@pnea1973 Δημοσ. 21 Ιουλίου Δημοσ. 21 Ιουλίου 1 λεπτό πριν, gbras είπε Και ομως κανεις λαθος, τα ταμπουρα σε ενα EV ειναι πιο σωστη επιλογη απο δισκο τακακια.. Τα ταμπουρα ειναι πιο ανθεκτικα στο χρονο ενω οι δισκοι λογω αχρηστιας σκουριαζουν και χαλανε πιο ευκολα. Ισως.Το θέμα είναι τα φρεναρουν το ίδιο. Αν φρεναρουν το ίδιο τότε οκ. 2
dtk-386 Δημοσ. 21 Ιουλίου Δημοσ. 21 Ιουλίου 1 λεπτό πριν, @pnea1973 είπε Ισως.Το θέμα είναι τα φρεναρουν το ίδιο. Αν φρεναρουν το ίδιο τότε οκ. δεν φρενάρει το ηλεκτρομοτέρ? μας έχουν φάει τα αυτιά οι κάτοχοι ότι δεν χαλάνε τακάκια εξαιτίας αυτού του feature.
@pnea1973 Δημοσ. 21 Ιουλίου Δημοσ. 21 Ιουλίου 59 λεπτά πριν, dtk-386 είπε δεν φρενάρει το ηλεκτρομοτέρ? μας έχουν φάει τα αυτιά οι κάτοχοι ότι δεν χαλάνε τακάκια εξαιτίας αυτού του feature. Φυσικά και φρενάρει το ηλεκτρομοτερ. Και εννοείται ότι τα τακακια δεν χαλάνε.
dtk-386 Δημοσ. 21 Ιουλίου Δημοσ. 21 Ιουλίου 17 λεπτά πριν, @pnea1973 είπε Φυσικά και φρενάρει το ηλεκτρομοτερ. Και εννοείται ότι τα τακακια δεν χαλάνε. ε τότε μια χαρά θα είναι και τα ταμπούρα. 1
@pnea1973 Δημοσ. 21 Ιουλίου Δημοσ. 21 Ιουλίου 12 λεπτά πριν, dtk-386 είπε ε τότε μια χαρά θα είναι και τα ταμπούρα. Σωστα... Απλα εχω κατάλοιπα ακόμα από τα θερμικά!!!!!!!!! Άσχετο αλλά ετυχε τώρα να δω το ατύχημα του hammond με το rimac και μου έκανε εντύπωση το πως έσβησαν γρήγορα τη φωτιά παρότι ηλεκτρικό!
Red_Bear Δημοσ. 21 Ιουλίου Δημοσ. 21 Ιουλίου (επεξεργασμένο) Προσωπικά βρίσκω εντελως λανθασμένη (για να μην πω ηλίθια) την κουτοπονηρη τακτική κάποιων εταιρειών που βαζουν ταμπούρα, επειδη φρενάρει ο ηλεκτροκινητήρας και αυτο (δήθεν) φτάνει. ΟΧΙ ΚΥΡΙΟΙ, μπορει να φτάνει σε νορμαλ φρεναρίσματα αλλά σε μια ξαφνική και οριακή κατάσταση αυτό ΔΕΝ φτάνει και ζωή ή ζωές θα μπορουσαν να σωθούνε αν αυτα τα λίγα μέτρα της εξόδου ή της συγκρουσης τα προλάβαινε το δισκόφρενο. Αν ηταν έτσι ολα τα ηλεκτρικά supercars θα ειχαν μονο ταμπουρα. Επεξ/σία 21 Ιουλίου από Red_Bear 4
dtk-386 Δημοσ. 21 Ιουλίου Δημοσ. 21 Ιουλίου 1 λεπτό πριν, Red_Bear είπε Προσωπικά βρίσκω εντελως λανθασμένη (για να μην πω ηλίθια) την κουτοπονηρη τακτική κάποιων εταιρειών που βαζουν ταμπούρα, επειδη φρενάρει ο ηλεκτροκινητήρας και αυτο (δήθεν) φτάνει. ΟΧΙ ΚΥΡΙΟΙ, μπορει να φτάνει σε νορμαλ φρεναρίσματα αλλά σε μια ξαφνική και οριακή κατάσταση αυτό ΔΕΝ φτάνει και ζωή ή ζωές θα μπορουσαν να σωθούνε αν αυτα τα λίγα μέτρα της εξόδου ή της συγκρουσης τα προλάβαινε το δισκόφρενο. Αν ηταν έτσι ολα τα ηλεκτρικά supercars θα ειχαν μονο ταμπουρα. είδες τις μετρήσεις φρεναρίσματος και έβγαλες το συμπέρασμα? γιατί και με τα δισκόφρενα πίσω δεν σημαίνει ότι θα ακινητοποιηθεί επαρκώς. 1
