Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 4,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

8 ώρες πριν, malakudi είπε

Θα κάνει ηλεκτρόλυση το αυτοκίνητο; Με τι ενέργεια;

 

8 ώρες πριν, 2MM είπε

Ενας παραδειγμα φθηνου τροπου . Υπαρχουν και μηδενικου κοστους (σχεδον) , αλλά δεν συμφερει κανεναν να βγουν στην παραγωγη 

https://www.esgstories.gr/tech-innovation/ereynites-dimioyrgisan-prasino-ydrogono-horis-na-hrisimopoiisoyn-glyko-nero

Ο Καλογεράκης ποτέ δεν μίλησε για αεικίνητο, η ιδέα του καλογεράκη είναι η αποθήκευση της παραπανίσιας ενέργειας των ΑΠΕ σε υδρογόνο μέσο ηλεκτρόλυσης και μάλιστα έχει αναφέρει επανειλημμένα ότι τέτοια projects έχουν νόημα μόνο σε εθνικό επίπεδο και όχι σε ατομικό, επίσης έχει αναφέρει ότι στα πειράματα του δεν κατάφερε να πετύχει την απόλυτη διάσπαση υδρογόνου - οξυγόνου, αντιθέτως το παραγόμενο "προϊόν" περιείχε μόρια οξυγόνου που είναι εξαιρετικά επικίνδυνο.

Ποτέ δεν ανέφερε ότι η ηλεκτρόλυση μπορεί να επιτευχθεί στο όχημα, αντιθέτως κάνει λόγο για σοβαρούς κινδύνους λόγο των μορίων οξυγόνου που υπάρχουν στο μίγμα, αναφέρει τις δυσκολίες αποθήκευσης λόγου της ιδιομορφίας των μορίων του υδρογόνου και τέλος ως λύση για την αποφυγή του κινδύνου έκρηξης πειραματίστηκε με τον μετασχηματισμό του οξυγόνου με ακτίνες γάμα ώστε να κάνει το μίγμα ακίνδυνο και το πέτυχε.


Τέλος, παρότι τον συμπαθώ και θαυμάζω την επιμονή του και τις προσπάθειες που έχει καταβάλει, ποτέ δεν αναφέρει νούμερα, πόση ενέργεια χρειάστηκε για την παραγωγή των ακτίνων γάμα, πόση ενέργεια για την διάσπαση, πόση για την συμπίεση και αποθήκευση και πόση πείρε πίσω όταν έκαψε το παραγόμενο υδρογόνο, αντίθετος σύγκρινε την απόδοση που έχουν τα φυτά κατά την φωτοσύνθεση (3%) με το σύστημα του οπότε φαντάζομαι ότι η απόδοση του συστήματος ήταν εξαιρετικά χαμηλή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το υδρογόνο πρέπει να παραμείνει. Σαν ενεργειακό νόμισμα όμως για να βοηθήσει τα ΑΠΕ. Αυτή τη στιγμή τερμάτισαν πολλές χώρες και τα δίκτυα δεν αντέχουν. Θέλεις το Η2 για αποθήκευση.

 

Δεν έχει σημασία η απόδοση, αν είναι όλο από ΑΠΕ. Ούτως η άλλως ηδη συζητάνε να ανοίγουν διακοπτές στα φβ πάρκα. Τα αιολικά έχουν από τώρα σύστημα εντολής φρένου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 28/6/2024 στις 11:36 ΜΜ, orgixmh είπε

 

...

Ποτέ δεν ανέφερε ότι η ηλεκτρόλυση μπορεί να επιτευχθεί στο όχημα, αντιθέτως κάνει λόγο για σοβαρούς κινδύνους λόγο των μορίων οξυγόνου που υπάρχουν στο μίγμα, αναφέρει τις δυσκολίες αποθήκευσης λόγου της ιδιομορφίας των μορίων του υδρογόνου και τέλος ως λύση για την αποφυγή του κινδύνου έκρηξης πειραματίστηκε με τον μετασχηματισμό του οξυγόνου με ακτίνες γάμα ώστε να κάνει το μίγμα ακίνδυνο και το πέτυχε.

...

Πως ακριβώς βγήκε ραδιενεργά υλικά για τις ακτίνες γ, ξέρεις αυτές που

«...Προκύπτουν από πυρηνικές αντιδράσεις, όπως η διάσπαση ραδιενεργών πυρήνων, ή στοιχειωδών σωματιδίων. Είναι προϊόν ενός από τους τρεις τρόπους παραγωγής ραδιενέργειας, συγκεκριμένα της διάσπασης β....»

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να συμπληρώσω το ερώτημα (κακώς μάλλον το συνεχίζω) 

Μετασχηματισμός του οξυγόνου σε τι;

(ακτίνες γ παίρνεις κι από γραμμικό επιταχυντή αλλά η ενεργειακή απόδοση του όλου συστήματος πάει περίπατο)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, NT1G είπε

Πως ακριβώς βγήκε ραδιενεργά υλικά για τις ακτίνες γ, ξέρεις αυτές που

«...Προκύπτουν από πυρηνικές αντιδράσεις, όπως η διάσπαση ραδιενεργών πυρήνων, ή στοιχειωδών σωματιδίων. Είναι προϊόν ενός από τους τρεις τρόπους παραγωγής ραδιενέργειας, συγκεκριμένα της διάσπασης β....»

