Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, @pnea1973 είπε

Σε άλλα νέα.. Ταμπουρα πίσω... Αν ισχύει τι να πω!!! 

https://www.autoblog.gr/2024/07/19/nea-vasiki-ekdosi-gia-to-audi-q4-e-tron-me-tasia-kai-taboura/

 

14 λεπτά πριν, Red_Bear είπε

Oταν προσπαθουν με καθε τροπο να ριξουν το κοστος το αποτέλεσμα μπορει να γίνει τραγέλαφος. Η αλλοιώς ΠΟΣΟ βαρετό μπορεί να γίνει ενα ηλεκτρικό όχημα 

Μια χαρά πιστεύω το πάνε.

Όταν βλέπουν τους πρώτους αγοραστές ηλεκτρικών να μπαίνουν στα χαρακώματα με αναλύσεις για το κόστος κίνησης ανά χλμ, παραβλέποντας range anxiety, έλλειψη υποδομών σε δημόσιους χώρους, και άλλα τέτοια που έχουν αναλυθεί ...
... πιστεύω ότι έχουν κατανοήσει ότι δεν πουλάνε το παλιό αυτοκίνητο, όπως το ήξεραν.

Όταν πάει τάπα σε πωλήσεις η Tesla που σε όρους παλιού αυτοκινήτου είναι πλαστικό κουδούνι που τρίζει, αλλά αγοράζεται από άπειρους επειδή είναι ένας εξαιρετικός υπολογιστής με αισθητήρες σε ρόδες και πάει ηλεκτρικά, τότε αρχίζουν και κατανοούν οι παραδοσιακοί κατασκευαστές ότι το ζήτημα δεν είναι στις επιμέρους μηχανικές λεπτομέρειες.

Θα δοκιμάσουν όλα τα σενάρια χαμηλότερου κόστους για να πουλήσουν και να βγάλουν κέρδος. Το ίδιο θα έκανα στη θέση τους.

  • Like 1
  • Sad 2
  • Απαντ. 4,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, kostasgr78 είπε

 

Μια χαρά πιστεύω το πάνε.

Όταν βλέπουν τους πρώτους αγοραστές ηλεκτρικών να μπαίνουν στα χαρακώματα με αναλύσεις για το κόστος κίνησης ανά χλμ, παραβλέποντας range anxiety, έλλειψη υποδομών σε δημόσιους χώρους, και άλλα τέτοια που έχουν αναλυθεί ...
... πιστεύω ότι έχουν κατανοήσει ότι δεν πουλάνε το παλιό αυτοκίνητο, όπως το ήξεραν.

Όταν πάει τάπα σε πωλήσεις η Tesla που σε όρους παλιού αυτοκινήτου είναι πλαστικό κουδούνι που τρίζει, αλλά αγοράζεται από άπειρους επειδή είναι ένας εξαιρετικός υπολογιστής με αισθητήρες σε ρόδες και πάει ηλεκτρικά, τότε αρχίζουν και κατανοούν οι παραδοσιακοί κατασκευαστές ότι το ζήτημα δεν είναι στις επιμέρους μηχανικές λεπτομέρειες.

Θα δοκιμάσουν όλα τα σενάρια χαμηλότερου κόστους για να πουλήσουν και να βγάλουν κέρδος. Το ίδιο θα έκανα στη θέση τους.

Αρα τι προτείνεις εσύ; 

Για το δίκτυο των φορτιστών; 

Οσον αφορά την Tesla παρουσίασε ένα προϊόν που κανένας δεν είχε παρουσιάσει. 

Σε κάποιους αρέσει και σε κάποιους όχι. Αν τρίζει η όχι δεν το ξέρω γιατί δεν έχω. 

Οσον αφορά τα ταμπουρα, προσωπικα δεν θα αγόραζα, όπως απέκλεισα και τη δήθεν alfa όπου απλά δεν είναι Alfa. 