Red_Bear Δημοσ. 21 Ιουλίου Δημοσ. 21 Ιουλίου 7 λεπτά πριν, dtk-386 είπε είδες τις μετρήσεις φρεναρίσματος και έβγαλες το συμπέρασμα? γιατί και με τα δισκόφρενα πίσω δεν σημαίνει ότι θα ακινητοποιηθεί επαρκώς. Καλά, πάμε να μάθουμε ξανά την αλφαβήτα του φρεναρίσματος https://www.matfoundrygroup.com/blog/brake-disc-vs-drum-brakes-which-is-right-for-you https://wabco-solutioncentre.com/en_US/air-disc-brakes-vs-drum-brakes-stop-lets-compare-performance/ 2
dtk-386 Δημοσ. 21 Ιουλίου Δημοσ. 21 Ιουλίου (επεξεργασμένο) Ασε τις ειρωνείες και μην το παίζεις ξερόλας. Λες να βγάζουν στην αγορά ένα μοντέλο το οποίο έχει θέμα στο φρενάρισμα επειδή φοράει ταμπούρα? Γνωρίζεις πόση συνεισφορά μπορεί να έχει στο φρενάρισμα ο ηλεκτροκινητήρας μέσω software? Γενικά μην είσαι απόλυτος. Δεν μιλάμε για την θεωρία, χαίρω πολύ. Επεξ/σία 21 Ιουλίου από dtk-386
Red_Bear Δημοσ. 21 Ιουλίου Δημοσ. 21 Ιουλίου (επεξεργασμένο) Η αναγεννητική πέδηση παίζει μεγάλο ρόλο στα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα, σε βαθμό που πολλά καλά σπορ μοντελα μπορεις να τα οδηγεις γρηγορα μόνο με τον κινητηρα, δλδ πατάω-αφήνω γκαζι. Σε συνθηκες όμως ακραίες (πχ φρενάρισμα αποφυγης πεζου, αποφυγη συγκρουσης κλπ) το φρενάρισμα γίνεται απότομα και ΟΛΗ η δύναμη πέδησης εξασκείται ΜΟΝΟ από τα φρένα και σχεδον καθολου απο τον κινητήρα. Σ' αυτην την περίπτωση το τι φρένα εχεις εχει τεράστια σημασία και σε τετοιες περιστασεις τα δισκόφρενα μετράνε. To BYD Seal για παραδειγμα εχει δισκόφρενα μπρος πισω και μάλιστα αεριζόμενα. Ασχετοι αυτοι οι Κινεζοι.... Εγω λοιπον ειμαι ξερόλας λέγοντας αυτες τις απλές αλήθειες που τις ξέρει καθε μηχανικός αυτοκινήτων, ας κρίνει ο καθένας μας. Επεξ/σία 21 Ιουλίου από Red_Bear 3
@pnea1973 Δημοσ. 21 Ιουλίου Δημοσ. 21 Ιουλίου Μην μαλώνετε!!!!!!!! Γενικά οι δίσκοι έχουν καλύτερο φρενάρισμα από τα ταμπουρα. Απλά μου θυμίζουν εποχές παλιότερες αυτές οι τακτικές. Βέβαια όπως είπε και ο gbras μπορεί να έχουμε το ίδιο αποτέλεσμα!!!!!! 1
Vagosman Δημοσ. 22 Ιουλίου Δημοσ. 22 Ιουλίου Τα ταμπούρα είναι ασχημα αλλα ειναι λυση για τα EV, ελαφρύτερα και δεν χρήζουν συντήρησης. Τα ταμπούρα δεν δουλεύουν καλά πολύ ζεστά και βρεγμένα σε αντίθεση με τους δίσκους, αδιάφορο για χρήση σε EV. Τα ταμπούρα έχουν ελάχιστη έως μηδενική σκόνη Τα πίσω φρένα συνεισφέρουν τα ελάχιστα σε δυνατό φρενάρισμα μιας και το βάρος του αυτοκινήτου είναι όλο μπροστά. Όμως ο κινητήρας μπορεί να φρενάρει και να αντικαταστήσει σχεδόν πλήρως τα φρένα, με μόνη εξαίρεση τα φρένα πανικού και το τελικό φρενάρισμα στο μηδέν. Βάσει των παραπάνω ναι μπορεί εύκολα να γυρίσουν οι πίσω τροχοί σε ταμπούρο στα ev με αέρο ζάντα να τα κρύβει. Μη σου πω μελλοντικά πάμε για φουλ ταμπούρο. 1 1
