Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

21 hours ago, Just_travel_everywhere said:

Οι μηνύσεις πέφτουν βροχή σε όλες της εταιρείες με ηλεκτρικά και τα παίρνουν πίσω Αρον τον αρον . 

Μπορείς να βάλεις κάποια παραδείγματα? 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

12 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Το ηλεκτρομοτερ φρεναρει σαν retarder, και οχι σαν φρενο.

Σε περιπτωση φρεναρισματος πανικου, τα φρενα θα σταματησουν το οχημα.

Επισης, αν η μπαταρια ειναι γεματη, δεν φρεναρει το μοτερ, αλλα μονο τα φρενα.

Και τελος, αν η μπαταρια εχει ζεσταθει, παλι εξαρτιεσαι απο τα φρενα.

Τα 2 τελευταια δεν τα ηξερα, ομολογώ. Αντε μπράβο,γιατι εδω με αυτα που γράφονται θα ξεχάσουμε και τα στοιχειώδη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Vagosman είπε

Τα πίσω φρένα συνεισφέρουν τα ελάχιστα σε δυνατό φρενάρισμα μιας και το βάρος του αυτοκινήτου είναι όλο μπροστά.

Αυτό με το βάρος μπροστά ισχύει για τα θερμικά περισσότερο καθώς το βάρος των ηλεκτρικών είναι κατά κύριο λόγο η μπαταρία η οποία βρίσκεται στην μέση και καμιά φορά μέρος της είναι και στην πίσω μεριά. Ακόμη και οι κινητήρες στα περισσότερα που είναι 2WD είναι πίσω.

Ο κανόνας 80/20 στο φρενάρισμα ισχύει σίγουρα στα θερμικά και δεν ξέρω αν  έχει αλλάξει κάτι. Ωστόσο νομίζω ότι δεν έχει να κάνει αποκλειστικά ούτε κύρια με το βάρος αλλά με το μέγεθος της Ορμής που έχει κατεύθυνση προς τα εμπρός όταν το όχημα φρενάρει.

Τέλος τα ταμπούρα είναι σίγουρα πιο οικονομικά στην συντήρηση και στην απόκτηση και αποτελούν λύση για κάθε όχημα όχι μόνο για ηλεκτρικά αλλά δεν παύει να είναι υποδεέστερα στην πέδηση σε κάθε περίπτωση. Νομίζω ότι όποιος έχει οδηγήσει όχημα με 4 δισκόφρενα καταλαβαίνει και την διαφορά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Αυτό με το βάρος μπροστά ισχύει για τα θερμικά περισσότερο καθώς το βάρος των ηλεκτρικών είναι κατά κύριο λόγο η μπαταρία η οποία βρίσκεται στην μέση και καμιά φορά μέρος της είναι και στην πίσω μεριά. Ακόμη και οι κινητήρες στα περισσότερα που είναι 2WD είναι πίσω.

Ο κανόνας 80/20 στο φρενάρισμα ισχύει σίγουρα στα θερμικά και δεν ξέρω αν  έχει αλλάξει κάτι. Ωστόσο νομίζω ότι δεν έχει να κάνει αποκλειστικά ούτε κύρια με το βάρος αλλά με το μέγεθος της Ορμής που έχει κατεύθυνση προς τα εμπρός όταν το όχημα φρενάρει.

Τέλος τα ταμπούρα είναι σίγουρα πιο οικονομικά στην συντήρηση και στην απόκτηση και αποτελούν λύση για κάθε όχημα όχι μόνο για ηλεκτρικά αλλά δεν παύει να είναι υποδεέστερα στην πέδηση σε κάθε περίπτωση. Νομίζω ότι όποιος έχει οδηγήσει όχημα με 4 δισκόφρενα καταλαβαίνει και την διαφορά.

Επισης ειναι ασχημα εμφανισιακα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Silverage είπε

Γιατί το βάρος είναι μπροστά; Αφού δεν έχουν μηχανη.

Μεταφορά φορτίου λέγεται.

main-qimg-d71ec497d8f040c62ea8ee4cfc2215

Επεξ/σία από NT1G
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, NickTG είπε

Μπορείς να βάλεις κάποια παραδείγματα? 

Εάν ψάξεις στο internet και στο tik tok θα δεις βίντεο από γερμανούς που μιλάνε δημόσια στην τηλεόραση με μετάφραση να λένε τις ιστορίες τους. Και ο εργοδότης που είχα πήρε με leasing audi ηλεκτρικό στις πρώτες δύο εβδομάδες του έμεινε στο δρόμο προσπάθησε να το επιστρέψει αλλά επειδή είναι leasing είναι δύσκολο. Φίλος μου πήρε ηλεκτρική porsche να επέστρεψε γιατί άλλα ήταν χιλιόμετρα που έλεγαν και δεν έβγαζε ούτε τα μισά. Μιλούσαν κατά προσέγγιση και αυτό μόνο για το καλοκαίρι όχι για το χειμώνα  οπότε και αυτός το έδωσε πίσω εδώ στη γερμανία και για αυτούς που μιλάω είναι γεννημένη στη γερμανία. 

Και δεν είμαι hater s μου άρεσε η προοπτική απλά το θέμα είναι ότι όταν θέλουμε να κάνουμε πολλά χιλιόμετρα δεν γίνεται να σταματούμε όση  ώρα χρειάζεται για να φορτίσει αυτό το πράγμα δεν γίνεται το αυτοκίνητο υπάρχει για να μας εξυπηρετεί όχι για να εξυπηρετούμε εμείς το αυτοκίνητο. 

Επεξ/σία από Just_travel_everywhere
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, Just_travel_everywhere είπε

Και δεν είμαι hater s μου άρεσε η προοπτική απλά το θέμα είναι ότι όταν θέλουμε να κάνουμε πολλά χιλιόμετρα δεν γίνεται να σταματούμε όση  ώρα χρειάζεται για να φορτίσει αυτό το πράγμα δεν γίνεται το αυτοκίνητο υπάρχει για να μας εξυπηρετεί όχι για να εξυπηρετούμε εμείς το αυτοκίνητο. 

Kατανοητός εν πολλοίς. Μαλλον το ηλεκτρικο δεν ειναι για σενα, υπομονη άλλα 5 χρόνια, τότε οι μπαταριες θα φορτιζουν σε 10 λεπτά και θα εχουν χωρητικοτητα για πολλά περισσότερα χλμ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θεμα με τα ταμπουρα δεν ειναι οτι δεν εχουν δυναμη, το βασικο τους προβλημα ειναι οτι ζεστενονται ευκολα πχ σε μια καταβαση.  

Με το ηλεκτρομοτερ εχουν μικροτερη καταπονηση οποτε θεωρητικα ειναι οκ.

Αλλα και παλι, τα δισκοφρενα ειναι ΠΑΝΤΟΥ καλυτερα απο τα ταμπουρα εκτος απο το κοστος για τακακια μια στο τοσο.

Τα επιλεγουν καθαρα λογω κοστους, οχι για τον καταναλωτη αλλα για την αυτοκινητοβιομηχανια. Οπως και να το κανουμε ειναι μια τεχνολογια 50+ χρονια πισω και καταληξαμε παλι στα ιδια για να γλυτωσουν μερικα ευρω

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχετε φαγωθεί για τα ταμπούρα στην "βασική" έκδοση ενός αυτοκινήτου που 1. 99 % θα καταλήξει στην αγορά των leasing και της παροχής στα διάφορα στελέχη (πιθανόν να βγήκε και για αυτό) και 2. λες και θα πάτε να το αγοράσετε (που δεν θα πάτε αφού τα ταμπούρα είναι όχι για εσάς), οπότε προς τι ο καημός;

Επεξ/σία από NT1G
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Just_travel_everywhere είπε

Εάν ψάξεις στο internet και στο tik tok ....

Ένας πολύ ωραίος τρόπος να πεις "όχι δεν μπορώ να στηρίξω τα επιχειρήματα μου . . . "

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, Silverage είπε

Γιατί το βάρος είναι μπροστά; Αφού δεν έχουν μηχανη.

Γιατί όταν φρενάρεις η αρχή διατήρησης της ορμής μιλάει. Είναι ο λόγος που οι αερόσακοι είναι μπροστά και όχι στο σβέρκο μας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 hours ago, NT1G said:

Έχετε φαγωθεί για τα ταμπούρα στην "βασική" έκδοση ενός αυτοκινήτου που 1. 99 % θα καταλήξει στην αγορά των leasing και της παροχής στα διάφορα στελέχη (πιθανόν να βγήκε και για αυτό) και 2. λες και θα πάτε να το αγοράσετε (που δεν θα πάτε αφού τα ταμπούρα είναι όχι για εσάς), οπότε προς τι ο καημός;

Θα τα αγοράσουμε, θα κάνουν και την δουλειά τους μια χαρά χωρίς να έχουν τρυπητους δίσκους. Παρόλα αυτά είναι τεραστιο πισωγύρισμα απο τις εταιρίες για να γλυτώσουν μερικά ευρω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, imr είπε

