Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

8 minutes ago, papoys1 said:

Για τον κλιματισμό λέω που πρέπει να δουλεύει σε φουλ ρυθμό γιατί οι ταχύτητες σίγουρα ειναι μικρές. Κάποια στιγμή κάποιος ταξιτζής θα μιλήσει και θα μάθουμε.

Στο τέρμα το κλιμα του model 3 2021 καιει 3.5‐3.8 kwh. Απλα μαθηματικά ειναι συναρτηση της μπαταριας.

Αν πούμε λοιπόν οτι δουλεύει φουλ κ μονο φουλ για 5 ωρες συνεχόμενα  αρα ειναι 20 kwh. Φαντάζομαι ο ταρίφας θα χει long range τυπου 80αρα μπαταρια.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

18 hours ago, Jiakometi said:

Φαντάζομαι αυτό σου το συμπέρασμα πηγάζει από μεγάλη έρευνα και αρκετά στοιχεία, που ίσως θα μπορούσες να μοιραστείς μαζί μας. 
Δεν έχω τίποτε εναντίον των ΚΙΑ & ΤΟΥΟΤΑ …..

Απλώς θέλω να «ενημερωθώ» για την πηγή του συμπεράσματος …..

Έχουν βγει κατά καιρούς άρθρα για την αξιοπιστία των Tesla: https://caredge.com/guides/most-reliable-tesla-models-consumer-reports

Αλλά το συμπέρασμα βγαίνει κυρίως από προσωπική άποψη ή όπως λένε στο χωριό μου, trust me bro :)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, darkmatinee είπε

Έχουν βγει κατά καιρούς άρθρα για την αξιοπιστία των Tesla: https://caredge.com/guides/most-reliable-tesla-models-consumer-reports

Αλλά το συμπέρασμα βγαίνει κυρίως από προσωπική άποψη ή όπως λένε στο χωριό μου, trust me bro :)

Η ποιοτητα εσωτερικου εχει ανεβει δραματικα τα τελευταια χρονια , τουλαχιστον απ οσο εχω δει εγω απο κοντα.

Περσι ειχα παει στην εκθεση και ειχα μπει μεσα σε ενα model Y και μου ειχε μεινει ενα πλαστικο καπακι στο χερι οταν πηγα να ανοιξω τη πορτα...

Το Model 3 sr που εκανα test drive πριν κανα 3μηνο παντως εσωτερικα μου φανηκε αψογο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 hours ago, sndev said:

Στο τέρμα το κλιμα του model 3 2021 καιει 3.5‐3.8 kwh. Απλα μαθηματικά ειναι συναρτηση της μπαταριας.

Αν πούμε λοιπόν οτι δουλεύει φουλ κ μονο φουλ για 5 ωρες συνεχόμενα  αρα ειναι 20 kwh. Φαντάζομαι ο ταρίφας θα χει long range τυπου 80αρα μπαταρια.

Και σε δέκα δεκαπέντε λεπτά πέφτει στο 1...

Έχω κάνει δοκιμή με το id3 κι έμεινε για παραπάνω απο μια ώρα στον ήλιο, έχασα κάτω από το 5% δηλαδή 2-3 kwh.

Γενικά από τους γνωστούς μου ταρίφες πάνω από 300χλμ σε ένα δεκαωρο δεν κάνουν. Μια φορά που έτυχαν πολλά αεροδρόμια ξεπέρασαν οι δύο βάρδιες τα 400χλμ. Μια χαρά φτάνει ακόμα και το id3 με την 58αρα.

Μακάρι περισσότεροι να πάρουν ηλεκτρικό, από τα χωρίς dpf ταξακια 10ετιας που βγάζουν τέρατα...

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 minutes ago, filarhos said:

Και σε δέκα δεκαπέντε λεπτά πέφτει στο 1...

