πχ η προτεργια μεχρι κ αύριο είναι 0.19 στους ac με φπα κ φόρους μέσα 

 

Αυτο ειναι πριν 1 μηνα στη μονεμβασια που είχε chargespot εξω απο το ξενοδοχείο με 0.19

SmartSelect_20240727_174554_Gallery.jpg.b2ab1dce5e80f3e537b30b456a43e0dd.jpg

Το ξεπερνάω ότι σε τρεις ωρες εβαλες 26 kwh αλλά νομίζεις πως αυτές οι τιμές θα υπάρχουν για πολύ καιρό;; Μόλις ξυπνησει ο κάθε κάτοχος εκεί θα δεις. Στο βιντεο που έβαλα παραπάνω στην Αταλάντη οι σταθμοί ταχείας φόρτισης δόθηκαν σε εταιρεία αν δεις που φορτίζει μέσω εφαρμογής με 62 λεπτά την kwh. Το ίδιο θα κάνουν και άλλοι μόλις ξυπνησουν, ειδικά αν ο στόλος των ηλεκτρικών μεγαλώσει και δουν κόσμο όλοι θα το ρίξουν στο κέρδος.

Μην κοιταμε το τυρί και δε βλέπουμε τη φάκα.Πάω στο υγραέριο γιατί πολύ καθισα εδώ🙂

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχεις κολλήσει στο κομμάτι του κόστους κίνησης. Και 0.72 βρίσκεις εσύ, εγώ εδώ που είμαι έχει 0.93 το λιτρο. 

Εσένα μπορεί και μια porsche να μην σε καλύπτει. Τι σημαίνει αυτό... Ότι την απεχθάνεσαι;;; 

Ξεχνάς όλα τα υπόλοιπα. Σου είπα.. Η σύγκριση θα γίνεται με αντιστοιχων δυνατοτήτων θερμικό. 

Επίσης για την χρήση που κάνεις, προφανώς και δεν καλύπτει το ηλεκτρικό. Τέλος. Τι ασχολείσαι με κάτι το οποίο το απεχθάνεσαι, όπως είπες και δεν σε καλύπτει πρακτικά;; 

Και εγώ πάω να ανάψωτην ψησταριά υγραερίου...!!!!!! 

Επεξ/σία από @pnea1973
  • Like 4
  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...