Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, kostasgr78 είπε

Πάμε να δούμε και μια άλλη ανάγνωση όμως.

Αυτά τα νούμερα δεν αποτυπώνουν ποιοτικούς δείκτες διαστασιολόγησης δικτύου φορτιστών.

Για παράδειγμα, τί έχουμε να πούμε για το ότι στον κλειστό αυτοκινητόδρομο της Εγνατίας δεν υπάρχει ουσιώδης κάλυψη με ταχυφορτιστές εντός;

Τί έχουμε να πούμε ότι πρέπει να βγεις από την Εγνατία και να ξαναμπείς, για να φορτίσεις στις κοντινές πόλεις;
Τί έχουμε να πούμε ότι ακόμα και που θα βγεις και θα ξαναμπείς, υπάρχει τεράστια απόσταση ταχυφορτιστών, π.χ. Βέροια και μετά ξανά στα Ιωάννινα; (βγάζω την Κοζάνη που το μπες-βγες δεν είναι κοντινό από τον κόμβο)

Τί έχουμε να πούμε που σκάει κάποιος στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας και έχει ένα ταχυφορτιστή και μόνο;

Αν αξιολογήσουμε τέτοια θέματα, σίγουρα είμαστε πιο κάτω από αυτό που αποτυπώνουν οι γενικοί αριθμοί που κάνουν μια απλή διαίρεση ανά πληθυσμό και χιλιόμετρο και για φορτιστές εκτός αυτοκινητόδρομων.

  • Like 1
  • Απαντ. 4,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Πάμε να δούμε και μια άλλη ανάγνωση όμως.

Αυτά τα νούμερα δεν αποτυπώνουν ποιοτικούς δείκτες διαστασιολόγησης δικτύου φορτιστών.

Για παράδειγμα, τί έχουμε να πούμε για το ότι στον κλειστό αυτοκινητόδρομο της Εγνατίας δεν υπάρχει ουσιώδης κάλυψη με ταχυφορτιστές εντός;

Τί έχουμε να πούμε ότι πρέπει να βγεις από την Εγνατία και να ξαναμπείς, για να φορτίσεις στις κοντινές πόλεις;
Τί έχουμε να πούμε ότι ακόμα και που θα βγεις και θα ξαναμπείς, υπάρχει τεράστια απόσταση ταχυφορτιστών, π.χ. Βέροια και μετά ξανά στα Ιωάννινα; (βγάζω την Κοζάνη που το μπες-βγες δεν είναι κοντινό από τον κόμβο)

Τί έχουμε να πούμε που σκάει κάποιος στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας και έχει ένα ταχυφορτιστή και μόνο;

Αν αξιολογήσουμε τέτοια θέματα, σίγουρα είμαστε πιο κάτω από αυτό που αποτυπώνουν οι γενικοί αριθμοί που κάνουν μια απλή διαίρεση ανά πληθυσμό και χιλιόμετρο και για φορτιστές εκτός αυτοκινητόδρομων.

Καλά αυτό για την Εγνατία ισχύει και για ΜΕΚ. Έχει μόνο ένα ΣΕΑ από Ηγουμενίτσα μέχρι Αλεξανδρούπολη οπότε ότι αυτοκίνητο και να έχεις πρέπει να βγεις από την Εγνατία για εφοδιασμό. Η Βέροια είναι ίσως η μόνη πόλη που μπαίνεις και βγαίνεις γρήγορα και εκεί  κοντά έγινε ο μόνος ΣΕΑ. Μιλάμε για σοβαρό σχεδιασμό δρόμου.

  • Like 2
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Burgos είπε

Καλά αυτό για την Εγνατία ισχύει και για ΜΕΚ. Έχει μόνο ένα ΣΕΑ από Ηγουμενίτσα μέχρι Αλεξανδρούπολη οπότε ότι αυτοκίνητο και να έχεις πρέπει να βγεις από την Εγνατία για εφοδιασμό. Η Βέροια είναι ίσως η μόνη πόλη που μπαίνεις και βγαίνεις γρήγορα και εκεί  κοντά έγινε ο μόνος ΣΕΑ. Μιλάμε για σοβαρό σχεδιασμό δρόμου.

