Burgos Δημοσ. 6 Ιουλίου Δημοσ. 6 Ιουλίου Στις 5/7/2024 στις 5:37 ΜΜ, basilis_k6 είπε πολυς κοσμος θα επαιρνε χατς αλλα δεν υπαρχουν. κυριολεκτικα μεχρι και τα αμαξια τυπου πολο εχουν αντικατασταθει απο μικρα τετραγωνα ανουσια suvακια. για τα sedan λογικο, δεν εχουν κανενα πλεονέκτημα απεναντι στα 5θυρα αλλα και αυτα τα εχουν καταργησει. ο κοσμος μια χαρα θα αγοραζε αλλα οι επιλογες ειναι ελαχιστες ενω σε suv ειναι εκατονταδες σε χιλιαδες εκδοσεις. Polo, Corsa, 208, Ibiza, Yaris, Golf, Focus, 308, Corolla, Leon, BMW 1, Mini, i20, i30 και σίγουρα ξεχνάω αρκετά ακόμα. Τα sedan ήταν πάντα άχρηστα και άβολα και καλώς εξαφανίστηκαν. Αυτά που αξίζει να υπάρχουν, υπάρχουν ακόμα. Και η BMW βγάζει sedan και η Mercedes και η Audi και η Lexus, υπάρχουν και τα Octavia, Superb, υπάρχει η Corolla κλπ. Θέλεις ηλεκτρικά που είναι και το θέμα του τόπικ; Corsa e, Astra e, 208 e, Golf e, id3, Cupra born, BYD Atto, BYD seal, Tesla 3, BMW i4, i5, i7, Merc EQE, EQS, Taycan. Ότι θες βρίσκεις.
zio10 Δημοσ. 6 Ιουλίου Δημοσ. 6 Ιουλίου Υπάρχει όμως μια τάση που σε μεγάλο βαθμό διαμορφώνει και τις πωλήσεις. Πιο παλιά κάποιος που ήθελε ένα μεγάλο οικογενειακό θα έβλεπε 10 σεντάν και 1-2 άλλες επιλογές, άρα πολύ πιθανό η επιλογή του να ήταν σεντάν. Τώρα θα δει 10 suv και 1-2 άλλες επιλογές, άρα στατιστικά μάλλον θα πάρει suv. Το ίδιο θα γίνει σε λίγο και τα ηλεκτρικά, θα πηγαίνεις να πάρεις καινούργιο αμάξι, θα βλέπεις σε όλες τις αντιπροσωπείες ηλεκτρικά, ε τι θα πάρεις;
SaFiS Δημοσ. 6 Ιουλίου Δημοσ. 6 Ιουλίου 40 minutes ago, Red_Bear said: Προσωπικά, θέλω το οποιοδηποτε οχημα μου να μου ανεβάζει την αδρεναλίνη καθε φορά που το οδηγώ. Αυτό εξυπακούεται αλλά και το οπτικό κομμάτι είναι επίσης σημαντικό...
basilis_k6 Δημοσ. 7 Ιουλίου Δημοσ. 7 Ιουλίου 1 ώρα πριν, Burgos είπε Polo, Corsa, 208, Ibiza, Yaris, Golf, Focus, 308, Corolla, Leon, BMW 1, Mini, i20, i30 και σίγουρα ξεχνάω αρκετά ακόμα. Τα sedan ήταν πάντα άχρηστα και άβολα και καλώς εξαφανίστηκαν. Αυτά που αξίζει να υπάρχουν, υπάρχουν ακόμα. Και η BMW βγάζει sedan και η Mercedes και η Audi και η Lexus, υπάρχουν και τα Octavia, Superb, υπάρχει η Corolla κλπ. Θέλεις ηλεκτρικά που είναι και το θέμα του τόπικ; Corsa e, Astra e, 208 e, Golf e, id3, Cupra born, BYD Atto, BYD seal, Tesla 3, BMW i4, i5, i7, Merc EQE, EQS, Taycan. Ότι θες βρίσκεις. η κορολα ειναι 1,8L και το golf στα 30 χιλιαρικα. bmw και mini ακομα παραπανω. γιαυτο γεμισε ο κοσμος με yaris cross. το ι30 ειναι decent επιλογη και γιαυτο πουλαει επισης. στα λεφτα που ψωνιζουν οι περισσοτεροι ειναι ελαχιστες. η οκταβια παντως απορω που δεν πουλαει. ισως δεν ξερω εγω το λογο αλλα μου φαινεται πολυ ωραιο 5θυρο. 1