το ξερω αλλα για χαρη ευκολιας των κολλημένων δε το αναφερα. ας μείνουν να υπολογίζουν με 4kwh 

που να τους πεις οτι τα τεσλα έχουν αντλία θερμότητας κ η αντίστοιχη εξοικονόμηση σε κατανάλωση ειναι ακόμα μεγαλύτερη οσο είναι σε λειτουργεία. πιθανόν πλέον κ άλλες εταιρείες να το υιοθετήσανε 

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, darkmatinee είπε

Έχουν βγει κατά καιρούς άρθρα για την αξιοπιστία των Tesla: https://caredge.com/guides/most-reliable-tesla-models-consumer-reports

Αλλά το συμπέρασμα βγαίνει κυρίως από προσωπική άποψη ή όπως λένε στο χωριό μου, trust me bro :)

Αυτό το “predicted reliability” τα λέει όλα νομίζω …..

Ευχαριστω όπως και να έχει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, filarhos είπε

από τα χωρίς dpf ταξακια 10ετιας που βγάζουν τέρατα...

δε διαφωνώ σε αυτό (απο τη στιγμή που παραδεχόμαστε οτι δεν υπάρχει έλεγχος) , όμως πρέπει να γίνει και μελέτη με τους ρύπους για την κατασκευή της μπαταρίας ανα μοντέλο

2 ώρες πριν, filarhos είπε

Μακάρι περισσότεροι να πάρουν ηλεκτρικό

προς το παρών λίγοι ρισκάρουν , αργότερα θα γίνει υποχρεωτικό για νέα ταξί .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, korakios είπε

δε διαφωνώ σε αυτό (απο τη στιγμή που παραδεχόμαστε οτι δεν υπάρχει έλεγχος) , όμως πρέπει να γίνει και μελέτη με τους ρύπους για την κατασκευή της μπαταρίας ανα μοντέλο

 

Δεν είναι σωστό. Με την ίδια λογικη θα πρέπει να γίνει μελέτη για τους ρύπους κατά την κατασκευή του κινητήρα πετρελαίου κια να προστίθεται στους συνολικους ρύπους. 

Το ίδιο και με τους βενζίνη κινητήρες. 

 

Στην λειτουργία του οχήματος που εμείς ερχόμαστε σε επαφή το ηλεκτρικό έχει μηδέν ρύπους. 

Τα υπόλοιπα, ιδίως το diesel έχει κατά πολύ παραπάνω για το απλό λόγο που ειπώθηκε.. Όχι dpf. 

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, @pnea1973 είπε

Στην λειτουργία του οχήματος που εμείς ερχόμαστε σε επαφή το ηλεκτρικό έχει μηδέν ρύπους. 

ούτε καν

5 λεπτά πριν, @pnea1973 είπε

Δεν είναι σωστό. Με την ίδια λογικη θα πρέπει να γίνει μελέτη για τους ρύπους κατά την κατασκευή του κινητήρα πετρελαίου κια να προστίθεται στους συνολικους ρύπους. 

έλεγα για την μπαταρία συγκεκριμένα , αλλά σωστό και αυτό

6 λεπτά πριν, @pnea1973 είπε

Τα υπόλοιπα, ιδίως το diesel έχει κατά πολύ παραπάνω για το απλό λόγο που ειπώθηκε.. Όχι dpf. 

δε φταίει το diesel για το οτι κάποιοι είναι εγκληματίες και κάποιο άλλοι άχρηστοι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, korakios είπε

ούτε καν..... Κάτσε πίσω από ένα diesel  και πίσω από το ηλεκτρικό!!! 

έλεγα για την μπαταρία συγκεκριμένα , αλλά σωστό και αυτό

δε φταίει το diesel για το οτι κάποιοι είναι εγκληματίες και κάποιο άλλοι άχρηστοι...... Συμφωνώ απόλυτα. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 12/7/2024 στις 4:03 ΜΜ, korakios είπε

δε διαφωνώ σε αυτό (απο τη στιγμή που παραδεχόμαστε οτι δεν υπάρχει έλεγχος) , όμως πρέπει να γίνει και μελέτη με τους ρύπους για την κατασκευή της μπαταρίας ανα μοντέλο

Πρέπει να λάβουμε υπ' όψιν ότι είναι διαφορετικό να πετάμε τους ρύπους μας ταυτόχρονα. μέσα στην ίδια πόλη και διαφορετικό σε μία βιομηχανία εκτός αυτής. Δεν λέω ότι δεν επηρεάζεσαι απ' τα εκτός αλλά τα εντός έχουν πολύ μεγαλύτερο αντίκτυπο.

Στις 12/7/2024 στις 6:36 ΜΜ, korakios είπε

δε φταίει το diesel για το οτι κάποιοι είναι εγκληματίες και κάποιο άλλοι άχρηστοι

Στην ίδια λογική στηρίζεται και το dpf που προαναφέρθηκε, όπου κάνει αναγέννηση όταν έχεις διανύσει μεγάλες αποστάσεις έτσι ώστε μην εισπνέει ο κάθε περαστικός που συνάντησες τα καυσαέρια σου.

Τώρα το κατά πόσο είναι άχρηστοι έχω την ένσταση μου. Ο οδηγός ενός αυτοκινήτου τουλάχιστον στην Ελλάδα, δεν απαιτείται να γνωρίζει από μηχανολογία γύρω απ' το DPF ούτε καν βασικά πράγματα γύρω απ' την μόλυνση του περιβάλλοντος. Σε αυτές τις περιπτώσεις αναλαμβάνει το κράτος. Κατ' εμέ τα πετρέλαια με DPF είναι η χειρότερη επιλογή εντός πόλης, ενώ ένα ηλεκτρικό είναι πραγματικά μία πράσινη μετάβαση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, manolis940 είπε

Κατ' εμέ τα πετρέλαια με DPF είναι η χειρότερη επιλογή εντός πόλης,

εννοείται

4 ώρες πριν, manolis940 είπε

ενώ ένα ηλεκτρικό είναι πραγματικά μία πράσινη μετάβαση.

ούτε καν , βιομεθάνιο προς το παρών είναι το μόνο πράσινο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πράσινο ξεπρασινο ή κόκκινο από τα οχήματα που κυκλοφορούν το ηλεκτρικό κατά την χρήση του παράγει μηδέν ρύπους. 

Αρα κατά την κίνηση του επιβαρύνει πρακτικά με μηδέν ρύπους το μικρό περιβάλλον που κινείται. 

Μην λέμε τα ίδια και τα ίδια. 

Όπως και η ΑΘ θεωρείται μηδενικών  ρύπων κατά την λειτουργία της, έτσι και το ηλεκτρικό είναι μηδενικών ρύπων κατά την λειτουργία του. 

 

Και επίσης όλα αυτά είναι άσχετα με την προοπτική της ηλεκτροκινηση. 

Τίποτα δεν ειναι πραγματικά πράσινο, ούτε οι άνεμο γεννήτριες, ουτα τα ηλιακά ούτε τα ΦΒ. 

 

Επεξ/σία από @pnea1973
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, @pnea1973 είπε

Πράσινο ξεπρασινο ή κόκκινο από τα οχήματα που κυκλοφορούν το ηλεκτρικό κατά την χρήση του παράγει μηδέν ρύπους. 

Αρα κατά την κίνηση του επιβαρύνει πρακτικά με μηδέν ρύπους το μικρό περιβάλλον που κινείται. 

Μην λέμε τα ίδια και τα ίδια. 

Όπως και η ΑΘ θεωρείται μηδενικών  ρύπων κατά την λειτουργία της, έτσι και το ηλεκτρικό είναι μηδενικών ρύπων κατά την λειτουργία του. 

 

Και επίσης όλα αυτά είναι άσχετα με την προοπτική της ηλεκτροκινηση. 