Silverage Δημοσ. 22 Ιουλίου Δημοσ. 22 Ιουλίου 19 λεπτά πριν, Vagosman είπε Τα πίσω φρένα συνεισφέρουν τα ελάχιστα σε δυνατό φρενάρισμα μιας και το βάρος του αυτοκινήτου είναι όλο μπροστά. Γιατί το βάρος είναι μπροστά; Αφού δεν έχουν μηχανη. 2
Red_Bear Δημοσ. 22 Ιουλίου Δημοσ. 22 Ιουλίου Τα δισκόφρενα για να ειναι αποτελεσματικά πρεπει να ειναι σε ολους τους τροχους για να εξισορροπειται σωστα η δυναμη πέδησης σε ολους τους τροχους, ανεξαρτητως ποιοι ειναι οι κινητηριοι και που ειναι η μηχανή. Φαντασου δλδ ενα ζευγος πίσω ταμπουρων να υστερει σε φρεναρισμα πανικου και να πρέπει να αναλ΄βουν και αλλο εργο τα μπροστινά δισκόφρενα, δεν πάει ετσι. 1 ώρα πριν, Vagosman είπε Όμως ο κινητήρας μπορεί να φρενάρει και να αντικαταστήσει σχεδόν πλήρως τα φρένα, με μόνη εξαίρεση τα φρένα πανικού και το τελικό φρενάρισμα στο μηδέν. Βάσει των παραπάνω ναι μπορεί εύκολα να γυρίσουν οι πίσω τροχοί σε ταμπούρο στα ev με αέρο ζάντα να τα κρύβει. Μη σου πω μελλοντικά πάμε για φουλ ταμπούρο. Πλήρως δεν μπορει να φρεναρει το αυτοκινητο με τον κινητηρα, οι ρυθμισεις του ηλεκτροκινητήρα για φρενάρισμα ειναι παντα για ηπια έως μετρια επιβράδυνση. Ενταξει για μεσα στην πολη δουλευει μια χαρα το σύστημα, αντε και σε αυτοκινητοδρομο για ηπιες μεταβολες ταχύτητας. Για σβέλτη οδηγηση ομως και για κρισιμες καταστασεις μονο κανονικό φρένο. Αφήστε που δεν ειναι και ευχάριστο αυτο το χωρις τη θεληση σου φρεναρισμα, βεβαια συνηθίζεται. Η ΒYD στο Seal έχει ενα πολυ ηπιο συστημα αναγεννητικης πέδησης και πολυ σοφά πραττει κατα τη γνωμη μου γιατι έχει προτεραιοτητα την στρωτή κ άνετη οδηγηση (αν κ έχει κριτικαριστει γι αυτο απο μεριδα του Ειδικου Τύπου) 1 ώρα πριν, Silverage είπε Γιατί το βάρος είναι μπροστά; Αφού δεν έχουν μηχανη. Εχουν μηχανη πίσω τα περισσοτερα και πισω-μπρος τα τετρακινητα
Ntinaras Δημοσ. 22 Ιουλίου Δημοσ. 22 Ιουλίου 17 ώρες πριν, dtk-386 είπε δεν φρενάρει το ηλεκτρομοτέρ? μας έχουν φάει τα αυτιά οι κάτοχοι ότι δεν χαλάνε τακάκια εξαιτίας αυτού του feature. Το ηλεκτρομοτερ φρεναρει σαν retarder, και οχι σαν φρενο. Σε περιπτωση φρεναρισματος πανικου, τα φρενα θα σταματησουν το οχημα. Επισης, αν η μπαταρια ειναι γεματη, δεν φρεναρει το μοτερ, αλλα μονο τα φρενα. Και τελος, αν η μπαταρια εχει ζεσταθει, παλι εξαρτιεσαι απο τα φρενα. 4
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα