Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, vasilllis είπε

Yποθετουμε δηλαδη ενα κοστος 8000€ στην δεκαετια για αλλαγη μπαταριας(μεσο ορο 10000χλμ)?

Θα σου πει οτι δεν παθαίνει τίποτα
Edit : με πρόλαβε !

Επεξ/σία από korakios
  • Απαντ. 4,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Salvation81 είπε

Βεβαια δεν βαζεις το ρευμα στην εξισωση που ειναι αρκετο ειδικα στο Ελλαντα.

Φορτίζω το ηλεκτρικό μου αποκλειστικά με μειωμένο τιμολόγιο (νυχτερινο). Το κόστος ανά 100km είναι κάτω από €1.5. Αν σου φαίνεται ακριβό, τότε μάλλον πουλάς νεφρά κάθε φορά που πας στο πρατήριο. Και ξαναφυτρώνουν...

Δημοσ.
Στις 4/1/2021 στις 5:46 ΜΜ, vamvakoolas είπε

 

 

11 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Βεβαια δεν βαζεις το ρευμα στην εξισωση που ειναι αρκετο ειδικα στο Ελλαντα. Αυτο δεν καταλαβαινει ο κοσμος, στο εξωτερικο οπως στην Αμερικη τα σκαει για τα καλα η Τεσλα και δεν πληρωνουν τιποτα (η σχεδον τιποτα). Σε αλλα Ευρωπαικα κρατη ουτως η αλλιως το ρευμα ειναι πολυ πιο φτηνο απο εδω οποτε τα κρατη καλυπτουν ενα μεγαλο κοστος. Εδω τι κοστος να καλυψει το κρατος που εχουμε απο τα πιο ακριβα ρευματα στην Ευρωπη;
Οσο για την μπαταρια 8.000ε η μεταχειρισμενη (και στην Μαλτα).

και αγγλια διαβασα τοσο εχουν.Αμρικη 5500€ https://www.mynissanleaf.com/viewtopic.php?f=27&t=30857&sid=e1fd6b1ab5a6a5b0dcfa488dcc568e2c&start=160

 

11 λεπτά πριν, Thanar είπε

Το κόστος αυτό ισχύει για το δικό μου, που είναι ήδη κοντά δεκαετίας. Και που ΔΕΝ θα το επομιστώ, καθώς το 86% μου αρκεί για αρκετά χρόνια ακόμη... Τα καινούρια ηλεκτρικά δεν έχουν ούτε καν 1% απομείωση χωρητικότητας μπαταρίας το χρόνο.

Κόστος συντήρησης ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο έχει ΜΗΔΕΝ. Μόνο λάστιχα, μάκτρα υαλοκαθαριστήρων και έλεγχοι αντιψυκτικού και υγρών φρένων.

Αρα στα 10 χρονια εχεις 0€ συντηρηση κινητηρα.Διαρκεια ζωης μπαταριας εχουν ολα ,Δεν μπορει να εχει 1% πτωση ,μιλαμε δηλαδη για διαρκεια ζωης 50 χρονια?Αναφερε καποιο καινουργιο να το ψαξουμε απο περιεργεια.

10 λεπτά πριν, Thanar είπε

Φορτίζω το ηλεκτρικό μου αποκλειστικά με μειωμένο τιμολόγιο (νυχτερινο). Το κόστος ανά 100km είναι κάτω από €1.5. Αν σου φαίνεται ακριβό, τότε μάλλον πουλάς νεφρά κάθε φορά που πας στο πρατήριο. Και ξαναφυτρώνουν...

η νυχτερινη kwh εχει 0,20€ αν θυμαμαι καλα,οποτε λες οτι καταναλωνεις  7kwh στα 100 χλμ?Aπο οτι ειδα οι μπαταριες ειναι 24kwh.Σε βγαζουν 100χλμ?