dtk-386 Δημοσ. 7 Ιουλίου Δημοσ. 7 Ιουλίου (επεξεργασμένο) Eδώ έχει ένα ωραίο summarize 1+ έτους του MG4. Κάπου ο χρήστης λέει ότι στους 13 μήνες η υγεία της μπαταρίας του είναι στο 96% και ότι του είπαν στο service της μάρκας ότι αν πάει στο 80% πρέπει να πάει εκεί να του την αντικαταστήσουν χωρίς όμως να του πουν κόστος γιατί λέει ούτε οι ίδιοι ξέρουν προς το παρόν. Αν λέω ΑΝ πάει αναλογικά η πτώση της μπαταρίας (ένα υποθετικό σενάριο) τότε έχει πιθανή διάρκεια ζωής 5 χρόνια? Επεξ/σία 7 Ιουλίου από dtk-386
Red_Bear Δημοσ. 7 Ιουλίου Δημοσ. 7 Ιουλίου 12 ώρες πριν, zio10 είπε Υπάρχει όμως μια τάση που σε μεγάλο βαθμό διαμορφώνει και τις πωλήσεις. Πιο παλιά κάποιος που ήθελε ένα μεγάλο οικογενειακό θα έβλεπε 10 σεντάν και 1-2 άλλες επιλογές, άρα πολύ πιθανό η επιλογή του να ήταν σεντάν. Τώρα θα δει 10 suv και 1-2 άλλες επιλογές, άρα στατιστικά μάλλον θα πάρει suv. Προσωπικά, αν πάω σε μια έκθεση που έχει ΕΝΑ sedan και 20 SUV θα κοιτάξω ΜΟΝΟ το sedan. Στα SUV ουτε μια ματιά ! Προϊόντα marketing (και ματαιοδοξίας -μεγάλο, ψηλό, πολυτελές-), μην έχοντας καμμία σχέση με σπορ οδικη συμπεριφορά, δεν μου έκαναν ποτέ το παραμικρό κλικ, ακομα και τα προκλητικά σπορ του είδους (Cayenne, X6, κλπ ματαιοδοξίες). Μονο τα πραγματικά all terrain μου αρέσουν και θαυμάζω (Land Rover, Toyota Land Cruiser κλπ) 2
kostasgr78 Δημοσ. 7 Ιουλίου Μέλος Δημοσ. 7 Ιουλίου 1 ώρα πριν, dtk-386 είπε Eδώ έχει ένα ωραίο summarize 1+ έτους του MG4. Κάπου ο χρήστης λέει ότι στους 13 μήνες η υγεία της μπαταρίας του είναι στο 96% και ότι του είπαν στο service της μάρκας ότι αν πάει στο 80% πρέπει να πάει εκεί να του την αντικαταστήσουν χωρίς όμως να του πουν κόστος γιατί λέει ούτε οι ίδιοι ξέρουν προς το παρόν. Αν λέω ΑΝ πάει αναλογικά η πτώση της μπαταρίας (ένα υποθετικό σενάριο) τότε έχει πιθανή διάρκεια ζωής 5 χρόνια? Όπως έγραφα μερικές σελίδες πριν, οι τωρινές πιο προσιτές λύσεις ηλεκτροκίνησης στη χώρα μας (κάτω των 30.000 ευρώ μέτα την επιδότηση) έχουν σοβαρό ερώτημα αξιοπιστίας για το μέλλον, που μένει να απαντηθεί. Ως εκ τούτου, ένας που δεν θέλει να παίξει ζαριά στην επιλογή κατασκευαστή, φεύγει πολύ παραπάνω σε τιμή, άρα ακόμα η ηλεκτροκίνηση είναι απρόσιτη για τη μέση ελληνική οικογένεια. Σε συζητήσεις κατόχων του εξωτερικού ήδη έχουν αναφερθεί αρκετά θέματα με το MG4, που στην παρούσα φάση διαφημίζεται ως η πιο προσιτή επιλογή στη χώρα μας. 1
SaFiS Δημοσ. 7 Ιουλίου Δημοσ. 7 Ιουλίου Τι εγγυηση δινει η MG στην μπαταρια και μιλανε για αλλαγη / χρεωση στο 80% ??
dtk-386 Δημοσ. 7 Ιουλίου Δημοσ. 7 Ιουλίου δεν ξέρω η εγγύηση αν την αφορά μιας και θεωρείται φυσιολογική φθορά, δεν είναι ότι στο πρώτο εξάμηνο έχει αυτονομία 50 χλμ.... επίσης ο τύπος είναι Ταυλάνδη.