Ναι, μόνο που με θερμικό δεν έχεις πρόβλημα αυτονομίας σε αυτά τα χιλιόμετρα. 🤣

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Ναι, μόνο που με θερμικό δεν έχεις πρόβλημα αυτονομίας σε αυτά τα χιλιόμετρα. 🤣

Το αστειο που ειναι?

Δημοσ.
3 ώρες πριν, kostasgr78 είπε

Ναι, μόνο που με θερμικό δεν έχεις πρόβλημα αυτονομίας σε αυτά τα χιλιόμετρα. 🤣

Εξαρτάται το θερμικό και την ταχύτητα 

  • Thanks 1
Δημοσ.

Να, αυτά δεν μπορώ στις συζητήσεις για την ηλεκτροκίνηση.

Δημιούργησα πριν χρόνια το θέμα, είμαι έτοιμος να περάσω σε ηλεκτρικό στο ένα οικογενειακό (πόλης και κοντινά υπεραστικά), αν είχα τα χρήματα πιθανόν να περνούσα και σε μεγαλύτερο ηλεκτρικό για το μεγάλο οικογενειακό υπεραστικών αποστάσεων (όπως και αν είχα υποστήριξη σε τοπικό service) ...

... ξεκινάμε να λέμε τον προβληματισμό μας για ένα αυτοκινητόδρομο σαν την Εγνατία που θα έπρεπε να είναι γαζωμένος από ταχυφορτιστές (και απέχει πολύ από αυτό), απλά για να τεκμηριώσουμε που ενοχλήθηκε ο κύριος για την μεγάλη προσβολή που χρησιμοποιήσαμε τη λέξη «σημαντικά» στο μικρότερο δίκτυο φορτιστών στην Ελλάδα ...

... και αρχίζουν οι ανούσιες αναλύσεις για το ότι και βενζινάδικα δεν έχει στην Εγνατία (λες και τα χρειάζεσαι και αν χρειαστείς ένα, έχει σε ΣΕΑ εντός αυτοκινητόδρομου), ενώ εδώ συζητάμε τον προβληματισμό μας να πάρουμε ηλεκτρικό και να ταξιδέψουμε στην Εγνατία και θα μείνουμε χωρίς να κάνουμε στάση, όπως έχουμε μάθει να μη κάνουμε ή όταν βιαζόμαστε.

Στο παρασκήνιο αρχίζουν και τα «αν είστε haters κλπ κλπ κλπ κλπ κλπ κλπ» λες και είχαμε καμία φαγούρα να ασχολούμαστε με τις στρατοπεδικές προσεγγίσεις που όποιος τολμήσει και πει τον προβληματισμό του, τον χώνουμε στο χαράκωμα των αντιπάλων.

Σεβαστείτε τον προβληματισμό αυτών που δεν είναι αρνητές ηλεκτροκίνησης, αλλά ούτε γουστάρουν να κάνουν στάση για καφέ με το ζόρι για να φορτίσουν «Σιγά φίλε, δεν θα σταματούσες να ξεκουραστείς;».

Καθένας με τις επιλογές του. Έτσι κι αλλιώς, αργότερα ή γρηγορότερα οι περισσότεροι θα πάρουν ηλεκτρικό.

Μετά πού θα πάει το χαράκωμα; Γιατί μένετε με τα ηλεκτρικά αρνητές υδρογονοκίνησης;

  • Like 1
Δημοσ.

Παιδιά καλησπέρα,

Γνωρίζετε μήπως αν στο κινούμαι ηλεκτρικά 3 μπορεί κάποιος να εγκαταστήσει κάποιον φορτιστή πλην των εγκεκριμένων; https://kinoumeilektrika3.gov.gr/files/FORTISTES-KH3.pdf?download=false Βλέπω της τεσλα δεν ειναι σε αυτή τη λίστα και μου κάνει εντύπωση...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, kostasgr78 είπε

Να, αυτά δεν μπορώ στις συζητήσεις για την ηλεκτροκίνηση.

