Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, filarhos είπε

Με το id3 που έχει πίσω ταμπούρα δεν περίμενα ότι θα έχω κάποιο πρόβλημα (δες offtopic). Μέχρι στιγμής έχουν γίνει 2 πολύ δυνατά φρεναρίσματα, στα 17χιλχλμ (τα 15 εντός πόλης), που τα ξεκίνησε το αυτόματο σύστημα κι εγώ έμεινα στο φρένο μέχρι να σταματήσει. Το regeneration ήταν στο max και ότι άλλο είχε το αυτοκίνητο το χρησιμοποίησε για να ακινητοποιηθεί από τα 90-100. Να σημειώσω ότι είναι ένα όχημα που ζυγίζει κοντά στους 2 τόνους και η αίσθηση ειδικά το πρώτο δάγκωμα, το αυτόματο, ήταν ενοχλητικό.

Πέρα από αυτά τα δύο φρεναρίσματα, έχω φρενάρει άλλες 10 φορές σχετικά δυνατά χωρίς ακινητοποίηση. Γενικά το φρένο δεν το χρησιμοποιώ, μόνο αφού έχω αφήσει το φρένο (πάντα στο Β όπου παίζει με το γκάζι) και στα 10 χλμ/ώρα θέλω να ακινητοποιηθώ σε stop ή φανάρι.

Θέλω να πω ότι για την χρήση που είναι φτιαγμένα αυτά τα οχήματα είναι μια χαρά τα ταμπούρα με τόσα ηλεκτρονικά + regeneration. Τώρα για να μπει Νιρμπουργκρίνγκ όχι δεν είναι. Είναι για μεταφορά από το Α στο Β άνετα και χωρίς το άγχος αν θα μείνει από δύναμη σε προσπέραση ή ανηφόρα. Να σημειώσω ότι έχει 3 επιλογές με περίπου 120-150-200 ίππους και παίζω πάντα στη μεσαία γιατί την βάζει κάθε φορά που ξεκινάς αλλιώς θα ειχα την πρώτη που έχει και μεγαλύτερη αυτονομία.

 

off topic:
Είχαμε (κι έχουμε που περιμένει για ιστορικό) βενζινοκίνητο αυτοκίνητο του 1995 με ταμπούρα χωρίς abs. Κάπου το 2010 μας έκλεψαν τους ρεγουλατορους (ναι στο συνεργείο-αντιπροσωπεία) και τους αντικατέστησαν με σπασμένους. Ψάχνοντας να το επισκευάσουμε βρήκαμε ολόκληρο πίσω άξονα στην τιμή του ενός ρεγουλατορου οπότε και μπήκαν δισκόφρενα πίσω. Ναι υπαρκτή η διαφορά και νόμιζες ότι το αυτοκίνητο φρέναρε με μεγαλύτερη ομοιογένεια, ειδικά στο trailbraking. Να θυμίσω ότι πριν είχε σπασμένους ρεγουλατόρους και το πίσω μέρος φρέναρε με καθυστέρηση για 4-5χιλ χλμ οπότε δεν είναι απόλυτα συγκρίσιμοι οι δύο τύποι φρένων.

Κάπου το '15 πήρα το punto καινούριο πετρέλαιο με ταμπούρα αλλά όλα τα συστήματα ευστάθειας και abs της εποχής. Σε σχέση με το gp sporting 120, στην οικογένεια, που είχε μεγαλύτερα φρένα μπροστά και δίσκους πίσω, σε φρενάρισμα σε στροφή εγώ δεν καταλάβαινα σχεδόν καμία διαφορά (δοκιμή για το trailbraking). Βασική διαφορά στις αλλαγές τακακίων ανά 50χιλχλμ τα μπροστά και στα δύο punto και ανά 80 στα πίσω στο gp και αλλαγή δίσκων ανά 90-100χιλχλμ.