Ntinaras Δημοσ. 7 Ιουλίου Δημοσ. 7 Ιουλίου 13 ώρες πριν, dtk-386 είπε Eδώ έχει ένα ωραίο summarize 1+ έτους του MG4. Κάπου ο χρήστης λέει ότι στους 13 μήνες η υγεία της μπαταρίας του είναι στο 96% και ότι του είπαν στο service της μάρκας ότι αν πάει στο 80% πρέπει να πάει εκεί να του την αντικαταστήσουν χωρίς όμως να του πουν κόστος γιατί λέει ούτε οι ίδιοι ξέρουν προς το παρόν. Αν λέω ΑΝ πάει αναλογικά η πτώση της μπαταρίας (ένα υποθετικό σενάριο) τότε έχει πιθανή διάρκεια ζωής 5 χρόνια? Απ οτι λενε οι περισσοτεροι, η πτωση δεν ειναι γραμμικη... 1
zio10 Δημοσ. 8 Ιουλίου Δημοσ. 8 Ιουλίου 12 ώρες πριν, Red_Bear είπε Προσωπικά, αν πάω σε μια έκθεση που έχει ΕΝΑ sedan και 20 SUV θα κοιτάξω ΜΟΝΟ το sedan. Στα SUV ουτε μια ματιά ! Προϊόντα marketing (και ματαιοδοξίας -μεγάλο, ψηλό, πολυτελές-), μην έχοντας καμμία σχέση με σπορ οδικη συμπεριφορά, δεν μου έκαναν ποτέ το παραμικρό κλικ, ακομα και τα προκλητικά σπορ του είδους (Cayenne, X6, κλπ ματαιοδοξίες). Μονο τα πραγματικά all terrain μου αρέσουν και θαυμάζω (Land Rover, Toyota Land Cruiser κλπ) Εντάξει εσύ μπορεί να ξέρεις ακριβώς τι θέλεις αλλά η πλειοψηφία δεν ξέρω αν είναι έτσι.
kostasgr78 Δημοσ. 8 Ιουλίου Μέλος Δημοσ. 8 Ιουλίου Τ. Θεοχαράκης: «Οι καταναλωτές δυσκολεύονται στη μετάβαση για EV» https://4drivers.gr/anthropi/t-theocharakis-oi-katanalotes-dyskolevontai-sti-metavasi-gia-ev/
Ntinaras Δημοσ. 8 Ιουλίου Δημοσ. 8 Ιουλίου 29 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε Τ. Θεοχαράκης: «Οι καταναλωτές δυσκολεύονται στη μετάβαση για EV» https://4drivers.gr/anthropi/t-theocharakis-oi-katanalotes-dyskolevontai-sti-metavasi-gia-ev/ Μια χαρα τα πανε, απλα δεν παιρνουν ηλεκτρικα nissan. 2 4
doctorkostis Δημοσ. 8 Ιουλίου Δημοσ. 8 Ιουλίου 9 minutes ago, Ntinaras said: Μια χαρα τα πανε, απλα δεν παιρνουν ηλεκτρικα nissan. Σωστός. Nissan Leaf, αυτοκίνητο του 2018 με τιμές αντίστοιχες με το BYD και το Ariya που είναι ακριβότερο από το αντίστοιχο Tesla. Αυτά, δεν έχει κάτι άλλο. Η Nissan δεν είναι ανταγωνιστική στα EVs. 2
gbras Δημοσ. 9 Ιουλίου Δημοσ. 9 Ιουλίου 14 hours ago, doctorkostis said: Σωστός. Nissan Leaf, αυτοκίνητο του 2018 με τιμές αντίστοιχες με το BYD και το Ariya που είναι ακριβότερο από το αντίστοιχο Tesla. Αυτά, δεν έχει κάτι άλλο. Η Nissan δεν είναι ανταγωνιστική στα EVs. Σε τιποτα που παραγεται μαζικα δεν ειναι ανταγωνιστικοι.. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα