Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

17 ώρες πριν, @pnea1973 είπε

Πράσινο ξεπρασινο ή κόκκινο από τα οχήματα που κυκλοφορούν το ηλεκτρικό κατά την χρήση του παράγει μηδέν ρύπους. 

Αρα κατά την κίνηση του επιβαρύνει πρακτικά με μηδέν ρύπους το μικρό περιβάλλον που κινείται. 

Μην λέμε τα ίδια και τα ίδια. 

Όπως και η ΑΘ θεωρείται μηδενικών  ρύπων κατά την λειτουργία της, έτσι και το ηλεκτρικό είναι μηδενικών ρύπων κατά την λειτουργία του. 

 

Και επίσης όλα αυτά είναι άσχετα με την προοπτική της ηλεκτροκινηση. 

Τίποτα δεν ειναι πραγματικά πράσινο, ούτε οι άνεμο γεννήτριες, ουτα τα ηλιακά ούτε τα ΦΒ. 

 

Υπάρχουν αναφορές για αυξημένα σωματίδια από τα λάστιχα λόγο μεγαλύτερου βάρους και μεγαλύτερης, άμεσης ροπής που προκαλούν πιο γρήγορα φθορά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δεν διαφωνώ με αυτό που λές, απλά εδώ έχουν αναφερθεί αρνητικά απο το γεγονός οτι καταναλώνεται ηλεκτρική ενέργεια για την φόρτιση, μέχρι και για το ότι δεν ανακυκλώνονται οι μπαταρίες.

Οπότε πρέπει να το λέμε συνέχεια. Οτι κατά την λειτουργία του, το ηλεκτρικό παράγει μηδενικούς ρύπους.

Οταν βέβαια είχα ρωτήσει τι γίνεται με τους καταλύτες, που κανένας μας δεν έχει αλλάξει, δεν πήρα καμία απάντηση..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, korakios είπε

εννοείται

ούτε καν , βιομεθάνιο προς το παρών είναι το μόνο πράσινο

οπότε μετά το methane slip θα έχουμε και biomethane slip.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, NT1G είπε

Υπάρχουν αναφορές για αυξημένα σωματίδια από τα λάστιχα λόγο μεγαλύτερου βάρους και μεγαλύτερης, άμεσης ροπής που προκαλούν πιο γρήγορα φθορά.

Και επιτάχυνσης επειδή αφήνουμε λάστιχο κάτω, λόγο ιπποδύναμης.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

51 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Ειλικρινά πρώτη φορά το ακούω το βιομεθάνιο αλλά με την πρώτη αναζήτηση που έκανα φαίνεται ότι κατά την παραγωγή που γίνεται από βιοαέριο ήδη προς το περιβάλλον εξατμίζεται CO2 και άλλοι ρύποι, όπως παρόμοια γίνεται και με την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από λιγνίτη. Έπειτα οι καυστήρες οι οποίοι χρησιμοποιούνται για την αποξήρανση αν και δεν έχω κάποια επίσημα στοιχεία αλλά φαντάζομαι ότι ενέργεια που χρειάζονται δεν είναι αμελητέα. Και πάλι αν χρησιμοποιήσεις παραγόμενη ενέργεια από Ανανεώσιμες πηγές, η μετατροπή από ηλεκτρική σε θερμική θα έχει τεράστιες απώλειες λόγο της θερμοδυναμικής.
Τέλος βλέπω ότι στο μείγμα θα παραμείνει μία ποσότητα CO2 της τάξης 2-6% που φυσικά αυτό το αυτοκίνητο θα το αφήσει στον αστικό ιστό. Για να κάνω μία σωστή σύγκριση με diesel θα πρέπει να γνωρίζουμε και την αποδοτικότητα του.

Δεν βρίσκω ωστόσο λόγο γιατί είναι καλύτερο από ένα όχημα που κινείται με ηλεκτρική ενέργεια που παράχθηκε από ΑΠΕ.

Υποτίθεται πως σε μια μοντέρνα πόλη με δίκτυο φυσικού αερίου που χρησιμοποιείται για θέρμανση, μαγείρεμα, ζεστό νερό, καύσιμο ΜΕΚ, αντικαθίσταται το ΦΑ με βιοαέριο/βιομεθάνιο και τσουπ! η πόλη έγινε "πράσινη".

Μόνο που στις 1-2 δεκαετίες που μεσολάβησαν από τη σύλληψη του σχεδίου, βρεθήκαμε με φωτοβολταϊκά, αντλίες θερμότητας και ηλεκτροκίνηση (με μπαταρίες).

Όπως λένε.. το ποτάμι πίσω δεν γυρίζει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην Ελλάδα δεν πιστεύω να μπορούμε να πιάσουμε τόση μεγάλη παραγωγή βιοαερίου.