Μέχρι το 2016 οδηγούσα ένα Golf IV ( Δισκόφρενα μπρος πίσω + ABS) . Όταν πατούσα απότομα φρένο ένιωθα τα άντερα μου να φεύγουν απ' το στομάχι. Τις δύσκολες στιγμές κάτι τέτοιο θέλω. Για όλες τις άλλες τα ταμπούρα είναι .... μια χαρά. Δεν μπορώ να καταλάβω η VW τι σκέφτεται σήμερα και σε αυτοκίνητο 700 κιλά περίπου παραπάνω βάζει ταμπούρα. Δεν νομίζω γενικότερα πλέον η συγκεκριμένη εταιρεία να έχει προωπτική στην Ηλεκτροκίνηση. Πουλάει το ίδιο με Tesla αλλά σε ποιότητα την τελευταία δεκαετία είναι Lada.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

22 minutes ago, manolis940 said:

Μέχρι το 2016 οδηγούσα ένα Golf IV ( Δισκόφρενα μπρος πίσω + ABS) . Όταν πατούσα απότομα φρένο ένιωθα τα άντερα μου να φεύγουν απ' το στομάχι. Τις δύσκολες στιγμές κάτι τέτοιο θέλω. Για όλες τις άλλες τα ταμπούρα είναι .... μια χαρά. Δεν μπορώ να καταλάβω η VW τι σκέφτεται σήμερα και σε αυτοκίνητο 700 κιλά περίπου παραπάνω βάζει ταμπούρα. Δεν νομίζω γενικότερα πλέον η συγκεκριμένη εταιρεία να έχει προωπτική στην Ηλεκτροκίνηση. Πουλάει το ίδιο με Tesla αλλά σε ποιότητα την τελευταία δεκαετία είναι Lada.

Χωρίς να θέλω να δημιουργήσω διαμάχη σύμφωνα με το https://fastestlaps.com/

Για το 100-0, το id.3 θέλει 33μ, τα golf MK IV 39μ, GTI MK V 36μ, Golf R Mk VI 36μ και τέλος το Golf R Mk VII με 300ίππους 32μ που έχουν παραπλήσιες ρεμπρίζ σε ανθρώπινες ταχύτητες <140 και διαφορά βάρους 250-300κιλά.

Μεγέθη εμπρός δίσκων δεν βρήκα αλλά "φαίνεται" ότι είναι παραπλήσιες επιδόσεις (όχι στις στροφές, στην ευθεία).

 

Υ.Γ. Πάντως θυμήθηκα πριν μερικούς μήνες είχα πάει βόλτα στο βουνό και σε μια ανηφόρα ξεχάστηκα και έπιασα πάνω από 120. Όμως είχε στροφή που έβγαλε σήμα για 50. Ε λοιπόν πλακώθηκα στα φρένα και έστριψα φρενάροντας... Από εκεί που δεν φοβόμουν το τέρμα γκάζι στις ανηφόρες, πλέον πρέπει να το σκέφτομαι και να κοιτάω την ταχύτητα...

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, filarhos είπε

Για το 100-0, το id.3 θέλει 33μ

Αν ήθελε 28m θα μας πείραζε; 😶

 

2 ώρες πριν, filarhos είπε

Υ.Γ. Πάντως θυμήθηκα πριν μερικούς μήνες είχα πάει βόλτα στο βουνό και σε μια ανηφόρα ξεχάστηκα και έπιασα πάνω από 120. Όμως είχε στροφή που έβγαλε σήμα για 50. Ε λοιπόν πλακώθηκα στα φρένα και έστριψα φρενάροντας... Από εκεί που δεν φοβόμουν το τέρμα γκάζι στις ανηφόρες, πλέον πρέπει να το σκέφτομαι και να κοιτάω την ταχύτητα...

Και το χειρόφρενο με δίσκους πίσω άλλο πράμα κάτι που καταλαβαίνω στην περίπτωση σου οριακά χρειαζόταν 🤣

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 hours ago, manolis940 said:

Αν ήθελε 28m θα μας πείραζε; 😶

Από το ίδιο site:
Συγκριτικά πάντα, για αυτό κοιτάω το ίδιο site, στην κατοστάδα με το καλύτερο φρενάρισμα στην 16η θέση είναι η Laferrari με 28μ και μέχρι και το εκατοστό Panamera 4s έχουν 30μ.
Οπότε το αναλογικό 28μ μην το περιμένεις σε γήινα αυτοκίνητα. Ότι είναι καλύτερο από 35μ είναι πολύ καλό, πάντα με βάση αυτό το site.

Σε άλλο site μπορεί να έχει άλλες τιμές αλλά η σχετικότητα παραμένει.