Τίποτα δεν ειναι πραγματικά πράσινο, ούτε οι άνεμο γεννήτριες, ουτα τα ηλιακά ούτε τα ΦΒ. 

 

Μα νομίζω με την έννοια πράσινο κανείς δεν αναφέρετε σε μηδενικούς ρύπους κατά την παραγωγή του προϊόντος, αλλά κατά την χρήση του σε συγκεκριμένο περιβάλλον ή ότι το συνολικό αποτύπωμα θα είναι μικρότερο!

Δεν λέμε λοιπόν ότι ένα BVE κατά την παραγωγή δεν έχει αντίκτυπο στο περιβάλλον, είτε αναφερόμεναστε στα μέρη της μπαταρίας , του ηλεκτροκινητήρα, ακόμη και στο σασί, τις λαμαρίνες και τα πλαστικά. Όμως έχουμε καταφέρει κατά την κίνηση να μην "καπνίζει" τους περαστικούς και έτσι αποτελεί μία πράσινη λύση για την πόλη.

Δεν λέμε ότι η ηλεκτρική ενέργεια την οποία καταναλώνει ένα BVE δεν προέρχεται από λιγνίτη αλλά ότι πέραν των παραπάνω, υπάρχει η δυνατότητα να κινηθεί αποκλειστικά απ' τον αέρα και τον ήλιο, κάτι που οποιαδήποτε άλλη μορφή ενέργειας που γνωρίζουμε μέχρι σήμερα, δεν το κάνει!

Το ίδιο φυσικά ισχύει και για τις ίδιες τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Ναι φυσικά και η παραγωγή ενός φωτοβολταϊκού panel έχει ρύπους κατά την παραγωγή αλλά όταν φτιαχτεί θα παράξει ενέργεια μέσα στην πόλη χωρίς να αφήσει κάποιο αποτύπωμα πίσω της. Έτσι η ανάγκη μας από ένα λιγνητικό εργοστάσιο όλο και θα μειώνεται.  Αυτό είναι το πράσινο στο οποίο αναφερόμαστε και σε όχι ένα μέλλον που θα έχουμε μηδενικούς ρύπους αλλά σημαντικά μειωμένους.

20 ώρες πριν, korakios είπε

ούτε καν , βιομεθάνιο προς το παρών είναι το μόνο πράσινο

Ειλικρινά πρώτη φορά το ακούω το βιομεθάνιο αλλά με την πρώτη αναζήτηση που έκανα φαίνεται ότι κατά την παραγωγή που γίνεται από βιοαέριο ήδη προς το περιβάλλον εξατμίζεται CO2 και άλλοι ρύποι, όπως παρόμοια γίνεται και με την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από λιγνίτη. Έπειτα οι καυστήρες οι οποίοι χρησιμοποιούνται για την αποξήρανση αν και δεν έχω κάποια επίσημα στοιχεία αλλά φαντάζομαι ότι ενέργεια που χρειάζονται δεν είναι αμελητέα. Και πάλι αν χρησιμοποιήσεις παραγόμενη ενέργεια από Ανανεώσιμες πηγές, η μετατροπή από ηλεκτρική σε θερμική θα έχει τεράστιες απώλειες λόγο της θερμοδυναμικής.
Τέλος βλέπω ότι στο μείγμα θα παραμείνει μία ποσότητα CO2 της τάξης 2-6% που φυσικά αυτό το αυτοκίνητο θα το αφήσει στον αστικό ιστό. Για να κάνω μία σωστή σύγκριση με diesel θα πρέπει να γνωρίζουμε και την αποδοτικότητα του.

Δεν βρίσκω ωστόσο λόγο γιατί είναι καλύτερο από ένα όχημα που κινείται με ηλεκτρική ενέργεια που παράχθηκε από ΑΠΕ.

https://www.clarke-energy.com/el/applications/biomethane-renewable-natural-gas-rng/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...