Οσον αφορά το. άγχος της απόστασης εδώ και 3 μήνες που έχω το ηλεκτρικό δεν το έχω καθόλου. 

 

Επεξ/σία από @pnea1973
  • Like 4
Δημοσ.

Δεν προτείνω κάτι, δεν αναφέρθηκα σε κάτι τέτοιο.

Σχολίασα την τακτική του να βάλουν ταμπούρα και ατσάλινες ζάντες. Δεν μού φαίνεται περίεργο, αφού δεν είναι αυτό το κριτήριο των αγοραστών ηλεκτρικών ως τώρα. Άρα και στην Audi ακολουθούν τα νερά που έχουν ήδη χαρτογραφήσει άλλοι κατασκευαστές που είναι μπροστά σε πωλήσεις.

Δημοσ.

Δεν νομίζω η Tesla να έχει ταμπουρα. 

Αυτα είναι η πρακτική που ακολουθούσαν τόσα χρόνια οι και καλά premium αυτοκινητοβιομηχανίες και πλήρωνε ο κόσμος....  Γι αυτό και στα ηλεκτρικά οι ευρωπαϊκές βιομηχανίες βλέπουν την Tesla όχι με το κυαλι αλλά με τηλεσκόπιο και ας τρίζει όπως λες. 

  • Like 2
Δημοσ.

Π.χ. εμπόδισε τους αγοραστές ηλεκτρικού να αγοράσουν Tesla παρόλο που η συναρμολόγησή του είναι σε νηπιακό επίπεδο;

Όχι.

Δεν το κριτικάρω, διαπίστωση κάνω.

Κι εγώ αν ήμουν κατασκευαστής που έχω μείνει πίσω στα ηλεκτρικά, θα κοίταζα να εκτιμήσω καλύτερα στο πώς έχει μετακινηθεί ο αγοραστής ηλεκτρικού σε σχέση με τον αγοραστή θερμικού.

Δεν μιλάμε για ιπποδυνάμεις, επιταχύνσεις, επιβραδύνσεις κλπ. Έχει μετακινηθεί αλλού η κουβέντα.

Ας μη μείνουμε στην ανάλυση των ταμπούρων. Ας μείνουμε στο γεγονός ότι όταν αγοράζαμε-αγοράζουμε θερμικό αν είχε-έχει ένα αυτοκίνητο τη συναρμολόγηση των Tesla, θα γελούσαμε στην ιδέα να το αγοράσουμε. Το ότι πάει τάπα, σημαίνει ότι σε αυτά που προσφέρει ως εμπειρία ηλεκτροκίνησης είναι σημαντικά, παρόλο που έχει αυτή τη συναρμολόγηση.

Αυτό από μόνο του δείχνει ότι στην εποχή της ηλεκτροκίνησης τα κριτήρια του καταναλωτή έχουν μετακινηθεί.

Το VAG group έχει καταλάβει ότι με τις τιμές που έχει, δεν έχει μέλλον. Εκτιμώ από αυτό που βλέπουμε ότι θα κόψει κι από αλλού κόστος για να πλησιάσει σε τιμές, και ταυτόχρονα να πουλάει λίγο και το brand name, μέχρι να μπει σε πιο καινοτομικές φάσεις.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 hours ago, kostasgr78 said:

Π.χ. εμπόδισε τους αγοραστές ηλεκτρικού να αγοράσουν Tesla παρόλο που η συναρμολόγησή του είναι σε νηπιακό επίπεδο;

Όχι.

Δεν το κριτικάρω, διαπίστωση κάνω.

Κι εγώ αν ήμουν κατασκευαστής που έχω μείνει πίσω στα ηλεκτρικά, θα κοίταζα να εκτιμήσω καλύτερα στο πώς έχει μετακινηθεί ο αγοραστής ηλεκτρικού σε σχέση με τον αγοραστή θερμικού.

Δεν μιλάμε για ιπποδυνάμεις, επιταχύνσεις, επιβραδύνσεις κλπ. Έχει μετακινηθεί αλλού η κουβέντα.