 

Υ.Γ. Για σγκριτικούς λόγους το καλύτερο εργοστασιακό punto έχει 36, που δεν είχαμε το καλύτερο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, filarhos είπε

Από το ίδιο site:
Συγκριτικά πάντα, για αυτό κοιτάω το ίδιο site, στην κατοστάδα με το καλύτερο φρενάρισμα στην 16η θέση είναι η Laferrari με 28μ και μέχρι και το εκατοστό Panamera 4s έχουν 30μ.
Οπότε το αναλογικό 28μ μην το περιμένεις σε γήινα αυτοκίνητα. Ότι είναι καλύτερο από 35μ είναι πολύ καλό, πάντα με βάση αυτό το site.

Σε άλλο site μπορεί να έχει άλλες τιμές αλλά η σχετικότητα παραμένει.

 

Υ.Γ. Για σγκριτικούς λόγους το καλύτερο εργοστασιακό punto έχει 36, που δεν είχαμε το καλύτερο...

Αυτο ειναι ενα φρεναρισμα σε συγκεκριμενες συνθηκες.

Η διαφορα θα μπορουσε να ειναι τεραστια αν ηταν ο 2ο η και 3ο φρεναρισμα, ειδικα σε μια ζεστη μερα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 minutes ago, Ntinaras said:

Αυτο ειναι ενα φρεναρισμα σε συγκεκριμενες συνθηκες.

Η διαφορα θα μπορουσε να ειναι τεραστια αν ηταν ο 2ο η και 3ο φρεναρισμα, ειδικα σε μια ζεστη μερα.

Έτσι είναι αλλά δεν υπάρχει κάποιο τεστ με 2ο-3ο φρενάρισμα. 

Με ένα συμβατικό αυτοκίνητο δεν νομίζω ότι θα χρειαστεί οριακό φρενάρισμα 2η φορά, εκτός αν το κυνηγάς συνέχεια που δεν είναι η χρήση του.
 

Στο παλιό που έλεγα πριν, με τους μονούς δίσκους και τα ταμπούρα είχε 100-20χλμ/ώρα 3 καλά φρεναρίσματα σε κατηφόρα, το τέταρτο είχε γίνει λάστιχο και δεν φρέναρε. Μετά την αναβάθμιση σε εμπρός αεριζόμενους, πίσω δίσκους και σωληνάκια υψηλής έκανε 4 αλλά μετά δεν είχα χώρο για να δοκιμάσω 5ο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

54 λεπτά πριν, filarhos είπε

Έτσι είναι αλλά δεν υπάρχει κάποιο τεστ με 2ο-3ο φρενάρισμα. 

Με ένα συμβατικό αυτοκίνητο δεν νομίζω ότι θα χρειαστεί οριακό φρενάρισμα 2η φορά, εκτός αν το κυνηγάς συνέχεια που δεν είναι η χρήση του.
 

Στο παλιό που έλεγα πριν, με τους μονούς δίσκους και τα ταμπούρα είχε 100-20χλμ/ώρα 3 καλά φρεναρίσματα σε κατηφόρα, το τέταρτο είχε γίνει λάστιχο και δεν φρέναρε. Μετά την αναβάθμιση σε εμπρός αεριζόμενους, πίσω δίσκους και σωληνάκια υψηλής έκανε 4 αλλά μετά δεν είχα χώρο για να δοκιμάσω 5ο.

Αν περάσεις ποτέ απ' τον ΒΟΑΚ, έλα να μου πεις αν δεν χρειάζεσαι 2ο και 3ο ;)

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

52 minutes ago, manolis940 said:

Αν περάσεις ποτέ απ' τον ΒΟΑΚ, έλα να μου πεις αν δεν χρειάζεσαι 2ο και 3ο ;)

Έχω να πάω χρόνια Κρήτη, αλλά μου έχει μείνει, προ δεκαετίας, ότι είχε χαμηλά όρια ταχύτητας ή έπρεπε να κρατάς χαμηλή ταχύτητα ~80χλμ λόγω των άλλων οδηγών. 

Βέβαια ότι ένα μεμονωμένο παράδειγμα, υπάρχουν κι άλλα πχ στην Εύβοια που επισκέπτομαι συχνά (που τρέχουν μέσα στο χωριό με 100+), σημαίνει ότι η αυτοκινητοβιομηχανία θα κάτσει να ασχοληθεί για την Ελληνική αγορά και τους #@$#@ οδηγούς της που σκοτώνονται συνέχεια. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, filarhos είπε

Έχω να πάω χρόνια Κρήτη, αλλά μου έχει μείνει, προ δεκαετίας, ότι είχε χαμηλά όρια ταχύτητας ή έπρεπε να κρατάς χαμηλή ταχύτητα ~80χλμ λόγω των άλλων οδηγών. 

