Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 4,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Υπάρχουν, αλλά σαφώς όχι πολλά. 
Έχω έχει δυο - τρία  στον δρόμο, και έτυχε να χρησιμοποιήσω ένα από το αεροδρόμιο μέχρι το σπίτι. 

11 λεπτά πριν, darkmatinee είπε

Να ρωτήσω, έχετε και στην Αθήνα ταξί Tesla ή η Πάτρα είναι στην πρωτοπορία;; 

 

Επεξ/σία από Jiakometi
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, darkmatinee είπε

Να ρωτήσω, έχετε και στην Αθήνα ταξί Tesla ή η Πάτρα είναι στην πρωτοπορία;; 

Εχω δει και Tesla και kia EV6 και περιεργως ενα toyota bz4x

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 minutes ago, Jiakometi said:

Υπάρχουν, αλλά σαφώς όχι πολλά. 
Έχω έχει δυο - τρία  στον δρόμο, και έτυχε να χρησιμοποιήσω ένα από το αεροδρόμιο μέχρι το σπίτι. 

 

8 minutes ago, Ntinaras said:

Εχω δει και Tesla και kia EV6 και περιεργως ενα toyota bz4x

 

Μου κάνει εντύπωση να δώσεις τόσα λεφτά για ταξί. Πάρε ηλεκτρικό αλλά κάποιο MG ή τπτ άλλο... Τι Tesla

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, darkmatinee είπε

 

Μου κάνει εντύπωση να δώσεις τόσα λεφτά για ταξί. Πάρε ηλεκτρικό αλλά κάποιο MG ή τπτ άλλο... Τι Tesla

 

Κατ αρχην τα ταξι φτανουν τα 22.500 επιδοτησης

επισης οταν παιρνεις ταξι, χρειαζεσαι κατι επαγγελματικο και καλο.

Γι αυτο οι μισοι εχουν Mercedes.

Επισης τα MG4 δεν εχουν χωρους, ειναι πολυ μικρα για ταξι.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, darkmatinee είπε

 

Μου κάνει εντύπωση να δώσεις τόσα λεφτά για ταξί. Πάρε ηλεκτρικό αλλά κάποιο MG ή τπτ άλλο... Τι Tesla

Δεν είναι ακριβότερα να τα αγοράσει κάνεις από ένα συμβατικό (θερμικο), όχημα. 
Υπάρχει σχετικά μεγάλη επιδότηση (μέχρι € 22.000,  δες εδώ ). 
Οπότε γιατί όχι ? 
 

Γράψαμε ταυτόχρονα με τον @Ntinaras και «τρακάραμε». 

Επεξ/σία από Jiakometi
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 minutes ago, Ntinaras said:

 

Κατ αρχην τα ταξι φτανουν τα 22.500 επιδοτησης

επισης οταν παιρνεις ταξι, χρειαζεσαι κατι επαγγελματικο και καλο.

Γι αυτο οι μισοι εχουν Mercedes.

Επισης τα MG4 δεν εχουν χωρους, ειναι πολυ μικρα για ταξι.

22 minutes ago, Jiakometi said:

Δεν είναι ακριβότερα να τα αγοράσει κάνεις από ένα συμβατικό (θερμικο), όχημα. 
Υπάρχει σχετικά μεγάλη επιδότηση (μέχρι € 22.000,  δες εδώ ). 
Οπότε γιατί όχι ? 
 

Γράψαμε ταυτόχρονα με τον @Ntinaras και «τρακάραμε». 

Δεν ήξερα ότι είναι τόση μεγάλη η επιδότηση. Τότε, καλά κάνουν και παίρνουν πιο ακριβά ηλεκτρικά, θα τους μείνουν και περισσότερο ;) (τα KIA & τα Toyota, όχι τα Tesla 😈).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

51 λεπτά πριν, Jiakometi είπε

Δεν είναι ακριβότερα να τα αγοράσει κάνεις από ένα συμβατικό (θερμικο), όχημα. 
Υπάρχει σχετικά μεγάλη επιδότηση (μέχρι € 22.000,  δες εδώ ). 
Οπότε γιατί όχι ? 

ανταλλακτικά , κόστος μικτής

σε ~2χρόνια μόνο ηλεκτρικά θα είναι τα νέα ταξί λόγω ανάπτυξης επομένως όσοι ενδιαφέρονται προλαβαίνουν να πάρουν αέριο ή υβριδικό και να το κάνουν αέριο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, darkmatinee είπε

παίρνουν πιο ακριβά ηλεκτρικά, θα τους μείνουν και περισσότερο ;) (τα KIA & τα Toyota, όχι τα Tesla 😈)

Φαντάζομαι αυτό σου το συμπέρασμα πηγάζει από μεγάλη έρευνα και αρκετά στοιχεία, που ίσως θα μπορούσες να μοιραστείς μαζί μας. 
Δεν έχω τίποτε εναντίον των ΚΙΑ & ΤΟΥΟΤΑ …..

Απλώς θέλω να «ενημερωθώ» για την πηγή του συμπεράσματος …..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για επαρχία κάκι λέει αλλά για Αθήνα;;

Με 40 και 45 θερμοκρασία και την  κίνηση πόσο αυτονομία θα έχουν;; Θα δουλεύεις 5-6 ώρες μπορεί και λιγότερο και θα πρέπει να  πας για φόρτιση;;; Ή θα δουλεύουν με ανοιχτά παράθυρα. Τέλος πάντων ο χρόνος θα δείξει. Αν συμφέρουν  θα δούμε σύντομα πολλά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Για επαρχία κάκι λέει αλλά για Αθήνα;;

Με 40 και 45 θερμοκρασία και την  κίνηση πόσο αυτονομία θα έχουν;; Θα δουλεύεις 5-6 ώρες μπορεί και λιγότερο και θα πρέπει να  πας για φόρτιση;;; Ή θα δουλεύουν με ανοιχτά παράθυρα. Τέλος πάντων ο χρόνος θα δείξει. Αν συμφέρουν  θα δούμε σύντομα πολλά.

Αμα βγαζει 500-600χλμ αυτονομια, σημαινει πως για να τελειωσει η μπαταρια σε 5-6 ωρες, να πηγαινεις με 100χλμ μεσα στη πολη συνεχεια. Ή ο κλιματισμος να καιει περισσοτερο ανα ωρα απ οτι τα μοτερ για να κινησουν το αυτοκινητο με 100χλμ, κατι που δεν ισχυει προφανως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Αμα βγαζει 500-600χλμ αυτονομια, σημαινει πως για να τελειωσει η μπαταρια σε 5-6 ωρες, να πηγαινεις με 100χλμ μεσα στη πολη συνεχεια. Ή ο κλιματισμος να καιει περισσοτερο ανα ωρα απ οτι τα μοτερ για να κινησουν το αυτοκινητο με 100χλμ, κατι που δεν ισχυει προφανως.

Για τον κλιματισμό λέω που πρέπει να δουλεύει σε φουλ ρυθμό γιατί οι ταχύτητες σίγουρα ειναι μικρές. Κάποια στιγμή κάποιος ταξιτζής θα μιλήσει και θα μάθουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...