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, Thanar είπε

Φορτίζω το ηλεκτρικό μου αποκλειστικά με μειωμένο τιμολόγιο (νυχτερινο). Το κόστος ανά 100km είναι κάτω από €1.5. Αν σου φαίνεται ακριβό, τότε μάλλον πουλάς νεφρά κάθε φορά που πας στο πρατήριο. Και ξαναφυτρώνουν...

Καπου κανεις λαθος στους υπολογισμους σου, προσπαθησε ξανα. Επισης οταν θα το φορτιζεις στον δρομο παλι με νυχτερινο θα το φορτιζεις; Σε γενικες γραμμες θα ξερουμε τι και πως οταν φτασουμε σε ενα σημειο που τα πραγματα θα ειναι ετσι απο εκει και περα, οχι με υποθεσεις.

Μόλις τώρα, vasilllis είπε

 

και αγγλια διαβασα τοσο εχουν.Αμρικη 5500€ https://www.mynissanleaf.com/viewtopic.php?f=27&t=30857&sid=e1fd6b1ab5a6a5b0dcfa488dcc568e2c&start=160

 

Αρα στα 10 χρονια εχεις 0€ συντηρηση κινητηρα.Διαρκεια ζωης μπαταριας εχουν ολα ,Δεν μπορει να εχει 1% πτωση ,μιλαμε δηλαδη για διαρκεια ζωης 50 χρονια?Αναφερε καποιο καινουργιο να το ψαξουμε απο περιεργεια.

η νυχτερινη kwh εχει 0,20€ αν θυμαμαι καλα,οποτε λες οτι καταναλωνεις  7kwh στα 100 χλμ?Aπο οτι ειδα οι μπαταριες ειναι 24kwh.Σε βγαζουν 100χλμ?

Εδω με το Leaf πηγε Μαλτα τι ρωτας και εσυ; Μονο 100km;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, vasilllis είπε

η νυχτερινη kwh εχει 0,20€

νυχτερινή kWh από τον προμηθευτή μου €0.066. Αν βάλεις και όλα τα άλλα που κάθονται από πάνω στο νυχτερινό, φτάνουμε στα €0.11/kWh. Ο μέσος όρος κατανάλωσης που έχω εντός και πέριξ της πόλης είναι 14kWh/100km.

6 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Επισης οταν θα το φορτιζεις στον δρομο παλι με νυχτερινο θα το φορτιζεις;

Προς το παρόν, όλες οι φορτίσεις στο δρόμο πλην των ταχυφορτίσεων στην Ιόνια Οδό (όταν ανέβασα το αυτοκίνητο από Αθήνα) ήταν δωρεάν.

Εκτιμώ πως το κόστος φόρτισης όταν αρχίσουν οι προμηθευτές να χρεώνουν σωστά, θα έχει ταβάνι τα €0.24/kWh, τόσο είναι και ο μέσος όρος στην Ευρώπη. Με αυτή την τιμή, και υπολογίζοντας μια κατανάλωση 18kWh/100km για ταχύτητες αυτοκινητόδρομου, το κόστος για άνω των 300km ταξίδι (τα πρώτα 300km για ένα σύγχρονο ηλεκτρικό τα έχεις φορτίσει στο σπίτι), θα είναι €4.3/100km. Οι καθημερινές μετακινήσεις εξακολουθούν να κοστίζουν €1.5-€2 ανά 100km.

Επεξ/σία από Thanar
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Thanar είπε

νυχτερινή kWh από τον προμηθευτή μου €0.066. Αν βάλεις και όλα τα άλλα που κάθονται από πάνω στο νυχτερινό, φτάνουμε στα €0.11/kWh. Ο μέσος όρος κατανάλωσης που έχω εντός και πέριξ της πόλης είναι 14kWh/100km.

Προς το παρόν, όλες οι φορτίσεις στο δρόμο πλην των ταχυφορτίσεων στην Ιόνια Οδό (όταν ανέβασα το αυτοκίνητο από Αθήνα) ήταν δωρεάν.