Συγγενικό πρόσωπο πάντως παράγει βιοαέριο στην κτηνοτροφική του μονάδα και τροφοδοτεί γεννήτρια ρεύματος για την κάλυψη των αναγκών της μονάδας και του νοικοκυριού. Μεγάλη επένδυση μεν, αλλά την έχει κάνει απόσβεση.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

52 λεπτά πριν, Doubt είπε

Υποτίθεται πως σε μια μοντέρνα πόλη με δίκτυο φυσικού αερίου που χρησιμοποιείται για θέρμανση, μαγείρεμα, ζεστό νερό, καύσιμο ΜΕΚ, αντικαθίσταται το ΦΑ με βιοαέριο/βιομεθάνιο και τσουπ! η πόλη έγινε "πράσινη".

 

Το δίκτυο ΦΑ στην Ελλάδα εκτός απο Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Λάρισα, και νομίζω Βόλο, απλά δεν υπάρχει. Οπότε πιο εύκολο είναι να πάμε στον ηλιο, που ήδη έχουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, @pnea1973 είπε

Το δίκτυο ΦΑ στην Ελλάδα εκτός απο Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Λάρισα, και νομίζω Βόλο, απλά δεν υπάρχει. Οπότε πιο εύκολο είναι να πάμε στον ηλιο, που ήδη έχουμε.

Έτσι ακριβώς. Η επένδυση για δίκτυο ΦΑ σε όλες τις πόλεις είναι πολύ μεγαλύτερη σε σχέση με το κόστος αναβάθμισης του δικτύου ηλεκτροδότησης/αποθήκευσης.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Doubt είπε

Έτσι ακριβώς. Η επένδυση για δίκτυο ΦΑ σε όλες τις πόλεις είναι πολύ μεγαλύτερη σε σχέση με το κόστος αναβάθμισης του δικτύου ηλεκτροδότησης/αποθήκευσης.

Επίσης υπάρχει η δυνατότητα παραγωγής και αποθήκευσης σε επίπεδο κατοικίας, όπου είναι φυσικά τεχνικά εφικτό, πχ σε μονοκατοικία.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, manolis940 είπε

Δεν βρίσκω ωστόσο λόγο γιατί είναι καλύτερο από ένα όχημα που κινείται με ηλεκτρική ενέργεια που παράχθηκε από ΑΠΕ.

μπαταρία και κατασκευή της

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 ώρες πριν, korakios είπε

μπαταρία και κατασκευή της

Είναι και πάλι πιο ωφέλιμο.

22 ώρες πριν, NT1G είπε

Υπάρχουν αναφορές για αυξημένα σωματίδια από τα λάστιχα λόγο μεγαλύτερου βάρους και μεγαλύτερης, άμεσης ροπής που προκαλούν πιο γρήγορα φθορά.

Για τι σωματίδια μιλάμε και πια είναι η πραγματική επιβάρυνση;

Επεξ/σία από manolis940
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 hours ago, NT1G said:

Υπάρχουν αναφορές για αυξημένα σωματίδια από τα λάστιχα λόγο μεγαλύτερου βάρους και μεγαλύτερης, άμεσης ροπής που προκαλούν πιο γρήγορα φθορά.

Δεν εχει διαφορα απο τα υπολοιπα αυτοκινητα. Εξαρταται καθαρα απο το πως οδηγεις. Αν δεις τα λαστιχα μου μετα απο 4 χρονια και 52000 χιλιομετρα θα καταλαβεις τι εννοω .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, gbras είπε

Δεν εχει διαφορα απο τα υπολοιπα αυτοκινητα. Εξαρταται καθαρα απο το πως οδηγεις. Αν δεις τα λαστιχα μου μετα απο 4 χρονια και 52000 χιλιομετρα θα καταλαβεις τι εννοω .

Επειδή όλοι οδηγούν όπως εσύ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 minutes ago, NT1G said:

Επειδή όλοι οδηγούν όπως εσύ.

Δεν οδηγουν ολοι οπως  εγω αλλα ειναι ασχετο αν το αυτοκινητο ειναι ηλεκτρικο η οχι. Αυτο ειναι το νοημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, gbras είπε

Δεν οδηγουν ολοι οπως  εγω αλλα ειναι ασχετο αν το αυτοκινητο ειναι ηλεκτρικο η οχι. Αυτο ειναι το νοημα.

Άλλη φθορά σε σκάφος με βάρος 1200 κιλά άλλη με 1800 λόγω μπαταριών για τα νορμάλ αυτοκίνητα που χρησιμοποιούνται από τον καθένα μας και όχι περίπτερα τύπου Cayenne, X5 και model X.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...