Θα τα αγοράσουμε, θα κάνουν και την δουλειά τους μια χαρά χωρίς να έχουν τρυπητους δίσκους. Παρόλα αυτά είναι τεραστιο πισωγύρισμα απο τις εταιρίες για να γλυτώσουν μερικά ευρω

Αν σου κάνει πάρτο, απλά λέω ότι όλα τα χαρακτηριστικά της συγκεκριμένης απλής έκδοσης δείχνουν σαν να βγήκε για να είναι όσο πιο φτηνό γίνεται για να πουλήσει μαζικά σαν εταιρικό παρά σαν ιδιωτικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με το id3 που έχει πίσω ταμπούρα δεν περίμενα ότι θα έχω κάποιο πρόβλημα (δες offtopic). Μέχρι στιγμής έχουν γίνει 2 πολύ δυνατά φρεναρίσματα, στα 17χιλχλμ (τα 15 εντός πόλης), που τα ξεκίνησε το αυτόματο σύστημα κι εγώ έμεινα στο φρένο μέχρι να σταματήσει. Το regeneration ήταν στο max και ότι άλλο είχε το αυτοκίνητο το χρησιμοποίησε για να ακινητοποιηθεί από τα 90-100. Να σημειώσω ότι είναι ένα όχημα που ζυγίζει κοντά στους 2 τόνους και η αίσθηση ειδικά το πρώτο δάγκωμα, το αυτόματο, ήταν ενοχλητικό.

Πέρα από αυτά τα δύο φρεναρίσματα, έχω φρενάρει άλλες 10 φορές σχετικά δυνατά χωρίς ακινητοποίηση. Γενικά το φρένο δεν το χρησιμοποιώ, μόνο αφού έχω αφήσει το φρένο (πάντα στο Β όπου παίζει με το γκάζι) και στα 10 χλμ/ώρα θέλω να ακινητοποιηθώ σε stop ή φανάρι.

Θέλω να πω ότι για την χρήση που είναι φτιαγμένα αυτά τα οχήματα είναι μια χαρά τα ταμπούρα με τόσα ηλεκτρονικά + regeneration. Τώρα για να μπει Νιρμπουργκρίνγκ όχι δεν είναι. Είναι για μεταφορά από το Α στο Β άνετα και χωρίς το άγχος αν θα μείνει από δύναμη σε προσπέραση ή ανηφόρα. Να σημειώσω ότι έχει 3 επιλογές με περίπου 120-150-200 ίππους και παίζω πάντα στη μεσαία γιατί την βάζει κάθε φορά που ξεκινάς αλλιώς θα ειχα την πρώτη που έχει και μεγαλύτερη αυτονομία.

 

off topic:
Είχαμε (κι έχουμε που περιμένει για ιστορικό) βενζινοκίνητο αυτοκίνητο του 1995 με ταμπούρα χωρίς abs. Κάπου το 2010 μας έκλεψαν τους ρεγουλατορους (ναι στο συνεργείο-αντιπροσωπεία) και τους αντικατέστησαν με σπασμένους. Ψάχνοντας να το επισκευάσουμε βρήκαμε ολόκληρο πίσω άξονα στην τιμή του ενός ρεγουλατορου οπότε και μπήκαν δισκόφρενα πίσω. Ναι υπαρκτή η διαφορά και νόμιζες ότι το αυτοκίνητο φρέναρε με μεγαλύτερη ομοιογένεια, ειδικά στο trailbraking. Να θυμίσω ότι πριν είχε σπασμένους ρεγουλατόρους και το πίσω μέρος φρέναρε με καθυστέρηση για 4-5χιλ χλμ οπότε δεν είναι απόλυτα συγκρίσιμοι οι δύο τύποι φρένων.

Κάπου το '15 πήρα το punto καινούριο πετρέλαιο με ταμπούρα αλλά όλα τα συστήματα ευστάθειας και abs της εποχής. Σε σχέση με το gp sporting 120, στην οικογένεια, που είχε μεγαλύτερα φρένα μπροστά και δίσκους πίσω, σε φρενάρισμα σε στροφή εγώ δεν καταλάβαινα σχεδόν καμία διαφορά (δοκιμή για το trailbraking). Βασική διαφορά στις αλλαγές τακακίων ανά 50χιλχλμ τα μπροστά και στα δύο punto και ανά 80 στα πίσω στο gp και αλλαγή δίσκων ανά 90-100χιλχλμ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...