Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

11 λεπτά πριν, Doubt είπε

Πως;

Και η απαιτούμενη (ηλεκτρική) ενέργεια από που;

Ενας παραδειγμα φθηνου τροπου . Υπαρχουν και μηδενικου κοστους (σχεδον) , αλλά δεν συμφερει κανεναν να βγουν στην παραγωγη 

https://www.esgstories.gr/tech-innovation/ereynites-dimioyrgisan-prasino-ydrogono-horis-na-hrisimopoiisoyn-glyko-nero

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

41 λεπτά πριν, 2MM είπε

Το ξερεις οτι υπαρχει πολυ πιο φθηνος τροπος ηλεκτρολυσης ? Και οτι μπορει να γινεται κατευθειαν σε καθε αμαξι ξεχωριστα? 

Θα κάνει ηλεκτρόλυση το αυτοκίνητο; Με τι ενέργεια;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, malakudi είπε

Θα κάνει ηλεκτρόλυση το αυτοκίνητο; Με τι ενέργεια;

Mε καταλληλους φθηνους καταλυτες και ενεργεια απο το δυναμο του αυτοκινητου , σαν αυτο που ξερουμε , αλλά μεγαλυτερης αποδοσης 

Επεξ/σία από 2MM
  • Confused 1
  • Haha 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, 2MM είπε

Ενας παραδειγμα φθηνου τροπου . Υπαρχουν και μηδενικου κοστους (σχεδον) , αλλά δεν συμφερει κανεναν να βγουν στην παραγωγη 

https://www.esgstories.gr/tech-innovation/ereynites-dimioyrgisan-prasino-ydrogono-horis-na-hrisimopoiisoyn-glyko-nero

Φίλε μου θέλει να δώσεις ενέργεια για να πάρεις υδρογόνο από το νερό, είτε αυτό είναι αλμυρό και θέλει αφαλάτωση είτε δεν είναι αλμυρό. Τι μηδενικού κόστους λες τώρα; Ποιους δε συμφέρει; Αυτά που γράφεις είναι στη φαντασία σου και μόνο, δεν υπάρχει energy efficient μέθοδος να πάρεις υδρογόνο από το νερό, ο όλος κύκλος έχει απόδοση κάτω από 20% ενώ ο κύκλος με μπαταρία λιθίου έχει 80 με 90%. Ναι αν έχεις τεράστιο περισσεμα ΑΠΕ που θα το πετούσες, μπορείς να το χρησιμοποιείς για παραγωγή υδρογόνου, αλλά οικονομικά δε στέκει αυτό.

Και φυσικά πάντα παραμένουν τα άλλα προβλήματα που έγραψα αλλά δε τα σχολίασες. Κόστος σταθμού υδρογόνου, ασφάλεια στην αποθήκευσή του επειδή είναι το μικρότερο μόριο.

Προσωπικά δε θα αισθανόμουν ασφάλεια να οδηγώ ένα όχημα υδρογόνου που πρέπει να το έχεις στα 700 BAR

Μόλις τώρα, 2MM είπε

Mε καταλληλους φθηνους καταλυτες και ενεργεια απο το δυναμο του αυτοκινητου , οπως το ξερουμε 

Α μάλιστα, μιλάς για το αεικίνητο. ΟΚ, δεν έχεις ιδέα από φυσική, ενέργεια, τριβή κτλ κτλ. Αυτό που λες δεν γίνεται.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, malakudi είπε

Φίλε μου θέλει να δώσεις ενέργεια για να πάρεις υδρογόνο από το νερό, είτε αυτό είναι αλμυρό και θέλει αφαλάτωση είτε δεν είναι αλμυρό. Τι μηδενικού κόστους λες τώρα; Ποιους δε συμφέρει; Αυτά που γράφεις είναι στη φαντασία σου και μόνο, δεν υπάρχει energy efficient μέθοδος να πάρεις υδρογόνο από το νερό, ο όλος κύκλος έχει απόδοση κάτω από 20% ενώ ο κύκλος με μπαταρία λιθίου έχει 80 με 90%. Ναι αν έχεις τεράστιο περισσεμα ΑΠΕ που θα το πετούσες, μπορείς να το χρησιμοποιείς για παραγωγή υδρογόνου, αλλά οικονομικά δε στέκει αυτό.

Και φυσικά πάντα παραμένουν τα άλλα προβλήματα που έγραψα αλλά δε τα σχολίασες. Κόστος σταθμού υδρογόνου, ασφάλεια στην αποθήκευσή του επειδή είναι το μικρότερο μόριο.

Προσωπικά δε θα αισθανόμουν ασφάλεια να οδηγώ ένα όχημα υδρογόνου που πρέπει να το έχεις στα 700 BAR

Μπορεις να δεις τι εχει κανει ο Κρητικος Καλογερακης για να παρεις μια ιδεα. Κατα τα άλλα πιστευε οτι θελεις 

  • Haha 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, 2MM είπε

Μπορεις να δεις τι εχει κανει ο Κρητικος Καλογερακης για να παρεις μια ιδεα. Κατα τα άλλα πιστευε οτι θελεις 

Τι να πιστέψω φίλε μου, αυτά που λες δε γίνονται. Το δυναμό μετατρέπει την κινητική ενέργεια του αυτοκινήτου σε ρεύμα. Πως θα κινηθεί το αυτοκίνητο; Περιγράφεις το αεικίνητο, δε γίνεται αυτό που λες, θες μια πηγή ενέργειας στο σύστημα, ποια είναι αυτή; Το νερό δεν έχει ενέργεια το ίδιο. Πρέπει να δώσεις ενέργεια για να πάρεις υδρογόνο.

Ο Καλογεράκης είναι ένας γραφικός που νομίζει πως οι μπαταρίες μολύβδου είναι καλύτερες από τις LifePo4, τι να λέμε τώρα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H Τογιοτα εχει βγαλει το Mirai που καιει υδρογονο.

Στην πραγματικοτητα ειναι ενα ηλεκτρικο αυτοκινητο που καιει υδρογονο για να φορτιζει τη μπαταρια του αυτοκινητου.

Το κοστος ανεφοδιασμου ειναι πολυ ακριβο, υπαρχουν σχετικα βιντεο και στο τικτοκ

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, 2MM είπε

Δεν χρειαζεται να ειναι αεικίνητο (αν και υπαρχει κι αυτο) . Μια μπαταρια για την εκκίνηση αρκει . 

Μηδέν στη φυσική

  • Like 4
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το παρακάτω κείμενο αφιερώνεται εξαιρετικά στους φίλους των απαρχαιωμένων βενζινοκίνητων αυτοκινήτων (και δεν ασχολείται με οικονομοτεχνικά ζητήματα).

Τα ηλεκτρικά είναι ΞΕΝΕΡΩΤΑ, έχουν μια «φραπεδιέρα-μίξερ» για μοτέρ, που σιγά την εξέλιξη που έχει. Μα είναι το ίδιο ένας ηλεκτροκινητήρας με έναν πολύπλοκο κινητήρα βενζίνης;
Τα ηλεκτρικά δεν σου σηκώνουν τη τρίχα με τον ΗΧΟ του κινητήρα. Είναι το ίδιο να ακούς έναν πειραγμένο 4κύλινδρο, έναν V8 ή έναν straight six, με το άχρωμο σφύριγμα ενός ηλεκτρικού που το έβαλαν αναγκαστικά για να σε ακούνε οι πεζοί;
Τα ηλεκτρικά ΔΕΝ ΠΥΡΟΒΟΛΟΥΝ. Και δεν λέμε για τις επιδόσεις -αυτές τις έχουν- λέμε για το σκάσιμο από τις εξατμίσεις όταν αφήνεις το γκάζι, και την βενζίνη που φεύγει άκαυτη...
Τα ηλεκτρικά δεν έχουν κιβώτιο, δεν νιώθεις το ΚΛΩΤΣΗΜΑ των αλλαγών στον κόφτη, δεν μπορείς να κατεβάσεις και στη συνέχεια να ελέγξεις με το γκάζι την ουρά στο ντριφτάρισμα.
Τα ηλεκτρικά δεν είναι fun to drive και ΔΕΝ ΣΤΡΙΒΟΥΝ, έχουν μόνο πολλά άλογα, που στην τελική δεν είναι και δύσκολο να βγάλει ένας ηλεκτροκινητήρας.
ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΨΥΧΗ.