Δημιούργησα πριν χρόνια το θέμα, είμαι έτοιμος να περάσω σε ηλεκτρικό στο ένα οικογενειακό (πόλης και κοντινά υπεραστικά), αν είχα τα χρήματα πιθανόν να περνούσα και σε μεγαλύτερο ηλεκτρικό για το μεγάλο οικογενειακό υπεραστικών αποστάσεων (όπως και αν είχα υποστήριξη σε τοπικό service) ...

... ξεκινάμε να λέμε τον προβληματισμό μας για ένα αυτοκινητόδρομο σαν την Εγνατία που θα έπρεπε να είναι γαζωμένος από ταχυφορτιστές (και απέχει πολύ από αυτό), απλά για να τεκμηριώσουμε που ενοχλήθηκε ο κύριος για την μεγάλη προσβολή που χρησιμοποιήσαμε τη λέξη «σημαντικά» στο μικρότερο δίκτυο φορτιστών στην Ελλάδα ...

... και αρχίζουν οι ανούσιες αναλύσεις για το ότι και βενζινάδικα δεν έχει στην Εγνατία (λες και τα χρειάζεσαι και αν χρειαστείς ένα, έχει σε ΣΕΑ εντός αυτοκινητόδρομου), ενώ εδώ συζητάμε τον προβληματισμό μας να πάρουμε ηλεκτρικό και να ταξιδέψουμε στην Εγνατία και θα μείνουμε χωρίς να κάνουμε στάση, όπως έχουμε μάθει να μη κάνουμε ή όταν βιαζόμαστε.

Στο παρασκήνιο αρχίζουν και τα «αν είστε haters κλπ κλπ κλπ κλπ κλπ κλπ» λες και είχαμε καμία φαγούρα να ασχολούμαστε με τις στρατοπεδικές προσεγγίσεις που όποιος τολμήσει και πει τον προβληματισμό του, τον χώνουμε στο χαράκωμα των αντιπάλων.

Σεβαστείτε τον προβληματισμό αυτών που δεν είναι αρνητές ηλεκτροκίνησης, αλλά ούτε γουστάρουν να κάνουν στάση για καφέ με το ζόρι για να φορτίσουν «Σιγά φίλε, δεν θα σταματούσες να ξεκουραστείς;».

Καθένας με τις επιλογές του. Έτσι κι αλλιώς, αργότερα ή γρηγορότερα οι περισσότεροι θα πάρουν ηλεκτρικό.

Μετά πού θα πάει το χαράκωμα; Γιατί μένετε με τα ηλεκτρικά αρνητές υδρογονοκίνησης;

Νομίζω ότι υπεραναλυεις το θέμα. Και μην με παρεξηγήσεις όπως το λέω.

Αν κάνεις πολλά Χιλ σε δρόμους τύπου Εγνατίας όπου θα πρέπει να βγαίνεις εκτός δρόμου τότε μάλλον δεν θα πρέπει να αγοράσεις ηλεκτρικό. Θα σταθμισεις το που θα κάνεις τις διαδρομές σου και με δεδομένη την τωρινή κατάσταση θα αποφασίσεις. 

Αν κάνεις 1 φορά τον χρόνο όλη την Εγνατία τότε αναγκαστικά θα πρέπει να βγαίνεις εκτός δρόμου. 

Οι εγκαταστάσεις είναι δεδομένες και έχουν τάση προς αύξηση. Και ναι μπορεί κάποια θερμικά να την κάνουν με ένα ντεπόζιτο την Εγνατία από Ηγουμενίτσα μέχρι Αλεξανδρούπολη αλλά ο οδηγός θέλει στάσεις. Δεν είναι θέμα μόνο ο ανεφοδιασμός του οχήματος αλλά και του οδηγού.  Η Εγνατία είναι λάθος σχεδιασμένη εξ αρχής. Και μένω και Ιωάννινα όπου αυτός ο δρόμος μας έβγαλε από την δυσκολία της Κατάρας.. 