Βέβαια ότι ένα μεμονωμένο παράδειγμα, υπάρχουν κι άλλα πχ στην Εύβοια που επισκέπτομαι συχνά (που τρέχουν μέσα στο χωριό με 100+), σημαίνει ότι η αυτοκινητοβιομηχανία θα κάτσει να ασχοληθεί για την Ελληνική αγορά και τους #@$#@ οδηγούς της που σκοτώνονται συνέχεια. 

Δεν με βρίσκει σύμφωνο η έκπτωση στην ασφάλεια. Μπορεί σε άλλα κράτη οι πιθανότητες να σου τύχουν απανωτά γεγονότα να είναι μικρότερες αλλά και πουθενά δεν είναι μηδενικές. Ας κερδοσκοπήσουν οπουδήποτε αλλού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά μακριά από ηλεκτροκινητα για όσους ενδιαφέρονται για αγορα και κατοχή ενός κυρίου και μοναδικού οικογενειακόυ αυτοκινήτου. Προσοχή μην πέσετε στην παγίδα.

  • Like 1
  • Haha 13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, petrankar είπε

Παιδιά μακριά από ηλεκτροκινητα για όσους ενδιαφέρονται για αγορα και κατοχή ενός κυρίου και μοναδικού οικογενειακόυ αυτοκινήτου. Προσοχή μην πέσετε στην παγίδα.

Eυχαριστούμε που μας προστατεύεις....   Θα το λάβουμε σοβαρά υπ' όψιν.

  • Like 5
  • Haha 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, petrankar είπε

Παιδιά μακριά από ηλεκτροκινητα για όσους ενδιαφέρονται για αγορα και κατοχή ενός κυρίου και μοναδικού οικογενειακόυ αυτοκινήτου. Προσοχή μην πέσετε στην παγίδα.

Κάτι ξέρεις εσύ και δεν μας λες... Μήπως θες να μοιραστείς τις γνώσεις σου με εμάς?

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να και ο μαρτυρας του θερμικου. Πας και πορτα πορτα , εισαι με stand σε καποια πλατεια να ενημερωθουμε;

  • Like 1
  • Haha 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αφηνω τις ειρωνείες στην άκρη και και όποιος θέλει να συζητήσουμε για ποιο λόγο θέλει να πάρει ηλεκτρικό και να του μιλήσω με  επιχειρήματα πολύ ευχαριστως. Αλλιώς πρέπει να γράψω ολόκληρο σεντόνι - βιβλιο για τα μειονέκτηματα

Άφησα ένα σύντομο μυνημα για τους ανθρώπους που σκέφτονται να δαπανησουν ένα σημαντικό ποσό για το ΜΟΝΑΔΙΚΟ τους οχημα ως κίνητρο για να το ψάξουν καλύτερα μόνοι τους. 

Επίσης ως απάντηση στους εξυπνακισμους σαν επάγγελματιας θα έχω τεράστιο κερδος αν πάρετε όλοι ηλεκτρικά αλλά σαν συνάνθρωπος και την αγάπη που έχω για την τεχνολογια  λόγω επαγγέλματος δεν μπορώ να παραλείψω την φαρσοκωμωδια της συγκεκριμένης τεχνολογίας  μπαταριων και τις σκοπιμότητες της

 

Επεξ/σία από petrankar
  • Like 3
  • Confused 2
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, petrankar είπε

 

Επίσης ως απάντηση στους εξυπνακισμους σαν επάγγελματιας θα έχω τεράστιο κερδος αν πάρετε όλοι ηλεκτρικά αλλά σαν συνάνθρωπος και την αγάπη που έχω για την τεχνολογια  λόγω επαγγέλματος δεν μπορώ να παραλείψω την φαρσοκωμωδια της συγκεκριμένης τεχνολογίας  μπαταριων και τις σκοπιμότητες της

 

Εμεις θέλουμε να έχεις τεράστιο κέρδος, γι αυτο μη μας αποθαρρύνεις με τα ηλεκτρικά

  • Like 2
  • Haha 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...