Ωραία, και τώρα ήρθε η στιγμή να ξεχάσετε όλα τα παραπάνω και οι απανταχού petrolheads να αναθεωρήσετε. Κυριολεκτούμε. Γιατί ανάμεσα στους αρνητές ήμασταν και εμείς, μέχρι που βρεθήκαμε στο μπάκετ του νέου.....

Η συνέχεια ΕΔΩ

(όταν σας δείχνουν το μέλλον, μην κοιτάτε το δάχτυλο)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, malakudi είπε

Μηδέν στη φυσική

Οταν τα ελεγα εγω...

4 λεπτά πριν, Red_Bear είπε

Το παρακάτω κείμενο αφιερώνεται εξαιρετικά στους φίλους των απαρχαιωμένων βενζινοκίνητων αυτοκινήτων (και δεν ασχολείται με οικονομοτεχνικά ζητήματα).

Τα ηλεκτρικά είναι ΞΕΝΕΡΩΤΑ, έχουν μια «φραπεδιέρα-μίξερ» για μοτέρ, που σιγά την εξέλιξη που έχει. Μα είναι το ίδιο ένας ηλεκτροκινητήρας με έναν πολύπλοκο κινητήρα βενζίνης;
Τα ηλεκτρικά δεν σου σηκώνουν τη τρίχα με τον ΗΧΟ του κινητήρα. Είναι το ίδιο να ακούς έναν πειραγμένο 4κύλινδρο, έναν V8 ή έναν straight six, με το άχρωμο σφύριγμα ενός ηλεκτρικού που το έβαλαν αναγκαστικά για να σε ακούνε οι πεζοί;
Τα ηλεκτρικά ΔΕΝ ΠΥΡΟΒΟΛΟΥΝ. Και δεν λέμε για τις επιδόσεις -αυτές τις έχουν- λέμε για το σκάσιμο από τις εξατμίσεις όταν αφήνεις το γκάζι, και την βενζίνη που φεύγει άκαυτη...
Τα ηλεκτρικά δεν έχουν κιβώτιο, δεν νιώθεις το ΚΛΩΤΣΗΜΑ των αλλαγών στον κόφτη, δεν μπορείς να κατεβάσεις και στη συνέχεια να ελέγξεις με το γκάζι την ουρά στο ντριφτάρισμα.
Τα ηλεκτρικά δεν είναι fun to drive και ΔΕΝ ΣΤΡΙΒΟΥΝ, έχουν μόνο πολλά άλογα, που στην τελική δεν είναι και δύσκολο να βγάλει ένας ηλεκτροκινητήρας.
ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΨΥΧΗ.

Ωραία, και τώρα ήρθε η στιγμή να ξεχάσετε όλα τα παραπάνω και οι απανταχού petrolheads να αναθεωρήσετε. Κυριολεκτούμε. Γιατί ανάμεσα στους αρνητές ήμασταν και εμείς, μέχρι που βρεθήκαμε στο μπάκετ του νέου.....

Η συνέχεια ΕΔΩ

(όταν σας δείχνουν το μέλλον, μην κοιτάτε το δάχτυλο)

Ολα τα ΙΧ ειναι για φλωρους, real men use horses

What are the characteristics of the Arabian horse?

  • Haha 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, 2MM είπε

Mε καταλληλους φθηνους καταλυτες και ενεργεια απο το δυναμο του αυτοκινητου , σαν αυτο που ξερουμε , αλλά μεγαλυτερης αποδοσης

Μόνο που το δυναμό παίρνει ενέργεια από το μοτέρ για να παράγει ρεύμα.

Φαίνεται πως το γλίτωσα το νεροκουβάλημα.

Spoiler

Παιδιά λίγη σοβαρότητα δεν βλάπτει, όποιος βρει το αεικίνητο ας απευθύνει την εφεύρεση του αρμοδίως.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...