Εγώ όπως είπα, είδα που κινούμαι και πέρασα σε ηλεκτρικό σαν μοναδικό όχημα της οικογένειας. 

18 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

GRYYj3IXIAAh40m?format=png&name=small

Χαχαχα ας απλώσει και τα ρούχα στην μπαλαντεζα 

Επεξ/σία από @pnea1973
  • Like 1
Δημοσ.
49 λεπτά πριν, @pnea1973 είπε

Και ναι μπορεί κάποια θερμικά να την κάνουν με ένα ντεπόζιτο την Εγνατία από Ηγουμενίτσα μέχρι Αλεξανδρούπολη αλλά ο οδηγός θέλει στάσεις.

Ποιά Ηγουμενίτσα-Αλεξανδρούπουλη; 🙂

Εδώ οι εκδόσεις με χαμηλές μπαταρίες στα οικογενειακά (που είναι ήδη ακριβές), χρειάζονται στάση για φόρτιση στο Θεσσαλονίκη-Ιωάννινα. Και μην αρχίσουμε τις αναλύσεις ότι αν πας σαν κότα, βγαίνει και χωρίς στάση. Δεν θέλω να πάω σαν κότα και δεν θέλω να σταματήσω. Θέλω να πηγαίνω μόνιμα με το όριο και να φτάνω στην ώρα μου, όχι 1 ώρα αργότερα.

53 λεπτά πριν, @pnea1973 είπε

Οι εγκαταστάσεις είναι δεδομένες και έχουν τάση προς αύξηση.

Το σημαντικό ερώτημα είναι αν στους κρίσιμους οδικούς άξονες, οι εγκαταστάσεις αυξάνονται με ίδιο ή μεγαλύτερο ρυθμό από το ρυθμό πωλήσεων ηλεκτρικών. Όχι αν απλά αυξάνονται.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Ποιά Ηγουμενίτσα-Αλεξανδρούπουλη; 🙂

Εδώ οι εκδόσεις με χαμηλές μπαταρίες στα οικογενειακά (που είναι ήδη ακριβές), χρειάζονται στάση για φόρτιση στο Θεσσαλονίκη-Ιωάννινα. Και μην αρχίσουμε τις αναλύσεις ότι αν πας σαν κότα, βγαίνει και χωρίς στάση. Δεν θέλω να πάω σαν κότα και δεν θέλω να σταματήσω. Θέλω να πηγαίνω μόνιμα με το όριο και να φτάνω στην ώρα μου, όχι 1 ώρα αργότερα.

Το σημαντικό ερώτημα είναι αν στους κρίσιμους οδικούς άξονες, οι εγκαταστάσεις αυξάνονται με ίδιο ή μεγαλύτερο ρυθμό από το ρυθμό πωλήσεων ηλεκτρικών. Όχι αν απλά αυξάνονται.

Όπως είδες και εσύ αν κάνεις ταξίδι σε αυτό τον άξονα συχνά και δεν σε βολεύει να σταματάς, δεν αγοράζεις ηλεκτρικό. Στην Εγνατία εάν δεν γίνουν ΣΕΑ, δεν θα μπουν και φορτιστές.. 

Η αγοράζεις κάποιο που θα σε καλύπτει εκεί που πας από θέμα αυτονομίας. 

Όπως είπα είναι απλά τα πράγματα. Θα αγοράσεις κάτι για να κάνεις πιο εύκολη την ζωή σου, αν δεν σου κάνει δεν το αγοράζεις. Και επειδή βλέπω ότι έχεις ακόμα αμφιβολίες, και προφανώς δεν σε καλύπτουν τα αυτοκίνητα που υπάρχουν σήμερα, μην αγοράζεις. Περιμένε όταν θα κυκλοφορησουν οι καινούργιες μπαταρίες ή αν πρέπει να αγοράσεις αυτοκίνητο, αγόρασε θερμικό. 