Ακομα και αν πιλοτικα ειναι δωρεαν οπως λες φανταζεσαι να ειναι δωρεαν αν σε 10 χρονια οπως λες ολοι εχουν ηλεκτροκινητα;

Ξαναλεω, ολα ειναι υποθεσεις, ειδικα στην Ελλαδα. Επισης το λες και μονος σου, μεσα στην πολη το εχεις το αυτοκινητο, εξω προφανως και δεν καιει αυτα που υπολογιζεις πως καιει.

Οποτε αντι για να μιλας υποθετικα ολη την ωρα ασε να περασουν 10 χρονακια και βλεπουμε τι θα εχει γινει.

  • Like 1
Δημοσ.

Εγώ λέω αυτά που βλέπω τώρα στην περίπτωσή μου και για τις ανάγκες μου. Σε 10 χρόνια θα μας τα πεις εσύ, και δεν εκτιμώ πως θα απέχουν πολύ από τη δική μου εμπειρία...

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Thanar είπε

Εγώ λέω αυτά που βλέπω τώρα στην περίπτωσή μου και για τις ανάγκες μου. Σε 10 χρόνια θα μας τα πεις εσύ, και δεν εκτιμώ πως θα απέχουν πολύ από τη δική μου εμπειρία...

Ο μονος τροπος να παρω εγω ηλεκτρικο ειναι να βγαλουν κανενα ΣΠΟΡ γυρω στο 40αρι με 50αρι το πολυ. Αν οχι τοτε δεν παιζει να κανω το βημα και ας πληρωνω και 2 χιλιαρικα σημα τον χρονο πχ.

Οποτε οπως βλεπεις δεν ειμαι αρνητικος, απλα προς το παρον ολα τα ηλεκτρικα τα θεωρω μαπα (με εξαιρεσεις καποια σπορ που ειτε δεν ειναι 100% ηλεκτρικα ειτε κοστιζουν 200-500 χιλιαδες ευρω).

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Thanar είπε

νυχτερινή kWh από τον προμηθευτή μου €0.066. Αν βάλεις και όλα τα άλλα που κάθονται από πάνω στο νυχτερινό, φτάνουμε στα €0.11/kWh. Ο μέσος όρος κατανάλωσης που έχω εντός και πέριξ της πόλης είναι 14kWh/100km.

Προς το παρόν, όλες οι φορτίσεις στο δρόμο πλην των ταχυφορτίσεων στην Ιόνια Οδό (όταν ανέβασα το αυτοκίνητο από Αθήνα) ήταν δωρεάν.

Εκτιμώ πως το κόστος φόρτισης όταν αρχίσουν οι προμηθευτές να χρεώνουν σωστά, θα έχει ταβάνι τα €0.24/kWh, τόσο είναι και ο μέσος όρος στην Ευρώπη. Με αυτή την τιμή, και υπολογίζοντας μια κατανάλωση 18kWh/100km για ταχύτητες αυτοκινητόδρομου, το κόστος για άνω των 300km ταξίδι (τα πρώτα 300km για ένα σύγχρονο ηλεκτρικό τα έχεις φορτίσει στο σπίτι), θα είναι €4.3/100km. Οι καθημερινές μετακινήσεις εξακολουθούν να κοστίζουν €1.5-€2 ανά 100km.

καπου 200-250€ τον χρονο δηλαδη,οσο το κοστος συντηρησης θερμικου κινητηρα.

Οποτε εχουμε βενζινες για δεκα χρονια απο την μια και την μπαταρια απο την αλλη ή την πωληση του ηλεκτρικου οχηματος με πεθαμενη μπαταρια.Εχουμε καποια εκτιμηση για:

1.καταναλωση θερμικου leaf(Υπαρχει?)

2.Κοστος αγορας leaf δεκαετιας?

3.κοστος αγορας θερμικου δεκαετιας?

Επεξ/σία από vasilllis
Δημοσ.

Βλέπω τις ίδιες και τις ίδιες και τις ίδιες "απορίες". 
Κάποια ποστ από τα ίδια άτομα σε θέματα που ήδη θέσει και έχουν ξανά απαντηθεί με παραβολές και λινκ.
Αλλά προφανώς εάν κάποιος/οι πιστεύει ότι τα ηλεκτρικά είναι λάθος, είναι δύσκολο να καταλάβει με λογική και δεδομένα. 

 

 

  • Like 1
Δημοσ.
10 ώρες πριν, Salvation81 είπε

Ο μονος τροπος να παρω εγω ηλεκτρικο ειναι να βγαλουν κανενα ΣΠΟΡ γυρω στο 40αρι με 50αρι το πολυ. Αν οχι τοτε δεν παιζει να κανω το βημα και ας πληρωνω και 2 χιλιαρικα σημα τον χρονο πχ.

Άρα ένα model 3 performance είναι ιδανικό για σένα. €61000 τελική, βγάλε 6χιλ για την επιδότηση και είσαι πλέον ηλεκτροκίνητος με 0-100 στα 3.3".
Εναλλακτικά παίρνεις το long range, με 5χιλ κάτω και 4.4" στα 0-100, και σου μένουν και ψιλά για body kit.

Αν παραγγείλεις από το παρακάτω link, έχεις και 1500km δωρεάν για το πρώτο roadtrip:
https://www.tesla.com/el_GR/model3/design?referral=athanasios53005

Δημοσ.

Πολύ θα ήθελα ένα ηλεκτρικό για μέσα στην πόλη με αυτονομία ~200χλμ με χώρο για 4 άτομα. Έχω χώρο να το φορτίζω και έχω και το βενζινοκίνητο για οποιαδήποτε άλλη χρήση. 

Πάντως το ρεύμα στην Ελλάδα είναι ακριβό (με 11 και 19 λεπτά το νυχτερινό και ημερήσιο) και αν πάει περίπου 1,5€ τα 100χλμ αν δεν αξιοποιείς μεγάλο μέρος της αυτονομίας (δίκοπο μαχαίρι γιατί έτσι θέλεις πολλές ώρες φόρτισεις, ίσως και ημερήσια κατανάλωση άρα >1,5€) ίσως ένα υβριδικό (πχ toyota για μέσα στην πόλη μόνο εκτός καίει) να είναι καλύτερη επιλογή αφού στοιχίζει περίπου τα διπλά.

Θα το γράψω κι εδώ, μπορεί να μην μου αρέσει που μολύνω με το πετρέλαιο μου αλλά καταναλώσεις 3,5-6,5€/100χλμ σε όλες τις συνθήκες (τιμές 1,2€/λίτρο) και με δεδομένο την τιμή αγοράς (~13χιλ€) η απόσβεση έρχεται πολύ αργά για ηλεκτρικό ή υβριδικό. ΤΟ έγραψε και κάποιος άλλος πριν: Όταν με το καλό αγοράζεις καινούριο ηλεκτρικό super mini με 15χιλ€ (ίδια τιμή με τα συμβατικά) και έχει αυτονομία ~300χλμ τότε θα είναι η καλύτερη επιλογή. 

 

Άσχετο: Ναι συγκεκριμένα η scoda αλλά κι άλλες εταιρίες πουλάνε και έχουν τιμοκατάλογο για αγορά ολόκληρου κινητήρα καινούριου και πολλές φορές και μεταχειρισμένων. (π.χ. κινητήρας φ.α. 3500€ καινούριος από το εργοστάσιο)

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, SchinasN είπε

@filarhos το 500e 3+1 σε καλύπτει ;

Με υπέρκαλύπτει και μου αρέσει! Αλλά πριν 5 χρόνια κάναμε δύο αγορές με πλάνο ~15 ετίας οπότε εκτός απροόπτου, δεν θα ψάξω για αυτοκίνητο πριν το 2030. 

Γενικά πάει πολύ καλά η αγορά γιατί η διαφορά με το απλό είναι 7-8χιλ€ οπότε σε μερικά χρόνια ίσως εξισωθεί... 

Επεξ/σία από filarhos

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...