Ας μη μείνουμε στην ανάλυση των ταμπούρων. Ας μείνουμε στο γεγονός ότι όταν αγοράζαμε-αγοράζουμε θερμικό αν είχε-έχει ένα αυτοκίνητο τη συναρμολόγηση των Tesla, θα γελούσαμε στην ιδέα να το αγοράσουμε. Το ότι πάει τάπα, σημαίνει ότι σε αυτά που προσφέρει ως εμπειρία ηλεκτροκίνησης είναι σημαντικά, παρόλο που έχει αυτή τη συναρμολόγηση.

Αυτό από μόνο του δείχνει ότι στην εποχή της ηλεκτροκίνησης τα κριτήρια του καταναλωτή έχουν μετακινηθεί.

Το VAG group έχει καταλάβει ότι με τις τιμές που έχει, δεν έχει μέλλον. Εκτιμώ από αυτό που βλέπουμε ότι θα κόψει κι από αλλού κόστος για να πλησιάσει σε τιμές, και ταυτόχρονα να πουλάει λίγο και το brand name, μέχρι να μπει σε πιο καινοτομικές φάσεις.

Συγγνώμη αλλά αναπαράγεις στερεότυπα λόγω κάποιων αρχικών θεμάτων που είχαν αυτοκίνητα που είχαν βγει από το Fremont πριν χρόνια. 

Η συναρμολόγηση των Tesla πια είναι άψογη, συναγωνίζονται και ξεπερνάνε και παραδοσιακούς premium κατασκευαστές.

Η Tesla έχει αλλάξει όλο το τρόπο παραγωγής, χωρίς να μειώσει την ποιότητα, και για αυτό καταφέρνει να έχει ποσοστά κέρδους που δε φτάνει ούτε με κιάλια το VAG group και άλλοι. Πρακτικά έχει επενδύσει σε R&D για να απλοποιήσει την κατασκευή ενός οχήματος, που στο κλάδο αυτό είναι από τα πιο πολύπλοκα θέματα πάντα η απλοποίηση. Και δε αναφέρομαι στην αφαίρεση των stalks που ok είναι διφορούμενη επιλογή, αλλά στο gigacasting και τρόπο παραγωγής αμαξώματος, στο ότι μπορεί να παράγει components in house κ.ο.κ.

Τα ταμπούρα του VAG group σε αυτοκίνητα των 50k είναι απλώς μια χαζή επιλογή κάποιου manager που προσπαθεί να κόψει 50 ευρώ κόστος γιατί δε βλέπει από που άλλου να κόψει.

 

 

Επεξ/σία από Hik
  • Like 8
Δημοσ.

Δεν θα κάνουμε flame war για την Tesla στο παρόν θέμα, αλλά δεν θα παρουσιάσουμε και το μαύρο άσπρο.

https://www.google.gr/search?q=tesla+quality+control

Τί να κάνουμε, με το ζόρι να παρουσιάσουμε πράγματα που δεν ισχύουν; Το ότι βελτιώνεται η Tesla σε σχέση με το χειρότερο προηγούμενο εαυτό της, δεν σημαίνει ότι έχει φτάσει το επίπεδο συναρμολόγησης που έχουν άλλοι κατασκευαστές. Το λένε οι ίδιοι οι κάτοχοι Tesla διεθνώς. Αυτό πάλι δεν σημαίνει ότι δεν θα ανέβει κι άλλο στα επόμενα χρόνια.

Η πραγματικότητα είναι η εξής αυτή τη στιγμή. Δεν έχει ακόμα το επίπεδο συναρμολόγησης άλλων κατασκευαστών. Ξαναλέμε, στην παραπάνω διαπίστωση, αυτό δεν την εμποδίζει να κάνει τρελές πωλήσεις και αυτό συζητάμε. Αυτό είναι achievement από μόνο του.