Έχεις δίκαιο, ξανά είδα το βίντεο και κάτι δεν πάει καλά, ο Καλογεράκης ισχυρίζεται ότι οι γάμμα προκύπτουν από τον ιονισμό των πυρήνων του υδρογόνου αλλά κάτι τέτοιο δεν μπορεί να συμβεί, ταυτόχρονα ο Gegiger μετρητής του δαιμονίζεται σε απόσταση 3-4 μέτρα από το δοχείο οπότε υπάρχει σίγουρα ακτινοβολία  αλλά όχι απαραίτητα γάμμα, υποθέτω ότι είναι X που προκύπτουν από την ακτινοβολία πέδησης (bremstrahlung) καθώς έχουμε μεταλλικό δοχείο και υψηλή τάση μέσα στο μείγμα.
 

 

Επεξ/σία από orgixmh
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στο fb group για την ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα, τελευταία διαβάζω όλο και πιο συχνά για προβλήματα σε φορτιστές στην επικράτεια.

Έχουν αγανακτήσει πολλοί κάτοχοι ηλεκτρικών.

Το ερώτημα είναι: πώς θα επιταχύνουμε στην ηλεκτροκίνηση, όταν δεν μπορεί να υπάρξει σοβαρή τεχνική υποστήριξη των φορτιστών από τις εταιρείες που τους τοποθετούν, σε ένα ήδη σημαντικά μικρό δίκτυο φορτιστών (σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη);

Πώς θα πειστούν αρκετοί οδηγοί να πάνε σε ηλεκτρικό όταν ακούν τέτοιες εμπειρίες;

Επεξ/σία από kostasgr78
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, kostasgr78 είπε

σε ένα ήδη σημαντικά μικρό δίκτυο φορτιστών (σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη);

Από που προκύπτει αυτό ? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ προσωπικά δεν έχω βρει φορτιστή που να μην λειτουργεί. 

Αν έχεις και τις διάφορες εφαρμογές είναι έτοιμος.  Μέχρι σήμερα 2 μήνες και 4.000χιλ περίπου δεν αντιμετώπισα κανένα θέμα όπου έχω πάει με τους φορτιστές..

 

Επίσης βασικό είναι να μπορείς να φορτίσεις σπίτι σου. 

Θα πρέπει φυσικά να δεί κάποιος και το τι μετακινήσεις κάνει. Εαν κάνει μετακινήσεις σε περιοχές που δεν υπάρχουν DC φορτιστές και δεν μπορεί να φορτίσει σπίτι του τότε δεν επιλέγει ηλεκτρικό. Είναι απλά τα πράγματα.

 

Επεξ/σία από @pnea1973
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
55 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Φοβάμαι ότι το άρθρο  που εσύ ο ίδιος παραθέτεις δεν έγινε πλήρως κατανοητό. 

Στον πίνακα 3 (Δείκτες φορτιστών ανά αυτοκίνητο, χιλιόμετρα και κατοίκους στην Ευρωπαϊκή Ένωση)     που παραθέτεις η Ελλάδα δεν είναι στις πέντε χειρότερες χώρες, φυσικά όχι και στις καλύτερες πέντε. Αυτό δεν την κάνει την χώρα με σημαντικά μικρότερο ποσοστό φορτιστών……..

Αυτό που μας ενδιαφέρει στον πίνακα αυτό είναι οι δύο στήλες δεξιά, που είναι και οι σημαντικότεροι στατιστικοί δείκτες. 

Ποσοστό φορτιστών ανά 1.000 κατοίκους, ποσοστό φορτιστών ανά 10 χιλιόμετρα δρόμων. 
 

Παρ όλο,που δεν υπάρχει επαρκής ανάλυση για να δούμε την πραγματική θέση της Ελλάδας δεν είμαστε στο επίπεδο Ρουμανίας, μεγάλη χώρα με τεράστια πρόοδο όχι μόνο  στα ενεργειακά, Βουλγαρίας, αλλά και Πολωνίας και Τσεχίας. 
Ακόμη και στις πωλήσεις νέων ηλεκτροκίνητων οχημάτων που είναι «ακριβά»,  δεν ήμαστε στις τελευταίες πέντε θέσεις στην Ευρώπη, για το 2023, από το 2022 που είμαστε τελευταίοι. Άρα κάτι αλλάζει και εδώ. 

Ειδικά αυτό κάτι λέει πολλά είτε για την μιζέρια και την κακομοιριά,  του Έλληνα που πάντα κλαίει κι ας μην είναι τα πράγματα στραβά, είτε για την απόσταση από την πραγματικότητα των διαφόρων «σκεπτικιστών» (Haters επίσης το ελληνικότερο).

Δες σε αυτό το άρθρο που ήδη από το 2020 είμαστε πάνω από τον ευρωπαικό μέσο όρο φορτιστών ανά ηλεκτρικό όχημα. Θα βρω και περισσότερο επικαιροποιημένα στοιχεία για το 2023. 

Σίγουρα τα πράγματα δεν είναι ιδανικά, αλλά απέχουν πολύ από  το να είμαστε σε σημαντικά δυσμενή θέση, οπότε ας μην αυτομαστιγωνόμαστε. 

 

Επεξ/σία από Jiakometi
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οκ, αν πιάστηκες από τη λέξη «σημαντικά», μπορείς να τη σβήσεις από το μυαλό σου και να κρατήσεις αυτό που έγραψα χωρίς τη λέξη αυτή.

Η ουσία αυτού που είχα γράψει είναι ότι είναι σε χαμηλό επίπεδο η τεχνική υποστήριξη των φορτιστών, από αναφορές των κατόχων ηλεκτρικών στην Ελλάδα, από αυτά που διαβάζω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...