Επεξ/σία από @pnea1973
  • Like 1
Δημοσ.

Πριν λίγους μήνες έκανα ταξίδι και στην επιστροφή για Αθήνα αργά το βράδυ άναψε λαμπάκι για ανεφοδιασμό. Καθημερινή, 01:00 τα ξημερώματα: Σείριος κλειστός, Βαρυμπόμπη το βενζινάδικο στην εθνική κλειστό, βγήκα στον κόμβο για Λαϊνόπουλο κλειστά μέχρι που βρήκα πλέον μέσα στην Αθήνα. Δεν είναι μόνο η Εγνατία λοιπόν που σε άκυρες ώρες, όπως έκανα ταξίδι, δεν θα βρεις να βάλεις βενζίνη. Θα μου πεις αν είχες ηλεκτρικό θα έβρισκες; (πχ έχει  ο ΑΒ Βασιλόπουλος στην Βαρυμπόμπη 300άρη ή στην έσχατη Golden Hall)

  • Like 1
Δημοσ.
8 hours ago, @pnea1973 said:

Όπως είδες και εσύ αν κάνεις ταξίδι σε αυτό τον άξονα συχνά και δεν σε βολεύει να σταματάς, δεν αγοράζεις ηλεκτρικό. Στην Εγνατία εάν δεν γίνουν ΣΕΑ, δεν θα μπουν και φορτιστές.. 

Η αγοράζεις κάποιο που θα σε καλύπτει εκεί που πας από θέμα αυτονομίας. 

Όπως είπα είναι απλά τα πράγματα. Θα αγοράσεις κάτι για να κάνεις πιο εύκολη την ζωή σου, αν δεν σου κάνει δεν το αγοράζεις. Και επειδή βλέπω ότι έχεις ακόμα αμφιβολίες, και προφανώς δεν σε καλύπτουν τα αυτοκίνητα που υπάρχουν σήμερα, μην αγοράζεις. Περιμένε όταν θα κυκλοφορησουν οι καινούργιες μπαταρίες ή αν πρέπει να αγοράσεις αυτοκίνητο, αγόρασε θερμικό. 

Θα γινουν ΣΕΑ στην Εγνατια;

Γιατι δεν εχουν γινει;  Ποτε δεν το καταλαβα αυτο.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, mindreader είπε

Θα γινουν ΣΕΑ στην Εγνατια;

Γιατι δεν εχουν γινει;  Ποτε δεν το καταλαβα αυτο.

Δεν θα γίνουν. Το γιατί δεν έγιναν είναι άγνωστο. Ίσως για να μπαίνεις σε πόλεις όπως κάναμε παλιά.. 

  • Like 1
Δημοσ.
38 λεπτά πριν, mindreader είπε

Θα γινουν ΣΕΑ στην Εγνατια;

Γιατι δεν εχουν γινει;  Ποτε δεν το καταλαβα αυτο.

 

34 λεπτά πριν, @pnea1973 είπε

Δεν θα γίνουν. Το γιατί δεν έγιναν είναι άγνωστο. Ίσως για να μπαίνεις σε πόλεις όπως κάναμε παλιά.. 

Θα γίνουν 10 σταθμοί.

https://ypodomes.com/egnatia-odos-simera-oi-ypografes-gia-tin-parachorisi-poies-einai-oi-ependyseis-poy-provlepontai/#:~:text=Τα ΣΕΑ θα λειτουργούν -όπως,για την εξυπηρέτηση των οδηγών.

 

Αναφορά σε κείμενο

Επίσης θα προχωρήσει και η χωροθέτηση και κατασκευή ΣΕΑ σε περίπου 10 σημεία του οδικού άξονα. Τα ΣΕΑ θα λειτουργούν -όπως και στους υπόλοιπους αυτοκινητόδρομους της χώρας- ως χώροι στάθμευσης και ξεκούρασης, εστίασης ενώ θα υπάρχουν χώροι υγιεινής αλλά και βενζινάδικα για την εξυπηρέτηση των οδηγών.

 

  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...