Η Audi δεν θα φτάσει τις πωλήσεις αυτές, ακόμα και με ταμπούρα και ατσάλινες ζάντες.

Δημοσ.

Δε έχω πρόθεση για flame war, απλώς καλό είναι να μην μεταφέρεις την γνώμη σου σαν fact. Το Google search δεν αποτελεί κάποιου είδους απόδειξη, αν αποτελούσε θα σου αποδείκνυα ότι η γη είναι επίπεδη.

Συμφωνώ ότι η Tesla είχε θέματα στις πρώτες παρτίδες του Freemont, μετά ότι βγαίνει και έρχεται Ελλάδα από Shanghai και Berlin είναι στη πένα. Ειδικά για το highland δε υπάρχει καμία αναφορά σημαντικού θέματος συναρμολόγησης. Μπορώ να στο επιβεβαιώσω από το δικό μου και αλλά 12+ που έχω δει από κοντά από γνωστούς. 

Και αν με θεωρείς προκατειλημμένο μπες στο FB στο group Tesla Greece και ρώτα όλους τους κατόχους που έχουν αγοράσει στην Ελλάδα να πάρεις την ίδια απάντηση. Πες μου αν βρεις έστω και έναν που θα σου πει ότι βρήκε θέμα συναρμολόγησης.

Η Tesla δέχεται τρελό πόλεμο από FUD γιατί αλλάζει την αυτοκινητοβιομηχανία. Από το ότι παίρνουν φωτιά, μολύνουν το περιβάλλον,  build qualities που λες και εσύ, πατάνε μόνα τους γκάζι κ.ο.κ. Την ίδια ώρα βγάζει ηλεκτρικό η Toyota και φεύγουν οι ρόδες από το αμάξι, αλλά όλα καλά…

  • Like 4
Δημοσ.
20 ώρες πριν, Red_Bear είπε

Oταν προσπαθουν με καθε τροπο να ριξουν το κοστος το αποτέλεσμα μπορει να γίνει τραγέλαφος. Η αλλοιώς ΠΟΣΟ βαρετό μπορεί να γίνει ενα ηλεκτρικό όχημα 

Cupra born το ιδιο. Ταμπουρα πισω.

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, Hik είπε

Η Tesla δέχεται τρελό πόλεμο από FUD γιατί αλλάζει την αυτοκινητοβιομηχανία. 

Αυτό το βλέπω κι εγώ και το πιστεύω ότι συμβαίνει.

Έτσι κι αλλιώς παραδέχομαι την Tesla σε πολλά, και ένα σημαντικό από αυτά είναι η ικανότητα να μαθαίνει από το troubleshooting. To fine tuning της συμβαίνει πολύ ταχύτερα από οποιαδήποτε άλλη εταιρεία κατασκευής αυτοκινήτων.

Ακόμα και σε μερικά ποιοτικά θέματα που βρίσκεται πίσω, πιστεύω ότι θα τα διορθώσει στα επόμενα χρόνια στην παραγωγή.

Το ερώτημα σε επίπεδο ανταγωνισμού είναι σε τί εκπτώσεις ποιότητας θα καταφύγουν οι άλλοι για να μπορέσουν να έχουν σοβαρά κέρδη από τις πωλήσεις ηλεκτρικών. Άρα σίγουρα θα ρίξουν ποιότητα.

Δημοσ.

Εκεί θα τους κρίνει η αγορά. 

Όταν πχ βάζεις ταμπουρα σε αμάξι των 50.000 τότε εγώ δεν θα το επιλέξω.. Θα πάρω Tesla.. 

 

  • Like 2
Δημοσ.
45 minutes ago, kostasgr78 said:

Το ερώτημα σε επίπεδο ανταγωνισμού είναι σε τί εκπτώσεις ποιότητας θα καταφύγουν οι άλλοι για να μπορέσουν να έχουν σοβαρά κέρδη από τις πωλήσεις ηλεκτρικών. Άρα σίγουρα θα ρίξουν ποιότητα.

Έχεις απόλυτο δίκιο, αλλά νομίζω ότι δεν θα τους το συγχωρέσει η αγορά. Όταν αυτή αλλάζει, δε πας να κόψεις τα κόστη. Πρέπει να αλλάξεις εσύ.

Το VAG group είναι ένας αχταρμάς αυτή τη στιγμή, που από τη μια έχει τον Rimac που ανοίγει δρόμους και τις επενδύσεις που κάνει σε Rivian και άλλες, και από την άλλη έχει τον θεούλη που σκέφτηκε ότι θα βάλουμε ταμπούρα. Είναι σαν τον Mr Jekyll και Hyde, αν κάποια στιγμή αποφασίσουν τι θέλουν να κάνουν και πάρουν ένα δρόμο σίγουρα θα κάνουν θαύματα.

Αν όχι, ο Κινέζος είναι στη γωνία ήδη.

Δημοσ.
22 λεπτά πριν, Hik είπε

Αν όχι, ο Κινέζος είναι στη γωνία ήδη.

Σε όλες τις γωνιές είναι και μάλλον  ξέρουμε τι θα γίνει σε μερικά χρόνια.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
21 ώρες πριν, Hik είπε

Δε έχω πρόθεση για flame war, απλώς καλό είναι να μην μεταφέρεις την γνώμη σου σαν fact. Το Google search δεν αποτελεί κάποιου είδους απόδειξη, αν αποτελούσε θα σου αποδείκνυα ότι η γη είναι επίπεδη.

Συμφωνώ ότι η Tesla είχε θέματα στις πρώτες παρτίδες του Freemont, μετά ότι βγαίνει και έρχεται Ελλάδα από Shanghai και Berlin είναι στη πένα. Ειδικά για το highland δε υπάρχει καμία αναφορά σημαντικού θέματος συναρμολόγησης. Μπορώ να στο επιβεβαιώσω από το δικό μου και αλλά 12+ που έχω δει από κοντά από γνωστούς. 

Και αν με θεωρείς προκατειλημμένο μπες στο FB στο group Tesla Greece και ρώτα όλους τους κατόχους που έχουν αγοράσει στην Ελλάδα να πάρεις την ίδια απάντηση. Πες μου αν βρεις έστω και έναν που θα σου πει ότι βρήκε θέμα συναρμολόγησης.

Η Tesla δέχεται τρελό πόλεμο από FUD γιατί αλλάζει την αυτοκινητοβιομηχανία. Από το ότι παίρνουν φωτιά, μολύνουν το περιβάλλον,  build qualities που λες και εσύ, πατάνε μόνα τους γκάζι κ.ο.κ. Την ίδια ώρα βγάζει ηλεκτρικό η Toyota και φεύγουν οι ρόδες από το αμάξι, αλλά όλα καλά…

Με Toyota χρόνια τώρα δεν μου έφυγε καμία ρόδα. Πάντως χαχαχαχ και με 15 χρόνια εγγύηση στην Γερμανία είναι από της καλύτερες επιλογές . Ειδικά στην Γερμανία που τα ηλεκτρικά πατώνουν το ένα μετά το άλλο . Οι μηνύσεις πέφτουν βροχή σε όλες της εταιρείες με ηλεκτρικά και τα παίρνουν πίσω Αρον τον αρον . 

Δημοσ.
20 hours ago, @pnea1973 said:

Εκεί θα τους κρίνει η αγορά. 

Όταν πχ βάζεις ταμπουρα σε αμάξι των 50.000 τότε εγώ δεν θα το επιλέξω.. Θα πάρω Tesla.. 

 

Και ομως κανεις λαθος, τα ταμπουρα σε ενα EV ειναι πιο σωστη επιλογη απο δισκο τακακια.. Τα ταμπουρα ειναι πιο ανθεκτικα στο χρονο ενω οι δισκοι λογω αχρηστιας σκουριαζουν και χαλανε πιο ευκολα.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...